• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 19:17:35 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 19:17:35 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 15:02:45]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[Today at 14:04:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 55
Guests: 1026
Total: 1081
kostas1507
chris123
Nikos_313
asimomyti
Smaragda
akoil
Ioakeim Zisis
AristeidisM
sassi
mmikelo
chatzisot
amoinick
arisap
apob
stefpapa21
mpaltzak
ඞ
Tnouliss
mike1996
dsaragiotis
Captain
Psycher
Angelos Asim
zaroumaria
vasilis saitis
ggalamat
kakousios
makato
aalmpanb
VoltageWizard
kchristoua
alice
Roidos
gkaramp
Tasaris
Kwstas
spaschal
asteristzv
Nikostrim
Stelioskyr
evangenk
rafa98p
mariia
teoarv
Lykaonia
fivosfivos1
themis01
florianm
tasos potsakis
Georgeangel
vpoug
Σβέλτο Φτυάρι
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot, MomostheGreen) > Ρώτα τον Endeavour
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 19 Go Down Print
Author Topic: Ρώτα τον Endeavour  (Read 36217 times)
Lampros
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2343



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #15 on: June 02, 2014, 01:15:49 am »

ξεσκέπασε τους όλους να πούμε..
Logged

potatoes gonna potate..
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #16 on: June 02, 2014, 01:16:41 am »

Δεν ειμαι τοσο unhinged
Logged
chibi-usa
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1435



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #17 on: June 02, 2014, 01:23:15 am »

τελικα οντως δεν υπαρχει προταση σου που να μην εχει μια αγγλικη λεξη...
Logged

"And the day came when the risk it took to remain tight inside the bud was more painful than the risk it took to blossom"

http://bit.ly/1hojwma
Lampros
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2343



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #18 on: June 02, 2014, 01:23:46 am »

Ποια γκομενάκια γουστάρεις απ'το φόρουμ?
Logged

potatoes gonna potate..
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #19 on: June 02, 2014, 01:26:16 am »

Endeavour εχεις σκεφτει οτι ο Μαρξισμος/υλισμος ειναι η λυση σε ολα σου τα προβληματα? Και οτι δεν εισαι ενας φιλελες γιαπης γουαναμπις? Εγω το πιστευω για σενα ειδικα.
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #20 on: June 02, 2014, 01:28:04 am »

Quote from: chibi-usa on June 02, 2014, 01:23:15 am
τελικα οντως δεν υπαρχει προταση σου που να μην εχει μια αγγλικη λεξη...
Αυτη τη στιγμη το κανω επιτηδες γιατι κοιταγε ενα παιδι που με κοροιδευει συνεχεια προηγουμενως

Quote from: Lampros on June 02, 2014, 01:23:46 am
Ποια γκομενάκια γουστάρεις απ'το φόρουμ?
Δε θα πω ονοματα αλλα θα πω το εξης. Οταν ξεκινησα να γραφω η christinette στο μυαλο μου ηταν αυθορμητα η lara croft.
Ελπιζω να βγαζει νοημα αυτο και να μην ειναι οσο ηλιθιο οσο καουγεται  Grin
Logged
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #21 on: June 02, 2014, 01:29:34 am »

Quote from: Grecs on June 02, 2014, 01:26:16 am
Endeavour εχεις σκεφτει οτι ο Μαρξισμος/υλισμος ειναι η λυση σε ολα σου τα προβληματα? Και οτι δεν εισαι ενας φιλελες γιαπης γουαναμπις? Εγω το πιστευω για σενα ειδικα.
Δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω γιατι το λες.
Παντως σιγουρα απολαμβανω υλικα περισσοτερο απο ανθρωπους που ξερω.
Logged
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #22 on: June 02, 2014, 01:31:02 am »

Διακρινω την αμφιβολια σου σε αρκετα σου ποστ. Ειπα να βαλω ενα χερακι. Αυτο περι υλικων αγαθων ειναι ψιλοασχετο.
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #23 on: June 02, 2014, 01:37:35 am »

Ε οπως και να χει δε το χω σκεφτει ποτε, οχι.
Γενικα να σου πω την αληθεια δε σκεφτομαι πολιτικα, σα να υπαρχει εναλλακτικος τροπος.
Ειναι ηλιθιο το ξερω αλλα τι να γινει.
Logged
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #24 on: June 02, 2014, 01:49:04 am »

 Δε το λεω απο πολιτικη αποψη αποκλειστικα. Πιο πολυ σαν εργαλειο σκεψης και προσεγγισης του κοσμου που ζουμε. Κυριως αυτο κανουν οι μαρξιστες, καταγραφουν τα προβληματα, δινουν τις εξηγησεις που νομιζουν αυτοι και απλα προτεινουν πιο ριζικες λυσεις απο αυτες που προτεινουν οι υπολοιποι. Και στην τελικη δεν χρειαζεται και να τους ασπαστεις...  Kiss
« Last Edit: June 02, 2014, 01:52:07 am by Grecs » Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Dealan
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1404


python was a mistake


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #25 on: June 02, 2014, 01:50:55 am »

Θα μπάναρες/έσβηνες ποστ και λοιπά περισσότερο από όσο τώρα, αν ήταν στο χέρι σου; (Όχι έτσι αυθαίρετα, αν η πολιτική που ακολουθεί το forum ως προς αυτό το θέμα συμφωνούσε περισσότερο με τη δικιά σου άποψη ξέρω γω.)
Logged
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #26 on: June 02, 2014, 01:56:29 am »

Quote from: Grecs on June 02, 2014, 01:49:04 am
Δε το λεω απο πολιτικη αποψη αποκλειστικα. Πιο πολυ σαν εργαλειο σκεψης και προσεγγισης του κοσμου που ζουμε. Κυριως αυτο κανουν οι μαρξιστες, καταγραφουν τα προβληματα, δινουν τις εξηγησεις που νομιζουν αυτοι και απλα προτεινουν πιο ριζικες λυσεις απο αυτες που προτεινουν οι υπολοιποι. Και στην τελικη δεν χρειαζεται και να τους ασπαστεις...  Kiss

Ναι δε παιζει να μαι απ αυτους.
Σιγουρα δεν ειμαι των ριζικων λυσεων οπως αυτοι τις εννοουν.

Γενικα ο g ελεγε σε μια τημμυ συναντηση οτι ο καπιταλισμος ειναι η ριζα ολων των προβληματων μας, και ενω μπορω να δω ως εκει δε νομιζω οτι αξιζει το χρονο μου
το να προσπαθησω να εχουμε μια μαρξιστικη κοινωνια.
Πρωτον, δε με νοιαζει τοσο,
Δευτερον, δε νομιζω οτι μπορει να γινει.
Οποτε προσπαθω στην κοινωνια οπως ειναι τωρα ορισμενη.
Καταλαβαινω οτι το βρισκεις αξιολυπητο αυτο.  Tongue

Quote from: Dealan on June 02, 2014, 01:50:55 am
Θα μπάναρες/έσβηνες ποστ και λοιπά περισσότερο από όσο τώρα, αν ήταν στο χέρι σου; (Όχι έτσι αυθαίρετα, αν η πολιτική που ακολουθεί το forum ως προς αυτό το θέμα συμφωνούσε περισσότερο με τη δικιά σου άποψη ξέρω γω.)
Οχι
Logged
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #27 on: June 02, 2014, 02:03:47 am »

Quote from: Endeavour on June 02, 2014, 01:56:29 am
Quote from: Grecs on June 02, 2014, 01:49:04 am
Δε το λεω απο πολιτικη αποψη αποκλειστικα. Πιο πολυ σαν εργαλειο σκεψης και προσεγγισης του κοσμου που ζουμε. Κυριως αυτο κανουν οι μαρξιστες, καταγραφουν τα προβληματα, δινουν τις εξηγησεις που νομιζουν αυτοι και απλα προτεινουν πιο ριζικες λυσεις απο αυτες που προτεινουν οι υπολοιποι. Και στην τελικη δεν χρειαζεται και να τους ασπαστεις...  Kiss

Ναι δε παιζει να μαι απ αυτους.
Σιγουρα δεν ειμαι των ριζικων λυσεων οπως αυτοι τις εννοουν.

Γενικα ο g ελεγε σε μια τημμυ συναντηση οτι ο καπιταλισμος ειναι η ριζα ολων των προβληματων μας, και ενω μπορω να δω ως εκει δε νομιζω οτι αξιζει το χρονο μου
το να προσπαθησω να εχουμε μια μαρξιστικη κοινωνια.
Πρωτον, δε με νοιαζει τοσο,
Δευτερον, δε νομιζω οτι μπορει να γινει.
Οποτε προσπαθω στην κοινωνια οπως ειναι τωρα ορισμενη.
Καταλαβαινω οτι το βρισκεις αξιολυπητο αυτο.  Tongue

Εκτος απο το Πρωτον συμφωνω σε ολα. Με πολυ συζητηση βεβαια στο οτι δεν αξιζει τον χρονο μας και το πως προσπαθει ο καθενας να το κανει.

 Αλλα το να ξερεις γιατι και πως ο καπιταλισμος επηρεαζει και να το βλεπεις να επιβεβαιωνεται γυρω σου ειναι καπως μαγικο. Ιδια μαγεια περιπου που νιωθεις οταν τα μαθηματικα που κανεις στο χερι προβλεπουν το simulation και μετα το κανονικο κυκλωμα. Πιστευω αλλωστε οτι ειναι αλληλενδετα αυτα τα δυο. Τελος παντων το να βλεπεις πραγματα γυρω σου και να καταλαβαινεις το background και τι εγινε πριν, τι γινεται στα αληθεια τωρα και τι θα γινει μετα νομιζω ειναι κατι τρομερο και πολλες φορες υποτιμημενο στον σκατοκοσμο που ζουμε.
« Last Edit: June 02, 2014, 02:05:59 am by Grecs » Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #28 on: June 02, 2014, 02:11:35 am »

Κοιτα οταν λεω οτι δε με νοιαζει δε σημαινει οτι συνειδητα αγνοω τα patterns, αλλα δεν θεωρω οτι μπορει κατι να αλλαξει οποτε δεν αξιζει σοβαρο μερος του χρονου μου.
Το να λες οτι σε νοιαζει ειναι θεμιτο αλλα ειναι εξισου αποτελεσματικο με το να μασας τσιχλα για να χορτασεις.
Οποτε δεν αφιερωνω χρονο στο να φτιαξω μια κοινωνια που να μου αρεσει περισσοτερο.
Τη φανταζομαι ομως.
Logged
Lampros
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2343



View Profile
Re: Ρώτα τον Endeavour
« Reply #29 on: June 02, 2014, 02:16:11 am »

ξενέρωσα με το τόπικ...γαμήσου ρε Grecs πάλι...γαμάς σοβαρά τόπικς και σοβαρεύεις άκυρα τόπικς...γιατί δεν το βουλώνεις πια?
Logged

potatoes gonna potate..
Pages: 1 [2] 3 4 ... 19 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...