• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 08:43:05 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 08:43:05 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 21, 2026, 22:58:40 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by sofi
[June 21, 2026, 22:55:14 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Karaμazoβ
[June 10, 2026, 18:42:33 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Giannis Masterio
[June 09, 2026, 20:27:57 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431494
Total Topics: 32024
Online Today: 2235
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 22
Guests: 417
Total: 439
Τρου Ντετεκτιβ
Saint_GR
ttsengel
bougatsa
spaschal
Petross
gksp
JoHn!
PurpleWitch
mark
pap003
kyriakipa
acolak
ansia
dimitrisblioumis
DimitrisL
giannis g
mike1996
swkraths
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Φοιτητικές ομάδες > IEEE (Moderators: IEEE SB, Mr Watson, Tasos Bot) > [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 Go Down Print
Author Topic: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX  (Read 8836 times)
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #30 on: May 22, 2014, 20:25:51 pm »

Κάνω full install texlive και ό,τι γίνει έγινε



εδιτ:
Το έβαλα και τώρα όλα είναι οκ, δεν παίζει να δω διαφορά μεταξύ livetex και miktex έτσι (άσχετα αν υπάρχει);
« Last Edit: May 22, 2014, 21:05:29 pm by c0ndemn3d » Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
Sand
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 547


It Takes a Lot to Laugh, It Takes a Train to Cry


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #31 on: May 22, 2014, 21:07:01 pm »


Ο απόλυτος παραλογισμός! Όταν φορτώνω το package babel μόνο με αγγλικά όλα λειτουργούν κανονικά, όταν βάζω δεύτερη γλώσσα πετάει 3-4 errors. Και αλλάζω κανονικά το κείμενο από γλώσσα σε γλώσσα με το selectlanguage - η κύρια γλώσσα είναι αυτή που δηλώνεις τελευταία. Πραγματικά άρχισα να φορτώνω.
Logged

It's called the American dream because you have to be asleep to believe it.
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #32 on: May 22, 2014, 21:09:05 pm »

Πάνε σε package manager και ψάξε ένα πακέτο cbgreek. Μετά λογικά θα λειτουγεί κανονικά. Αν για κάποιο λόγο δεν σου κάνει download το package (εκεί να δεις παραλογισμός), βγάλε miktex και κάνε full install το livetex.


Δεν ξέρω τι ζόρι τραβάει
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
christinette
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2503


keep calm and call batman!


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #33 on: May 22, 2014, 21:16:55 pm »

Και εγώ χρησιμοποιώ αυτά που αναφέρθηκαν προηγουμένως

\usepackage[iso-8859-7]{inputenc}
\usepackage[english, greek]{babel}

και δεν είχα κάποιο πρόβλημα.

Όταν έγραφα αγγλικά απλά έβαζα την εντολή \textlatin{κείμενο αγγλικό} και όλα κομπλέ.


Quote from: The Batman on May 22, 2014, 19:00:47 pm
Τι θα γίνει με το σεμινάριο της άλλης εβδομάδας;

Θα βγει ανακοίνωση μάλλον για πέμπτη. Θα μας πει ο mostelάρας για σιγουριά.
Logged

May the Force be with me!
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #34 on: May 22, 2014, 21:20:18 pm »

Quote from: christinette on May 22, 2014, 21:16:55 pm
Και εγώ χρησιμοποιώ αυτά που αναφέρθηκαν προηγουμένως

\usepackage[iso-8859-7]{inputenc}
\usepackage[english, greek]{babel}

και δεν είχα κάποιο πρόβλημα.

Όταν έγραφα αγγλικά απλά έβαζα την εντολή \textlatin{κείμενο αγγλικό} και όλα κομπλέ.



Το πρόβλημα νομίζω είναι τα fonts, που δεν βρίσκονται προεπιλεγμένα στο πρόγραμμα και για κάποιο λόγο δεν κατεβαίνουν! Δηλαδή, όποια επιλογή και να χρησιμοποιηθεί, δεν θα λύσει το πρόβλημα, νομίζω.
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
nikitas350
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 201



View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #35 on: May 22, 2014, 21:28:28 pm »

Γιατί δεν γράφετε σε xelatex/lualatex για να έχετε μαζί (χωρίς εντολές εναλλαγής) αγγλικά και ελληνικά και truetype γραμματοσειρές?
Logged
Sand
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 547


It Takes a Lot to Laugh, It Takes a Train to Cry


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #36 on: May 23, 2014, 01:40:20 am »

Quote from: c0ndemn3d on May 22, 2014, 21:09:05 pm
Πάνε σε package manager και ψάξε ένα πακέτο cbgreek. Μετά λογικά θα λειτουγεί κανονικά. Αν για κάποιο λόγο δεν σου κάνει download το package (εκεί να δεις παραλογισμός), βγάλε miktex και κάνε full install το livetex.


Δεν ξέρω τι ζόρι τραβάει

Πάω να κάνω install το cbgreek, από package manager όπως προτείνεις και μου βγάζει μήνυμα: The MikTeX web service has rejected your request και μπλα μπλα μπλα..
Logged

It's called the American dream because you have to be asleep to believe it.
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #37 on: May 23, 2014, 06:13:42 am »

Και σε 'μένα αυτό έλεγε. Είναι κομπλεξικό το πρόγραμμα. Κατέβασε livetex και κάνε full install. Εγώ σώθηκα από αυτό.

(απεγκατάστησε το miktex ώστε ο texmaker να βλέπει το livetex ως compiler)
« Last Edit: May 23, 2014, 06:42:27 am by c0ndemn3d » Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
christinette
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2503


keep calm and call batman!


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #38 on: May 23, 2014, 11:03:43 am »

το ότι γράφεις στις 6 το πρωί να το θεωρήσω ανησυχητικό?
Logged

May the Force be with me!
Γρηγόρης
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 133


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #39 on: May 23, 2014, 12:20:06 pm »

https://foss.ntua.gr/wiki/index.php/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B1_%CF%83%CF%84%CE%BF_TeX/LaTeX_%CE%BC%CE%B5_%CF%84%CE%BF_XeTeX

 Wink
Logged
christinette
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2503


keep calm and call batman!


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #40 on: May 23, 2014, 12:23:12 pm »

http://moser-isi.ethz.ch/docs/typeset_equations.pdf Αυτό το pdf με βοήθησε πάρα πολύ κατά τη συγγραφή της διπλωματικής και papers για το πώς να φαίνονται ωραία κομμένες εξισώσεις, για την αρίθμηση κλπ.

Επίσης για όσους ξεκινάτε με το latex πολύ χρήσιμο για τα μαθηματικά είναι να χρησιμοποιείτε έναν online editor όπως πχ αυτόν

http://www.codecogs.com/latex/eqneditor.php
Logged

May the Force be with me!
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #41 on: May 23, 2014, 13:45:12 pm »

Quote from: christinette on May 23, 2014, 11:03:43 am
το ότι γράφεις στις 6 το πρωί να το θεωρήσω ανησυχητικό?

ΜΑ ΓΙΑΤΙ
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
mostel
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 436


Think well, sleep well, love well


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #42 on: May 24, 2014, 19:28:42 pm »

Για το πώς γράφουμε ελληνικά σε TeX (XeTeX κλπ), θα το δούμε στην τελευταία διάλεξη, λίγη υπομονή Smiley

Παρακάτω, σας επισυνάπτω ένα pdf που μπορείτε να φτιάξετε σύμφωνα με όσα είχαμε πει στην προηγούμενη διάλεξη. Δοκιμάστε το και ό,τι απορίες έχετε, θα τις δούμε στην τελευταία μας συνάντηση, η οποία κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει την ερχόμενη Πέμπτη στις 15:00 (θα ενημερωθείτε εκ νέου όταν οριστικοποιηθεί η μέρα και η ώρα)

Logged

http://www.youtube.com/watch?v=qQL0RAkDOSk
...

"Σκίζω τον τοίχο, βρίσκομαι στους δρόμους, χρωματισμένους εφιαλτικά κι οι μπάντες να χτυπάνε στους ρυθμούς ξέφρενα, ενώ εγώ χάνομαι μέσα στον χρόνο, μόνος, έρημος, μέσα από εκεί που ήρθα, αφήνοντας πίσω μου ένα χαμόγελο παντοτινό στη μνήμη των ανθρώπων. Γιατί ποτέ κανείς δεν θα γνωρίσει αν ήρθα, αν έφυγα κι αν πράγματι υπήρξα κάποτε τυχαία ανάμεσά τους."

Μάνος Χατζιδάκις
christinette
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2503


keep calm and call batman!


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #43 on: May 27, 2014, 14:35:29 pm »

Ισχύει η ώρα για την πέμπτη?
Logged

May the Force be with me!
mostel
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 436


Think well, sleep well, love well


View Profile
Re: [ΙΕΕΕ SB] Σεμινάρια LaTeX
« Reply #44 on: May 27, 2014, 14:42:35 pm »

Quote from: christinette on May 27, 2014, 14:35:29 pm
Ισχύει η ώρα για την πέμπτη?

Ναι, την Πέμπτη στις 15:00, εφόσον η σχολή είναι ανοιχτή όμως!
Logged

http://www.youtube.com/watch?v=qQL0RAkDOSk
...

"Σκίζω τον τοίχο, βρίσκομαι στους δρόμους, χρωματισμένους εφιαλτικά κι οι μπάντες να χτυπάνε στους ρυθμούς ξέφρενα, ενώ εγώ χάνομαι μέσα στον χρόνο, μόνος, έρημος, μέσα από εκεί που ήρθα, αφήνοντας πίσω μου ένα χαμόγελο παντοτινό στη μνήμη των ανθρώπων. Γιατί ποτέ κανείς δεν θα γνωρίσει αν ήρθα, αν έφυγα κι αν πράγματι υπήρξα κάποτε τυχαία ανάμεσά τους."

Μάνος Χατζιδάκις
Pages: 1 2 [3] 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...