• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 12:48:39 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 12:48:39 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[Today at 12:41:32]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431512
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 48
Guests: 526
Total: 574
gkg
petralexiou
Zach
mpilas_giwrgos
Kostis12
Giannis Masterio
el mariachi
petikas
Captain
Antonistsak
matrozos
mdimitrig
vaggelisx
arkou
ThanosTheTT
chytasal
MrGreekArrow
programmer2004
bougatsa
Θιασώτης
gkougeor
xristodoulou
vasilis saitis
Vaskas
Thanasis_pap
RogueSoftware
manolitsis
Mitsos1
valentini
jim1313
apsathas
elena_k
stefpapa21
florianm
IASONK
NikoletaC
cmpillis
Shoegazer22
Hliaspapak
apob
Nekt
thomaitheodosiadou
Lazzaross
mikrosdia
Saint_GR
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Κατασκευές και η... Ηλεκτρολογία στην πράξη. > Κατασκευές (Moderators: hjalmar, chatzikys) > Noisy Cricket
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Noisy Cricket  (Read 3922 times)
Apostolof
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Gender: Male
Posts: 2660


Κεραυνοί, φωτιές, ece


View Profile WWW
Noisy Cricket
« on: March 10, 2014, 23:19:55 pm »

Καλησπέρα, θέλω να φτιάξω ένα μικρό ενισχυτή κιθάρας και μετά από ψάξιμο κατέληξα σε αυτόν:
http://www.beavisaudio.com/projects/NoisyCricket/MarkII/NoisyCricketMarkII_RadioShack_Rev2.pdf

Τους πυκνωτές που χρειάζεται πως θα τους ζητήσω; Δε θα πρέπει να ξέρω και την τάση λειτουργίας;
Όπου VR (varaiant resistance?) θα ζητήσω trimmer potentiometer; (π.χ. http://www.marelectronics.gr/products.php?category=171&lang=gr )
Επίσης στους διακόπτες δε πρέπει να ξέρω τα A & V λειτουργίας;
Τέλος επειδή το transistor που ζητάει (MPF102) δε νομίζω να το βρώ υπάρχει κάποιο άλλο που μπορώ να χρησιμοποιήσω;

Ευχαριστώ προκαταβολικά.


ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΩΤΟΕΤΟ!!! Cool

edit: link expired, Wayback Machine alternative
« Last Edit: February 04, 2022, 17:24:10 pm by Apostolof » Logged

All these moments will be lost in time, like tears in rain.
In the meanwhile, life goal.
rspappas
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Posts: 2715



View Profile
Re: Noisy Cricket
« Reply #1 on: March 11, 2014, 02:25:04 am »

για την ταση πυκνωτων: http://www.learningaboutelectronics.com/Articles/What-does-the-voltage-rating-on-a-capacitor-mean
κοινως, 10V (ή καλυτερα παραπανω) ταση λειτουργιας ειναι καλα (παιζεις με 9V τροφοδοσια).

για τα VR: ναι, οπως τα λες. προσοχη στο να ειναι γραμμικα (και οχι πχ εκθετικα), οπως λεει στις οδηγιες

για τους διακοπτες: ναι, αλλα παιζεις με ηλεκτρονικα (οχι μεγαλα ρευματα/τασεις), οποτε οτιδηποτε δουλευει στα 9V και ανω ειναι καλα

για το τρανζιστορ: αν δεν βαριεσαι να περιμενεις, http://www.ebay.com/itm/2PCS-Transistor-FAIRCHILD-ON-MOT-TO-92-MPF102-MPF102G-/121267766259?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c3c1f43f3

αντε και καλη τυχη Cheesy
« Last Edit: March 11, 2014, 02:27:30 am by rspappas » Logged


http://en.wikipedia.org/wiki/Lopadotemachoselachogaleokranioleipsanodrimhypotrimmatosilphioparaomelitokatakechymenokichlepikossyphophattoperisteralektryonoptekephalliokigklopeleiolagoiosiraiobaphetraganopterygon

Apostolof
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Gender: Male
Posts: 2660


Κεραυνοί, φωτιές, ece


View Profile WWW
Re: Noisy Cricket
« Reply #2 on: March 20, 2014, 14:09:04 pm »

Ευχαριστώ (λίγο αργά ) για τη γρήγορη απάντησή σου!

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Το πρότζεκτ τελείωσε με μεγάλη επιτυχία! Ο ενισχυτής λειτουργεί και η ποιότητα του ήχου είναι ανεκτή αν αναλογιστείς τη ποιότητα κατασκευής.
Όποιος βλέπει το ποστ και είναι μερακλής με τέτοιες κατασκευές να το δοκιμάσει. Έχω βέβαια κάποιες ερωτήσεις που προέκυψαν αφού έπαιξα λίγο με τον ενισχυτή:

1) Χρησιμοποίησα τέτοια jack για την είσοδο αλλά ως μονό και όχι στέρεο όπως προορίζονταν:
http://www.fender.com/amplifier-parts/amplifier-controls-and-electronics/stereo-amplifier-jack-9-pin/
βρήκα που έπρεπε να συνδέσω το tip αλλά για το ring βρήκα 2 "ακίδες". Η μία δίνει μέτριο ήχο γενικά και η άλλη δίνει πολύ καλό στο καθαρό αλλά παράσιτα όταν παίζω με παραμόρφωση. Πώς ακριβώς λειτουργούν αυτά τα jack; Υπάρχει κάποιο σχεδιάγραμμα;

2) Παρατήρησα ότι όταν παίζω με παραμόρφωση υπάρχουν παράσιτα τα οποία αν τεντώσω-πειράξω τα 2 καλώδια στο 1Κ ποτενσιόμετρο ελαττώνονται ή και σταματούν. Πού μπορεί να οφείλεται αυτό; Πώς μπορώ να το διορθώσω;

3) Προτάσεις για βελτίωση;
« Last Edit: November 29, 2015, 18:27:33 pm by Tolis _tmo_ » Logged

All these moments will be lost in time, like tears in rain.
In the meanwhile, life goal.
rspappas
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Posts: 2715



View Profile
Re: Noisy Cricket
« Reply #3 on: March 21, 2014, 00:41:26 am »

1) δεν εχω ιδεα. πειραματισου. συνηθως αυτα τα jacks ειναι βλακωδως απλα. ειναι μια υποδοχη για το καλωδιο και τιποτα αλλο.
2) γρηγορη λυση: οσο γινεται πιο κοντα καλωδια, και να ειναι ευθυγραμμα τοποθετημενα. δηλαδη να ενωνουν με μια γραμμη οτι ειναι να ενωθει, οχι εξτρα καλωδια, οχι λουπες, κουλουρες, γωνιες, κλπ
(υποψια) αιτιας: οταν τα καλωδια στριβουν, δημιουργουνται μικρα πηνια, τα οποια επηρεαζουν το σημα (ως φιλτρα, ακτινοβολουν ενεργεια το ενα στο αλλο, κλπ)
3) δειξε μας και καμμια φωτο Cheesy
Logged


http://en.wikipedia.org/wiki/Lopadotemachoselachogaleokranioleipsanodrimhypotrimmatosilphioparaomelitokatakechymenokichlepikossyphophattoperisteralektryonoptekephalliokigklopeleiolagoiosiraiobaphetraganopterygon

rspappas
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Posts: 2715



View Profile
Re: Noisy Cricket
« Reply #4 on: March 21, 2014, 00:49:19 am »

συνεχιζοντας για το 2:

κακο: https://dlnmh9ip6v2uc.cloudfront.net/images/products/10184-05.jpg
καλο: http://www.trainelectronics.com/AutomaticSwitchProject/images/PrototypeBoardBack.JPG
πολυ καλο: http://www.seeedstudio.com/recipe/img/recipe/How-to-Prototype-Without-Using-Printed-Circuit-Boa.jpg

μια δευτερη εκδοχη για τον θορυβο που μειωνεται με το κουνημα καλωδιων, ισως να μην εχεις πολυ καλα υλικα, και να μην κανουν καλη επαφη οι ενωσεις ή κατι αλλο.
Logged


http://en.wikipedia.org/wiki/Lopadotemachoselachogaleokranioleipsanodrimhypotrimmatosilphioparaomelitokatakechymenokichlepikossyphophattoperisteralektryonoptekephalliokigklopeleiolagoiosiraiobaphetraganopterygon

Apostolof
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Gender: Male
Posts: 2660


Κεραυνοί, φωτιές, ece


View Profile WWW
Re: Noisy Cricket
« Reply #5 on: March 21, 2014, 21:57:56 pm »

Καλησπέρα!

Quote from: rspappas on March 21, 2014, 00:41:26 am
3) δειξε μας και καμμια φωτο Cheesy

Χαχαχαχα όχι.... με τίποτα. Ήδη το είχα ψιλοκαταλάβει όταν τελείωσα ότι έχει γίνει χαμός με τα καλώδια. Τελικά οι εικόνες το επιβεβαιώνουν! Μοιάζει πιο πολύ με το 1 μόνο που είναι χειρότερο.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!! Cheesy Cheesy
Logged

All these moments will be lost in time, like tears in rain.
In the meanwhile, life goal.
Tsili
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 49


View Profile
Re: Noisy Cricket
« Reply #6 on: February 04, 2022, 15:36:58 pm »

άργησα μονο 8 χρόνια αλλά ας υπάρχει για αρχειακούς λόγους.

Το κύκλωμα πριν το ic (lm386)  ουσιαστικά είναι ένα unity gain input buffer (αν θυμάμαι καλά). Πρακτικά μπορείς να το φτιάξεις με σχεδόν οποιοδήποτε τρανζιστορ ή single op-amp.
Logged
Apostolof
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Gender: Male
Posts: 2660


Κεραυνοί, φωτιές, ece


View Profile WWW
Re: Noisy Cricket
« Reply #7 on: February 04, 2022, 16:00:01 pm »

Ωραίο τόπικ ξέθαψες Cheesy

Quote from: rspappas on March 21, 2014, 00:41:26 am
3) δειξε μας και καμμια φωτο Cheesy



Και απορούσα γιατί έχει θόρυβο Grin
Logged

All these moments will be lost in time, like tears in rain.
In the meanwhile, life goal.
Tsili
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 49


View Profile
Re: Noisy Cricket
« Reply #8 on: February 04, 2022, 17:09:30 pm »

Πάντως με ένα μετασχηματιστή λάπτοπ με 24 V και περίπου 70-80watt, αυτή την πλακέτα https://grobotronics.com/mono-digital-audio-amplifier-module-60w-tpa3118.html και ένα προενισχυτή (πχ. αυτού του project με +-12V αντί για +-15V και με tl072 που είναι και φτηνοί και προσβάσιμοι https://sound-au.com/project27.htm) κάνεις για πλάκα ενισχυτή κιθάρας για εξάσκηση σπίτι.

Οι ενισχυτές βασισμένοι στο lm386 είναι για τα πανηγύρια ή για ακουστικά με λίγο πειραματισμό ώστε να βγαίνει τουλάχιστον καθαρό το σήμα. Αλλά πχ ενισχυτή για ακουστικά κάνεις και με απλά κυκλώματα με ένα κοινό dual op amp (πχ. tl072, tl 082 κτλ)
Επίσης, έχει 3-4 είδη Lm386 με διαφορετικά watt το καθένα. Αυτό που γράφει στο αρχικό ποστ είναι 0,5 watt, νομίζω υπάρχει και ένα μοντέλο στα 3watt (δεν θυμάμαι ακριβώς) που θα έκανε πιο αξιόλογη δουλειά.
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...