• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:04:47 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 18:04:47 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 203
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 72
Guests: 124
Total: 196
AristeidisM
George_RT
Nikos_313
kathrin_p
maria.r
Kv
thegreekbaron
Chaidec
jimalexoud
Chrisapostol
AggelosZ
al3xts
Gagauss
anstaik
Petros Ts
Juror8
pdiamantis
Chr1sgr
cremidhs
jkara
ore525
Konstantina Karamani
sassi
meliou
Fotis
aorologas
giorgos_skl
Petran25
gntitsios
Evripidis
thanosn
george14
vaggelis.ntokas
Nikos.Ts
geo66
papajohnn06
Antreas17
Antigoni
vasilis saitis
Mr Z
gp6
soktas
Annapar
Lefo
dr.giorgos
daphnenik
ThanosKoutsoump
mgrivab
JiMan5
NickSpan
georkala
chrysa.tsilika
chriskazakos
anna.ts
noys
naoumvogia
evax
useranknown
nikos123321
Don
Gone_Forever
ioannidisg
tasos gourd
stefpapa21
nikd
themisb
Deviate
gcheristanidhs
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Διοίκηση τμήματος (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Ο Μακης Καππος μας παράτησε
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Go Down Print
Author Topic: Ο Μακης Καππος μας παράτησε  (Read 16909 times)
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #60 on: September 03, 2013, 00:02:52 am »

ναι. προτεινω διαπομπευση της ψηρας σε ωρα αιχμης στο διαδρομο.
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
ACE
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1270


The lost art of trolling.


View Profile WWW
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #61 on: September 03, 2013, 00:06:36 am »

πως γινεται διαολε να εχεις 10 αστερια?
Logged

Ερχεται μια μερα...
Endeavour X
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3346



View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #62 on: September 03, 2013, 00:13:13 am »

Προσφερει το καλυτερο πρωινο και κρεβατια με στρωματα νερου
Logged
san_zoulapi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 203



View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #63 on: September 06, 2013, 23:00:26 pm »

Quote from: BOBoMASTORAS link=topic=56367.msg965608#msg965608

Γιατί θεωρείς το "προσαρμογή" στην πολυτεχνική σχολή αρνητικό. Το αντικείμενο του μηχανικού απέχει πάρα πολύ από αυτό που ήθελε να διδάξει ο κάππος. Για τον μηχανικό τα μαθηματικά είναι εργαλείο όχι επιστήμη που πρέπει να μελετηθεί αυτόνομα. Αυτό είναι κάτι που ο κάππος δεν μπόρεσε να δεχθεί αλλά απαραίτητο για όποιον θέλει να διδάξει σε πολυτεχνική σχολή οπουδήποτε στον κόσμο. Τώρα το ότι υπάρχουν καθηγητές στο γενικό τμήμα που δεν έχουν καμία διάθεση να διδάξουν αυτό ισχύει. Αυτό όμως είναι εντελώς ανεξάρτητο από το θέμα του κάππου. Δεν είναι ότι προσπαθούσε να διδάξει σωστά και η σχολή δε μπορούσε να τον ακολουθήσει, είναι ότι προσπαθούσε να αλλάξει τη σχολή προς ένα στόχο που δεν είναι ακαδημαικά σωστός για μία πολυτεχνική σχολή. Τώρα αν έφυγε κάποιος που είναι καλός στο αντικείμενο του δε λέει τίποτα απολύτως. Η πραγματικότητα είναι ότι όσο καλός και να είσαι στο αντικείμενο σου, αν δε μπορείς να το προσαρμόσεις και το διοχετεύσεις εκεί που χρειάζεται είσαι άχρηστος. Πχ σκέψου έναν ερευνητή ο οποιός είναι ο καλύτερος στο αντικείμενο του αλλά δε δημοσιεύει τα αποτελέσματα της έρευνα του. Όσο καλός και να είναι, δεν έχει καμία ουσία.

Αυτό είναι προσωπική σου άποψη - και πολλών άλλων βέβαια, το τονίζω μόνο επειδή τα εκφράζεις σαν γεγονός - και με αυτήν δε συμφωνούν όλοι, άσχετα αν αυτοί που διαφωνούν δεν πολυακούγονται.
Δική μου προσωπική άποψη είναι ότι δεν ευσταθεί. Για κάτι τέτοιο θα μπορούσες να κατηγορίσεις τον Κανάκη . Νομίζω ότι οποισδήποτε έχει παρακολουθήσει και τους 2, κατλαβαίνει εύκολα τη διαφορά στο συγκεκριμένο θέμα.
Το μάθημα του Κάπου δεν ήταν "μαθηματικίστικο" αλλά μια χαρά προσανατολισμένο στις ανάγκες του αντικειμένου. Οι οποίες σημειωτέον δεν περιορίζονται στο τι χρειάζομαι για να περάσω τα μαθήματα της σχολής.
Για να μην τα πολυλογώ θεωρώ ότι η κατηγορία αυτή περί λάθος προσανατολισμό βγαίνει ως αντίδραση στο αυξημένο επίπεδο των μαθημάτων του που ενοχλεί πολλούς. 
Από εκεί και πέρα το αν το επίπεδο αυτό είναι υπερβολικό εξαρτάται καθαρά από το τι χαρακτήρα θεωρεί ο καθένας ότι θα πρέπει να έχει η σχολή. Είναι απόλυτα σεβαστό αν κάποιος θεωρεί ότι τα μαθήματα της σχολής overall θα έπρεπε να είναι πιο προσιτά, αν και διαφωνώ. Ωστόσο αυτό ξεφεύγει σε πολύ γενικότερη κουβέντα, η οποίο και δεν αφορά μόνο τον φοιτητή.
That said, νομίζω ότι αν το θέμα του thread ισχύει, είναι κρίμα να χάσει το τμήμα αυτόν τον καθηγητή. Ειδικά δεδομένου ότι είχε εκτονωθεί το θέμα του λογισμού κάπως από όσο κατάλαβα και πλέον δεν ενοχλούσε κανέναν (στις διαφορικές απ'όσο άκουσα δεν απαίτησε φοβερά πράγματα).
Κρίμα και ήθελα να πάρω ειδικά κεφάλαια για το 61ο.
Η σχολή πάει από το κακό στο χειρότερο
Logged
pentium4
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 7940


εφακ


View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #64 on: September 07, 2013, 00:29:49 am »

Quote from: san_zoulapi on September 06, 2013, 23:00:26 pm
Quote from: BOBoMASTORAS link=topic=56367.msg965608#msg965608

Γιατί θεωρείς το "προσαρμογή" στην πολυτεχνική σχολή αρνητικό. Το αντικείμενο του μηχανικού απέχει πάρα πολύ από αυτό που ήθελε να διδάξει ο κάππος. Για τον μηχανικό τα μαθηματικά είναι εργαλείο όχι επιστήμη που πρέπει να μελετηθεί αυτόνομα. Αυτό είναι κάτι που ο κάππος δεν μπόρεσε να δεχθεί αλλά απαραίτητο για όποιον θέλει να διδάξει σε πολυτεχνική σχολή οπουδήποτε στον κόσμο. Τώρα το ότι υπάρχουν καθηγητές στο γενικό τμήμα που δεν έχουν καμία διάθεση να διδάξουν αυτό ισχύει. Αυτό όμως είναι εντελώς ανεξάρτητο από το θέμα του κάππου. Δεν είναι ότι προσπαθούσε να διδάξει σωστά και η σχολή δε μπορούσε να τον ακολουθήσει, είναι ότι προσπαθούσε να αλλάξει τη σχολή προς ένα στόχο που δεν είναι ακαδημαικά σωστός για μία πολυτεχνική σχολή. Τώρα αν έφυγε κάποιος που είναι καλός στο αντικείμενο του δε λέει τίποτα απολύτως. Η πραγματικότητα είναι ότι όσο καλός και να είσαι στο αντικείμενο σου, αν δε μπορείς να το προσαρμόσεις και το διοχετεύσεις εκεί που χρειάζεται είσαι άχρηστος. Πχ σκέψου έναν ερευνητή ο οποιός είναι ο καλύτερος στο αντικείμενο του αλλά δε δημοσιεύει τα αποτελέσματα της έρευνα του. Όσο καλός και να είναι, δεν έχει καμία ουσία.

Αυτό είναι προσωπική σου άποψη - και πολλών άλλων βέβαια, το τονίζω μόνο επειδή τα εκφράζεις σαν γεγονός - και με αυτήν δε συμφωνούν όλοι, άσχετα αν αυτοί που διαφωνούν δεν πολυακούγονται.
Δική μου προσωπική άποψη είναι ότι δεν ευσταθεί. Για κάτι τέτοιο θα μπορούσες να κατηγορίσεις τον Κανάκη . Νομίζω ότι οποισδήποτε έχει παρακολουθήσει και τους 2, κατλαβαίνει εύκολα τη διαφορά στο συγκεκριμένο θέμα.
Το μάθημα του Κάπου δεν ήταν "μαθηματικίστικο" αλλά μια χαρά προσανατολισμένο στις ανάγκες του αντικειμένου. Οι οποίες σημειωτέον δεν περιορίζονται στο τι χρειάζομαι για να περάσω τα μαθήματα της σχολής.
Για να μην τα πολυλογώ θεωρώ ότι η κατηγορία αυτή περί λάθος προσανατολισμό βγαίνει ως αντίδραση στο αυξημένο επίπεδο των μαθημάτων του που ενοχλεί πολλούς. 
Από εκεί και πέρα το αν το επίπεδο αυτό είναι υπερβολικό εξαρτάται καθαρά από το τι χαρακτήρα θεωρεί ο καθένας ότι θα πρέπει να έχει η σχολή. Είναι απόλυτα σεβαστό αν κάποιος θεωρεί ότι τα μαθήματα της σχολής overall θα έπρεπε να είναι πιο προσιτά, αν και διαφωνώ. Ωστόσο αυτό ξεφεύγει σε πολύ γενικότερη κουβέντα, η οποίο και δεν αφορά μόνο τον φοιτητή.
That said, νομίζω ότι αν το θέμα του thread ισχύει, είναι κρίμα να χάσει το τμήμα αυτόν τον καθηγητή. Ειδικά δεδομένου ότι είχε εκτονωθεί το θέμα του λογισμού κάπως από όσο κατάλαβα και πλέον δεν ενοχλούσε κανέναν (στις διαφορικές απ'όσο άκουσα δεν απαίτησε φοβερά πράγματα).
Κρίμα και ήθελα να πάρω ειδικά κεφάλαια για το 61ο.
Η σχολή πάει από το κακό στο χειρότερο

εδω πιστευω κανεις λαθος. αυτο ακριβως θελουμε
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=doMu-YNc4wM&feature=emb_title

BabylonX
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 655



View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #65 on: September 07, 2013, 00:46:35 am »

Μόνο που δηλώνεις ότι θα έπαιρνες ειδικά κεφάλαια διαφορικών μπορείς και συ να αντιληφθείς πόσο biased είσαι.

Εγώ δε θα έπαιρνα ποτέ ένα μάθημα μαθηματικών σαν επιλογή σε σχολή ηλεκτρολόγων γιατί θεωρώ ότι με αυτά που θέλω να ασχοληθώ δεν έχει να μου προσφέρει απολύτως τίποτα. Δε θέλουμε να γίνουμε όλοι "επιστήμονες" με την έννοια που το θεωρείτε μερικοί. Μπορώ όμως να σου εγγυηθώ ότι στα αντικείμενα που θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ στη ζωή μου θα ήμουν πολύ πιο παραγωγικός από κάποιους που έχουν 10άρια στα μαθηματικά. Άρα μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί πρέπει το επίπεδο να είναι υπερβολικά αυξημένο στο Λογισμό 2 που βολεύει εσένα που έχεις ψώνιο με τα μαθηματικά (και καλά κάνεις, δε το κρίνω αυτό) και όχι ας πούμε στις ηλεκτρονικές και στην assembly που θα βόλευε εμένα; Βέβαια το ότι με αυτό το επίπεδο ο μέσος όρος αποφοίτησης είναι τα 7 χρόνια κάτι λέει και θα έπρεπε να αναρωτιέσαι how much is too much. Άμα εφάρμοζαν οι άλλοι καθηγητές το σύστημα Κάππου (με το οποίο όπως λες συμφωνείς και κρίμα που έφυγε) δε θα φτάνανε ούτε 15 χρόνια για να τελειώσεις τη σχολή ή αλλιώς το τμήμα θα είχε 5 εισακτέους με μετρημένο IQ πάνω από 250 και 2 απόφοιτους κάθε χρόνο οι οποίοι θα παίρνανε άμεσα ντοκτορά και έδρα στο ΜΙΤ με την αποφοίτησή τους.

Επίσης, μπορεί να μη το λαμβάνεις υπόψη σου, αλλά ακριβώς επειδή έχεις κλίση στο αντικείμενο, ίσως νομίζεις ότι αν εσύ χρειάζεσαι x χρόνο για να περάσεις με Κάππο το Λογισμό 2, που ίσως μπορεί να θεωρείς το x κάμποσο μεν αλλά σίγουρα αρκετό για να αποκτήσεις το επίπεδο κατάρτισης που θες και απόλυτα βιώσιμο. Όμως ο διπλανός σου μπορεί να χρειάζεται 10x γιατί δεν έχει κλίση στα μαθηματικά. Και λογικό μιας και προτίμησε πολυτεχνική σχολή και όχι σχολή θετικών επιστημών. Φυσικά για εκείνον δεν είναι βιώσιμο και του στερεί χρόνο που θα μπορούσε να ξοδέψει για να καταρτιστεί σε άλλα μαθήματα και για την ψυχαγωγία του. Και στο τέλος, ενώ διαθέτει αυτό το χρόνο, αποτυγχάνει κιόλας γιατί δε μπορεί να μπει στη διαδικασία να αντιμετωπίσει μαθηματικά ένα σύνθετο θεωρητικό πρόβλημα αφού δε γουστάρει κιόλας να το κάνει μιας και δεν ήρθε εδώ να σπουδάσει αυτό. Και όλα αυτά γιατί να τα τραβάει ο άλλος ρε ζουλάπι; Επειδή δεν έχει τις ίδιες κλίσεις με σένα; Ο αριθμός αυτών που το χρωστούσαν δε σου λέει τίποτα; Είναι όλοι μέτριοι που καταλάθος πήραν 18500+ μόρια;

Και η δικιά μου προσωπική άποψη είναι αλλά και η δικιά σου το ίδιο. Φαίνεται όμως από το πόσο μεμονωμένη άποψη είναι η δική σου ότι αντιμετωπίζεις το θέμα Κάππος αρκετά μονόπλευρα όπως άλλωστε έκανες κι όταν υπήρχε πραγματικό πρόβλημα.

Δε ξέρω αν ισχύει, αλλά αν φεύγει εγώ χάρηκα! Μπορεί να κάηκα από αυτόν και αυτό να μην αλλάζει αλλά τουλάχιστον δε θα τον λουστούν οι επόμενοι. Ας πάει οπουδήποτε αλλού. Εμείς τραβήξαμε αρκετά τόσα χρόνια.
Logged

ΚΗΜΜΥ
Επιβεβαρυμένος
*********
Gender: Male
Posts: 13065


Κ από το Καμμένος...


View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #66 on: September 07, 2013, 01:17:02 am »

M' αρεσει που του απαντατε και σοβαρα.
Logged

san_zoulapi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 203



View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #67 on: September 07, 2013, 01:35:02 am »

#babylon

Δεν είχα ποτέ κανένα ψώνιο με τα μαθηματικά, ούτε θεωρώ το εαυτό μου ιδιαίτερα καλό σε αυτα. Ίσα ίσα . Πιστεύω όμως ότι η σε βάθος κατανόηση κάποιων μαθηματικών εννοιών είναι από τα πράγματα που μπορούν να ξεχωρίσουν έναν καλό από έναν εξαιρετικό μηχανικό.
Απλά νομίζω ότι αυτές οι γνώσεις υποβάθρου - που μπορεί να φαίνονται σε πολλούς πιο θεωρητικές - έχουν αρκετή αξία στα πλαίσια του πανεπιστημίου. Αυτό διότι νομίζω είναι συγκριτικά πιο εύκολο(και θα έχεις σίγουρα περισσότερη όρεξη) να πιάσεις να μάθεις μόνος σου assembly ή ακόμα και ηλεκτρονική που λες αργότερα στην καριέρα σου, χωρίς ιδιαίτερη βοήθεια.
Το σχόλιό μου ήταν κυρίως για το περί λάθους προσανατολισμού που έθηξε ο bob.
Για το άλλο απλά διαφωνούμε για το ποιός θα έπρεπε να είναι ο χαρακτήρας της σχολής, και ξαναλέω το σέβομαι.
Ακόμα πάντως και να συμφωνούσαμε, θα παρέμενε κρίμα για κάποιον που θέλει να αποκτήσει 2-3 πιο γερά μαθηματικά εφόδια να μην έχει τη δυνατότητα να το κάνει - έστω και μέσω μαθημάτων επιλογής.
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #68 on: September 07, 2013, 02:20:22 am »

Quote from: san_zoulapi on September 06, 2013, 23:00:26 pm
Quote from: BOBoMASTORAS link=topic=56367.msg965608#msg965608

Γιατί θεωρείς το "προσαρμογή" στην πολυτεχνική σχολή αρνητικό. Το αντικείμενο του μηχανικού απέχει πάρα πολύ από αυτό που ήθελε να διδάξει ο κάππος. Για τον μηχανικό τα μαθηματικά είναι εργαλείο όχι επιστήμη που πρέπει να μελετηθεί αυτόνομα. Αυτό είναι κάτι που ο κάππος δεν μπόρεσε να δεχθεί αλλά απαραίτητο για όποιον θέλει να διδάξει σε πολυτεχνική σχολή οπουδήποτε στον κόσμο. Τώρα το ότι υπάρχουν καθηγητές στο γενικό τμήμα που δεν έχουν καμία διάθεση να διδάξουν αυτό ισχύει. Αυτό όμως είναι εντελώς ανεξάρτητο από το θέμα του κάππου. Δεν είναι ότι προσπαθούσε να διδάξει σωστά και η σχολή δε μπορούσε να τον ακολουθήσει, είναι ότι προσπαθούσε να αλλάξει τη σχολή προς ένα στόχο που δεν είναι ακαδημαικά σωστός για μία πολυτεχνική σχολή. Τώρα αν έφυγε κάποιος που είναι καλός στο αντικείμενο του δε λέει τίποτα απολύτως. Η πραγματικότητα είναι ότι όσο καλός και να είσαι στο αντικείμενο σου, αν δε μπορείς να το προσαρμόσεις και το διοχετεύσεις εκεί που χρειάζεται είσαι άχρηστος. Πχ σκέψου έναν ερευνητή ο οποιός είναι ο καλύτερος στο αντικείμενο του αλλά δε δημοσιεύει τα αποτελέσματα της έρευνα του. Όσο καλός και να είναι, δεν έχει καμία ουσία.

Αυτό είναι προσωπική σου άποψη - και πολλών άλλων βέβαια, το τονίζω μόνο επειδή τα εκφράζεις σαν γεγονός - και με αυτήν δε συμφωνούν όλοι, άσχετα αν αυτοί που διαφωνούν δεν πολυακούγονται.
Δική μου προσωπική άποψη είναι ότι δεν ευσταθεί. Για κάτι τέτοιο θα μπορούσες να κατηγορίσεις τον Κανάκη . Νομίζω ότι οποισδήποτε έχει παρακολουθήσει και τους 2, κατλαβαίνει εύκολα τη διαφορά στο συγκεκριμένο θέμα.
Το μάθημα του Κάπου δεν ήταν "μαθηματικίστικο" αλλά μια χαρά προσανατολισμένο στις ανάγκες του αντικειμένου. Οι οποίες σημειωτέον δεν περιορίζονται στο τι χρειάζομαι για να περάσω τα μαθήματα της σχολής.
Για να μην τα πολυλογώ θεωρώ ότι η κατηγορία αυτή περί λάθος προσανατολισμό βγαίνει ως αντίδραση στο αυξημένο επίπεδο των μαθημάτων του που ενοχλεί πολλούς. 
Από εκεί και πέρα το αν το επίπεδο αυτό είναι υπερβολικό εξαρτάται καθαρά από το τι χαρακτήρα θεωρεί ο καθένας ότι θα πρέπει να έχει η σχολή. Είναι απόλυτα σεβαστό αν κάποιος θεωρεί ότι τα μαθήματα της σχολής overall θα έπρεπε να είναι πιο προσιτά, αν και διαφωνώ. Ωστόσο αυτό ξεφεύγει σε πολύ γενικότερη κουβέντα, η οποίο και δεν αφορά μόνο τον φοιτητή.
That said, νομίζω ότι αν το θέμα του thread ισχύει, είναι κρίμα να χάσει το τμήμα αυτόν τον καθηγητή. Ειδικά δεδομένου ότι είχε εκτονωθεί το θέμα του λογισμού κάπως από όσο κατάλαβα και πλέον δεν ενοχλούσε κανέναν (στις διαφορικές απ'όσο άκουσα δεν απαίτησε φοβερά πράγματα).
Κρίμα και ήθελα να πάρω ειδικά κεφάλαια για το 61ο.
Η σχολή πάει από το κακό στο χειρότερο

δε νομίζω ότι είπα πουθενά ότι, ότι γράφω στα ποστ μου είναι γεγονός. Προφανώς ότι γράφει κάποιος στα ποστ του είναι άποψη του ακόμα και αν όντως περιγράφει κάποιο γεγονός. Αν φτάσαμε στο σημείο να πρέπει να το αναφέρουμε και αυτό τότε μήπως να σταματήσουμε συνολικά τη συζήτηση και να πάμε σπίτια μας?

Η δική μου προσωπική καθαρά εμπειρία λέει πως αυτά στα οποία έδινε έμφαση ο κάππος δεν έχουν καμία επαφή με τις πραγματικές ανάγκες του μηχανικού στη αγορά εργασίας. Προφανώς πρέπει ο μηχανικός να έχει τις μαθηματικές γνώσεις για να μπορεί να αντιληφθεί τα μοντέλα που περιγράφουν ένα τεχνικό πρόβλημα αλλά δε μπορεί να δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην μαθηματική ακρίβια και επ ακριβή γνώση. Στην πράξη αυτά που τόνιζε τόσο έντονα ο κάππος ο μηχανικός τα χρησιμοποιεί στην αγορά εργασίας στην καλύτερη των περιπτώσεων ίσως και 1 φορά τον χρόνο. Συνήθως φορές ποτέ. Ακόμα και αν τύχει να τα χρειαστεί αυτό είναι τόσο σπάνιο που σχεδόν σίγουρα τα έχει ξεχάσει και πρέπει να τα ξαναδιαβάσει, αν και κατά πάση πιθανότητα θα χρησιμοποιήσει ένα έτοιμο τοολ για να δώσει λύση γιατί η δουλειά του δεν είναι να κάνει αποδείξεις. Πολοί λίγοι μηχανικοί θα βρουν δουλειά στην οποία μπορεί να χρειάζονται καθημερινά τις γνώσεις που παρείχε και σε αυτή τη περίπτωση οι γνώσεις του δε θα είναι τίποτα άλλο από ένα μικρό ποσσοστό της δουλειάς τους.

Στον ακαδημαικό τομέα το πράγμα αλλάζει. Ανάλογα με τον αντικείμενο της εξειδίκευσης μπορεί να σου χρειαστούν αυτές οι γνώσεις, αλλά και πάλι θα είναι εξειδικευμένες, δηλαδή θα χρειστεί να εμβαθύνεις σε ένα πολύ συγκεκριμένο 10% αυτών που δίδασκε. Το εμβαθύνω σημαίνει ότι και εδώ δε θα σου φτάνουν αυτά που σου έμαθε. Επιπλέον είναι αντι-ακαδημαικό το να διδάσκεις θέματα επειδή επειδή κάποιοι φοιτητές που θα συνεχίσουν για μεταπτυχιακό σε ένα συγκεκριμένο τομέα θα τα χρειαστούν.

legal disclaimer @ zoulapi
Τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές απόψεις του συγγραφέα. Δεν αποτελούν προιόν συστηματικής έρευνας, ούτε επιδιώκουν να απεικονίσουν την πραγματικότητα. Μπορούν να αποτελούν προιόν μυθοπλασίας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με την πραγματικότητα και καταστάσεις είναι συμπτωματική.
Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Decadence
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 125



View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #69 on: September 07, 2013, 02:38:47 am »

από την μικρή εμπειρία που έχω κι εγώ στη δουλειά, είναι όπως τα λέει ο BoB

από την άλλη ίσως ένας ηλεκτρολόγος που κάνει μεταπτυχιακό σε αντικείμενο φυσικών και εφαρμοσμένων μαθηματικών να σου πει άλλα πράγματα, ίσως και τα αντίθετα

αλλά εάν το καλοσκεφτείς στις περισσότερες δουλειές, ακόμα και εκείνες που εξασκείς το αντικείμενο του ηλεκτρολόγου μηχανικού κατά 99%, δεν πρόκειται να τα χρειαστείς αυτά.. άντε το πολύ πολύ να ανοίξεις κανένα βιβλίο για να δεις κανένα μαθηματικό μοντέλο και να κάτσεις να διαβάσεις καμιά βασική θεωρία στο αντικείμενο που σχετίζεται με το πρόβλημά σου, άντε το πολύ πολύ να τα ανοίξεις για να γράψεις καμιά απόδειξη σε καμιά δημοσίευση, ώστε να είσαι συνεπής και όχι χύμα.. αλλά ως εκεί

τα πιο πάνω, από διάφορες εμπειρίες που έχω από δουλειά και πανεπιστήμιο μετά το πτυχίο.. μπορεί να πέφτω κι έξω και απλά να μην έτυχε να δω την χρήση τους..
Logged

Όταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα κι ο Θεός ο ίδιος δε με σταματά..
san_zoulapi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 203



View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #70 on: September 07, 2013, 03:47:35 am »

Quote from: BOBoMASTORAS on September 07, 2013, 02:20:22 am
Η δική μου προσωπική καθαρά εμπειρία λέει πως αυτά στα οποία έδινε έμφαση ο κάππος δεν έχουν καμία επαφή με τις πραγματικές ανάγκες του μηχανικού στη αγορά εργασίας. Προφανώς πρέπει ο μηχανικός να έχει τις μαθηματικές γνώσεις για να μπορεί να αντιληφθεί τα μοντέλα που περιγράφουν ένα τεχνικό πρόβλημα αλλά δε μπορεί να δίνει τόσο μεγάλη έμφαση στην μαθηματική ακρίβια και επ ακριβή γνώση. Στην πράξη αυτά που τόνιζε τόσο έντονα ο κάππος ο μηχανικός τα χρησιμοποιεί στην αγορά εργασίας στην καλύτερη των περιπτώσεων ίσως και 1 φορά τον χρόνο. Συνήθως φορές ποτέ. Ακόμα και αν τύχει να τα χρειαστεί αυτό είναι τόσο σπάνιο που σχεδόν σίγουρα τα έχει ξεχάσει και πρέπει να τα ξαναδιαβάσει, αν και κατά πάση πιθανότητα θα χρησιμοποιήσει ένα έτοιμο τοολ για να δώσει λύση γιατί η δουλειά του δεν είναι να κάνει αποδείξεις. Πολοί λίγοι μηχανικοί θα βρουν δουλειά στην οποία μπορεί να χρειάζονται καθημερινά τις γνώσεις που παρείχε και σε αυτή τη περίπτωση οι γνώσεις του δε θα είναι τίποτα άλλο από ένα μικρό ποσσοστό της δουλειάς τους.

Στον ακαδημαικό τομέα το πράγμα αλλάζει. Ανάλογα με τον αντικείμενο της εξειδίκευσης μπορεί να σου χρειαστούν αυτές οι γνώσεις, αλλά και πάλι θα είναι εξειδικευμένες, δηλαδή θα χρειστεί να εμβαθύνεις σε ένα πολύ συγκεκριμένο 10% αυτών που δίδασκε. Το εμβαθύνω σημαίνει ότι και εδώ δε θα σου φτάνουν αυτά που σου έμαθε. Επιπλέον είναι αντι-ακαδημαικό το να διδάσκεις θέματα επειδή επειδή κάποιοι φοιτητές που θα συνεχίσουν για μεταπτυχιακό σε ένα συγκεκριμένο τομέα θα τα χρειαστούν.



Δε νομίζω ότι το μόνο ζήτημα είναι οι γνώσεις που αποκτάς αυτές καθ'αυτές. Ο τρόπος σκέψης, η προσπάθεια κατανόησης της φυσικής σημασίας των εννοιών ή των δυνατοτήτων εφαρμογής τους, η δυνατότητα γενίκευσης των απλών λύσεων σε πιο σύνθετα προβλήματα, κτλ είναι πράγματα που θα σου χρησιμεύσουν και αλλού, ακόμη και να μην είναι τόσο άμεση η σύνδεση. Το "να μπορεί να αντιληφθεί τα μοντέλα που περιγράφουν ένα τεχνικό πρόβλημα" που λές δεν νομίζω ότι είναι πάντοτε απλό πράγμα και περιλαμβάνει σε κάποιο βαθμό τα παραπάνω.
Ούτως ή άλλως δε νομίζω να είχε ποτέ κανείς θέμα με την ύλη που διδάσκει ο κάππος - απ'όσο θυμάμαι ήταν η στάνταρ ύλη της διαν. ανάλυσης που διδάσκεται παντού - αλλά με το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων με τα οποία την εξέταζε και που απαιτούσαν λίγο παραπάνω εμβάθυνση στην ουσία των εννοιών. Δε διαφωνώ με αυτά που λέτε, μου φαίνεται πολύ πιθανό η πλειοψηφία των μηχανικών που βγάζει η σχολή να μη ξαναχρειαστούν άμεσα τις συγκεκριμένες γνώσεις. Αυτό δε σημαίνει ότι τζάμπα πέρασαν από τη διαδικασία απόκτησής τους κάποτε.
Το ίδιο πράγμα νομίζω λίγο πολύ συμβαίνει και με όλα τα πράγματα που μαθαίνουμε στη σχολή. Μπορεί να μη γράψω ποτέ στη δουλειά μου C++ ή assembly. Αυτό δε σημαίνει πως το ότι κάποτε κλήθηκα να εμβαθύνω και να λύσω κάπως πιο σύνθετα προβλήματα με αυτά δε θα με βοηθήσει να μάθω python και να λύσω άλλα με αυτήν.
(εντάξει όχι και η καλύτερη παρομοίωση ever αλλά you get the point)


Quote
legal disclaimer @ zoulapi
Τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές απόψεις του συγγραφέα. Δεν αποτελούν προιόν συστηματικής έρευνας, ούτε επιδιώκουν να απεικονίσουν την πραγματικότητα. Μπορούν να αποτελούν προιόν μυθοπλασίας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με την πραγματικότητα και καταστάσεις είναι συμπτωματική.

fair enough Smiley
Απλά όταν μια συγκεκριμένη άποψη επικρατεί υπάρχει η τάση να νομίζει ο κόσμος ότι είναι η μοναδική. Το λέω επειδή για το συγκεκριμένο ζήτημα , όταν πριν 1-2 χρόνια είχε γίνει η φάση με το κράξιμο του κάπου στο τμήμα των καθηγητών, δεν είχα πάρει καθόλου χαμπάρι μέχρι να μου πούν τι έγινε μετά το τμήμα. Οπότε πήγαμε με ένα ακόμα παιδί στον (τότε) πρόεδρο να του πούμε ότι μάλλον άκουσαν μόνο τη μία πλευρά της ιστορίας και του φάνηκε περίεργο ότι υπάρχει κόσμος που δεν τον θεωρεί σατανά.
« Last Edit: September 07, 2013, 03:50:44 am by san_zoulapi » Logged
megali mpougatsa
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377



View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #71 on: September 07, 2013, 03:58:51 am »

Πολλοί καθηγητές μπορεί να βλέπουν το αντικείμενο που διδάσκουν ως το πιο βασικό. Βλέπουν όμως και τους πρακτικούς περιορισμούς του προγράμματος σπουδών και δεν επιχειρούν να επιβάλουν την άποψή τους με το να κόβουν τους πάντες στις εξετάσεις. Είναι προβληματική συμπεριφορά προς τους συναδέλφους σου να παίρνεις με τέτοιο τρόπο τη μερίδα του λέοντος από τον χρόνο των φοιτητών. Για κάθε παραπάνω βδομάδα που θα παιδεύονται να μάθουν τα "απαραίτητά" σου, θα χάνουν μια μέρα απο κάθε άλλο μάθημα του εξαμήνου, που μπορεί να είναι και πολύ πιο ουσιαστικό. (Πόσοι δίνανε παράλληλα Πεδίο 2 με χρωστούμενο Λογισμό 2;)
« Last Edit: September 07, 2013, 04:03:38 am by somerain » Logged
c0ndemn3d
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 4804


Yarr!


View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #72 on: September 07, 2013, 11:36:30 am »

"Ο Μάκης Κάππος μάς παράτησε"

Εννοείται ότι θα έφευγε, αφού τον είχαν γαμήσει......

Το καλύτερο είναι ότι έχουμε "λαμπρά διαμάντια" καθηγητές στη σχολή, για τους οποίους όμως κανείς δεν λέει τίποτα, απλώς και μόνο επειδή έχουν περάσει το μάθημα το οποίο δίδασκαν.
Logged

In response, the pirates had to adhere to a doctrine of their own...
war against the world

They took my home, I can't walk away from that; can you?
 Forget me, forget Teach, forget loyalty, compacts, honours, debts, all of it.
The only question that matters is this: Who are you?
christinette
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2503


keep calm and call batman!


View Profile
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #73 on: September 07, 2013, 12:19:09 pm »

Quote from: c0ndemn3d on September 07, 2013, 11:36:30 am
"Ο Μάκης Κάππος μάς παράτησε"

Εννοείται ότι θα έφευγε, αφού τον είχαν γαμήσει......

Το καλύτερο είναι ότι έχουμε "λαμπρά διαμάντια" καθηγητές στη σχολή, για τους οποίους όμως κανείς δεν λέει τίποτα, απλώς και μόνο επειδή έχουν περάσει το μάθημα το οποίο δίδασκαν.

Όσο περισσότερο τζέρτζελο προκαλεί κάποιος με τη στάση του στο μάθημα και ιδιαίτερα στις εξετάσεις, τόσο περισσότερο σημασία του δίνουμε. Όπως λες υπάρχουν καθηγητές (μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού για εμένα), που κάνουν άψογη διδασκαλία και ενδιαφέρονται να κατανοήσεις την ποιότητα και όχι την ποσότητα του μαθήματος. Αντίστοιχα, αναγνωρίζουν ότι οι εξετάσεις είναι μια στιγμή μόνο μέσα σε όλο το εξάμηνο. Αν εσύ δε θες να μάθεις το συγκεκριμένο αντικείμενο fine by them, πάρε 5 και φύγε. Όσοι όμως κατέκτησαν τη γνώση μπορούν άνετα να περάσουν και να πάρουν καλό βαθμό.

Εμένα προσωπικά μου άρεσε πολύ το σκεπτικό της κ.Καδή και του κ.Χατζηαθανασίου. Τα θέματά τους ήταν πάντα κλιμακούμενα και μπορούσες άνετα να φτάσεις το 6. Από εκεί και πέρα χρειαζόταν προσπάθεια. Παρόλ'αυτά πάντα μας έλεγαν ότι αν το αποτέλεσμά μας μας φαίνεται λάθος, να αιτιολογήσουμε γιατί το θεωρούμε λάθος και πως θα έπρεπε περίπου να είναι το σωστό. Οι άνθρωποι στόχευαν στο να καταλάβεις την ποιότητα. Φθονώ τον τομέα ενέργειας που τους έχει.

Ο Κάππος μια φορά που είχα πάει να δω το γραπτό μου, μου είχε κόψει μονάδες ολόκληρες για λάθος αποτελέσματα (που σε εκείνη την περίπτωση ήταν απλά μαθηματικά χωρίς κάποιο βαθύ νόημα) και το τραγικό που θυμάμαι (και τώρα γελάω αλλά τότε με είχε πειράξει) ήταν ότι σε ένα θέμα ζητούσε την ακτίνα του κύκλου σύγκλισης. Και το γράφω "Ο δακτύλιος σύγκλισης είναι 0<|ζ|<sqrt(2)" και μου κόβει 0.5. Τον ρωτάω γιατί? και μου απαντά "ρώτησα για την ακτίνα όχι τον δακτύλιο". Τέτοιο κόλλημα ούτε οι φιλόλογοι.

Και για να μην παρεξηγηθώ από κάποιους, θεωρώ πως πρέπει να κόβονται μονάδες από λάθη τυπογραφικά/πράξεων. Αλλά να κόβονται στο σύνολο του γραπτού και όχι κάθε θέματος. Ας πούμε αν το τέλειο γραπτό πάρει 10, τότε το γραπτό με λάθη στις πράξεις να πάρει 9-9.5, για να μην αδικηθεί και ο άριστος.
Logged

May the Force be with me!
gmtms
Guest
Re: Ο Μακης Καππος μας παράτησε
« Reply #74 on: September 09, 2013, 12:52:23 pm »

καρκινιάζω κάθε φορά που βλέπω ποστ σαν ζουλάπι απλά
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...