• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:43:39 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 00:43:39 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31711
Online Today: 164
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 56
Guests: 98
Total: 154
daphnenik
christinabisdeki
Kwst@ss_
kimxnas
el mariachi
freskoulhs
Chr1sgr
george polymeros
Deviate
Elenit
aalmpanb
Northern Eagle
andyy
miltan8
acolak
Mikekmp
Giorgos2222
DemetriosL
Giannis Masterio
Saint_GR
tasos gourd
superkolios
m.renia
dkonst
alex_samaras_
EiriniGeo
vagk
babis.o.sougias
Maximos7
sigklitiki
arisap
Spyridon01101
mpizos
antontsiorvas
Ulmo
Βασιλης
Yamal
Christina_R
Zaxarenia
maria.r
apol
anon
akoil
satsok
VaiosG
vastridam
leolam
Carot1456
soph553
kouf
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής  (Read 6122 times)
jiraiya
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 164


Helpful, loyal, perverted....


View Profile
Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« on: May 31, 2006, 03:06:36 am »

Σήμερα είχα την ευκαιρία να παρεβρεθώ στη συζήτηση που έγινε στην αίθουσα 5 με τον κ. Μάργαρη και άλλους καθηγητές.
Στο τέλος της ομιλίας, ο πρόεδρος, πρότεινε κάτι που λίγο πολύ πολλοί είχαμε προτείνει τόσο καιρό: να καταγράψουμε κάπου τις απόψεις και τις ιδέες μας και στο τέλος να τις δημοσιεύσουμε. Αυτό θα εμπνεύσει κόσμο και θα δείξει ότι δεν κάνουμε κατάληψη για να πάμε διακοπές στη Χαλκιδική..!

Έτσι προτείνω σε αυτό το τόπικ να γράφουμε τις λύσεις και τις προτάσεις μας για το νόμο πλαίσιο και τις αλλαγές που θέλουμε να γίνουν στη σχολή, να τις σχολιάζουμε και στο τέλος να τις συγκεντρώσουμε.
Για μεγαλύτερη ευκολία αυτών που θα διαβάζουν το τόπικ προτείνω επίσης τις θέσεις μας να τις γράφουμε με χρωματιστά γράμματα για να γίνεται φανερή η ουσία και να είναι ευκολότερη η συγκέντρωσή τους στο τέλος, αν όντως αρέσει η ιδέα και στα άλλα μέλη του φόρουμ.

Για αρχή εγώ θα πω ότι σίγουρα:
+ Ζητούμε καλύτερες εκπαιδευτικές υποδομές. Ζητούμε εργαστήρια, βιβλιοθήκη, διδακτικό προσωπικό.
+ Αυτό θα επιτευχθεί με θέσπιση μεγαλύτερων κονδυλίων για την ανώτατη παιδεία.
+ Ζητούμε οι σχολές των μηχανικών να μην αντιμετωπίζονται όπως οι θεωρητικές σχολές, καθώς είναι σχολές πρακτικού ενδιαφέροντος και άμεσα συνδεδεμένες με όλους τους τομείς παραγωγής, συνεπώς και το μέλλον της χώρας.
+ Ζητούμε κατάργηση του 1,5*ν καθώς αυτό το μέτρο είναι απόλυτο και δε λαμβάνει υπόψιν διάφορες παραμέτρους.


Τα υπόλοιπα στη συνέχεια..
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #1 on: May 31, 2006, 06:25:04 am »

Με σειρά προτεραιότητας:

(για τη σχολή μας)

1. Περισσότερους καθηγητές.
2. Εργαστήρια σωστά εξοπλισμένα.
3. Βιβλία για τα μαθήματα που δεν έχουν βιβλίο, και αναθεώρηση κακογραμμένων βιβλίων.



(που είναι αυτος ο νόμος πλαίσιο να τον μελετήσω;)
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #2 on: May 31, 2006, 12:45:14 pm »

Ποιος διαθέτει όλο τον προτεινόμενο νόμο σε ηλεκτρονική μορφή....
Θέλω να κάνω μερικές αλλαγές... (χεχεχε)
Και να συντάξω έναν αντι-νόμο πλαίσιο....
Logged
KorkoLyk
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 840


Δεν αντέχω τόση πραγματικότητα


View Profile
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #3 on: May 31, 2006, 13:01:45 pm »

Απ' ό, τι ξέρω το πόρισμα υπάρχει μόνο...ο νέος νόμος πλαίσιο θα υπάρχει από τον Ιούλιο. Όσο για τον παλιό που ισχύει ως τώρα, φαντάζομαι ότι θα μπορεί να βρεθεί στο site της βουλής, σε κάποιο ΦΕΚ.

Συμφωνώ με τον VR6 για τη σειρά. Αυτά είναι τα βασικά. Μέχρι και αντιπόρισμα μπορούμε να συντάξουμε...κάτι που μέσα στο ΣΚ, κατά τη γνώμη μου, πρέπει να το δούμε (για να μη λασπώνουμε και επειδή μέχρι τότε λόγω άλλων δράσεων - παρεμβάσεων θα είναι λίγο ζόρικο). Οπότε μαζέψτε όλοι τις ιδέες σας για όλα τα θέματα, γενικά - ιδιωτικά πανεπιστήμια, χρηματοδότηση, άσυλο - ή ειδικά - της σχολής μας - και να τα βάλουμε κάτω ώστε να βγάλουμε ένα κείμενο και να το δημοσιεύσουμε, για να δούν όλοι τισ ΘΕΣΕΙΣ μας!

Υ.γ. Πάω στοίχημα ότι αν πετύχει η σοβαρή αυτή δουλειά οι καθηγητές μας θα την προσυπογράψουν, όχι όλοι, αλλά κάποιοι κομβικοί...  Wink 8)
Logged

"The fact that each individual sees apathy in his fellows perpetuates the common reluctance to organize for change."

Port Huron Statement
KorkoLyk
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 840


Δεν αντέχω τόση πραγματικότητα


View Profile
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #4 on: May 31, 2006, 13:39:32 pm »

Επίσης στο edopolytexneio.org έχει πολλά κείμενα...τσεκάρετε και εκεί...
Logged

"The fact that each individual sees apathy in his fellows perpetuates the common reluctance to organize for change."

Port Huron Statement
aliakmwn
Guest
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #5 on: May 31, 2006, 14:43:45 pm »

Μια ολοκληρωμενη προταση:


ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ - Ε.Ε.
-   Να μείνουν στα χαρτιά οι 4 νόμοι των ΝΔ - ΠΑΣΟΚ που ψηφίστηκαν την προηγούμενη χρονιά που ως στόχο έχουν την κατηγοριοποίηση και ιδιωτικοποίηση των ιδρυμάτων και των σχολών. (Ο ΔΟΑΤΑΠ, το Διεθνές Πανεπιστήμιο, η Αξιολόγηση και οι πιστωτικές μονάδες, τα Ινστιτούτα Δια Βίου Εκπαίδευσης) ΚΑΜΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΛΗΤΟΥΣ!
-   Όχι στην κατάργηση του άρθρου 16 του Συντάγματος! Όχι στην κατάργηση του δικαιώματος στη Δημόσια & Δωρεάν Μόρφωση!
-   Όχι στο νόμο πλαίσιο της ιδιωτικοποίησης των Πανεπιστημίων! Καμία σκέψη για κατάργηση ή περιορισμό του ασύλου!
-   Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο για την εκκλησιαστική εκπαίδευση. Όχι στο ψευτοπανεπιστήμιο της ΓΣΕΕ. Καμία αναγνώριση ιδιωτικών «πανεπιστημίων»! Όχι στην ιδιωτικοποίηση της ανώτατης εκπαίδευσης και την υπαγωγή της στα συμφέροντα του κεφαλαίου.
-   Να μην εφαρμοστούν οι αποφάσεις της Μπολόνια και του Μπέργκεν.
-   Όχι στην κατάργηση του 8ωρου και την απελευθέρωση του ωραρίου.
-   Όχι στην εισαγωγή της κατάρτισης στην ανώτατη εκπαίδευση. Όχι στην πολιτική που μας θέλει αμόρφωτους, έρμαια στις ορέξεις του κεφαλαίου, με σκυμμένο το κεφάλι, χωρίς δικαιώματα, χωρίς ζωή.

ΕΝΙΑΙΑ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
-   Όλη η απαραίτητη για το αντικείμενο των σπουδών γνώση μέσα στο πτυχίο. Απόκτηση βαθιάς γνώσης, επιστημονικής ειδίκευσης στο αντικείμενο σπουδών.
-   Στα πλαίσια της σύνδεσης θεωρίας και πράξης που απαιτείται για ένα ολοκληρωμένο επιστήμονα προτείνουμε την ένταξη εργαστηρίων στην εκπαιδευτική διαδικασία μαθημάτων όπως Δομές Δεδομένων, Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα στους Ηλ/γους και να αυξηθούν οι εργαστηριακές ώρες σε μαθήματα όπως Ηλεκτρονική Ι, ΙΙ, & ΙΙΙ, Ηλεκτρικά Κυκλώματα, Ηλ. Μετρήσεις Ι & ΙΙ, Ψηφιακά Συστήματα, Δομημένος Προγραμματισμός στους Ηλ/γους                                                       
-   Τα εργαστήρια να έχουν ελεύθερες ώρες και προσωπικό για πρακτική ενασχόληση των φοιτητών για εργασίες ή ελεύθερο πειραματισμό.
-   Εκπαιδευτικές επισκέψεις σε αντιπροσωπευτικούς παραγωγικούς και εργασιακούς χώρους.
-   Χρήση σύγχρονων οπτικοακουστικών μέσων και μεθόδων διδασκαλίας. 
-   Να λυθεί άμεσα το πρόβλημα των υπερπληθών ακροατηρίων με το διαχωρισμό τους σε τμήματα  ή να χρησιμοποιηθούν τα συνήθως άδεια μεγάλα αμφιθέατρα.
-   Πρακτική άσκηση με ευθύνη του ιδρύματος για όλους τους φοιτητές. Οι ώρες της πρακτικής να πληρώνονται και να ασφαλίζονται κανονικά. Η πρακτική να είναι σχετική με το αντικείμενο σπουδών και όχι σε δουλειές άσχετες με αυτό, με πλήρη ασφαλιστικά δικαιώματα και κανονικό μισθό τουλάχιστον του ανειδίκευτου εργάτη.
-   Ενιαία λαϊκή παιδεία με το 12χρονο σχολείο για βασική εκπαίδευση και δημόσιες δωρεάν επαγγελματικές σχολές μετά από αυτό.
-   Κανένα μεταπτυχιακό με δίδακτρα. Παροχή υποτροφιών σε όλους τους μεταπτυχιακούς φοιτητές. Στους Ηλ/γους σε αρκετά από τα υπάρχοντα διατμηματικά μεταπτυχιακά που δεν οδηγούν σε διδακτορικό, μελετάται και προβλέπεται η επιβολή διδάκτρων προκειμένου να μην κλείσουν, λόγω της λήξης του προγράμματος ΕΠΕΑΕΚ  που τα χρηματοδοτούσε και της ανυπαρξίας κρατικής χρηματοδότησης. Ενιαίες προπτυχιακές σπουδές που το βάρος θα δίνεται στη μετάδοση της γνώσης που έχει ήδη παραχθεί. Μεταπτυχιακές σπουδές που θα οδηγούν σε διδακτορικό, με κύριο βάρος στην παραγωγή νέας γνώσης. Όχι σε κάθε είδους σπάσιμο και διαχωρισμούς σε κύκλους σπουδών. Όχι στην κατηγοριοποίηση και τον ανταγωνισμό ιδρυμάτων και φοιτητών που εντείνουν τους ταξικούς φραγμούς.
-   Να μη γίνουν αντιεπιστημονικές αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών των ηλ/γων στην κατεύθυνση της δημιουργίας δύο κύκλων σπουδών.
-   Κατάργηση των ν+3, και των προαπαιτούμενων.
-   Στις περιπτώσεις που περνά κάποιο μάθημα λιγότερο από το 25% των φοιτητών που το δίνουν, να γίνεται επανεξέταση.
-   Εναλλακτικές μορφές εξέτασης (συμπληρωματικές και απαλλακτικές εργασίες, ασκήσεις και πρόοδοι), προαιρετικές όμως για να μην υπάρξει εντατικοποίηση των σπουδών.

-   Οικονομική και επιστημονική στήριξη των εκπαιδευτικών! Αύξηση του διδακτικού και τεχνικού προσωπικού, των αποδοχών και των συντάξεών τους, ώστε να είναι πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης. Παιδαγωγική εκπαίδευση και περιοδική επιμόρφωσή τους.
-   Να καταργηθούν οι θέσεις επί συμβάσει (νόμος 407) και να οριστούν θέσεις μελών ΔΕΠ έτσι ώστε να υπάρχει και συνέχεια όσον αφορά την ύλη και τον τρόπο διδασκαλίας των συγκεκριμένων μαθημάτων.
-   Να προσληφθούν με μόνιμες σχέσεις εργασίας και με τον ανάλογο μισθό αυτοί που θα λειτουργούν τη βιβλιοθήκη και τις νησίδες.

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ!
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΕΙ!
Γενναία αύξηση των δαπανών για την Παιδεία στο 15% του κρατικού προϋπολογισμού.

-   Ανάπτυξη όλων των απαραίτητων υποδομών. Το τμήμα Η.Μ.Μ.Υ. συντηρείται σχεδόν αποκλειστικά από το ΤΣΜΕΔΕ καθώς είναι μηδαμινή η κρατική χρηματοδότηση.
-   Άμεση λύση του κτιριακού προβλήματος με αξιοποίηση και του νέου κτιρίου.
-   Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός των εργαστηρίων (διαπιστώνονται συνωστισμός των φοιτητών και έλλειψη προσωπικού στο εργαστήριο της Ηλεκτρονικής). Αξιοποίηση του νέου κτιρίου για διδακτικούς σκοπούς.
-   Να δημιουργηθούν αίθουσες με σχεδιαστήρια και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό σε όργανα σχεδίου που να καλύπτουν τις ανάγκες των φοιτητών και των δύο τμημάτων, τόσο για τη διδασκαλία των μαθημάτων όσο και για τις εργασίες των φοιτητών, αλλά και τις εξετάσεις των σχετικών μαθημάτων (να δίνονται δωρεάν σε όλους).
-   Δημιουργία μεγαλύτερων αναγνωστήριων ? βιβλιοθηκών και για τα δύο τμήματα που να ικανοποιούν τις αυξημένες ανάγκες των φοιτητών, με ταυτόχρονη διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας, πλήρη κάλυψη του απαραίτητου προσωπικού και αναβάθμιση του εξοπλισμού και της βιβλιοθήκης.
-   Περισσότερες και μεγαλύτερες νησίδες υπολογιστών (τόσο στο παλιό όσο και στο νέο κτίριο) με εκτυπωτές κοινής χρήσης, σύνδεση στο Internet σύμφωνα με το σύγχρονο επίπεδο της σχετικής τεχνολογίας και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό σε προγράμματα, τόσο για τα εργαστήρια των σχετικών μαθημάτων όσο και για ελεύθερη χρήση από τους φοιτητές. Θέσεις σύνδεσης φορητών υπολογιστών τόσο στις νησίδες όσο και στα αναγνωστήρια.
-   Ανάπτυξη υποδομών για πολιτιστικές ? αθλητικές δραστηριότητες και παράλληλα πρόσληψη μόνιμου ειδικού προσωπικού έτσι ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες των φοιτητών. Γενναία έκπτωση σε θέατρα, κινηματογράφους, συναυλίες κτλ.
-   Έρευνα κρατικά χρηματοδοτούμενη προς όφελος των κοινωνικών αναγκών και όχι των μονοπωλίων. Χαρακτηριστική της κατάστασης που υπάρχει είναι η αίτηση του ΝΑΤΟ προς την Πρυτανεία του ΕΜΠ για την παροχή προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών σε ερευνητικό πρόγραμμα  με μελέτη πάνω σε θέματα: «υποβρύχιος πόλεμος», «νάρκες», «βιολογικές δραστηριότητες στους ωκεανούς», «εγκαταστάσεις ενάντια στην τρομοκρατία»
-   Ένταξη στον κρατικό προϋπολογισμό των χρημάτων από το ΕΠΕΑΕΚ και τα κοινοτικά κονδύλια. Καμία ανταποδοτική-επιχειρηματική λειτουργία μέσω κονδυλίων και πακέτων.
-   Δωρεάν συγγράμματα σε όλα τα μαθήματα που σήμερα δίνονται σημειώσεις (π.χ. Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα στον τομέα ενέργειας, Ρομποτική στον τομέα Ηλεκτρονικής, για τη γλώσσα C στο Δομημένο Προγραμματισμό, τη C++  στις Προγραμματιστικές Τεχνικές και τη Java στις Δομές Δεδομένων κ.α. στους Ηλ/γους και Στατική, Αντοχή στους Μηχ/γους). Σε  όσα μαθήματα οι διδάσκοντες επιθυμούν να δίνουν επιπλέον σημειώσεις, αυτές να τυπώνονται στο τυπογραφείο του Πανεπιστημίου και να διανέμονται δωρεάν στους φοιτητές. Επιπλέον, επανέκδοση δυσανάγνωστων συγγραμμάτων (Λογισμός
 Ι, Γραμμική Άλγεβρα στους Ηλ/γους, Μετροτεχνία στους Μηχ/γους). Όλα τα απαραίτητα κονδύλια να καλυφθούν από τον κρατικό προϋπολογισμό.
-   Δωρεάν σίτιση για όλους τους φοιτητές. Εστιατόρια, κυλικεία στην ευθύνη του πανεπιστημίου. Να φύγουν οι ιδιώτες από τα πανεπιστήμια.
-   Δωρεάν πάσο και δωρεάν μεταφορά στις συγκοινωνίες για όλους τους φοιτητές.
-   Δωρεάν στέγαση. Δωρεάν δωμάτια για όσους φοιτητές σπουδάζουν μακριά από το σπίτι τους και η οικογένειά τους έχει εισόδημα κάτω από 35000 ευρώ. Δωρεάν δωμάτια χωρίς κριτήρια σε όσους :έχουν άνεργο στην οικογένειά τους ,σε όσους έχουν χάσει γονιό ,σε όσους έχουν γονιό με σοβαρό πρόβλημα υγείας, σε όσους είναι από οικογένεια πολύτεκνη, στα άτομα με ειδικές ανάγκες ,σε αλλοδαπούς φοιτητές που προέρχονται από χώρες που πλήττονται από τον ιμπεριαλισμό (π.χ. Ιράκ, Παλαιστίνη). Ανέγερση νέων εστιών με χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό. Συντήρηση τους από το κράτος. Μέχρι τότε επινοικίαση ξενοδοχείων.



ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
-   Το πτυχίο να αποτελεί τη μόνη απόδειξη ότι ο κάτοχός του έχει πλήρη επιστημονική επάρκεια και επαγγελματική ικανότητα στο επιστημονικό αντικείμενο. Κατάργηση των εξετάσεων του ΤΕΕ και από οποιοδήποτε επιχειρηματικό φορέα. Όχι στις πιστωτικές μονάδες, το συμπλήρωμα διπλώματος και τη μετατροπή του πτυχίου σε πιστοποιητικό δεξιοτήτων. Άμεση πρόσληψη των αποφοίτων με βάση τις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες. Συνεχής επιμόρφωση των αποφοίτων μέσα από ένα δημόσιο και δωρεάν σύστημα υπό τη ευθύνη των πανεπιστημίων.
-   7ωρο, 5ήμερο, 35ωρο. Μισθοί που να καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των αποφοίτων. Κατάργηση των αντεργατικών νόμων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ. Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων και μορφών απασχόλησης.
-   Μέτρα στήριξης για τους άνεργους πτυχιούχους:
-   επιδότηση στο 80% του μισθού χωρίς καμία προϋπόθεση, οι μέρες ανεργίας να ασφαλίζονται κανονικά. Δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και βιβλιάριο ασθενείας για όλους. Επιδότηση ενοικίου και πάγωμα των δανείων.
-   Μέτρα στήριξης των εργαζόμενων φοιτητών:
-   6ωρη εργασία με αποδοχές 8ώρου. Άδεια με αποδοχές την περίοδο των εξεταστικών και δικαίωμα εναλλακτικών μορφών εξέτασης.
-   Οι ασφαλιστικές εισφορές των στρατευμένων και μεταπτυχιακών μηχανικών, να καταβάλλονται από την Πολιτεία
-   Διεύρυνση της έκπτωσης των ασφαλιστικών εισφορών για τους κάτω της 5ετίας συναδέλφους από το 40% στο 60%.


Αποσπασμα απο πλαισιο της ΠΚΣ
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #6 on: May 31, 2006, 14:54:23 pm »

Υπέροχη πρόταση για ένα 10ετές πλάνο*. Εφόσον έχετε τόσο καλές ιδέες, μήπως μπορείτε να ξεχωρίσετε κάποιες προτάσεις που να μπορούν να υλοποιηθούν μέσα σε (π.χ.) 1 χρόνο;

* Εννοώ πως οποιοδήποτε κόμμα κι αν κυβερνούσε χρειάζεται τουλάχιστο 10 χρόνια για να τα καταφέρει όλα αυτά. Κόντρες, διαπραγματεύσεις, διπλωματία ώστε να πέσουν τα έξοδα για εξοπλισμούς και πολλά άλλα...
Logged
Χειρων
Guest
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #7 on: May 31, 2006, 15:42:33 pm »

Η συγκεκριμένη πρόταση είναι ιδιαίτερα αξιόλογη.

Προτείνω η κωδικοποίηση των προτάσεων να ανατεθεί στην cybercat, που χειρίζεται έξοχα τον λόγο.

Για ευνόητους λόγους, ο Aliakmvn πρέπει να απομακρυνθεί από αυτήν την προσπάθεια, άσχετα με τις καλές του προθέσεις!!!

Πιστεύω ότι μπορεί να συνταχθεί εμπνευσμένο κείμενο, αντάξιο του επιπέδου, που παρουσιάζουν αυτές τις μέρες οι φοιτητές του Τμήματος.

Καλή προσπάθεια.
« Last Edit: May 31, 2006, 15:48:29 pm by Χειρων » Logged
Cyberkat
Guest
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #8 on: May 31, 2006, 17:31:43 pm »

Η πρόταση με τιμά και θα το έκανα με πολλή χαρά, δεδομένου ότι υποστηρίζω αμέριστα την κατάληψη και τα φοιτητικά αιτήματα.

Δεν ξέρω αν είμαι το κατάλληλο άτομο, καθώς δεν υπήρξα ούτε είμαι τώρα εκπρόσωπος των φοιτητών και επίσης ενώ περνάω αρκετές ώρες στην κατάληψη, δεν μένω εκεί όπως κάποια παιδιά.

Συνεπώς χρειάζομαι κάποιου είδους εξουσιοδότηση ή έγκριση. Νομίζω ότι το πιο πρέπον θα ήταν να τεθεί το θέμα στο συντονιστικό της κατάληψης, τόσο όσον αφορά την ανάθεση της κωδικοποίησης των προτάσεων σε εμένα, όσο και στην αποδοχή του τελικού κειμένου αν αυτό προκύψει.

Σε λίγο ξεκινάω για την σχολή. Ελπίζω να γίνει κάποια αρχική συζήτηση.

ΥΓ: Χείρων ευχαριστώ.
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #9 on: June 01, 2006, 00:07:47 am »

Ο Χείρων έδωσε μια καλή ιδέα για αρχή νομίζω. Να το συζητήσουμε στο συντονιστικό, και γιατί όχι να το συζητήσουμε με άλλες σχολές.
να κάνουμε την δικιά μας ομάδα Σοφών Wink
Logged

byeeee
rhum
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 269



View Profile
Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #10 on: June 01, 2006, 23:03:27 pm »

Στην πρωτη συνελευση (αυτη που αποφασισε δυο μερες καταληψη) στηριξα την ΠΚΣ ακριβως για αυτες τις συγκροτημενες θεσεις της.
Αν κατσουν 5 παιδια να συνταξουν ενα πολυσελιδο κειμενο με βαση αυτες τις(περισσοτερες απο αυτες τις) προτασεις, το αποτελεσμα θα ειναι κλασεις ανωτερο απο το πορισμα του ΕΣΥΠ. Θα εχουμε ετσι μια βαση διαλογου για οποιον μας κατηγορει οτι δεν παρουσιαζουμε λυσεις.
Logged

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!  ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ...
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #11 on: June 02, 2006, 00:14:22 am »

Quote from: Χειρων on May 31, 2006, 15:42:33 pm
Η συγκεκριμένη πρόταση είναι ιδιαίτερα αξιόλογη.

Προτείνω η κωδικοποίηση των προτάσεων να ανατεθεί στην cybercat, που χειρίζεται έξοχα τον λόγο.

Για ευνόητους λόγους, ο Aliakmvn πρέπει να απομακρυνθεί από αυτήν την προσπάθεια, άσχετα με τις καλές του προθέσεις!!!

Πιστεύω ότι μπορεί να συνταχθεί εμπνευσμένο κείμενο, αντάξιο του επιπέδου, που παρουσιάζουν αυτές τις μέρες οι φοιτητές του Τμήματος.

Καλή προσπάθεια.

Και εγώ συμφωνώ. Όχι ότι ο Αλιάκμων δεν ξέρει να χειρίζεται το λόγο αλλά δηλώνω
κρυφός οπαδός του ρητορικού λόγου Κατερίνας.
Αυτή βάζει κάτω τους 7 "ψευτο-σοφούς" σε 10 λεπτα
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Χειρων
Guest
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #12 on: June 02, 2006, 00:31:09 am »

Συγνώμην, η αναφορά μου στον aliakmwn ήταν για να τον πειράξω. Και βέβαια ο aliakmwn μπορεί να συμβάλει σημαντικά, αν αλλάξει μυαλά!
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #13 on: June 02, 2006, 04:47:18 am »

Νομίζω βρήκα αυτόν τον περιβόητο.... μμμ μάλλον διαβόητο νόμο....

το κρεμάω

Βάζω και κανα 2 περιλήψεις που βρήκα
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Προτάσεις και Λύσεις για τον Νόμο Πλαίσιο και το Μέλλον Της Σχολής
« Reply #14 on: June 02, 2006, 04:59:23 am »

Βρήκα και αυτά τα 2, δεν τα διάβασα ακόμη. Αν είναι άσχετα delete em, ή θα τα βγάλω μόνος μου όταν τα διαβάσω και διαπιστώσω την ασχετοσύνη τους  Tongue Tongue Tongue  Cheesy

(κάπου τα πήρε το αυτί μου γι' αυτό τα επισυνάπτω)
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...