• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:06:04 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:06:04 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[June 17, 2025, 19:46:54 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 205
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 53
Guests: 142
Total: 195
chaniotism
Διάλεξις
alexlabis
Nikos_313
spetrakis
st3.kt
lasef
natavhoo
BB
sigklitiki
Karkarias
odkoutrolikos
gcheristanidhs
mpaltzak
elischat
giannisdomu
acolak
Elenit
Nikikouss
kpapama
fafafa
Petros Ts
soktas
stephystam
katranic
mmamougiorgi
acapulco
Gray139
Saint_GR
chriskazakos
Polychronia K
ZontanosThrylos
dimopoul
fopapadopoulos
Mr Watson
Born_Confused
mavropan
alexandros_and
sotos_sta
kostas1507
jimalexoud
Psychoktonos_
mayia psarikoglou
thathas12
fatseas
Cersei Tsoulannister
KZerenidis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Εκδηλώσεις - Ημερίδες (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Go Down Print
Author Topic: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)  (Read 13060 times)
Dr. Gonzo
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 466


4:48 Psychosis


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #60 on: May 27, 2006, 18:47:30 pm »

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Και επειδή έχει αρχίσει να γίνεται εξαιρετικά ενοχλητική προς εμένα, και άλλους ανθρώπους, αυτή η παρούσα κατάσταση της κατάληψης, δηλώνω ότι είμαι σθεναρά κατά της κατάληψης. Και όχι γιατί δεν έχω αγωνιστεί στο παρελθόν-το αντίθετο. Στις καταλήψεις του 2001 ήμουν εδώ. Στήριζα και ψήφιζα την κατάληψη.

Και για αυτόν ακριβώς το λόγο έχω δει και ποια ήταν τα πολύ μεγάλα λάθη μας, με αποτέλεσμα να μην πετύχουμε απολύτως τίποτα. Για την ακρίβεια σκατά τα κάναμε.

Περιμένουμε καταρχήν τα μεγάλα λάθη.
Αλλά όσο τα ετοιμάζεις...

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Καταρχήν θα ήθελα επιτέλους κάποια στιγμή να ακούσω πραγματικά που διαφωνούμε?


Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Στο ότι αυτοί που μας κάνουν μάθημα θα αξιολογούνται? Στο ότι θα πρέπει να παράγουν έργο/δουλειά?
Κάποιοι καθηγητές από αυτούς που αντιδρούν περισσότερο είναι αυτοί οι οποίοι κυρίως θίγονται. Όταν φτάσετε στα μεγαλύτερα έτη θα καταλάβετε τι εννοώ. Υπάρχουν και άλλοι καθηγητές που κάνουν τρελλή επιστημονική δουλειά και κάνουν γνωστό το τμήμα στο εξωτερικό και δεν υπαρχει φοιτητής που να μην τους λατρεύει και δεν μπορούν να εξελιχθούν, και από την άλλη υπάρχουν καθηγητές και καθηγήτριες που είναι απορίας άξιον πώς έχουν βρεθεί στη θέση που είναι. Μερικούς τους έχετε ήδη δει. Για τους υπόλοιπους ρωτήστε και μάθετε από κανέναν μεγαλύτερο.

επειδή προηγουμένως κάτι ανέφερες για κάτι, πως το είπες, ξεχνιεμαι...
αααα... "εκ του ασφαλούς"...
χμμμ...
εσύ ας πουμε δυναμικέ αγωνιστή, εδώ και τώρα καταγγέλεις συγκεκριμένους καθηγητές
και φυσικά από το ύφος του κειμένου σου φαίνεται ότι έχεις ήδη την ωριμότητα να ξεπεράσεις το
"ενας κακός καθηγητής, με ένα 7 ή 8 στην επόμενη εξεταστική. γινεται ο καλύτερος..."

η αλήθεια είναι κι ότι κι εγώ δεν συμμετείχα και πολύ στις διαδικασίες του συλλόγου.

αλλά μάλλον θα το ΄χε πάρει το αυτί μου, αν ένας συνάδελφος του ιδίου ή μεγαλυτερου έτους
είχε παραπονεθεί για καθηγητές και τρόπους διδασκαλίας και ύλη και ότι σχετικό...

άρα μάλλον κι εσύ, όπως το 'πες, "εκ του ασφαλούς" συνάδελφε...

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Στο ότι θα είναι αναγκασμένοι να μας απαλλάξουν από τα άθλια συγγράματα τα οποία μας παρέχουν στα οποία δεν υπάρχει κανένας έλεγχος και δεν αντικαθίστανται ποτέ και για τα οποία οι καθηγητές παίρνουν επίδομα?
Καιρός είναι να γίνει κάτι και για αυτό. Να πάψουν να εκδίδονται αυτά τα άθλια βιβλία από την κατ' ευφημισμό "Επιτροπή Δημοσιευμάτων ΑΠΘ". Έτσι και αλλιώς, όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά για το αντικείμενο, είμαι σίγουρος ότι εκτός από την πανεπιστημιακή τους βιβλιοθήκη έχουν δίπλα και μία άλλη για την οποία είναι πολύ πιο περήφανοι. Έχει αποδειχτεί άλλωστε στην Ελλαδίτσα πως ό,τι πληρώνεις το σέβεσαι, βλ. φροντιστήρια.

Και ω του θαύματος!
όπως είπε και ο κ. Δημάκης, έχουν αυτοί τους σοφούς στην Αθήνα, αλλά εμείς έχουμε περισσότερους και καλύτερους!
Εσύ ας πουμε βλέπεις αυτό μόνο...
Δεν βλέπεις ότι ίσως που είναι χρόνια έξω από το χωρό των "πνευματικών δικαιωμάτων"
δεν θα επιδιώξουν με κάθε αθέμιτο μέσο να είναι μέσα στις λίστες των βιβλίων...

Μα τι λέω. τσκ τσκ τσκ...
Γκόνζο στο ξαναείπα. Ξεμωράθηκες τελείως.
Εδώ οι άνθρωποι εξυγιαίνουν την παιδεία!
Έχουν καινούριες λύσεις, λειτουργικές ιδέες, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΕΣ 100% από οποιονδήποτε
κακεντρεχή τυχάρπαστο που θα βρίσκεται σε θέση να "βγάλει ένα μεροκάματο"
στην πλατη κάμποσων φοιτητών...

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Στο ότι θα πρέπει να αναβαθμίζονται οι βιβλιοθήκες?
Νομίζετε ότι είναι πολλά τμήματα που έχουν την πολυτέλεια να λειτουργούν βιβλιοθήκη. Επιτέλους και κάτι να διασφαλίσει τους φοιτητές.

έτσι, έτσι.
ΤΕΡΜΑ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΡΑ.
ΤΕΡΜΑ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΡΑ.
Βρε ζώα καταληψίες τημμυδες, δεν βλέπετε το χριστό σας.
Δεν καταλαβαίνετε βρε στουρνάρια ότι μόλις λήξει η κατάληψη ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ
(να μην ξενιόμαστε από που ορμώμενοι εκκινήσαμε, ε, ελμάγια????)
και περάσουν τα νέα μέτρα το σεπτέμβρη,
ΘΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ???
αυτό περιμένουν οι άνθρωποι!
να περάσουν τα νέα μέτρα, γιατί τα προηγούμενα δεν έιχαν καμία πρόβλεψη για βιβλιοθήκες.
ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έφταιγε ότι κάποιος έτρωγε τα λεφτά.
ΤΩΡΑ όμως με τα ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ, το διασφαλίζουμε κι αυτό.


Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Στο ότι οι ασθενέστεροι οικονομικά φοιτητές θα έχουν οικονομική βοήθεια με αντάλλαγμα φυσικά ότι θα πρέπει να περνούν αρκετά μαθήματα του εξαμήνου?
Πόσοι από εσάς διαβάζατε ένα εξάμηνο κανονικά τα μαθήματά σας και τελικά δεν περάσατε στις εξετάσεις ή έστω ένα μεγάλο μέρος αυτών και δεν περάσατε ούτε το Σεπτέμβρη?

ααα, έτσι πέστα ντε.
άμα διαβάζεις κανονικά όλο το εξάμηνο τα μαθήματα σου, δεν υπάρχει περίπτωση, τα περνας όλα κανονικά.
χμμ...
να σε ρωτήσουμε εσένα που είσαι και μεγαλύτερο έτος και σε κόβει βρε παιδί μου...
ας πουμε στο 4ο εξάμηνο με το ΝΠΣ
ΠΕΔΙΟ ΙΙ
ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΙΙΙ
ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟ ΣΗΜΑ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΙΙ
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ι

έμπειρο εξάμηνο.. ε? να σε βάλουμε να τα περάσεις με τη μία λοιπον!


Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Στο ότι προστατεύονται οι φοιτητές από αυθαίρετες βαθμολογήσεις?
Διαφωνεί κανείς?

ΤΕΛΟΣ!
ΤΕΛΟΣ (και πάλι) Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ.
Ρε ζώα καταληψίες!
Θα προστατευόμαστε από παράνομες βαθμολογήσεις! Εξασφαλισμένο!
Λοιπόν, μόλις τελειώσω το ποστ, πάω να τους διώξω όλους μόνος μου.


Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Στο ότι ο φοιτητής θα έχει δυνατότητα εξέτασης από επιτροπή καθηγητών, με εξαίρεση του καθηγητή που τον εξέταζε μέχρι τότε?
Βεντέτες πάντα υπήρχαν και επιτέλους διασφαλίζονται τα δικαιώματα των φοιτητών.


Να το και το κερασάκι στην τούρτα!
Γιατί είναι σίγουρο, με σφραγίδα και υπογραφή, ότι πάντα η επιτροπή θα λειτουργεί in favour του φοιτητή
κι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ, ρητά και κατηγορηματικά να κάνει εξυπηρετήσεις (γιατί κι αυτοί μάλλον θα δεχθούν μετα..)
και θα σε δικαιώνει.
Και είναι σίγουρο, ότι μόλις ζητήσεις εσυ προπτυχιακέ φοιτητή ΕΠΙΤΡΟΠΗ,
η βεντέτα λήγει, όλα μελι γάλα, περνάς και το μαθημα σου.
bang_head πως δεν το είχα σκεφτεί το ζώον!


Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Στο ότι θα πρέπει να τελειώνουν οι μη εργαζόμενοι φοιτητές στα 7,5 χρόνια?
Κάποια στιγμή, ξέρετε, το κράτος περιμένει ανταποδοτικό όφελος από την παραγωγική κατά τα άλλα νεολαία.

Πες μου στ' αλήθεια.
Θες και τα λες ή σου ξεφεύγουν?

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Άλλωστε όπως ειπώθηκε σχεδόν ρητά στη συζήτηση της Παρασκευής από τους συμβούλους καθηγητές, η πλειοψηφία των ανθρώπων που βρίσκονται σε αυτή τη δυσμενή θέση δε βρίσκονται για οικονομικούς λόγους. Και αυτοί που βρίσκονται δουλεύουν και μπορούν να το αποδείξουν. Και στην τελική το κράτος πώς θα επιβεβαιώνει ότι εγώ δεν έχω πάει στον μπάρμπα μου που έχει σουβλατζίδικο να μου γράψει ότι δουλεύω εκεί 40 ώρες την εβδομάδα?

Τι σε ενοχλούν, αλήθεια, οι φοιτητές που είναι 7,5+ έτους?
Αληθεια.

Κι επιπλέον έχει ο μπάρμπας σου σουβλατζίδικο?
Λοιπόν,
όνομα και διεύθυνση, γιατί εσύ φαίνεσαι πολύ αποφασισμένος να βάλεις νερό στο κρασί σου,
πόσο μάλλον ξυγκι στο σουβλακι.

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Στο ότι θα κάνουμε μάθημα σε τάξεις-κλιμάκια των 80 ατόμων?
Για αυτό δεν γκρινιάζουμε χρόνια τώρα? Ή μήπως εγώ ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν?

Φαντάζομαι άκουσες τι είπε ο κ. Κεχαγιάς επί του θέματος.
Και ξέρεις τι έγινε φέτος στην Αρχιτεκτονική Υπολογιστών του 6ου.

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Στο ότι θα μπουν οι εταιρίες στα πανεμιστήμια?
Ε και? Τι νομίζεται ότι είμαστε? Μηχανικοί Παραγωγής Ιδεών? Φιλόσοφοι? Μηχανικοί που θα δουλεύουμε σε εταιρίες είμαστε και βάλτε το καλά στο μυαλό σας; Νομίζετε ότι στα πανεπιστήμια που όλοι θαυμάζετε και θαυμάζουμε, γαλλικά, γερμανικά και δε συμμαζεύεται, οι εταιρίες δεν υπάρχουν? Και μάλιστα βαρβάτες. Εκεί τι έχει γίνει? Καταλύθηκε η εκπαίδευση? Κινδυνολογείτε ασύστολα. Οι διδακτορικοί φοιτητές πώς επιβιώνουν τώρα? Ξέρετε? Ρωτήστε να μάθετε.

ΟΚ, τώρα μπορούμε να δούμε ότι πλεον η κινδυνολογία και ο αρνητισμός δεν εχουν θέση.
Με τους όρους του πανεπιστημίου, σου λέει κάτι αυτό?

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Βεβαίως μπορεί να πει κανείς "μα με αυτά συμφωνούμε, αλλού διαφωνούμε", ή ακόμη "με αυτά συμφωνούμε επί της αρχής, αλλά θέλουμε εχέγγυα για το πώς θα υλοποιηθούν". Ε, λοιπόν, για αυτόν ακριβώς το λόγο πρέπει να γίνονται πολύ συγκεκριμένες προτάσεις. Το να λες ότι θέλεις να αποσυρθεί ένα νομοσχέδιο το οποίο στην πλειοψηφία του είναι λογικό, εκτός του ότι είναι παράλογο, δεν πρόκειται και να σου εξασφαλίσει καμία υποστήριξη από την κοινωνία. Είτε κλείσεις τους δρόμους είτε δεν τους κλείσεις. Γιατί στα μάτια ολωνών, εφόσον δε λες τίποτε άλλο παρά γενικότητες όπως έχουν κάνει όλοι οι προηγούμενοι πριν από σένα (βλ. "ενιαία δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλους"), απλά κάνεις κατάληψη, και μάλιστα επιφανειακά με τα ίδια ακριβώς αιτήματα. Το καταλάβατε αυτό?

δηλαδή τελικά διαφωνείς με ορισμένες παραγράφους του νομοσχεδιού;
αφού μας είπες με ποιες συμφωνείς, δεν μας λες και με ποιες διαφωνεις?

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Κατά τα άλλα, ειιπώθηκαν και άλλα πράγματα στη συζήτηση:

Ότι θέλουμε να μην περάσει ο νόμος το καλοκαίρι, αλλά να συζητηθεί και να κατατεθεί αργότερα.
Πού ήταν τα συλλογικά όργανα των καθηγητών όλη αυτή την περίοδο να κάνουν προτάσεις?
Αλλά βέβαια με μπροστάρηδες τους μαλάκες τους φοιτητές κάτι θα μείνει να φάμε και εμείς οι καθηγητές από τα ψίχουλα.
Και εμείς θα είμαστε καλά με τον εαυτό μας και δε θα χάσουμε λεφτά και δε θα κατηγορηθούμε για το χάσιμο της εξεταστικής,
αφού αυτά τα μαλακισμένα δε μας άφηναν να πάμε στα γραφεία μας, που τόσο θέλαμε να πάμε να διορθώνουμε καλοκαιριάτικα.

δηλάδη εσύ λες να περάσει καλοκαίρι?
ή να κάτι κάποιος άλλος κάτι άλλο γι αυτό?

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Η κατάληψη δεν είναι μορφή αγώνα που προσθέτει κάτι έστω και λίγο στο διαπραγματευτικό τραπέζι.

Αντε πάλι...
Logged

Earth. What a shithole.
lost control
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #61 on: May 27, 2006, 19:02:46 pm »

Κυριε elmaya. Απο οτι καταλαβα εισαι μεγαλο ετος. Λογικα θα εχεις κανει και λιγο java. Στη java υπαρχουντ αλεγομενα interafces. Σου λενε τι πρεπει να κανεις, αλλα δεν ειναι ετοιμες συναρτησεις. Δλλαδη μπορεις να κανεις οτι θες. Μπορεις να κανεις απο την καλυτερη κλαση ως την μεγαλύτερη μαλακια και να το ξεσκισεις. Η προταση που προτερινεται ειναι ενα ωραιο interface που μαλλον θα εχει μια αθλια υλοποιηση. Και ξερεις γιατι φανταζομαι. Εκτος αν νομιζεις, οτι καλοκαιριατικα οταν ολοι θα λειπουν , οι αγιοι αυτοι ανθρωποι που εμεις τους κακοχαρακτηριζουμε, αποφασισαν με το ετσι θελω, θελουν για την ψυχη της μανας τους να φτιαξουν το χαλι που βιωνουμε τωρα...
Η αφελης εισαι η βαλτος....
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #62 on: May 27, 2006, 19:07:38 pm »

Όποιος διαβάσει προσεκτικά το κείμενο της πρότασης θα ανακαλήψει τρομερές ανακολουθίες οι οποίες δείχνουν καθαρά είτε την ηλιθιότητα των συγγραφέων, είτε τους πονηρούς (ναι πονηρούς) σκοπούς τους.

Μιλάνε για το πόσο αρνητικό είναι το μονό σύγγραμα, και σου λένε αντ'αυτού δε σου δίνουμε κανένα.

Μιλάνε για καλύτερη αντιπροσώπευση των μεταπτυχιακών στις πανεπιστημιακές εκλογές, και τους ελαττώνουν την δύναμη.

Λένε θα δώσουμε δύναμη στους φοιτητές στο παραπάνω, αντ'αυτού μηδενίζουν την συμμετοχή του.

Λένε θα προστατεύσουμε το άσυλο, και αποκλείουν τους φοιτητές (ως ανίδεους ηλίθιους ταραχοποιούς) από την απόφαση της άρσης του.

Λένε ότι δεν θα διώχνουν τους φοιτητές που εργάζονται, ενώ όλοι ξέρουμε ότι οι περισσότεροι κάνουν μαύρη εργασία και πιθανόν δεν θα μπορούν να αποδείξουν την ιδιότητα τους αυτοί.

Ενώ ένας πλούσιος πατέρας μπορεί να κόβει άνετα μερικά ένσημα στον κανακάρη του.


θέλεται και άλλα; διαβάστε τα προβλήματα που θίγει και πως προσπαθεί να τα αντιμετωπίσει.

Ο σουρεαλισμός στην πολιτική.
Logged

byeeee
elmaya
Guest
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #63 on: May 27, 2006, 19:19:27 pm »

Quote from: Dr. Gonzo on May 27, 2006, 18:47:30 pm
Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Καταρχήν θα ήθελα επιτέλους κάποια στιγμή να ακούσω πραγματικά που διαφωνούμε?

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Στο ότι αυτοί που μας κάνουν μάθημα θα αξιολογούνται? Στο ότι θα πρέπει να παράγουν έργο/δουλειά?
Κάποιοι καθηγητές από αυτούς που αντιδρούν περισσότερο είναι αυτοί οι οποίοι κυρίως θίγονται. Όταν φτάσετε στα μεγαλύτερα έτη θα καταλάβετε τι εννοώ. Υπάρχουν και άλλοι καθηγητές που κάνουν τρελλή επιστημονική δουλειά και κάνουν γνωστό το τμήμα στο εξωτερικό και δεν υπαρχει φοιτητής που να μην τους λατρεύει και δεν μπορούν να εξελιχθούν, και από την άλλη υπάρχουν καθηγητές και καθηγήτριες που είναι απορίας άξιον πώς έχουν βρεθεί στη θέση που είναι. Μερικούς τους έχετε ήδη δει. Για τους υπόλοιπους ρωτήστε και μάθετε από κανέναν μεγαλύτερο.

επειδή προηγουμένως κάτι ανέφερες για κάτι, πως το είπες, ξεχνιεμαι...
αααα... "εκ του ασφαλούς"...
χμμμ...
εσύ ας πουμε δυναμικέ αγωνιστή, εδώ και τώρα καταγγέλεις συγκεκριμένους καθηγητές
και φυσικά από το ύφος του κειμένου σου φαίνεται ότι έχεις ήδη την ωριμότητα να ξεπεράσεις το
"ενας κακός καθηγητής, με ένα 7 ή 8 στην επόμενη εξεταστική. γινεται ο καλύτερος..."

η αλήθεια είναι κι ότι κι εγώ δεν συμμετείχα και πολύ στις διαδικασίες του συλλόγου.

αλλά μάλλον θα το ΄χε πάρει το αυτί μου, αν ένας συνάδελφος του ιδίου ή μεγαλυτερου έτους
είχε παραπονεθεί για καθηγητές και τρόπους διδασκαλίας και ύλη και ότι σχετικό...

άρα μάλλον κι εσύ, όπως το 'πες, "εκ του ασφαλούς" συνάδελφε...

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Στο ότι οι ασθενέστεροι οικονομικά φοιτητές θα έχουν οικονομική βοήθεια με αντάλλαγμα φυσικά ότι θα πρέπει να περνούν αρκετά μαθήματα του εξαμήνου?
Πόσοι από εσάς διαβάζατε ένα εξάμηνο κανονικά τα μαθήματά σας και τελικά δεν περάσατε στις εξετάσεις ή έστω ένα μεγάλο μέρος αυτών και δεν περάσατε ούτε το Σεπτέμβρη?

ααα, έτσι πέστα ντε.
άμα διαβάζεις κανονικά όλο το εξάμηνο τα μαθήματα σου, δεν υπάρχει περίπτωση, τα περνας όλα κανονικά.
χμμ...
να σε ρωτήσουμε εσένα που είσαι και μεγαλύτερο έτος και σε κόβει βρε παιδί μου...
ας πουμε στο 4ο εξάμηνο με το ΝΠΣ
ΠΕΔΙΟ ΙΙ
ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΙΙΙ
ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟ ΣΗΜΑ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΙΙ
ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Ι

έμπειρο εξάμηνο.. ε? να σε βάλουμε να τα περάσεις με τη μία λοιπον!

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Βεβαίως μπορεί να πει κανείς "μα με αυτά συμφωνούμε, αλλού διαφωνούμε", ή ακόμη "με αυτά συμφωνούμε επί της αρχής, αλλά θέλουμε εχέγγυα για το πώς θα υλοποιηθούν". Ε, λοιπόν, για αυτόν ακριβώς το λόγο πρέπει να γίνονται πολύ συγκεκριμένες προτάσεις. Το να λες ότι θέλεις να αποσυρθεί ένα νομοσχέδιο το οποίο στην πλειοψηφία του είναι λογικό, εκτός του ότι είναι παράλογο, δεν πρόκειται και να σου εξασφαλίσει καμία υποστήριξη από την κοινωνία. Είτε κλείσεις τους δρόμους είτε δεν τους κλείσεις. Γιατί στα μάτια ολωνών, εφόσον δε λες τίποτε άλλο παρά γενικότητες όπως έχουν κάνει όλοι οι προηγούμενοι πριν από σένα (βλ. "ενιαία δημόσια και δωρεάν παιδεία για όλους"), απλά κάνεις κατάληψη, και μάλιστα επιφανειακά με τα ίδια ακριβώς αιτήματα. Το καταλάβατε αυτό?

δηλαδή τελικά διαφωνείς με ορισμένες παραγράφους του νομοσχεδιού;
αφού μας είπες με ποιες συμφωνείς, δεν μας λες και με ποιες διαφωνεις?

Νομίζω ότι το με ποιες προτάσεις συμφωνώ είναι φανερό, από αυτά που έγραψα. Δεν συμφωνώ, ρητά, με την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων. Θα παρατήρησες, φαντάζομαι, ότι ήταν το μόνο μεγάλο κομμάτι των νέων διατάξεων που δεν σχολίασα, γιατί πιστεύω ότι πρέπει να απορριφθεί πλήρως (και για να ακριβολογούμε δεν είναι ενσωματωμένα στο νόμο, αλλά στην επικείμενη αναθεώρηση του Συντάγματος).
Και τα περί ασύλου επίσης.

Κατά τα άλλα: αυτό που είπα (και δεν το κουόταρες) είναι ότι θεωρώ ότι το να μην εξηγούμε με ποιες προτάσεις διαφωνούμε και γιατί, και να ζητάμε να απορριφθεί όλο το νομοσχέδιο, είναι λάθος. Και αφού δεν το κατάλαβες, σου λέω ότι αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος που κάναμε και το 2001.

Σχετικά με τους καθηγητές και την ποιότητά των μαθημάτων, θα μεγαλώσεις και θα τα δεις και εσύ. Πάντως, από περιέργεια, ρώτα αρκετούς φοιτητές τέταρτου-πέμπτου έτους από τον τομέα σου, να σου πουν ποιοι καθηγητές είναι καλοί. Για κάποιο παράξενο λόγο, θα δεις ότι οι απόψεις σχεδόν όλων που θα ρωτήσεις, ταυτίζονται. Αυτό μου λέει η εμπειρία. Και προφανώς, δεν ταυτίζονται οι απόψεις όλων, γιατί οι ίδιοι καθηγητές τους έχουν βάλει καλούς βαθμούς. Απορώ πώς σου πέρασε από το μυαλό καν αυτή η σύνδεση.

Για το φόρτο του νέου προγράμματος σπουδών, μπορείς να ρωτήσεις τον κ. Δημάκη, που ήταν και στην επιτροπή που το έφτιαξε. Ανάτρεξε αν θέλεις στην electroauth, για να δεις τι λεγόταν τότε για το θέμα, αλλά και από ποιους.

Για τα υπόλοιπα, σε παραπέμπω στην πρόταση του ΕΣΥΠ. Εγώ την διάβασα...εσύ;

Εγώ ήμουν συγκεκριμένος. Τελικά, όμως, κάποια πρόταση δεν άκουσα. Ούτε από τον Aurelius, ούτε από τον Turambar που τόσο συμπαθώ, αλλά διαφωνώ.
« Last Edit: May 27, 2006, 19:24:05 pm by elmaya » Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #64 on: May 27, 2006, 19:26:02 pm »

Quote from: Kat on May 27, 2006, 18:37:50 pm

Να με συγχωρεί η χάρη σας, αλλά το κατοχυρωμένο δικαίωμα της ψήφου, όπως και όλα τα άλλα δικαιώματα, τα επικαλούμαστε όποτε θέλουμε. Και όποτε θέλουμε σημαίνει όποτε μας συμφέρει. Για να αποτρέψουμε κάτι που δεν μας συμφέρει.


Το δικαίωμα ψήφου που έχουμε κατοχυρώνεται μέσα από το καταστατικό. Το καταστατικό αυτό είναι ένα καταστατικό συλλόγου. Ο σύλλογος είναι ουσιαστικά μία συγκρότηση ατόμων με ορισμένους κανόνες που έχει σκοπό την προάσπιση δικαιωμάτων των φοιτητών. Δε γνωρίζω το τι αντίληψη έχεις εσύ για το δικαίωμα ψήφου αλλά δε έχει δικαίωμα κανείς να απαξιώνει τον σύλλογο με την μη συμμετοχή του στα όργανα του και στην συνέχεια να διαμαρτύρεται για τις αποφάσεις οι οποίες λαμβάνονται. Επιπλέον αν διαβάσεις το καταστατικό θα δεις ότι το δικαίωμα της ψηφοφορίας δεν δίνεται χωρίς προϋποθέσεις στα μέλη του συλλόγου.
Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #65 on: May 27, 2006, 19:40:21 pm »

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Ξαφνικά τα πιο συντηρητικά μυαλά έρχονται να μας κάνουν μαθήματα για το τι πρέπει να κάνουμε?
Χωρίς κανένα προσωπικό κόστος.
Εκ του ασφαλούς.

Εσύ Γιώργο Μπότζιε που ήσουν στις καταλήψεις του 2001?
Τι δουλειά έχει ένας υποψήφιος διδάκτορας να ανακατεύεται σε ζητήματα του συλλόγου φοιτητών?
Επειδή είναι admin του φορουμ μήπως?
Γιατί δεν εκφράζεται στα δικά του συλλογικά όργανα?
Τι φοβάται? Μην τον πάρουν με τις πέτρες?
Αυτά όσον αφορά στον κύριο Μπότζιο.


ΔΕΝ ειμαι δικηγορος του Μποντζιου αλλά,
απο τη στιγμη που στο κειμενο σου κατηγορεις δημοσια υπαρκτο προσωπο, υπονοώντας διαφορα (οι αναγνωστες του forum είναι σκεπτομενα ατομα, καταλαβαινουν πολυ καλα), ειτε αυτο λεγεται Γιωργος Μποντζιος, ειτε λεγεται Χρηστος Δημακης, ειτε λεγεται Κωστας Καραμανλης, ειτε λεγεται Κουτση Μαρια οφειλεις να υπογραψεις το κειμενο σου.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ εσυ που κατακρινεις τον οποιονδηποτε εδω μεσα και κρυβεσαι πισω απο ενα πληκτρολογιο και μια οθονη.
Ανεφερες οτι αγωνιστηκες στις καταληψεις του 2001. Εμεις πως το ξερουμε αυτο;

Logged
Netgull
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1364


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #66 on: May 27, 2006, 19:41:05 pm »

Απόσπασμα από τον πρόλογο της πρότασης του ΕΣΥΠ:
Quote
-   Τέλος, η Επιτροπή θεωρεί ότι οι προτάσεις που παρακάτω κατατίθενται διέπονται από μια ενιαία λογική και συνιστούν ένα ενιαίο πλαίσιο μεταρρύθμισης, που θα έπρεπε να εφαρμοστεί συνολικά και όχι επιλεκτικά ή αποσπασματικά.


Δεν μπαίνουμε σε λογική διαπραγμάτευσης ενός νόμου ο οποίος φτιάχτηκε χωρίς εμάς και θα ψηφιστεί όταν τα πανεπιστήμια είναι κλειστά το καλοκάιρι και πάλι χωρίς εμάς και παρά τις αντιδράσεις. Αν θέλουμε αλλαγές στην παιδεία ας γίνει ουσιαστικός διάλογος από το Σεπτέμβριο και μετά.
Logged


Μου λες να βάλω τη ζωή μου σε μια τάξη, μα ποιος στ' αλήθεια ορίζει την τροχιά του; Η αταξία είναι τ' ουρανού η τάξη, και γω ανασταίνομαι στο γύρο του θανάτου...

                        Μην αμφιβάλλεις
γι αυτόν
που σου λέει
πως φοβάται

               να φοβάσαι όμως
αυτόν
που σου λέει
πως δεν αμφιβάλλει.

Aime moi moins, mais aime moi longtemps
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #67 on: May 27, 2006, 20:02:22 pm »


Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Quote from: fugiFOX on May 27, 2006, 14:53:53 pm
Δεν έχει σημασία αν εγώ βρίζω ή όχι τους απεργούς.
Αυτό που προσπαθώ είναι ότι το κλείσιμο της Εγνατίας ως μέσο αντίδρασης δεν είναι το αποτελεσματικότερο.
Υπάρχουν άλλα που μπορούν να προβάλλουν εξίσου ή καλύτερα τον αγώνα μας χωρίς να προκαλέσουμε κανενός είδους διαμαρτυρία ή τουλάχιστον η τελευταία να έιναι στον ελάχιστο βαθμό.
Διότι πρέπει να καταλάβουμε ότι τελικός σκοπός μας δεν είναι να προβληθούμε για να προβληθούμε,
αλλά να προβληθούμε για να ενημερώσουμε και να στρέψουμε τον κόσμο υπέρ μας

Ξαφνικά τα πιο συντηρητικά μυαλά έρχονται να μας κάνουν μαθήματα για το τι πρέπει να κάνουμε?
Χωρίς κανένα προσωπικό κόστος.
Εκ του ασφαλούς.

Εσύ Γιώργο Μπότζιε που ήσουν στις καταλήψεις του 2001?
Τι δουλειά έχει ένας υποψήφιος διδάκτορας να ανακατεύεται σε ζητήματα του συλλόγου φοιτητών?
Επειδή είναι admin του φορουμ μήπως?
Γιατί δεν εκφράζεται στα δικά του συλλογικά όργανα?
Τι φοβάται? Μην τον πάρουν με τις πέτρες?
Αυτά όσον αφορά στον κύριο Μπότζιο.
Εσύ πως γνωρίζεις για το εάν εκφράζομαι στα συλλογικά μου όργανα ή όχι;
Πώς γνωρίζεις για το που ήμουν στις καταλήψεις του 2001?
Γνωρίζεις μήπως και το εάν ήμουν στις πορείες κατά του νόμου Αρσένη ή όχι;

Quote
Τι δουλειά έχει ένας υποψήφιος διδάκτορας να ανακατεύεται σε ζητήματα του συλλόγου φοιτητών?
Κατηγορείς εμένα για συντηρητικό μυαλό τι στιγμή που δεν μπορείς να αντιληφθείς τη δική σου στενοκεφαλιά.
Εγώ που βρίσκομαι; Εκτός πανεπιστημιακής κοινότητας;

Αναρωτιέμαι, εάν ήμουν κατά της κατάληψης τότε θα έβγαινες με τα τύμπανα να ζητωκραυγάζεις
να και οι υποψήφιοι διδάκτορες είναι μαζί μας;

Δεν θα ασχοληθώ άλλο με τις παιδαριώδεις κατηγορίες σου.
Διαθέτεις ένα ελαφρυντικό, είσαι εγκλωβισμένος στα βιβλία της σχολής και στην εξεταστική.
Λυπάμαι για την κατάστασή σου κι εύχομαι να συνέλθεις πρωτού να είναι αργά.
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #68 on: May 27, 2006, 20:10:02 pm »

Quote from: jimi on May 27, 2006, 14:10:24 pm
Για να καταλάβω...Χθες στην συνάντηση με τους καθηγητές είχε πολύ κόσμο???Ας ενημερώσει κανείς γιατί δεν πήγα.Λοιπόν να μη γελιόμαστε...Κόσμος δεν υπάρχει....Τα 100 και 200 άτομα μέσα στο σύλλογο μας είναι λίγα.Τα 1000 θα ήταν καλά.Τότε μόνο θα είχε αξία .....Και μη μου πείτε ότι θα έρθουν....Τα μέτρα θα περάσουν κανονικότατα γιατί δε διατυπώνουμε επιχειρήματα και στο τέλος θα βγει κανα μαλακισμένο φοιτητάκι στα ΜΜΕ ως εκπρόσωπός μας και θα αρχίσει να ξεστομίζει παπαριές από δω και από κει.Για να μειώσουμε τα νοσηρά στοιχεία της κατάληψης πρέπει να μαζευτούμε πολλοί....Πάρα πολλοί....

Ρε Τζιμι,θα μας τρελανεις τωρα, μαζι ημασταν στην καταληψη και τα συζητησουμε. Παλικαρι μου κανεις δεν σου ειπε οτι δεν θα βγουμε με αντιπροτασεις. Ηδη σημερα εγινε μια συζητηση γι'αυτο. Απλα δεν μπορουν ολα να γινουν απο τη μια μερα στην αλλη και μαλιστα σε πανελλαδικο επιπεδο. Μπορει εσυ να χεις ενα ιδεατο μοντελο στο μυαλο σου, αυτο ομως δεν σημαινει οτι μπορει να υλοποιηθει ακριβως με τον τροπο με τον οποιον φανταζεσαι γιατι σ'αυτη την διαδικασια εμπλεκονται και αλλοι χιλιαδες ανθρωποι εκτος απο σενα. Μην γκρινιαζεις λοιπον χωρις σοβαρο λογο και μην υπερβαλεις στα σχολια σου για την καταληψη.   
 
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #69 on: May 27, 2006, 20:12:40 pm »

2.   Ακαδημαϊκές Ελευθερίες και Πανεπιστημιακό Άσυλο

Προσχέδιο διάταξης νέου νόμου:
Η παράγραφος 6 του άρθρου 2 του Ν. 1268/1982 αντικαθίσταται ως εξής:
«Το όργανο αυτό είναι το Πρυτανικό Συμβούλιο με δικαίωμα ψήφου όλων των μελών του. Οι αποφάσεις θα λαμβάνονται με πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων. Ο Πρύτανης μπορεί να παραπέμψει το θέμα στη Σύγκλητο, που συγκαλείται εκτάκτως και αποφασίζει επίσης με πλειοψηφία των 2/3 των παρόντων.»

Μέχρι στιγμή η άρση του ασύλου γίνεται έπειτα από ομόφωνη απόφαση τριμελής επιτροπής που αποτελείται από
1)   τον πρύτανη
2)   εκπρόσωπο των μελών ΔΕΠ
3)   εκπρόσωπο των φοιτητών

Κοινώς για υπάρχει άρση πρέπει να συμφωνήσουν όλοι οι συμμετέχοντες στην εκπαιδευτική διαδικασία (ΔΕΠ και φοιτητές) και επιπλεόν ο πρύτανης που έχει δοικητικά καθ΄ληκοντα.

Με τον νέο προτυνόμενο νόμο πλέον η άρση του ασύλου γίνεται από μία διευρυμένη επιτροπή η οποία μπορεί να πάρει απόφαση με πλειοψηφία(2/3) και στην οποία η συμμετοχή των φοιτητών είναι μειωμένη. Κοινώς μπορούν οι πρυτανικές αρχές να αποφασίσουν άρση του ασύλου χωρίς να συμφωνούν όλοι όσοι αποτελούν το πανεπιστήμιο.

Εισαγωγή από το ΕΣΥΠ:
Εδώ και χρόνια, όμως, είναι διάχυτη η πεποίθηση στην πανεπιστημιακή κοινότητα ότι η προστασία του πανεπιστημιακού ασύλου στην πράξη δυσλειτουργεί.  Είναι, επίσης, έντονη η αίσθηση ότι, ούτε το ΥπΕΠΘ ούτε οι πανεπιστημιακές αρχές τολμούν να λάβουν τις απαραίτητες γενναίες αποφάσεις.  Ζητούμενο είναι η πραγματική προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας και ταυτόχρονα της ομαλής πανεπιστημιακής λειτουργίας, που συστηματικά πλέον καταλύονται ανεξέλεγκτα στο όνομα του ίδιου του ασύλου.  Έτσι, θεμελιώδη ατομικά δικαιώματα παραβιάζονται, πανεπιστημιακές εκδηλώσεις διαλύονται, πολύτιμες υποδομές καταστρέφονται.  Το πανεπιστημιακό άσυλο θα πρέπει να υπηρετεί με τρόπο ουσιαστικό το υφιστάμενο δημοκρατικό κεκτημένο.
Η παραπάνω παράγραφος είναι ανακριβής. Στηρίζεται στην «πεποίθηση» της πανεπιστημιακής κοινότητας όπως αναφέρεται και όχι σε πραγματικά γεγονότα.
Η εγκληματικότητα στο χώρο των πανεπιστημίων είναι αισθητά μειωμένη σε σχέση με άλλα σημεία των πόλεων. Επιπλέον η σημερινή διάταξη του συντάγματος αναφέρει ότι μπορεί να υπάρχει είσοδος δημοσίων αρχών αν τελείται αυτόφωρο κακούργημα ή έγκλημα κατά της ζωής. Οπότε το άσυλο σε περίπτωση δε ωθεί σε παραβίαση ατομικών δικαιωμάτων.  Η καταστροφή δομών του πανεπιστημίου δε οφείλεται στην αδυναμία του νόμου αλλά στην απροθυμία των υπευθύνων να δράσουν υπέρ της διαφύλαξης του νομικού πλαισίου. Οπότε μία αλλαγή στο νομικό πλαίσιο δε πρόκειται να οδηγήσει σε κάποια αλλαγή σε αυτές τις περιπτώσεις.

4.   Διαφάνεια - Δημοσιότητα

Προσχέδιο διάταξης νέου νόμου:
Άρθρο
Δημοσιότητα - Διαφάνεια
«1.  Κάθε Πανεπιστήμιο οφείλει να ανταποκρίνεται στην υποχρέωση δημοσιότητας και διαφάνειας παρέχοντας, στο δικτυακό του τόπο, την πληρέστερη δυνατή πληροφόρηση σχετικά με τα διοικητικά του όργανα και τις αποφάσεις τους, τις πηγές και τη διαχείριση των πόρων, την οργάνωση σπουδών, τον αριθμό εγγεγραμμένων φοιτητών, την υλικοτεχνική υποδομή και το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οφείλει επίσης να δημοσιεύει τον ετήσιο οικονομικό προγραμματισμό και τον απολογισμό του έτους αυτού.

Σε αυτό το σημείο το ΕΣΥΠ προτείνει την ύπαρξη ιστοσελίδων έτσι ώστε αυτές να συμβάλουν στην διαφάνεια της διοίκησης του πανεπιστημίου. Η παρούσα διάταξη κατά την γνώμη μου δεν έχει καμία σχέση με αυτό που θέλει να πετύχει. Η ύπαρξη ιστοσελίδων είναι καλό να υπάρχει αλλά η παρούσα διάταξη δεν είναι τίποτα άλλο από ανούσια αφού δε προβλέπει την ύπαρξη αρχών οι οποίες θα διασφαλίσουν τον διοικητικό έλεγχο και θα ελέγχουν τα οικονομικά. Ο έλεγχος πάλι θα γίνεται κατά βούληση όποτε και αν το θέλει κάποιος ατομικά και με βάση τα συμφέροντα του. Αν τα συμφέροντα ταυτίζονται δε πρόκειται να γίνει τίποτα αλλά θα συνεχίσουν να υπάρχουν μαύρα κονδύλια.

5.   Ανάδειξη Πανεπιστημιακών Αρχών

Σημειωτέον ότι το έως σήμερα ισχύον ποσοστό 80% των φοιτητικών ψήφων στην πράξη αποβαίνει μεγαλύτερο (πράγμα που, προφανώς, δεν ανταποκρίνεται στις νομοθετικές προθέσεις), διότι στα μέλη ΔΕΠ υπάρχει πάντοτε μια φυσιολογική αποχή, ενώ η αποχή στους εκλέκτορες-φοιτητές είναι πρακτικά μηδενική.

Κοινώς η αποχή στα μέλη ΔΕΠ είναι “φυσιολογική». Το να μην προσέλθει κάποιο μέλος ΔΕΠ δε θα έπρεπε να μειώνει την συμμετοχή των μελών ΔΕΠ στη λήθη κάποιας απόφασης στα πλαίσια του πανεπιστημίου.

Προσχέδιο διάταξης νέου νόμου:
1. Η παράγραφος 3 του άρθρου 4 του N. 2083/1992, όπως τροποποιήθηκε με την παράγραφο 3 περ. β΄ του άρθρου 1 του N. 2188/1994, αντικαθίσταται ως εξής:
   «3. Ο πρόεδρος του Τμήματος και ο αναπληρωτής του, ο οποίος τον αντικαθιστά όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται ή ελλείπει, εκλέγονται από σώμα εκλεκτόρων απαρτιζόμενο από το σύνολο α) των μελών ΔΕΠ του Τμήματος, β) των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών του Τμήματος, και γ) των λοιπών, εκτός από το ΔΕΠ, εργαζομένων στο Τμήμα είτε με σχέση δημοσίου δικαίου, μόνιμων ή με θητεία, είτε με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου. Οι ψήφοι των υπό β΄ εκλεκτόρων (προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών) θα υπολογίζονται σε ποσοστό 80% του αριθμού των μελών ΔΕΠ,

Κοινώς τα μέλη ΔΕΠ δε θέλουν να λάβουν απόφαση θα πρέπει να μειώσουμε και τη δύναμη των φοιτητών με βάση την αποχή έτσι ώστε να μην έχουν δικαίωμα να αποφασίσουν οι ίδιοι. Άλλωστε είπαμε η αποχή στα μέλη ΔΕΠ είναι «φυσιολογική»

 μειούμενο αναλογικά κατά το ποσοστό της αποχής των φοιτητών, όχι όμως συνολικά μικρότερο του 40% του αριθμού των μελών ΔΕΠ.

Κοινώς ενώ η αποχή των μελών ΔΕΠ δε έχει επίπτωση στη συνολική συμμετοχή τους η αποχή των φοιτητών θα μειώνει τη δύναμη τους. Η διάταξη είναι προφανώς μεροληπτική. Επίσης να σημειωθεί ότι στις εκλογές συμμετέχουν πλέον όλοι οι φοιτητές, διάταξη θετική κατά την γνώμη μου, αλλά αυτό αποτελεί και προσπάθεια μείωσης της δύναμης των φοιτητών. Άλλωστε είπαμε η αποχή σε 400 μέλη ΔΕΠ είναι πχ φυσιολογική αλλά η αποχή στους 50000 πρέπει να τιμωρηθεί.
« Last Edit: May 27, 2006, 20:14:41 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητέ
« Reply #70 on: May 27, 2006, 20:14:04 pm »

Quote from: Netgull on May 27, 2006, 19:41:05 pm
Απόσπασμα από τον πρόλογο της πρότασης του ΕΣΥΠ:
Quote
-   Τέλος, η Επιτροπή θεωρεί ότι οι προτάσεις που παρακάτω κατατίθενται διέπονται από μια ενιαία λογική και συνιστούν ένα ενιαίο πλαίσιο μεταρρύθμισης, που θα έπρεπε να εφαρμοστεί συνολικά και όχι επιλεκτικά ή αποσπασματικά.
Έτσι. Να προσθέσω μόνο όπως έχω ξαναπεί, ότι για μένα σημαντικότερος λόγος για κατάληψη από το όχι σε αυτούς τους νόμους (και σε άλλους που πέρασαν) δεν είναι αυτοί καθεαυτοί, αλλά η νοοτροπία που υπάρχει.
Αποφασίζεται κάτι για εμάς, χωρίς εμάς και μάλιστα προσπαθεί να επιβληθεί με τρόπο που να μην δέχεται καν κριτική. Όχι, δε θέλουν ούτε οι ίδιοι να συζητήσουν και το έχουν σημειώσει και στις προτάσεις τους.
Ευκαιρία να διατυπώσουμε τα όσα πραγματεύονται όπως εμείς θέλουμε και να περάσουμε μπροστά. Γι' αυτό γίνεται η κατάληψη.

Δεν μπαίνουμε σε λογική διαπραγμάτευσης ενός νόμου ο οποίος φτιάχτηκε χωρίς εμάς και θα ψηφιστεί όταν τα πανεπιστήμια είναι κλειστά το καλοκάιρι και πάλι χωρίς εμάς και παρά τις αντιδράσεις. Αν θέλουμε αλλαγές στην παιδεία ας γίνει ουσιαστικός διάλογος από το Σεπτέμβριο και μετά.

Logged
Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #71 on: May 27, 2006, 20:20:25 pm »

Quote from: elmaya on May 27, 2006, 17:34:21 pm
Καταρχήν θα ήθελα επιτέλους κάποια στιγμή να ακούσω πραγματικά που διαφωνούμε?

Στο ότι αυτοί που μας κάνουν μάθημα θα αξιολογούνται? Στο ότι θα πρέπει να παράγουν έργο/δουλειά?
Κάποιοι καθηγητές από αυτούς που αντιδρούν περισσότερο είναι αυτοί οι οποίοι κυρίως θίγονται. Όταν φτάσετε στα μεγαλύτερα έτη θα καταλάβετε τι εννοώ. Υπάρχουν και άλλοι καθηγητές που κάνουν τρελλή επιστημονική δουλειά και κάνουν γνωστό το τμήμα στο εξωτερικό και δεν υπαρχει φοιτητής που να μην τους λατρεύει και δεν μπορούν να εξελιχθούν, και από την άλλη υπάρχουν καθηγητές και καθηγήτριες που είναι απορίας άξιον πώς έχουν βρεθεί στη θέση που είναι. Μερικούς τους έχετε ήδη δει. Για τους υπόλοιπους ρωτήστε και μάθετε από κανέναν μεγαλύτερο.
   
      Και ξέρεις τι θα γίνει όταν πάρει μια σχολή κακό βαθμό στην αξιολόγησή σου μεγάλε φωστήρα;;; Αυτό γιατί δε μας το λες; Και γιατί δε μας λες ποιές σκοπιμότητες εκφράζεις;
      Θα σου πώ εγώ λοιπόν, μιας και είχα τη δυσάρεστη εμπειρία να το ακούσω από τον ίδιο τον Μπαμπινιώτη, παρουσία και της Μαριέττας σε τηλεοπτική εκπομπή, πριν πολλούς μήνες. Αυτός που δεν έχει αίθουσες και εργαστήρια και εξοπλισμό θα βαθμολογείται δυσμενώς και...
ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ!!!
Ισως αυτό να είναι το ηλιθιότερο πράγμα που έχω ακούσει ποτέ μου!
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #72 on: May 27, 2006, 20:49:04 pm »

#KronokiD# :
μιλάμε για αξιολόγηση των μελών ΔΕΠ αναφορικά με την εκτέλεση των εκπαιδευτικών καθηκόντων τους(με την συμμετοχή των φοιτητών) και όχι για αξιολόγηση σχολών.
Απαντάς σε άσχετο θέμα.Οι μόνοι που θίγονται από αυτή την ρύθμιση είναι οι καθηγητές που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους(εις βάρος φυσικά των φοιτητών).

"Πρόβλημα παρουσιάζεται ωστόσο σε περιπτώσεις συχνής απουσίας ορισμένων μελών ΔΕΠ από τα διδακτικά τους καθήκοντα. Πρόκειται κυρίως για μέλη ΔΕΠ της βαθμίδας του καθηγητή, σε επιστημονικά αντικείμενα τα οποία είναι οικονομικά προσοδοφόρα.  Η διευκόλυνση που τους παρέχει η επαγγελματική αλληλεγγύη των συναδέλφων και η σιγή των φοιτητών έχουν καταστήσει το φαινόμενο των «απόντων» ενδημικό σε ορισμένες σχολές των μεγάλων Πανεπιστημίων Αθήνας και Θεσσαλονίκης, και όχι μόνον, όπου η ανωνυμία στηρίζει τις απουσίες. "

Σας θυμίζει μήπως κάποιους καθηγητές του τμήματός μας??????


Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #73 on: May 27, 2006, 20:55:48 pm »

Quote from: Zarathoustra on May 27, 2006, 20:49:04 pm
Απαντάς σε άσχετο θέμα.Οι μόνοι που θίγονται από αυτή την ρύθμιση είναι οι καθηγητές που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους(εις βάρος φυσικά των φοιτητών).

Δηλαδή πιστεύεις ότι το Υπουργείο καίγεται τόσο πολύ για την εσωτερική μας αξιολόγηση??
Από όσα ξέρω, εσωτερική αξιολόγηση γινόταν παλιότερα στο τμήμα μας, ενώ δεν εμποδίζει κανείς κανέναν να την κάνει. Κάποιοι καθηγητές στους Μηχανολόγους το κάνουν κιόλας.
Το πρόβλημα είναι ότι αυτό δε βοήθησε σε κάτι την βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Logged
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: Συζήτηση για τον νόμο πλαίσιο με τους καθηγητές (26-5-2006)
« Reply #74 on: May 27, 2006, 21:42:55 pm »

alexkasgr:
Δεν γνωρίζω αν καίγεται το υπουργείο, καίγομαι όμως εγώ.Και θα έπρεπε να νοιάζεται οποιοσδήποτε πολίτης αφού οι καθηγητές πληρώνονται από το κράτος.
Αν πιστεύεις ειλικρινά ότι η αξιολόγηση δεν φέρνει κανένα αποτέλεσμα,τότε ας καταργήσουμε και την αξιολόγηση των φοιτητών.Ακόμα όμως και να έχεις δίκαιο δεν μπορείς να ισχυρισθείς ότι η συγκεκριμένη διάταξη είναι ενάντια στα συμφέροντα μας.Η κατάσταση σίγουρα δεν θα γίνει χειρότερη και υπάρχουν ελπίδες ότι ο θεσμοθετημένος υποχρεωτικός έλεγχος των διδασκόντων από τους φοιτητές θα δώσει κίνητρα στους λιγότερο ευσυνείδητους καθηγητές.
Logged
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...