• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 11:22:01 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 11:22:01 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 21, 2026, 22:58:40 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by sofi
[June 21, 2026, 22:55:14 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Karaμazoβ
[June 10, 2026, 18:42:33 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Giannis Masterio
[June 09, 2026, 20:27:57 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431494
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 59
Guests: 945
Total: 1004
yol06
Νικηφόρος Πατσιούρας
PolarBear
rigas_s
Kena
George_RT
nikolasval
alex6kyr
estoimea
Chili
chrismzag
Mavromati
Petross
user182
anna.ts
Jard
Gauss111
programmer2004
themis01
femanak
dsaragiotis
asimomyti
Tsn
alexiosmara
cmpillis
grepanis
DKarakatsanis
sotirispo2
ThanosKoutsoump
dorapangeiou
koutsoure
Ulmo
Dimos Bachlas
Niki kiose
meliii
Balourdos
mdimitrig
thanosk
spyros36
Stavkan
zontos
Roidos
JoHn!
thanaf_231
papaloui
vasillikiiiiii
stathis_zch
mike1996
quaranta
acolak
filippos
DimitrisL
micelethe
Elbowshot
La
Hliaspapak
Limpolits
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 Go Down Print
Author Topic: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών  (Read 10601 times)
il capitano
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4090


Verona Rulez - aua


View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #30 on: June 10, 2012, 19:53:27 pm »

Quote from: sv93 on June 10, 2012, 18:14:58 pm
Παιδιά, υπάρχουν νεότερα όσο αφορά το ΝΠΣ; Είναι σίγουρο πλέον ότι θα εφαρμοστεί το 2013-2014 όπως και αν διαμορφωθεί τελικά η δομή και τα μαθήματα του;

Αυτή είναι η σκέψη. Σίγουρα δεν προλαβαίνει να αρχίσει απ' το '12-'13. Μετά είναι και θέμα του τμήματος γιατί προφανώς το πρόγραμμα πρέπει να περάσει από συνέλευση και κανείς δεν ξέρει τι αντιδράσεις θα υπάρξουν (ενδείξεις πάντως υπάρχουν και απ' όσο ξέρω δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικές).

Όσο για την δομή απέχει ακόμα απ' το να ολοκληρωθεί. Ειδικά στους τομείς, οπότε έχουμε ψωμί ακόμα.
Logged

Η βραζιλιανικη μουσικη ειναι αντικαταστατικη γιατι χορευεται σε παραλιες
οι παραλιες εχουν αμμο
που αποτελειται απο πυριτιο
που προερχεται απο την λεξη πυρ
εκ'του οποιου αναγενναται ο φοινικας
γνωστο συμβολο της χουντας των Συνταγματαρχων
Αντ'αυτου το καταστατικο απαγορευει καθε φασιστικη οργανωση!!!!!

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on October 28, 2010, 03:09:57 am
ΑΣΑ, ΟΥΙΣΚΙ ΚΑΙ ΑΙΡΟΝ ΜΕΗΝΤΕΝ ΔΙΣΚΟΙ
Peace
Eru lluvatar
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1520


Kι ύστερα ήρθαν οι μέλισσες


View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #31 on: June 10, 2012, 20:03:05 pm »

Τσάμπα παιδεύονται αφού με τον νόμο της Αννούλας άλλοι το καθορίζουν το πρόγραμμα  Tongue
Logged

ΜΕΙΝΕΤΕ ΗΣΥΧΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΕΛ!
Ο ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ!
Κατάρα στο λαδέμπορα
il capitano
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4090


Verona Rulez - aua


View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #32 on: June 10, 2012, 20:05:20 pm »

Κάτσε τώρα που θα βγει ο ΣΥΡΙΖΑ θα τον αποσύρει τον νόμο αφού!
Logged

Η βραζιλιανικη μουσικη ειναι αντικαταστατικη γιατι χορευεται σε παραλιες
οι παραλιες εχουν αμμο
που αποτελειται απο πυριτιο
που προερχεται απο την λεξη πυρ
εκ'του οποιου αναγενναται ο φοινικας
γνωστο συμβολο της χουντας των Συνταγματαρχων
Αντ'αυτου το καταστατικο απαγορευει καθε φασιστικη οργανωση!!!!!

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on October 28, 2010, 03:09:57 am
ΑΣΑ, ΟΥΙΣΚΙ ΚΑΙ ΑΙΡΟΝ ΜΕΗΝΤΕΝ ΔΙΣΚΟΙ
Peace
sv93
Guest
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #33 on: July 31, 2012, 23:11:43 pm »

Γεια σας παιδιά! Υπάρχει οτιδήποτε καινούριο όσο αφορά το νέο πρόγραμμα σπουδών;
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #34 on: August 01, 2012, 01:43:12 am »

τίποτε άλλο εκτός από το ότι είναι στα σκαριά ακόμη. Προβλέπεται για Σεπτέμβρη του 2013, αλλά ουδείς ξέρει αν θα είναι έτοιμο μέχρι τότε.
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
il capitano
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4090


Verona Rulez - aua


View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #35 on: August 05, 2012, 08:26:30 am »

Έλα από Σεπτέμβρη-Οχτώβρη που θα ολοκληρωθεί η δομή του και θα πρέπει να εγκριθεί θα αρχίσει το καλό, με ξύλο στις Γ/Σ τμήματος Grin
Logged

Η βραζιλιανικη μουσικη ειναι αντικαταστατικη γιατι χορευεται σε παραλιες
οι παραλιες εχουν αμμο
που αποτελειται απο πυριτιο
που προερχεται απο την λεξη πυρ
εκ'του οποιου αναγενναται ο φοινικας
γνωστο συμβολο της χουντας των Συνταγματαρχων
Αντ'αυτου το καταστατικο απαγορευει καθε φασιστικη οργανωση!!!!!

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on October 28, 2010, 03:09:57 am
ΑΣΑ, ΟΥΙΣΚΙ ΚΑΙ ΑΙΡΟΝ ΜΕΗΝΤΕΝ ΔΙΣΚΟΙ
Peace
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #36 on: August 05, 2012, 23:24:26 pm »

μπα.. για να φτάσει στη ΓΣ τμήματος πιστεύω ότι θα έχει περάσει από αρκετές συζητήσεις στους τομείς. Βέβαια τα τραγελαφικά που γίνονται στις ΓΣ τμήματος είναι η αλήθεια ότι είναι μοναδικά, δε γίνονται ποτέ στον τομέα!  Tongue
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #37 on: August 07, 2012, 14:40:12 pm »

αρα φετος να ορισουμε αντιπροσωπους στις ΓΣ τομεων να γινουν πουτανα ολα; Tongue Grin
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #38 on: August 07, 2012, 14:48:40 pm »

Πληροφοριακά, έχει ο σύλλογος κάποιο κείμενο με οργανωμένη πρόταση για το ΠΣ?

Και δεν εννοώ πλαίσιο που λέει "Δεν θέλω αυτό το ΠΣ" , αλλά ένα κείμενο με προτάσεις, τις οποίες προσπάθησε να περάσει στην επιτροπή του ΠΣ, αλλά απέτυχε για τους όποιους λόγους.
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #39 on: August 07, 2012, 14:53:11 pm »

χα...γιατί, έχουν εμφανιστεί φοιτητές στην επιτροπή ΠΣ?

Από όσο ξέρω, εκτός από καθηγητές ο μόνος που πηγαίνει είναι ο δικός μας εκπρόσωπος από τον απειρέσιο. Για την ακρίβεια, δεν ξέρω καν αν έχει ορίσει ο σύλλογος προπτυχιακών δικό του εκπρόσωπο. (κάλεσμα σίγουρα υπήρχε, από το Μήτκα στην αρχή της χρονιάς)


edit: wrong information is wrong
« Last Edit: August 07, 2012, 14:58:39 pm by corina » Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #40 on: August 07, 2012, 14:55:06 pm »

Quote from: corina on August 07, 2012, 14:53:11 pm
χα...γιατί, έχουν εμφανιστεί φοιτητές στην επιτροπή ΠΣ?

Από όσο ξέρω, εκτός από καθηγητές ο μόνος που πηγαίνει είναι ο δικός μας εκπρόσωπος από τον απειρέσιο. Για την ακρίβεια, δεν ξέρω καν αν έχει ορίσει ο σύλλογος προπτυχιακών δικό του εκπρόσωπο. (κάλεσμα σίγουρα υπήρχε, από το Μήτκα στην αρχή της χρονιάς)


Οι μυστικοί μου πληροφοριοδότες μου έχουν πει ότι ο άπλυτος είναι εκπρόσωπος... Τώρα το πόσο και αν πηγαίνει δεν το ξέρω, αλλά επειδή γενικά είναι πολύ συνεπής σαν άτομο ίσως η απουσία του απορρέει από απόφαση συλλόγου για μποϋκοτάζ(???) της διαδικασίας? Δεν ξέρω, υποθέσεις κάνω.
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #41 on: August 07, 2012, 14:56:11 pm »

το παίρνω πίσω Tongue

μόλις μου είπαν ότι πηγαίνει. Ωστόσο τις πρώτες συναντήσεις πρέπει να τις είχε χάσει. Ας μας πει ο ίδιος καλύτερα Tongue

Σόρρυ γιώργο, ήταν outdated οι πληροφορίες Tongue
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #42 on: August 07, 2012, 15:00:48 pm »

κομματάκι άσχετο, αλλά καλό θα ήταν να οριστούν και εκπρόσωποι τομέων (ή να έρχονται, αν έχουν οριστεί) γιατί εκεί γίνεται η συζήτηση.

Αν έχουν οριστεί -συγκεκριμένα για τομέα τηλέπ - αλλά δεν τους έρχεται κάλεσμα, ας μου στείλουν με pm τα e-mail τους να προωθώ τις ημερήσιες διατάξεις.
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
tolis_1
Θαμώνας
****
Posts: 484



View Profile
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #43 on: March 05, 2013, 11:30:10 am »

εγω παντως πιστευω πως οι τομεις ειναι μια χαρα ολο το προβλημα ειναι στο βασικο κυκλο
Logged
sv93
Guest
Re: Νέο Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #44 on: March 21, 2013, 01:39:37 am »

Πως πάει με το ΝΠΣ; Υπάρχουν νεότερα στο πότε θα ξεκινήσει (2013 ή 2014) ή σταμάτησαν οι συζητήσεις στο παρόν στάδιο;
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...