• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 28, 2026, 13:05:24 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 28, 2026, 13:05:24 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by User
[June 27, 2026, 16:40:19 pm]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by el mariachi
[June 27, 2026, 11:00:16 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 27, 2026, 10:45:47 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[June 26, 2026, 21:28:50 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[June 26, 2026, 15:58:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431548
Total Topics: 32025
Online Today: 2414
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 21
Guests: 1587
Total: 1608
athenamits
bsp
Konlefk
Jard
Saint_GR
vajim
jimalexoud
dorapangeiou
mdimitrig
fopapadopoulos
Konstantinoy
chrismzag
mixkats
grigorad
mimaki
grammaths
nmpampal
ThanosKoutsoump
Northern Eagle
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Γενική συζήτηση, Απορίες, Τεχνολογικά Νεα, Εκθέσεις ... (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Απορια για partition
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Απορια για partition  (Read 1874 times)
Jim D. Ace
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3672


Τρελός παπάς με βάφτισε!!!


View Profile
Απορια για partition
« on: March 05, 2012, 22:41:48 pm »

Θελω να κανω ενα partition  στο σκληρο 15GB και ενω εχω ελευθερο χωρο στο δισκο περιπου 22GB δεν με αφηνει ο η/υ να το κανω. Μου επιτρεπει μονο μεχρι περιπου 1,5GB. Ξερει κανεις γιατι συμβαινει αυτο;

υγ. εχω Win7
Logged

People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy.
It is in a glass jar on my desk.
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: Απορια για partition
« Reply #1 on: March 06, 2012, 00:33:30 am »

Πως προσπαθείς να το κάνεις? Μέσω των windows ή με άλλο πρόγραμμα? Κάνε μια ανασυγκρότηση πρώτα, γιατί μάλλον φταίει αυτό.Δηλαδή έχεις μεν 22gb, αλλά δεν είναι συνεχόμενος ελεύθερος χώρος.
Logged
Jim D. Ace
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3672


Τρελός παπάς με βάφτισε!!!


View Profile
Re: Απορια για partition
« Reply #2 on: March 06, 2012, 02:41:02 am »

Λοιπον εκανα ανασυγκροτηση αλλα και παλι υπαρχει προβλημα. Πιο συγκεκριμενα μου εμφανιζει το εξης μηνυμα: Δεν ειναι δυνατη η συρρικνωση ενος τομου περα απο το σημειο οπου βρισκονται τυχον αρχεια χωρις δυνατοτητα μετακινησης.

Επισης στη βοηθεια βρηκα αυτο:

Κατά τη συρρίκνωση ενός διαμερίσματος, συγκεκριμένα αρχεία (για παράδειγμα το αρχείο σελιδοποίησης ή η περιοχή αποθήκευσης σκιωδών αντιγράφων) δεν μετακινούνται αυτόματα και δεν μπορείτε να μειώσετε τον εκχωρημένο χώρο πέραν του σημείου, όπου βρίσκονται τα αρχεία χωρίς δυνατότητα μετακίνησης. Εάν αποτύχει η λειτουργία συρρίκνωσης, ελέγξτε το αρχείο καταγραφής της εφαρμογής για το συμβάν 259, το οποίο θα προσδιορίσει το αρχείο χωρίς δυνατότητα μετακίνησης. Εάν γνωρίζετε το σύμπλεγμα ή τα συμπλέγματα που σχετίζονται με το αρχείο που εμποδίζει τη λειτουργία συρρίκνωσης, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την εντολή fsutil στη γραμμή εντολών (πληκτρολογήστε fsutil volume querycluster /? για να την χρησιμοποιήσετε). Όταν παρέχετε την παράμετρο querycluster, το αποτέλεσμα της εντολής θα προσδιορίσει το αρχείο χωρίς δυνατότητα μετακίνησης το οποίο εμποδίζει την επιτυχή εκτέλεση της συρρίκνωσης.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορείτε να μετακινήσετε το αρχείο προσωρινά. Για παράδειγμα, εάν το αρχείο χωρίς δυνατότητα μετακίνησης είναι το αρχείο σελιδοποίησης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον Πίνακα ελέγχου για να το μετακινήσετε σε έναν άλλο δίσκο, να συρρικνώσετε τον τόμο και, στη συνέχεια, να μετακινήσετε εκ νέου το αρχείο σελιδοποίησης πίσω στο δίσκο.

υγ. δεν ξερω ποσο σχετικο ειναι αλλα δεν χρησιμοποιω καποιο προγραμμα για partitioning αλλα το κανω μεσω των windows

Logged

People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy.
It is in a glass jar on my desk.
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: Απορια για partition
« Reply #3 on: March 06, 2012, 02:54:25 am »

Δύσκολα τα πράγματα. Μείωσε το μέγεθος του partition ή διέγραψε κάποια πράγματα από το δίσκο, ξανακάνε ανασυγκρότηση και δοκίμασε πάλι.
Μη μπλέκεις παραπάνω γιατί μπορεί να χαλάσεις τίποτα και να θέλει format μετά. Ή αν δεν έχεις πρόβλημα κάνε ένα format και φτιάξε τα partition από την αρχή.
Logged
Jim D. Ace
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3672


Τρελός παπάς με βάφτισε!!!


View Profile
Re: Απορια για partition
« Reply #4 on: March 06, 2012, 11:35:40 am »

Καθαρισα οσο μπορουσα το δισκο και απο 22GB εφτασα 49GB εκανα ξανα ανασυγκροτηση αλλα και παλι τιποτα (σχετικα με μικροτερο partition σου ειπα με αφηνει μονο μεχρι 1,5GB οποτε δεν υπαρχει λογος να το κανω). Τωρα για format δεν παιζει να κανω γιατι εχω πολλα αρχεια που τα θελω και δεν εχω τροπο να τα σωσω. Δεν πειραζει, απλα το partition το ηθελα για να περασω και linux αλλα απ'οτι φαινεται θα πρεπει να περιμενω :'(
Ευχαριστω για το ενδιαφερον
Logged

People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy.
It is in a glass jar on my desk.
BabylonX
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 655



View Profile
Re: Απορια για partition
« Reply #5 on: March 06, 2012, 13:43:30 pm »

Συνήθως είναι υπεύθυνο το swapfile. Αν έχεις πάνω από 2gb μνήμη κατάργησε τη virtual memory, κάνε επανεκκίνηση και ξανά ανασυγκρότηση. Βέβαια το ιδανικό θα ήταν να χρησιμοποιήσεις κάποιον partitioner. Αν μπορέσεις να βρεις το Hiren's Boot CD 10.6 (η τελευταία καλή έκδοση, μη κατεβάσεις νεότερες, είναι χάλια) θα σε εξυπηρετήσει γιατί έχει πολλά εργαλεία μέσα.
Logged

Jim D. Ace
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3672


Τρελός παπάς με βάφτισε!!!


View Profile
Re: Απορια για partition
« Reply #6 on: March 06, 2012, 21:36:12 pm »

Quote from: BabylonX on March 06, 2012, 13:43:30 pm
κατάργησε τη virtual memory

πως;
Logged

People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy.
It is in a glass jar on my desk.
Infinite Loop
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 706


We are the Harbinger of your perfection.


View Profile
Re: Απορια για partition
« Reply #7 on: March 06, 2012, 23:13:02 pm »

Quote from: jimgeor on March 06, 2012, 21:36:12 pm
Quote from: BabylonX on March 06, 2012, 13:43:30 pm
κατάργησε τη virtual memory

πως;

(απο μνημης, δεν ειμαι 100% σιγουρος για τα ακριβη ονοματα):
System-Advanced Settings-Advanced-Performance-Settings

Επισης θα μπορουσες να το γκουγκλαρεις.
Logged

This one doesn't have time for your solid waste excretions.
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...