• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 19:50:07 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 19:50:07 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Anstasia
[Today at 17:49:43]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431522
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 39
Guests: 1355
Total: 1394
femanak
acolak
Papakas
Alex Kosmas
jason6157
eliannaantonarou
vaggelis.ntokas
vpoug
diesel
Ulmo
PAPARI69
birimfoukios
johnnypap
EvanTsir
klaintit
dsaragiotis
George_RT
mdimitrig
basbas
Hyperlaz02
babistso
georgino
Gray139
pdrillias
Cloud Strife
dimitris585
kvas
anastas1a
Nekt
iliaskou
aris123321
dimitragelos
Petran25
hevidis3524
makato
ln07
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Πίνακας Ανακοινώσεων > Αγγελίες > Ληγμένες Αγγελίες (Moderator: chatzikys) > Πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό  (Read 2541 times)
lindou
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 361


are you real??


View Profile
Πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό
« on: December 27, 2011, 11:08:25 am »

Καλημέρα και χρόνια πολλά!
Στο σπίτι μου έχουμε πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό.
Ξαφνικά πριν τρεις μέρες χάλασε ο καυστήρας μας(φυσικού αερίου). Έχει σβήσει και δεν παίρνει μπρος με τίποτα. Είναι σα να έχει βγει από την πρίζα. Η μάρκα του καυστηρα είναι FONTECAL και τοποθετήθηκε το 2004. Δε βρίσκουμε κανένα που να γνωρίζει τον καυστηρα και να μπορει να βοηθήσει. Παρακαλώ πολύ οποιος ασχολείται με καυστήρες φυσικού αερίου ή γνωρίζει κάποιον που μπορει να βοηθήσει παρακαλώ ας μου στείλει πμ.
Logged

edelWeisS
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: Πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό
« Reply #1 on: December 27, 2011, 11:20:42 am »

μεγαλε δεν δινεις πολλα στοιχεια αλλα τσεκαρε πμ 
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
lindou
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 361


are you real??


View Profile
Re: Πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό
« Reply #2 on: December 27, 2011, 11:27:29 am »

Γενικά επειδή μας το έχουν ρωτήσει διάφορα άτομα..Δεν είναι ζήτημα πίεσης. Το μηχανημα είναι νεκρό. Όπως λέω και παραπάνω είναι σα να έχει βγει από την πρίζα..
Logged

edelWeisS
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: Πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό
« Reply #3 on: December 27, 2011, 12:10:36 pm »

φιλε παρε ματι τι μαρκα πλακετα εχεις και παρε σε αυτον να σου δωσει μια http://www.vrisko.gr/advdetails/3a2hc6724f2i_2_b4kb463a32j_67k56613f26737_02d630cf_3_f60bb272k_7?what=%CE%9A%CE%B1%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B5%CF%82%20%CE%9A%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82&where=%CE%98%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7 
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
lindou
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 361


are you real??


View Profile
Re: Πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό
« Reply #4 on: December 27, 2011, 12:18:56 pm »

Ευχαριστω πολυ.θα το κοιταξω
Logged

edelWeisS
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: Πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό
« Reply #5 on: December 27, 2011, 12:31:35 pm »

δες μην εφυγε κανα καλωδιο ,στον δικο μας τον λεβητα πετρελαιου μετακινηθηκε η μπαταρια και δεν εκανε επαφη (μαλλο απο τα ποντικια  ).Με την ευκαιρια δεν βαζεις και καμια φωτο απο μεσα
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
arashi
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5113


Tell them how I'm defying gravity


View Profile
Re: Πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό
« Reply #6 on: December 27, 2011, 16:27:58 pm »

Quote from: lindou on December 27, 2011, 11:08:25 am
Καλημέρα και χρόνια πολλά!
Στο σπίτι μου έχουμε πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό.
Ξαφνικά πριν τρεις μέρες χάλασε ο καυστήρας μας(φυσικού αερίου). Έχει σβήσει και δεν παίρνει μπρος με τίποτα. Είναι σα να έχει βγει από την πρίζα. Η μάρκα του καυστηρα είναι FONTECAL και τοποθετήθηκε το 2004. Δε βρίσκουμε κανένα που να γνωρίζει τον καυστηρα και να μπορει να βοηθήσει. Παρακαλώ πολύ οποιος ασχολείται με καυστήρες φυσικού αερίου ή γνωρίζει κάποιον που μπορει να βοηθήσει παρακαλώ ας μου στείλει πμ.

Lindou σου απανταω εδω γιατι η λιστα με φρικαρει  Cool

Ειχα το ιδιο θεμα τον Οκτωβριο με λεβητα 2003 Fondital , επισης ιταλικο αν δεν κανω λαθος

Αδελφικος φιλος συντηρητης και αδειουχος συντηρητης ηρθε το ειδε και μου ειπε οτι καηκε η πλακετα λογω
ηλικιας και επειδη τον "εβλεπε" ισως υγρασια και βροχη ενιοτε.

Για τη δικια μου μαρκα και για μοντελο πριν απο 8+ χρονια

α.Στη θεσσαλονικη ο αντιπροσωπος βαρεσε κανονι
β.Στην αθηνα μας ειπε πως εχει πλακετα με 230ευρω και επισης 2 καμμενα διακοπτακια απο 30 ευρω
γ.Τελικα εκανε λαθος και το μοντελο ητανε πολυ παληο οποτε τζιφος

Και καπως ετσι μου εκανα δωρο καινουριο λεβητα, τζιτζι ψηφιακο

Η αναζητηση σου να ξεκινησει απο "γνωστο" συντηρητη η εγκαταστατη
η τεσπα γνωστο γνωστου μαστορα. Το κοστος επισκευης αν ειναι και για εσενα
στην ταξη 230+εργατικα +ΦΠΑ , με 560 αγοραζεις ολοκαινουριο (φτηνο)
και με 1200 αγοραζεις ψηφιακο με ανακυκλωση καυσαεριων και π.π. καλο βαθμο αποδοσης
Logged

クリスチネットあなたの者だから...
lindou
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 361


are you real??


View Profile
Re: Πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό
« Reply #7 on: January 02, 2012, 21:53:09 pm »

Ευχαριστω πολυ ολους για τις απαντησεις. Βρηκα τελικα καποιον γνωστο γνωστου που βοηθησε..
Logged

edelWeisS
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: Πρόβλημα με τη θέρμανση και το ζεστό νερό
« Reply #8 on: January 02, 2012, 22:00:54 pm »

τι προβλημα ειχες τελικα? Huh
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...