• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 22:59:20 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 22:59:20 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 47
Guests: 943
Total: 990
georgeb
christina02
aris123321
cchristodoulou
chriskazakos
stathis_zch
papaane
ΡΙΤΟΣΧΑ
fungi
akoil
dimitragelos
themis01
Petross
MariosTsourek
Lykaonia
bougatsa
Tzikaman
Roidos
XristosGakidis
Antonistsak
BCosT
unag1
Tesla_1
giorgosc
Vharitou
Tasos Bot
chris123
spyros36
ezarkad
Mihalist
Elbowshot
UrbanCat
kzmekos
FINngineer
fatseas
vivbi
basilis pol
Dimos Bachlas
nbampos
panagiotisv
dimitriskon
Dimitrakis
Reidemption
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 5ο Εξάμηνο > Συστήματα Αυτόματου Ελέγχου Ι (Moderator: Nekt) > [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Go Down Print
Author Topic: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012  (Read 24834 times)
cindy
Guest
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #45 on: December 12, 2011, 22:38:44 pm »

Για το εύρος ζώνης τι ισχύει γενικά;Πότε αυξάνεται;
Logged
sofigami
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1329


ひ らこしんじ


View Profile
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #46 on: December 12, 2011, 22:55:29 pm »

Quote from: jingsaw on December 12, 2011, 20:41:59 pm
Στην πρόοδο του Δεκέμβρη του 2007: Στην ερώτηση 10,μήπως κανείς βρήκε σε ποια ιδιότητα πρέπει να στηριχτούμε για να βγάλουμε γρήγορα τη συνάρτηση μεταφοράς? Γιατί με πράξεις φαίνεται πολύ χρονοβόρο,λογικά κάποια ιδιότητα πρέπει να εφαρμόσουμε.

Μπα.. Πράξεις μάλλον
Logged

pengo
Guest
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #47 on: December 12, 2011, 23:08:56 pm »

Μπορείς να εφαρμόσεις διάφορες ιδιότητες.
Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με το να 'διώξεις' τον τελευταίο βρόχο ανάδρασης (αυτόν που οδηγεί στον πρώτο αθροιστή)
Επίσης,το συγκεκριμένο θέμα είναι από τα κλασικά των ΣΑΕ ΙΙ (τσέκαρε αν θέλεις και το βιβλίο του Πετρίδη τόμος Β σελίδα 246 το παράδειγμα)
Logged
Give_Life_Back
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 770



View Profile
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #48 on: December 12, 2011, 23:14:23 pm »

Quote from: cindy on December 12, 2011, 22:38:44 pm
Για το εύρος ζώνης τι ισχύει γενικά;Πότε αυξάνεται;

σελ 221 Πετρίδη. Γενικά όσο μικρότερη χροννκή σταθερά τ τόσο μεγαλύτερο εύρος ζώνης.
Logged

"Wubba lubba dub-dub!"
cindy
Guest
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #49 on: December 12, 2011, 23:27:15 pm »

Quote from: athanakn on December 12, 2011, 23:14:23 pm
Quote from: cindy on December 12, 2011, 22:38:44 pm
Για το εύρος ζώνης τι ισχύει γενικά;Πότε αυξάνεται;

σελ 221 Πετρίδη. Γενικά όσο μικρότερη χροννκή σταθερά τ τόσο μεγαλύτερο εύρος ζώνης.


thanks!!
Logged
sok
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 124


View Profile
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #50 on: December 13, 2011, 01:35:13 am »

Παιδιά είναι εύκολο μια βοήθεια σε ασκήσεις όπως οι 8) 2009, 13) 2007 και 8) 2004.Είναι όλες ίδιες και δεν καταλαβαίνω πως βγαίνουν.Ευχαριστώ.
Logged
john-john
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 256


View Profile
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #51 on: December 13, 2011, 02:11:17 am »

Quote from: sok on December 13, 2011, 01:35:13 am
Παιδιά είναι εύκολο μια βοήθεια σε ασκήσεις όπως οι 8) 2009, 13) 2007 και 8) 2004.Είναι όλες ίδιες και δεν καταλαβαίνω πως βγαίνουν.Ευχαριστώ.

Δες στο βιβλιο του πετριδη σελ.196 το παραδειγμα και συγκεκριμενα την περιπτωση Α)2 και Α)3. Η υπαρξη μηδενικου μπορει να προκαλεσει υπερυψωση στη βηματικη αποκριση, οπως λεει και στην πισω σελιδα. Αυτο που δεν λεει, και συμπεραινουμε απο το παραδειγμα, ειναι οτι οσο πιο κοντα στον φανταστικο αξονα ειναι το μηδενικο τοσο πιο εντονη επιδραση εχει στο συστημα.

Καλα γενικα δεν την παλευουνε πολυ απο οτι καταλαβα. Για καποια θεματα στις προοδους πρεπει να βγαλεις και απο τη μυγα ξιγκι διαβαζοντας το βιβλιο. Αντι να τα γραφουνε ξεκαθαρα και απλα.
« Last Edit: December 13, 2011, 02:16:43 am by john-john » Logged
portinos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 264



View Profile
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #52 on: December 13, 2011, 14:02:48 pm »

Στην ερώτηση 2 της προόδου του 2004 πως προκύπτει ποια συνάρτηση μεταφοράς κλειστού βρόχου έχει μηδενικό σφάλμα ταχύτητας; Μόνο αν πάρουμε τον τύπο για το σφάλμα θέσης μου βγαίνει αυτό που ζητά  Sad
Logged
tzitzikas1
Θαμώνας
****
Posts: 335


View Profile
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #53 on: December 13, 2011, 15:16:41 pm »

Quote from: portinos on December 13, 2011, 14:02:48 pm
Στην ερώτηση 2 της προόδου του 2004 πως προκύπτει ποια συνάρτηση μεταφοράς κλειστού βρόχου έχει μηδενικό σφάλμα ταχύτητας; Μόνο αν πάρουμε τον τύπο για το σφάλμα θέσης μου βγαίνει αυτό που ζητά  Sad

σελ 206 του βιβλίου  Wink
Logged
sofigami
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1329


ひ らこしんじ


View Profile
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #54 on: December 13, 2011, 15:27:44 pm »

Για την ερώτηση 8, 2005:

Το σφάλμα ανάδρασης είναι Ε = V - Vf. Το σφάλμα θέσης είναι αυτό για t->∞ ; Γιατί εγώ πάω να υπολογίσω την Ηk και να χρησιμοποιήσω τον τύπο lim(1-Hk) (s->0) [που ισχύει για οποιαδήποτε ανάδραση] και μου βγαίνει (2λ-1)/(2λ+1). Δηλαδή 1-1/(2λ), όταν η σωστή απάντηση είναι 1/(2λ). Σκέφτομαι κάτι λάθος;
Logged

cindy
Guest
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #55 on: December 13, 2011, 15:31:23 pm »

Quote from: sofigami on December 13, 2011, 15:27:44 pm
Για την ερώτηση 8, 2005:

Το σφάλμα ανάδρασης είναι Ε = V - Vf. Το σφάλμα θέσης είναι αυτό για t->∞ ; Γιατί εγώ πάω να υπολογίσω την Ηk και να χρησιμοποιήσω τον τύπο lim(1-Hk) (s->0) [που ισχύει για οποιαδήποτε ανάδραση] και μου βγαίνει (2λ-1)/(2λ+1). Δηλαδή 1-1/(2λ), όταν η σωστή απάντηση είναι 1/(2λ). Σκέφτομαι κάτι λάθος;

και εμένα δε μου βγαίνει σωστό όσες φορές και αν προσπάθησα να το λύσω...μπορεί να βοηθήσει κανείς;;
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #56 on: December 13, 2011, 15:35:33 pm »

Quote from: sofigami on December 13, 2011, 15:27:44 pm
Για την ερώτηση 8, 2005:

Το σφάλμα ανάδρασης είναι Ε = V - Vf. Το σφάλμα θέσης είναι αυτό για t->∞ ; Γιατί εγώ πάω να υπολογίσω την Ηk και να χρησιμοποιήσω τον τύπο lim(1-Hk) (s->0) [που ισχύει για οποιαδήποτε ανάδραση] και μου βγαίνει (2λ-1)/(2λ+1). Δηλαδή 1-1/(2λ), όταν η σωστή απάντηση είναι 1/(2λ). Σκέφτομαι κάτι λάθος;

κι εμένα δε μου βγαίνει η απάντηση αυτή που λέει σωστή... μου βγαίνει αυτό που λές ....
Logged
portinos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 264



View Profile
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκήσεις 2011/2012
« Reply #57 on: December 13, 2011, 15:37:19 pm »

Quote from: tzitzikas1 on December 13, 2011, 15:16:41 pm
Quote from: portinos on December 13, 2011, 14:02:48 pm
Στην ερώτηση 2 της προόδου του 2004 πως προκύπτει ποια συνάρτηση μεταφοράς κλειστού βρόχου έχει μηδενικό σφάλμα ταχύτητας; Μόνο αν πάρουμε τον τύπο για το σφάλμα θέσης μου βγαίνει αυτό που ζητά  Sad

σελ 206 του βιβλίου  Wink
Ok σ' ευχαριστώ πολύ!!!
Logged
sofigami
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1329


ひ らこしんじ


View Profile
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκ
« Reply #58 on: December 13, 2011, 15:39:29 pm »

Quote from: pandora on December 13, 2011, 15:35:33 pm
Quote from: sofigami on December 13, 2011, 15:27:44 pm
Για την ερώτηση 8, 2005:

Το σφάλμα ανάδρασης είναι Ε = V - Vf. Το σφάλμα θέσης είναι αυτό για t->∞ ; Γιατί εγώ πάω να υπολογίσω την Ηk και να χρησιμοποιήσω τον τύπο lim(1-Hk) (s->0) [που ισχύει για οποιαδήποτε ανάδραση] και μου βγαίνει (2λ-1)/(2λ+1). Δηλαδή 1-1/(2λ), όταν η σωστή απάντηση είναι 1/(2λ). Σκέφτομαι κάτι λάθος;

κι εμένα δε μου βγαίνει η απάντηση αυτή που λέει σωστή... μου βγαίνει αυτό που λές ....
Η απάντηση προκύπτει έτσι αν πάρεις το όριο του σφάλματος που σου δίνει, αυτού που λέει σφάλμα ανάδρασης. Το θέμα είναι ότι το σφάλμα αυτό είναι το U-λY, ενώ το σφάλμα θέσης ορίζεται ως U-Y. Άρα αυτό που ζητάει δε είναι αυτό που δίνει σαν απάντηση
Logged

pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: [Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι] Απορίες στις ασκ
« Reply #59 on: December 13, 2011, 15:41:16 pm »

Quote from: sofigami on December 13, 2011, 15:39:29 pm
Quote from: pandora on December 13, 2011, 15:35:33 pm
Quote from: sofigami on December 13, 2011, 15:27:44 pm
Για την ερώτηση 8, 2005:

Το σφάλμα ανάδρασης είναι Ε = V - Vf. Το σφάλμα θέσης είναι αυτό για t->∞ ; Γιατί εγώ πάω να υπολογίσω την Ηk και να χρησιμοποιήσω τον τύπο lim(1-Hk) (s->0) [που ισχύει για οποιαδήποτε ανάδραση] και μου βγαίνει (2λ-1)/(2λ+1). Δηλαδή 1-1/(2λ), όταν η σωστή απάντηση είναι 1/(2λ). Σκέφτομαι κάτι λάθος;

κι εμένα δε μου βγαίνει η απάντηση αυτή που λέει σωστή... μου βγαίνει αυτό που λές ....
Η απάντηση προκύπτει έτσι αν πάρεις το όριο του σφάλματος που σου δίνει, αυτού που λέει σφάλμα ανάδρασης. Το θέμα είναι ότι το σφάλμα αυτό είναι το U-λY, ενώ το σφάλμα θέσης ορίζεται ως U-Y. Άρα αυτό που ζητάει δε είναι αυτό που δίνει σαν απάντηση

ναι.... η ύπαρξη του λ είναι αυτή που διαφοροποιεί τα πράγματα
οπότε υποθέτω υπάρχει λάθος σε αυτό το θέμα...
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...