• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 15:46:00 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 15:46:00 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426689
Total Topics: 31710
Online Today: 200
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 64
Guests: 112
Total: 176
salonikios
EvanTsir
Rizotto
tsintsi
Fotis Roukoutakis
Geoth
stavrospk
giorgos_skl
genethalsss74
ValKar
Theoxarhs Bladimiros
chriskazakos
lelenia
alexpap
sassi
kouf
chrisg
savvastzan
DimKaratzas
thomasdt
chrysolog
Le ece
ioathemar
skoloni
mitsos753905
Billyskotsikas
giatieimaiedw
DLHERRO
kkotsopo
Billy K
slivarda
superkolios
Mikekmp
harischris
karadimitras
Solon
Gianbou
Marihouan820
Don Corleone
konssidiro
pdiamantis
Ntinomanolo123
ThanosKoutsoump
agkentzi
Papadopoulosthanos
dimant
george14
URI
Nicotre
sigklitiki
johnk
thomassamaras
unreasonable
Cloud Strife
akontel
aachmet
stefpapa21
George_RT
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Αρχιτεκτονική Υπολογιστών > Ιστορία μου Αμαρτία μου της Α.Υ. (Moderators: chatzikys, tzortzis) > Εργασίες 2006 - (ΤRN)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 5 6 [7] Go Down Print
Author Topic: Εργασίες 2006 - (ΤRN)  (Read 19631 times)
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #90 on: August 14, 2006, 17:52:48 pm »

Quote from: Alexkasgr on August 14, 2006, 17:46:07 pm
Έτσι κι αλλιώς το πολύ πολύ τις αφήνω εκτός επί τόπου στην εξέταση, αν μου το ζητήσει.

σιγα μη στο ζητησει, εδω καλα καλα δε θα δει το κωδικα
Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Maxwell
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 199

"Ο χρόνος είναι κύμα"


View Profile
Απ: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #91 on: August 27, 2006, 22:21:36 pm »

Άσκηση 1η. Αλλάζοντας τις εντολές STA:
Άλλαξε την πρώτη STA MAX+2 σε STA MAX+1
Άλλαξε την δεύτερη STA MAX+1 σε STA MAX+2
Σβήσε την 4η και 5η εντολή STA.
Το πρόγραμμα δουλεύει τέλεια για κάθε τιμή του Ν (CON ...).

Τη λύση αυτή την ανεβάζω για καθαρά παιδαγωγικούς και
ακαδημαϊκούς λόγους. Δεν το κάνω για να δώσω μια έτοιμη
λύση για το εργαστήριο, χωρίς βέβαια να με πηράζει αν κάποιος
τη χρησιμοποιήσει έτσι. Τη δίνω γιατί "η γνώση πρέπει να μοιράζεται"
και περιμένω τα σχόλια και τις αντιρήσεις των συναδέλφων.
Logged

"Let there be light"
Maxwell
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 199

"Ο χρόνος είναι κύμα"


View Profile
Απ: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #92 on: August 27, 2006, 22:37:15 pm »

Οι δύο εντολές που σβήνονται μηδένιζαν
εσφαλμένα τις δύο θέσεις που ήταν αποθηκευμένες οι τιμές
a(i-1),a(i-2) και κατά συνέπεια και τις αρχικές τιμές του αλγόριθμου.
Δηλαδή ξεκινούσαμε με a(1)=a(2)=0.
Σαν αποτέλεσμα το σωστότατο κατά τα άλλα loop που αρχίζει
στην TAG προσέθεται συνεχώς μηδενικά στoν μηδενισμένο Α
και αποθήκευε τα μερικά  αθροίσματα δηλαδή πάλι μηδέν στηθέση MAX+3.
Γι' αυτό αν τρέξεται το πρόγραμμα όπως δίνεται θα δείτε τον Α να είναι συνεχώς μηδέν.
Αυτό θα είναι και το αποτέλεσμα.
Η δεύτερη αλαγή βασίζεται εδώ:
a(-1)  a(0)  a(1)  a(2)
  1       0      ?       ?
Δηλαδή θεωρούμε δύο αρχικούς βοηθητικούς όρους της
ακολουθίας για να επιτρέψουν στο loop να υπολογίσει
τους a(1) και a(2) σωστά ως άσσους παρόλο που αυτοί δίνονται.
Έτσι όμως δε χρειάζεται να αλλάξουμε καθόλου τον
αλγόριθμο του βρόχου.
Αν το αφήσουμε όπως είναι δηλ έτσι:
a(-1)  a(0)  a(1)  a(2)
  0       1      ?       ?
Τότε μετά τη δεύτερη επανάληψη θα έχουμε αυτό:
a(-1)  a(0)  a(1)  a(2)
  0       1      1       2
που είναι λάθος γιατί από την εκφώνηση ο a(2) είναι 1.
« Last Edit: August 27, 2006, 22:45:44 pm by Maxwell » Logged

"Let there be light"
Axel
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1346


The Matrix Has You...


View Profile WWW
Απ: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #93 on: August 28, 2006, 19:13:06 pm »

Στην εκφωνηση των εργασιων λεει "7. Να θέσει σημείο διακοπής στη εντολή που υποδείχθηκε στο βήμα 6". Πως βαζουμε το breakpoint?
Logged

ConvertXtoDVD guide |  Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal Post Installation Guide | Fedora 17 Post Installation Guide | free download ConvertxtoDVD | Τεχνολογικό blog | Basic Linux commands
Maxwell
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 199

"Ο χρόνος είναι κύμα"


View Profile
Απ: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #94 on: August 28, 2006, 23:33:20 pm »

Δεν λέει αυτό ακριβώς. Απλά θα εκτελείς το πρόγραμμα με το
διακόπτη συνεχούς εκτέλεσης στο off. Δηλ θα δουλεύεις τον TRN
"εντολή προς εντολή" και κάποια στιγμή θα σε ρωτήσουν για τις
επόμενες τιμές των καταχωρητών.
Logged

"Let there be light"
Axel
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1346


The Matrix Has You...


View Profile WWW
Απ: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #95 on: August 28, 2006, 23:51:02 pm »

A ok. Thanks. Αν και η ιδεα του breakpoint μου αρεσε περισσοτερο.
Logged

ConvertXtoDVD guide |  Ubuntu 12.10 Quantal Quetzal Post Installation Guide | Fedora 17 Post Installation Guide | free download ConvertxtoDVD | Τεχνολογικό blog | Basic Linux commands
Maxwell
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 199

"Ο χρόνος είναι κύμα"


View Profile
Απ: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #96 on: August 29, 2006, 00:34:21 am »

Εντάξει. Και αυτό γίνεται. Πρόσθεσε μία ΗLT(= pause)
και όταν θέλεις να συνεχίσεις πάτα το flip flop (άκου όνομα για
ακολουθιακό κύκλωμα) H για να ξαναγίνει πράσινο.
Logged

"Let there be light"
evi_L
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 92



View Profile
Re: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #97 on: September 13, 2006, 14:06:50 pm »

Παιδιά τελικά με την εργασία του TRN, στο δεύτερο θέμα, στην υλοποίηση της SHAX n, στην περίπτωση που ο αριθμός n είναι αρνητικός τι πρέπει να γίνει;
α) θα τον παίρνει το 13ο bit ως πρόσημο και τα ύπόλοιπα ως μέτρο;
ή...
β) θα παίρνει τον αριθμό σε μορφή συμπλήρωμα του 2;
 
Logged

Don't hang on!
Nothing lasts forever but the earth & sky..
It slips away and all your money won't another minute buy...
Everything is dust in the wind...
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #98 on: September 13, 2006, 17:44:27 pm »

Eσύ του δίνεις έναν αρισμό σε πρόσημο και μέτρο, αυτός το καταλαβαίνει ως συμπλήρμα του 2. Οπότε απλά δε θα σου κάνει τον αριθμό των ολισθήεων που περιμένεις κανονικά.
Logged
lefos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 77



View Profile
Re: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #99 on: September 15, 2006, 18:00:28 pm »

Αφού μας βγάζει λάθος αποτέλεσμα τότε ποιο είναι το σωστό;Η λύση του Καμένου τελικά είναι λανθασμένη για αρνητικούς αριθμούς n;Έχει κάποιος την άσκηση διορθωμένη;
Logged

Έξω το 'ΔΑ' από τα Μουδανιά !!!!!!
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Απ: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #100 on: September 15, 2006, 20:22:22 pm »

Quote from: Alexkasgr on September 13, 2006, 17:44:27 pm
Eσύ του δίνεις έναν αρισμό σε πρόσημο και μέτρο, αυτός το καταλαβαίνει ως συμπλήρμα του 2. Οπότε απλά δε θα σου κάνει τον αριθμό των ολισθήεων που περιμένεις κανονικά.

Σε αυτό που έκανα αν βάλεις SHAX -4 θα κάνει 4 δεξιά shifts.

Το -4 το παίρνει ώς συμπλήρωμα του 2, και μέσα στη μικρομνήμη το μετατρέπω σε θετικό. Όλα δουλεύουν κανονικότατα στο δικό μου...

Αντί να ρωτάτε, φορτώστε το και τρέξτε το να δείτε αν βγαίνει σωστό ή όχι...
Logged
evi_L
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 92



View Profile
Re: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #101 on: September 15, 2006, 20:25:43 pm »

Κάποιος από αυτούς που ήδη δώσαν το εργαστήριο δεν μπορεί να μας διαφωτίσει πάνω στο θέμα;
Για αρνητικό αριθμό ολίσθησης έστω ότι δίνω -5. Σε συμπλήρωμα του 2 ο -5 είναι ο (1111111111011) σε 13 μπιτς. Συνεπώς σύμφωνα με το μικροπρόγραμμα του Καμένου θα έχω 5 ολισθήσεις προς τα δεξιά, οπότε θα γίνουν τόσες ολισθήσεις όσες περιμένουμε.

Αν προγραμματίσουμε τη μικρομνήμη έτσι ώστε να τον δέχεται σε μορφή πρόσημου-μέτρου, στην περίπτωση που του δώσουμε -5, θα πρέπει να απομωνώσει το 13ο μπίτ και να πάρει τον αριθμό (0111111111011) ο οποίος στο δεκαδικό σύστημα είναι ο 4091.Συνεπώς αν του δώσουμε -5 σύμφωνα με την εκφώνηση θα πρέπει να κάνει 4091 ΟΛΙΣΘΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ!!! Επίσης η εκφώνηση λέει ότι οι αριθμοί μ και ν πρέπει να είναι μικροί! Εφόσον ο μ είναι μικρός, ο αριθμός των ολισθήσεων θα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ...και το πρόγραμμα θα κάνει κααααμποση ώρα να τρέξει...

Ποιον από τους δύο τρόπους ζητάνε?????

« Last Edit: September 15, 2006, 20:28:59 pm by evi_L » Logged

Don't hang on!
Nothing lasts forever but the earth & sky..
It slips away and all your money won't another minute buy...
Everything is dust in the wind...
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Απ: Εργασίες 2006 - (ΤRN)
« Reply #102 on: September 16, 2006, 08:11:21 am »

Αν προγραμματίσεις την μικρομνήμη να το πάρει σε πρόσημο μέτρο απλά δεν θα καταφέρεις να το κάνεις. Εγώ έστιψα το μυαλό μου αλλά δεν βρήκα τρόπο να το κάνω.

Όσα παιδιά ξέρω που πήγαν μα το συμπλήρωμα του 2 δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Τους το πήρε σωστό.
Logged
Pages: 1 ... 5 6 [7] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...