• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:18:08 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:18:08 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[Today at 22:46:54]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426677
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 74
Guests: 124
Total: 198
angelomp
thpanousis
tasos gourd
Δημητρης Αξιμιωτης
Billyskotsikas
andreassifo
pxanthob
aachmet
bsp
melisste22
Stathiss
ggalamat
vpoug
valco08
LelisNiko
cealexop
Spyridon01101
stavrospk
evax
asantor
dimitrisblioumis
Zoe06
gpr000
gpapailio
miltan8
DemetriosL
Petran25
Yamal
stolieras
TheKingInTheNorth
pordozoumis
Aftzidou
iliaspapas
Petross
AODON
gkarapip
kgakisb
AlexKyr
MomostheGreen
Pastellaki
Farmakis Aggelos
Roidos
gkyrodi
ΦΙδανης Αριστοτελης
ThanosKoutsoump
aggp
astepoul
rigas_s
pantoulis
3rdDegreeBurn
gorilaki
DimKaratzas
VaiosG
ant2946
tzortzis
Giorgos2222
chrisdardas
Sotiris_atha
vagk
θσερναμε
npalami
grammaths
difis
Panagopf
Nicotre
jimalexoud
alexter
Emilios
Stelios V.
ΡΙΤΟΣΧΑ
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Go Down Print
Author Topic: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή  (Read 62659 times)
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #240 on: August 28, 2011, 00:49:53 am »

Quote from: Niels on August 28, 2011, 00:46:14 am
Quote from: zisis00 on August 27, 2011, 20:56:03 pm
Υπάρχει κάπου ο νόμος online γιατί δεν μπόρεσα να τον βρω ??
http://news.in.gr/files/1/2011/08/22/nsaei.pdf

δεν είναι αυτός ο ψηφισμένος, από τις 22/8 κάναν και άλλες αλλαγές ελέω συναίνεσης με την ΝΔ.

αλλά ακόμα δεν μπορώ να βρω τον ΨΗΦΙΣΜΕΝΟ νόμο. Το site του υπουργείου μούγκα στην στρούγκα.
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #241 on: August 28, 2011, 01:52:00 am »

Quote
ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΗΤΟΥ ΤΟΥ Α.Π.Θ.

Θεσσαλονίκη, 24/8/2011

Η Σύγκλητος του Α.Π.Θ. εκφράζει την πλήρη αντίθεσή της στο νόμο για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση που ψηφίζεται σήμερα από τη Βουλή των Ελλήνων διότι:

1. Υπονομεύει το δημόσιο χαρακτήρα των πανεπιστημίων.
2. Εγείρει σοβαρά ζητήματα αντισυνταγματικότητας που αναφέρονται στην αυτοδιοίκηση και το δημοκρατικό χαρακτήρα των πανεπιστημίων.
3. Υποβαθμίζει τα πτυχία των Τμημάτων και τα αποσυνδέει από τα επαγγελματικά δικαιώματα, οδηγώντας τους μελλοντικούς πτυχιούχους στην ανεργία και την υποαπασχόληση.
4. Δε διασφαλίζει τη δημόσια χρηματοδότηση των Ιδρυμάτων, της έρευνας και της φοιτητικής μέριμνας, μετακυλίοντας το κόστος σπουδών στην ελληνική οικογένεια.
5. Αποσυνδέει την έρευνα από την αποστολή του Πανεπιστημίου.
6. Προκαλεί μεγάλα προβλήματα στην ακαδημαϊκή λειτουργία των Ιδρυμάτων.
7. Διαγράφει φοιτητές που στις σημερινές αντίξοες οικονομικές συνθήκες προσπαθούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.

Η Σύγκλητος του Α.Π.Θ. συναισθανόμενη τις ευθύνες της ως κορυφαίο ακαδημαϊκό και δημοκρατικά εκλεγμένο όργανο του μεγαλύτερου Πανεπιστημίου της χώρας έναντι του Συντάγματος και των πανεπιστημιακών δασκάλων και φοιτητών που εκπροσωπεί, δεν έχει άλλο δρόμο παρά να προβάλει ως άμεσο και βασικό στόχο της πανεπιστημιακής κοινότητας την με κάθε νόμιμο τρόπο κατάργηση των αντισυνταγματικών διατάξεων του νόμου, που πλήττουν ευθέως τα ιδανικά της Παιδείας και διαλύουν την ανώτατη εκπαίδευση της χώρας.

Η Σύγκλητος καλεί τις Σχολές και τα Τμήματα να διευκολύνουν την άμεση διεξαγωγή συνελεύσεων προκειμένου να ενημερωθούν τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας για τις καταλυτικές αλλαγές.
η συγκλητος παρα το οτι διαφωνει με τον νομο δεν προτεινει αναβολη των εξετασεων,η οποια συμφωνα με το νομο που προβλεπει στενα ορια για τα εξαμηνα και τις εξεταστικες μπορει να θεωρηθει παρανομο και βουτυρο στο ψωμι του υπουργιου!Εκτος απο τη συνηθισμενη ζημια στους φοιτητες στις εχμ...αντιξοες οικονομικες συνθηκες,συμφερει στο υπουργιο ενα συνηθισμενο μπαχαλο απο τους μπαχαλους γιατι το καλο υπουργιο εφερε τον νομο για να τα σταματησει αυτα?




Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
kapnias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 262


View Profile
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #242 on: August 28, 2011, 10:46:34 am »

ΑΛΕΚΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ
[/u]

Θα παλέψουμε να βάλουμε εμπόδια στην εφαρμογή του νόμου

Ολόκληρη η ομιλία της ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ στη συζήτηση για το νόμο - πλαίσιο για την ανώτατη εκπαίδευση, την περασμένη Τετάρτη, στην ολομέλεια της Βουλής

«Κυρίες και κύριοι Βουλευτές χτες ακούσαμε τον πρωθυπουργό να κατηγορεί το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα - δεν ξέρω αν έλεγε για ολόκληρο ή αν αναφερόταν μόνο στα πανεπιστήμια, μάλλον μόνο στα πανεπιστήμια - ως ένα σύστημα σοβιετοποιημένο, σοβιετικού τύπου, σοβιετικό μοντέλο που πρέπει να καταργηθεί.

Τι να σας πω; Είτε είναι μακριά νυχτωμένος ο πρωθυπουργός, είτε σκόπιμα αλλοιώνει την πραγματικότητα, την αντιστρέφει, προκειμένου με ιδεολογική τρομοκρατία - γιατί αυτή είναι σκοπιμότητα - να κάμψει σοβαρές, σημαντικές αντιδράσεις, έως και συντεχνιακές, που υπάρχουν στο χώρο του πανεπιστημίου.


Ολόπλευρη μόρφωση και δουλειά για όλους

Δεν θα αναλύσω τώρα το σοβιετικό εκπαιδευτικό σύστημα, ούτε αξίζει να το κάνω εδώ σ' αυτή την αίθουσα, ούτε χρόνος υπάρχει, αλλά θα μιλήσω μόνο για δυο στοιχεία, για να δούμε αν ήταν σοβιετικό το σύστημα στην Ελλάδα.

Πρώτον, ο φοιτητής και η φοιτήτρια πριν τελειώσει, στο τελευταίο έτος πριν πάρει το πτυχίο του, ήξερε πού θα πάει να δουλέψει.

Δεν υπήρχε περίπτωση να πάρεις το πτυχίο και να ανοίγεις τις αγγελίες και να ψάχνεις τις ευκαιρίες στις εφημερίδες, για να πιάσεις δουλειά. Αυτό δεν αρέσει, βεβαίως, στον πρωθυπουργό. Δεν άρεσε ποτέ και δεν αρέσει και σήμερα.

Δεύτερον, η ειδίκευση που παρείχε το σοσιαλιστικό πανεπιστήμιο στηριζόταν σε ένα σφαιρικό επίπεδο γνώσεων - φιλοσοφικών, μαθηματικών, γλωσσικών, λογοτεχνικών - που όχι μόνο έδιναν ένα υψηλό μορφωτικό επίπεδο στον επιστήμονα, ανεξάρτητα της ειδίκευσης του πτυχίου που είχε, αλλά του έδιναν τη σοβαρή και τη σύγχρονη δυνατότητα, όταν απαξιώνονται οι γνώσεις - διότι οι γνώσεις απαξιώνονται και μάλιστα ταχύτατα σήμερα - να μπορεί να επιμορφώνεται, μέσα βεβαίως από το δημόσιο, κοινωνικό, σοσιαλιστικό σύστημα, ώστε να μη μένει πίσω από τις εξελίξεις και να μην έχει τις γνώσεις, οι οποίες έχουν ξεπεραστεί. Αυτά τα δύο στοιχεία θα ήθελα να αναφέρω.

Θα ήθελα, επίσης, να θυμίσω - δεν είναι στην αίθουσα αυτή τη στιγμή η κυρία Διαμαντοπούλου - πως, όταν η υπουργός ήταν επίτροπος στην Ευρωπαϊκή Ενωση, σε συνάντηση που είχε μαζί μας, για να μας ενημερώσει για θέματα της αρμοδιότητάς της, μου είχε πει το εξής χαρακτηριστικό: Σε έρευνα που έγινε από την ίδια την Ευρωπαϊκή Ενωση για το επίπεδο των πανεπιστήμιων εκείνη την περίοδο - είναι αρκετά χρόνια, γιατί τώρα δεν ξέρω τι έχει απομείνει και εκεί -, τα πανεπιστήμια των πρώην σοσιαλιστικών χωρών ήταν πολύ μπροστά σε επίπεδο ποιότητας και απόδοσης, γιατί βεβαίως οι ανατροπές δεν μπορούσαν να ξεριζώσουν τα πάντα και παντού μέσα σε ένα, δύο, τρία, τέσσερα και πέντε χρόνια. Μάλιστα μου είπε ότι το χαρακτηριστικό δεν ήταν μόνο η Σοβιετική Ενωση, που είχε εβδομήντα χρόνια σοσιαλισμό, αλλά και οι άλλες σοσιαλιστικές χώρες. Μου το είπε και της το θυμίζω, γιατί ο κύριος πρωθυπουργός γελάει με το σοβιετικό μοντέλο...


Το κίνημα να αντιπαλέψει το νόμο πριν γίνει πραγματικότητα

Η κυρία Διαμαντοπούλου χτες άφρισε κυριολεκτικά, όταν άκουσε από το βουλευτή μας κ. Γιάννη Ζιώγα ότι η θέση του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας είναι να δημιουργηθούν προϋποθέσεις, ώστε αυτός ο νόμος να μην εφαρμοστεί - αν θέλετε να προσθέσω και να διασαφηνίσω - είτε στο σύνολό του είτε και σε βασικά του συστατικά. Αυτό - λέει - τάσσεται εναντίον της δημοκρατίας.

Εγώ σας λέω ότι και με τους κανόνες αυτής της αστικής δημοκρατίας που έχουμε σήμερα και με βάση και το Σύνταγμα έχει δικαίωμα το άτομο - πολύ περισσότερο που εμείς δεν μιλάμε για ατομικές δράσεις, αλλά για προϋποθέσεις κινήματος - να επιδιώξει να αντιπαλέψει αυτόν το νόμο πριν γίνει πραγματικότητα, ως μέρος της πάλης για αλλαγή συσχετισμών δύναμης και για ανατροπές, αν και εφόσον το θελήσουν.

Βεβαίως, αυτό θα κριθεί όχι επειδή αποφασίζει το Κομμουνιστικό Κόμμα στον Περισσό - εννοείται - αλλά κατά πόσο διαμορφώνονται τέτοιες δυνάμεις ισχυρές μέσα στα πανεπιστήμια, και από φοιτητές και από πανεπιστημιακούς, που θα αντιπαλέψουν αυτόν το βάρβαρο νόμο, για να πω μία φράση και να τελειώνουμε όσον αφορά τον ίδιο το νόμο. Δηλαδή εσείς τι θέλετε; Να ψηφίζει ο λαός κάθε τέσσερα χρόνια και να περιμένει την επόμενη τετραετία, για να αλλάξει η κατάσταση και να πει τη γνώμη του. Ετσι πάει...

Αυτό που πρέπει να σκεφθούν, βέβαια, αυτοί που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και τα ανάλογα κόμματα του ίδιου προσανατολισμού, είναι το εξής: Ψηφίζουν ένα κόμμα και την άλλη μέρα το κόμμα τους τούς λέει ότι δεν έχουν δικαίωμα να αντιδράσουν, γιατί το ψήφισαν και πρέπει να καταλάβουν ότι πραγματικά ψηφίζουν κόμματα και πολιτικές, οι οποίες το "περίστροφο" πριν απ' όλα το στρέφουν και εναντίον των ίδιων των ψηφοφόρων. Γιατί, βεβαίως, τα προβλήματα δεν κάνουν διάκριση μέσα στο λαό, αν είναι Κομμουνιστές, ΠΑΣΟΚ, Νεοδημοκράτες ή οτιδήποτε άλλο.

Βεβαίως, αυτός ο νόμος θα πάει να εφαρμοστεί. Να σας πω και κάτι; Μακάρι, η πλειοψηφία της πανεπιστημιακής κοινότητας να εμπόδιζε την εφαρμογή του! Υπάρχουν αντιδράσεις συντεχνιακές, συμφεροντολογικές, αλλά υπάρχουν και αντιδράσεις που μπορεί να μην ταυτίζονται στο σύνολο με τις θέσεις του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας ή στο βάθος της κατεύθυνσης, αλλά οπωσδήποτε θίγουν θετικές πλευρές.

Μακάρι οι φοιτητές να καταλάβουν τι λέει ο νόμος, γιατί η μεγάλη πλειοψηφία των φοιτητών, να το πούμε καθαρά, αυτή τη στιγμή δεν είναι ενημερωμένη γύρω από το νόμο, για το τι λέει, τι κάνει και πώς τους αφορά. Ακόμα και τα παιδιά του Λυκείου και οι γονείς τους αγνοούν τι σημαίνει αυτός ο νόμος.


Θέλετε τους πολλούς με ληξιπρόθεσμες γνώσεις για φτηνό εργατικό δυναμικό

Τρίτο ζήτημα. Εχετε την εύκολη τοποθέτηση. Οποιος είναι αντίθετος με το δικό σας νόμο, είναι συντηρητικός. Εσείς εκφράζετε το καινούργιο, το ριζοσπαστικό, το ανανεωτικό και όλοι οι άλλοι το παλιό και το συντηρητικό. Είμαστε ριζικά αντίθετοι σε αυτό το νόμο, πολύ περισσότερο γιατί κοιτάμε μπροστά, πολύ περισσότερο που ξέρουμε ότι η επιστήμη σήμερα είναι βασική παραγωγική δύναμη, συνδυασμένων βεβαίως με τον άνθρωπο, γιατί αυτός που παράγει τις γνώσεις είναι ο άνθρωπος. Δεν παράγεται η γνώση σε κανένα κλειστό εργαστήριο από μηχανήματα. Ισα ίσα, κοιτάμε μπροστά και ξέρουμε πάρα πολύ καλά ότι η επιστήμη σήμερα, αντικειμενικά, δίνει δυνατότητες να ζήσουμε καλύτερα σαν ποιότητα και με υλικά, ας το πω, προϊόντα και με πνευματικά.

Μεταρρυθμίσεις έχουν γίνει πάρα πολλές. Οι πιο πολλές μεταρρυθμίσεις έχουν γίνει στον τομέα της Παιδείας. Μάλιστα, είχα προτείνει στο Ιδρυμα της Βουλής να εκδώσουμε όλες τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις από τότε που έγινε το Σύγχρονο Ελληνικό Κράτος. Πάρα πολλές μεταρρυθμίσεις έχουν γίνει και μάλιστα μεταρρυθμίσεις που περιείχαν αντικειμενικά, όχι υποκειμενικά, προοδευτικά στοιχεία. Ανοίξατε τις πόρτες στα πανεπιστήμια, όχι με την έννοια να μην υπάρχει κανένα εμπόδιο ταξικό στην πρόσβαση των παιδιών στα πανεπιστήμια, αλλά γιατί θέλετε μία σύγχρονη εργατική τάξη, πιο μορφωμένη, να ανέβει η παραγωγικότητα, για να ανέβει και ο βαθμός εκμετάλλευσης.

Τώρα αλλάζετε. Τώρα η στρόφιγγα θα κλείσει, γιατί με τις νέες τεχνολογίες στα χέρια των καπιταλιστών, χρειάζεται λιγότερη ζωντανή ανθρώπινη δύναμη και μπορεί με λιγότερο υψηλά εξειδικευμένο επιστημονικό δυναμικό να ανέβει η παραγωγικότητα της εργασίας και θέλετε τους πολλούς με ληξιπρόθεσμες γνώσεις για φτηνό εργατικό δυναμικό, που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες της κερδοφορίας, της εκμετάλλευσης και όλων των άλλων.

Δεν είναι σωστό ότι όσοι αντιδρούν από προοδευτικής πλευράς, ας το πούμε έτσι, στο νομοσχέδιο αντιδρούν για το ότι το νομοσχέδιο έχει μόνο στόχους οικονομικούς, να κερδίσουν τα μονοπώλια από την εκμετάλλευση των πανεπιστημίων της έρευνας κλπ. Δεν είναι μόνο αυτός ο στόχος. Είναι και αυτός.


Γίνεται προσπάθεια να βγαίνει ένα υποταγμένο επιστημονικό δυναμικό

Θα ήθελα να σταθώ σε ένα πάρα πολύ σοβαρό ζήτημα: Στην αναδιάρθρωση των σπουδών που κάνετε. Δυστυχώς, να το πω καθαρά, δεν φωτίστηκε το ζήτημα αυτό και από τους ίδιους τους πανεπιστημιακούς που αντιδρούν στο νομοσχέδιο. Εγινε συζήτηση για τη διοίκηση. Είναι πρόβλημα. Αλλά να σας το πω καθαρά, είτε είναι αυτοδιοίκητο το πανεπιστήμιο είτε είναι μεγαλύτερη η παρέμβαση του κράτους είτε λιγότερη ή περισσότερη η παρέμβαση του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων και των άλλων εργοδοτικών φορέων, η αποστολή του πανεπιστημίου είναι καθορισμένη: Να υπηρετήσει την οικονομία των μονοπωλίων και γενικά την κοινωνία αυτή του κεφαλαίου.

Ομως, το ζήτημα της αναδιάρθρωσης σπουδών είναι εξαιρετικά σοβαρό, γιατί από τα πανεπιστήμια, εκτός των άλλων, βγαίνουν οι εκπαιδευτικοί στα Γυμνάσια, στα Λύκεια, στα Νηπιαγωγεία. Και εδώ - χρόνια τώρα, δεν είναι καινούργιο - γίνεται συστηματική προσπάθεια μέσα από τα Κοινοτικά Προγράμματα, μέσα από τους μηχανισμούς των φοιτητικών παρατάξεων, ιδιαίτερα της ΔΑΠ και της ΠΑΣΠ, αλλά και των άλλων μηχανισμών, μέσα από μηχανισμούς καθηγητών να βγει ένα επιστημονικό δυναμικό, το οποίο να είναι πλήρως - δεν θα είναι golden boys όλοι, θα είναι και απλοί μισθωτοί - υποταγμένο και να ενσωματωθεί μέσα στα γρανάζια του εκμεταλλευτικού συστήματος. Ενα επιστημονικό δυναμικό, το οποίο είτε θα είναι πλήρως ενσωματωμένο στην κυρίαρχη, βάρβαρη ιδεολογία, είτε αν έχει αντιστάσεις αυτές να κάμπτονται, να ενσωματώνονται, είτε να έχει ένα μυαλό που να είναι, τι να σας πω, λαπάς, να μην έχει άξονα, τίποτα...

Μου έλεγε προχθές ένα πολιτικός μηχανικός - έχει τελειώσει το Πολυτεχνείο - που έχει δύο παιδιά - το ένα είναι εννιά χρονών - ότι είναι αδύνατον να καταλάβει τα βιβλία του σχολείου του παιδιού του. Και χτίζει σπίτια, έχει τελειώσει το Πολυτεχνείο!.. Μου έλεγε ο άνθρωπος για γνώσεις σκόρπιες και ασύνδετες.

Αυτά ποιοι τα διδάσκουν; Οι καθηγητές που βγαίνουν από τα Πανεπιστήμια. Δεν πιάνω τώρα τον ιδεολογικό πυρήνα. Μόνο "μαρξίζοντες" αντέχουν τα πανεπιστήμια. Τους "μαρξίζοντες" τους αναδεικνύουν, τους μαρξιστές αν μπορούν να τους κλοτσήσουν εντελώς και να μην τους κάνουν καθηγητές, το πετυχαίνουν. Εχουμε και τέτοια παραδείγματα. Αλλά αφήστε αυτή την πλευρά.


Θα πολλαπλασιαστούν ο ανορθολογισμός και η αποσπασματικότητα

Τώρα με την πολλαπλότητα των πτυχίων και των πιστοποιητικών, με τη διασύνδεση των πανεπιστημίων, με τις δίχρονες και τρίχρονες επαγγελματικές σχολές, θα πολλαπλασιαστούν οι επικαλύψεις, φαινομενικές ή πραγματικές, με τους αποφοίτους των ΤΕΙ. Εδώ κι αν θα γίνει ο χαμός.

Η αναδιάρθρωση των σπουδών που κάνετε, αν θέλετε, είναι εξίσου φοβερό ζήτημα με όλα τα άλλα που έθιξαν οι βουλευτές του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας, την εμπορευματοποίηση, την κατάργηση της δωρεάν Παιδείας κλπ.

Για μας είναι ένα εξαιρετικά σοβαρό ζήτημα και δεν το κρίνουμε από στενή ιδεολογική σκοπιά. Ο ανορθολογισμός, η αποσπασματικότητα, η τυπικότητα στη σκέψη, τα κουτάκια "ναι, όχι, ναι, όχι", θα πολλαπλασιαστούν. Βεβαίως, υπάρχουν επιστήμονες, υπάρχουν καθηγητές που θα αντισταθούν και όποιος κι αν είναι ο νόμος, αν θέλουν έχουν τη δυνατότητα επιλογής να κάνουν ένα πραγματικό μορφωτικό και ερευνητικό έργο.


Χρησιμοποιείτε τη σαπίλα για να δικαιολογηθείτε

Μιλάτε, ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία για τη σαπίλα των πανεπιστημίων. Γενικότερα οι πολιτικές δυνάμεις που ήταν υπέρ της ΕΟΚ και της Ευρωπαϊκής Ενωσης, έχουν σοβαρή ευθύνη γι' αυτή την κατάσταση. Και όπως πάντα λέμε, το "ψάρι βρωμάει από το κεφάλι". Εχει σαπίλα μέσα το πανεπιστήμιο.

Εμείς δεν είμαστε υπερασπιστές αυτού του πανεπιστημίου. Πότε ξεκίνησαν αυτά τα φαινόμενα εξαγοράς; Ανοίξτε όλους τους ειδικούς λογαριασμούς των πανεπιστημίων, όλων, όχι μόνο των Ιωαννίνων που ανοίξατε. Εκατομμύρια θα βγουν που δεν έχουν περάσει από φορολογικά. Σιγά μη δεν τα ξέρατε αυτά. Η δεκαετία του '80, που μπήκαν αυτά τα ΕΡΑΣΜΟΣ και τα διάφορα κοινοτικά προγράμματα που τα διαχειρίζονται άτομα με τους γνωστούς τους γύρω, φοιτητές που εξαγοράζουν ή που ρουσφετολογούν, που κανείς δεν ασχολείται και δεν ξέρει τι ερευνά και αν πουλιέται ή δεν πουλιέται η έρευνα και πού αξιοποιείται, ήταν φυτώριο φοβερό σκανδάλων.

Και τώρα βγαίνετε τα ίδια τα κόμματα και κάνετε κριτική. Πού την κάνετε; Δεν κόβετε το δικό σας κεφάλι καλύτερα αν θέλετε να κάνετε πραγματική αυτοκριτική; Χρησιμοποιείτε τα επιτεύγματά σας για να δικαιολογηθείτε; Τι πάτε να κάνετε τώρα; Απλώς θα βγάζουν και θα κερδίζουν χρήματα οι λιγότεροι.


Προωθείται έρευνα με μοναδικό κριτήριο το κέρδος

Χρόνια πριν, στο ΤΕΙ Αθηνών, μου έλεγαν ότι γίνεται μια μελέτη για τα πλεονεκτήματα της ολλανδικής ντομάτας. Κι αυτό στην Ελλάδα, που είμαστε χώρα παραγωγής ντομάτας.

Στο Πανεπιστήμιο του Αιγαίου έκαναν μια έρευνα για μία μύγα που πέταγε στην Αφρική και δεν είχε έρθει στην Ελλάδα.

Βάζω το εξής ερώτημα: Ποιος φταίει γιατί δεν έχουμε πανεπιστημιακή έρευνα για το ποια επαγγέλματα είναι βαρέα και ανθυγιεινά; Το ΚΚΕ φταίει; Ολοι φταίμε; Ε, όχι δεν φταίμε εμείς. Δεν έχουμε κανένα φταίξιμο. Φέρνετε εδώ την κατάργηση των βαρέων και ανθυγιεινών και παραδέχεστε ότι δεν στηρίζεται σε επιστημονική έρευνα, αλλά στην πρακτική εμπειρία και στη σύγκριση των επαγγελμάτων μεταξύ τους. Ποιος είναι αρμόδιος να κάνει έρευνα στα θέματα των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων; Ο πρόεδρος του ΣΕΒ; 'Η το ΙΟΒΕ; Αρμόδια είναι τα πανεπιστήμια. Να υπάρξει και διεθνής συνεργασία με άλλα πανεπιστήμια. Θα είναι έρευνες μακράς πνοής.

Ποιες είναι οι έρευνες των πανεπιστημίων που έχουν γενική και καθολική αξία; Να πουλάμε έρευνα στον επιχειρηματία; Και το κυριότερο είναι ότι το φαινόμενο υπάρχει, δεν είναι καινούργιο και θα ενταθεί. Η έρευνα θα υπαγορεύεται ως εξής: Θα μου δώσεις μία έρευνα ή μια καινοτομία για ένα νέο προϊόν, το οποίο όμως μπορώ να το χρησιμοποιήσω εγώ γρήγορα και να βγάλω κέρδος.

Στα ΤΕΙ Αθηνών γινόταν μία έρευνα ατομική - θεωρώ καλή και ούτε ξέρω το όνομα του καθηγητή, απλώς το έχω ακούσει από τους φοιτητές - για να βρεθούν οικολογικά περιτυλίγματα προϊόντων από φυτά. Στα ΤΕΙ έλεγαν, αν το βρούμε αυτό, θα το χρησιμοποιήσει ο βιομήχανος αν κρίνει ότι είναι πιο φθηνό από το νάιλον.

Πήγε και κάνει ανώτερες σπουδές στο Βέλγιο. Εκεί τους το λέγανε πέντε φορές την ημέρα ότι η έρευνα είναι τέτοια, αλλά μπορεί το προϊόν να μην το πάρει ο βιομήχανος.

Να, λοιπόν, γιατί εμείς μιλάμε για άλλη οργάνωση της οικονομίας και της κοινωνίας, τη σοσιαλιστική, όπου τα αποτελέσματα της έρευνας θα πηγαίνουν στο σύνολο και θα κρίνονται από το σύνολο και όχι από το μεμονωμένο επιχειρηματία και πολύ περισσότερο όχι με όρους κερδοφορίας.


Αντικομμουνισμός από την «έδρα»

Τέλος, επειδή είχατε και "σοβιετικό μοντέλο", να θυμίσω το εξής πράγμα: Ο αντισοβιετισμός στα πανεπιστήμια τότε και τώρα ήταν έντονος. Θα μου πείτε "δικαίωμά τους". Εντάξει. Είπαμε "ελεύθερη διακίνηση ιδεών", αλλά ξέρετε τι σημαίνει ο από καθέδρας αντισοβιετισμός; Εδώ πριν από λίγους μήνες καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Κρήτης είπε ότι ο Μαρξ μιλούσε υπέρ της κοινοκτημοσύνης των γυναικών στον έρωτα. Εγώ, τουλάχιστον, αν ήμουν υπουργείο Παιδείας και στις συνθήκες του καπιταλισμού - δεν θα ήμουν βέβαια, γιατί εμείς δε συμμετέχουμε σε τέτοιες κυβερνήσεις - θα έλεγα ότι αυτός πρέπει να πάψει να είναι καθηγητής, όχι γιατί είπε αυτό, αλλά γιατί δεν ξέρει τι είπε ο Μαρξ. Δεν μπορεί να διδάσκει αυτός ο άνθρωπος. Εγιναν φασαρίες και θυμώνετε γιατί η ΚΝΕ αντιδρά στον καθηγητή. Δεν αντέδρασε γιατί είπε εναντίον του Μαρξ. Ισα ίσα να πει και να γίνει διάλογος. Αυτός όμως είναι καθηγητής, είναι πνευματικός άνθρωπος;


Χρόνια ολόκληρα μεθοδεύεται η κατάργηση του ασύλου

Επομένως επαναλαμβάνουμε: Ναι, θα παλέψουμε για να παρεμβάλλουμε δυσκολίες - στα πανεπιστήμια είναι πολύ εύκολο να βάλεις εμπόδια και δυσκολίες - να αξιοποιήσουμε, αν θέλετε, και αντιθέσεις που μπορεί να υπάρχουν εκεί μέσα για να μην προωθηθεί στο σύνολό του ή στα βασικά του σημεία ο νόμος, αλλιώς δεν θα έχουμε καμία αλλαγή στην Ελλάδα. Θα πρωτοστατήσουμε. Είναι άλλο πράγμα οι κουκουλοφόροι και τα γνωστά που συζητάμε τα οποία, αν θέλετε, τα αξιοποιείται κι εσείς και άλλο πράγμα το οργανωμένο μαζικό κίνημα, το εργατικό, το λαϊκό, το φοιτητικό, το σπουδαστικό που διεκδικεί παρεμπόδιση των μέτρων. Αφού εσείς παίρνετε τα μέτρα, το λιγότερο που μπορεί να κάνει κανείς είναι να τα παρεμποδίσει, αλλιώς δεν θα αλλάξει καμία κατάσταση. Θα γίνουμε "φυτά" όλοι, θα εφαρμόζουμε ένα νόμο που δεν τον πιστεύουμε. Αφήστε το ότι δεν τον πιστεύουμε. Πάνω απ' όλα δεν συμφέρει τη μεγάλη πλειοψηφία.

Τέλος, είναι φανερό τι κάνετε για το άσυλο. Χρόνια ολόκληρα μεθοδεύετε την κατάργηση του ασύλου υπέρ του χαφιεδισμού, των μηχανισμών καταστολής και υπέρ του "μπάτε σκύλοι αλέστε" των επιχειρηματικών ομίλων. Το σπουδαστικό και το φοιτητικό κίνημα, αν ήθελε, μπορούσε να υπερασπίσει το άσυλο μια χαρά και έχουν ευθύνη όλες οι πολιτικές νεολαίες και τα κόμματα γι' αυτήν την κατάσταση.

Εμείς δεν έχουμε καμία ευθύνη για τα ζητήματα αυτά. Προστατέψαμε το άσυλο όσο μπορούσαμε και το προφυλάξαμε. Αυτήν τη στιγμή καταργείται το άσυλο με πρόσχημα τις καταστροφές που κάνει είτε άνθρωποι που δεν ξέρουν τι θέλουν - αυτοί είναι μία μειοψηφία - είτε συγκεκριμένοι μηχανισμοί που έχουν μπει για να δημιουργήσουν ανοχή του λαού απέναντι σ' αυτό το ζήτημα. Δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Καταργώντας το άσυλο θα οξυνθεί η κατάσταση στα πανεπιστήμια, γιατί δε νομίζω οι φοιτητές να κάθονται να τρώνε ξύλο μέσα στις αίθουσες των πανεπιστημίων όπως τρώγαμε εμείς κάποτε ξύλο ή δεν θα δεχθούν συνδικαλιστές να τους πετάνε από το παράθυρο όπως έκαναν παλιότερα, αν νομίζετε ότι με την κατάργηση του ασύλου καταργείτε και μια σειρά από αρνητικά φαινόμενα. Μάλλον αυτά θα οξυνθούν.


Να μην εφαρμοστεί ο νόμος

Απ' αυτή την άποψη επαναλαμβάνω εκ μέρους του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας - δεν ήταν προσωπική άποψη του κυρίου Ζιώγα - ότι ευχόμαστε αυτός ο νόμος να μην εφαρμοστεί, όπως είχαμε καταφέρει να περάσει χρόνος, να καθυστερήσει η προώθηση μέτρων και να μην εφαρμοστούν ορισμένα μέτρα του προηγούμενου νόμου. Δεν λέω ότι είμαστε εμείς αποκλειστικά που συνεισφέραμε. Υπήρχαν και άλλες δυνάμεις με σωστές ή λαθεμένες απόψεις, αλλά αυτό τώρα είναι ένα άλλο θέμα.

Εμείς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε σ' αυτήν την κατεύθυνση, μ' έναν όρο βεβαίως, ότι συμφωνεί ένα μεγάλο μέρος των φοιτητών, των εργαζομένων στα πανεπιστήμια και των πανεπιστημιακών. Δεν είναι κάτι που μπορεί να γίνει μόνο μ' ένα σύνθημα, και είμαστε βέβαιοι ότι έτσι θα γίνει».
Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #243 on: August 28, 2011, 21:15:05 pm »

ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ γαμώ την κοινωνία μου!!!!!!!!!!Τελικά ήταν μέσα στα μάτια μου!!!

Ορίστε ο λόγος που δεν έπρεπε να αλλάξει το κομμάτι που μιλούσε για το άσυλο!!!!Που αποδεικνύει ότι ότι οι μπάτσοι θα μπορούσαν να μπουν μέσα στα πανεπιστήμια να συλλάβουν ΟΟΟΟΟΟΟΛΟΥΣ τους μπαχαλάκιδες που τους έβλεπαν σε ΟΟΟΟΟΛΕΣ τις πορείες όπως επίσης και για τα βαποράκια κτλ κτλ...!!!!

Ιδού:

http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CF%85%CF%84%CF%8C%CF%86%CF%89%CF%81%CE%BF_%CE%AD%CE%B3%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1

Ορίστε και ο νόμος του 82:
http://www.teicrete.gr/msc-accaud/resources/guide/n_1268_82_2-12-09.pdf
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
inco
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 868



View Profile
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #244 on: August 29, 2011, 06:13:18 am »

κειμενο απο το αυτόνομο σχήμα φυσικού
Logged

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ★ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ

http://dystopiarap.wordpress.com/
EAJ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 576


Αντιλαμβάνεσαι τις επιλογές σου? Ξανασκέψου το...


View Profile
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #245 on: August 30, 2011, 21:38:16 pm »

Για τα συγγράμματα γράφει ότι ισχύει ό,τι ίσχυε εκτός και αν ψηφιστεί καμία αλλαγήσ το μέλλον. Στη σελίδα 21
Code:
https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=46538.msg811352#msg811352
Logged

Αν ανατρέξεις στα ποστ μου θα βρεις:
Τη φωνή της επιστήμης, της αλήθειας και της ελευθερίας...

Νόμπελ Οικονομικών
Καλλισθένης
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2479

I'm not insane! My mother had me tested


View Profile WWW
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #246 on: September 01, 2011, 00:07:56 am »

Θεματική εκπομπή στο Ανεμολόγιο τώρα [00:00 - 05:00] για τον νέο νόμο πλαίσιο.

http://www.facebook.com/constantinos.lavithis
Με τον γενικότερο τίτλο "Το άσυλο ανήκει στους τρελούς του", απόψε η θεματική για τον νέο νόμο

http://www.skai.gr/player/radiolive/
Logged

Σούλααααα!!! Τα λέμε!!!
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #247 on: September 01, 2011, 14:51:45 pm »

Σήμερα στα Νέα: http://www.tanea.gr/gnomes/?aid=4653535

Η προσοχή στο γεγονός ότι σε οποιαδήποτε αναφορά της εφημερίδας στο θέμα των ΑΕΙ και των αντιδρασεων, όπου προκειται να χρησιμοποιηθεί η έννοια των φοιτητών αναγράφεται πάντα ως "φοιτητικές παρατάξεις", όχι μόνο στο παραπάνω άρθρο, αλλά σε 2-3 διαφορετικά σημεία που ασχολούνται με το θέμα σε όλο το έντυπο. Επιμελής η Συντακτική ομάδα, με προσοχή στη λεπτομέρια.


α, and I'll just leave this here
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #248 on: September 01, 2011, 16:53:12 pm »

Καλά, ειλικρινά, από Λουκά Βλάχο τι να περιμένει κανείς?
Εσκιζε τα ιμάτιά του για την οικογενειοκρατία στα Πανεπιστήμια και όταν αποδείχθηκε ότι η γυναίκα του είναι κι αυτή στο πανεπιστήμιο (δε θυμάμαι με ποιά θέση) έστελνε e-mail της κλάψας στους συναδέλφους του ότι θέλουν να καταρρακώσουν την αξιοπρέπειά του  Grin

εδιτ τώρα είδα την τελευταία γραμμή  Tongue
Logged
Katarameno
Διεστραμμένος
**********
Posts: 23573


Music@ ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/ ♫♪♯


View Profile WWW
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #249 on: September 03, 2011, 02:33:46 am »

Έλα και τα inside info από την διαρροή των WikiLeaks
ΠΟΥ ΕΞΗΓΟΥΝ ΠΟΛΛΑ (αλλά και γιατί από τα τέλη της δεκαετίας του '80 κάποιοι όλως περιέργως άρχισαν να ζητάνε την ίδρυση και τη λειτουργία των ιδιωτικών Πανεπιστημίων :
ΦΡΕΣΚΟ ΠΡΑΜΑ ΣΠΑΡΤΑΡΑΕΙ ΛΕΜΕ - ΠΑΡΕ ΚΟΣΜΕ -
   Cheesy Grin

1/9/2011 22:00
Το ρόλο που θα μπορούσαν να παίξουν οι ΗΠΑ στις αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση συζητούσε η Διαμαντοπούλου με την αμερικανική πρεσβεία. Η ιδιωτικοποιήση των πανεπιστημίων μπορεί να διαλύσει το ΠΑΣΟΚ είπε η υπουργός. Συνάντηση του προέδρου του Deree College στο υπουργείο ζήτησε ο Αμερικανός πρέσβης.


http://www.thepressproject.gr/searchlabdetails.php?ref=09ATHENS1723


Ambassador Advocates for U.S. Interests and Mosque with   
        
    C O N F I D E N T I A L ATHENS 001723

SIPDIS

E.O. 12958: DECL: 2019/12/22
TAGS: SCUL, PGOV, PHUM, GR
SUBJECT: Ambassador Advocates for U.S. Interests and Mosque with
Minister of Education Diamantopoulou

CLASSIFIED BY: Daniel Speckhard, Ambassador, State, Exec; REASON:
1.4(B), (D)

1. (C) Summary: In a December 17 call on Minister of Education
and Religious Affairs Anna Diamantopoulou , Ambassador Speckhard
lobbied for American educational institutions operating in Greece,
specifically with regard to licensing , recognition of degrees and
the granting and vocational rights for graduates. The Ambassador
also strongly urged the GOG to live up to its commitment to
establish at least one mosque in Athens. Diamantopoulou
reiterated the position that the Greek Constitution stipulates
that only Greek state institutions could be licensed as
universities. However, the GOG is willing to grant professional
rights (such as being hired by the public sector) to graduates of
qualified institutions provided that they became affiliated with EU
institutions of higher education. Diamantopoulou said that plans
were in the works for several mosques in Athens, not just one, to
accommodate Muslims of different sects. The Ambassador and
Diamantopoulou also discussed higher educational reform and the
role that the U.S. could play in facilitating these efforts, as
well as meetings we could arrange during her planned visit to the
U.S. in April 2010. End Summary.

2. (C) Although her portfolio also covers religious affairs,
Diamantopoulou stated that she spent 95% of her time on educational
matters. She criticized past educational reform efforts as being
too short term and too focused to make a real difference, meaning
that long term reforms never saw fruition. Each government wanted
to see immediate results such as changing the way students are
accepted to universities without taking into account that primary
and secondary education would have to be reformed as part of this
process. Real reform would involve changing the institutional
framework, changing the teacher mentality, and decentralizing the
educational system. On the latter point, Diamantopoulou noted that
even routine changes in a small provincial schools required
central Ministry approval.

3. (C) On the issue of granting licenses to U.S.-affiliated
schools operating in Greece, Ambassador Speckhard pushed strongly
for licensing of Anatolia College, which has been in Greece since
1923, and Deree College, operating since 1875 - and for the GOG
to recognize their degrees. In addition to providing sough-after,
high-quality American education in Greece, these schools also
provide hundreds of jobs to Greeks (only 7% of the staff in Deree
College is non-Greek and 10% in Anatolia), the Ambassador noted.
Diamantopoulou stated that the Greek Constitution explicitly
forbids the operation of private universities in Greece , stating
specifically that universities in Greece must be free and run by
the state. She added that a change to the constitution would
exact a cost not only in time (at least five years) but politically
as well, since initiating such a controversial move would engender
such social unrest that it could potentially split the ruling PASOK
party in two. As an example of how controversial the issue of
private higher education is, Diamantopoulou noted that the
appointment of Thalia Dragona as Special Secretary in the Ministry
has caused quite a stir because she graduated from Deree College,
and therefore does not have a recognized Greek degree. According
to Diamantopoulou, sentiments within the Greek university system
lie so firmly against the establishment of private universities
that when a university professor quit to become Dean of New York
College in Athens, he was ostracized by the Greek university
community.

4. (C) Diamantopoulou stated that under the present constitution
it is impossible for Deree College or even affiliates of EU
universities to have their degrees recognized, meaning that
graduates from these institutions cannot apply for graduate studies
in Greek universities. There is a process for recognition of
degrees for students from universities in the U.S. For example,
provided that the students took classes in the U.S. and not in
Greece. There is more flexibility on the issue of professional
rights, she stated, since the GOG is under EU pressure and will
allow graduates of franchises of EU universities to be hired by the
public sector even if they studied only in Greece. The only way a
graduate of Deree College could be hired by the public sector would
be for Deree College to become affiliated with an EU university (as
Anatolia has done). In the coming weeks, an accreditation body
will be set up under the Ministry of Education, made up of
academics, to determine which foreign institutions will receive
operating licenses. The Ambassador stated that it was unfortunate
that a quality institution such as Deree College might be forced to
compromise its American identity to widen the hiring options for
its graduates.

5. (C) The Ambassador also argued for the granting of tax
concessions for American colleges operating in Greece as non-profit
organizations and for relaxation of visa restrictions to allow
American students to stay for the duration of their courses, which
often extend beyond the 90-day visa limit. Ambassador Speckhard
also described the advantages to Greece of allowing selected
American teachers to stay for up to three years to provide


effective English instruction, for example, and urged the GOG to
review visa cases for these teachers on a flexible basis.

6. (C) Finally, Ambassador Speckhard urged the GOG to live up to
its commitment to establish a mosque in Athens, a city of 5,000,000
with no legal house of worship for the Muslim community. The
Ambassador stated that doing so would be proof to the international
community of Greece's support for religious freedom. Land owned by
the Greek Navy had been identified as a site for a mosque, but the
process appeared to be stuck. Diamantopoulou stated that Greece
was planning to open several mosques to meet the needs of different
sects, rather than to have only one mosque serving the whole city
of Athens. This approach would also address the problem of the
current 700 illegal places of worship for Muslims that exist in
Athens. A large site had already been identified in Elefsina with
plans for a 600 square meter mosque. The Greek Archbishop himself
had also donated land to be used as a mosque.

7. (C) In response to the Ambassador's offer of assistance in the
educational sector, Diamantopoulou stated that the university
teachers' union, POSDEP, which has begun to soften its rhetoric and
demonstrate a more moderate and progressive approach, is working
with the Ministry on Educational reform. The union will initiate
the reforms and the Ministry will support them. The Ambassador
offered assistance in this area as well as in the area of
accreditation if needed. The Minister mentioned that she planned
on visiting the U.S. in late-March/early April to coincide with
Greek Independence Day and may seek assistance in setting up
meetings with counterparts in the education field. At the
Ambassador's request, Diamantopoulou promised to arrange meetings
for the President of Deree College with the Deputy Minister of
Education after the holidays.

8. (C) Comment: Although Diamantopoulou is an impressive and
expert interlocutor in the field of education, her government's
present policy represents a significant step backward from the
previous New Democracy government as far as U.S. institutions of
higher education - and their graduates -- are concerned. A few
days before leaving office, the New Democracy government gave
licenses to 33 foreign colleges to function as institutions of
higher education. The New Democracy Ministry had also outlined a
process for recognition of degrees from U.S. colleges as long as
they were accredited in the U.S. The present government has
adopted a narrow legalistic barrier using the Greek constitution as
the reason for avoiding contentious issues of recognition of
foreign institutions of higher education in Greece, despite the
fact that these institutions have educated tens of thousands of
Greek professionals. The good news is that elite institutions such
as Deree College and Anatolia College will be treated the same as
other foreign colleges operating in Greece. The bad news is that
all will be barred from having their degrees recognized by Greece.
Our conversation with the Minister underlined once again how
difficult it is in Greece to institute meaningful reform. A
university system which remains closed to foreign innovations and
hostage to syndicate interests will fall further behind those in
other countries more open to global innovations. Rather than
adopting a forward leaning posture encouraging the Ministry to
incorporate American institutions of higher education into the
Greek system, we may need to guard against further incursions into
the autonomy of quality American institutions of higher education
in Greece.
Speckhard
Logged

©2008-2025, Καταραμένο Αροξόλ™ | Μουσικούλα για να (μην) διαβάζετε (καλύτερα) ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/creative ♫♪♯ & https://www.patreon.com/Katarameno ♫♪♯ ή από καλύτερους dj: https://www.bassdrive.com/ / https://mixing.dj/ / https://lifefm.tv/ / https://nubreaks.com/stream-links/nubreaks-podcast/ ♫♪♯
ΝΔ: Στα Εξάρχεια (στους πρόσφυγες, στους φοιτητές, στους φτωχούς) μαγκιές, στο Μαρινάκη πίπες
ACE
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1270


The lost art of trolling.


View Profile WWW
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #250 on: September 03, 2011, 03:08:12 am »

Στην διαρροη απο τα wikileaks αναφερεται και οτι ο πρεσβης ζητησε να επιταχυνθει η κατασκευη τζαμιου. Ειπαμε φονιαδες των λαων, αλλα δεν ειναι ολα τα αιτηματα τους διαβολικα.  Roll Eyes Roll Eyes
Και το αιτημα να αναγνωριστουν τα πτυχια του Deree και του Anatolia, δεν μου φαινεται και τρελλα υποπτο. Στα πλαισια των συμφεροντων τους ειναι.......
Logged

Ερχεται μια μερα...
Katarameno
Διεστραμμένος
**********
Posts: 23573


Music@ ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/ ♫♪♯


View Profile WWW
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #251 on: September 03, 2011, 03:40:11 am »

Όχι φίλε κάνεις λάθος, είναι ΤΡΕΛΛΑ ΥΠΟΠΤΟ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ να ΣΥΖΗΤΑ η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ με τον ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΠΡΕΣΒΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...
Και είναι ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ το να λες οτι είσαι διατεθιμένος ΣΕ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ να παρακάμψεις το Σύνταγμα και να δώσεις επαγγελματικά δικαιώματα σε αποφοίτους Ιδιωτικών ΚωλοΚωλλεγίων : ...
Diamantopoulou reiterated the position that the Greek Constitution stipulates
that only Greek state institutions could be licensed as
universities. However, the GOG is willing to grant professional
rights (such as being hired by the public sector)
to graduates of
qualified institutions provided that they became affiliated with EU
institutions of higher education.

ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΙΣΧΡΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΠΡΕΣΒΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ, αλλά νταξ μωρέ, είμαστε μαθημένοι σκυψομεσίτες και σφουγγοκωλάριοι των Αμερικανών, οπότε είμαστε σαν κυβέρνηση (η GOG = Goverment Of Greece) ΔΙΑΤΕΘΙΜΕΝΟΙ να τους διορίζουμε και στο Δημόσιο τους αποφοίτους των Ιδιωτικών Αμερικανικών Πανεπιστημίων... αρκεί να .... (+ παραθυράκι Νόμου για να προσπεραστεί το Σύνταγμα )  
Πριν μόλις 3-4 μέρες η Png είχε παρεξηγηθεί που είχα πει την Υπουργό μας καριόλα... Ήρθε κατά τύχη το παρόν τηλεγράφημα στο φως της δημοσιότητας εντελώς κατά τύχη και τυχαία το είδα...
[ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ : Θα γίνω αισχρός τώρα - Png Μη Διαβάσεις παρακάτω Σίγουρα θα προσβάλλει την αισθητική σου αφού σε είχε χαλάσει το καριόλα και καριόλης :  ]
Είχα άδικο δηλαδή που την είχα πει καριόλα? Όχι μόνο καριόλα, καριολάϊν και πουτάνοβα.
Και όπως είχα πει και την προηγούμενη φορά, κανονικά πρέπει να ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΦΩΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ για ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. - Η Αμερικανική Κυβέρνηση να σημειώσουμε οτι δεν έχει ΤΟΛΜΗΣΕΙ να διαψεύσει ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑΤΑ - Πως θα μπορούσε άλλωστε?

Μήπως στο τέλος τον ευχαρίστησε και με μια πεολειχία γονυπετής η Υπουργός Δουλείας, Ραγιαδισμού, Υποτέλειας και Δια Βίου Υποταγής στα Αμερικάνικα Συμφέροντα?
Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι Υπουργός είναι Μόνικα Λεβίνσκι ... Τρέχουν απ τα παράθυρα της Αμερικάνικης Πρεσβείας τα σκάγια.

Το τηλεγράφημα επίσης εξηγεί και την "προοδευτικότητα" του ΠΑΣΟΚ και της Κυβέρνησης για το θέμα των Τζαμιών. Δε θέλαν να τα κάνουν επειδή έπρεπε να είχαμε ως πολιτισμένη χώρα που σέβεται τους αλλόθρησκους και τζαμιά εδώ και δεκαετίες ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ... Σκυλάκια με λουρί.

Αν είχαμε Πρωθυπουργό με @@ και όχι ασπόνδυλο ευνούχο θα έκλεινε σήμερα κιόλας το Αμερικάνικο Κωλλέγιο Αθηνών - Ψυχικού, το Ανατόλια και το Deeree μόνο και μόνο επειδή τόλμησε και τα ανέφερε ο τοποτηρητής των ΗΠΑ.
Αλλά τι λέω? Έχει αμερικανίδα μάνα και έχει ζήσει και σπουδάσει και ο ίδιος στις ΗΠΑ, και είναι και ο ίδιος απόφοιτος του Ελληνο-Αμερικάνικου Κωλλεγίου Αθηνών - Ψυχικού. Πως να το κλείσει? Το σχολείο που τον έκανε μάγκα? Το σχολείο στο οποίο διδάχτηκε την διαπλοκή και την παραπλάνηση ? Το σχολείο στο οποίο γνώρισε όλα τα υπόλοιπα μπουμπούκια που μας χρεοκόπησαν όλοι μαζί ως μια ωραία και πολύ πλούσια πλέον παρέα (Καραμανλή Κωστάκη, Βαρδινογιάννη, παιδιά του Κόκκαλη, παιδιά της Παπαρήγας, Μειμαράκηδες και Βουλγαράκηδες, και όλη την τρελλοπαρέα της διαπλοκής ??? Μα αφού παίζανε μαζί τόπι, κυνηγητό και με τις κούκλες τους τα μούλικα όλα. Από εκεί έμαθε να έχει σφουγγοκωλάριους ο "όλοι μαζί στις κάλτσες" και ο "Μηδέν στο πηλίκιο"

ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΓΟΝΥΠΕΤΗΣ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΣ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ... Για να μαθαίνετε εσείς οι νεώτεροι τι εννοούν οι πολιτικοί όταν μιλάνε.
« Last Edit: September 03, 2011, 05:01:52 am by Katarameno » Logged

©2008-2025, Καταραμένο Αροξόλ™ | Μουσικούλα για να (μην) διαβάζετε (καλύτερα) ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/creative ♫♪♯ & https://www.patreon.com/Katarameno ♫♪♯ ή από καλύτερους dj: https://www.bassdrive.com/ / https://mixing.dj/ / https://lifefm.tv/ / https://nubreaks.com/stream-links/nubreaks-podcast/ ♫♪♯
ΝΔ: Στα Εξάρχεια (στους πρόσφυγες, στους φοιτητές, στους φτωχούς) μαγκιές, στο Μαρινάκη πίπες
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #252 on: September 03, 2011, 04:39:39 am »

Katarameno for president
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
autos.gr
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 167



View Profile
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #253 on: September 03, 2011, 08:51:23 am »

Quote from: Katarameno on September 03, 2011, 03:40:11 am
Όχι φίλε κάνεις λάθος, είναι ΤΡΕΛΛΑ ΥΠΟΠΤΟ ΚΑΙ ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ να ΣΥΖΗΤΑ η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ με τον ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΠΡΕΣΒΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...
Και είναι ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ το να λες οτι είσαι διατεθιμένος ΣΕ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ να παρακάμψεις το Σύνταγμα και να δώσεις επαγγελματικά δικαιώματα σε αποφοίτους Ιδιωτικών ΚωλοΚωλλεγίων : ...
Diamantopoulou reiterated the position that the Greek Constitution stipulates
that only Greek state institutions could be licensed as
universities. However, the GOG is willing to grant professional
rights (such as being hired by the public sector)
to graduates of
qualified institutions provided that they became affiliated with EU
institutions of higher education.

ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΙΣΧΡΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟ ΠΡΕΣΒΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ, αλλά νταξ μωρέ, είμαστε μαθημένοι σκυψομεσίτες και σφουγγοκωλάριοι των Αμερικανών, οπότε είμαστε σαν κυβέρνηση (η GOG = Goverment Of Greece) ΔΙΑΤΕΘΙΜΕΝΟΙ να τους διορίζουμε και στο Δημόσιο τους αποφοίτους των Ιδιωτικών Αμερικανικών Πανεπιστημίων... αρκεί να .... (+ παραθυράκι Νόμου για να προσπεραστεί το Σύνταγμα ) 
Πριν μόλις 3-4 μέρες η Png είχε παρεξηγηθεί που είχα πει την Υπουργό μας καριόλα... Ήρθε κατά τύχη το παρόν τηλεγράφημα στο φως της δημοσιότητας εντελώς κατά τύχη και τυχαία το είδα...
[ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ : Θα γίνω αισχρός τώρα - Png Μη Διαβάσεις παρακάτω Σίγουρα θα προσβάλλει την αισθητική σου αφού σε είχε χαλάσει το καριόλα και καριόλης :  ]
Είχα άδικο δηλαδή που την είχα πει καριόλα? Όχι μόνο καριόλα, καριολάϊν και πουτάνοβα.
Και όπως είχα πει και την προηγούμενη φορά, κανονικά πρέπει να ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΦΩΡΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ για ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. - Η Αμερικανική Κυβέρνηση να σημειώσουμε οτι δεν έχει ΤΟΛΜΗΣΕΙ να διαψεύσει ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑΤΑ - Πως θα μπορούσε άλλωστε?

Μήπως στο τέλος τον ευχαρίστησε και με μια πεολειχία γονυπετής η Υπουργός Δουλείας, Ραγιαδισμού, Υποτέλειας και Δια Βίου Υποταγής στα Αμερικάνικα Συμφέροντα?
Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι Υπουργός είναι Μόνικα Λεβίνσκι ... Τρέχουν απ τα παράθυρα της Αμερικάνικης Πρεσβείας τα σκάγια.

Το τηλεγράφημα επίσης εξηγεί και την "προοδευτικότητα" του ΠΑΣΟΚ και της Κυβέρνησης για το θέμα των Τζαμιών. Δε θέλαν να τα κάνουν επειδή έπρεπε να είχαμε ως πολιτισμένη χώρα που σέβεται τους αλλόθρησκους και τζαμιά εδώ και δεκαετίες ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ... Σκυλάκια με λουρί.

Αν είχαμε Πρωθυπουργό με @@ και όχι ασπόνδυλο ευνούχο θα έκλεινε σήμερα κιόλας το Αμερικάνικο Κωλλέγιο Αθηνών - Ψυχικού, το Ανατόλια και το Deeree μόνο και μόνο επειδή τόλμησε και τα ανέφερε ο τοποτηρητής των ΗΠΑ.
Αλλά τι λέω? Έχει αμερικανίδα μάνα και έχει ζήσει και σπουδάσει και ο ίδιος στις ΗΠΑ, και είναι και ο ίδιος απόφοιτος του Ελληνο-Αμερικάνικου Κωλλεγίου Αθηνών - Ψυχικού. Πως να το κλείσει? Το σχολείο που τον έκανε μάγκα? Το σχολείο στο οποίο διδάχτηκε την διαπλοκή και την παραπλάνηση ? Το σχολείο στο οποίο γνώρισε όλα τα υπόλοιπα μπουμπούκια που μας χρεοκόπησαν όλοι μαζί ως μια ωραία και πολύ πλούσια πλέον παρέα (Καραμανλή Κωστάκη, Βαρδινογιάννη, παιδιά του Κόκκαλη, παιδιά της Παπαρήγας, Μειμαράκηδες και Βουλγαράκηδες, και όλη την τρελλοπαρέα της διαπλοκής ??? Μα αφού παίζανε μαζί τόπι, κυνηγητό και με τις κούκλες τους τα μούλικα όλα. Από εκεί έμαθε να έχει σφουγγοκωλάριους ο "όλοι μαζί στις κάλτσες" και ο "Μηδέν στο πηλίκιο"

ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΓΟΝΥΠΕΤΗΣ ΟΤΑΝ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΣ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ... Για να μαθαίνετε εσείς οι νεώτεροι τι εννοούν οι πολιτικοί όταν μιλάνε.
Δεν φταις εσυ που λενε,η φουκαριαρα η αμερικανιδα η μανα σου τα φταιει ολα!
Logged

I'm just a bast4rd but at least I admit it...~
xfride
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 15

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Κατατέθηκε ο νόμος πλαίσιο στη βουλή
« Reply #254 on: September 03, 2011, 14:57:19 pm »

Άρθρο 33
Χρονική διάρθρωση σπουδών - εξετάσεις
.....
10. Αν ο φοιτητής αποτύχει περισσότερες από τρεις φορές σε ένα
μάθημα, με απόφαση του κοσμήτορα εξετάζεται, ύστερα από αίτησή του, από
τριμελή επιτροπή καθηγητών της σχολής, οι οποίοι έχουν το ίδιο ή συναφές
γνωστικό αντικείμενο και ορίζονται από τον κοσμήτορα. Από την επιτροπή
εξαιρείται ο υπεύθυνος της εξέτασης διδάσκων. Σε περίπτωση αποτυχίας, ο
φοιτητής συνεχίσει ή όχι τη φοίτησή του σύμφωνα με τους όρους και τις
προϋποθέσεις που καθορίζονται στον Οργανισμό του ιδρύματος, που
περιλαμβάνουν και τον μέγιστο αριθμό επαναλήψεων της εξέτασης σε ένα
μάθημα.
Logged
Pages: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 21 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...