• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:27:11 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:27:11 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 21
Guests: 117
Total: 138
Giorgosklin
pliroforikarios
kofius
Giorgos2222
PANKRAV
Katarameno
Amalia
anna.ts
tsakalokagkouras
anon
ArchieHadCells
Nianaro
kpapama
mayia psarikoglou
Theosarm
kkuro123
Saint_GR
Xlapatsas
Orgianelis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 74 Go Down Print
Author Topic: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.  (Read 121518 times)
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #240 on: June 20, 2006, 12:42:03 pm »

Quote from: Marvin (turam) on June 20, 2006, 12:28:59 pm
ΠΟΤΕ!

πώς την στράτευσα?
->
Quote from: Marvin (turam) on June 20, 2006, 12:20:55 pm
Τα αυτοκίνητα για μένα συμβολίζουν κάτι αρνητικό...
το να καίγονται είναι ωραίο.

Οι άνθρωποι συμβολίζουν πάντα μα ΠΑΝΤΑ κάτι θετικό.
Το να κλαίνε είναι ιεροσυλία.

Χρειάζεσαι πάντα κάτι να είναι αρνητικά συνυφασμένο στο μυαλό σου ώστε να είναι "ωραίο" όταν καίγεται. Θα μπορούσε κάλλιστα να καίγεται και άσχημα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι. Αλλά εσύ προτιμάς να μην τους βλέπεις.

Το ίδιο λες και για τους ανθρώπους που κλαίνε.

Και μόνο επειδή το κλάμα είναι μια ένδειξη δυστυχίας, θα είναι πάντα άσχημο.


Τώρα θα μου πεις, πώς κολλάω εδώ την τέχνη...
Ε, στην τέχνη δεν μπορεί να υπάρξει τίποτε απόλυτο, ως προς την έκφρασή της. Μπορεί η τέχνη να κολλάει τα απόλυτα μεταξύ τους, αλλά δεν έχει πάντα στόχο να βγάλει το "ηθικόν δίδαγμα", δλδ κάτι απόλυτο μεταξύ ηθικοκρατούμενων ανθρώπων.

Αλλά πάλι δεν απάντησα πώς κόλλησα την τέχνη!
Ε, όταν ακούω/βλέπω τη λέξη ωραίο, δεν μπορώ να μη σκεφτώ την τέχνη. Γιατί η τέχνη και το ωραίο ταυτίζονται, όσο υποκειμενικά και να είναι.
Θα μου πεις και πάλι, το "Ωραίος!" είναι ψιλοαργκό, οπότε δεν έχει και πολλή βάση αυτή η παρατήρησή μου γιατί δεν το εννοούσες σαν σχολιασμό του γεγονότος/της εικόνας... (βέβαια αργότερα σε έπιασα με το άλλο σου ποστ, χεχεχεεε)
Αλλά ήθελα να κάνω τον συλλογισμό Tongue
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #241 on: June 20, 2006, 12:46:09 pm »

Έχεις ένα δίκιο, αλλά μιλάς για την αισθητική.

Ίσως όντως στο τομέα της αισθητικής να βάζω πολύ συμβολισμό μέσα, ίσως για αυτό πιστεύω ότι η ανατολή είναι πιο όμορφη από την δύση ας πούμε.

Αλλά άλλο πράγμα η τέχνη.

Αλλά τέλος, γιατί πολύ αλλά έπεσε, τα πράγματα είναι αμφίδρομα και όχι μονόδρομα. Μου αρέσει κάτι επειδή συμβολίζει κάτι ωραίο στο μυαλό μου, αλλά και κάτι που μου αρέσει του δίνω έναν όμορφο συμβολισμό.

Γιατί επίσης, το μη χιουμοριστικό κλάμα, είναι και αυτό καλό αφού είναι ο πιο γρήγορος δρόμος για τον εξαγνισμό του πόνου της ψυχής. Τι πιο ωραίο?
Logged

byeeee
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #242 on: June 20, 2006, 13:02:56 pm »

Quote from: Marvin (turam) on June 20, 2006, 12:46:09 pm
Αλλά τέλος, γιατί πολύ αλλά έπεσε, τα πράγματα είναι αμφίδρομα και όχι μονόδρομα. Μου αρέσει κάτι επειδή συμβολίζει κάτι ωραίο στο μυαλό μου, αλλά και κάτι που μου αρέσει του δίνω έναν όμορφο συμβολισμό.
Αυτό που λες είναι σημαντικό και βαθιά ψυχολογικό.
Επειδή σου αρέσει κάτι, το καθιστάς στο μυαλό σου ευχάριστο. (η διαδικασία της εμφύτευσης μνήμης)
Όταν το συναντήσεις το ίδιο στο περιβάλλον, σου φέρνει τον συνειρμό του ευχάριστου, χωρίς απαραίτητα να παραμένει ευχάριστο. Και για να αλλάξει υπόσταση αυτό το ευχάριστο εξαρτάται από πολλά πράγματα (την ηλικία σου, αλλά κυρίως τον χαρακτήρα σου).

Τα παραπάνω είναι κομμάτι από την θεωρία μου (παίζει να μην είναι δικιά μου, αλλά μελετώ την ψυχή σύμφωνα με το πρότυπο του φρόυντ, που αν και ξεπερασμένο, βολεύει πολύ όταν θέλεις να πλησιάσεις τον άλλο), ναιναι, μπορώ να ζαλίζω κόσμο άπειρες ώρες με αυτήν Tongue

Υπάρχει και η άλλη διάσταση, το πώς αντιμετωπίζεις αυτό που είναι για  σένα ευχάριστο. Δεν είναι απαραίτητο να του συμπεριφέρεσαι ευχάριστα, ίσως επειδή δεν ελέγχεις πώς να συμπεριφέρεσαι απέναντί του, και μάλιστα το τελευταίο είναι από τα τελευταία άντρα (=οχυρά) της μοναδικότητάς σου (μα γιατί γράφω σε δεύτερο πρόσωπο? τεσπα).

Οπότε, νομίζω εξήγησα γιατί στρατεύεις την τέχνη σου Tongue
Η αισθητική πάλι, είναι μέρος της τέχνης. Απλά η τέχνη είναι πιο ενεργητική από την αισθητική.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #243 on: June 20, 2006, 13:06:41 pm »

Η τέχνη έχει αισθητική, έχει τεχνική, έχει άποψη, έχει πολλά πράγματα. Η σύγκρισή τους είναι άστοχη. Όσο για την θεωρία σου....καμιά γκόμενα έριξες με αυτήν και άσε το να ζαλίζεις τον κόσμο Tongue
Logged

byeeee
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #244 on: June 20, 2006, 13:22:47 pm »

Ανάλογα πως το δει κανείς και το αυτοκίνητο τέχνη είναι.
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #245 on: June 20, 2006, 13:24:36 pm »

Puke

εκτός και αν είναι το ένα στιβαγμένο πάνω στο άλλο και μια μεγάλη πρέσα τα συμπιέζει, και κατά προτίμηση όλα τους να έχουν πάνω από 3000 κυβικά μηχανή

ΑΥΤΟ ΝΑΙ! ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ
Logged

byeeee
johnorcos
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 416


http://medsos.gr


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #246 on: July 14, 2006, 01:04:33 am »

8c competizione
Logged

Η παρούσα  να μη δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
johnorcos
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 416


http://medsos.gr


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #247 on: July 14, 2006, 01:06:30 am »

ALFA ROMEO 8C COMPETIZIONE
Logged

Η παρούσα  να μη δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #248 on: July 14, 2006, 12:51:31 pm »

Δείτε μια ματιά σε αυτό
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=1594.msg88905#msg88905
να δείτε αυτοκίνητα φτιαγμένα από ασήμι!!
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
stefan916
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 18



View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #249 on: July 21, 2006, 10:58:48 am »

Quote from: Anonymous-root on June 20, 2006, 13:22:47 pm
Ανάλογα πως το δει κανείς και το αυτοκίνητο τέχνη είναι.

Συμφωνώ!
Όπως όλες οι ''ζωγραφιές'' δεν είναι τέχνη έτσι και όλα τα αυτοκίνητα δεν είναι τέχνη.
Παράδειγμα για μένα αποτελεί η Ferrari, της οποίας τα αυτοκίνητα δεν ήταν απαραίτητα τα πίο γρήγορα πάντα. Ο Enzo Ferrari δεν ήταν ποτέ ούτε τέλειος οδηγός ούτε τέλειος μηχανικός.Είχε όμως ΠΑΘΟΣ για τα αυτοκίνητα, και το μετέδιδε στους ικανούς μηχανικούς που πλαισίωναν την  scuderia......Δημιουργόντας έτσι το μεγαλύτερο μύθο στην αυτοκίνηση.
Πάθος που δύσκολα θα βρείς απο μη-Μεσογειακό λαο....
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #250 on: August 04, 2006, 04:17:44 am »

+1

Αν δεν είχαν αυτο το κάτι οι Ιταλοί θα το χαν κλείσει το μαγαζί εδώ και καιρό απο τους Γερμανούς.

Ήχο και σχεδίαση Φερράρι δε θα βρείς αλλού.
Όπως και για κοινά αυτοκίνητα Alfa Romeo.

Τζουζάρο, Πινινφαρίνα, Μπερτόνε κτλ. κάνουν έργα τέχνης.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #251 on: August 09, 2006, 01:54:53 am »

Quote from: Larry Flint on August 04, 2006, 04:17:44 am

Ήχο και σχεδίαση Φερράρι δε θα βρείς αλλού.
Όπως και για κοινά αυτοκίνητα Alfa Romeo.


Από μηχανικά πως πάνε οι ιταλοί;
Logged
Megawatt
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3695


...upgrading...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #252 on: August 09, 2006, 02:31:52 am »

Mercedes-Benz C-Class C230 Kompressor Sport Coupe:


MSRP*:         $36,450

Warranty:    48 months / 80,000 kilometres

Safety:        Disc brakes Front / Rear, ABS

Fuel Economy:        10 L/100km city - 7 L/100km highway

Engine:                  1.8L, 16 valve, 189 hp @ 5800 rpm
                            Net torque : 192 lb-ft @ 3,500-4,000 rpm
Transmission:           6 speed Manual

Compression ratio:     8.7:1

Fuel requirement:      Premium unleaded gasoline, 91 pump octane.

Fuel and ignition system:   SIM 4 engine management. Integrated sequential multipoint fuel injection and ignition with individual cylinder control of fuel spray, spark timing and antiknock. Electronic throttle.

Intake system:              Variable intake-valve timing. Roots-type rotary-piston supercharger with air-to-air intercooler.

Manual Transmission: Standard. Fully synchronized 6-speed with clutch-starter interlock and short-throw shifter.

Automatic Transmission:  Optional. Driver-adaptive electronic 5-speed. Touch Shift allows driver to manually downshift and allow upshifts by nudging the shift lever left or right from the Drive position. Driver-selectable comfort mode starts vehicle moving in 2nd gear or a second Reverse gear, and upshifts at lower rpm, to help improve control on slippery surfaces. Shift into Optimum Gear programming allows one-touch selection of the best gear for maximum acceleration or engine braking by holding the shift lever to the left of Drive for one second. Display in instrument cluster indicates selected gear range and mode.

Rear axle ratio 3.46:1

* MSRP includes $720 transportation and handling charge and excludes all taxes, title/documentary fees, registration, tags, Mercedes-Benz Dealer prep, labor and installation charges, insurance, optional equipment and accessories, certificate of compliance or non-compliance fees, and finance charges. Actual prices may vary by Dealer.
All illustrations and specifications contained in this Web site are based on the latest product information available at the time of posting. Mercedes-Benz reserves the right to make changes at any time, without notice, in colors, materials, equipment, specifications and models. Any variations in colors shown are due to variations in monitor resolution. Illustrations may include test situations. Some vehicles may be shown with non-U.S. equipment. Some vehicles are shown with optional equipment.
« Last Edit: August 09, 2006, 02:34:01 am by Hauptkraft » Logged


...........
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #253 on: August 09, 2006, 03:47:23 am »

Quote from: anonymous-root @ 1024 on August 09, 2006, 01:54:53 am
Quote from: Larry Flint on August 04, 2006, 04:17:44 am

Ήχο και σχεδίαση Φερράρι δε θα βρείς αλλού.
Όπως και για κοινά αυτοκίνητα Alfa Romeo.


Από μηχανικά πως πάνε οι ιταλοί;

Μηχανικά καλά είναι. Είναι πολύ γενικος ο όρος "μηχανικά".
Απο άποψη επιδόσεων; αξιοπιστίας; αυτο που λαμβάνει ο χρήστης;

Δηλαδή. Γενικά επικρατεί σύγχυση στους όρους αξιοπιστία και ποιότητα κατασκευής.
Όταν έχουμε κορυφαία ποιότητα κατασκευής δεν είναι υποχρεωτικά και κουφαία η αξιοπιστία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα γερμανικά και τα ιαπωνέζικα. Τους ιαπωνέζους σε θέμα αξιοπιστίας δεν τους φτάνουν οι Γερμανοί αν και έχουν πάρα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής ως και κορυφαία (Mercedes, BMW...)
Ένα γερμανικό σε έλκει απο την πρώτη στιγμή με τη στιβαρότητα του πλαισίου, την ηχομόνωση, την ποιότητα των υλικών του εσωτερικού, την εργονομία, γενικά έχει ένα ευχάριστο και "σίγουρο" σύνολο. Μπορεί ένα ιαπωνέζικο να μη σου γεμίζει τόσο το μάτι (να φαίνονται πιο φτηνιάρικα τα υλικά κτλ). Αυτό δε σημαίνει οτι το πρώτο χαλάει πιο σπάνια.

βαριέμαι να αναλύω τώρα...  Cheesy
« Last Edit: August 09, 2006, 03:51:44 am by Larry Flint » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #254 on: August 09, 2006, 04:20:46 am »

Editorial ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ EVO Αυγούστου


Editorial-Issue 45

Hi-mech

Οι συντάκτες και οι αναγνώστες του evo ξέρουμε πολύ καλά ότι ζούμε εδώ και τώρα μια τεχνολογική επανάσταση στο χώρο του Αυτοκινήτου. Ζούμε μια επανάσταση που σηματοδοτείται από τη ριζική αλλαγή νοοτροπίας και τις ταχείες αντιδράσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Σήμερα οι διεθνείς εξελίξεις εξαρτώνται τόσο από τη γεωπολιτική, όσο και από τη στρατηγική των κατασκευαστών. Όσο η τιμή του brent αυξάνεται, τόσο θα υποκλινόμαστε στα hi-mech μοτέρ επιδόσεων που δεν σε στέλνουν να …κοιμάσαι στα σανίδια. Το Group VW με το μικρό αλλά πολύ δυνατό Golf GT ανοίγει το δρόμο για αξιόπιστα και οικονομικά αυτοκίνητα επιδόσεων, που θα κερδίσουν την καρδιά του οδηγού και θα κατακτήσουν τη διεθνή αγορά.
Η VW κατάφερε με μια κίνηση να δημιουργήσει ένα σπορ αυτοκίνητο πόλης με το οποίο καλλιεργεί την ιδανική σχέση αρμονίας μεταξύ επιδόσεων, μειωμένης κατανάλωσης και σεβασμού προς το περιβάλλον. Για να μην ξεχνιόμαστε, το θέτω και διαφορετικά: αν πριν από ένα χρόνο έλεγες ότι ένα απολύτως νορμάλ Golf 1.4 με ζάντες 17in και βάρος πάνω από 1.300kgr θα είχε ειδική ισχύ σχεδόν 140Ps/ lt και θα πάταγε πειραγμένα GTi, θα σε έστελναν στο Δρομοκαΐτειο.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και η BMW με την 335ci, που την οδηγήσαμε στην Αυστρία: η 335ci φοράει το πρώτο μοτέρ στον κόσμο που συνδυάζει μπλοκ από αλουμίνιο, Twin Turbo και άμεσο ψεκασμό 2ης γενιάς.
Όμως η φίρμα που δύσκολα βρίσκει αντίπαλο ανεξαρτήτως τομέα, είναι η Porsche. Με κάθε νέο της μοντέλο η φημισμένη γερμανική εταιρία βρίσκει τον τρόπο να πολεμάει κόντρα στον εαυτό της (!) και να δημιουργεί αυτοκίνητα κύρους και επιδόσεων που σε αφήνουν άναυδο -και μάλιστα αυτοκίνητα διακριτικά και λειτουργικά, που δεν καταλαβαίνουν τίποτε είτε τα καταπονείς μέσα στο λαβύρινθο της πόλης, είτε όταν προσπαθείς να ξεκλέψεις ένα δεκατάκι στο ʽRing.
Ήταν λοιπόν τιμή μας που σε συνεργασία με την Porsche σχεδιάσαμε και πραγματοποιήσαμε στη Γερμανία τη δοκιμή της 997 Turbo και της απίστευτης νέας GT3.
Όσο κι αν είμαστε εθισμένοι στην τεχνολογία αιχμής και στη γρήγορη οδήγηση -αυτό είναι το evo-, είναι χαρά μας να δοκιμάζουμε τα “ιερά τέρατα” της αυτοκίνησης. Δεκάδες μοντέλα σε συνεπαίρνουν με τις αρετές, τον εξοπλισμό και τις δυνατότητές τους, αλλά μια Porsche σαν αυτές που σας παρουσιάζουμε εδώ δεν συγκρίνεται με τίποτε άλλο…
Καλά χιλιόμετρα και καλό καλοκαίρι!


 love love love love love
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 74 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...