• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 21:13:21 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 21:13:21 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by Don Corleone
[Today at 21:03:32]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426696
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 72
Guests: 149
Total: 221
georkala
ichariti
tzortzis
Tsomp
Kass
HAHAHA
nchatzo
apapathe
tsaliki
CasualUndergrad
BossiTsif
mamalakis
antontsiorvas
Δημητρης Αξιμιωτης
kkotsopo
JiMan5
geo66
palladas
JoHn!
tsageo
unreasonable
Papadopoulosthanos
dkonst
DKarakatsanis
George_RT
superkolios
dirac1
smanio
meliou
stefanos hios
Sofiana
Asozou
George15
Don Corleone
dimitrisblioumis
Anastasiam
aorologas
Νικη
msandr
mimaki
Eleniiii
HlektrikhPatata
melisste22
MarakiT
MASV
ntina
etsilika
stefpapa21
giannisdomu
mdimitrig
Phlikon
sotolagg
tasos potsakis
vasilikitsatsi
Pakapis5
PAPARI69
christina02
qwertyuiop
ganasto
tsakalokagkouras
alextsigilis
Zaxarenia
giorgosss03
Αριστειδης Κατσικεας
Aria10
Fotis Roukoutakis
ant2946
kostas1507
Captain
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 74 Go Down Print
Author Topic: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.  (Read 121789 times)
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #180 on: May 13, 2006, 13:20:44 pm »

Quote from: ninjutsuFOX on May 13, 2006, 10:05:21 am
Ναι του Mr Bean χαλαρα το καλυτερο! Cheesy

Φανταζομαι οτι δεν ξερεις ποια ειναι η πραγματικη συλλογη αυτοκινητων του Rowan Atkinson και τι αυτοκινητο εχει τρακαρει (την MacLaren F1 νομιζω) ....
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #181 on: May 13, 2006, 13:29:34 pm »

Η Gt3 δεν ξέρω πόσο κάνει, αλλα έχω να πώ οτι είναι το ίδιο καλούπι με την απλή 911 καρέρα και σίγουρα η gt3 είναι πιο ακριβή απο την καρέρα. Το σουλούπι είναι ίδιο άρα για πουλ μούρ παίρνεις απλή καρέρα ή μια boxter και τελειώνεις. Απλά πράματα.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #182 on: May 13, 2006, 13:31:44 pm »

Αν ήθελα να κάνω πουλ μουρ θα έπαιρνα μια slk φτηνή και τελείωσε. Άλλωστε το πουλ μούρ που θα το κάνω; Στους άδρες;; μπαααα στις γκόμενες; εεε, πάλι δε μας ενδιαφέρει και πολύ, απλά μπορεί να βοηθήσει στη γνωριμία, αλλά γι' αυτον και μόνον το σκοπό ο δείκτης απόδοσης/τιμής είναι χάλια δε θα το κανα.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #183 on: May 13, 2006, 13:49:08 pm »

Quote from: Ραττλεηεαδ on May 13, 2006, 13:14:45 pm
Εντάξει αυτό δε σημαίνει ότι τα θέλουν όλοι για να πιάνουν γκόμενα..! Σε κάποιους θα άρεσε απλώς να οδηγούν ένα γρήγορο αυτοκίνητο..!

Παράδειγμα έφερα...Μπορεί κάποιος να το θέλει απλά για να τον κοιτάν όλοι στο δρόμο...οι περισσότεροι με πανάκριβα αυτοκίνητα μάλλον αυτό θέλουν 8)
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #184 on: May 14, 2006, 02:38:52 am »

Ο Χίτλερ ήταν υπέρ της ιδιωτικής μετακίνησης (Ι.Χ. που λέμε)....

γιατί δεν ξαφνιάζομαι τόσο Roll Eyes


ΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΠΑΛΙΟΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ! ΟΥ ΟΥ ΟΥ!


(Αν μου το επέτρεπαν οι πεποιθήσεις μου θα έλεγα ένα ζάσταβα φορ έβερ...)
Logged

byeeee
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #185 on: May 14, 2006, 11:39:06 am »

Τουράμπαρ πότε θα πάμε για εκείνο το death ride που λέγαμε?? Tongue Tongue
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #186 on: May 14, 2006, 12:35:27 pm »

Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #187 on: May 15, 2006, 03:48:29 am »

Maserati Quattroporte....  love
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #188 on: May 15, 2006, 03:53:33 am »

Μέσα δε λέει και πολλά, αλλά από έξω είναι ωραία Λαζ... Tongue
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #189 on: May 15, 2006, 03:57:54 am »

Μάλλον αποφάσισαν οτι χρειάζεται κάτι διαβολικο....

Μουρθιελάγκο LP640

Κινητήρας 6,5 λίτρα
640 ίπποι/6000 σαλ
0-100 σε 3,4΄΄
τελική 332 χλμ/ώρα
« Last Edit: May 15, 2006, 03:59:59 am by Internet Explorer » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #190 on: May 15, 2006, 04:00:43 am »

Αυτό δεν είναι ωραίο, mr internet explorer  angry4
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #191 on: May 15, 2006, 04:03:21 am »

Έχει άλλη ομορφιά, πίστεψε με...  Roll Eyes
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #192 on: May 15, 2006, 04:09:01 am »

The Best  Tongue Κι άσε τους άλλους να ψάχνουν να παρκάρουν!

Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #193 on: May 15, 2006, 04:28:24 am »

Έρωτα μου αγιάτρευτε, και καημέ μου μεγάλεεεε........................................ ................................................. .......................     Embarrassed
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #194 on: May 15, 2006, 04:32:53 am »

N Micra is cool...
Logged
Pages: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 74 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...