• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:55:32 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 00:55:32 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426704
Total Topics: 31710
Online Today: 205
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 44
Guests: 132
Total: 176
θσερναμε
karadimitras
tasos gourd
kokkinosgior
gourgaris
AgiaLavida
Jordann
stloukas
chris_p30
palladas
noys
whatdoesthefoxsay
astakos1
Elenit
nikos123321
Yamal
pliroforikarios
fkaravi
ΡΙΤΟΣΧΑ
JiMan5
vagelismo
babistso
BB
saristei
glavdakis
dtkyriak
andripappa
Σοφιστικέ Κοτόπουλο
Σουλης
qwertyuiop
gprok
arswagdapro
DemetriosL
kiriakos234
elias_farhood
chryssana
nikpamp
rafail zisiadis
Eleniiii
m.renia
tasos_ntv
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 74 Go Down Print
Author Topic: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.  (Read 122218 times)
TT_PTOLEMAIDA
Guest
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #45 on: April 04, 2006, 03:08:21 am »

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Πολύ καλό....!!!!!  Grin Grin Grin Grin
Logged
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #46 on: April 04, 2006, 03:14:17 am »

 Smiley Smiley Tongue
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #47 on: April 04, 2006, 03:31:12 am »

Τωρινή GT3
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
TT_PTOLEMAIDA
Guest
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #48 on: April 04, 2006, 03:34:09 am »

Quote from: Heinrich Hertz on April 04, 2006, 03:31:12 am
Τωρινή GT3
Είναι κούκλα, Χάηνριχ...  Wink
Logged
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #49 on: April 04, 2006, 03:36:39 am »

  Kάτι ποιο φθηνό  αλλά εξίσου απολαύστικο στην οδήγηση

 
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #50 on: April 04, 2006, 03:37:48 am »

Σπέρνει η GT3...!
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #51 on: April 04, 2006, 03:42:03 am »

AAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXX

ψάχνουμε και την RS...
για ούτε ίχνος επένδυσης και ηχομόνωσης.... να κατέβει το βάρος και άλλο...

Μεγάλη άνοδος της πόρσε...
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #52 on: April 04, 2006, 03:44:40 am »

Ε εντάξ η RS υπήρχε από παλιά, σε όλες τις 911!
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #53 on: April 04, 2006, 03:51:07 am »

Σίγουρα.
Άνοδος εννοώ όχι λόγω της RS.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #54 on: April 04, 2006, 03:56:09 am »

Α οκ τότες Wink
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #55 on: April 04, 2006, 04:03:42 am »

Διάβολος ο ψαλιδοχέρης....

Πρώτη φώτο:   Η SV του 99 5700 κ.ε. 530 άλογα 0-100: 3,85 δλ. πισωκίνητη.

Δευτερη,τρίτη φώτο: Η VT του 2000, 6 λίτρα, 550 άλογα 0-100: 3,95 δλ. τετρακίνητη
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #56 on: April 04, 2006, 04:06:22 am »

Καλά, η πισωκίνητη πρέπει να είναι πραγματικά κολασμένη στο δρόμο..! Η τετρακίνητη μάλλον θα παλέβεται κάπως (λέμε τώρα!)
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #57 on: April 04, 2006, 04:16:41 am »

Δε μπορώ να "ρίξω" τους άλλους θρυλικούς διαβόλους....

Η SV του 95: 5,7 λίτρα, 510 άλογα, 3,9 για τα πρώτα 100.

VT: 'Viscous Traction'
SV:  'Sport Veloce'
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #58 on: April 04, 2006, 04:19:52 am »

Quote from: Rattlehead on April 04, 2006, 04:06:22 am
Καλά, η πισωκίνητη πρέπει να είναι πραγματικά κολασμένη στο δρόμο..! Η τετρακίνητη μάλλον θα παλέβεται κάπως (λέμε τώρα!)

Το '96, '97 κάπου εκεί είχε πέσει στα χέρια μου ένα περιοδικό που είχε τις VT και SV και έλεγε
"Στην επάνω φωτογραφία η VT και δεξιά η ακόμα πιο διαβολεμένη SV" και έλεγα τι λέει ο τύπος αφου η VT είναι 4κίνητη άρα καλύτερη....

Δεν ήξερα ο μικρός...
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #59 on: April 04, 2006, 04:28:39 am »

χεχε Smiley Μια και πιάσαμε τις Lambo... Πιάστε και το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής (τουλάχιστον όταν είχε βγει) Diablo GT, 3,5sec, 338km/h
Logged

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 74 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...