• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 17:04:35 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 17:04:35 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426712
Total Topics: 31711
Online Today: 231
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 72
Guests: 96
Total: 168
Mr Watson
giorgosc
bilbo
_Trob
kostas.13v
Billyskotsikas
boulionis
Orfanidis Stelios
mpizos
kmargaritis
soph553
dimitrisblioumis
bit11
Soterd52
aalmpanb
ptranis
stefpapa21
antreassv
Mitousis
apob
noys
Bit4Thought
Alice_8
vasilis saitis
chaniotism
dsaragiotis
xeniam
theodoradr
mkakale
dionmant
DLHERRO
Fotis Roukoutakis
Antreas17
Soto Gonzalez
maria_s
jimalexoud
micelethe
AlexAlexiou
victoria
Nikos_313
fivosfivos1
Polychronia K
angelos
Lygkouras_c
Stelios Leivas
maria.r
geoagour
Zaxarenia
tasos_ntv
jm555
ioannisfa
Antigoni
RAFI
petrchat
ftheo11
asantor
A-TheITGuy
Yamal
plapas
Nikoletta
kvas
afroditi
gkougeor
Annapar
marilita
Anonikos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 74 Go Down Print
Author Topic: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.  (Read 122622 times)
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #510 on: February 06, 2007, 02:27:27 am »

Quote from: Larry_Flint on February 03, 2007, 20:28:22 pm
Για VW τι λέει;
 Grin

Για επιβάτες ΕΛΒΟ?

(λεωφορείο πάουα)
Logged

byeeee
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #511 on: February 06, 2007, 03:01:11 am »

Quote from: alekos on February 05, 2007, 22:54:39 pm
απλώς μεταξύ οποιασδηποτε Μx και ΑΜGx  θα πτοτιμήσω μια FORD Mustang Shelby 500


90 degree V-8
480 lb.ft. @ 4,500 rpm
6-speed manual // manual γιατί εκεί ειναι η απόλαυση
57%/43%


τι μωρό!!
Logged
Megawatt
Guest
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #512 on: February 11, 2007, 11:09:34 am »

Υβριδικά αυτοκίνητα

     Αν παρατηρήσετε τα αυτοκίνητα που συναντάτε καθημερινά στους δρόμους θα δείτε πως τα νέας τεχνολογίας οχήματα (ηλεκτρικά, υβριδικά ή ακόμα και με ενεργειακές κυψέλες) έχουν ακόμα πολύ μακρύ δρόμο να διανύσουν μέχρι να αποτελέσουν κοινό θέαμα.   Οι λόγοι είναι κυρίως τεχνολογικοί, η εξέλιξη δεν έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο ώστε οι εταιρίες να μπορούν να προσφέρουν πρακτικά αυτοκίνητα με μηδενικούς ρύπους (ή σχεδόν), ελάχιστη κατανάλωση βενζίνης και προσιτό κόστος.

     Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αν και φαινομενικά είναι η φιλικότερη προς το περιβάλλον λύση (εφόσον βέβαια ξεχάσουμε το πώς παράγεται το ρεύμα που καταναλώνουν) παρουσιάζουν πολλά σοβαρά μειονεκτήματα που καθιστούν την χρήση τους πολύ δύσκολη και τα έχουν περιορίσει σε βοηθητικούς ρόλους με κυρίως πειραματικό χαρακτήρα.   Το κυριότερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν είναι οι μπαταρίες που είναι υποχρεωμένα να χρησιμοποιούν.    Εκτός του ότι είναι πανάκριβες και χρειάζονται αντικατάσταση κάθε μερικά χρόνια είναι πολύ βαριές και ογκώδης.   Από την άλλη όμως έχουν μηδενικές εκπομπές ρύπων και ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να παρέχει το μέγιστο της ροπής του από σχεδόν μηδενικούς ρυθμούς περιστροφής .


     Τα υβριδικά αυτοκίνητα προσπαθούν να συνδυάσουν τα πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών και των συμβατικών αυτοκινήτων, με βενζινοκινητήρα ή ντίζελ. Χρησιμοποιούν μηχανή εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα μαζί με μία συστοιχία μπαταριών (πολύ μικρότερη βέβαια ενός καθαρά ηλεκτρικού αυτοκινήτου).   Η
μπαταρία φορτίζεται από τον βενζινοκινητήρα και δεν χρειάζεται να συνδέεται το αυτοκίνητο με το ηλεκτρικό δίκτυο, διαδικασία ιδιαίτερα χρονοβόρα και προβληματική όπως δείχνει η πείρα από την χρήση καθαρά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.

     Η λογική, πίσω από την λειτουργία των υβριδικών αυτοκινήτων, είναι η χρήση του καθενός από τα συστήματα κίνησης στον τομέα όπου αυτό είναι καλύτερο.

     Εδώ θα πρέπει να πούμε πως υπάρχουν διάφορες διατάξεις και η καθεμιά τους έχει διαφορετικούς στόχους και χρήσεις, η γενική αρχή λειτουργίας πάντως είναι η εξής:

     Σε χαμηλές ταχύτητες, κυρίως μέσα στην πόλη δηλαδή λειτουργεί μόνο ο ηλεκτροκινητήρας κινώντας το αυτοκίνητο αθόρυβα και χωρίς ρύπους, όταν οι απαιτήσεις σε ισχύ αυξηθούν - ή πέσει η τάση στις μπαταρίες - λειτουργεί και ο βενζινοκινητήρας.    Όταν χρειαστεί το μέγιστο της ισχύος του αυτοκινήτου (σε ένα προσπέρασμα για παράδειγμα) συνήθως υπάρχει η δυνατότητα να δουλεύουν ταυτόχρονα και ο ηλεκτροκινητήρας και ο βενζινοκινητήρας.

     Τα οφέλη είναι πολύ περισσότερα από όσα φαίνονται εκ πρώτης όψεως.  Το κυριότερο όσον αφορά την προστασία του περιβάλλοντος είναι το ότι το ρεύμα που χρησιμοποιείται παράγεται μέσα στο όχημα σε ελεγχόμενες συνθήκες ενώ ένα ηλεκτροκίνητο όχημα ίσως να έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων αλλά να επιβαρύνει με την κατανάλωση του ένα ρυπαρό εργοστάσιο ρεύματος.    Αποφεύγεται επίσης η λειτουργία του βενζινοκινητήρα κρύου και με μεγάλο φορτίο όπως συμβαίνει στα συμβατικά αυτοκίνητα κατά το ξεκίνημά τους και έτσι αποφεύγεται μεγάλο μέρος της ρύπανσης.    Επειδή ο βενζινοκινητήρας δεν είν
45;ι υποχρεωμένος να λειτουργεί συνέχεια μιάς και ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να ξεκινά και να σταματά σχεδόν ακαριαία η μηχανή σβήνει στα φανάρια και γενικά όποτε το όχημα είναι σε στάση αποφεύγοντας έτσι την σπατάλη που έχουμε σήμερα.    Ακόμα στα υβριδικά αυτοκίνητα είναι δυνατόν να σχεδιαστεί ο βενζινοκινητήρας για να δουλεύει σε μία μικρή περιοχή στροφών με την βέλτιστη απόδοση.

     Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό όμως των υβριδικών αυτοκινήτων (και κάτι που το έχουν κληρονομήσει από τα ηλεκτροκίνητα) είναι η δυνατότητα του ηλεκτροκινητήρα να λειτουργεί κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος σαν γεννήτρια φορτίζοντας τις μπαταρίες και διευκολύνοντας το έργο των φρένων, εξοικονομώντας έτσι μεγάλα ποσά ενέργειας που αλλιώς θα πήγαιναν χαμένα.

     Το δυσκολότερο κομμάτι στην σχεδίαση ενός τέτοιου οχήματος είναι ο τρόπος σύνδεσης του ηλεκτροκινητήρα με τον βενζινοκινητήρα, καθώς επίσης και το σύστημα ελέγχου τους.   Εδώ οι κατασκευαστές έχουν να παρουσιάσουν διάφορες διατάξεις ανάλογα το κόστος και το είδος χρήσης.

     Η πιο απλή λύση είναι η εκ των υστέρων τοποθέτηση σε ένα δικίνητο αυτοκίνητο ενός (ή καλύτερα δύο) ηλεκτροκινητήρων που να κινούν τους άλλους δύο τροχούς.   Η λύση αυτή αν και δεν είναι η καλύτερη από πλευράς ενεργειακής εκμετάλλευσης είναι πολύ καλή από χωροταξική άποψη (σε σχέση με ένα συμβατικό τετρακίνητο όχημα) και φαίνεται να προτιμάται από αρκετούς κατασκευαστές στα πρωτότυπα οχήματα που παρουσιάζονται σε εκθέσεις (π.χ. Renault Koleos, Mazda MX sport tourer).    Μια άλλη λύση είναι η σύνδεση ηλεκτροκινητήρα και βενζινοκινητήρα σε ένα κοινό σύστημα μετάδοσης όπω
62; χρησιμοποιείται στο Toyota Prius με εντυπωσιακά αποτελέσματα όσον αφορά την κατανάλωση και την απόδοση.    Ίσως ακόμα πιο εντυπωσιακά όμως είναι τα μηχανικά μέρη του Honda Insight.     Εδώ χρησιμοποιείται ένας ηλεκτροκινητήρας ανάμεσα στον βενζινοκινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων.    Αν και έτσι ο βενζινοκινητήρας είναι σε λειτουργία συνεχώς όσο το αυτοκίνητο κινείται η οικονομία και η απόδοση του συνδυασμού αυτού είναι εντυπωσιακή.    Ακόμα λόγω των μικρών διαστάσεων του είναι πολύ εύκολο να ενσωματωθεί σε ήδη υπάρχοντα μοντέλα χωρίς μεγάλες μετατροπές.

Οι δυσκολίες στο σχεδιασμό ενός υβριδικού αυτοκινήτου είναι αρκετές. Η επιλογή και η αρχιτεκτονική της διάταξης των μηχανικών μερών ώστε να είναι η βέλτιστη για την συγκεκριμένη χρήση που προορίζεται το αυτοκίνητο είναι δύσκολη, όπως δύσκολη είναι και η εξέλιξη των συστημάτων ελέγχου των κινητήρων (σε υλικό και λογισμικό ).   Ακόμα τα αμαξώματα πρέπει να είναι ειδικά σχεδιασμένα ώστε να εκμεταλλεύονται τις ιδιαιτερότητες και τις απαιτήσεις των αυτοκινήτων αυτών (ανάγκη χώρου για μπαταρίες, ύπαρξη ηλεκτροκινητήρα κλπ).

Παρά τις δυσκολίες στο εμπόριο υπάρχουν ήδη υβριδικά αυτοκίνητα και στο μέλλον η τεχνολογία αυτή θα ενσωματωθεί και στα αυτοκίνητα που οδηγούμε καθημερινά, ίσως κάποτε να αποτελούν πλέον τον κανόνα και όχι την εξαίρεση.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα δεν είναι περιορισμένα στον ρόλο του μικρού αυτοκινήτου πόλης.    Στόχος είναι να εφαρμοστεί η τεχνολογία σε όλων των ειδών τα οχήματα, ακόμα και στους αγώνες.   Ήδη στο le Mans του 1999 έτρεξε ένα Panoz με υβριδικό σύστημα κίνησης και υπάρχουν σκέψεις για την χρήση υβριδικών οχημά
;των και σε άλλους αγώνες.

Ο αντίλογος

     Η εξέλιξη του κινητήρα Diesel τα τελευταία χρόνια μας έχει δώσει αυτοκίνητα με εντυπωσιακές δυνατότητες σε απόδοση και κατανάλωση και κυρίως στον συνδυασμό τους.   Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές ίσως έχουν μείνει πίσω στην τεχνολογία υβριδικών αυτοκινήτων αλλά είναι πρωτοπόροι στην τεχνολογία των Diesel και αυτό φαίνεται από την διάθεσή ήδη στην αγορά οχημάτων (Audi 1.2Tdi ή VW Lupo 3L) που καταναλώνουν εξίσου λίγο με τα υβριδικά αυτοκίνητα (κοντά στο "μαγικό" νούμερο των 3lt/100km) χωρίς την χρήση ηλεκτροκινητήρα.   Οι δύο τεχνολογίες δεν είναι βέβαια ανταγωνιστικές αλλά αλληλοσυμπληρώνονται και ο συνδυασμός τους στο μέλλον θα μας προσφέρει ακόμα πιο εντυπωσιακές δυνατότητες.
Επίσης με την προσθήκη extra μπαταριών μικρού μεγέθους, μπορεί να επιτευχθεί ακόμα πιο μικρή κατανάλωση καυσίμου (mpg=miles per gallon)
« Last Edit: February 11, 2007, 11:12:04 am by Megawatt (ptolemaida.gr) » Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #513 on: February 11, 2007, 20:08:12 pm »

Δυστυχώς, το Prius που απο όσο ξέρω είναι το μόνο που κυκλοφορεί εδώ αυτή τη στιγμή, πήρε κάκιστες κριτικές σε κρατήματα, ασφάλεια κτλ...  Undecided

Επίσης, είναι πανάκριβο σε σχέση με αυτό που προσφέρει... Έλεος, πρέπει να γίνουν ανταγωνιστικά για να προτιμηθούν. Τόσο δύσκολο είναι?
Logged
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #514 on: February 13, 2007, 04:21:06 am »

  Αν και συχαίνομαι τα roadster για ιστορικούς λόγους να αναφέρς οτι αρχισε η κυκλοφορία του opel GT

234hp με κινητήρα 2lt
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #515 on: February 16, 2007, 17:30:40 pm »

Αμφισβήτηση για το νόμο Volkswagen      

Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο αμφισβητεί τον επί δεκαετίες ισχύοντα στη Γερμανία νόμο, που προστατεύει τη VW από ενδεχόμενες εξαγορές. Ο γενικός σύμβουλος του Ανωτάτου Δικαστηρίου έκρινε ότι παραβιάζει τους κανόνες της Ε.Ε., περιορίζοντας την επιρροή των επενδυτών. Η Κομισιόν είναι αποφασισμένη να αντιπαλέψει τον προστατευτισμό, καταργώντας τα εμπόδια που ορθώνονται στις συγχωνεύσεις και τις επενδύσεις στους κόλπους της Ε.Ε.

Το ζήτημα είναι σοβαρό, καθώς αν κριθεί πως ο συγκεκριμένος νόμος αντιβαίνει τους κανόνες της Ε.Ε., θα ανοίξει ο δρόμος για επενδυτικές κινήσεις. Ετσι, η Porsche που αποτελεί τον μεγαλύτερο μέτοχο στη VW, μπορεί να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο σε αυτή. Ο νόμος VW περιορίζει τα δικαιώματα ψήφου των μετόχων στο 20%. Η Porsche που κατέχει μερίδιο 27,4% έχει τα ίδια δικαιώματα ψήφου με το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας, που είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος, με 20,5%.


4 Τροχοί - 14/2/2007




Φαίνεται πως VW στη Γερμανία έχει ομοιότητες με τον ΟΤΕ και άλλες επιχειρήσεις στις οποιες συμμετεχει το κρατος εδω στην Ελλαδα...


Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #516 on: February 16, 2007, 17:39:52 pm »

Και πρέπει να έχει!  Smiley
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #517 on: March 10, 2007, 04:57:20 am »

  αντε να αναστήσω το τόπικ

  Σήμερα στις 13:30 σε απευθείας συνδεση με το Καταρ θα δούμε την έναρξη του MotoGP

  για περισσότερες πληροφορίες http://www.motograndprix.gr/
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #518 on: March 12, 2007, 02:59:01 am »

No comment
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #519 on: March 12, 2007, 08:52:30 am »

 Cheesy Τι είναι αυτό το ωραίο;
Logged

weliker
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6694


κανενα χερι δεν ειναι δικο μου...


View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #520 on: March 12, 2007, 15:36:33 pm »

κάρο?
Logged

♫ Γιατι τα ματια σου εγω εχω φιλησει, στην αγκαλια σου η καρδια μου εχει σβησει, κι οι δυο μας πηγαμε σε ονειρα με ταξη, μαζι σου αγαπη μου εγω εχω πεταξει... ♫
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #521 on: March 12, 2007, 15:39:09 pm »

Ένα personal favorite: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Laguna
Logged

alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #522 on: March 12, 2007, 16:00:44 pm »

 Chervolet camaro λέγεται και λένε τοι θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη.

  To θέλω το θέλω το θέλω
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
ilovegreece
Guest
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #523 on: March 12, 2007, 16:03:45 pm »

Δεν εχω κοιταξει ολες τις σελιδες αλλα δεν ειδα κανενα Opel... :'(
Να ενα απ τα καλυτερα Opel ολων των εποχων!!!!!!!!! 8)


Logged
weliker
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6694


κανενα χερι δεν ειναι δικο μου...


View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #524 on: March 12, 2007, 16:05:10 pm »

το χρωμα του δευτερου ειναι απιθανο  8)
Logged

♫ Γιατι τα ματια σου εγω εχω φιλησει, στην αγκαλια σου η καρδια μου εχει σβησει, κι οι δυο μας πηγαμε σε ονειρα με ταξη, μαζι σου αγαπη μου εγω εχω πεταξει... ♫
Pages: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 74 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...