• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 19:03:13 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 19:03:13 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[Today at 17:32:27]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[Today at 13:56:19]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 02, 2025, 19:59:00 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427651
Total Topics: 31739
Online Today: 127
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 19
Guests: 99
Total: 118
AngelosAthanasiou
Saint_GR
filkilkis
gmpatsol
abunchofcells
chrysaep
kkuro123
stefpapa21
iliaspapam
mprizakias
stefanos hios
Leou
Thanasis_pap
chris123
elizabeth
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 74 Go Down Print
Author Topic: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.  (Read 125922 times)
Megawatt
Guest
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #330 on: November 24, 2006, 19:32:51 pm »

Boxster_S
χωρίς λόγια

Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #331 on: November 27, 2006, 04:22:43 am »

αυτό είναι off-road Grin
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #332 on: November 28, 2006, 01:46:03 am »

  Δεν ξέρω αν κάποιος έχει ξαναποστάρει το συγκεκριμένω μοντέλο αλλά θεωρώ πως η DB9 είνναι από τα πλέον

γ@.....  αυτοκίνητα παραγωγής αυτή την εποχή
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
cecilia
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 851


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #333 on: November 28, 2006, 01:52:42 am »

NotWorthy NotWorthy NotWorthy
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #334 on: November 28, 2006, 02:01:43 am »

BENTLEY CONTINENTAL GT
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #335 on: November 28, 2006, 02:03:02 am »

Quote from: Larry_Flint on November 28, 2006, 02:01:43 am
BENTLEY CONTINENTAL GT
Καλό σε εμφάνηση κακό σε επιδόσεις
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #336 on: November 28, 2006, 02:03:58 am »

Αυτό θα τα έχουμε για τις δεξιώσεις...
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #337 on: November 28, 2006, 02:07:06 am »

 Grin Grin Grin
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #338 on: November 28, 2006, 02:09:50 am »

BENTLEY CONTINENTAL GTC

αφιερωμένο ειδικά
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #339 on: November 28, 2006, 02:16:03 am »

Αν και δεν γουστάρω τα cabrio να πω οτι και η DB9 βγαίνει ξεσκέπαστη...
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #340 on: November 28, 2006, 02:21:32 am »

 Sad Θα χάσουμε πολλά σε στρεπτική ακαμψία και βάρος...
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #341 on: November 28, 2006, 02:25:07 am »

Δε με πολυενθουσίασε η μπουτίκ της Aston Martin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
vasso
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6672


Overambitious doer


View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #342 on: November 28, 2006, 02:28:34 am »

Αθάνατο fordάκι. Αυτό έχω να πω μόνο. (I love u)
Logged

Είναι τα βλέφαρά μου
διάφανες αυλαίες.
Όταν τα ανοίγω βλέπω
μπρος μου ό,τι κι αν τύχει.
Όταν τα κλείνω βλέπω
μπρος μου ό,τι ποθώ.
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #343 on: November 28, 2006, 02:32:20 am »

 Ποια η ισοτημία ευρώ και πάουντ???
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πάθος... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.
« Reply #344 on: November 28, 2006, 02:37:26 am »

κανα 1,4

Δεν είναι  πολύ καριβά
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 74 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...