• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 22:17:51 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 22:17:51 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Mr Watson
[Today at 21:14:16]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431526
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 38
Guests: 1198
Total: 1236
hacky
chriskazakos
amekrasa
Βασιλης
bougatsa
afroditi
epapatsa
vasilis saitis
femanak
vivbi
acolak
stefanos hios
leolam
thanaf_231
RivenT
DioBadiavas
birimfoukios
Smisios
nickvas24
mdimitrig
kkon
Asozou
christina02
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
25thOfMarch
azelfos
kakousios
lefterish
ln07
Lykaonia
MamalakisFan
LelisNiko
abunchofcells
azarkad
karthos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Κατασκευές και η... Ηλεκτρολογία στην πράξη. > Ηλεκτρολογικές... απορίες (Moderators: hjalmar, chatzikys) > Καλυτερος τροπος για να ριξω τη ταση?
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Καλυτερος τροπος για να ριξω τη ταση?  (Read 6675 times)
Groucho
Veteran
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 879



View Profile
Re: Καλυτερος τροπος για να ριξω τη ταση?
« Reply #15 on: June 21, 2011, 23:50:01 pm »

same here Grin
Logged
pierrekif
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1099



View Profile
deleted
« Reply #16 on: June 21, 2011, 23:52:11 pm »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 18:51:52 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #17 on: June 21, 2011, 23:56:20 pm »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 18:51:51 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Silvershot
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 346



View Profile
Re: Καλυτερος τροπος για να ριξω τη ταση?
« Reply #18 on: June 22, 2011, 00:02:13 am »

Quote from: BOBoMASTORAS on June 21, 2011, 23:56:20 pm
Quote from: Silvershot on June 21, 2011, 23:37:37 pm
Quote from: BOBoMASTORAS on June 21, 2011, 23:30:58 pm
μπορείς να βάλεις 2 παράλληλα οπότε πλέον μπορείς να δώσεις έως 3A

Αλλά επειδή στα 1.5Α ο regulator θα καταναλώνει 6*1.5W μάλλον θα χρειαστείς ψύκτρα

Για τον 317 μιλας ετσι? Μου περασε απο το μυαλο μια τετοια αποπειρα αλλα δεν ηξερα αν λειτουργησει, ευχαριστω Wink το 6*1.5 W ειναι το η ταση στον regulator ετσι? 12-( αυτο που χρειαζεται το κυκλωμα, που οπως ειπα ειναι 6 V). Η ψυκτρα παντως δεν ειναι προβλημα. εχω

ακριβώς

Quote from: pierrekif on June 21, 2011, 23:52:11 pm
Βασικά και ο lm7806 είναι βολικός..Αν και θα ψήνεις αυγά πάνω του..Δες λίγο μέχρι πόσα αμπέρ τραβάει στο datasheet και τι παίζει με την θερμοκρασία αν και μάλλον θα είσαι εντάξει.


++

θα γλυτώσεις και τις εξωτερικές αντιστάσεις.

για θερμική ανάλυση μπορείς να πάρεις τον θερμικό συντελεστή από το datasheet (μονάδες: C/W). πολλάπλασιάζεις τα W που πέφτουν πάνω στον regulator με τον συντελεστή αυτόν και προσθέτεις τη θερμοκρασία περιβάλλοντος. (35C για ελλάδα) Αυτή πρέπει να είναι μικρότερη από τη μέγιστη operating temperature του ολοκληρωμένου. Αλλιώς θέλεις ψύκτρα

τέλος μπορείς να τσεκάρεις και τον LM150
Να σαι καλα για τη πληροφορια. Μπορεις ομως να μου πεις σε τι αλλες μοναδες μετριεται ο συντελεστης αυτος γιατι στο pdf που βρηκα δεν ειδα καμια τετοια μοναδα :/
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #19 on: June 22, 2011, 00:13:33 am »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 18:51:49 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Silvershot
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 346



View Profile
Re: Καλυτερος τροπος για να ριξω τη ταση?
« Reply #20 on: June 22, 2011, 00:18:24 am »

Quote from: BOBoMASTORAS on June 22, 2011, 00:13:33 am
http://www.national.com/profile/snip.cgi/openDS=LM317

σελίδα 4

thermal resistance (junction to ambient) 39/186/88 C/W (ανάλογα με το ποιο package επιλέξεις)

Αν πάρεις το ΤΟ-3 είναι 39, οπότε με 6*1.5*39 έχεις 351C αύξυση της θερμοκρασίας. Αν η περιβάλλοντος είναι 35C Τότε η θερμοκρασία του ολοκληρωμένου θα είναι 386C. (προφανώς θα έχει κάνει thermal shutdown πολύ πιο πριν)

έχεις από τη σελίδα 4 operating temperature range 0<θ<125C

Οπότε η αύξηση θερμοκρασίας πρέπει να είναι 125-35=90C.

Ο θερμικός συντελεστής που πρέπει να υπάρχει πρέπει να είναι 90C / 9W = 10C/W

έχεις junction to case = 2C/W, οπότε ο συντελεστής case το ambient πρέπει να είναι 8C/W

Αν δε βάλεις ψύκτρα o συντελεστής case to ambient = junction to ambient - case to ambient = 39-2=37.

Αν βάλεις ψύκτρα αυτή θα μπει παράλληλα με την case to ambient.

Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίσεις τον εισοδύναμο θερμικόσυντελεστή όταν έχεις παραλληλοποίηση είναι αυτός με τον οποίο υπολογίζεις αντιστάσεις όταν μπαίνουν παράλληλα.

Οπότε Rθ= 37 + Rψ / (37*Rψ) το οποίο πρέπει να είναι < 8. Λύνεις ως προς Rψ και βρίσκεις τον συντελεστή που πρέπει να έχει η ψύκτρα

Oκ νομιζω το καταλαβα αλλα θα το δω και καποια αλλη στιγμη που θα ειμαι πιο ξεκουραστος  Cheesy Χιλια ευχαριστω!
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #21 on: June 22, 2011, 00:25:13 am »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 18:51:48 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Silvershot
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 346



View Profile
Re: Καλυτερος τροπος για να ριξω τη ταση?
« Reply #22 on: June 22, 2011, 00:35:55 am »

Quote from: BOBoMASTORAS on June 22, 2011, 00:25:13 am
γράψε βέβαια ένα λάθος καθώς ο τύπος είναι

Rθ= (37*Rψ) / (37+Rψ)

και όχι

Rθ= 37 + Rψ / (37*Rψ)
Ναι αυτο μου ξινησε το ματι λιγο Tongue
Logged
tzitzikas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 224



View Profile WWW
Re: Καλυτερος τροπος για να ριξω τη ταση?
« Reply #23 on: September 08, 2011, 20:45:08 pm »

δες τον σταθεροποιητή LM338K
http://www.datasheetcatalog.org/datasheet/stmicroelectronics/2576.pdf
http://www.datasheetcatalog.com/datasheets_pdf/L/M/3/3/LM338K.shtml
Το pdf εχει κυκλωμα ωστε να ρυθμισεις την ταση σε οποια τιμη θες. αντεχει μέχρι 5Α με την προυπόθεση οτι η διαφορά τάσης εισόδου-εξόδου είναι μικρότερη απο 10v. Φυσικά θέλει μια καλή ψύκτρα
μπορεί να βγάλει απο 2-30βολτ με τον κατάλληλο Μ/Σ βέβαια. Εσύ βέβαια έχεις έτοιμη την dc τάση. οπότε πιο απλό
ουσιαστικά λειτουργεί σαν τον lm317 και χρειάζεται τα ίδια εξωτερικά εξαρτήματα (αντιστάσεις και ποντρσιόμετρο ωστε να έχεις την ρύθμιση της τάσης στο επίπεδο που θες) απλα ο lm317 ειναι σε θήκη ΤΟ-220 και αντεχει 1,5Α και το LM338K
ειναι σε θήκη ΤΟ3 και αντέχεια 5Α. Προσχοχή βγαίνει και σε έκδοση σε θήκη ΤΟ-220 ως LM338. Εσύ χρειάζεσαι το
LM338K
« Last Edit: September 08, 2011, 20:54:27 pm by tzitzikas » Logged

http://www.1431am.webs.com
https://1431am.webs.com/tzitzikas.html  <--Tzitzikas
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...