• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 27, 2026, 11:30:28 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 27, 2026, 11:30:28 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by el mariachi
[Today at 11:00:16]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[Today at 10:45:47]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[June 26, 2026, 21:28:50 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by sassi
[June 26, 2026, 18:18:57 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[June 26, 2026, 15:58:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431547
Total Topics: 32025
Online Today: 2141
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 14
Guests: 1052
Total: 1066
christina02
gpapmtb
Dimosthenis
Saint_GR
vaggelisx
fungi
apob
George_RT
Lmnop
ttsengel
panagiotisv
alexanton
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 52 Go Down Print
Author Topic: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!  (Read 139621 times)
sofigami
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1329


ひ らこしんじ


View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #120 on: June 27, 2011, 22:06:45 pm »

Χαχαχαχαχα νομίζω ότι είναι από τα πιο αστεία  "Πότε θα βγει το μάθημα" το τωρινό..
Logged

arashi
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5113


Tell them how I'm defying gravity


View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #121 on: June 27, 2011, 22:35:49 pm »

Quote from: sofigami on June 27, 2011, 22:06:45 pm
Χαχαχαχαχα νομίζω ότι είναι από τα πιο αστεία  "Πότε θα βγει το μάθημα" το τωρινό..

そう,ねええ?

 Cheesy
Logged

クリスチネットあなたの者だから...
sofigami
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1329


ひ らこしんじ


View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #122 on: June 27, 2011, 23:04:30 pm »

Και από τα πιο ιαπωνικά "Πότε θα βγει το μάθημα" φυσικά Wink
Logged

arashi
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5113


Tell them how I'm defying gravity


View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #123 on: June 28, 2011, 00:51:33 am »

Quote from: sofigami on June 27, 2011, 23:04:30 pm
Και από τα πιο ιαπωνικά "Πότε θα βγει το μάθημα" φυσικά Wink

Προσπαθουμε λεμε  Wink
Logged

クリスチネットあなたの者だから...
conquer
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 239


I am what I am,someone has to be


View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #124 on: June 28, 2011, 01:56:17 am »

Ο Μπέος έστησε τα ΣΑΕ2 να βγούνε πριν την 1η ιουλίου
Logged
The Stig
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1230


Είμαστε άρρωστοι και είναι πια αργά...


View Profile WWW
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #125 on: June 28, 2011, 02:00:28 am »

Quote from: arashi on June 28, 2011, 00:51:33 am
Quote from: sofigami on June 27, 2011, 23:04:30 pm
Και από τα πιο ιαπωνικά "Πότε θα βγει το μάθημα" φυσικά Wink

Προσπαθουμε λεμε  Wink

Πάντα.
エロ
Logged

http://www.youtube.com/watch?v=_nK8DoV8FJE

Η φλόγα καίει εδώ και καιρό σε γήπεδα και δρόμους... Τώρα όμως φούντωσε και θα σας κάψει όλους.
Tara
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 74


View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #126 on: June 28, 2011, 10:47:01 am »

Διανεμημένη Παραγωγή αργεί; Huh
Logged
arashi
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5113


Tell them how I'm defying gravity


View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #127 on: June 28, 2011, 12:38:11 pm »

Ρε παιδια με την τηλεπικοινωνιακη τι γινεται??

Περασανε 12 ωρες γμτ  Embarrassed

 Grin
Logged

クリスチネットあなたの者だから...
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #128 on: June 28, 2011, 13:17:21 pm »

Quote from: The Stig on June 28, 2011, 02:00:28 am
Quote from: arashi on June 28, 2011, 00:51:33 am
Quote from: sofigami on June 27, 2011, 23:04:30 pm
Και από τα πιο ιαπωνικά "Πότε θα βγει το μάθημα" φυσικά Wink

Προσπαθουμε λεμε  Wink

Πάντα.
エロ

Oh what the hell,ας χωθώ κι εγώ.
そろそろ電気測定法2の時間だね?
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
magic.ece
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3670



View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #129 on: June 28, 2011, 13:19:43 pm »

Quote from: Αθηρ on June 27, 2011, 20:13:49 pm
Quote from: magic.ece on June 27, 2011, 20:12:08 pm
Κυκλώματα 3????

Βγήκαν. Κόπηκες.
sfyri
Logged

I won, it's finally over.
ritchie
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 265



View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #130 on: June 29, 2011, 14:12:09 pm »

Αντε δικτυα τηλεπ
Logged
ploutarhead
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 197


View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #131 on: June 29, 2011, 15:01:36 pm »

ΕΕΤ Ι???
Logged
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #132 on: June 29, 2011, 15:42:22 pm »

πόσο καιρό κάνουν οι ΥΤ1;
πόσο καιρό κανουν οι Μετρήσεις ΙΙ;
πόσο καιρό κάνουν τα ΣΗΕ Ι;

.
.
.
.
.
.
.
.
 Cheesy
Logged

bay bay timy.
ritchie
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 265



View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #133 on: June 29, 2011, 16:17:21 pm »

εναν μεσοκαιρο..ειναι μοδα η προσθεση του μεσο- σε λεξεις που δηλωνουν χρονο.
Logged
Αθηρ
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 495



View Profile
Re: Της εξεταστικής τα καμώματα (aka Πότε θα βγει το μάθημα v.June2011)!
« Reply #134 on: June 29, 2011, 19:14:41 pm »

Quote from: ritchie on June 29, 2011, 16:17:21 pm
εναν μεσοκαιρο..ειναι μοδα η προσθεση του μεσο- σε λεξεις που δηλωνουν χρονο.
αχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχα χχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχ αχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχα χαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχ αχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχαα χαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχ αχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχ ααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχα αχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχα χχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχ χααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχα χαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχ αχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχα χαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχ αχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχα χαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχα αχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχαα χαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχ χααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχαχχααχαχαχχ ααχαχαχαχαχχααχαχαχχααχαχαχαχ
Logged

Τιποτα
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 52 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...