• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 13:41:41 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 13:41:41 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by anna.f
[Today at 10:05:48]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[June 24, 2026, 21:22:12 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431517
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 65
Guests: 893
Total: 958
sideras07
protians
ggalamat
Kyriacos
themis01
filon05
georgino
afroditi
sterxz
Saint_GR
ThanosKoutsoump
Mizz
kostas.de
apob
vaggelisx
femanak
panagiotisv
Niki kiose
Pakapis5
Sarikas
fotiszach
dsaragiotis
George15
iliaskou
JoHn!
Kena
Elbowshot
sterprts
meletis
mdimitrig
ln07
Knestoras93
mike1996
xanthosp
Leftor
PrincessConsuela
dimopoul
El professor
LelisNiko
Kouges
Nikos_313
petralexiou
Giannis Masterio
Foteini_K
gsifnio
kvas
iaioanno
kakousios
peakymath
ΡΙΤΟΣΧΑ
estoimea
hacky
akontel
Kelly Tsimpouri
arkou
Tasaris
alexkoutsman
ellimoschou
kouf
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > ee-art > Ζωγραφική - Φωτογραφία - Κόμικ (Moderators: Mr Watson, Nikos_313) > Salvador Dalí
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Salvador Dalí  (Read 5642 times)
ectoras
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 666



View Profile
Salvador Dalí
« on: May 19, 2011, 22:41:21 pm »

 Smiley Smiley Smiley

εδώ θα ποστάρει όποιος θαυμάζει αυτόν τον τρελό-πανούργο-μαγικό ζωγράφο!


http://en.wikipedia.org/wiki/Salvador_Dal%C3%AD





Logged
theoxan
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 456



View Profile WWW
Re: Salvador Dalí
« Reply #1 on: May 19, 2011, 22:45:13 pm »

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=rK4Bh_arF-E" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=rK4Bh_arF-E</a>
Logged

http://negra-oveja.blogspot.com/
arashi
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5113


Tell them how I'm defying gravity


View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #2 on: May 19, 2011, 23:03:10 pm »

ωραιος!
Logged

クリスチネットあなたの者だから...
ectoras
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 666



View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #3 on: May 20, 2011, 00:58:03 am »

Logged
ectoras
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 666



View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #4 on: May 20, 2011, 01:00:48 am »

Logged
nasia!!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 6224


I lost control again..


View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #5 on: May 20, 2011, 01:11:10 am »

To πρώτο ειδικά..και το δεύτερο για συμβολισμούς περισσότερο.



Logged

"It's hot in Topeka και εδώ ο καιρός επιτέλους έγινε καλύτερος.."
ectoras
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 666



View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #6 on: May 20, 2011, 01:13:18 am »

 Smiley το πρωτο ειναι το desktop μου!
Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #7 on: May 20, 2011, 01:46:21 am »

One ought to be able to hold in one’s head simultaneously the two facts that
Dali is a good draughtsman and a disgusting human being.

http://georgeorwellnovels.com/essays/benefit-of-clergy-some-notes-on-salvador-dali/
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #8 on: May 20, 2011, 03:37:13 am »

És rodó i dura molt, Chupa Chups.

Logged

Vive le son
D'l'explosion!
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #9 on: May 20, 2011, 13:48:15 pm »

Quote from: Social_waste on May 20, 2011, 01:46:21 am
One ought to be able to hold in one’s head simultaneously the two facts that
Dali is a good draughtsman and a disgusting human being.

http://georgeorwellnovels.com/essays/benefit-of-clergy-some-notes-on-salvador-dali/

Ο αρθρογράφος έχει πολύ άσχημη ηθική. Το πρώτο "παραστράτημα" του Νταλί που αναφέρει είναι και το σημαντικότερο: Περιστατικά απρόκλητης (όπως αφήνεται να εννοηθεί τουλάχιστον), βάρβαρης σωματικής βίας που ξεκινάνε από την ηλικία των 6 ετών και συνεχίζουν μέχρι τα 30 του. Ο αρθρογράφος συνεχίζει με την πρόθεση της κλιμάκωσης, αλλά όλα τα υπόλοιπα που αναφέρει είναι στην πραγματικότητα πολύ υποδεέστερα.

Το περιστατικό με τη νυχτερίδα, αν και σκληρό, μπορεί να αποδοθεί στο νεαρό της ηλικίας του. Η υπόθεση με το κορίτσι που τον ερωτεύτηκε είναι αβλαβής συναισθηματικός σαδισμός - προσωπικά διαβάζοντας ανάμεσα στις γραμμές συμπεραίνω ότι η κοπέλα ήξερε τι έκανε και τι ήθελε, και η σχέση τους ήταν συναινετικά σαδομαζοχιστική. Τα περί αυνανισμού δε μου λένε τίποτα. Ισχυρίζεται ότι ένιωσε την παρόρμηση να σκοτώσει τη μέλλουσα γυναίκα του, το οποίο είναι βέβαια ανησυχητικό, αλλά στην πράξη δεν συνέβη τίποτα και έχουμε απλά άλλη μία (πιθανόν ακραία) σαδομαζοχιστική σχέση. Απέφυγε τον πόλεμο - και; Είχε σεξουαλικές αποκλίσεις - και;
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #10 on: May 20, 2011, 14:31:02 pm »

ο αρθρογραφος ειναι ο οργουελ.

επιπλεον νομιζω οτι το αρθρο δεν λεει αυτο που νομιζεις.
η λογικη του δεν ειναι οτι αυτος κανει πραγματα ανηθικα.
ειναι οτι λεει και κανει ενα συνολο απο 'παραξενα' η 'σοκαριστικα'
πραγματα, με συνειδηση οτι ειναι τετοια, απλα για να ξεχωρισει.
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
τσαι-borg
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1703


Central to nowhere.


View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #11 on: May 20, 2011, 14:46:11 pm »

Αυτο δεν τον κανει αυτοματα να εχει ηθικη.
(και τον κανει και ασχημο)
Περαν αυτου,το να θαυμαζεις καποιον για το εργο του δεν συναδει απαραιτητα με το να τον θαυμαζεις για τον χαρακτηρα του ή τη ζωη του.
Στην πραγματικοτητα ολη η αυτη η κατηγορια "οχι-και-τοσο-φυσιολογικων-καλλιτεχνων" εχει ως βασικο γοητρο τις οποιες παρεκλισεις τους απο το φυσιολογικο.Ειναι προφανες οτι αφου υιοθετησεις τον χαρακτηρα του περιεργου,εως και τρελου,καποια τετοια στοιχεια θα τα τονισεις οσο γινεται.
Ειναι μερος του τι σε κανει αναγνωρισιμο.
aka καλο marketing.
Logged

Θα ήθελα να υπενθυμίσω στη Διεύθυνση ότι τα ποτά είναι μπόμπες,ότι η γκαρσόνα με το καπέλο έχει σύφιλη κι ότι η ορχήστρα αποτελείται από πρώην SS τέρατα.
Ωστόσο,επειδή είναι Παραμονή Πρωτοχρονιάς κι έχω καρκίνο στο χείλος θα βάλω το χάρτινο καπέλο μου πάνω στη διάσεισή μου και θα χορέψω.
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #12 on: May 20, 2011, 14:49:10 pm »

Quote from: τσαι-borg on May 20, 2011, 14:46:11 pm
Περαν αυτου,το να θαυμαζεις καποιον για το εργο του δεν συναδει απαραιτητα με το να τον θαυμαζεις για τον χαρακτηρα του ή τη ζωη του.
ναι, το λεει καπου δωδεκα φορες μεσα στο αρθρο.
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
τσαι-borg
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1703


Central to nowhere.


View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #13 on: May 20, 2011, 14:54:26 pm »

το επιβεβαιωνω.
την επομενη φορα που θα πεις κατι για τον bukowski ομως να ξερεις οτι θα στο υπενθυμισω πανω απο 12 φορες.
Logged

Θα ήθελα να υπενθυμίσω στη Διεύθυνση ότι τα ποτά είναι μπόμπες,ότι η γκαρσόνα με το καπέλο έχει σύφιλη κι ότι η ορχήστρα αποτελείται από πρώην SS τέρατα.
Ωστόσο,επειδή είναι Παραμονή Πρωτοχρονιάς κι έχω καρκίνο στο χείλος θα βάλω το χάρτινο καπέλο μου πάνω στη διάσεισή μου και θα χορέψω.
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Salvador Dalí
« Reply #14 on: May 20, 2011, 14:58:11 pm »

Quote from: Social_waste on May 20, 2011, 14:31:02 pm
ο αρθρογραφος ειναι ο οργουελ.

επιπλεον νομιζω οτι το αρθρο δεν λεει αυτο που νομιζεις.
η λογικη του δεν ειναι οτι αυτος κανει πραγματα ανηθικα.
ειναι οτι λεει και κανει ενα συνολο απο 'παραξενα' η 'σοκαριστικα'
πραγματα, με συνειδηση οτι ειναι τετοια, απλα για να ξεχωρισει.

Social_waste στο ίδιο το απόσπασμα που παρέθεσες τον αποκαλεί disgusting human being. Οπότε σίγουρα δίνει βάρος στο θέμα της ηθικής.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...