• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 01, 2025, 14:24:37 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 01, 2025, 14:24:37 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[Today at 13:53:11]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by tzortzis
[Today at 12:55:49]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by sassi
[Today at 12:14:48]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by MajorTom
[Today at 11:34:38]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by okan
[July 31, 2025, 20:32:45 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[July 30, 2025, 15:31:16 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Katarameno
[July 28, 2025, 23:50:00 pm]

Αναβαθμολόγιση??
by Katarameno
[July 28, 2025, 23:20:48 pm]

Ίδρυση Ιδιωτικών Πανεπιστ...
by Katarameno
[July 28, 2025, 20:59:44 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9987
Latest: Kwtininatheod
Stats
Total Posts: 1427621
Total Topics: 31739
Online Today: 147
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 28
Guests: 109
Total: 137
abunchofcells
Dimos Bachlas
Katarameno
antontsiorvas
AcDimitri
Petross
Gauss111
stefanos hios
DLHERRO
bsp
stavros0201
rikos4
kkon
chatzikys
george14
HlektrikhPatata
chrisvobi
Geoth
anastasimi
kst
chris123
Saint_GR
gkaramp
aris123321
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού > Παιχνίδια (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 62 63 [64] 65 Go Down Print
Author Topic: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)  (Read 53268 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #945 on: March 20, 2006, 04:32:19 am »

πάρεις μια
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #946 on: March 20, 2006, 04:32:52 am »

πίπα, μωρό
Logged

byeeee
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #947 on: March 20, 2006, 04:33:47 am »

χωρίς κόκκαλα!
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #948 on: March 20, 2006, 04:34:35 am »

Και πέθανε!
Logged

byeeee
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #949 on: March 20, 2006, 04:36:07 am »

Φτάνει πια!!!

ΤΕΛΟΣ

Ας το τελειώσουμε εδώ πριν ξεφτιλιστεί εντελώς!
Το αποτέλεσμα θα ποστάριστει εντός των ημερών....
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #950 on: March 20, 2006, 04:38:18 am »

Εϊμαι πολύ χαρούμενος που τελείωσε σε δική μου ατάκα.... και μάλιστα σε ατάκα πέθανε.... δε μπορείτε να πείτε αυτή η ιστορία είχε σεξ και αίμα... σίγουρη επιτυχία... περιμένω με αγωνία το τέλος της τριλογίας Cheesy Cheesy
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #951 on: March 20, 2006, 04:39:00 am »

Ποιο αποτέλεσμα;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #952 on: March 20, 2006, 04:39:57 am »

Θα μοντάρουν την ιστρορία σε .pdf
Logged

byeeee
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #953 on: March 20, 2006, 04:40:18 am »

Τούραμπαρ η τελευταία ατάκα είναι δική μου! ΧΑχαχαχα! "Φτάνει πια"

Αυτό βέβαια μπορεί να αλλάξει αναλόγως με το πόσο αντέχει η τσέπη σου...χαχαχαχχα Tongue Tongue Cheesy
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #954 on: March 20, 2006, 04:41:43 am »

Δε πειράζει... την αφήνω την τελευταία ατάκα σε σένα.... να κλείσει και ο κύκλος Wink

Και η προτελευταία μου αρκεί Cheesy
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #955 on: March 20, 2006, 04:42:28 am »

AAAAA θα γίνει pdf?

Ωραία!

Ας κάνουμε στο μέλλον και ένα ερωτικό θρίλερ
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #956 on: March 20, 2006, 04:43:32 am »

Πάντως δεν ήταν καλο που τους αφήσαμε στα κρύα του λουτρού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Shocked
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #957 on: March 20, 2006, 04:45:14 am »

Μπορούμε να υποθέσουμε ότι οι ήρωες "τελείωσαν" με το
και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερεα..... σαν παραμύθι.
Logged

byeeee
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #958 on: March 20, 2006, 04:50:33 am »

Ωραία!  Wink
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Απ: Ιστορίες Για Αγρίους (Part 2)
« Reply #959 on: March 20, 2006, 14:36:30 pm »

Quote from: Heinrich Hertz on March 20, 2006, 04:43:32 am
Πάντως δεν ήταν καλο που τους αφήσαμε στα κρύα του λουτρού!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Shocked
Είναι σίκουελ ρε, όπως ο άρχοντας, για να μπορούμε να βγάλουμε κι άλλο μετά Tongue
Logged

Pages: 1 ... 62 63 [64] 65 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...