• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:22:29 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 23:22:29 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 63
Guests: 165
Total: 228
Born_Confused
chaniotism
thaliatsk
marwt
victoria
theofr
spoun
stefpapa21
Grigorisioan05
dr.giorgos
pavlaras
ExecuteExe
elizabeth
eirinikompselidou
Ariadni
elias_farhood
stavr0s16
natavhoo
andyy
iliaskou
elischat
Aglosdoum
bougatsa
apob
Tsomp
Mari0s
msandr
Billyskotsikas
micelethe
soule
gpapmtb
dtkyriak
dimant
andreas2000
vasillikiiiiii
Nikos_313
Giopan
MasteRoot
Crainer
Pakapis5
ecevz
thunder
pantoulis
mprizakias
AA RE LEWN
Petros Ts
Local Rider
iakov
Nekt
vlasiosv
Elenit
alekos87
MrGreekArrow
Aria10
Gone_Forever
thomassamaras
anastas1a
dkonst
dkatsoul
acolak
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Δομές Δεδομένων (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Go Down Print
Author Topic: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011  (Read 18575 times)
pumba
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 118



View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #135 on: December 17, 2010, 19:55:50 pm »

Quote from: provataki on December 17, 2010, 19:49:37 pm
Quote from: pumba on December 17, 2010, 19:19:18 pm
για να βάλουμε 1 κινηση στον πινακα moves,ουσιαστικα την δημιουργουμε πρωτα (π.χ.Move m1=new Move(game.board[j], game.board[j], game.board[j].getNeighbors(game.board)[k])Wink και μετα απλα κανουμε moves.add() και μπαινει μονη της????

μπαινει μονη της, αφου βεβαια ελεγξεις την εγκυροτητα της.
ναι,εννοειται....οκ! αρα αλλου ειναι το λαθος.... Undecided
Logged
Ευχαριστο Διαλειμμα
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4721


ƸӜƷ


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #136 on: December 17, 2010, 22:51:58 pm »

Quote from: pumba on December 17, 2010, 19:55:50 pm
Quote from: provataki on December 17, 2010, 19:49:37 pm
Quote from: pumba on December 17, 2010, 19:19:18 pm
για να βάλουμε 1 κινηση στον πινακα moves,ουσιαστικα την δημιουργουμε πρωτα (π.χ.Move m1=new Move(game.board[j], game.board[j], game.board[j].getNeighbors(game.board)[k])Wink και μετα απλα κανουμε moves.add() και μπαινει μονη της????

μπαινει μονη της, αφου βεβαια ελεγξεις την εγκυροτητα της.
ναι,εννοειται....οκ! αρα αλλου ειναι το λαθος.... Undecided

Μη σε τρολλαρει ο προβατος....  Cheesy Cheesy
Φυσικα και την κανεις add, δεν ειχε νοημα αλλιως να υπαρχει η συναρτηση add (ελεχγεις την εγκυροτητα της πρωτα βεβαια, οπως λεει και ο προβατος). Tongue
Logged

Καρβουνε αμα σε πιασω στα χερια μου καηκες. Cheesy Cheesy Cheesy
gr3gory
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 319


1.21 Gigawatts!


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #137 on: December 17, 2010, 23:08:48 pm »

Quote from: provataki on December 17, 2010, 19:48:57 pm

να ελεγχεις οτι κελί χρησιμοποιείς με την isInBoard.... ετσι λύθηκε σε μενα.

δοκίμασε να κάνεις αυτό τον ελεγχο για το ποιος παιζει και ποιος ειναι αντιπαλος στην αρχή και να το αξιοποιησεις ως συνθήκη στη διαδικασία του(με το χρώμα για παραδειγμα).

η λογική μου λεει οτι οι 2 euristic δεν μπορουν να παιξουν αποτελεσματικά αφου και οι δυο κανουν βελτιστες κινήσεις, εχουν την ιδια στρατηγική ακριβως.

Ευχαριστώ, θα τα δοκιμάσω να δω αν γίνεται τίποτα.

Με την isInBoard εννοείς λύθηκε και το ότι έπαιζαν 2-3 φορές ο κάθε random;
Logged
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #138 on: December 18, 2010, 00:25:35 am »

Quote from: grigoris21 on December 17, 2010, 23:08:48 pm
Quote from: provataki on December 17, 2010, 19:48:57 pm

να ελεγχεις οτι κελί χρησιμοποιείς με την isInBoard.... ετσι λύθηκε σε μενα.

δοκίμασε να κάνεις αυτό τον ελεγχο για το ποιος παιζει και ποιος ειναι αντιπαλος στην αρχή και να το αξιοποιησεις ως συνθήκη στη διαδικασία του(με το χρώμα για παραδειγμα).

η λογική μου λεει οτι οι 2 euristic δεν μπορουν να παιξουν αποτελεσματικά αφου και οι δυο κανουν βελτιστες κινήσεις, εχουν την ιδια στρατηγική ακριβως.

Ευχαριστώ, θα τα δοκιμάσω να δω αν γίνεται τίποτα.

Με την isInBoard εννοείς λύθηκε και το ότι έπαιζαν 2-3 φορές ο κάθε random;

ναι αυτο συνεβαινε οντως. εγραφε "moving out of board" και μετα επαιζε ο αλλος χωρις να κινηθει ο πρωτος.
μαλλον κομπλαρε σε καποιο παρακατω ελεγχο
οποτε εμενε στασιμο. παντως λυθηκε
Logged

bay bay timy.
Άγνωστος Χ
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 190


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #139 on: December 18, 2010, 23:00:47 pm »

Υλοποίηση κάποιας δομής δεδομένων θα υπάρχει στην τρίτη εργασία; Γιατί μέχρι τώρα...
Logged
beefheart
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 79


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #140 on: December 18, 2010, 23:41:52 pm »

Quote from: Άγνωστος Χ on December 18, 2010, 23:00:47 pm
Υλοποίηση κάποιας δομής δεδομένων θα υπάρχει στην τρίτη εργασία; Γιατί μέχρι τώρα...

Άραξε ρε φιλαρακι.Πόσο γαμάτος μπορεί να είσαι;
Logged
gr3gory
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 319


1.21 Gigawatts!


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #141 on: December 19, 2010, 05:43:56 am »

Quote from: grigoris21 on December 17, 2010, 23:08:48 pm
Quote from: provataki on December 17, 2010, 19:48:57 pm

να ελεγχεις οτι κελί χρησιμοποιείς με την isInBoard.... ετσι λύθηκε σε μενα.

δοκίμασε να κάνεις αυτό τον ελεγχο για το ποιος παιζει και ποιος ειναι αντιπαλος στην αρχή και να το αξιοποιησεις ως συνθήκη στη διαδικασία του(με το χρώμα για παραδειγμα).

η λογική μου λεει οτι οι 2 euristic δεν μπορουν να παιξουν αποτελεσματικά αφου και οι δυο κανουν βελτιστες κινήσεις, εχουν την ιδια στρατηγική ακριβως.

Ευχαριστώ, θα τα δοκιμάσω να δω αν γίνεται τίποτα.

Λοιπόν τελικά στη findAllMoves δεν έκανα έλεγχο για το ποιος παίζει τώρα, οπότε στο Vector επέστρεφε κινήσεις και για τους δύο παίκτες. Έτσι δεν υπήρχε σειρά και έπαιζαν λίγο τυχαία. Με έναν έλεγχο με την isBlack λύθηκε το πρόβλημα, ώστε να επιστρέφονται κινήσεις μόνο του ενός παίκτη κάθε φορά.

Τα μηνύματα στην κονσόλα σταμάτησαν με έλεγχο κάθε κελιού με την isInBoard όπως είπε και ο provataki και παράλληλα οι 2 Heuristic δεν κολλάνε, απλά στην αρχή κάνουν ίδιες κινήσεις και δεν βγαίνει κάποιος μπροστά.

Το θέμα είναι πλέον ότι με έναν Heuristic και έναν Random, ο Heuristic δεν βγάζει πιονια του αντιπάλου έξω και παίζουν συνέχεια.. Αυτό μαλλον είναι πρόβλημα στην Evaluate; Σε σας ο Heuristic νικάει πάντα τον Random;
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #142 on: December 19, 2010, 07:53:33 am »

H evaluate στην αρχή είναι φτιαγμένη να δίνει random αποτελέσματα.
Αν δεν την πειράξεις αυτήν, θα παίζει random και ο Heuristic.
Logged

byeeee
ggpyr
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1247



View Profile WWW
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #143 on: December 19, 2010, 12:05:09 pm »

Απλά στην evaluate πρέπει να αφαιρείς σημαντικό μέρος του βαθμού αξιολόγησης ανάλογα με το πόσα πούλια φαγώθηκαν.

Έτσι όταν ψάχνει ο  heuristic για τον καλύτερο συνδυασμό κινήσεων θα δει ότι όταν φάει πούλι αντιπάλου αυτός θα χάσει μεγάλο μέρος του βαθμού του (δηλαδή ο δικός του θα ανέβει αφού είναι ουσιαστικά η διαφορά των 2)

Οπότε και θα την επιλέξει ως βέλτιστη κίνηση
Logged

abadasa13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 167



View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #144 on: December 19, 2010, 16:21:15 pm »

να ρωτησω και εγω κατι... βαζω να παιξει η ραντομ και δεν πουσαρει ποτε τον αντιπαλο... εχω εγω κατι λαθος ή σε ολους ετσι ειναι?????
αμα υπαρχει λαθος θα ειναι στην vector αλλα εγω ακολουθησα κατα γραμμα τον ψευδοκωδικα της εκφωνησης....
Logged

ytold
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #145 on: December 19, 2010, 17:38:47 pm »

γενικά πολύυυυύ σπάνια θα πουσάρει τον αντίπαλο. Αν θες να το τσεκάρεις για σιγουριά, βάλε να παίζεις εσύ κόντρα στην random και στήνε τα πούλια σου έτσι ώστε να υπάρχουν όσο το δυνατόν περισσότερες πιθανότητες να σε πουσάρει. Είναι τόσες πολλές οι δυνατές κινήσεις γενικά που για να τύχει να πετύχει την σωστή κίνηση θα σου πάρει πολύ ώρα.

Άσχετο το παιχνίδι τελειώνει όταν τα πούλια του ενός παίχτης τελειώσουν ή όταν κάποιος βγάλει 6 πούλια του αντιπάλου?
Logged

byeeee
il capitano
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4090


Verona Rulez - aua


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #146 on: December 19, 2010, 17:43:51 pm »

Ισχυει αυτο που λεει ο τουραμ. Πολυ σπανια σπρωχνει εκτος ταμπλο ο random, αλλα σπρωχνει! Είναι καθαρα θεμα τυχης.


Quote from: Turambar - DNT GO HOME on December 19, 2010, 17:38:47 pm
Άσχετο το παιχνίδι τελειώνει όταν τα πούλια του ενός παίχτης τελειώσουν ή όταν κάποιος βγάλει 6 πούλια του αντιπάλου?

Οταν καποιος βγαλει 6 πουλια του αντιπαλου!
Logged

Η βραζιλιανικη μουσικη ειναι αντικαταστατικη γιατι χορευεται σε παραλιες
οι παραλιες εχουν αμμο
που αποτελειται απο πυριτιο
που προερχεται απο την λεξη πυρ
εκ'του οποιου αναγενναται ο φοινικας
γνωστο συμβολο της χουντας των Συνταγματαρχων
Αντ'αυτου το καταστατικο απαγορευει καθε φασιστικη οργανωση!!!!!

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on October 28, 2010, 03:09:57 am
ΑΣΑ, ΟΥΙΣΚΙ ΚΑΙ ΑΙΡΟΝ ΜΕΗΝΤΕΝ ΔΙΣΚΟΙ
Peace
abadasa13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 167



View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #147 on: December 19, 2010, 17:49:40 pm »

Κατ'αρχάς, ευχαριστώ για την ενημέρωση σχετικά με τη ράντομ γιατί με είχε ανησυχήσει το όλο θέμα...
Έχω βέβαια και ακόμα ένα θέμα: Ολοκλήρωσα (υποτίθεται) την evaluate, είμαι σίγουρος ότι επιστρέφει αριθμό απο -100 εώς 100, αλλά παρολ'αυτά η Heuristic δεν κάνει καμία κίνηση...
Να υποθέσω αυτή η %$^&%&^% Vector έχει πρόβλημα; Ακόμα και όταν βάζω τυχαίο (σταθερό) αριθμό δε λειτουργεί...
Γενικότερα ψιλοπαράνοια η εργασία...(ή παρανοϊκή είναι η υλοποίησή μου, δεν είμαι σίγουρος... Cheesy )

Υ.Γ. Με 6 πούλια του αντιπάλου εκτός τελείωνει το παιχνίδι.
Logged

ytold
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #148 on: December 19, 2010, 18:03:39 pm »

Γενικά η evaluate δεν χρειάζεται να επιστρέφει κάποιο συγκεκριμένο πεδίο τιμών.
Απλά πρέπει να φροντίσεις να ορίσεις τι αριθμούς να στέλνει για κάθε πιθανό ταμπλώ.

Αν δεν κάνει καμία κίνηση κάτι χαζό παίζει. Το πιο πιθανό είναι να μην επηρεάζει ο κώδικας σου το τι επιστρέφει η evaluate, με αποτέλεσμα να βαθμολογεί ίσα όλες τις κινήσεις και έτσι να κάνει τετριμένες επιλογές. (πχ να κινεί το τελευταίο δυνατό πούλι).
Θα πρότεινα πάντως, στους παράγοντες σας να προσθέτεται με πολύ μικρό βάρος και έναν τυχαίο παράγοντα, ώστε αν όλες οι δυνατές κινήσεις ναι είναι ισάξιες, να επιλέγει μια τυχαία, αλλιώς κινδυνεύει να μπει σε επαναλαμβανόμενες κινήσεις ο Heuristic.
Logged

byeeee
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] Εργασίες 2010-2011
« Reply #149 on: December 19, 2010, 18:11:54 pm »

Υπάρχει ένας τρόπος για να κάνετε τον Heuristic ανίκητο από κάθε αντίπαλο.


Κάντε έλεγχο για το πόσα πούλια έχουν βγει. Αν έχουν βγει 5 δικά σας... βάλτε τον αλγόριθμο σε ένα ατέρμονο loop.
Logged

byeeee
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...