• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 14:07:55 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 14:07:55 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426669
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 57
Guests: 125
Total: 182
giannopapas
JoHn!
georsoti
mpournaz
kraxtopoulos
glavdakis
ioannisdamantis
Nikos_313
billaraspap7
george14
valentini
gkg
ggalamat
johncow
zille
ddantono
genethalsss74
ioannisfa
gp6
iliaspapam
jh13
mariaxalk
manolitsis
Domnious
EiriniGeo
et7gr
kouf
faidonchatz
anna.ts
cpapadd
mikrosdia
vasilis saitis
nikolakys
Antigoni
vaggelisx
Antreas17
Vasilis Koudounis
Konstantinoy
George_RT
DimStyl
adamchatz
AcDimitri
tinidou
chatzisot
apapathe
Mr Watson
panagiwt1s
mmikelo
trelogauros7
Dimosthenis
geo66
Bill g
theodorevic
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Συγγράμματα - Σημειώσεις (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;  (Read 5694 times)
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Απ: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #15 on: March 10, 2006, 03:57:12 am »

Θα ήθελα να εστιάσω κυρίως στο σημείο
Quote
"Η αντίρρησή μου για τα πλήρως δωρεάν βιβλία έγκειται στο ότι ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΑΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΣΑΜΠΑ."

Θεωρώ αδιανόητο ένας φοιτητής του ΤΗΜΜΥ ΑΠΘ να μην εκτιμάει τα βιβλία που μοιράζονται.

Σε σύγκριση με άλλα πανεπιστήμια, τα βιβλία που μας μοιράζονται είναι πολύ καλύτερα (με μερικές εως ελάχιστες εξαιρέσεις).
Σε πληροφορώ πως το βιβλίο πχ του Μάργαρη διδάσκεται και σε άλλα πανεπιστήμια (Βόλος) και προτείνεται από άλλους καθηγητές. Άλλο παράδειγμα: φίλοι μου ηλεκτρολόγοι (από άλλο πανεπιστήμιο) αγόρασαν τα βιβλία του Τσιμπούκη για να διαβάσουν πεδίο. Τέλος ποιος μπορεί να αμφισβητήσει την αξία του βιβλίου του Ντοκόπουλου που μοιράζεται στην ΕΕΤ ΙΙ;
Επίσης και τα βιβλία της διανυσματικής ανάλυσης και των διαφορικών, πιθανότητες, C, είναι πολύ καλά για να μην τα εκτιμήσει κανείς. (τα παραπάνω αποτελούν απλά παραδείγματα, φυσικά υπάρχουν και άλλα βιβλία).

Δυστυχώς όμως έχουμε μάθει να μην εκτιμάμε ότι μας προσφέρεται άλλα αντ' αυτού να γκρινιάζουμε. Λίγοι εκτιμάνε το "ΔΩΡΕΑΝ".
Αν αυτοί που δεν εκτιμάνε τα συγγράμματα που διανέμονται, υποχρεωνόταν να τα αγοράζουν (μόνο αυτά και όχι ό,τι σύγγραμμα θέλαν για το εκάστοτε γνωστικό αντικείμενο) θα άλλαζε κάτι; Μόνο ψυχολογικά: θα νιώθαν καλύτερα γιατί τα πληρώσαν.

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα! Όποιος δεν εκτιμάει τα βιβλία που του μοιράζονται, ας μην τα πάρει στην τελική.

Quote
Ο φοιτητής πάντως που πραγματικά ενδιαφέρεται με το αντικέιμενο που σπουδάζει , θα αγοράσει και επιπλεόν βιβλία..

Συμφωνώ απόλυτα! Κανένα σύγγραμα δεν μπορεί να καλύψει πλήρως όλο το γνωστικό αντικείμενο. Όποιος θέλει το κάτι παραπάνω θα αγοράσει και άλλο βιβλίο, και είναι αρκετοί που το κάνουν αυτό.

Τέλος τόση φασαρία έχει γίνει για την κατάργηση των δωρεάν συγγραμάτων, ας μην ρίχνουμε λάδι στη φωτιά. Οι αντιδράσεις δεν θα είναι λίγες.

(** όταν έγραφα το ποστ δεν είχα διαβάσει το αμέσως προηγούμενο ποστ του κύβου **)
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #16 on: March 10, 2006, 17:13:08 pm »

Ο "μικροαστος" ειναι ενας πολιτικος ορος... Αν σου θυμιζει αστικο, λυπαμαι αλλα δεν μπορω να σε βοηθησω, κανε διαμαρτυρια στον ΟΑΣΘ Grin Περα απο την πλακα, να σε triggαρω λιγο ακομα, λεγοντας σου πως ειναι κι αυτο θεμα συμβολισμου, και τελικα το παραδειγμα μου με τη boolean algebra καθισταται πιο επικαιρο απο ποτε! Το "αστυ" ειναι κατι συγκεκριμενο, κι απ' αυτο προκυπτει τοσο η αστικη (συγκοινωνια) οχι και ο μικροαστος... Αρα, ειναι και παλι θεμα κατανοησης Wink Κι ειναι κι αυτο κομματι της ευρυτερης ικανοτητας αντιληψης (το να καταλαβεις τι σχεση εχει το αστικο με τον μικροαστο Grin )
Επισης και η διαλεκτικη ειναι κατι πολυ συγκεκριμενο, και απαιτει μια στοιχειωδη αντιληψη, καθως και ενα μικρο υποβαθρο (που σε σενα συγκεκριμενα, δεν το αμφισβητησα ποτε) Και προφανως πρεπει να αντιληφθουμε τα ιδια πραγματα για να επικοινωνησουμε...
Αν σου γραψω 1+1=1 τι θα πεις? Πως εκανα λαθος?
Προφανως, αν σου παρουσιαζω προσθεση, ειτε δυαδικου, ειτε δεκαδικου, ειτε οποιουδηποτε αλλου συστηματος... Αν ομως ειναι η πραξη boolean AND?

Το "τις πταιει" για ολα αυτα που αναφερεις, ειναι μια μεγαλη συζητηση, μια τεραστια πολιτικη αναλυση, με προεκτασεις κοινωνιολογιας, ψυχολογιας, ψυχιατρικης, και αλλων πολλων επιστημων. Δεν σου λεω πως πρεπει αν εισαι πολυ-επιστημονας για να εχεις αποψη, ωστοσο δεν ειναι εις θεσιν (προσοχη!!! ειπα εις θεσιν, οχι ικανος, δυνατος, αξιος κλπ κλπ, εις θεσιν, δηλαδη σε θεση, και η θεση αλλαζει) ο καθενας να εκφραζει αποψη...

Αυτο που δεν καταλαβες (ή τουλαχιστον αυτην την εντυπωση μού αφησες) ειναι πως συμφωνω μαζι σου. Καί για το χαρακτηρα μας, καί για την ελλειψη ενδιαφεροντος μας, και για την προβληματικη παιδεια, που μας εμποδιζει να αποβαλουμε τη μικροαστικη νοοτροπια. Εχεις ομως κανει ενα τεραστιο λογικο αλμα, μετακινουμενος απο την αιτια σε ενα απο τα αποτελεσματα, δηλαδη το οτι "δεν εχουμε κινητρο για ψαξιμο". Μα, συμφωνω! Εχεις δικιο! Πραγματι δεν εχουμε! Δεν φταιει ομως το δωρεαν συγγραμμα γι' αυτο!!!
Οντως, οι πωλησεις των βιβλιων πεφτουν κατακορυφα. Δεν φταινε ομως τα δωρεαν Πανεπιστημιακα συγγραμματα!!!!!!!!!

Ισα ισα, η δωρεαν διανομη βιβλιων ειναι ενας απο τους τροπους να αντιμετωπισθει η βιβλιοφοβια!!! Αν φυσικα συνοδευτει και απο αλλα μετρα...

Το αλλο που λες ειναι τραγικο:
Quote
Αλλά να ξοδέψω χρήματα για να το αισθάνομαι πάντα κοντά μου... ρομαντικό ακούγεται, αλλά ας σοβαρευτούμε. Θα αγοράσω ένα βιβλίο ΕΦΟΣΟΝ έχω τα χρήματα. Διαφορετικά, δε χρειάζεται να το αγοράσω. Αυτό είναι η κατάχρηση πόρων. Προσωπικά, το πράττω, αλλά επειδή έχω τους πόρους.
Θα βοηθούσε ίσως (η κατάργηση του δωρεάν) και να πάνε τα χρήματα κάπου αλλού. Δεν ξέρω, υποθέτω.

Καλα εισαι σοβαρος? Δεν διακρινεις παραλογισμο σ' αυτην την τοποθετηση???
Αγοραζουμε βιβλια οταν και αν τα χρειαζομαστε, οχι οταν και αν μπορουμε!!!
Ακομα δεν μπορω να πιστεψω τα ματια μου... <<Αγοραζουμε βιβλια εφοσον ("επι οσον", δηλαδη "για οσο") εχουμε χρηματα, διαφορετικα δεν χρειαζεται>> ???? ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!!!!!!!!!

Το παραδειγμα μου οχι μονο σου αρεσε, αλλα το επεξετεινες κιολας, με τα παραδειγματα για τη Γραμμικη Αλγεβρα και την C++. Grin Grin Grin

Η διαφορετικη ορολογια, ειναι μονο το πανω κομματι απο το κουκουτσι του κερασιου στην τουρτα... Ειναι πολυ λιγα τα παραδειγματα. Δεν εχω καταλαβει ακομα ομως πώς ακριβως θα λυσεις το προβλημα καταργωντας τα δωρεαν συγγραμματα... Μα ισα ισα! Αν δωσεις στους φοιτητες το δικαιωμα να επιλεξουν αναμεσα σε 15 διαφορετικα βιβλια, θα εχουν να επιλεξουν αναμεσα σε 15 διαφορετικους ορισμους, και τοτε ειναι που θα γινει το μπαχαλο! Το ζητημα ειναι να διδαξεις στους φοιτητες πώς πρεπει να σκεφτονται και να ψαχνουν πισω απο την ορολογια - η οποια παρεμπιπτοντως δεν ειναι καθολου ασημαντη, δεν υποστηριζω κατι τετοιο, αλλα ειναι φαιδρο να καθεσαι να ασχολεισαι με 1-2 μικροπροβληματα, που στην τελικη δεν μπορεις να απαλλαγεις κι απ' αυτα...

Κι αν θελεις, παρε ως παραδειγμα το bit, το "δυφίον", και τη γλωσσικη συγκρουση που προκαλει...

Offtopic:

Τελος, η αναφορα σε χωρες με οικονομικα προβληματα (υπαναπτυκτες, δηλαδη υπο αναπτυξιν) δεν ειναι ρατσιστικη εν γενει. Η αναφορα ομως στους κατοικους με τον τροπο που αναφερθηκες, ειναι. Ελεημοσυνη δεν εχει αναγκη κανενας. Κι αν θελεις να ξερεις, προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ο ελεουμενος οφειλει να δαγκωνει το χερι που τον ελεει. Ισες ευκαιριες θελουμε, και οχι ελεημοσυνη, των "δυνατων" προς τα κατοικιδια τους...
Ο ορισμος της αδικιας: Δινουμε υποτροφιες, εκπτωσεις, δικαιωματα στα 5-10-100 παιδια που ΕΤΥΧΕ να βρεθουν στο Πανεπιστημιο μας, και τα υπολοιπα στα αρχιδια μας?
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #17 on: March 14, 2006, 13:39:44 pm »

Quote from: aliakmwn on March 10, 2006, 17:13:08 pm
Το αλλο που λες ειναι τραγικο:
Quote
Αλλά να ξοδέψω χρήματα για να το αισθάνομαι πάντα κοντά μου... ρομαντικό ακούγεται, αλλά ας σοβαρευτούμε. Θα αγοράσω ένα βιβλίο ΕΦΟΣΟΝ έχω τα χρήματα. Διαφορετικά, δε χρειάζεται να το αγοράσω. Αυτό είναι η κατάχρηση πόρων. Προσωπικά, το πράττω, αλλά επειδή έχω τους πόρους.
Θα βοηθούσε ίσως (η κατάργηση του δωρεάν) και να πάνε τα χρήματα κάπου αλλού. Δεν ξέρω, υποθέτω.

Καλα εισαι σοβαρος? Δεν διακρινεις παραλογισμο σ' αυτην την τοποθετηση???
Αγοραζουμε βιβλια οταν και αν τα χρειαζομαστε, οχι οταν και αν μπορουμε!!!
Ακομα δεν μπορω να πιστεψω τα ματια μου... <<Αγοραζουμε βιβλια εφοσον ("επι οσον", δηλαδη "για οσο") εχουμε χρηματα, διαφορετικα δεν χρειαζεται>> ???? ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!!!!!!!!!

Το βιβλίο είναι για να το διαβάζεις. Όχι για να το έχεις να το βλέπεις.
Μάλλον δε με κατάλαβες σε αυτό το σημείο, όπου μιλάω περί του δέοντος και όχι τόσο ρεαλιστικά κατά το γνωστό μικροαστικό τρόπο.
Εγώ πιστεύω ότι αν χρειάζεται κάποιος ένα βιβλίο, ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΙ.  ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΧΕΙ, δλδ να το έχει αγοράσει. Γι'αυτό και υπάρχουν οι βιβλιοθήκες. Τώρα, κατά πόσο μπορούν να το υποστηρίξουν αυτό είναι ένα άλλο (σχετικό ωστόσο) θέμα.

Νομίζω ότι μας έχουν μπερδέψει τα σημερινά μέσα διάδοσης των πληροφοριών. Συμπεριλαμβανωμένης και της διαθεσιμότητας των βιβλίων. Επειδή είναι φτηνά (ναι, φτηνά και μη με πείτε καπιτάλα) και προσιτά τα βιβλία, νομίζουμε ότι για να τα διαβάσουμε πρέπει να τα αγοράσουμε. Έλα όμως που δεν είναι έτσι.

Λοιπόν, θεωρώ απαραίτητη την αγορά βιβλίου από έναν σπουδαστή μόνο αν δεν το βρίσκει πουθενά αλλού (βιβλιοθήκες, ίντερνετ, κανάν φίλο). Και πολύ καλό θα ήταν, αν το βιβλίο σχετίζεται με τη σχολή του, να κάνει εισήγηση για να εισαχθεί στη βιβλιοθήκη.
Κατά τα άλλα (ξαναλέω), αν χρειάζεται κανείς ένα βιβλίο, ας το διαβάσει. Δε χρειάζεται να το αγοράσει.


Και στο κάτω κάτω, αυτό είναι η "δωρεάν παιδεία" μας; Τζάμπα βιβλία; Ακόμη και αν πολλά από αυτά είναι άψογα, όπως λέει και ο ανώνυμος root με τον οποίο συμφωνώ. Αλλά δεν είναι θέμα εκτίμησης αυτού που σου δίνεται. Είναι θέμα μη εκτίμησης αυτού που δεν δίνεις! (παρατηρήστε την ισοδυναμία σε αυτές τις δυο προτάσεις, πώς μ'αρέσει να γράφω κάτι τέτοια) Και πάλι δηλαδή, η εκτίμηση, όσο και η μη εκτίμηση, είναι υποκειμενικό θέμα, όπως είχε πει και ο αλιάκμων.


Να σημειώσω κάτι άλλο. Όταν προτάθηκαν τα "εναλλακτικά βιβλία" στο δημοτικό και το γυμνάσιο-λύκειο σε κάποια χρονιά (δε θυμάμαι τώρα), έγινε πανικός, ΚΥΡΙΩΣ από τη μεριά των εκπαιδευτικών. Εκεί να δείτε "μικροαστισμό", "και τι'ναι αυτά", "και πώς θα διδάξουμε", "και δείξτε μας εσείς τι να διδάξουμε", να πνίγονται σε μια κουταλιά νερό! Να παρατηρήσω όμως (το γνωρίζω τόσο από τη μητέρα μου-δασκάλα όσο και από τότε που έκανα χημεία φροντιστήριο) ότι με τα πολλαπλά βιβλία, δεν υπήρχε αντιστοιχία όρων, πράγμα που μπέρδευε τους μαθητές!
Καλά, θα μου πείτε, ας μάθουν κι αυτοί (οι μαθητές) ότι δεν γράφτηκαν όλα τα βιβλία του κόσμου με ίδιους όρους, ας ανοίξουν λίγο το μυαλό τους! Καλό αυτό, δε λέω. Αλλά. Στη χημεία για παράδειγμα, όπου λογικό να υπήρχαν διαφορετικοί όροι, γινόταν χαμός. Όχι τόσο από τους μαθητές οι οποίοι, κακά τα ψέμματα, δεν μπορούν να ανοίξουν όλοι το μυαλό τους και να μάθουν διαφορετικούς όρους για μια έννοια, όσο από τους ημιμαθείς καθηγητές, που δε γνώριζαν τον όρο και μπέρδευαν περισσότερο τους μαθητές!!! Οτινάναι δηλαδή.

Και καλά, για την παραπάνω περίπτωση φταίει κυρίως η ημιμάθεια των καθηγητών περισσότερο από τους διαφορετικούς όρους.
Αλλά νομίζω ότι όταν διδάσκεται μια στάνταρ, ενιαία ορολογία (όπως συμβαίνει με τα βιλία του ΟΕΔΒ, όσο χάλια κι αν είναι ορισμένα από αυτά) είναι πιο εύκολο για αυτόν που παρακολουθεί την εξέλιξη του μαθήματος να κατανοήσει τι παίζεται σε πρώτο στάδιο.

Γι'αυτό λέω ότι είναι κακό από εκπαιδευτική σκοπιά τα επίσημα συγγράμματα που μοιράζονται να μη συμφωνούν μεταξύ τους. Δηλαδή, αφού προτείνονται ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ βρε παιδί μου και μοιράζονται και κάποιοι παίρνουν λεφτά από αυτό! Να μην φροντίζουν να γίνονται όσο πάει φιλικότερα για μελέτη; Καλό θα κάνει, κακό δε θα κάνει!! Αυτό ήθελα να πω. Δεν το παίζω κατήγορος ούτε εξαγριωμένος φορολογούμενος πολίτης (λέμε τώρα Tongue).


Quote from: aliakmwn on March 10, 2006, 17:13:08 pm
Το παραδειγμα μου οχι μονο σου αρεσε, αλλα το επεξετεινες κιολας, με τα παραδειγματα για τη Γραμμικη Αλγεβρα και την C++. Grin Grin Grin

Η διαφορετικη ορολογια, ειναι μονο το πανω κομματι απο το κουκουτσι του κερασιου στην τουρτα... Ειναι πολυ λιγα τα παραδειγματα. Δεν εχω καταλαβει ακομα ομως πώς ακριβως θα λυσεις το προβλημα καταργωντας τα δωρεαν συγγραμματα... Μα ισα ισα! Αν δωσεις στους φοιτητες το δικαιωμα να επιλεξουν αναμεσα σε 15 διαφορετικα βιβλια, θα εχουν να επιλεξουν αναμεσα σε 15 διαφορετικους ορισμους, και τοτε ειναι που θα γινει το μπαχαλο! Το ζητημα ειναι να διδαξεις στους φοιτητες πώς πρεπει να σκεφτονται και να ψαχνουν πισω απο την ορολογια - η οποια παρεμπιπτοντως δεν ειναι καθολου ασημαντη, δεν υποστηριζω κατι τετοιο, αλλα ειναι φαιδρο να καθεσαι να ασχολεισαι με 1-2 μικροπροβληματα, που στην τελικη δεν μπορεις να απαλλαγεις κι απ' αυτα...

Κι αν θελεις, παρε ως παραδειγμα το bit, το "δυφίον", και τη γλωσσικη συγκρουση που προκαλει...
Επειδή μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα σχετικά με το παράδειγμα, να το συγκεκριμενοποιήσω:
Το παράδειγμά σου δεν μου άρεσε γιατί μιλάς για ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ. ΟΧΙ ΓΙΑ ΟΡΟΥΣ. Το σημαδάκι της πρόσθεσης-πολ/σμού είναι συμβολισμός, όχι όρος. Όρος είναι η πρόσθεση-ο πολ/σμός.  Είναι διαφορετικό, δεν είναι; Είναι διαφορετικό να λέω "μητρώο" αντί για "πίνακας" (και "τανυστής" έχω δει) από το να βάζω Δ= αντί για := για συμβολισμό των ορισμών. Όταν κάποιος πρωτομαθαίνει τους πίνακες και τη θεωρία τους και δεν ξέρει αγγλικά ότι matrix ~ μητρώο (κάπως το βγάλανε, πώς...?) και ακούσει άλλους δυο όρους να αναφέρονται φευγαλέα σε άλλα μαθήματα, το ελάχιστο είναι να μπερδευτεί και να ρωτήσει. Αν δε ρωτήσει, κακό του κεφαλιού του. Αλλά δεν είναι έτσι. Η εκπαιδευτική διαδικασία πρέπει να προστατεύει, να ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ τον μαθητή, όχι να είναι επιθετική. Αντίθετα, στους συμβολισμούς δεν ισχύει αυτό. Γιατί είναι  "τοπικοί" οι περισσότεροι, δηλαδή ισχύουν για το τρέχον βιβλίο.

Αλλά θα μου πεις τώρα, τι γίνεται με τους πιο διαδεδομένους συμβολισμούς, που φτάνουν να ταυτίζονται με τους όρους, όπως η πρόσθεση-ο πολ/σμός; Είναι γεγονός ότι κάποιοι συμβολισμοί "αρέσουν" και χρησιμοποιούνται κατά κόρον. Αλλά είναι απλά συμβολισμοί, δεν είναι οι έννοιες αυτές καθεαυτές. Ούτε και οι όροι είναι οι έννοιες αυτές καθεαυτές. Υπάρχει ωστόσο διαφορά: Χωρίς την έννοια ο συμβολισμός δεν μπορεί να υπάρξει, ενώ η έννοια υπάρχει και χωρίς τον συμβολισμό. Μπορεί (ο συμβολισμός) να γραφτεί και με λόγια, τα οποία όλοι τα καταλαβαίνουν. Αλλά το θέμα είναι πώς θα γραφτεί; Εδώ έρχονται οι όροι.



Quote from: aliakmwn on March 10, 2006, 17:13:08 pm
Το "τις πταιει" για ολα αυτα που αναφερεις, ειναι μια μεγαλη συζητηση, μια τεραστια πολιτικη αναλυση, με προεκτασεις κοινωνιολογιας, ψυχολογιας, ψυχιατρικης, και αλλων πολλων επιστημων. Δεν σου λεω πως πρεπει αν εισαι πολυ-επιστημονας για να εχεις αποψη, ωστοσο δεν ειναι εις θεσιν (προσοχη!!! ειπα εις θεσιν, οχι ικανος, δυνατος, αξιος κλπ κλπ, εις θεσιν, δηλαδη σε θεση, και η θεση αλλαζει) ο καθενας να εκφραζει αποψη...

Η θέση είναι για αυτούς που την έχουν.
Αν νομίζεις ότι έχεις μια θέση που δεν σου επιτρέπει να εκφέρεις άποψη, σεβαστό.
Από 'κει και πέρα, ο καθένας κρίνεται α
πό αυτά που λέ...γράφει. εχμ.


Quote from: aliakmwn on March 10, 2006, 17:13:08 pm
Offtopic:

Τελος, η αναφορα σε χωρες με οικονομικα προβληματα (υπαναπτυκτες, δηλαδη υπο αναπτυξιν) δεν ειναι ρατσιστικη εν γενει. Η αναφορα ομως στους κατοικους με τον τροπο που αναφερθηκες, ειναι. Ελεημοσυνη δεν εχει αναγκη κανενας. Κι αν θελεις να ξερεις, προσωπικη μου αποψη ειναι οτι ο ελεουμενος οφειλει να δαγκωνει το χερι που τον ελεει. Ισες ευκαιριες θελουμε, και οχι ελεημοσυνη, των "δυνατων" προς τα κατοικιδια τους...
Ο ορισμος της αδικιας: Δινουμε υποτροφιες, εκπτωσεις, δικαιωματα στα 5-10-100 παιδια που ΕΤΥΧΕ να βρεθουν στο Πανεπιστημιο μας, και τα υπολοιπα στα αρχιδια μας?

Κι αυτό ενδιαφέρον θέμα.
Λοιπόν, όταν ανέφερα επιδοτήσεις κλπ σε μειονότητες όπως πολύτεκνοι και ξενοχωρίτες φοιτητές (παράδειγμα ήταν το ζαίρ, ας πούμε ΗΠΑ, λέμε τώρα) έκανα απλά μια παρατήρηση για το πώς δουλεύει το υπάρχον σύτημα. Βλέπε υποτροφίες, εκπτώσεις κλπ.

Θέλω να πω κάτι για αυτό που λες περί αδικίας. Μου δίνεις την εντύπωση ότι λες να γίνει έτσι ώστε να μοιράζονται σε όλους τα λεφτά των υποτροφιών και να έχουν όλοι εκπτώσεις. Έχω την εντύπωση, μακροσκοπικά βλέποντας πάντα, δεν έχω ψάξει τους λόγους, πως οι υποτροφίες δίνονται σε ορισμένα άτομα λόγω "παρεμβολής". Εξηγούμαι.
Έχουμε συγκεκριμένα λεφτά να δώσουμε. Πώς θα γίνει πιο αποτελεσματική αυτή η δωρεά; Να τη δίνουμε σε συγκεκριμένα άτομα. Και να γιατί να τη δίνουμε σε συγκεκριμένα άτομα: Αν τη δίναμε σε όλα, θα δίναμε ψίχουλα στον καθένα, δηλαδή αναποτελεσματικότητα. Οπότε, καλύτερα να επιλέξουμε σε ποιον τα δίνουμε. Πρέπει να ειπώθηκε κάτι ανάλογο στην Αριθμητική ανάλυση, μου θυμίζει διαφορά σφάλματος της μορφής κέντρων με τη μορφή νιούτον, αλλά θα το ψάξω.
Τώρα, εφόσον ισχύει αυτό, καλύτερα είναι και για λόγους διαφάνειας, να δείχνουμε σε ποιον τα δίνουμε.
Το θέμα της αδικίας μπαίνει όσο αφορά τα κριτήρια; Ε, αυτό είναι διαπραγματεύσιμο και μεταβαλλόμενο, νομίζω.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Απ: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #18 on: March 14, 2006, 17:58:44 pm »

Quote from: 4Dcube on March 14, 2006, 13:39:44 pm

Γι'αυτό λέω ότι είναι κακό από εκπαιδευτική σκοπιά τα επίσημα συγγράμματα που μοιράζονται να μη συμφωνούν μεταξύ τους. Δηλαδή, αφού προτείνονται ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ βρε παιδί μου και μοιράζονται και κάποιοι παίρνουν λεφτά από αυτό! Να μην φροντίζουν να γίνονται όσο πάει φιλικότερα για μελέτη; Καλό θα κάνει, κακό δε θα κάνει!! Αυτό ήθελα να πω. Δεν το παίζω κατήγορος ούτε εξαγριωμένος φορολογούμενος πολίτης (λέμε τώρα Tongue).


σαυτό έχέις δίκιο,αλλά δεν έχει να κάνει με την εκπαιδευτική διαδικασία,αλλά με τον κάθε καθηγητή ξεχωριστά.....όπωες και να το κάνεις,ο κάθε καθηγητη΄ς που γράφει ένα βιβλίο,έχει σπουδάσει σε διαφορετική σχολή,ίσως και σε διαφορετική χώρα,έχει μάθει αλλιώς κάποια πράγματα,και έτσι τα ξέρει,είτε συμβολισμοί είται οτιδήποτε....το να αναφέρονται όλα τα βιβλία που διδάσκονται με τους ίδιιους όρους είναι κάτι που θέλει πολύ προσπάθεια κυρίως από τους καθηγητές μας....δεν είνα ιόμως δύσκολο,π.χ. να μαζευτούν όλο ιοι καθηγητές και αφού καταλήξουν στη σημειολογία που χρησιμοποιείταινα κάνουν μικρες διορθώσεις στα βιβλία τους.....
Logged

tu/e
Nessa NetMonster
Guest
Απ: Συγγράμματα-πόσο καλό είναι να μας τα μοιράζουν;
« Reply #19 on: March 14, 2006, 21:02:27 pm »

4DCube, όντως δεν είναι ανάγκη να κατέχεις ένα βιβλίο για να το διαβάσεις, αλλά στα πανεπιστημιακά βιβλία πρέπει ανά πάσα στιγμή να μπορείς να ανατρέξεις για αναφορά.
Logged
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...