• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 11:11:14 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 11:11:14 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9958
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426664
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 57
Guests: 119
Total: 176
bit11
mikrosdia
Le ece
Nikos_313
BossiTsif
despoina15
A-TheITGuy
Nmparkas
emmy
Γιώργος Τσανακτσιίης
Σβέλτο Φτυάρι
theodoradr
etsilika
nataliakara
Petran25
jimalexoud
pipitsenko
Zoe06
Vgs
AcDimitri
thathas12
gbes
mariaxalk
Bel
rafa98p
Raphael
Mr Z
Bill g
airam
xorxe
dkoui
orestispail51
mgrivab
aachmet
χασλμαλικι
mimaki
lemonjuicy
Thalasotsanta
christina02
stefanos hios
dimopoul
stmanzaf
witchingHour
GPapas
ELEF
kkotsopo
Mr Watson
vas22
Kv
Pastellaki
asimomyti
johnmout
smoul
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Go Down Print
Author Topic: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)  (Read 29668 times)
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #30 on: October 15, 2010, 02:02:24 am »

Quote from: pandora on October 15, 2010, 01:26:30 am

"Το Ιδρυμα θα έχει οικονομική αυτοτέλεια, ευθύνη για τη μισθοδοσία [...] "


Το παραπάνω υποννοεί σαφώς φαντάζομαι μια εταιρεία Α.Ε. [...]
ο Μυλοπουλος αυτο φαινεται να το εφαρμοζει πριν καν περασει απο τη βουλη! Cheesy
μαζεψε  τις καθαριστριες και τους ειπε οτι θα διωξει τον εργολαβο και θα τις προσλαβει σε εταιρια του πανεπιστημιου.
μαλιστα καποιες απο αυτες που ειχανε ξεκινησει απο εναν Α μισθο και ειχανε φτασει με τον καιρο σε εναν Α+x, θα παιρνουν λιγοτερα απ'οτι τωρα ( που και τωρα ξερουμε πολυ καλα οτι δε παιρνουν ουτε ~700! )


Quote from: pandora on October 15, 2010, 01:26:30 am
"Νέο σύστημα φοιτητικών υποτροφιών και δανείων σε συνεργασία με τράπεζες."

η λέξη τράπεζες από μόνη της τρομακτική, αλλά μαζί με τα υπόλοιπα ισοπεδώνει...
όποιος ανακατεύεται με τις τράπεζες των τρώνε οι κότες... όπως φαντάζομαι θα γίνει και με τα αρμόδια "συμβούλια" που θα το παίζουν πρυτανικές αρχές.
στηριξη της οικονομιας!!!!!!! Peace

Quote from: pandora on October 15, 2010, 01:26:30 am

Ιδρυση ακαδημαϊκών εδρών με χορηγία.


 Shocked
θελεις σαν τμημα καθηγητες πανω στο ταδε αντικειμενο?
στα τετοια μας!!
εμεις θα σου κανουμε εδρες με χορηγια στο αλλο που θελουμε εμεις! Cheesy
και θα σου αλλαξουμε και το προγραμμα σπουδων για να κολλησει περισσοτερο με τα δικα μας ζητουμενα!

Quote from: pandora on October 15, 2010, 01:26:30 am
"Συντονισμός ανά περιφέρεια από τα Περιφερειακά Συμβούλια, όπου θα μετέχουν και πανεπιστημιακοί και κοινωνικοί φορείς (και από την Τοπική Αυτοδιοίκηση). Θα εποπτεύουν πανεπιστήμια, ΤΕΙ και ερευνητικά κέντρα."

ωραία θα έχει λόγο και ο τοπικός κομματικός Βεληγκέκας
(εμείς οι ΑΠΘίτες θα έχουμε τον Ψωμιάδη να μας εποπτεύει  Grin Grin)
...Ψωμιαδης! NotWorthy Grin Grin Grin

στην ουσια αυτο ερχεται να κολλησει μαζι με Καλλικρατη, Εθνικο Πλαισιο Προσοντων και νομοσχεδιο για Δια Βιου Μαθηση.
μη ακαδημαικοι φορεις συνδεονται με το πτυχιο μας, οι περιφερειες συνδεονται με τη δια βιου μαθηση (γιαυτο ψηφισε "Λαικη Συσπειρωση" !!!!!!!!!  Cool )
και οριστε και ενα πολυ ενδιαφερον κομματακι ( απο εδω --> http://www.gsae.edu.gr/index.php/purpose )

"γ) Οι Περιφέρειες και οι Δήμοι
Η Περιφέρεια καταρτίζει, στο πλαίσιο του περιφερειακού αναπτυξιακού προγράμματός της, το περιφερειακό πρόγραμμα δια βίου μάθησης, με βάση το αντίστοιχο εθνικό. Το περιφερειακό πρόγραμμα δια βίου μάθησης περιλαμβάνει ιδίως επενδύσεις, προγράμματα ή επιμέρους δραστηριότητες επαγγελματικής κατάρτισης.
Οι δραστηριότητες του περιφερειακού προγράμματος διά βίου μάθησης μπορεί να χρηματοδοτηθούν από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, από επιχορηγήσεις και από ίδιους πόρους της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης.
Ο Δήμος καταρτίζει, στο πλαίσιο του τοπικού αναπτυξιακού προγράμματός του, το τοπικό πρόγραμμα δια βίου μάθησης, με βάση το αντίστοιχο εθνικό και περιφερειακό πρόγραμμα διά βίου μάθησης. Το τοπικό πρόγραμμα διά βίου μάθησης περιλαμβάνει ιδίως επενδύσεις, προγράμματα ή επιμέρους δραστηριότητες εκπαίδευσης ενηλίκων.
Οι δραστηριότητες του τοπικού προγράμματος διά βίου μάθησης μπορεί να χρηματοδοτηθούν από το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων δια της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης ή μέσω της αντίστοιχης Περιφέρειας, από επιχορηγήσεις και από ίδιους πόρους του Δήμου.

5. Επιτελικοί φορείς
α) Το Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης, που έχει την αρμοδιότητα της πιστοποίησης / αδειοδότησης των δομών, των προγραμμάτων και των εκπαιδευτών της μη τυπικής εκπαίδευσης.
β) Ο Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων, που έχει την αρμοδιότητα της συγκρότησης και εφαρμογής του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων σε αντιστοίχηση με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων και της αναγνώρισης / πιστοποίησης των προσόντων που αποκτώνται από τη μη τυπική εκπαίδευση και την άτυπη μάθηση.
γ) Το Εθνικό Κέντρο Επαγγελματικού Προσανατολισμού, κατά το τμήμα του που έχει την αρμοδιότητα της συμβουλευτικής και του επαγγελματικού προσανατολισμού στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης.

6. Φορείς παροχής υπηρεσιών διά βίου μάθησης
α) Τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.)
Την εποπτεία και διαχείριση του συστήματος αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης (άρθρο 7, Ν. 3191/2003) ασκεί το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων δια της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης.
β) Τα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.)
Την εποπτεία και διαχείριση του συστήματος συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης (άρθρο 8, Ν. 3191/2003) ασκεί το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων δια της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης.
γ) Τα Κέντρα Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης και τα Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών
δ) Οι λοιπές δημόσιες και ιδιωτικές σχολές επαγγελματικής κατάρτισης
ε) Το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων (Ι.Δ.Ε.Κ.Ε) και άλλοι φορείς παροχής υπηρεσιών γενικής τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης ενηλίκων
στ) Τα Κέντρα Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕ.ΣΥ.Υ) και άλλοι φορείς συμβουλευτικών υπηρεσιών ή και επαγγελματικού προσανατολισμού
ζ) Τα Κέντρα Προώθησης στην Απασχόληση του ΟΑΕΔ και οι λοιποί φορείς συμβουλευτικών υπηρεσιών ή και επαγγελματικού προσανατολισμού
η) Οι φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα που παρέχουν μη τυπική εκπαίδευση στο ανθρώπινο δυναμικό του ευρύτερου δημόσιου τομέα, όπως είναι το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.)
θ) Οι φορείς παροχής υπηρεσιών διά βίου μάθησης που συστήνουν οι τριτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις εργαζομένων και εργοδοτών που συνυπογράφουν την εθνική συλλογική σύμβαση εργασίας και η τριτοβάθμια συνδικαλιστική οργάνωση των δημοσίων υπαλλήλων και
ι) Τα νομικά πρόσωπα κάθε μορφής που λειτουργούν σε εθνικό, περιφερειακό ή τοπικό επίπεδο, και παρέχουν υπηρεσίες δια βίου μάθησης, όπως μουσεία, βιβλιοθήκες, κοινωνικοί, επιμορφωτικοί και πολιτιστικοί φορείς. Τα παραπάνω αναγνωρίζονται ως φορείς άτυπης μάθησης των πολιτών και εγγράφονται στο σχετικό Μητρώο που τηρεί η Γενική Γραμματεία Διά Βίου Μάθησης."


αααααχ γελασαμε παλι μπα σε καλο να μας βγει Lips Sealed

Quote from: pandora on October 15, 2010, 01:26:30 am
1)Α ρε δόξες ... διεθνείς διαγωνισμοί για "αλεξιπτωτιστές" που λόγω εμπειρίας "εκτός" του ιδρύματος... θα έρθουν να κάνουν κουμάντο τα "του οίκου" του ιδρύματος...
μπάχαλο!
επομενη πρυτανης του ΑΠΘ......... roll_over
τατααααααααααααααααν : η κυρια Λιντα Κατεχη !!!!!!!!!! wav
(ολοι μας, πιστευω, ακουσαμε για τις αμοιβες της οσο ηταν πρυτανης στο πανεπιστημιο της Καλιφορνια  Roll Eyes )



που να τελειωσουνε με το σουλουπωμα λυκειου και συστηματος εισαγωγης και να βγουνε περισσοτερα στοιχεια για τα ΑΕΙ στη φορα, ανακοπη θα παθουμε Grin
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #31 on: October 15, 2010, 20:58:00 pm »

Και τώρα που θυμήθηκα

Παλιό χιτ σε νέα εκτέλεση


Αννούλα άκουσε και πρόσεξε καλά
φύλαγε τα πόδια σου να έχεις τα μισά
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #32 on: October 19, 2010, 16:01:37 pm »

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_19/10/2010_419239
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #33 on: October 21, 2010, 23:53:55 pm »

Πρόταση της Συσπείρωσης Πανεπιστημιακών στη ΔΕ της ΠΟΣΔΕΠ για το νέο θεσμικό πλαίσιο (9/10/2010)



Είναι προσβλητικό για την Ανώτατη Εκπαίδευση και τους πανεπιστημιακούς το γεγονός ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ανακοίνωσε, επιτιθέμενη ταυτόχρονα με πρωτοφανείς χαρακτηρισμούς στους πανεπιστημιακούς, μια σειρά θέσεων χωρίς μια στοιχειώδη αυτοκριτική για το ρόλο των διαδοχικών κυβερνήσεων που με:

    * την ακατάλληλη και ανεπαρκή χρηματοδότηση,
    * τη διαρκή ασυνέπεια στις δεσμεύσεις (θέσεις, προσωπικό, χρηματοδότηση, διαχείριση προγραμμάτων, κλπ.),
    * τη δημιουργία νέων Πανεπιστημίων και Τμημάτων διαεξαναγκασμού, κλπ., στραγγαλίζουν εδώ και δεκαετίες την ομαλή και δημιουργική λειτουργία των Πανεπιστημίων.

Η Δ.Ε. της ΠΟΣΔΕΠ συζήτησε τις σαρωτικές αλλαγές που ανακοινώθηκαν από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στους Δελφούς και κατέληξε, καταρχήν, στις παρακάτω θέσεις (κόκκινες γραμμές):

 

1. Ως προς τη διοίκηση των ΑΕΙ, θεωρεί ότι με τον προτεινόμενο Διοικητικό Συμβούλιο, την υποβάθμιση των λειτουργιών των πρυτανικών αρχών και της Συγκλήτου και τον αποκλεισμό των φοιτητών καταργείται το συνταγματικά κατοχυρωμένο αυτοδιοίκητο των Πανεπιστημίων. Η Δ.Ε. θεωρεί ότι η απάντηση στις δυσλειτουργίες που παρατηρούνται στα ΑΕΙ δεν είναι η συρρίκνωση των δημοκρατικών διαδικασιών και της διαφάνειας αλλά η βελτίωση και διεύρυνσή τους. Η Δ.Ε. διαφωνεί με κάθε ιδέα διορισμού άνωθεν διοικητικών αρχών των ΑΕΙ.

2. Η Δ.Ε. της ΠΟΣΔΕΠ θεωρεί ότι η χρηματοδότηση των Ανώτατης Παιδείας αποτελεί συνταγματικά κατοχυρωμένη υποχρέωση της πολιτείας και απορρίπτει την ιδέα της χρηματοδότησης υπό όρους (με βάση π.χ. τη μη-ακαδημαϊκή αξιολόγηση, την αναλογία εισερχόμενων καιεξερχόμενων φοιτητών ή τη χρηματοδότηση μέσω «κουπονιών» που θα οδηγήσει σε δίδακτρα).

3. Η Δ.Ε. της ΠΟΣΔΕΠ απορρίπτει επίσης τη μεταβίβαση της μισθοδοσίας από το Υπουργείο στα Πανεπιστήμια, τα οποία υποχρηματοδοτούνται και επομένως θα εξαναγκαστούν να αναζητήσουν πρόσθετους ιδιωτικούς πόρους, να απολύσουν προσωπικό ή να διαφοροποιήσουν τις αμοιβές (όλων των κατηγοριών) των εργαζομένων.

4. Η Δ.Ε. της ΠΟΣΔΕΠ απορρίπτει τη γενίκευση του συστήματος των «πιστωτικών μονάδων» που οδηγεί στο σπάσιμο των ενιαίων, ακαδημαϊκών πτυχίων και τη διδακτική ισοτιμία των υπηρεσιών κατάρτισης που προσφέρουν ιδιωτικές κερδοσκοπικές επιχειρήσεις με τα πανεπιστημιακά μαθήματα.

Η Δ.Ε. καλεί τα πανεπιστημιακά όργανα και τους συλλόγους ΔΕΠ να ανοίξουν άμεσα έναν ουσιαστικό διάλογο (και με την κοινωνία), να διαμορφώσουν θέσεις και να προγραμματίσουν δράσεις προς την κατεύθυνση τόσο της υπεράσπισης του δημόσιου αγαθού της Παιδείας και της δημόσιας και δωρεάν ανώτατης εκπαίδευσης όσο και της βελτίωσης και περαιτέρω ανάπτυξης των Πανεπιστημίων.

Με γνώμονα τα παραπάνω, η Δ.Ε. της ΠΟΣΔΕΠ ψηφίζει το παρακάτω πρόγραμμα δράσης της Ομοσπονδίας.

Α) Καλεί τους συλλόγους μελών ΔΕΠ και τα πανεπιστημιακά όργανα (Σύγκλητοι, Τμήματα, Πρυτανείες) να συνεδριάσουν άμεσα και να λάβουν θέση απέναντι στις διακηρυγμένες προθέσεις του Υπουργείου

Β) Προγραμματίζει άμεσα κοινή συνεδρίαση όλων των συνδικαλιστικών φορέων που δραστηριοποιούνται στην εκπαίδευση (εκπαιδευτικές-ερευνητικές ομοσπονδίες, φοιτητές)

Γ) Προτείνει την συνδιοργάνωση  πανεκπαιδευτικού 2ήμερου ενημέρωσης και διαλόγου σε εθνική κλίμακα για την παιδεία και τα προβλήματά της, με ταυτόχρονη απεργιακή κινητοποίηση του κλάδου (πρώτο 10ήμερο Νοεμβρίου), την οποία και εισηγείται στους συλλόγους ΔΕΠ.

Δ) Νέα συνεδρίαση της ΔΕ το δεύτερο 10ήμερο του Νοεμβρίου για επανεκτίμηση της  κατάστασης και κλιμάκωση του αγώνα υπέρ ενός δημόσιου-δωρεάν πανεπιστημίου.
« Last Edit: October 22, 2010, 19:24:23 pm by pandora » Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #34 on: October 23, 2010, 19:00:27 pm »

Ολόκληρο το κείμενο διαβούλευσης για την έναρξη "διαλόγου" στην παιδεία,όπως το παρουσίασε η αννούλα σήμερα.

http://tvxs.gr/node/68987
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #35 on: October 26, 2010, 02:06:01 am »

Ψήφισμα της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Αιγαίου για τον Νόμο Διαμαντοπούλου (συννημένο)
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #36 on: October 26, 2010, 02:16:14 am »

Ψήφισμα Συλλόγου ΔΕΠ του της Σχολής Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του Δ.Π. Θράκης.

 
Logged
abdel razek mahmut favala
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 775



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #37 on: October 27, 2010, 15:45:40 pm »

''Φτάνει πια με την υποκρισία! Φτάνει πια η διάλυση του δημόσιου πανεπιστημίου!

Στις 26/9/2010 η υπουργός Παιδείας είχε παρουσιάσει τις θέσεις της κυβέρνησης για την Ανώτατη Παιδεία. Από εκείνο το λόγο, καθώς και το λόγο του Πρωθυπουργού και του υφυπουργού κ. Πανάρετου που μιλούσε για την προστασία του καταναλωτή, φαινόταν ποια είναι η κατεύθυνση των αλλαγών που επεξεργάζονται για το Πανεπιστήμιο. Χθές (23/10/2010), στη σύνοδο πρυτάνεων στο Ρέθυμνο, η Υπουργός παρουσίασε το κείμενο «διαβούλευσης» για τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ. Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς το συναίσθημα ενός πανεπιστημιακού που διάβασε το κείμενο. Το μόνο που μπορώ να πω είναι: Φτάνει πια! Φτάνει πια με την κοροϊδία, τον εξευτελισμό της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, την υποτίμηση της νοημοσύνης μας! Φτάνει πια!
Το σχέδιο νόμου που προτείνεται, αν περάσει, θα φέρει μη αναστρέψιμες αλλαγές στο Πανεπιστήμιο. Αποτελεί ένα υβρίδιο πολιτικών που έχουν εφαρμοστεί, συχνά με αποτυχία, σε άλλες χώρες χωρίς να αποτιμάται η ακαδημαϊκή τους επιτυχία, η σχέση τους με την Ελληνική κοινωνία και τις συνθήκες ζωής. Μιλούν για στρατηγική για την Εθνική Παιδεία αντιγράφοντας μοντέλα, υποτιμώντας ανάγκες και επιπτώσεις. Τυχαίο; Δεν νομίζω. Ήρθε ή ώρα να μιλήσουμε έξω από τα δόντια για το τι σημαίνει αυτό.
Είχα αρχίσει να γράφω ένα κείμενο ανάλυσης του νομοσχεδίου όπως φαινόταν από τις εξαγγελίες των Δελφών αλλά μετά την κατάθεσή του δεν θα επιδοθώ σε αναλύσεις. Θα υπάρξουν και τέτοιες. Θα μιλήσω σαν μαχόμενος πανεπιστημιακός, σαν ένας άνθρωπος που βρίσκεται μέσα στα αμφιθέατρα και προσπαθεί να δώσει το καλύτερο στους φοιτητές, σαν ένας άνθρωπος που δεν έχει υποστείλει τη σημαία της έρευνας, που βάζει από το μισθό του για να τρέχει σε συνέδρια, που αφιερώνει τις διακοπές του σε θερινά σχολεία, που θέλει να στήσει πέντε πράγματα που να προωθούν την έρευνα και την παραγωγή νέας γνώσης στην Ελλάδα. Είμαστε πολλοί τέτοιοι στην Ελλάδα και βαρεθήκαμε την υποκρισία, την κοροϊδία, την υποτίμηση της δουλειάς και της ζωής μας. Φτάνει πια!
Σπούδασα στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών σε μια περίοδο όπου οι μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές δεν ήταν δυνατές στο χώρο της ψυχολογίας στην Ελλάδα. Αφού ολοκλήρωσα τη διατριβή μου και δούλεψα στη Γαλλία έζησα στην Αγγλία για 7 χρόνια διδάσκοντας ως μέλος Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού σε βρετανικό πανεπιστήμιο πριν επιστρέψω στην Ελλάδα το 2004, στο Πάντειο, όπου διδάσκω κοινωνική ψυχολογία. Τα τελευταία χρόνια έχω ζήσει όλες τις προσπάθειες «μεταρρύθμισης» του Ελληνικού πανεπιστημίου έχοντας την εμπειρία δύο άλλων συστημάτων και έχω αρθρογραφήσει συχνά. Επειδή είμαι παιδί του δημόσιου πανεπιστημίου, επειδή προσπαθώ να ανταποδώσω με τη δουλειά μου συγχωρείστε την οργή που ελπίζω να διαφαίνεται μέσα από αυτό το κείμενο.
Φτάνει πια! Είναι γεγονός ότι το πανεπιστήμιο έχει προβλήματα και ότι η καθημερινότητα τόσο των φοιτητών όσο και των καθηγητών και εργαζομένων είναι πολύ δύσκολη. Η κτηριακή υποδομή είναι ανεπαρκής, δεν υπάρχει αρκετό προσωπικό για να είναι οι υπηρεσίες αποτελεσματικές, υπάρχουν αγκυλώσεις στον τρόπο εργασίας, υπηρεσίες έχουν δοθεί σε ιδιώτες και κοινοπραξίες όπου δουλεύουν άνθρωποι με πολύ κακές εργασιακές σχέσεις, συνάδελφοι χρησιμοποιούν το πανεπιστήμιο για δραστηριότητες επιχειρηματικού τύπου, φοιτητές προσπαθούν να αποκτήσουν πτυχίο και όχι να σπουδάσουν. Το πανεπιστήμιο δεν είναι διαφορετικό από την κοινωνία στην οποία βρίσκεται. Αν η κοινωνία διαπλέκεται στον ίδιο βαθμό θα συμβαίνει αυτό και στο πανεπιστήμιο. Αυτή είναι η καθημερινότητά μας και αυτήν δεν την αλλάζουν τα νέα μέτρα που έρχονται να μειώσουν την δημόσια χρηματοδότηση, να δημιουργήσουν νέες εστίες διαπλοκής, να χειραγωγήσουν την έρευνα, να μετατρέψουν τα πανεπιστήμια σε κολέγια που θα αναζητούν πόρους επιβίωσης αντί να παράγουν νέα γνώση.
Φτάνει πια η υποκρισία! Δεν δικαιούνται να λένε ότι θα πατάξουν τη διαπλοκή μεταξύ πρυτάνεων και φοιτητικών παρατάξεων μειώνοντας τη δημοκρατική συμμετοχή της πανεπιστημιακής κοινότητας, διορίζοντας τους πρυτάνεις, συγκεντρώνοντας εξουσίες σε συμβούλια, αυτοί που για χρόνια χρησιμοποιούν τις φοιτητικές νεολαίες για να ελέγχουν τις εκλογές πρυτανικών αρχών. Είναι τραγικό να καταργείται ένας δημοκρατικός θεσμός προς όφελος της συγκέντρωσης εξουσίας σε λίγους μη εκλεγμένους και νομιμοποιημένους. Είναι επίσης τραγικό να καταργείται ένας δημοκρατικός θεσμός γιατί κάποιοι τον καταστρατηγούν. Η κατάληξη αυτού του επιχειρήματος θα ήταν να καταργήσουμε τη δημοκρατική εκλογή βουλευτών γιατί κάποιοι επίορκοι εμπλέκονται σε ρουσφέτια… Το υπουργείο ενδιαφέρεται να έχει τον άμεσο έλεγχο των πανεπιστημίων μέσω μιας ελιτ που θα διαπλέκεται με την πολιτική εξουσία. Ένα πανεπιστήμιο που πειθαρχείται δεν προάγει την ελεύθερη σκέψη και την κριτική ικανότητα. Οι πανεπιστημιακοί είμαστε δημόσιοι λειτουργοί και από αυτή μας την ιδιότητα πηγάζει η ακαδημαϊκή ελευθερία. Αν δουλεύουμε σε καθεστώς επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας αυτή η ελευθερία παύει να υπάρχει.
Φτάνει πια η κοροϊδία! Σε πολλά σημεία διαφαίνεται η θέληση του Υπουργείου να αποποιηθεί της συνταγματικής του ευθύνης να χρηματοδοτεί την ανώτατη εκπαίδευση. Η χρηματοδότηση των πανεπιστημίων θα γίνεται με βάση δείκτες που κυρίως αφορούν τον αριθμό των φοιτητών. Τα πανεπιστήμια θα χρηματοδοτούνται «με το κεφάλι». Χωρίς υποδομές πόσους θα πάρουν, πώς θα τους διδάσκουν; Αυτό θα οδηγήσει σε μια «άρπα κόλλα» για τους πολλούς για να γίνεται μια δαρβινικού τύπου επιλογή σε αυτούς που θα συνεχίσουν για μεταπτυχιακά (όπου εκεί το άρθρο 16 δεν θα προστατεύει τους φοιτητές από τα δίδακτρα και άρα θα μπούν για να επιβιώσει το πανεπιστήμιο). ΄Αλλωστε άνεργοι θα βγαίνουν. Έχουν καταφέρει να πείσουν την κοινωνία ότι για την ανεργία των νέων επιστημόνων φταίνε τα πτυχία και όχι η οικονομία της αγοράς. Το επιχείρημα δεν στέκει. Τώρα οι απόφοιτοί μας διαπρέπουν τόσο στην Ελλάδα και στο εξωτερικό όταν τους δοθεί χώρος να εξασκήσουν αυτά που έμαθαν. Άλλωστε η οικονομία της αγοράς φαλίρισε τη χώρα γιατί εφαρμόστηκε καλά, και όχι γιατί δεν εφαρμόστηκε. Ποιον κοροϊδεύουν όταν λένε ότι θέλουν το πανεπιστήμιο να συνδεθεί με την αγορά για να γίνει καλύτερο;
Φτάνει πια με τον εξευτελισμό της ζωής και της δουλειάς μας! Γιατί αφήνεται να εννοηθεί ότι οι διδάσκοντες είναι άσχετοι και δεν έχουν σχέση με τη διεθνή πραγματικότητα; Γιατί πρέπει να κρίνονται από ξένους, να έρχονται ξένοι να διδάξουν ενώ οι Έλληνες δεν έχουν το δικαίωμα να κάνουν το ίδιο; Δηλαδή αν έμενα στην Αγγλία θα ήμουν ικανότερη να έρθω να διδάξω εδώ απ’ό,τι είμαι τώρα; Έχει σκεφτεί κανείς σε ποιες συνθήκες ζουν και δουλεύουν οι συνάδελφοι στο εξωτερικό και σε ποιες εμείς; Δεν δικαιούνται να ομιλούν για διεθνοποίηση αυτοί τους οποίους παρακαλάμε μήνες να λήξουν το οικονομικό θέμα με τους εκδοτικούς οίκους του εξωτερικού για να έχουμε πρόσβαση στα επιστημονικά περιοδικά που αποτελούν το πρωτογενές υλικό για τη δουλειά μας. Σήμερα οι δύο μεγαλύτεροι οίκοι ο Wiley και ο Elsevier δεν δίνουν πια περιοδικά στην κοινοπραξία των Ελληνικών πανεπιστημίων και κάποιοι έχουν το θράσος να μας μιλούν για ερευνητική παραγωγή. Έχουν το θράσος να μιλούν για έρευνα αυτοί που από το Φλεβάρη που έληξε ο διαγωνισμός για ένα ανταγωνιστικό πρόγραμμα χρηματοδότησης έρευνας με προδιαγραφές διεπιστημονικότητας (Θαλής) ακόμα «μαγειρεύουν» τα αποτελέσματα και αλλάζουν στο δρόμο τα κριτήρια και μεταθέτουν τις προθεσμίες. Έχουν το θράσος να μιλούν για ανταγωνισμό με το εξωτερικό όταν συνάδελφος στην Ολλανδία έλαβε 2,5 εκατ. ευρώ από το κράτος για να κάνει έρευνα και συνάδελφος στην Ελβετία 2 εκατ. ελβετικά φράγκα το χρόνο για 8 χρόνια για τον ίδιο σκοπό. Ούτε ο Αϊνστάιν να ήμουνα δεν θα μπορούσα να συναγωνιστώ. Προς το παρόν τους εκλιπαρώ να μου στέλνουν άρθρα από περιοδικά. Έχουν το θράσος να μιλούν για υποτροφίες στους φοιτητές όταν το ερευνητικό πρόγραμμα διδακτορικής έρευνας (Ηράκλειτος) δύο χρόνια μετά την προθεσμία υποβολής αιτήσεων τώρα ίσως να αρχίσει. Οι φοιτητές φεύγουν στο εξωτερικό όπου έχουν αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας. Εκτός και αν εννοούν τη διεθνοποίηση με το να στέλνουμε τα καλύτερα παιδιά μας να κάνουν πρωτογενή έρευνα έξω. Έχουν το θράσος να μιλούν για προγραμματισμό όταν 800 και πλέον εκλεγμένοι συνάδελφοι με βάση τους κοινούς προγραμματισμούς ιδρυμάτων και υπουργείου περιμένουν τον διορισμό τους δύο και πλέον χρόνια και εν τω μεταξύ δουλεύουν δωρεάν για το πανεπιστήμιο.
Φτάνει πια με την απαξίωση του λειτουργήματός μας και της ακαδημαϊκής ελευθερίας. Με βάση το νέο νομοσχέδιο οι μισθοί όσων εργάζονται στο πανεπιστήμιο θα χρηματοδοτούνται σε ένα ελάχιστο όριο από το κράτος και μετά με βάση κριτήρια θα εξαρτώνται από πόσα χρήματα θα βρίσκει το πανεπιστήμιο. Ποιος ακριβώς θα χρηματοδοτήσει τις κοινωνικές επιστήμες; Δεν θα χειραγωγείται η όποια έρευνα από τις ανάγκες των χορηγών; Δεν θα εξευτελίζονται οι πανεπιστημιακοί στην προσωπική τους διαπραγμάτευση με τους πρυτάνεις και τα συμβούλια για το μισθό τους; Δεν θα υπάρχει διαπλοκή; Είναι δοκιμασμένο το σύστημα στην Αγγλία με καταστροφικά για την έρευνα αποτελέσματα. Λίγα κέντρα (τα λεγόμενα αριστείας) θα μπορούν στοιχειωδώς να δουλέψουν και οι υπόλοιποι θα είναι στο επίπεδο μεταλυκειακής εκπαίδευσης.
Φτάνει πια με τον εμπαιγμό των νέων! Οι φοιτητές των μεταλυκειακών αυτών ιδρυμάτων μετά από μια εξουθενωτική κούρσα εντατικοποιημένων σπουδών από το γυμνάσιο, θα εκλιπαρούν για δια βίου επιμορφώσεις στις επιχειρήσεις για να βρουν δουλειά, χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από την επιστημονική πειθαρχία που σπούδασαν. Θα συνθέτουν μόνοι τους το πτυχίο τους σε σχολές και όχι σε τμήματα που αντιστοιχούν σε γνωστικά αντικείμενα. Με εξατομικευμένα πτυχία και δεξιότητες, καταχρεωμένοι από τα φοιτητικά δάνεια, που το νομοσχέδιο προτείνει να υπάρξουν σε συνεννόηση με το τραπεζικό σύστημα, θα βγαίνουν μόνοι στην αγορά εργασίας. Οι απόφοιτοι θα είναι χρεωμένοι μέχρι το λαιμό, δεν θα μπορούν να βρουν δουλειά και θα αναγκάζονται να δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί για να ξεχρεώσουν. Τότε δεν θα τους λένε ότι τα πτυχία δεν ανταποκρίνονται στην αγορά εργασίας αλλά ότι οι ίδιοι και το ατομικό τους πτυχίο δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες της αγοράς. Δεν είναι εικόνα της φαντασίας μου αλλά πραγματικότητα σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες με καταστροφικά κοινωνικά αποτελέσματα.
Φτάνει πια με τον εμπαιγμό της Ελληνικής κοινωνίας! Δεν είναι ανεκτό να ακούμε για συνενώσεις τμημάτων και πανεπιστημίων από κείνους που τα ίδρυσαν σε κάθε πόλη για να καλύψουν τις ανάγκες της περιφερειακής ανάπτυξης και να ικανοποιήσουν την εκλογική τους πελατεία. Σε αυτές τις συνθήκες που ζούμε χρειάζεται άραγε να ιδρυθεί τώρα αρχιτεκτονική σχολή στην εκλογική περιφέρεια της υπουργού Παιδείας; Επιτέλους πόσο ηλίθιοι νομίζετε ότι είμαστε;
Το δημόσιο πανεπιστήμιο προσέφερε και προσφέρει στην Ελληνική κοινωνία και η κοινωνία το ξέρει. Πως είναι δυνατόν όταν κάποιος πάει στο γιατρό με την ελπίδα να γιατρευτεί, να μην τον απασχολεί (αντίθετα να το θεωρεί θετικό) ότι αυτός σπούδασε στο Ελληνικό δημόσιο πανεπιστήμιο. Και οι γιατροί, οι δικηγόροι, οι πολιτικοί μηχανικοί και οι αρχιτέκτονες οι δάσκαλοι και οι καθηγητές (και αυτοί που δουλεύουν ως φροντιστές) και η πλειοψηφία όσων δουλεύουν στον ιδιωτικό τομέα σε θέσεις ευθύνης έχουν περάσει από το δημόσιο πανεπιστήμιο. Όταν βρισκόμαστε μπροστά σε ένα ερώτημα, μια αγωνία (πχ. σεισμός, γρίπη, οικονομία, κλιματικές αλλαγές) απευθυνόμαστε σε αυτούς που σπούδασαν, έκαναν έρευνα μπορούν να εξηγήσουν, να περιγράψουν να προβλέψουν τα φαινόμενα. Απευθυνόμαστε σε επιστήμονες. Αυτούς προσπαθεί να δημιουργήσει το πανεπιστήμιο.
Πέρα από αυτή την προσφορά στελέχωσης της κοινωνίας, το ελληνικό πανεπιστήμιο έφερε και μια βελτίωση της ζωής σε πολλούς αφού συντέλεσε στην κοινωνική κινητικότητα και επέτρεψε την καλυτέρευση της κοινωνικής κατάστασης για πολλά παιδιά λαϊκών στρωμάτων. Το πανεπιστήμιο ανακάτεψε την τράπουλα της κοινωνικής διαστρωμάτωσης και έδωσε τη δυνατότητα μόρφωσης και επαγγελματικής αποκατάστασης σε πολλούς. Αυτή είναι μια άλλη προσφορά του δημόσιου πανεπιστημίου στην Ελληνική κοινωνία.
Αυτό, το πανεπιστήμιο της μεταπολίτευσης η υπουργός θεωρεί ότι τελείωσε τον κύκλο του. Γιατί άραγε; Δεν θέλουμε πια ένα πανεπιστήμιο που να βγάζει επιστήμονες; Δεν θέλουμε πια ένα πανεπιστήμιο που να έχουν τη δυνατότητα να μπουν όσο το δυνατόν περισσότεροι, απ’όλες τις κοινωνικές τάξεις; Αν εξετάσουμε προσεκτικά τις πρωθυπουργικές και υπουργικές εξαγγελίες καθώς και το «κείμενο διαβούλευσης» σε συνδυασμό με το νόμο Γιαννάκου και την προσπάθεια αναθεώρησης του άρθρου 16 του συντάγματος φαίνεται καθαρά ότι οι κυβερνώντες δεν επιθυμούν ένα τέτοιο πανεπιστήμιο. Δεν επιθυμούν ένα πανεπιστήμιο ανοικτό στους πολλούς που να βγάζει επιστήμονες, ανθρώπους με μεθοδολογία, και κριτική σκέψη. Τα νέα μέτρα πρόκειται να δημιουργήσουν με αυταρχικούς όρους ένα μεταλυκειακό εκπαιδευτήριο το οποίο για να επιζήσει θα βασίζεται στους νόμους της αγοράς και άρα στην οικονομική συμμετοχή των φοιτητών που θα μετατραπούν σε πελάτες.
Εμείς στην πανεπιστημιακή κοινότητα, φοιτητές, καθηγητές και εργαζόμενοι λέμε φτάνει πια! Θα παλέψουμε για άλλη μια φορά για το δημόσιο πανεπιστήμιο, όχι αυτό που υπάρχει αλλά αυτό που θέλουμε και αυτό που αξίζει στην ελληνική κοινωνία. Θα δώσουμε τη μάχη απέναντι στην προπαγάνδα κατασυκοφάντησης του πανεπιστημίου και της νεολαίας. Θα δώσουμε τη μάχη κόντρα στο συνδικάτο μας που σήμερα σε μια εποχή ανέχειας, με εκλεγμένους συναδέλφους των οποίων εκκρεμεί ο διορισμός, ετοιμάζεται να δεχτεί 5 εκατ. ευρώ από την κυβέρνηση για να μας καλεί σε σύνεση απέναντι στα μέτρα. Θα δώσουμε τη μάχη ενάντια σε ένα προσχηματικό διάλογο που δεν αφήνει περιθώρια συζήτησης επί της ουσίας αλλά μας καλεί να συζητήσουμε τις επιμέρους διατάξεις εφαρμογής των νέων μέτρων.

Σε αυτή τη μάχη σας θέλουμε, αγαπητοί συμπολίτες, δίπλα μας. Αν οι αλλαγές αυτές περάσουν θα αλλάξει τελείως ο χαρακτήρας της ανώτατης εκπαίδευσης, το DNA των πανεπιστημίων όπως είπε η υπουργός. Αν η μάχη δεν δοθεί απ’όλη την Ελληνική κοινωνία μην παραξενευτείτε όταν θα διαπιστώσετε την αλλαγή του δικού της DNA.
Ξένια Χρυσοχόου
Καθηγήτρια Κοινωνικής και Πολιτικής Ψυχολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο''


« Last Edit: October 27, 2010, 17:23:46 pm by abdel razek mahmut favala » Logged

Δεν μπορούμε να πάμε για κάτι, παρά μόνο για μία ουτοπία, ξέροντας ότι δεν υπάρχει.
abdel razek mahmut favala
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 775



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #38 on: October 27, 2010, 15:49:24 pm »

"....
4.1. ΔΗΜΟΣΙΑ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
....."


http://www.pasok.gr/portal/
Logged

Δεν μπορούμε να πάμε για κάτι, παρά μόνο για μία ουτοπία, ξέροντας ότι δεν υπάρχει.
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #39 on: October 27, 2010, 17:17:20 pm »

έγραψε η καθηγήτρια στο παραπάνω πόστ...
το ερώτημα είναι, με όλους εναντίον τους, ακόμα και τους μισούς πασόκους, θα πάνε πάλι να το ψηφίσουν? όταν εξαγγέλουν εθνικές εκλογές σε κανα δίμηνο?
Logged
abdel razek mahmut favala
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 775



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #40 on: October 27, 2010, 17:32:22 pm »

Quote from: pandora on October 27, 2010, 17:17:20 pm
το ερώτημα είναι, με όλους εναντίον τους, ακόμα και τους μισούς πασόκους, θα πάνε πάλι να το ψηφίσουν? όταν εξαγγέλουν εθνικές εκλογές σε κανα δίμηνο?

δεν είναι όλοι εναντίον τους.
Ας πούμε η κ. Αποχή και η κ. Απάθεια δε φαίνεται να είναι.

« Last Edit: October 27, 2010, 17:46:28 pm by abdel razek mahmut favala » Logged

Δεν μπορούμε να πάμε για κάτι, παρά μόνο για μία ουτοπία, ξέροντας ότι δεν υπάρχει.
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #41 on: October 27, 2010, 18:33:10 pm »

Quote from: abdel razek mahmut favala on October 27, 2010, 17:32:22 pm
Quote from: pandora on October 27, 2010, 17:17:20 pm
το ερώτημα είναι, με όλους εναντίον τους, ακόμα και τους μισούς πασόκους, θα πάνε πάλι να το ψηφίσουν? όταν εξαγγέλουν εθνικές εκλογές σε κανα δίμηνο?

δεν είναι όλοι εναντίον τους.
Ας πούμε η κ. Αποχή και η κ. Απάθεια δε φαίνεται να είναι.



αυτές οι κυρίες υπήρχαν ανέκαθεν βέβαια αν δεν κάνω λάθος
Logged
arashi
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5113


Tell them how I'm defying gravity


View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #42 on: October 27, 2010, 18:41:31 pm »

γιναν και κυριες μη χ#σω...
Logged

クリスチネットあなたの者だから...
fourier
Guest
Μπαλαμούτι και μπαρμπούτι
« Reply #43 on: November 01, 2010, 21:36:47 pm »

Μελετώντας το κείμενο διαβούλευσης, στάθηκα στο εξής σημείο:

«Οι προτάσεις μας αρθρώνονται σε τρεις κύριους άξονες: ...

3) Ενίσχυση του διεθνούς χαρακτήρα και της διεθνούς παρουσίας των Ιδρυμάτων, με άμεση σύνδεση με το νέο πρότυπο ανάπτυξης της χώρας: ολοκληρωμένη εθνική στρατηγική για τη διεθνοποίηση της Ανώτατης Εκπαίδευσης».

Όλα τα παραπάνω αποτελούν ασυνάρτητα λόγια του αέρα, κοινώς μπαλαμούτι.

Στη  συνέχεια, διατρέχοντας το κείμενο, στάθηκα πολλές φορές στο επιχείρημα ότι τα θέματα Παιδείας που πρόκειται  συζητηθούν αποτελούν διακυβεύματα. Δηλαδή, σύμφωνα με τα λεξικά, κάτι το οποίο ρισκάρουμε παίζοντάς το στα ζάρια!.

Με άλλα λόγια, τα θέματα παιδείας έχουν πλέον αναχθεί, σύμφωνα με τους  συντάκτες του συγκεκριμένου κειμένου, σε μπαρμπούτι.

Εν κατακλείδι, βρισκόμαστε ενώπιον μιας καταστάσεως που θα μπορούσε να  χαρακτηριστεί ως μπαλαμούτι και μπαρμπούτι. Άντε, λοιπόν, να καταφέρουμε να τα βγάλουμε εμείς πέρα!

Με τιμή,
Νίκος Ι.  Μάργαρης
Κοσμήτωρ της Πολυτεχνικής Σχολής
  
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλου(ωωωω ναι)
« Reply #44 on: November 01, 2010, 21:38:42 pm »

Μάργαρη ετοιμάσου

και κρύψε τους βραστήρες σου
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...