• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 20:49:30 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 20:49:30 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[Today at 20:28:39]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 19:40:47]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[Today at 19:26:00]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[Today at 18:22:39]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426722
Total Topics: 31711
Online Today: 262
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 75
Guests: 110
Total: 185
Nikos_313
papaloui
Alex Kosmas
georgino
konsntai
George_RT
stavros0201
LCDR Chris
gmpatsol
Tsomp
spoun
Tim
EvanTsir
glavdakis
Fotis Roukoutakis
Orfanidis Stelios
LelisNiko
aachmet
simielen
ThanosV
ntsiakiri
mous25
freskoulhs
johnliko333388
mixkats
sotirispo2
secretcypriot
iakov
manos_diakakis
tmpadasn
Petross
dr.giorgos
kkuro123
itsikou
tinidou
Balourdos
vasilikitsatsi
kostas.de
aggnwstos
AlexKyr
valco08
anna.f
Mtzara
Pakapis5
hevidis3524
Captain
Theislander
gprousa
rafa98p
skoloni
ΦΙδανης Αριστοτελης
fkacori
Katarameno
vagk
Dimos Bachlas
pantoulis
alexandros_and
sigklitiki
micelethe
gntitsios
Tsikalis
Chrisvb17
Nikos Spiliás
melisste22
Saint_GR
PurpleWitch
nikpapoutsi
Domnious
Tesla_1
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > 2ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Διαφορικές Εξισώσεις (Moderators: chatzikys, tzortzis) > Κινητοποιηση για τα θεματα των διαφορικων 2010
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Go Down Print
Author Topic: Κινητοποιηση για τα θεματα των διαφορικων 2010  (Read 16147 times)
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #45 on: June 24, 2010, 03:04:18 am »

Quote from: lost body on June 24, 2010, 02:11:18 am
[...]
καλα γενικα παντως αντιλαμβανεσαι οτι οποιος εχει αυτο το επιπεδο κατανοησης που
περιγραφεις δεν εχει και το τεραστιο προβλημα με την αποδειξη.

καθως και το γεγονος οτι η πλεον συνηθης χρηση της ατακας "ξερω να χρησιμοποιω εναν τυπο ταδε"
δεν αναφερεται σε τετοιο βαθος γνωσης. μαλιστα εχω την αισθηση οτι για πληθος μαθηματικες (και αλλες)
εννοιες η χρηση προηγηται της βαθιας κατανοησης.

νομιζω οτι το ζητημα τιθεται ως εξης: εχοντας στο προτομεακο επιπεδο 7-8 μαθηματικα καλυπτουμε
μια τεραστια υλη στο αντικειμενο. αρα καποια απο τα ζητουμενα απο τους φοιτητες θα ειναι και πιο θεωρητικα
και πιο περιπλοκα. γιατι στην τελικη δεν εξαιταζεσαι στο αν ξερεις αρκετη διανυσματικη αναλυση σε σχεση με τις
αναγκες των πεδιων αλλα σε σχεση με την υλη που διδασκεσαι.

αρα αν δεν καταληξουμε οτι θελουμε πιο λιγα μαθηματικα, θα συνεχισουμε να εχουμε πολλα μαθηματικα.

Logged

Vive le son
D'l'explosion!
pmousoul
Guest
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #46 on: June 24, 2010, 03:33:12 am »

Quote from: Social_waste on June 24, 2010, 03:04:18 am
Quote from: lost body on June 24, 2010, 02:11:18 am
[...]
καλα γενικα παντως αντιλαμβανεσαι οτι οποιος εχει αυτο το επιπεδο κατανοησης που
περιγραφεις δεν εχει και το τεραστιο προβλημα με την αποδειξη.

μπορεί και να έχει.. αναλόγως του μεγέθους της ύλης που εξετάζεται..

Quote from: Social_waste on June 24, 2010, 03:04:18 am
αρα αν δεν καταληξουμε οτι θελουμε πιο λιγα μαθηματικα, θα συνεχισουμε να εχουμε πολλα μαθηματικα.

Μα το πρόβλημα δεν είναι τα πολλά μαθηματικά.. δεν είπα σε καμία περίπτωση κάτι τέτοιο.. το πρόβλημα είναι πώς θα τα μάθεις.. από την πλευρά του μηχανικού ή από την πλευρά του μαθηματικού?

Δεν θα είχα πρόβλημα να εξεταστώ σε μία απόδειξη που να είναι χρήσιμη στον μηχανικό.. όπως για παράδειγμα η απόδειξη κάποιων ιδιοτήτων του μτσχ Laplace και με βάση αυτήν την απόδειξη, την επίλυση ενός προβλήματος! Wink


υ.γ. : στην πιο πάνω περίπτωση χρειάζεσαι καλή γνώση του ορισμού του μτσχ. Laplace.. και καλό μαθηματικό υπόβαθρο.. αλλά δεν χρειάζεται να θυμάσαι τίποτα άλλο.
« Last Edit: June 24, 2010, 03:40:39 am by lost body » Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #47 on: June 24, 2010, 03:41:42 am »

μα δεν τα κανεις γενικα και αοριστα απο τη σκοπια του μηχανικου.
τα κανεις απο τη σκοπια του μηχανικου που εχει να μαθει ενα σκασμο
μαθηματικα. και αν το αντικειμενο του μαθηματος ειναι να ασχοληθεις με
το ταδε η το δεινα θεμα σε τοσο βαθος ειναι μαλλον απιθανο να περιοριστει η
εξαιταση στις απλες-απλουστατες αποδειξεις τις οποιες συναντας στα μαθηματα
του αντικειμενου τις σχολης. ακομα και για λογους τεχνικους.
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
pmousoul
Guest
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #48 on: June 24, 2010, 03:54:09 am »


Quote from: Social_waste on June 24, 2010, 03:41:42 am

εξαιταση στις απλες-απλουστατες αποδειξεις τις οποιες συναντας στα μαθηματα
του αντικειμενου τις σχολης. ακομα και για λογους τεχνικους.

μα δεν είναι όλες απλές και σίγουρα δεν τις συναντάς στα μαθήματα του αντικειμένου της σχολής.. εκεί απλά σου δίνονται χωρίς απόδειξη.. (θεωρούνται γνωστές)

για να το κλείνω.. δεν έχω πρόβλημα με τις αποδείξεις.. φτάνει να μην χρειάζεται να παπαγαλίσω.. και πιστεύω ότι στην εξέταση, εάν θα σου βάλει να αποδείξεις κάτι θα πρέπει να σου χρειάζεται ένας ορισμός και ένας αντίστοιχος σε αυτόν τύπο.. τίποτα περισσότερο.

η παπαγαλία δεν είναι μαθηματικά.-

Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #49 on: June 24, 2010, 09:52:24 am »

Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι κανάκης-ρόθος-κάππος-κωνσταντινίδου βάζουν παλούκια και κόβουν αβέρτα σε λογισμό 2/διαφορικές/εφαρμοσμένα. Και όταν τους μείνουν 800 άτομα βάζουν σε μια εξεταστική θέματα "πως σε λένε,που μένεις,μπράβο πέρασες"(νομίζω υπάρχουν και τέτοια στα downloads). Δηλαδή οι καθηγητές εμ δεν νιώθουν ότι αυτά που κάνουν στα μαθηματικά είναι parsec μακριά από την χρήση που θέλουμε τα μαθηματικά ως μηχανικοί εμ κάθε 4-5 εξεταστικές,επειδή βαριούνται να διορθώνουν, περνάν του πάντες.

Ένα σχόλιο επί του θέματος:

Το να πρέπει να ξέρουμε να λύνουμε super-πολύπλοκες διαφορικές ΔΕΝ θα πρέπει να εξετάζεται,γιατί απλούστατα γι'αυτό υπάρχει το matlab. Αν κάποιος από μας  βρεθεί ποτέ στην διαδικασία να συνθέσει ένα σύστημαι από το 0,το πρώτο πράμα που θα καταλάβει είναι ότι η αρχική version του θα βασίζεται πάνω σε υπερ-απλουστευμένα μοντέλα(όπως τα μοντέλα για BJT,FET που κάνουμε στην ηλεκτρονική). Αυτό το πρότυπο θα του δώσει τις απαραίτητες πληροφορίες,όπως διάφορες ευαισθησίες(πχ σε θερμοκρασία), επίδραση θορύβου(προσθετικός?πολλαπλασιαστικός? κτλ). Το πολύ απλό μοντέλο όμως σχετικά εύκολα λύνεται με πολύ βασικά μαθηματικά. Πχ στα ΣΑΕ γραμμικές διαφορικές,στην ηλεκτρονική 1-2 αντιστάσεις και εξαρτημένη πηγή ρεύματος κοκ.

Αφού λοιπόν στο μοντέλο γίνουν κάποιοες πρώτες διορθώσεις,ακολουθεί το στάδιο του "βάλτα στο matlab/spice/labview/δεν-ξερω-τι" τα οποία χρησιμοποιούν πολύ πολύπλοκα μοντέλα(πχ το μοντέλο του πραγματικού πυκνωτή περιλαμβάνει παρασιτική αντίσταση και επαγωγή). Τα πολύπλοκα αυτά μοντέλα,όσο και να θέλουμε, με το χέρι δεν λύνονται ούτε σε 100 χρόνια. Γι'αυτό λοιπόν και το καλό μας labview μας βγάζει και Μ/Σ fourier της εξόδου και διάφορα άλλα πράματα που θα μας βοηθήσουν να πάμε την σύνθεση ένα βήμα παραπέρα(fine-tuning ουσιαστικά).

Άρα δηλαδή έχει νόημα να έχουμε μια καλή βάση στα μαθηματικά,με την έννοια του ότι απλές έννοιες θα τις χρησιμοποιούμε συνέχεια. Δλδ αν εγώ σκεφτώ μια -σχετικά απλή- διαφορική για να περιγράψει το σύστημα μου,να μπορώ να βρω τον laplace της με το χέρι ώστε να μπορώ να έχω μια πρώτη άποψη για το πως λειτουργεί το σύστημα αυτό. Περισσότερες υποπεριπτώσεις υποπεριπτώσεων και αποδείξεις(χωρίς να έχουμε αφιερώσει και ώρες σε τεχνικές αποδείξεων κτλ) είναι ληξιπρόθεσμη γνώση: Διαβάζω-δίνω μάθημα-τα διαγράφω από τον εγκέφαλο. Όλα τα μαθήματα έχουν έναν αριθμό από πληροφορία που θα την ξεχάσεις 10 μέρες αφού γράψεις εξετάσεις.Το πρόβλημα γίνεται χοντρό όμως όταν οι ληξιπρόθεσμη πληροφορία γίνει μεγαλύτερη σε όγκο από αυτή που θα χρειάζεσαι μια ζωή.
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
lindou
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 361


are you real??


View Profile
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #50 on: June 24, 2010, 10:38:28 am »

Quote from: The Stig on June 24, 2010, 02:15:03 am
Διάβασα την εξέλιξη του θέματος από την αρχή του και έχω να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις (τις λέω έτσι γιατί δεν συμπεριλαμβάνω την δική μου άποψη απλά βλέπω εποπτικά τα γεγονότα). Σε πολλά από αυτά συμφωνώ με σας σε λιγότερα διαφωνώ. Κατ' αρχήν η ύλη ήταν σαφέστατη και περιλάμβανε και δυναμοσειρές και τελεστές. Οπότε ήταν χρέος μας να τις διαβάσουμε αν θέλαμε να γράψουμε γιατί όπως λένε οι καθηγητές -αλλά από ότι φαίνεται οι περισσότεροι από μας δεν το τηρούν- στα μαθήματα του πανεπιστημίου δεν υπάρχουν sos!! Άρα ένας ο οποίος διάβασε και ήξερε τα βασικά από κάθε κεφάλαιο αρκούσαν για να περάσει το μάθημα. (Μάλιστα οι δυναμοσειρές είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για επίλυση ΔΕ που απλοποιούν σημαντικά την διαδικασία). Από την άλλη πλευρά τα θέματα είχαν δυσκολίες όπως ο laplace με μεταβλητή (που δεν έιχαμε διδαχθεί κάτι τέτοιο και ας έλεγε ο κ. Ρόθος ότι θα βάλει πράγματα που κάναμε) και η αποκορύφωση όλων η θεωρία. Ξέρω ότι όπως ανέφερα πιο πάνω πρέπει να διαβάζουμε όλη την ύλη και να μην εμμένουμε μόνο σε παλιά θέματα και ασκήσεις αλλά δεν θέλουμε να μάθουμε όλα τα μαθηματικά.
Όποτε περνάμε στο επόμενο κομμάτι που αναφέρεται στην προσέγγιση των φοιτητών και των καθηγητών για τα μαθήματα του γενικού τμήματος. Μπορεί να βρίσκομαι 9 μήνες στην σχολή αλλά έχω καταλάβει τα εξής: Οι καθηγητές του γενικού τμήματος πιστεύουν και περνάνε την άποψη ότι είμαστε στην καλύτερη και στην ελίτ των σχολών (δικαίως? οι απόψεις διίστανται)(και αν ναι για αυτό ίσως να βγάζουν κόμπλεξ) και ότι πρέπει να μην βγαίνουμε μηχανικοί απόλυτα αλλά μηχανικοί με γνώσεις επιστήμονα. Οι φοιτητές από την άλλη πλευρά υποστηρίζουν ότι είναι καλό να μαθαίνουμε μόνο τα εργαλεία από τα γενικά μαθήματα που θα μας χρειαστούν για το μέλλον γιατί σπουδάζουμε μηχανικοί. Η λύση βρίσκεται κάπου στη μέση. Δηλαδή δεν περνάμε ΣΘΕ ή ΣΕΜΦΕ για να βγούμε καθηγητές ανάλογης επιστήμης αλλά ούτε όμως ισχύει ότι πρέπει να κάνουμε τα απολύτως απαραίτητα. Στόχος μας δεν είναι να είμαστε ΗΜΜΥ, μαθηματικοί, φυσικοί κλπ αλλά ούτε να έχουμε ένα μάθημα στο 1ο εξάμηνο με τίτλο "Μαθηματικά για μηχανικούς" γιατί τότε είτε θα είμασταν πολυεργαλεία είτε θα χρειαζόμασταν και έναν επιστήμονα για ότι και να κάνουμε εκτός από θέματα μηχανικού. Η μέση αυτή τακτική εφαρμόζεται και στις σχολές του εξωτερικού με τάση προς την κατεύθυνση που υποστηρίζουμε εμείς δηλαδή τα ουσιώδη με λίγο πιο γενικές γνώσεις. Στο κάτω κάτω η σελίδα της σχολής υπήρχε από πριν και μπορούσαμε όσοι την δηλώσαμε να ξέρουμε τι μας περιμένει εκτός αν η επιλογή έγινε ΠΡΟΠΟ. Αν κάποιος ήθελε να γίνει καθηγητής- ερευνητής για αυτό υπάρχουν οι ΣΘΕ ενώ αν κάποιος ήθελε μόνο πρακτική για αυτόν υπάρχουν τα ΤΕΙ (δεν είναι τυχαίο ότι είμαστε ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ).
Τέλος ποτέ δεν ευθύνεται μόνο η μία πλευρά για ένα λάθος. Δηλαδή σήμερα καταλογώ το μεγαλύτερο μέρος των ευθυνών στους καθηγητές (για τον τρόπο διδασκαλίας -όχι όλους-, για τον τρόπο εξέτασης, για το τουπέ και τον χαρακτήρα ορισμένων κ.α.) αλλά δεν θα βρούμε και το δίκιο μας αν τους την πούμε επειδή έβαλαν πχ δυναμοσειρές...
Ελπίζω να μην κούρασα (που μάλλον το έκανα) απλά θέλω και εγώ να εκφράσω την οπτική μου για αυτό το θέμα.

Nα πω απλα οτι ειχαμε κανει θεματα με laplace με μεταβλητους συντελεστες και στον ροθο και στον Καλογεριδη.

Γενικα θεωρω και γω πως τα θεματα ηταν δυσκολουτσικα, ομως διαφωνω γενικα σε καποια απο αυτα που υποθηκαν για τις παραδοσεις.θεωρω λογικο να ζητουν και πραγματα που υποθηκαν στις παραδοσεις γιατι οι παραδοσεις ειναι ακριβως για αυτο το λογο: για να τονιζοται καποια κομματια της υλης που θεωρουνται σημαντικα αλλα και να γινονται προσθηκες σε κεινα τα σημεια που χρειαζονται..Και βεβαια κατονοω οτι υπαρχουν ατομα που δεν μπορουν να παρακολουθησουν για καποιο λογο καποια μαθηματα,πιστευω ωστοσο οτι μπορουν να βρουν σημειωσεις(ειδικα απο τη στιγμη που εχουμε τοσο καλα οργανωμενο forum!).
Logged

edelWeisS
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #51 on: June 24, 2010, 10:57:59 am »

Quote from: lindou on June 24, 2010, 10:38:28 am

Nα πω απλα οτι ειχαμε κανει θεματα με laplace με μεταβλητους συντελεστες και στον ροθο και στον Καλογεριδη.


αυτές τις σημειώσεις ρε παιδιά έχει κάποιος την ευγενέστατη καλοσύνη να τις ανεβάσει για Σεπτέμβρη?
Θα του ήμασταν όλοι (τα ρεμάλια που δεν πήγαν) υπόχρεοι
Logged
proud_metalhead
Guest
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #52 on: June 24, 2010, 11:08:40 am »

1.   ΣΕΙΡΕΣ FOURIER
•   Ορισμός και ιδιότητες Σύγκλιση σειρών Fourier. Παραγώγιση και ολοκλήρωση σειρών Fourier Άρτια περιττή και περιοδική επέκταση συναρτήσεων


δεν βλεπω πουθενα να λεει για συν-ημ σειρες φουριε και ομως πεσανε.θα ηθελα να ξερω με πιο σκεπτικο το εκανε ο #@%%#@ ο ροθος
Logged
lindou
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 361


are you real??


View Profile
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #53 on: June 24, 2010, 11:20:19 am »

Laplace με μεταβλητους... Smiley
Logged

edelWeisS
Groucho
Veteran
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 879



View Profile
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #54 on: June 24, 2010, 11:26:31 am »

Quote from: proud_metalhead on June 24, 2010, 11:08:40 am
1.   ΣΕΙΡΕΣ FOURIER
•   Ορισμός και ιδιότητες Σύγκλιση σειρών Fourier. Παραγώγιση και ολοκλήρωση σειρών Fourier Άρτια περιττή και περιοδική επέκταση συναρτήσεων


δεν βλεπω πουθενα να λεει για συν-ημ σειρες φουριε και ομως πεσανε.θα ηθελα να ξερω με πιο σκεπτικο το εκανε ο #@%%#@ ο ροθος

εεε βασικα αρτια και περιττη επεκταση ειναι ουσιαστικα συνημιτονικες και ημιτονικες φουριε αντιστοιχα.να το σκεπτικο λοιπον
Logged
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #55 on: June 24, 2010, 11:28:11 am »

Quote from: ale26 on June 24, 2010, 11:26:31 am
Quote from: proud_metalhead on June 24, 2010, 11:08:40 am
1.   ΣΕΙΡΕΣ FOURIER
•   Ορισμός και ιδιότητες Σύγκλιση σειρών Fourier. Παραγώγιση και ολοκλήρωση σειρών Fourier Άρτια περιττή και περιοδική επέκταση συναρτήσεων


δεν βλεπω πουθενα να λεει για συν-ημ σειρες φουριε και ομως πεσανε.θα ηθελα να ξερω με πιο σκεπτικο το εκανε ο #@%%#@ ο ροθος

εεε βασικα αρτια και περιττη επεκταση ειναι ουσιαστικα συνημιτονικες και ημιτονικες φουριε αντιστοιχα.να το σκεπτικο λοιπον
Μια φορά την πάτησα πάντως και δε διάβασα το συγκεκριμένο κεφάλαιο.
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Doctor_Doctor
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1280


When the crowds are gone


View Profile
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #56 on: June 24, 2010, 11:28:16 am »

Για όσους τα έχασαν στο μεγάλο κείμενο:

Quote from: Godhatesusall on June 24, 2010, 09:52:24 am
Το να πρέπει να ξέρουμε να λύνουμε super-πολύπλοκες διαφορικές ΔΕΝ θα πρέπει να εξετάζεται,γιατί απλούστατα γι'αυτό υπάρχει το matlab. Αν κάποιος από μας  βρεθεί ποτέ στην διαδικασία να συνθέσει ένα σύστημαι από το 0,το πρώτο πράμα που θα καταλάβει είναι ότι η αρχική version του θα βασίζεται πάνω σε υπερ-απλουστευμένα μοντέλα(όπως τα μοντέλα για BJT,FET που κάνουμε στην ηλεκτρονική).
...
Τα πολύπλοκα αυτά μοντέλα,όσο και να θέλουμε, με το χέρι δεν λύνονται ούτε σε 100 χρόνια.
...
Όλα τα μαθήματα έχουν έναν αριθμό από πληροφορία που θα την ξεχάσεις 10 μέρες αφού γράψεις εξετάσεις.Το πρόβλημα γίνεται χοντρό όμως όταν οι ληξιπρόθεσμη πληροφορία γίνει μεγαλύτερη σε όγκο από αυτή που θα χρειάζεσαι μια ζωή.
Συμπέρασμα: Να διδαχθούν οι μαθηματικοί κάποια πολυτεχνικά μαθήματα, μπας και ανοίξει το μυαλό τους.
Εφόσον του γενικού είναι ανίκανοι να μπουν στο κλίμα του Πολυτεχνείου, μακάρι να φύγουν. Με το καλό ή με το ζόρι. (ας αφήσω τις κατάρες πρωινιάτικα). Δεν είναι τυχαίο ότι οι σωστοί είναι ηλεκτρολόγοι (Κεχαγιάς, Ρέκαννος κ.α.). Αυτοί δεν ξέρουν μαθηματικά σε scientific επίπεδο;

Για το μάθημα τι να πω και τι ν' αφήσω. Και μόνο που δεν έχει τυπολόγιο (κανονικό), φαίνεται που πάει το πράγμα. Και τέλος, για όποιο μαλάκα δεν το'χει καταλάβει:
ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ! ΑΝ ΘΕΛΑΜΕ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ! ΤΗΝ ΠΙΑΝΑΜΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΑΝΤΗΛΙ ΜΟΥ.

ΥΓ. Ο Κανάκης μισεί τους φοιτητές. Και μόνο τα ηλίθια σχόλια του ανά πεντάλεπτο για να μας αποσπάνε την προσοχή το δείχνουν.
Logged

Where's the lights, turn 'em on again, one more night, to believe and then
Another note for my requiem, a memory to carry on
The story's over, when the crowds have gone

When the crowds are gone, and I'm all alone, playing the saddest song, now that the lights are gone
Turn them on again, one more time for me my friend, turn 'em on again!

So I play and I plan, and hope and I scheme, to the lure of a night, filled with unfinished dreams
And I'm holding on tight, to a world gone astray, as they charge me for years... I can  no  longer  pay!

And the lights, turn them off my friend. And the ghosts? Well just let them in
Cause in the dark, it's easier ...to see.
proud_metalhead
Guest
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #57 on: June 24, 2010, 11:29:08 am »

Quote from: ale26 on June 24, 2010, 11:26:31 am
Quote from: proud_metalhead on June 24, 2010, 11:08:40 am
1.   ΣΕΙΡΕΣ FOURIER
•   Ορισμός και ιδιότητες Σύγκλιση σειρών Fourier. Παραγώγιση και ολοκλήρωση σειρών Fourier Άρτια περιττή και περιοδική επέκταση συναρτήσεων


δεν βλεπω πουθενα να λεει για συν-ημ σειρες φουριε και ομως πεσανε.θα ηθελα να ξερω με πιο σκεπτικο το εκανε ο #@%%#@ ο ροθος

εεε βασικα αρτια και περιττη επεκταση ειναι ουσιαστικα συνημιτονικες και ημιτονικες φουριε αντιστοιχα.να το σκεπτικο λοιπον
το σωστο σκεπτικο ειναι να πεις την παραγραφο που ειναι μεσα, οχι ενα υποσυνολο.τουλαχιστον επρεπε να πει οτι ειναι σε εκεινη την παραγραφο. σκατα σκεπτικο ειχε με το συμπαθειο, γιατι απο τη στιγμη που εγω βιβλιο δεν ειχα στις παραδωσεις, δν μπορουσα να ξερω που ειναι το κα8ε πραμα που διδασκει....................................
Logged
arashi
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5113


Tell them how I'm defying gravity


View Profile
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #58 on: June 24, 2010, 11:35:11 am »

Quote from: Doctor_Doctor on June 24, 2010, 11:28:16 am
ΥΓ. Ο Κανάκης μισεί τους φοιτητές. Και μόνο τα ηλίθια σχόλια του ανά πεντάλεπτο για να μας αποσπάνε την προσοχή το δείχνουν.

+1 Καλα και ωτοασπιδες να φοραγα μονο το βλεμμα "σε βλεπω και σε φτυνω" ειναι υπεραρκετο
(και ΜΟΝΙΜΩΣ ζωγραφισμενο)
Logged

クリスチネットあなたの者だから...
master of disaster
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 92


Away, away...


View Profile
Re: [Διαφορικές Εξ.] Πως γράψατε, Ιούνιος 2010 version
« Reply #59 on: June 24, 2010, 11:39:53 am »

ρε παιδια,σορρυ λιγο,γιατι ακουσα πιο πανω κατι τρελα σχολια...

τα θεματα ηταν απαραδεκτα,υποτιθεται οτι θα βγουμε μηχανικοι...
αποδειξεις δεν μας χρειαζονται,τα βιβλια θα ειναι διπλα μας οτι κι αν χρειαστουμε...

ε,ειναι τραγικη μαλακια να πρεπει να αποστιθιζουμε τυπους,μεθοδους,ιδιοτητες,αποδειξεις...
κατι πρεπει να αλλαξει.
οσο για τις ασκησεις του Καλογεριδη,εχασα μονο 2 μαθηματα και ειλικρινα,δεν πιστευω πως σε βοηθουν να γραψεις...

δεν θα πεθανουμε στο διαβασμα για τη θεωρια των μαθηματικων ρε γαμωτο,2 γονεις μηχανικους εχω,ξερω ποσο θα μας χρειστουν αλλα να μην το παρακανουμε,'νταξει?
Logged

"Abandon hope all ye who enter here..."
                                    -Dante, Inferno
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...