• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 11:03:38 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 11:03:38 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 21, 2026, 22:58:40 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by sofi
[June 21, 2026, 22:55:14 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Karaμazoβ
[June 10, 2026, 18:42:33 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Giannis Masterio
[June 09, 2026, 20:27:57 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431494
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 59
Guests: 1848
Total: 1907
Elbowshot
papaloui
filippos
La
Hliaspapak
Limpolits
Ulmo
panagiotisv
gabonstv
domb765
mpachato
marinaanastasiou
kakousios
ansalamp
stavros0201
Konstantina Karamani
Arispap
stavrosk
siagas
oak456
Antonis(123)
angelisilias14
femanak
The Web
stefanidis
Ioannis7289277
Manifold
mkostomanolaki
themis01
chris123
Tasos Bot
ThanosKoutsoump
themechanic
yol06
christina02
christinabisdeki
Kenedy
nikd
chriskazakos
leolam
azelfos
el1
Giannis Masterio
katar07
fungi
ckantsis
chrismzag
George_RT
klaintit
dimitire
mdimitrig
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ψηφιακά Συστήματα I (ΠΠΣ) (Moderators: RivenT, tony stank) > [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 5 Go Down Print
Author Topic: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010  (Read 10721 times)
jimmakos
Guest
[ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« on: June 14, 2010, 13:35:44 pm »

Στο πρώτο θέμα
έχω την εντύπωση πως τα κυκλώματα ήταν ίδια.
πότε σας σηκώθηκε ο παλμός;

στο Β θέμα που είχα μου βγαλε 11-11.5 να δινει παλμο μόνο
Logged
st0up
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 285



View Profile
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #1 on: June 14, 2010, 13:40:56 pm »

Δεν ηταν ιδια... το Α ειχε πυλη EXNOR. Το Β δεν ειχε EXOR?

Εγω παντως εβγαλα (για την Α ομαδα) παλμο απο το 5 εως το 8 και απο το 11 ως το 11.5. Χωρις βεβαιοτητα αυτο.... Undecided
Logged
ΚΗΜΜΥ
Επιβεβαρυμένος
*********
Gender: Male
Posts: 13065


Κ από το Καμμένος...


View Profile
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #2 on: June 14, 2010, 13:43:21 pm »

τα θεματα ειναι στα downloads

πες το ρε καπετανιε και συ... καθομαι και σκαναρω Tongue
Logged

jimmakos
Guest
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #3 on: June 14, 2010, 13:44:22 pm »

Quote from: st0up on June 14, 2010, 13:40:56 pm
Δεν ηταν ιδια... το Α ειχε πυλη EXNOR. Το Β δεν ειχε EXOR?

Εγω παντως εβγαλα (για την Α ομαδα) παλμο απο το 5 εως το 8 και απο το 11 ως το 11.5. Χωρις βεβαιοτητα αυτο.... Undecided
το Β είχε πύλη EXNOR που κατέληγε σε J-K με θετική διέγερση ενώ το A είχε EXOR που κατέληγε σε J-K με αρνητική διέγερση... άρα ουσιαστικά είναι το ίδιο σε αυτό το κομμάτι
έχω άλλους 2 που βγάλανε αυτού του τύπου την παλμοσειρά με 5-8 και 11-11.5.
Logged
st0up
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 285



View Profile
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #4 on: June 14, 2010, 13:47:51 pm »

A ναι, το Β ειχα τελικα...  Grin Grin Grin Εχεις δικιο! Κ εγω εχω αλλη μια κοπελα που εβγαλε τα ιδια (5-8 & 11-11.5)
Logged
jimmakos
Guest
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #5 on: June 14, 2010, 14:17:51 pm »

όντως βγαίνει 5-8 & 11-11.5 η παλμοσειρά το ξαναέλυσα απλά έκανα πατάτα όταν J=K=1 δεν έδωσα έξοδο 1 γι' αυτό μου βγήκε 0 στο 5-8

πως χάνονται 3 μονάδες έτσι ε; Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry
Logged
Neal
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 910



View Profile
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #6 on: June 14, 2010, 14:35:25 pm »

Ρε παιδιά στη Β ομάδα το A0 του πολυπλέκτη ήταν στη γή άρα όταν πήρε τελευταία παλμό το JK είχε S0=S1 άρα επιλέγεται η A0, άρα μηδενίστηκε στο τέλος. Έτσι δεν είναι;
Logged

like.no.other™
jimmakos
Guest
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #7 on: June 14, 2010, 14:50:42 pm »

Quote from: Neal on June 14, 2010, 14:35:25 pm
Ρε παιδιά στη Β ομάδα το A0 του πολυπλέκτη ήταν στη γή άρα όταν πήρε τελευταία παλμό το JK είχε S0=S1 άρα επιλέγεται η A0, άρα μηδενίστηκε στο τέλος. Έτσι δεν είναι;
όχι... δεν μηδενίζεται στο τέλος, παρόλα αυτά αν θες γράψε λίγο πιο αναλυτικά το παραπάνω γιατί δεν κατάλαβα πως πέρασες απο το τελευταίο παλμό του JK στο S0=S1...
Logged
ant
Guest
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #8 on: June 14, 2010, 14:54:13 pm »

Quote from: jimmakos on June 14, 2010, 13:44:22 pm
Quote from: st0up on June 14, 2010, 13:40:56 pm
Δεν ηταν ιδια... το Α ειχε πυλη EXNOR. Το Β δεν ειχε EXOR?

Εγω παντως εβγαλα (για την Α ομαδα) παλμο απο το 5 εως το 8 και απο το 11 ως το 11.5. Χωρις βεβαιοτητα αυτο.... Undecided
το Β είχε πύλη EXNOR που κατέληγε σε J-K με θετική διέγερση ενώ το A είχε EXOR που κατέληγε σε J-K με αρνητική διέγερση... άρα ουσιαστικά είναι το ίδιο σε αυτό το κομμάτι
έχω άλλους 2 που βγάλανε αυτού του τύπου την παλμοσειρά με 5-8 και 11-11.5.


...τρεις! Κι εγω ετσι το εβγαλα
Logged
jimmakos
Guest
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #9 on: June 14, 2010, 14:58:33 pm »

Quote from: Antίλογος on June 14, 2010, 14:54:13 pm
Quote from: jimmakos on June 14, 2010, 13:44:22 pm
Quote from: st0up on June 14, 2010, 13:40:56 pm
Δεν ηταν ιδια... το Α ειχε πυλη EXNOR. Το Β δεν ειχε EXOR?

Εγω παντως εβγαλα (για την Α ομαδα) παλμο απο το 5 εως το 8 και απο το 11 ως το 11.5. Χωρις βεβαιοτητα αυτο.... Undecided
το Β είχε πύλη EXNOR που κατέληγε σε J-K με θετική διέγερση ενώ το A είχε EXOR που κατέληγε σε J-K με αρνητική διέγερση... άρα ουσιαστικά είναι το ίδιο σε αυτό το κομμάτι
έχω άλλους 2 που βγάλανε αυτού του τύπου την παλμοσειρά με 5-8 και 11-11.5.
...τρεις! Κι εγω ετσι το εβγαλα

ναι, έτσι είναι το σωστό. ανέβασα και την λύση λίγο παραπάνω αν κοιτάξεις...
Logged
Neal
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 910



View Profile
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #10 on: June 14, 2010, 15:00:40 pm »

Στους χρόνους από 10 μέχρι 11.5 γιατί το Y1 είναι 1; Αφού η έξοδος που βγάζει η Y1 είναι 0 και η Y0 πάλι 0 (S0 = 0 και S1 = 0). Το A0 όμως είναι συνδεδεμένο στη γη και όχι στα +5V
« Last Edit: June 14, 2010, 15:02:42 pm by Neal » Logged

like.no.other™
st0up
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 285



View Profile
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #11 on: June 14, 2010, 15:02:46 pm »

Μπορει κανεις να ανεβασει και το 3ο θεμα (Β ομαδα) ή ζηταω πολλα? Εννοω οσον αφορα το σχεδιασμο του MUX. Βρηκα συναρτηση
1*AB' + ABC' (οι τονοι ειναι τα συμπληρωματικα)
Logged
jimmakos
Guest
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #12 on: June 14, 2010, 15:04:03 pm »

Quote from: Neal on June 14, 2010, 15:00:40 pm
Στους χρόνους από 10 μέχρι 11.5 γιατί το Y1 είναι 1; Αφού η έξοδος που βγάζει οποιοσδήποτε απ'τους Y0 ή Υ1 είναι Α0 αφού (S0 = 0 και S1 = 0). Το A0 όμως είναι συνδεδεμένο στη γη και όχι στα +5V

o 74153 είναι διπλός με εξόδους Υ1 - Υ0 ανεξάρτητες η μια απο την άλλη. στο Υ0 θα βγει η Α0 που όπως λες ειναι στη γείωση αλλα στην Υ1 θα βγει η Α1 που είναι στην τάση όταν S0=0 και S1=0 και G1=0 και G0=0
Logged
st0up
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 285



View Profile
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #13 on: June 14, 2010, 15:07:47 pm »

Quote from: Neal on June 14, 2010, 15:00:40 pm
Στους χρόνους από 10 μέχρι 11.5 γιατί το Y1 είναι 1; Αφού η έξοδος που βγάζει η Y1 είναι 0 και η Y0 πάλι 0 (S0 = 0 και S1 = 0). Το A0 όμως είναι συνδεδεμένο στη γη και όχι στα +5V

Γιατι εχεις ενεργοποιημενο τον MUX1 στο διαστημα αυτο. Οποτε εξοδο θα παρεις απο τα Α1,Β1,C1,D1 και αφουS1=S0=0 θα παρεις εξοδο απο τη δ/ση Α1 η οποια ειναι στα +5V. Αρα Υ1=1 => J=1
Logged
Neal
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 910



View Profile
Re: [ψηφιακά Ι] θέματα 2010
« Reply #14 on: June 14, 2010, 15:11:27 pm »

Και ήξερα ότι δεν έπρεπε να βιαστώ στο τέλος! γκρρ

ΥΓ: φεύγει όλο το θέμα;
« Last Edit: June 14, 2010, 15:13:44 pm by Neal » Logged

like.no.other™
Pages: [1] 2 3 ... 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...