• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 29, 2026, 01:03:06 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 29, 2026, 01:03:06 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by User
[June 27, 2026, 16:40:19 pm]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by el mariachi
[June 27, 2026, 11:00:16 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 27, 2026, 10:45:47 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[June 26, 2026, 21:28:50 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[June 26, 2026, 15:58:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431548
Total Topics: 32025
Online Today: 968
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 11
Guests: 597
Total: 608
alexanton
Maximilion
Konstantina Karamani
alex_g
arkou
christina02
freakyy
Roidos
iliaskou
Adreas Seg
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 8ο Εξάμηνο > Μηχανική Λογισμικού Ι (πρώην Τεχνολογία Λογισμικού) (Moderator: Tasos Bot) > [Τεχνολογία Λογισμικού] - Απαλλακτική Εργασία
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [Τεχνολογία Λογισμικού] - Απαλλακτική Εργασία  (Read 2702 times)
igoutas
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 576


View Profile
[Τεχνολογία Λογισμικού] - Απαλλακτική Εργασία
« on: May 13, 2010, 10:46:41 am »

Καλημέρα σας!!!!!

Θα ήθελα να προτείνω η εργασία της τεχνολογίας λογισμικού λόφω μεγάλου όγκου αλλα και διάρκειας να γίνει απαλλακτική.Αφενός μ'εν το γεγονός ότι είναι μια εργασία που μας απασχολεί κατα την διάρκεια όλου του εξαμήνου, αφετερου δε το γεγονός πως όποιος ασχοληθεί σε ικανοποιητικό βαθμό με την εργασία κατανοεί πλήρως τον στόχο και τις αρχές του μαθήματος.Αφού αυτος είναι ο σκοπός για κάθε μάθημα στο τέλος του εξαμήνου και στο συγκεκριμένο επιτυγχάνεται μέσω της εργασίας φρόνιμο θα ήταν να  γίνει απαλλακτική.!!!!

Παρακαλώ παραθέστε τις απόψεις σας ώστε σύντομα να το μεταφέρου με και στους καθηγητές!!
Πείτε σε όσους ασχολούνται με την εργασία για να αποφασίσουμε!!

Ευχαριστώ.
« Last Edit: May 13, 2010, 19:05:48 pm by TeeKay » Logged
termi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 157


View Profile
Re: ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
« Reply #1 on: May 13, 2010, 11:28:17 am »

Η εξέταση είναι γενικά εύκολη και απλά με αυτόν τον τρόπο ο Μήτκας προσπαθεί να δει ποιοι πραγματικά ασχολούνταν και καναν την εργασία και ποιοι ξυνόντουσαν!
Logged
alko
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 83


View Profile
Re: ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
« Reply #2 on: May 13, 2010, 11:34:35 am »

Ναι πολυ καλη ιδεα και γω κατι τετοιο σκεφτομουν και πιστευω και ολοι οσοι ασχολουνται με την εργασια το ιδιο.Κατα τη γνωμη μου δε γινεται απο τη μια να θελουμε να συμβαδιζουμε με τη νοοτροπια των ευρωπαικων πανεπιστημιων με απαιτητικες εργασιες κατα τη διαρκεια του εξαμηνου και στο τελος να δινουμε παλι ανουσιες εξετασεις στο μαθημα.Και αυτο δεν γινεται μονο σε αυτο το μαθημα αλλα και σε αλλα οπως Μετρησεις κτλ αλλα ας επικεντρωθουμε τωρα σε αυτο. Ο τροπος με τον οποιο γινονται οι εργασιες(αξιολογηση παρουσιαση κτλ) δεν αφηνει κανενα περιθωριο καποιο ατομο να μην ασχοληθει και να περασει το μαθημα ετσι.Συνεπως πιστευω οτι δεν υπαρχει σοβαρο αντεπιχειρημα στο να μην γινει απαλλακτικη η εργασια.Απο την αλλη μια απαλλακτικη εργασια βοηθαει ψυχολογικα στην ενασχοληση με τις εργασιες και μας απαλλασει απο ενα μαθημα στα ηδη υπερφορτωμενα εξαμηνα μας(7 μαθηματα!!!!).
« Last Edit: May 13, 2010, 11:36:51 am by alko » Logged
alko
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 83


View Profile
Re: ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
« Reply #3 on: May 13, 2010, 11:36:35 am »

Quote from: termi on May 13, 2010, 11:28:17 am
Η εξέταση είναι γενικά εύκολη και απλά με αυτόν τον τρόπο ο Μήτκας προσπαθεί να δει ποιοι πραγματικά ασχολούνταν και καναν την εργασία και ποιοι ξυνόντουσαν!
Οπως προανεφερα και στο ποστ μου ο τροπος με τον οποιο γινεται η εργασια δεν αφηνει περιθωρια στο να μην ασχοληθει καποιος σοβαρα και οσο ευκολη και να θεωρειται μια εξεταση σε δεσμευει πολυτιμο χρονο σε μια ηδη υπερφορτωμενη εξεταστικη.Οποτε μονο αρνητικο και επιβαρυντικο χαρακτηρα εχει μια τετοια εξεταση...
Logged
TeeKay
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 980



View Profile
Re: ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
« Reply #4 on: May 13, 2010, 14:44:07 pm »

Quote from: termi on May 13, 2010, 11:28:17 am
Η εξέταση είναι γενικά εύκολη και απλά με αυτόν τον τρόπο ο Μήτκας προσπαθεί να δει ποιοι πραγματικά ασχολούνταν και καναν την εργασία και ποιοι ξυνόντουσαν!
Σε συζητηση που εγινε προσφατα με τον κυριο Συμεωνιδη ανεφερε ακριβως αυτο το πραγμα, οτι δηλαδη η εξεταση ειναι τυπικη πιο πολύ για να διαπιστωθει ποιος ασχοληθηκε και ποιος οχι... Δεν ξερω αν πραγμαυτι ειναι ευκολη η εξεταση, αλλα γενικα αν εχουμε κατι να πουμε, μπορουμε να το πουμε στο Συμεωνιδη, ειναι πολυ συνεννοησιμος ανθρωπος!
Logged

The Energy Never Dies!
Liverpoylian
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 237


LIVERPOOL!!!LIVERPOOL!!!


View Profile
Re: ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
« Reply #5 on: May 13, 2010, 18:27:50 pm »

+1 και απομένα. Πολύ δουλειά η εργασία.Μας έχει ξενυχτήσει πολλά βράδια :'(
Logged

Who can you trust only time reveals/
Toss it up!!!

R.I.P. 2PAC SHAKUR
Themis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 518


View Profile
Re: ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
« Reply #6 on: May 13, 2010, 18:55:47 pm »

κουλαρετε παιδια. Η αιτολογια της εξετασης δοθηκε.Αν εχετε ασχοληθει αρκετα με την εργασια δεν χρειαζεται να διαβασετε κατι για να πατε να γραψετε καλα.οπως σε ολα τα μαθηματα του μητκα.

Quote from: Liverpoylian on May 13, 2010, 18:27:50 pm
+1 και απομένα. Πολύ δουλειά η εργασία.Μας έχει ξενυχτήσει πολλά βράδια :'(
το ξενυχτι απο τις εργασιες που εχεις ριξει πρεπει να ειναι απειρο. κλαψ κλαψ κλαψ. ξυστη!

Logged
Mistoklas
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 33


View Profile
Re: ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
« Reply #7 on: May 13, 2010, 21:07:37 pm »

Συνφωνώ και γω..Μια τόσο απαιτητική εργασία που σου τρώει χρόνο όλο το εξάμηνο θα έπρεπε να είναι απαλλλακτική..
Οι εξετάσειις όσο τυπικές και να είναι δεν παύουν να είναι εξετάσεις και αλλάζουν το πρόγραμμα διαβάσματος...οπότε +100

Υ.Γ. Θα μου πεις οι ενεργειακοί στα ΕΚΣΗΕ...  
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...