• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 03:25:26 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 03:25:26 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 14
Guests: 107
Total: 121
Kenedy
Yamal
george polymeros
Tasaras
simos
Nianaro
gogolhs
thegreekbaron
stavr0s16
ALeXLe
0restis
stathopm
petralexiou
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Δομές Δεδομένων (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7 Go Down Print
Author Topic: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009  (Read 10234 times)
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #15 on: January 05, 2010, 12:04:32 pm »

Γνωρίζουμε επακριβώς ποιος είναι ο γονέας και ποια τα παιδιά όταν υλοποιούμε ένα σωρό σε πίνακα από τις σχέσεις
γονέας (Χ-1)/2
αρ. παιδί 2Χ+1
δεξ. παιδί 2Χ+2
Η μόνη περίπτωση που θα χρειαζόμασταν πραγματικά την πληροφορία αποθηκευμένη μέσα στον κόμβο σχετικά με την ιδιότητα των γύρω κόμβων του είναι αν δεν υλοποιούσαμε τη σωρό με το σύνηθες τρόπο (δλδ πίνακας με 1ο στοιχείο τη ρίζα, μετα τα παιδιά μετά τα παιδιά των παιδιών κοκ). Γιατί όμως να μη θες να το υλοποιήσεις αλλιώς?  Huh
Συμφωνώ ότι η επιπλέον πληροφορία δεν αυξάνει την πολυπλοκότητα. Όμως η ύπαρξη πληροφορίας (η οποία προήλθε από raw data κατά την εισαγωγή κάθε κόμβου) απαιτεί την επεξεργασία αυτής (διότι αλλιώς δε θα ήταν πληροφορία Wink). Συνεπώς η επιπλέον πληροφορία οδηγεί σε επιπλέον επεξεργασία και άρα αυξημένη πολυπλοκότητα που εκφράζεται σε χαμένους κύκλους μηχανής και χώρο αποθήκευσης.  Tongue
Ποιο όμως είναι το όφελος αλήθεια? Μπορούμε για κάποιον συγκεκριμένο κόμβο να απευθυνθούμε σε αυτόν και όχι στον πίνακα για να βρούμε τον γονέα και τα παιδιά του. Προσωπικά μου φαίνεται άχρηστο καθώς όση πρόσβαση έχουμε στο κόμβο άλλη τόση και περισσότερη έχουμε στον πίνακα. Smiley

Όσον αφορά την swapwithparent
Προσωπικά δεν ενσωμάτωσα καν συνάρτηση με τέτοιο όνομα. Ο οδηγός μου για τη δημιουργία συναρτήσεων ήταν η εκφώνηση η οποία απαιτεί 4 πράγματα: είσοδο, διαγραφή, αναζήτηση και εκτύπωση. Η έννοια της συνάρτησης στον προγραμματισμό δεν διαφέρει από αυτή στα μαθηματικά. Δίνεις καποια δεδομένα και περιμένεις καποιο αποτέλεσμα που να σε ενδιαφέρει. Συνεπώς εγώ θέλω να καλώ τη συνάρτηση remove() και να μου διαγράφει και επιστρέφει τη ρίζα. Τι με νοιαζει εμενα (σαν χρήστη) αν και πότε κάνει αλλαγή με τον γονέα. Για μένα η συνάρτηση είναι ένα μαύρο κουτί.
Οπότε στην ουσία η swapwithparent υπάρχει, αλλά όχι αυτόνομη. Υπάρχει ενσωματωμένη και τροποποιημένη στις 2 συναρτησεις, την add() και remove()(τουλάχιστον στη δικιά μου υλοποίηση) Wink
Και μάλιστα μέσα στο βιβλίο αποδεικνύεται για πιο λόγο εγώ σαν προγραμματιστής δε θα χρησιμοποιούσα μια τετοια συνάρτηση όπως η swapwithparent(). Όπως υποδηλώνει το όνομά της, η συνάρτηση αυτή θα ανταλλάσσει το παιδί με τον γονέα, σωστά?
Έλα όμως που, όπως πολύ σωστά αναφέρει ο Lafore στη σελ 586, για 4 στοιχεία που το τελευταίο πρέπει να πάει πρώτο με τη συνάρτηση αυτή γίνονται 9 αντιγραφές, ενώ αν η αναταξινόμηση γίνει απευθείας στη συνάρτηση που το χρειάζεται 5 μολις αντιγραφές. Μόλις κερδίσαμε!
Ας μην αναφέρουμε και το γεγονός ότι η swapwithparent() θα πρέπει σε κάθε ανταλλαγή να ενημερώνει 4 το πολύ κόμβους (τον κόμβο αναφοράς, τον πατέρα και τα παιδιά) ως προς κάθε ιδιότητα του κόμβου (ποια είναι τα νέα του παιδιά και γονέας+την ενημέρωση εκεινων ως προς ποιος είναι ο γονέας και τα παιδιά αντίστοιχα). Όπως βλέπεις είναι μεγάλο μπέρδεμα.
« Last Edit: January 05, 2010, 12:17:59 pm by AgentCain » Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #16 on: January 05, 2010, 12:06:14 pm »

Quote from: Merlin on January 05, 2010, 03:28:47 am
Το θεμα ειναι αν στην C θελει μονο μια κλαση.Πολυ κουλο μου φαινεται...
Θεωρητικά οποιοδήποτε πρόγραμμα μπορεί να γίνει σε μια κλάση. Ο αριθμός των κλάσεων εξαρτάται από το πως κάνεις κατανομή εργασίας ανάμεσα στο ανθρώπινο δυναμικό σου και τι δυνατότητες ευέλικτου προγραμματισμού και μελλοντικών επεκτάσεων δυνατοτήτων απαιτείς.

Σίγουρα γίνεται και για λόγους οργάνωσης σε επίπεδο λίγων προγραμματιστών, αλλά αυτό είναι τελείως υποκειμενικό. Μπορεί εσύ σαν προγραμματιστής να θες να οργανώνεις όσο πάει το πρόγραμμα σου αλλά εγώ να θέλω να βλέπω στο σύνολο το πρόγραμμά μου διότι έχω καλύτερη εποπτεία αυτού.

ΥΓ και με μια κλάση μια χαρά υλοποιείται, trust me Wink
« Last Edit: January 05, 2010, 12:12:16 pm by AgentCain » Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

Dimitris1989
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 828



View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #17 on: January 05, 2010, 12:41:00 pm »

Τελικά οι εργασίες που έχουμε να κάνουμε είναι αυτές:
Quote
DS2009_A1.pdf  (97901Bytes)
DS2009_A2.pdf (131323Bytes)
DS2009_A3.pdf (120802Bytes)
DS2009_B1.pdf (195917Bytes)
DS2009_B2.pdf (119993Bytes)
DS2009_B3.pdf (104640Bytes)
DS2009_B4.zip (122517Bytes)
DS2009_B5.pdf (97873Bytes)
DS2009_C.zip (112476Bytes)
DS2009_Project_Description.pdf (265706Bytes)

ή μόνο η τελευταία που λέει Project Description; Εγώ που δε δήλωσα το εργαστήριο τις εργασίες θα τις παραδώσω στο εργαστήριο ΕΠΥ και όχι μέσω ethmmy;
Logged
zeus90
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 810



View Profile WWW
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #18 on: January 05, 2010, 14:18:38 pm »

Ομάδα έχεις δηλώσει;Αν όχι υπάρχει πρόβλημα.Για σίγουρα στείλε κανα mail στον κ.Μήτκα.
Οι εργασίες γίνονται ανα 2 άτομα και για κάθε ομάδα αντιστοιχούν 3 εργασίες ανάλογα με τα ΑΕΜ.
Στο αρχείο Project Description έχει όλες τις εργασίες μαζεμένες και στο τέλος αναλυτικότατες οδηγίες.ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
Όσον αφορά τα άλλα αρχεία περιέχουν την καθε μία εργασία ξεχωριστά με κάποια βοηθητικά στοιχεία κι ένα προτεινόμενο σκελετό.
Logged

“Έμαθα πως όταν κάποιος σκαρφαλώσει στην κορυφή ενός ψηλού λόφου, το μόνο που διαπιστώνει είναι πως πρέπει να σκαρφαλώσει σε πολλούς λόφους ακόμα..."
Merlin
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377


The Phantom Blot


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #19 on: January 06, 2010, 17:26:29 pm »

Quote from: AgentCain on January 05, 2010, 12:04:32 pm
Γνωρίζουμε επακριβώς ποιος είναι ο γονέας και ποια τα παιδιά όταν υλοποιούμε ένα σωρό σε πίνακα από τις σχέσεις
γονέας (Χ-1)/2
αρ. παιδί 2Χ+1
δεξ. παιδί 2Χ+2
Η μόνη περίπτωση που θα χρειαζόμασταν πραγματικά την πληροφορία αποθηκευμένη μέσα στον κόμβο σχετικά με την ιδιότητα των γύρω κόμβων του είναι αν δεν υλοποιούσαμε τη σωρό με το σύνηθες τρόπο (δλδ πίνακας με 1ο στοιχείο τη ρίζα, μετα τα παιδιά μετά τα παιδιά των παιδιών κοκ). Γιατί όμως να μη θες να το υλοποιήσεις αλλιώς?  Huh
Συμφωνώ ότι η επιπλέον πληροφορία δεν αυξάνει την πολυπλοκότητα. Όμως η ύπαρξη πληροφορίας (η οποία προήλθε από raw data κατά την εισαγωγή κάθε κόμβου) απαιτεί την επεξεργασία αυτής (διότι αλλιώς δε θα ήταν πληροφορία Wink). Συνεπώς η επιπλέον πληροφορία οδηγεί σε επιπλέον επεξεργασία και άρα αυξημένη πολυπλοκότητα που εκφράζεται σε χαμένους κύκλους μηχανής και χώρο αποθήκευσης.  Tongue
Ποιο όμως είναι το όφελος αλήθεια? Μπορούμε για κάποιον συγκεκριμένο κόμβο να απευθυνθούμε σε αυτόν και όχι στον πίνακα για να βρούμε τον γονέα και τα παιδιά του. Προσωπικά μου φαίνεται άχρηστο καθώς όση πρόσβαση έχουμε στο κόμβο άλλη τόση και περισσότερη έχουμε στον πίνακα. Smiley

Όσον αφορά την swapwithparent
Προσωπικά δεν ενσωμάτωσα καν συνάρτηση με τέτοιο όνομα. Ο οδηγός μου για τη δημιουργία συναρτήσεων ήταν η εκφώνηση η οποία απαιτεί 4 πράγματα: είσοδο, διαγραφή, αναζήτηση και εκτύπωση. Η έννοια της συνάρτησης στον προγραμματισμό δεν διαφέρει από αυτή στα μαθηματικά. Δίνεις καποια δεδομένα και περιμένεις καποιο αποτέλεσμα που να σε ενδιαφέρει. Συνεπώς εγώ θέλω να καλώ τη συνάρτηση remove() και να μου διαγράφει και επιστρέφει τη ρίζα. Τι με νοιαζει εμενα (σαν χρήστη) αν και πότε κάνει αλλαγή με τον γονέα. Για μένα η συνάρτηση είναι ένα μαύρο κουτί.
Οπότε στην ουσία η swapwithparent υπάρχει, αλλά όχι αυτόνομη. Υπάρχει ενσωματωμένη και τροποποιημένη στις 2 συναρτησεις, την add() και remove()(τουλάχιστον στη δικιά μου υλοποίηση) Wink
Και μάλιστα μέσα στο βιβλίο αποδεικνύεται για πιο λόγο εγώ σαν προγραμματιστής δε θα χρησιμοποιούσα μια τετοια συνάρτηση όπως η swapwithparent(). Όπως υποδηλώνει το όνομά της, η συνάρτηση αυτή θα ανταλλάσσει το παιδί με τον γονέα, σωστά?
Έλα όμως που, όπως πολύ σωστά αναφέρει ο Lafore στη σελ 586, για 4 στοιχεία που το τελευταίο πρέπει να πάει πρώτο με τη συνάρτηση αυτή γίνονται 9 αντιγραφές, ενώ αν η αναταξινόμηση γίνει απευθείας στη συνάρτηση που το χρειάζεται 5 μολις αντιγραφές. Μόλις κερδίσαμε!
Ας μην αναφέρουμε και το γεγονός ότι η swapwithparent() θα πρέπει σε κάθε ανταλλαγή να ενημερώνει 4 το πολύ κόμβους (τον κόμβο αναφοράς, τον πατέρα και τα παιδιά) ως προς κάθε ιδιότητα του κόμβου (ποια είναι τα νέα του παιδιά και γονέας+την ενημέρωση εκεινων ως προς ποιος είναι ο γονέας και τα παιδιά αντίστοιχα). Όπως βλέπεις είναι μεγάλο μπέρδεμα.


Αυτο το παιδακι με τρομαζει extremely_shocked
Logged
Am@NiTa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 345



View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #20 on: January 07, 2010, 04:39:41 am »

Γραφει στις επεξηγησεις: Δεν ειναι απαραιτητη η δημιουργια γραφικης διεπαφης Gui.Αν γινει αυτο απλα για το menu επιλογων και δεν ακολουθησουμε την δομη που ζηταει στις σημειωσεις θα θεωρηθει λαθος;
Logged

!!!Go out, create thunder, and stand right under!!!
Εσύ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 741



View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #21 on: January 07, 2010, 13:46:32 pm »

Με την είσοδο των δεδομένων από το outFile. τι ακριβώς παίζει;; Εφαγα τουλάχιστον 5-6 Ωρες σε online manuals(μιας και έχασα και το συγκεκριμένο εργαστήριο) και βρήκα όλα τα άλλα εκτός απ'αυτό... Tongue Ας με βοηθήσει κάποιος πλζ.. beg beg beg
Logged

Μερικές φώτος...
http://500px.com/PavlCell
Sonic
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 148


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #22 on: January 07, 2010, 14:08:13 pm »

φανταζομαι οτι ειμασταν στην ιδια κατασταση. μετα απο ψαξιμο βρηκα κατι σχετικο στις κλασεις scanner για αναγνωση int απο αρχεια.ψαξ το παραπερα να δεις αν σε βοηθα.
Logged
Εσύ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 741



View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #23 on: January 07, 2010, 15:13:32 pm »

Quote from: Sonic on January 07, 2010, 14:08:13 pm
φανταζομαι οτι ειμασταν στην ιδια κατασταση. μετα απο ψαξιμο βρηκα κατι σχετικο στις κλασεις scanner για αναγνωση int απο αρχεια.ψαξ το παραπερα να δεις αν σε βοηθα.
super
 guitar
Να σαι καλά!!!!
Logged

Μερικές φώτος...
http://500px.com/PavlCell
N3ikoN
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1018


one piece 4ever


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #24 on: January 07, 2010, 16:35:30 pm »

στον κατακερματισμο, για την μειν λεει οτι ρωταει τον χρηστη για το προτυπο προς αναζητηση, διαβαζει το κειμενο και αναζητα το προτυπο....????

τι εννοει ο ποιητης?

στην εκφώνηση της άσκησης λέει οτι απλώς πατάς τη διαδρομή του αρχείου, το κατακερματίζεις , και εκτυπώνεις  πινακα , συγκρούσεις και επιτυχής εισαγωγές...
Logged

o,ti aksizei na to kaneis , aksizei na to parakaneis!
Merlin
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377


The Phantom Blot


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #25 on: January 07, 2010, 22:28:51 pm »

Αποτι εχω καταλαβει στην αρχη διαβαζει την διαδρομη αρχειου,μετα απο το αρχειο διαβαζει τα ονοματα με τις συναρτησεις διαβασματος απο αρχειο,εισαγει τα ονοματα που διαβαζει απο κει στον πινακα names,στην συνεχεια τον κατακερματιζει στον πινακα map,υπολογιζοντας με τις παραπλευρες συναρτησεις τον αριθμο συγκρουσεων και επιτυχων εισαγωγων.Τελος ρωταει τον χρηστη ενα ονομα-προτυπο,το μετασχηματιζει χρησιμοποιωντας την συναρτηση κατακερματισμου,το ψαχνει στον πινακα κατακερματισμου map και εκτυπωνει το αποτελεσμα.Αν δεν εχω καταλαβει κατι, πειτε πλζ.
Logged
AgentCain
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3587


Σοφράνο βρίσε, σταβέντο φτύσε!


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #26 on: January 08, 2010, 01:02:41 am »

Ρε παιδιά ρε παιδιά.......

πραγματικά ρε Νίκο την 1η φορά που είδα το πόστ σου ειπα νταξει το παιδί μπερδεύτηκε λίγο και έμπλεξε τις εκφωνήσεις.
Μετά όμως βλέπω και τον Μέρλιν να απαντά και λέω "Δε μπορεί κάτι πάει στραβά, κάτι ξέχασα να ενσωματώσω στο κώδικα"

Η οδηγία για το main στη C είναι ακριβώς η ίδια με την οδηγία για την B5  Grin Grin Grin
Μήπως λέω μήπως είναι λάθος?  Tongue

Διότι δεν έχει νόημα να κάνεις αναζήτηση προτύπου που κατακερματίζεις. Και αντε πες αυτό βγάζει νόημα. Ποιά είναι τα συγκριτικά αποτελέσματα στον κατακερματισμό? Αφού 1 συνάρτηση κατακερματισμού θα χρησιμοποιήσουμε Tongue

Το νόημα είναι να βρεις την καλύτερη συνάρτηση κατακερματισμού και την καλύτερη συνάρτηση αντιμετώπισης συγκρούσεων. Πραγματικά η main δε συμφωνεί ούτε στο ελάχιστο με την εκφώνηση (η οποία να θυμίσω ήταν η 1η που είχε βγει, μετα βγηκαν οι οδηγίες)
Logged


Ανάμεσα σ'αυτό που σκέφτομαι, σ'αυτό που θέλω να σας πω, σ'αυτό που πιστεύω ότι σας λέω, σ'αυτό που σας λέω, σ'αυτό που θέλετε να ακούσετε, σ'αυτό που ακούτε, σ'αυτό που πιστεύετε ότι καταλαβαίνετε, σ'αυτό που θέλετε να καταλάβετε και σ'αυτό που καταλαβαίνετε υπάρχουν τουλάχιστον 9 πιθανότητες να μην συννενοηθούμε.

Merlin
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377


The Phantom Blot


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #27 on: January 08, 2010, 01:10:20 am »

Δικιο εχεις,μαλλον εχει λαθος η εκφωνηση τοτε,το πιο λογικο ειναι να κανεις αναζητηση ενος ονοματος στον πινακα κατακερματισμου και απλα να εκτυπωνεις ενα μηνυμα τοτε,για να εισαι σιγουρος οτι δεν παρελειψες τιποτα απο τα ζητουμενα της ασκησης,αν και μαλλον το νοημα αυτης ειναι να κανεις εναν καλο αλγοριθμο κατακερματισμου με πολλες επιτυχημενες εισαγωγες και λιγες συγκρουσεις. lol
Logged
N3ikoN
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1018


one piece 4ever


View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #28 on: January 08, 2010, 01:16:01 am »

Quote from: AgentCain on January 08, 2010, 01:02:41 am
Ρε παιδιά ρε παιδιά.......

πραγματικά ρε Νίκο την 1η φορά που είδα το πόστ σου ειπα νταξει το παιδί μπερδεύτηκε λίγο και έμπλεξε τις εκφωνήσεις.
Μετά όμως βλέπω και τον Μέρλιν να απαντά και λέω "Δε μπορεί κάτι πάει στραβά, κάτι ξέχασα να ενσωματώσω στο κώδικα"

Η οδηγία για το main στη C είναι ακριβώς η ίδια με την οδηγία για την B5  Grin Grin Grin
Μήπως λέω μήπως είναι λάθος?  Tongue

Διότι δεν έχει νόημα να κάνεις αναζήτηση προτύπου που κατακερματίζεις. Και αντε πες αυτό βγάζει νόημα. Ποιά είναι τα συγκριτικά αποτελέσματα στον κατακερματισμό? Αφού 1 συνάρτηση κατακερματισμού θα χρησιμοποιήσουμε Tongue

Το νόημα είναι να βρεις την καλύτερη συνάρτηση κατακερματισμού και την καλύτερη συνάρτηση αντιμετώπισης συγκρούσεων. Πραγματικά η main δε συμφωνεί ούτε στο ελάχιστο με την εκφώνηση (η οποία να θυμίσω ήταν η 1η που είχε βγει, μετα βγηκαν οι οδηγίες)

+1 , το κατάλαβα και γω , διοτι εχω την ασκηση β5 , οπότε πρόσεξα ότι είναι ίδιες.. διάβασα και απο το λαφορ ολη τη θεωρία για το κατακερματισμό , και λέω :"μα τον τουτατις , δεν ειναι δυνατόν,ο ουρανος θα πεσει στο κεφαλι μας" . αλλά επειδή δεν είχα έρθει στο μάθημα του μητκα , λέω μήπως δε γνωρίζω κάτι , κ είπα να πάρω και μια δεύτερη γνώμη..

επομένως αυτά που γράφουν στη μειν τ κατακερματισμου , άκυρα! jet  Wink
Logged

o,ti aksizei na to kaneis , aksizei na to parakaneis!
mean
Αρχάριος/Αρχάρια

Gender: Male
Posts: 4



View Profile
Re: [Δομές Δεδομένων] - Εργασίες 2009
« Reply #29 on: January 08, 2010, 20:06:59 pm »

Παιδιά στο project C, στην εκφώνηση λέει:

"Τα κλειδιά διαβάζονται από αρχείο, το οποίο περιέχει στην πρώτη σειρά τον ακέραιο k, και στην επόμενη σειρά τα k ονοματεπώνυμα, σε κεφαλαία γράμματα, διαχωρισμένα με κόμμα."

Από την άλλη όμως στο inputC.txt  file που μας δίνει όχι μόνο δεν γράφει στην πρώτη σειρά το πλήθος των στοιχείων, αλλά ούτε και έχει τα στοιχεία όλα στη δεύτερη σειρά χωρισμένα με κόμμα...   Huh  Εμείς θα κάνουμε την υλοποίηση ώστε να τρέχει με input το συγκεκριμένο αρχείο ή αυτό που εννοεί στην εκφώνηση??
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 7 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...