• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 27, 2026, 17:33:35 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 27, 2026, 17:33:35 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by User
[Today at 16:40:19]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by el mariachi
[Today at 11:00:16]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[Today at 10:45:47]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[June 26, 2026, 21:28:50 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[June 26, 2026, 15:58:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431548
Total Topics: 32025
Online Today: 2470
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 23
Guests: 1941
Total: 1964
tzesi
Juror8
apob
Giannis Masterio
panagiotisv
Thanasiscon1
Sierra
Gaspard
Σβέλτο Φτυάρι
Grigorisioan05
kakousios
stavros0201
jimalexoud
florianm
grigorad
CHRISTOFO CHATZIANTONIOU
gkaramp
femanak
Νικη
Lalson
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Περιβάλλον (Moderators: Mr Watson, Nikos_313) > Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 Go Down Print
Author Topic: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?  (Read 9258 times)
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« on: November 06, 2009, 16:04:02 pm »

Επισυνάπτω το φυλλάδιο που μοιράσαμε χτες για την ενημέρωση των πολιτών, στα πλαίσια της δράσης της ομάδας εθελοντών ανακύκλωσης του πολυτεχνείου!

Τι και Πού ανακυκλώνουμε?

Γνωστά και λιγότερο γνωστά ανακυκλώσιμα υλικά, με τα σημεία συλλογής τους!

Παρακαλώ κατεβάστε το και στείλτε το και σε άλλους ώστε να ενημερωθούν όσο το δυνατόν πεισσότεροι!  Smiley
Logged

It's alright
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #1 on: November 06, 2009, 16:06:26 pm »

thx bjork Smiley
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
fantomas
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3228



View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #2 on: November 06, 2009, 16:43:56 pm »

--->Για CD-DVD
"σε επιλεγμένα Super Market και από διάφορους ιδιώτες"

Π.χ.????

Όχι τίποτα άλλο γιατί είχα κάτι χαλασμένα CD-DVD ρωτούσα από εδώ, ρωτούσα από εκεί κανείς, δεν ήξερε που τα ανακυκλώνουμε κ τελικά βαρέθηκα να ρωτάω και τα σαβούρντησα στα σκουπίδια  Grin
« Last Edit: November 06, 2009, 16:48:27 pm by fantomas » Logged

-Buenos dias!
-Kinder Bueno!!!
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20654

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #3 on: November 06, 2009, 18:44:45 pm »

Δύσκολο.

Το μόνο που βρήκα ήταν αυτό:
http://www.anakiklosi.net/granakiklosi/index3.htm

και πάλι από πληροφορίες... γάμησε τα
Logged

byeeee
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #4 on: November 06, 2009, 19:12:55 pm »

Quote from: fantomas on November 06, 2009, 16:43:56 pm
--->Για CD-DVD
"σε επιλεγμένα Super Market και από διάφορους ιδιώτες"

Π.χ.????

Όχι τίποτα άλλο γιατί είχα κάτι χαλασμένα CD-DVD ρωτούσα από εδώ, ρωτούσα από εκεί κανείς, δεν ήξερε που τα ανακυκλώνουμε κ τελικά βαρέθηκα να ρωτάω και τα σαβούρντησα στα σκουπίδια  Grin

είχα βρει μια εταιρία που ανακυκλώνει cd αλλά τώρα δεν τη βρίσκω με τίποτα  bang_head
Logged

It's alright
~GiA~
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 2525



View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #5 on: November 07, 2009, 03:24:12 am »

pff k egw tha thela na simetixa alla den to iksera!!

cu guys! Smiley
Logged
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #6 on: November 07, 2009, 14:41:52 pm »

Quote from: ~GiA~ on November 07, 2009, 03:24:12 am
pff k egw tha thela na simetixa alla den to iksera!!

cu guys! Smiley

αφού σε κάλεσα και στο facebook ρε  Sad
Logged

It's alright
~GiA~
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 2525



View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #7 on: November 07, 2009, 15:29:17 pm »

χαχαχαχαχαχα

 πο δεν το ειδα....
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20654

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #8 on: November 07, 2009, 17:42:43 pm »

θα ξαναγίνει μάλλον εξόρμυση.


Για τα CD πάντως από ότι έχω καταλάβει, εφόσον δεν έχεις κάτι καλύτερο να τα κάνεις, είναι να τα ρίξεις μαζί με τα υπόλοιπα ανακυκλώσιμα.
Η εταιρία που τα παραλαμβάνει τα διαχωρίζει ούτως ή άλλως τα υλικά, και δε μπορεί απλά να τα πετάξει, οπότε θα τα προωθήσει εκεί που πρέπει.
Logged

byeeee
thematrix
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 2800


Χαλαρααααά....


View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #9 on: November 14, 2009, 23:58:32 pm »

για άδεια cartridge από μελάνια εκτυπωτή πού πάμε ?
Logged
billakos
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2270



View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #10 on: November 14, 2009, 23:59:25 pm »

μελανια εκτυπωτων μαζευει και το πλαισιο.. Wink
Logged

για σημειώσεις μαθημάτων      http://users.auth.gr/valexiad      http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=34410.0 

νυστααα λεμε...
thematrix
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 2800


Χαλαρααααά....


View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #11 on: November 15, 2009, 00:04:07 am »

Quote from: billakos on November 14, 2009, 23:59:25 pm
μελανια εκτυπωτων μαζευει και το πλαισιο.. Wink

νομίζω ότι μαζεύει τα αυθεντικά μελανοδοχεία για να τα ξαναγεμίσει. Γνωρίζει κάποιος αν παίρνει και τα αναγωμομένα μελανοδοχεία ? .Εχω γύρω στα 20 μελανοδοχεία και δεν με κανει να τα πετάξω στα σκουπίδια
Logged
Megawatt
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3695


...upgrading...


View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #12 on: November 15, 2009, 00:04:38 am »

εβλεπα ενα ντοκυμαντερ για την ανακυκλωση των ηλεκτρικων/ηλεκτρονικων συσκευων στην αμερικα!
οι ανθρωποι ειναι ετη φωτος μπροστα....
μιλαμε ολοκληρες καρτες/οθονες/κεντρικες μοναδες/τηλεωνα/κλπ  τα θρυματιζουν -τα κανουν σκονη-και μαλιστα διαχωριζουν την "χρησιμη" σκονη - δηλαδη τα ρινισματα χαλκου/αλουμινιου και τα επιστρεφουν στα χυτηρια για τον ανασχηματισμο χαλκου/αλουμινιου. Την σκονη της σιλικονης δεν ειναι δυνατον να την ξεχωρισουν απο την υπολοιπη πλαστικουρα και δεν θυμαμαι τι την κανουν
Logged


...........
thematrix
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 2800


Χαλαρααααά....


View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #13 on: November 15, 2009, 00:06:50 am »

Quote from: Megawatt on November 15, 2009, 00:04:38 am
εβλεπα ενα ντοκυμαντερ για την ανακυκλωση των ηλεκτρικων/ηλεκτρονικων συσκευων στην αμερικα!
οι ανθρωποι ειναι ετη φωτος μπροστα....
μιλαμε ολοκληρες καρτες/οθονες/κεντρικες μοναδες/τηλεωνα/κλπ  τα θρυματιζουν -τα κανουν σκονη-και μαλιστα διαχωριζουν την "χρησιμη" σκονη - δηλαδη τα ρινισματα χαλκου/αλουμινιου και τα επιστρεφουν στα χυτηρια για τον ανασχηματισμο χαλκου/αλουμινιου. Την σκονη της σιλικονης δεν ειναι δυνατον να την ξεχωρισουν απο την υπολοιπη πλαστικουρα και δεν θυμαμαι τι την κανουν

τί με θύμησες πάλι Cheesy
κάποιοι δάσκαλοι κρατάνε τις παλιές οθόνες και τις σπάνε στο μάθημα Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Logged
fantomas
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3228



View Profile
Re: Τι και Πού ανακυκλώνουμε?
« Reply #14 on: November 18, 2009, 14:18:31 pm »

Τα παλιά CDs και DVDs δεν "πάνε"...ανακύκλωση



Τα παλιά CDs και DVDs κρατήστε τα στο σπίτι σας ... Στην Ελλάδα δεν υπάρχει- προς το παρόν τουλάχιστον- εξειδικευμένος τρόπος ανακύκλωσης αυτών, ωστόσο, όπως αναφέρουν οι ειδικοί, δεν αποκλείεται, στο άμεσο μέλλον, να διαμορφωθεί ένα κατάλληλο σύστημα.

«Υπάρχει θέμα σχετικά με το πώς θα διαχειριστούμε τα CD's αλλά και τα USB, τα οποία σήμερα χρησιμοποιεί ένα ποσοστό 5%-10% του πληθυσμού, αλλά σύντομα ενδέχεται αυτό το ποσοστό να αυξηθεί κατακόρυφα», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Δημήτρης Δερματάς, διευθυντής της Ανώνυμης Αναπτυξιακής Εταιρίας Διαχείρισης Απορριμμάτων, (ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ. Α.Α.Ε.) που έχει την ευθύνη για τη διαχείριση των απορριμμάτων στην Ανατολική Μακεδονία - Θράκη.

«Προσωπικά, θα συνιστούσα, εφόσον αυτά τα αντικείμενα δεν έχουν τόσο μεγάλο αποθηκευτικό όγκο, να τα κρατάμε στο σπίτι μας, μέχρις ότου διαμορφωθεί ένα σύστημα ανακύκλωσης κατάλληλο γι' αυτά. Αυτό μπορεί να συμβεί πολύ σύντομα, καθώς συνεχώς προκύπτουν νέα ζητήματα στον τομέα της ανακύκλωσης και της ορθής διαχείρισης απορριμμάτων», ανέφερε ο κ. Δερματάς.

Ωστόσο, αρκετοί είναι οι πολίτες που πετούν τα παλιά CDs στους κάδους ανακύκλωσης των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών. Σ' αυτή την περίπτωση, οι υπεύθυνοι για τα εν λόγω υλικά, τα συγκεντρώνουν και τα στέλνουν για ανακύκλωση στο εξωτερικό.

«Σε περίπτωση που βρούμε CDs και DVDs στους δικούς μας κάδους τότε τα συγκεντρώνουμε και τα στέλνουμε στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα δεν λειτουργεί τέτοιο σύστημα ανακύκλωσης, ωστόσο όσα βρίσκουμε δεν τα πετάμε και κοιτάμε πώς θα τα αξιοποιήσουμε», ανέφερε από την πλευρά του ο Αλέξανδρος Αλούκος, εντεταλμένος σύμβουλος, μέλος του Δ.Σ. του Συλλογικού Συστήματος Εναλλακτικής Διαχείρισης Αποβλήτων Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού.

Εναλλακτικοί τρόποι χρήσης των παλιών CDs

Τα παλιά CDs και DVDs αρκετοί όμως φαίνεται πως δεν θέλουν να τα αποχωριστούν, γι' αυτό και τα χρησιμοποιούν ως ... αντικείμενα διακόσμησης. Άλλωστε, με αρκετή φαντασία μπορούν να γίνουν από όμορφα χριστουγεννιάτικα δέντρα (σ.σ.αρκεί να περαστούν τα λαμπάκια από τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια από το κέντρο κάθε CD), έως σουβέρ για τους καφέδες ή σύγχρονα «σκιάχτρα», σε κήπους και μπαλκόνια για να διώχνουν τα πουλιά.

http://www.nooz.gr/page.ashx?pid=9&aid=741796&cid=191
Logged

-Buenos dias!
-Kinder Bueno!!!
Pages: [1] 2 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...