• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 12:00:41 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 12:00:41 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by anna.f
[Today at 10:05:48]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Nikos_313
[June 24, 2026, 21:22:12 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431517
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 52
Guests: 1804
Total: 1856
MrGreekArrow
gianniss21
ELEF
acolak
m.renia
Manifold
themis01
vasilis saitis
Xontroulis
grammaths
dimopana
Carot1456
Lygkouras_c
napostoe
stelisama
Jimlam
nikd
marnas
valentini
Stathis Ioannidis
DespoinaKarategou
vpoug
christina02
alice
anastas1a
mgrivab
leolam
filon05
kakousios
Anasalex
Ale3-
DLHERRO
antichry
gabonstv
Sarikas
George Hadjilyras
eplysia
antreassv
Tasaras
Tsn
maria_s
femanak
georkala
dionmant
kvas
katrine_riziq1
tzimika
stelinas
stavros0201
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Εφαρμοσμένη Θερμοδυναμική (Moderators: RivenT, tony stank) > [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Go Down Print
Author Topic: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα  (Read 42177 times)
Egkelados
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 837



View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #45 on: September 11, 2016, 12:11:27 pm »

Quote from: cvkagias on September 11, 2016, 12:02:51 pm
Εγώ το Τ5 το βρήκα όπως βρήκα (και βρήκες) το Τ4.Εκεί σε χάνω. Γτ είναι 600;
Τ5=439oC το βρήκα εγώ.

χμμμμ όταν έχεις αναθέρμανση η θερμοκρασία εισόδου ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 στροβίλους είναι ίδια. Τσέκαρε σελίδα 605 κάτω-κάτω
Logged
kekonstan
Νεούλης/Νεούλα
*
Gender: Male
Posts: 31



View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #46 on: September 11, 2016, 12:17:14 pm »

παιζει καμια λυση για το 2ο θεμα ιουνιου του 11?
Logged
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #47 on: September 11, 2016, 12:41:59 pm »

Θεμα 4 Σεπτ του 15

το Qin πρεπει να σου βγει αρνητικο , γιατι ο αερας ψυχεται , αρα χανει θερμοτητα

επισης εχουμε βρει αλλα νουμερα :Ρ αλλα ειναι λογικο λογω του ψυχομετρικου

και στο θεμα γ παιρνεις αναγκαστικα το απολυτο του Qin

EDIT: φοβερη δουλεια παντως! απλα επισημαινω μερικα μικρολαθακια Wink well done mate !
« Last Edit: September 11, 2016, 13:24:12 pm by leukosaraphs! » Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
Mandalorian
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1347



View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #48 on: September 11, 2016, 12:48:18 pm »

Quote from: Egkelados on September 11, 2016, 12:11:27 pm
χμμμμ όταν έχεις αναθέρμανση η θερμοκρασία εισόδου ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 στροβίλους είναι ίδια. Τσέκαρε σελίδα 605 κάτω-κάτω

Αυτό όμως δεν ισχύει μόνο όταν το κύκλο είναι ιδανικό;
Επίσης δες τις απαντήσεις απο την άσκηση 10.34 σελ.633.
« Last Edit: September 11, 2016, 12:54:06 pm by cvkagias » Logged

Software is like sex. It's better when it's free---Notepad++ update window
Talaipa
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 276



View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #49 on: September 11, 2016, 13:06:43 pm »

φιλε υπεροχη δουλεια, μπραβο! τα μικρολαθακια αμελητεα.. Cheesy
Logged
Egkelados
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 837



View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #50 on: September 11, 2016, 13:20:02 pm »

Quote from: cvkagias on September 11, 2016, 12:48:18 pm
Αυτό όμως δεν ισχύει μόνο όταν το κύκλο είναι ιδανικό;
Επίσης δες τις απαντήσεις απο την άσκηση 10.34 σελ.633.

εσύ πως το βρήκες δηλαδή?
Logged
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #51 on: September 11, 2016, 13:58:34 pm »

Quote from: Egkelados on September 11, 2016, 13:20:02 pm
εσύ πως το βρήκες δηλαδή?

μαλλον αυτο εννοει:
Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
Mandalorian
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1347



View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #52 on: September 11, 2016, 14:02:35 pm »

Έτσι το βρήκα
Logged

Software is like sex. It's better when it's free---Notepad++ update window
Egkelados
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 837



View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #53 on: September 11, 2016, 14:07:13 pm »

Νομίζω έχετε δίκιο παιδιά. Δηλαδή αν λέει στην εκφώνηση ότι έχουμε ΙΔΑΝΙΚΟ κύκλο Rankine δουλεύουμε όπως εγώ αλλά όταν δεν είναι όπως το δείξατε εσείς?
Logged
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #54 on: September 11, 2016, 14:08:40 pm »

Quote from: Egkelados on September 11, 2016, 14:07:13 pm
Νομίζω έχετε δίκιο παιδιά. Δηλαδή αν λέει στην εκφώνηση ότι έχουμε ΙΔΑΝΙΚΟ κύκλο Rankine δουλεύουμε όπως εγώ αλλά όταν δεν είναι όπως το δείξατε εσείς?

απλα δεν σου λεει την θερμοκρασια αναθερμανσης, αρα δεν υποθετεις τπτα !

και απλα εκμεταλευεσαι , το γεγονος οτι λεει ισοεντροπικες διαδικασιες
Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
Mandalorian
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1347



View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #55 on: September 11, 2016, 14:11:26 pm »

Quote from: Egkelados on September 11, 2016, 14:07:13 pm
Νομίζω έχετε δίκιο παιδιά. Δηλαδή αν λέει στην εκφώνηση ότι έχουμε ΙΔΑΝΙΚΟ κύκλο Rankine δουλεύουμε όπως εγώ αλλά όταν δεν είναι όπως το δείξατε εσείς?

Ετσι το σκεφτηκα και εγω και ακολουθησα αυτον το δρομο. Αλλιως ειναι οπως το λες εσυ Wink
Logged

Software is like sex. It's better when it's free---Notepad++ update window
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #56 on: September 11, 2016, 16:04:47 pm »

εγω παιδες , το Sgen στον ιουνιο του 16 το βρισκω 0 ... τι φαση :Ρ

πρωτον , το δουλευω σε Kelvin οχι σε Κελσιου
δευτερον ,

βρισκω COPHP=17.4 και Wnet,in=17,19 , Qc=282.81

και τελος

Sgen=QH/TK - QC/Tπ=1.01-1.01=0

και συμφωνα με σελιδα 363 , (πανω πανω) ... υπαρχει μια εξηγηση
« Last Edit: September 11, 2016, 16:12:56 pm by leukosaraphs! » Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
Egkelados
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 837



View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #57 on: September 11, 2016, 16:18:12 pm »

Quote from: leukosaraphs! on September 11, 2016, 16:04:47 pm
εγω παιδες , το Sgen στον ιουνιο του 16 το βρισκω 0 ... τι φαση :Ρ

πρωτον , το δουλευω σε Kelvin οχι σε Κελσιου
δευτερον ,

βρισκω COPHP=17.4 και Wnet,in=17,19 , Qc=282.81

και τελος

Sgen=QH/TK - QC/Tπ=1.01-1.01=0

και συμφωνα με σελιδα 363 , (πανω πανω) ... υπαρχει μια εξηγηση

έκανα λάθος με τις θερμοκρασίες όντως. Τώρα βρήκα τα ίδια νούμερα με εσένα απλά στο τέλος βρίσκω απίστευτα μικρό Sgen οχι ακριβώς 0! Πήρα περισσότερα δεκαδικά από εσένα φαίνεται
Logged
leukosaraphs!
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9596


εφακ


View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #58 on: September 11, 2016, 16:20:01 pm »

Quote from: Egkelados on September 11, 2016, 16:18:12 pm
έκανα λάθος με τις θερμοκρασίες όντως. Τώρα βρήκα τα ίδια νούμερα με εσένα απλά στο τέλος βρίσκω απίστευτα μικρό Sgen οχι ακριβώς 0! Πήρα περισσότερα δεκαδικά από εσένα φαίνεται

βγαζω 0 και πανικοβληθηκα   Roll Eyes αλλα νταξει ολα καλα !

αντε και καλα γραψιματα (δεν νμζω να λυσω καποιο αλλο θεμα , αρα μην περιμενεις καποια περεταιρω διορθωση )
Logged


-What  do you get  when you cross  an insomniac, an agnostic and a dyslexic?
-Someone who stays up all night wondering if there is a Dog.

You can't spell fart without art

Quote from: Xplicit on June 17, 2018, 20:03:39 pm
Συνεχίστηκε η παράδοση που θέλει τους Γερμανούς να φεύγουν ηττημένοι από τη Μόσχα  Grin
Mandalorian
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1347



View Profile
Re: [Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θέματα
« Reply #59 on: September 11, 2016, 16:20:53 pm »

Εγω το πηρα ως εξης: ειπα Δstotal=Δshouse+Δsenv. Είπα ότι αφου η θερμοκρασια του σπιτιου είναι σταθερη τοτε Qout=-300W=-1080kJ.
Μετα είπα:

Δshouse=-1080/297
Δsenv=1080/280

προσθεσα και το εβγαλα +0,23kj/kg*K
Logged

Software is like sex. It's better when it's free---Notepad++ update window
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...