• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 20:42:22 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 20:42:22 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 20:08:49]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 18:42:40]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[Today at 16:25:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[Today at 06:43:15]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[Today at 00:50:23]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 13, 2025, 14:43:58 pm]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by chris_krkls
[June 12, 2025, 11:20:29 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9957
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426660
Total Topics: 31711
Online Today: 213
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 69
Guests: 104
Total: 173
Katarameno
eleftheria
georsoti
kostas1507
konsntai
stefanos hios
mgrivab
kimxnas
trelogauros7
George_RT
tmpadasn
stergiosb
Axilleas_Nt
Thanasis_pap
kstavroulis
AristeidisM
mmikelo
dimopoul
thegreekbaron
Βασιλης
Pakapis5
JiMan5
melisste22
thanosk
dimant
plapas
charalampos
Leou
etsilika
dimitire
grepanis
sotolagg
gmpakirtz
tasos_ntv
Yamal
alexandra_
ThanosKoutsoump
ioathemar
Mr Watson
arkou
thanosn
agkentzi
manolitsis
DarkMagiK06
Ponan
Akis Papanikolaou
spoun
meliou
mihanologos
Kyrisan
noys
sterxz
simosilias
aachmet
nikos.a
kosovi
dtzogan
Acad-Mics
zgeorgitz
manos_diakakis
mayia psarikoglou
mpaltzak
johnk
theodorevic
lasef
ElectroShock
Saint_GR
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Πρόγραμμα Σπουδών
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 11 12 [13] Go Down Print
Author Topic: Πρόγραμμα Σπουδών  (Read 27433 times)
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #180 on: July 07, 2009, 02:54:04 am »

 Grin Grin Grin
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #181 on: July 07, 2009, 09:40:51 am »

Λοιπόν...Περίμενα κάποιες απαντήσεις παραπάνω αλλά δεν τις πήρα. Επειδή δουλεύω σε 20', θέλω να γράψω κάτι στα γρήγορα, τροφή για συζήτηση, και να επανέλθω στα υπόλοιπα θέματα μετά το μεροκάματο Tongue.

Παράδειγμα:

Μάθημα Ειδικές κεραίες - σύνθεση κεραιών.

Φέτος κάναμε 2 εργασίες. Και οι δύο είχαν άμεση σχέση με το μάθημα, ειδικά με το κομμάτι του το οποίο δεν μπορείς να το βάλεις σε μια κόλλα χαρτί, δηλαδή το κομμάτι του το οποίο μπορείς να το αντιμετωπίσεις μόνο με χρήση υπολογιστή. Χρησιμοποιήσαμε 2 διαφορετικές μεθόδους προσομοίωσης κεραιών, είδαμε πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η καθεμιά και σε τι τύπο κεραίας. Από εκεί και πέρα το μάθημα είχε ένα κομμάτι που είναι υπολογιστικό, αφού έχει να κάνει με σχεδίαση, και αυτό το κομμάτι μπήκε στις εξετάσεις. Ωστόσο, εξετάσεις γράφαμε με τα πάντα ανοιχτά, και μάλιστα το 70% των θεμάτων ήταν παλιά θέματα με λίγο διαφοροποιημένη εκφώνηση. Μπορούσες να κάτσεις, να ψάξεις ακόμη και την ώρα της εξέτασης και να βρεις πώς θα τα λύσεις. Από εκεί και πέρα, μας είχε ειπωθεί ήδη πως οι εργασίες που κάναμε μέσα στο εξάμηνο ήταν ήδη σχεδόν απαλλακτικές, και ότι η εξέταση απλά θα βοηθούσε τον διδάσκοντα να κρίνει τι ακριβως βαθμό θα μας βάλει (από τους προβιβάσιμους Tongue). Ακόμη και για τα παιδιά που δεν είχαν την ευκαιρία να κάνουν τις εργασίες μες στο εξάμηνο, είχαν την ευκαιρία να κριθούν εξ ολοκλήρου από την εξέταση (κρίμα κατά τη γνώμη μου, αλλά μπορούσαν πάντως να διαλέξουν). Τέλος, να αναφέρω ότι στο μάθημα αυτό για πρώτη φορά ένας τηλέπ κατασκεύασε κεραία patch!! και γενικά κατασκεύασε κάτι. και μάλιστα μετά πήγε και στο εργαστήριο και τη μέτρησε, για να δει αν δουλεύει αυτό που έφτιαξε.

Και ρωτάω: κάπως έτσι δεν πρέπει να είναι όλα τα μαθήματα; Δε θέλω να πλέξω το εγκώμιο κανενός, απλά πραγματικά είναι μία από τις λίγες φορές σε αυτή τη σχολή που νιώθω ότι έμαθα κάτι, και όχι απλώς εξετάστηκα.


έχω να πω και κάποια πράγματα για τα τμήματα ΗΜΜΥ και για τα επαγγελματικά μας δικαιώματα, αλλά μετά τη δουλειά! Tongue
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #182 on: July 07, 2009, 12:16:05 pm »

Quote from: Godhatesusall on July 07, 2009, 00:28:45 am
Quote from: Guybrush on July 07, 2009, 00:06:33 am
http://e-rooster.gr/05/2005/24

Δεν έχω δει πιο αφελή άποψη,σε σημείο να νομίζω(ή να είμαι σίγουρος) ότι ο αρθρογράφος επίτηδες αγνοεί στοιχεία...


Το ότι η Χ ή η Υ χώρα έχει πολλούς πιο πολλούς αποφοίτους και πολλές πιο πολλές δουλειές δεν οφείλεται στην γαματοσύνη της,αλλά στο ότι κατέχει υψηλότερη θέση στον παγκόσμιο καπιταλισμό απ'ότι η Ελλάδα,και έτσι μπορεί να εγγυάται καλύτερες δουλειές/συνθήκες για την εγχώρια αγορά εργασίας.
Συγκλονιστικό. Πώς ακριβώς ορίζεις τη "γαματοσύνη"; Είναι η Κίνα γαμάτη, είναι οι ΗΠΑ γαμάτες, είναι η Γερμανία γαμάτη ή είναι η Ινδία γαμάτη;
Η οικονομική, και συνακόλουθα γενική, άνοδος μιας χώρας υποστηρίζεται από την κατεύθυνση που δίνει στην οικονομία της. Σε τεχνολογικές οικονομίες, η συσχέτιση με την παιδεία είναι στενότατη.
Η εκπαίδευσή της ιδιαίτερα, ακόμη και στο χαμηλό επίπεδο των χειρότερων Βρετανικών Πανεπιστημίων είναι υπεραρκετή και τις αγορές εργασίας άλλων χωρών.

Quote from: Godhatesusall on July 07, 2009, 00:28:45 am
Quote from: Guybrush on July 07, 2009, 00:06:33 am
Η συντεχνιακή λογική ριζώνει βαθιά στη συνείδηση του έλληνα εργαζόμενου, από τα φοιτητικά του χρόνια. Δήθεν προοδευτική σκέψη οι κλειστές κοινωνίες, κλειστές οικονομίες και η εμπέδωση φοβικών συνδρόμων. Δε θα βρείτε δουλειά, θα σας πηδάνε τα αφεντικά, θα παίρνετε 3 και 60 παρά τα πτυχία σας. Προφανώς και θα γίνει έτσι, αφού αυτό θέλετε και διαμορφώνετε. Μηχανικούς που υποτάσσονται στο ΤΕΕ, που με το που θα βγουν πρέπει η εργασία τους να περιοριστεί στα πλαίσια των επαγγελματικών δικαιωμάτων, προνομίων επί της ουσίας έναντι άλλων κοινωνικών ομάδων εκ των πραγμάτων αποκλεισμένων από τη γνώση και τις γνωριμίες.

Αφού η μόνη σας αντίδραση είναι αυτή, να ζητήσουμε να μας εκχωρηθούν δικαιώματα από το κράτος επειδή πήραμε ένα πτυχίο και όχι να διαμορφώσουμε ένα περιβάλλον που μας απελευθερώνει δημιουργικά. Σε μία οικονομία που το πιο εύκολο είναι να βρεις χρηματοδότηση, σε μια παγκόσμια αγορά που ανοίγεται τόσο εύκολα, ιδιαίτερα για αντικείμενα όπως το δικό μας (ο ένας τομέας του τουλάχιστον Tongue ) αντί να σχολιάσετε αυτό το post http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=33495.0 ασχολείστε με το πως θα διαχειριστούμε τη μιζέρια μας απαγάγοντας άδεις κάλπες.

Όχι δε μιλάμε για έναν ονειρικό κόσμο, μιλάμε για αυτόν τον κόσμο που φαντασιώνεται ο κάθε τελειόφοιτος της σχολής θέλει να κάνει πράγματα στη ζωή του. Να βγει στο εξωτερικό, εκεί που γίνονται πράγματα, που υλοποιούνται νέες ιδέες, που η γη κινείται. Μακριά από τη μπόχα του έλους.

Ούτε συντεχνιακή λογική υποστηρίζω ούτε τίποτα.ΔΕΝ στηρίζω το οικονομικό μου μοντέλο στο μοντέλο της κλειστής οικονομίας και κοινωνίας,δεν προοθώ φοβικά σύνδρομα.Μάλιστα σε εγκαλώ να μου πεις που ακριβώς στην παραπάνω ανάλυση μου προωθώ τις παραπάνω αντιλήψεις.Εγώ αυτό που λέω είναι ότι στην σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη κοινωνία είναι τουλάχιστον χαζομάρα να θες να αφαιρέσεις δικαιώματα από τον εαυτό σου με βάση ένα ιδεολόγημα που λέει "ότι δουλεύω πληρώνομαι,και δουλεύω σε ότι μόνο έχω μάθει" γιατί πρώτα απ'όλα σε διαψεύδει η ίδια η αγορά.Απλώς το ζήτημα είναι ότι η άρχουσα τάξη χρησιμοποιεί μια έτσι μια γιουβέτσι το ίδιο επιχείρημα(βλ. το ότι πρέπει να πληρώνεσαι ότι δουλεύεις...ever heard of υπεραξία?) ώστε να σου αφαιρέσει επαγγελματικά δικαιώματα και να αυξήσει το ποσοστό κέρδους.....
Χαίρομαι που συμφωνείς.
Όσο για την έγκληση, είσαι εκτός πνεύματος του post μου.

Το ζήτημα το πρωτεύον δεν είναι εάν η άρχουσα τάξη σου αρνείται επαγγελματικά δικαιώματα. Και πάλι περιορίζεται η κουβέντα σε αυτά.
Και όλοι γνωρίζουμε το γιατί: Γιατί το Δημόσιο σε μετράει έτσι. Στις καρέκλες του, στους διαγωνισμούς έργων, στη μισθοδοσία του. Και αντί η προσπάθεια να είναι σπάσει αυτός ο κύκλος που έχει καθηλώσει αυτή τη χώρα και να επεκταθεί στο πως θα ξεκινήσει μία προσπάθεια υγιούς οικονομικής ανάπτυξης χωρίς την καβάντζα της λιτότητας, κοιτάμε να τον διαιωνίσουμε και να επεκτείνουμε αυτή τη στρεβλή θεώρηση στον υπανάπτυκτο ιδιωτικό τομέα. Ή δεν το ξέρουμε, ποια είναι η διαφθορά ή τι υπερδικαιώματα έχουν οι πολμηχ;

Ιλιάνα, η κατάσταση έξω είναι σκατένια. Το ξέρω. Η ελπίδα, όπως και η ευτυχία, κατασκευάζονται.

υγ: Να ζητήσω συγγνώμη γιατί είμαι ασυνεπής με τον εαυτό μου που μίλησε για offtopic.
Περιμένω τις κυρώσεις σας Cheesy
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #183 on: July 07, 2009, 12:41:33 pm »

Quote from: Guybrush on July 07, 2009, 12:16:05 pm
Quote from: Godhatesusall on July 07, 2009, 00:28:45 am
Quote from: Guybrush on July 07, 2009, 00:06:33 am
http://e-rooster.gr/05/2005/24

Δεν έχω δει πιο αφελή άποψη,σε σημείο να νομίζω(ή να είμαι σίγουρος) ότι ο αρθρογράφος επίτηδες αγνοεί στοιχεία...


Το ότι η Χ ή η Υ χώρα έχει πολλούς πιο πολλούς αποφοίτους και πολλές πιο πολλές δουλειές δεν οφείλεται στην γαματοσύνη της,αλλά στο ότι κατέχει υψηλότερη θέση στον παγκόσμιο καπιταλισμό απ'ότι η Ελλάδα,και έτσι μπορεί να εγγυάται καλύτερες δουλειές/συνθήκες για την εγχώρια αγορά εργασίας.
Συγκλονιστικό. Πώς ακριβώς ορίζεις τη "γαματοσύνη"; Είναι η Κίνα γαμάτη, είναι οι ΗΠΑ γαμάτες, είναι η Γερμανία γαμάτη ή είναι η Ινδία γαμάτη;
Η οικονομική, και συνακόλουθα γενική, άνοδος μιας χώρας υποστηρίζεται από την κατεύθυνση που δίνει στην οικονομία της. Σε τεχνολογικές οικονομίες, η συσχέτιση με την παιδεία είναι στενότατη.
Η εκπαίδευσή της ιδιαίτερα, ακόμη και στο χαμηλό επίπεδο των χειρότερων Βρετανικών Πανεπιστημίων είναι υπεραρκετή και τις αγορές εργασίας άλλων χωρών.

Ο Λένιν όρισε τον ιμπεριαλισμό ως:

«1) Συγκέντρωση της παραγωγής και του κεφαλαίου, που έχει φτάσει σε τέτοια υψηλή βαθμίδα ανάπτυξης, ώστε να δημιουργεί μονοπώλια που παίζουν αποφασιστικό ρόλο στην οικονομική ζωή.

2) Συγχώνευση του τραπεζικού κεφαλαίου με το βιομηχανικό και δημιουργία μιας χρηματιστικής ολιγαρχίας πάνω στη βάση αυτού του χρηματιστικού κεφαλαίου.

3) Εξαιρετικά σπουδαία σημασία αποκτά η εξαγωγή κεφαλαίου, σε διάκριση από την εξαγωγή εμπορευμάτων.

4) Συγκροτούνται διεθνείς μονοπωλιακές ενώσεις των καπιταλιστών, οι οποίες μοιράζουν τον κόσμο.

5) Εχει τελειώσει το εδαφικό μοίρασμα της γης ανάμεσα στις μεγαλύτερες καπιταλιστικές δυνάμεις. Ο ιμπεριαλισμός είναι ο καπιταλισμός στο στάδιο εκείνο της ανάπτυξης, στο οποίο έχει διαμορφωθεί η κυριαρχία των μονοπωλίων και του χρηματιστικού κεφαλαίου, έχει αποκτήσει εξαιρετική σημασία η εξαγωγή κεφαλαίου, έχει αρχίσει το μοίρασμα του κόσμου από τα διεθνή τραστ και έχει τελειώσει το μοίρασμα όλων των εδαφών της γης από τις μεγαλύτερες καπιταλιστικές χώρες» (Λένιν, «Απαντα», τ.27, σελ. 323).

Όποια χώρα συμμετέχει στο πάρτυ καλύτερα,μπορεί να εγγυηθεί καλύτερες συνθήκες διαβίωσης για τους κατοίκους της.

Και επειδή δεν θέλω να συμμετέχω σε πάρτυ που βασίζονται στο ποιος θα πατήσει πιο πολλά πτώματα,επιλέγω να παλέψω ενάντια σε αυτό.Αλλά πολύ ξεφύγαμε με την πολιτική ανάλυση.....Αλλά εν τέλει εκεί βρίσκεται η διαφορά μας: Εγώ λέω ότι είναι χαζομάρα να απεμπολούμε δικαιώματα γιατί η ταξική πάλη δεν γίνεται με όρους "σωστό ή λάθος" ,"ηθικό ή ανήθικο" κτλ,αλλά επικρατεί το δίκαιο του ισχυρού.Σίγουρα μπορούμε να πετύχουμε νίκες εδώ και τώρα χωρίς να περιμένουμε έναν μετασοσιαλιστικό παράδεισο,αλλά για να πετύχουμε τις νίκες πρέπει να απαλλαγούμε από τα ιδεολογήματα της.....κερδοφόρας ανάπτυξης που θα διώξει το φάντασμα της λιτότητας(αλήθεια,νομίζεις ότι για λιτότητα δεν μιλάει στην Αγγλία ο Gordon Brown,στην Γαλλία ο Sarcozy η Μερκελ στην Γερμανία κτλ??Μην νομίζεις ότι εκεί τρώνε και με χρυσά κουτάλια....)
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Sand
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 547


It Takes a Lot to Laugh, It Takes a Train to Cry


View Profile
Re: Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #184 on: July 07, 2009, 23:16:02 pm »

Quote from: Guybrush on July 07, 2009, 00:06:33 am
Η συντεχνιακή λογική ριζώνει βαθιά στη συνείδηση του έλληνα εργαζόμενου, από τα φοιτητικά του χρόνια. Δήθεν προοδευτική σκέψη οι κλειστές κοινωνίες, κλειστές οικονομίες και η εμπέδωση φοβικών συνδρόμων. Δε θα βρείτε δουλειά, θα σας πηδάνε τα αφεντικά, θα παίρνετε 3 και 60 παρά τα πτυχία σας. Προφανώς και θα γίνει έτσι, αφού αυτό θέλετε και διαμορφώνετε. Μηχανικούς που υποτάσσονται στο ΤΕΕ, που με το που θα βγουν πρέπει η εργασία τους να περιοριστεί στα πλαίσια των επαγγελματικών δικαιωμάτων, προνομίων επί της ουσίας έναντι άλλων κοινωνικών ομάδων εκ των πραγμάτων αποκλεισμένων από τη γνώση και τις γνωριμίες.

Αφού η μόνη σας αντίδραση είναι αυτή, να ζητήσουμε να μας εκχωρηθούν δικαιώματα από το κράτος επειδή πήραμε ένα πτυχίο και όχι να διαμορφώσουμε ένα περιβάλλον που μας απελευθερώνει δημιουργικά. Σε μία οικονομία που το πιο εύκολο είναι να βρεις χρηματοδότηση, σε μια παγκόσμια αγορά που ανοίγεται τόσο εύκολα, ιδιαίτερα για αντικείμενα όπως το δικό μας (ο ένας τομέας του τουλάχιστον Tongue ) αντί να σχολιάσετε αυτό το post http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=33495.0 ασχολείστε με το πως θα διαχειριστούμε τη μιζέρια μας απαγάγοντας άδεις κάλπες.

Βλέπω πως απευθύνεσαι σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο. Παρόλα αυτά θα σχολιάσω κάποια σημεία.

Οι συντεχνιακές αντιπαραθέσεις στο χώρο των μηχανικών είναι όντως ένα υπαρκτό πρόβλημα. Η βασική όμως αιτία που δημιουργεί τις τριβές αυτές είναι οι ίδιες οι σύγχρονες ανάγκες και νομοτέλειες κίνησης του κεφαλαίου, η επιτάχυνση της συγκέντρωσης και συγκεντροποίησής του, που όξυνε δραματικά, μεταξύ άλλων συνεπειών, τη διάλυση του “παλιού ενιαίου στρώματος των μηχανικών” και ενίσχυσε την ταξική πόλωση στο εσωτερικό του.

Βάσει του ιδεολογήματος της απελευθέρωσης των κλειστών επαγγελμάτων, της απρόσκοπτης κινητικότητας των αποφοίτων δρομολογείται η πλήρης αποσύνδεση των πτυχίων μας από τα επαγγελματικά δικαιώματα, η θεσμοθέτηση της πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων, δηλ η θεσμοθέτηση επαγγελματικών εξετάσεων που θα αποδίδουν επαγγελματικά δικαιώματα ανεξάρτητα από την εκπαιδευτική διαδρομή του καθενός.
Το ποιος βγαίνει κερδισμένος είναι ξεκάθαρο. Η εισροή στο επάγγελμα θα καθορίζεται και με τη βούλα, ποσοτικά και ποιοτικά, από τις ανάγκες του κεφαλαίου.
Logged

It's called the American dream because you have to be asleep to believe it.
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #185 on: July 08, 2009, 00:05:13 am »

Δεν έχω να προσθέσω κάτι παιδιά. Ό,τι είχα να πω περίπου βρίσκεται στο πρώτο μου ποστ επί του θέματος.
Αλλού είναι καλύτερα  Smiley
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #186 on: July 08, 2009, 12:03:23 pm »

Quote from: corina on July 07, 2009, 09:40:51 am
Λοιπόν...Περίμενα κάποιες απαντήσεις παραπάνω αλλά δεν τις πήρα. Επειδή δουλεύω σε 20', θέλω να γράψω κάτι στα γρήγορα, τροφή για συζήτηση, και να επανέλθω στα υπόλοιπα θέματα μετά το μεροκάματο Tongue.

Παράδειγμα:

Μάθημα Ειδικές κεραίες - σύνθεση κεραιών.

Φέτος κάναμε 2 εργασίες. Και οι δύο είχαν άμεση σχέση με το μάθημα, ειδικά με το κομμάτι του το οποίο δεν μπορείς να το βάλεις σε μια κόλλα χαρτί, δηλαδή το κομμάτι του το οποίο μπορείς να το αντιμετωπίσεις μόνο με χρήση υπολογιστή. Χρησιμοποιήσαμε 2 διαφορετικές μεθόδους προσομοίωσης κεραιών, είδαμε πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η καθεμιά και σε τι τύπο κεραίας. Από εκεί και πέρα το μάθημα είχε ένα κομμάτι που είναι υπολογιστικό, αφού έχει να κάνει με σχεδίαση, και αυτό το κομμάτι μπήκε στις εξετάσεις. Ωστόσο, εξετάσεις γράφαμε με τα πάντα ανοιχτά, και μάλιστα το 70% των θεμάτων ήταν παλιά θέματα με λίγο διαφοροποιημένη εκφώνηση. Μπορούσες να κάτσεις, να ψάξεις ακόμη και την ώρα της εξέτασης και να βρεις πώς θα τα λύσεις. Από εκεί και πέρα, μας είχε ειπωθεί ήδη πως οι εργασίες που κάναμε μέσα στο εξάμηνο ήταν ήδη σχεδόν απαλλακτικές, και ότι η εξέταση απλά θα βοηθούσε τον διδάσκοντα να κρίνει τι ακριβως βαθμό θα μας βάλει (από τους προβιβάσιμους Tongue). Ακόμη και για τα παιδιά που δεν είχαν την ευκαιρία να κάνουν τις εργασίες μες στο εξάμηνο, είχαν την ευκαιρία να κριθούν εξ ολοκλήρου από την εξέταση (κρίμα κατά τη γνώμη μου, αλλά μπορούσαν πάντως να διαλέξουν). Τέλος, να αναφέρω ότι στο μάθημα αυτό για πρώτη φορά ένας τηλέπ κατασκεύασε κεραία patch!! και γενικά κατασκεύασε κάτι. και μάλιστα μετά πήγε και στο εργαστήριο και τη μέτρησε, για να δει αν δουλεύει αυτό που έφτιαξε.

Και ρωτάω: κάπως έτσι δεν πρέπει να είναι όλα τα μαθήματα; Δε θέλω να πλέξω το εγκώμιο κανενός, απλά πραγματικά είναι μία από τις λίγες φορές σε αυτή τη σχολή που νιώθω ότι έμαθα κάτι, και όχι απλώς εξετάστηκα.


έχω να πω και κάποια πράγματα για τα τμήματα ΗΜΜΥ και για τα επαγγελματικά μας δικαιώματα, αλλά μετά τη δουλειά! Tongue

έτσι είναι τα πράγματα όταν το μάθημα το κάνει ένας άνθρωπος συνεργάσιμος, φιλικός και κυριως πραγματικός δάσκαλος..που δν ξεχνάει το καθήκον της διδασκαλίας μπρος την έρευνα..ενώ παράλληλα κάνει και σημαντική έρευνα... ενώ υπάρχουν αλλοι/αλλες μέλη ΔΕΠ που υποστήριζαν ότι πρώτα από ολα η ερευνα και η διδασκαλία δν ειναι κατι τοσο σημαντικό..... αλλά η απάντηση ήρθε πληρωμένη...αυτά τα μέλη ΔΕΠ να πάνε σε ερευνητικά κέντρα και όχι σε πανεπιστημιακά ιδρύματα

φυσικά σε αυτό φαύλο κύκλο ...φταίει και η νοοτροπία που σιγά-σιγά κερδίζει έδαφος...για την παραγωγή papers... βγαίνουν τα paper με το κιλό...
« Last Edit: July 08, 2009, 13:45:59 pm by apostolos1986 » Logged

www.twitter.com/apostolos1986
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #187 on: July 08, 2009, 13:35:09 pm »

Quote from: apostolos1986 on July 08, 2009, 12:03:23 pm
ενώ υπάρχουν αλλοι/αλλες μέλη ΔΕΠ που υποστήριζαν ότι πρώτα από ολα η ερευνα και η διδασκαλία δν ειναι κατι τοσο σημαντικό..... αλλά η απάντηση ήρθε πληρωμένοι...αυτά τα μέλη ΔΕΠ να πάνε σε ερευνητικά κέντρο και όχι σε πανεπιστημιακά ιδρύματα

 Roll Eyes Roll Eyes

ps αυτοδιαγράφομαι συντόμως  Tongue
Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #188 on: July 08, 2009, 13:44:58 pm »

Quote from: i _&a on July 08, 2009, 13:35:09 pm
Quote from: apostolos1986 on July 08, 2009, 12:03:23 pm
ενώ υπάρχουν αλλοι/αλλες μέλη ΔΕΠ που υποστήριζαν ότι πρώτα από ολα η ερευνα και η διδασκαλία δν ειναι κατι τοσο σημαντικό..... αλλά η απάντηση ήρθε πληρωμένοι...αυτά τα μέλη ΔΕΠ να πάνε σε ερευνητικά κέντρο και όχι σε πανεπιστημιακά ιδρύματα

 Roll Eyes Roll Eyes

ps αυτοδιαγράφομαι συντόμως  Tongue

καθόλου να μη διαγραφείς. Το ακούσαμε κι αυτό...και καλό είναι να ακούγεται κι εδώ...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
pmousoul
Guest
Re: Πρόγραμμα Σπουδών
« Reply #189 on: July 09, 2009, 03:06:23 am »

Quote from: lost body on July 06, 2009, 17:58:35 pm
Quote from: Furious Angel on July 06, 2009, 17:42:41 pm
Σου απάντησα ήδη.. "επειδή έχει τα εφόδια να το μάθει μόνος του" (χωρίς να σπουδάσει δλδ κάτι επιπλέον).

ωραία τότε γιατί να μην σταματάμε στα 3 χρόνια.. αφού έχουμε τα εφόδια να το μάθουμε μόνοι μας και ταλαιπωρούμαστε ακόμα 2 χρόνια ?

Quote from: lost body on July 06, 2009, 18:13:29 pm
Quote from: Furious Angel on July 06, 2009, 18:07:42 pm
τέλος.. δεν είναι μόνο το τί μαθαίνεις συγκεκριμένα, είναι το πώς μαθαίνεις να λειτουργείς ως μηχανικός. Μαθαίνεις να σκέφτεσαι, να δίνεις λύση σε προβλήματα που ίσως και να μη γνωρίζεις σε βάθος, να δουλεύεις με υψηλή ταχύτητα και αποτελεσματικότητα. Αυτό το πετυχαίνει το 5ετές πρόγραμμα.. σε 3 ή 4 χρόνια μένει ημιτελές..

όλα αυτά τα μαθαίνεις δίνοντας για ακόμα 2 χρόνια εξετάσεις ? Shocked


Υ.Γ. : Δεν πείθομαι.. απλά ακολουθούμε την αγορά εργασίας και τις ανάγκες της.

Quote from: Doctor_Doctor on July 06, 2009, 18:21:08 pm
Ντροπή...

Δύο γεμάτα ακαδημαϊκά έτη πολυτεχνικής σχολής ισοδυναμούν με 6 εξεταστικές; Τότε ναι, δεν έχει κανένα νόημα η συζήτηση, ούτε πρόκειται ποτέ να πειστείς.
Εκτός αν κάνεις το δικηγόρο του διαβόλου.

Πάντως υπάρχει γενικά μία αντίφαση..

Από την μία λέμε ότι δεν γίνεται να σταματάμε στα 3 χρόνια και αφού έχουμε τις βάσεις.. να συνεχίσουμε μόνοι μας.. γιατί τα δύο επόμενα χρόνια είναι σημαντικά.. και από την άλλη λέμε ας έχουμε όλα τα επαγγελματικά δικαιώματα.. και τα συναφή με τους άλλους τομείς τα μαθαίνουμε μόνοι μας στην αγορά εργασίας.. ούτε μέρα στο πολυτεχνείο.. ούτε εξεταστικές.. ούτε τίποτα.

Θα τα μάθουμε στο πανεπιστήμιο της ζωής.. την αγορά εργασίας.
« Last Edit: July 09, 2009, 03:09:39 am by lost body » Logged
Pages: 1 ... 11 12 [13] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...