• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:50:27 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:50:27 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 73
Guests: 85
Total: 158
RedSkyline
giorgos_skl
picklebeanburger
Gaspard
George15
Captain
pliroforikarios
evangeliaap
Σταυρος23
pavlos2003
immo
kaskas12
aalmpanb
mixkats
iliaspapas
Roidos
ggalamat
AgaG
kkotsopo
aachmet
gkougeor
akoil
1234
glavdakis
soph553
Pcsc
0restis
Deviate
alexlemp
themis01
thathas12
ppapadoe
johnk
jojos
kpapama
Toaoutplasedakitoubiseswa
atampakc
apsathas
dleivadi
BossiTsif
Argiris
ellimoschou
theofr
gkyrodi
stolieras
theresnocur3
amprozos
DK06
dorapangeiou
ΦΙδανης Αριστοτελης
alexbaroutes
stefpapa21
giannisd
jim_sklab
tasos gourd
KZerenidis
eleftheria
cealexop
Notac
christinabisdeki
Spyros.kleanthous
superkolios
Nikos_313
grethem
bougatsa
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Παιδεία U18 (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Ολική επαναφορά των δεσμών!!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 Go Down Print
Author Topic: Ολική επαναφορά των δεσμών!!  (Read 8605 times)
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #30 on: January 16, 2006, 19:47:53 pm »

Δε νομίζω ότι τα πράγματα είναι τόσο ακραία όσο τα περιγράφεις

Και θεωρώ ότι είναι μεγάλο ατόπημα να αποδέχεσαι την παπαγαλία ότι είναι έστω και απειροελάχιστα καλή.

Αν στην έκθεση τα πράγματα ήταν όπως τα περιγράφεις, δεν θα περνούσα ποτέ στις πανελλήνιες αφού ποτέ στην ζωή μου δε κατάφερα να παπαγαλίσω οτιδήποτε!

Ο καθένας μαθαίνει με τον τρόπο του και αυτός που αναγκάζεται να παπαγαλίσει, μαθαίνει με λάθος τρόπο.


Τώρα για το πως έχει γίνει το σχολείο, δεν αντιλέγω. Αλλά δυστυχως δεν είναι δυνατόν να μάθεις κάτι σε κάποιον όταν αυτός δεν θέλει, και κείμενα μόνο όσοι ήθελαν καταλάβαιναν. Μπορώ να το πω έχοντας μια καθηγήτρια που θεωρούσε το μάθημα το πιο σημαντικό στο σχολείο και έδινε όλες τις δυνάμεις της για αυτό.

Αλλά όχι. Νοείται μηχανικός που δεν γνωρίζει γρι από λογοτεχνία.
Δε νοείται άνθρωπος.
Αυτό όμως είναι άλλο θέμα.


Το θέμα αυτό είναι το πως το σχολείο θα εμπνεύσει τον μαθητή, όχι πως θα τον αναγκάσει, γιατί τότε το έχει χάσει το παιχνίδι.
Κατά την άποψη μου, θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος που γίνεται το μάθημα στο σχολείο, και για αυτό χρειάζεται πρώτα να μορφωθούν οι καθηγητές και οι δάσκαλοι στο να διδάσκουν. Δεν χρειάζονται γνώσεις μεγάλες επάνω στο αντικείμενο για να διδάξουν στο σχολείο, χρειάζονται γνώσεις παιδαγωγικής που συνίθως δε προσφέρονται στους φιλολογους και στους μαθηματικους και και και και. Λίγοι πραγματικά τα μαθαίνουν αυτά.
Ευτυχώς τουλάχιστον τους αναγκάζουν στον ΑΣΕΠ να δίνουν παιδαγωγικά. Και τι κάνουν; Παπαγαλία

Άντε ξανά απ'την αρχή και πάλι.


Logged

byeeee
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #31 on: January 16, 2006, 19:51:01 pm »

Α! και κάτι άλλο. Η ίδια η βαθμολογία, στα τρίμηνα είναι άθλιας λογικής, που σκοπό έχει να κατατάξει τους μαθητές σε καλούς και κακούς, ώστε οι επόμενοι καθηγητές να ξέρουν που θα κατατάξουν τον μαθητή ανάλογα με την περσινή του απόδοση, ή την απόδοση στα άλλα μαθήματα. Όπως επίσης για να τρομάζουν τους γονείς και να δέρνουν τα παιδιά τους, στους κακούς χαρακτήρες του σχολείου.

Το σχολείο είναι τόπος για να μάθεις, και αυτό θα πρεπει να το έχουν μάθει τα παιδιά από το σπίτι!
Logged

byeeee
TT_PTOLEMAIDA
Guest
Re: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #32 on: January 16, 2006, 19:55:10 pm »

Α, εδώ είσαι Αλιάκμωνα και σέψαχνα γνωστέ άγνωστε πράκτορα της ΣΙΑ!!

Πολύ καλά τα λες, αλλά αυτό
Quote
αλλα για μενα δεν νοειται μηχανικος που δεν γνωριζει λογοτεχνια και ιστορια, ή φιλολογος που δεν γνωριζει φυσικη και βιολογια.
δεν το καταλαβαίνω.
Τί να την  κάνεις την ιστορία και την φιλολογία? Ο εργοδότης σου γιαυτό θα σε πληρώνει? Εγώ δεν ξέρω ούτε ιστορία, ούτε φιλολογία και στην έκφραση δεν είμαι και τόσο καλός-άσε που κάνω και κάποια ορθογραφικά λάθη!-άλλα δεν νομίζω πως πρέπει να αγχώνομαι...
Παράλληλα,  πάνε μια βόλτα μέχρι την φιλοσοφική και θα δείς ότι οι μισές και παραπάνω δεσποινίδες  εκεί μέσα έχουν ξεχάσει την διαίρεση!! Δεν νομίζω να τις απασχολεί αυτό....

Πάντα μιλάμε για τις γνώσεις που θα σου χρειαστούν αύριο μεθαύριο για την παραγωγή έργου στην δουλεία σου..Γενικά πιστεύω ότι η γνώση είναι δύναμη

Όμως ακόμα κια να δεν έχεις γνώσεις, στην σημερινή εποχή είναι πολύ εύκολο με το ίντερνετ να έχεις γρήγορα τις πληροφορίες που χρειάζεσαι, όταν τις χρειάζεσαι...
« Last Edit: January 16, 2006, 20:01:16 pm by Megawatt » Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #33 on: January 16, 2006, 20:17:13 pm »

Πρώτων, άλλο πληροφορίες, άλλο γνώσεις!

Δεύτερον δεν την γλιτώνεις την πολύ-όθονη απάντηση από τον Αλιάκμων...

Όσο για το να σου απαντήσω εγώ... εγώ έχω απαντήσει νομίζω σε αυτό που παρέθεσες από τον Αλιάκμων.
Logged

byeeee
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #34 on: January 16, 2006, 20:45:12 pm »

Quote from: Megawatt on January 16, 2006, 19:55:10 pm
Παράλληλα,  πάνε μια βόλτα μέχρι την φιλοσοφική και θα δείς ότι οι μισές και παραπάνω δεσποινίδες  εκεί μέσα έχουν ξεχάσει την διαίρεση!! Δεν νομίζω να τις απασχολεί αυτό....

Κι όμως στην Φιλολογία κάνουν λογαρίσμους και decibel στις ασκήσεις φωνητικής!! Ποιος θα το περίμενε ε?
Κανονικά θα έπρεπε να παίρνουμε ένα υπόβαθρο από όλες τις επιστήμες και μετά να διαλέγουμε που θέλουμε να εξειδικεύσουμε. Μα θα μου πείτε αυτό κάνουμε.
Το μέγα σφάλμα είναι ο τρόπος εισαγωγής στα Πανεπιστήμια που κάνει εξεταστικοκεντρικό το σύστημα και απαξιώνει τη μόρφωση και την κριτική σκέψη.
Συμφωνώ με τον aliakmwn ότι έχουμε αυτό που μας αξίζει ΚΑΙ στην εκπαίδευση...
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #35 on: January 16, 2006, 21:45:53 pm »

Quote from: Turambar on January 15, 2006, 08:55:41 am
Eγώ να κάνω μια κατάθεση ψυχής.

Το μάθημα της έκθεσης μου άλλαξε την ζωή. Με έφερε επαφή με έναν τρομερό καθηγητή, που μου έμαθε ότι η σκέψη είναι ανοιχτή, και με βοήθησε πολύ στην ζωή μου. Συν το γεγονός ότι με αυτόν τον καθηγητή διπλασίασα τον βαθμό της έκθεσης, δεν χρειαζόταν να είσαι τυποποιημένος για να γράψεις καλά.

Αυτά!

Τουραμπαρ, συμπάσχω μαζί σου! Κι εγώ είχα έναν πραγματικό Δάσκαλο στην έκθεση (στο φροντιστήριο όμως). Τα λόγια του ήταν τόσο δυνατά που ακόμα θυμάμαι αυτά που μας έλεγε. Δεν είχα ποτέ άλλοτε τέτοιον φιλόλογο στη ζωή μου.

Quote from: Megawatt on January 16, 2006, 15:51:14 pm
Quote from: 4Dcube on January 12, 2006, 22:45:51 pm
Τι δεν καταλαβαίνεις, το ότι σου δίνουν συγκεκριμένες ιδέες να αναπτύξεις με συγκεκριμένο τρόπο (εννοώ τρόπο έκφρασης και δομή σκέψης) και λένε το χιλιοειπωμένο "μπορείτε να εκφραστείτε όπως θέλετε και να αναπτύξετε όποιες ιδέες θέλετε, αρκεί να έχετε καλώς εξηγήσει αυτά που λέτε και με σωστό λόγο" για να αμπαλάρουν και μετά εσύ γράφεις υπέρ της κλωνοποίησης ή υπέρ των αμβλώσεων και παίρνεις μείον πόντους;;;;
Αν θέλουν να γράφεις με συγκεκριμένο τρόπο έκφρασης/σκέψης, δεν αξίζει τον κόπο 'να μην παίξεις το παιχνίδι τους' για τις 3 ώρες τις εξέτασης΄, ώστε να διαβάσουν αυτά που τους αρέσει!!

Γράψε εσύ αυτά που θέλουν, μπες εσύ στο πανεπιστήμιο που θες και μετά έχεις ολόκληρη ΖΩΗ να υποστηρίζεις τις απόψεις σου!!!!
Δηλαδή πρέπει να ρισκάρεις το μέλλον σου για λίγο πείσμα? Έλεος...

Μεγκαβατ, είμαι τελείως αντίθετος σε αυτό που λες. Οι τρεις ώρες της έκθεσης αντιπροσωπεύουν τη δική σου πρόοδο χρόνων. Προσωπικά δεν μου κάθεται καλά να απορρίψω αυτά που ήθελα να γράφω για χρόνια προς όφελος ενός-δυο  βαθμών παραπάνω.
Για ένα πείσμα ζούμε!

Quote from: Turambar on January 16, 2006, 18:06:01 pm
Άλλωστε τυπικά δεν εξετάζονται οι απόψεις αλλά η ικανότητα να τις εκφράσεις, και συχνότερα αυτό το μπέρδευαν οι μαθητές παρά οι εξεταστές....

Ναι, παίζει ρόλο και η έκφραση στο βαθμό αλλά όχι με όχι τόσο μεγάλο συντελεστή όσο "το ξετύλιγμα των ιδεών".


Quote from: aliakmwn on January 16, 2006, 19:34:47 pm
Φτανοντας στο σημειο να ξεπεσουμε τοσο χαμηλα, ωστε να συγκρινουμε το ενα συστημα με το αλλο, μπορω να υποστηριξω οτι το συστημα Αρσενη, το original ομως, με τα 14 πανελληνιως εξεταζομενα και στη Β και στη Γ λυκειου, κι οχι με τις αφαιρεσεις του Ευθυμιου, ηταν πολυ "καλυτερο", τοσο απο τις δεσμες, οσο και απο το τρεχον.

Πρωτα ομως θα πρεπει να ορισουμε το ποιοτικο μετρο, ως προς τι δηλαδη ενα συστημα χαρακτηριζεται "καλυτερο" απο ενα αλλο.

Γενικα το εκπαιδευτικο συστημα στην Ελλαδα ειναι αυτο που μας αξιζει - δηλαδη σκατα. Αν μπορουμε να θεωρησουμε λ.χ. οτι καποιος που ειναι βουτηγμενος στα σκατα μεχρι τη μυτη ειναι σε "χειροτερη" θεση απο καποιον αλλο που ειναι βουτηγμενος μονο μεχρι το στομα, τοτε μενω στην αποψη της προηγουμενης παραγραφου.

Πωπω Αλιάκμονα, καταστροφολογία!
Γιατί να μη συγκρίνουμε το ένα εκπαιδευτικό σύστημα με το άλλο; Μήπως αναρωτιέσαι πώς να το συγκρίνουμε; Με τα αποτελέσματά του, δηλαδή με τους μαθητές που βγαίνουν! Νομίζω ότι όλοι μπορούμε να κάνουμε προτάσεις για να γίνει καλύτερο.
Όχι επειδή ζούμε σε μια χώρα με δυσκολίες όπου σπάνια παίρνουμε αυτά που θέλουμε (σε κρατικό επίπεδο), να απαξιώνουμε το καθετί όταν το βλέπουμε!
Γιατί ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ! Ιδιαίτερα σε μια ελεύθερη χώρα όπως η δική μας! Τι'ναι αυτά τα "αυτό που μας αξίζει - δηλαδή σκατά" που λες!!!!????
Αυτό θα πεις στο παιδάκι που το στέλνεις σχολείο, για 9τουλάχιστο υποχρεωτικά χρόνια, που σε ρωτάει "μα γιατί να πάω σε αυτό που λένε σχολείο;" ;

Σε αυτό που διαφωνώ κάθετα είναι οι συνεχείς αλλαγές στο εκπαιδευτικό μας σύστημα. Όποτε θ'αλλάξει η κυβέρνηση, θα καταθέσει και άλλο σύστημα για να δείξει και καλά ότι έχει λύσεις. Βλέπω π.χ. τους Ιάπωνες που έκαναν έρευνες σε όλο τον κόσμο για 10 (!!!!) χρόνια για να καταλήξουν στο τρέχον εκπαιδευτικό τους σύστημα και γελάω απ'το κόμπλεξ κατωτερότητας που μας επιβάλλουν.

ΣΑΝ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ! Και είμαστε οι πλέον αρμόδιοι να το κάνουμε αυτό. Ας μην περιμένουμε από τους παιδαγωγούς που κάνουν μεν καλά τη δουλειά τους και βγαίνουν σε κάτι εκπομπές στο TV αλλά από φωνή... κλεισμένη λόγω φαρυγγήτιδας.


Εν πάσει περιπτώσει, αυτά που γράφω εδώ άντε να τα διαβάσουν δέκα άνθρωποι, απ'τους οποίους πολλοί θα πουν "σκύλος που γαβγίζει δε δαγκώνει". Όμως υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι σαν κι αυτόν που γράφει που σκέφτονται το ίδιο και αναρωτιούνται τι θα γίνουμε αν συνεχίζουμε να λέμε αυτά που λέμε μόνο σε ένα φόρουμ.


Quote from: Turambar on January 16, 2006, 19:51:01 pm
Α! και κάτι άλλο. Η ίδια η βαθμολογία, στα τρίμηνα είναι άθλιας λογικής, που σκοπό έχει να κατατάξει τους μαθητές σε καλούς και κακούς, ώστε οι επόμενοι καθηγητές να ξέρουν που θα κατατάξουν τον μαθητή ανάλογα με την περσινή του απόδοση, ή την απόδοση στα άλλα μαθήματα. Όπως επίσης για να τρομάζουν τους γονείς και να δέρνουν τα παιδιά τους, στους κακούς χαρακτήρες του σχολείου.

Το σχολείο είναι τόπος για να μάθεις, και αυτό θα πρεπει να το έχουν μάθει τα παιδιά από το σπίτι!

Δε μας λες κάτι νέο. Τα σχολεία ανέκαθεν λειτουργούσαν υποστηρίζοντας κοινωνικές διαφορές - ανισότητες.
« Last Edit: January 16, 2006, 21:49:37 pm by 4Dcube » Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #36 on: January 17, 2006, 00:55:44 am »

Quote from: 4Dcube on January 16, 2006, 21:45:53 pm
Γιατί ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ! Ιδιαίτερα σε μια ελεύθερη χώρα όπως η δική μας! Τι'ναι αυτά τα "αυτό που μας αξίζει - δηλαδή σκατά" που λες!!!!????

Τι σε κάνει να πιστεύεις τόσο πολύ ότι είσαι ελεύθερος?? Δεν κάνω πλάκα τώρα.
Δηλαδή δεν πιστεύεις ότι και η εκπαίδευση αποτελεί έναν καθρέφτη της κοινωνίας μας? Άρα τι άλλο θες να καθρεφτίζει εκτός από σκατά?

Ωραία όσα λες και συμφωνώ μαζί σου. Εμείς είμαστε αρμόδιοι ως νέοι σκεπτόμενοι και με καλές ιδέες να αλλάξουμε τα πράγματα. Το ξέρουμε, αλλά δεν ξέρουμε τον τρόπο. Οι προτάσεις μας μονίμως είναι υποθετικές και εξιδανικευμένες. Και σε επίπεδο συζήτησης του forum.
Πώς θα βγάλουμε τους προβληματισμούς μας παραέξω? Να στείλουμε έγγραφο με τις προτάσεις μας αναλυτικά και τεκμηριώμενα στο Υπουργείο? Ξέρουμε ότι δε θα διαβαστεί ποτέ και τότε ίσως συνειδητοποιήσουμε ότι δεν είμαστε όσο ελεύθεροι νομίζουμε.
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Απ: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #37 on: January 17, 2006, 00:59:00 am »

Αυτό ίσως να μην μπορούμε να το κάνουμε!!
Αλλά μπορούν οι αξιότιμοι κύριοι καθηγητές μας , πολύ εκ των οποίων αναλαμβάνουν και σημαντικές πολιτικές θέσεις!!!
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #38 on: January 17, 2006, 01:10:21 am »

Quote from: apostolos1986 on January 17, 2006, 00:59:00 am
Αλλά μπορούν οι αξιότιμοι κύριοι καθηγητές μας , πολύ εκ των οποίων αναλαμβάνουν και σημαντικές πολιτικές θέσεις!!!
Kαλό είναι να μην είσαι τόσο βέβαιος. Τα Πανεπιστήμια έχουν χάσει και αυτά μέρος της επιρροής τους. Να σκεφτείς ότι επί χρόνια το τμήμα ζητούσε 100 εισακτέους και έπαιρνε αυξανόμενο αριθμό μέχρι και 250, ενδεικτικό του πόσο πολύ υπολογίζει το υπουργείο.
Αν και νομίζω εννοείς καθηγητές που αναλαμβάνουν εξωπανεπιστημιακές θέσεις, όχι πχ. οι Πρόεδροι των Σχολών κτλ.
Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Απ: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #39 on: January 17, 2006, 01:13:53 am »

Εννοώ τους καθηγητές που παίρνουν πολιτικές και κυβερνητικές θέσεις !!
Υπουργοί , υφυπουργοί , γενικοί και ειδικοί γραμματείς υποργείων , βουλευτές , πρόεδροι διάφορων οργανισμών κτλ.
Αλλά όταν μπαίνουν στην πολιτική, ξεχνούν το εκπαιδευτικό παρελθόν τους και μόνο με την παιδεία δεν ασχολούνται!!!
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #40 on: January 17, 2006, 01:21:13 am »

Δεν είναι η δουλειά τους να ασχολούνται ή μάλλον για να το πω καλύτερα, πολλά από τα χάλια της παιδείας (και διαφόρων άλλων κλάδων) οφείλονται στο ότι αφέθηκαν στα σοφά ...χέρια πανεπιστημιακών καθηγητών.

Δεν μπορώ να φανταστώ πως μια (λέμε τώρα) καθηγήτρια ψυχολογίας θα συμβάλλει στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, ιδιαίτερα όταν δεν είναι συνηθισμένη να ακούει τις συμβουλές ..ειδικών.

Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
TT_PTOLEMAIDA
Guest
Re: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #41 on: January 17, 2006, 01:42:39 am »

Κύβε γράφεις:
Quote
Οι τρεις ώρες της έκθεσης αντιπροσωπεύουν τη δική σου πρόοδο χρόνων. Προσωπικά δεν μου κάθεται καλά να απορρίψω αυτά που ήθελα να γράφω για χρόνια προς όφελος ενός-δυο  βαθμών παραπάνω.
Για ένα πείσμα ζούμε!
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το κόλλημα που έχεις με την έκθεση!
Ποια είναι αυτά που ήθελες να γράψεις για χρόνια????!
Και αν είναι τόσο σημαντικά αυτά που θες να πεις, τότε ποιο το όφελος να τα πεις μόνο και μόνο για να τα ακούσουν οι 3 εξεταστές του γραπτού σου!!
Καλά θα ρισκάρεις το μέλλον σου επειδή μπορεί να διαφωνείς με αυτούς τους 3 εξεταστές?
Όρίστε, τώρα μπορείς να εκφράσεις κάθε άποψη που έχεις μέσω πχ του ίδιου του ΤΗΜΜΥ, όπου θα σε ακούσουν παραπάνω από 20 άτομα και όχι μόνο τρία!!!!!  Πραγματικά δεν καταλαβαίνω....τέλοςπάντων
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #42 on: January 19, 2006, 21:34:28 pm »

Quote from: Alexkasgr on January 17, 2006, 00:55:44 am
Quote from: 4Dcube on January 16, 2006, 21:45:53 pm
Γιατί ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ! Ιδιαίτερα σε μια ελεύθερη χώρα όπως η δική μας! Τι'ναι αυτά τα "αυτό που μας αξίζει - δηλαδή σκατά" που λες!!!!????

Τι σε κάνει να πιστεύεις τόσο πολύ ότι είσαι ελεύθερος?? Δεν κάνω πλάκα τώρα.
Δηλαδή δεν πιστεύεις ότι και η εκπαίδευση αποτελεί έναν καθρέφτη της κοινωνίας μας? Άρα τι άλλο θες να καθρεφτίζει εκτός από σκατά?

Ωραία όσα λες και συμφωνώ μαζί σου. Εμείς είμαστε αρμόδιοι ως νέοι σκεπτόμενοι και με καλές ιδέες να αλλάξουμε τα πράγματα. Το ξέρουμε, αλλά δεν ξέρουμε τον τρόπο. Οι προτάσεις μας μονίμως είναι υποθετικές και εξιδανικευμένες. Και σε επίπεδο συζήτησης του forum.
Πώς θα βγάλουμε τους προβληματισμούς μας παραέξω? Να στείλουμε έγγραφο με τις προτάσεις μας αναλυτικά και τεκμηριώμενα στο Υπουργείο? Ξέρουμε ότι δε θα διαβαστεί ποτέ και τότε ίσως συνειδητοποιήσουμε ότι δεν είμαστε όσο ελεύθεροι νομίζουμε.

Οκ, σχετικά με την ελευθερία στην Ελλάδα, να μην κάνω κακομοίρικες συγκρίσεις με χώρες δικτατορικών καθεστώτων ή με χώρες όπου λείπουν στους κατοίκους τα βασικά αγαθά για τη ζωή, αλλά ας το πάρουμε κι αυτό λίγο υπ'όψιν.

Η εκπαίδευση αποτελεί έναν καθρέφτη της κοινωνίας μας;;;; Ενίσταμαι κύριε Πρόεδρε!!! Η εκπαίδευση ενός κράτους που υποστηρίζει την κρατική παιδεία, όπως η Ελλάδα,  είναι αυτομάτως καθρέπτης του κράτους - πιο συγκεκριμένα της εκάστοτε κυβέρνησής του! Άλλο τώρα αν την κυβέρνηση την βγάζουμε εμείς (τότε είμαστε εμείς οι ηλίθιοι που πιστεύουμε αυτά που μας τάζουν).

Η παιδεία που έχει λάβει το κάθε άτομο είναι καθρέπτης της κοινωνίας όπου ανήκει! Και μάλιστα επειδή η παιδεία σχηματίζει στο είδωλο τον πολίτη της πολιτείας!

Το να στείλουμε έγγραφα στο Υπουργείο για προτάσεις και να τις πάρουν στα σοβαρά θα μπορούσε να είναι ένα καλό ανέκδοτο. Κι εγώ θα γελούσα μ'αυτό. Γιατί κάτι τέτοιο δε θα διέφερε από τις βλακείες που κάνουν οι κυβερνήσεις κάθε φορά με το εκπαιδευτικό σύστημα, βεβιασμένο και σαφώς επηρεασμένο από πολλούς παράγοντες.
Όμως, ακριβώς επειδή ζούμε σε ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΧΩΡΑ, μπορούμε να λέμε ό τι θέμε, εφόσον πιστεύουμε ότι έχει λογική μέσα του. Και μπορούμε να επηρεάζουμε γνώμες. Και μπορούμε σιγά σιγά να αλλάξουμε τη νοοτροπία του "δε θα ακουστώ, οπότε γιατί να φωνάξω;". Όσων ακούσουν.

Δηλαδή κατά σε, ελεύθερος είναι αυτός που "ακούγεται" και γίνεται δεκτή η άποψή του;;;;;
Ελπίζω να καταλαβαίνεις πόσο παράλογο ακούγεται.


Quote from: gpap on January 17, 2006, 01:21:13 am
Δεν είναι η δουλειά τους να ασχολούνται ή μάλλον για να το πω καλύτερα, πολλά από τα χάλια της παιδείας (και διαφόρων άλλων κλάδων) οφείλονται στο ότι αφέθηκαν στα σοφά ...χέρια πανεπιστημιακών καθηγητών.

Δεν μπορώ να φανταστώ πως μια (λέμε τώρα) καθηγήτρια ψυχολογίας θα συμβάλλει στην εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, ιδιαίτερα όταν δεν είναι συνηθισμένη να ακούει τις συμβουλές ..ειδικών.

Γρηγόρης Παπαγιάννης

Όντως, οι καθηγητές δεν είναι απαραίτητα παιδαγωγοί. Ιδιαίτερα των Πανεπιστημίων. Ας αφεθεί η δουλειά στους πραγματικούς παιδαγωγούς επιτέλους!

Quote from: Megawatt on January 17, 2006, 01:42:39 am
Κύβε γράφεις:
Quote
Οι τρεις ώρες της έκθεσης αντιπροσωπεύουν τη δική σου πρόοδο χρόνων. Προσωπικά δεν μου κάθεται καλά να απορρίψω αυτά που ήθελα να γράφω για χρόνια προς όφελος ενός-δυο  βαθμών παραπάνω.
Για ένα πείσμα ζούμε!
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το κόλλημα που έχεις με την έκθεση!
Ποια είναι αυτά που ήθελες να γράψεις για χρόνια????!
Και αν είναι τόσο σημαντικά αυτά που θες να πεις, τότε ποιο το όφελος να τα πεις μόνο και μόνο για να τα ακούσουν οι 3 εξεταστές του γραπτού σου!!
Καλά θα ρισκάρεις το μέλλον σου επειδή μπορεί να διαφωνείς με αυτούς τους 3 εξεταστές?
Όρίστε, τώρα μπορείς να εκφράσεις κάθε άποψη που έχεις μέσω πχ του ίδιου του ΤΗΜΜΥ, όπου θα σε ακούσουν παραπάνω από 20 άτομα και όχι μόνο τρία!!!!!  Πραγματικά δεν καταλαβαίνω....τέλοςπάντων

Μεγκαβατ, η διαφορά είναι στο πώς βλέπει ο καθένας τον κόσμο. Μπορώ να κάνω κάτι για το τίποτα, που να μη με οφελεί καθόλου. Μπορεί και να μην κάνω καθόλου κάτι που με οφελεί. Πολλοί θα με πουν ηλίθιο. Αλλά έχω αυτή την αχνή συναίσθηση της ταυτότητας.
Ουφ, άντε πάλι έγινα ρομαντικός...
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Prof. Tournesol
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 495



View Profile
Re: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #43 on: January 19, 2006, 22:41:41 pm »

Αλιάκμωνα, συμφωνώ με όσα λες, και μάλιστα επαυξάνω στο εξής:

Quote from: aliakmwn on January 16, 2006, 19:34:47 pm
- μια και δεν ειμαστε τιποτε παραπανω απο μοριοσυλλεκτες...
Τον πούλο δηλαδή... και συγνώμη για την έκφραση....

Είναι αλήθεια ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα έχει αναπτύξει παθογένειες (παραπαιδεία, ελλιπής κατάρτιση των εκπαιδευτικών, εξειδίκευση......), οι οποίες καταδικάζουν όποια απόπειρα μεταρρύθμισης σε αποτυχία. Συνήθως δεν είμαι απαισιόδοξος, αλλά δεν βλέπω φως... όποιος κι αν προσπαθήσει ν'ανάψει το φακό... Και φανταστείτε τί έχει να γίνει αν ιδρυθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια, όπως θα προβλέπει το αναθεωρημένο μας σύνταγμα.

Όσο για την έκθεση, έχω το παράδειγμα της χρονιάς 1998 (και κάποιοι άλλοι το ζήσανε...) όπου έσκασε το θέμα για το "γέλιο" και μείναμε όλοι μ...κες. Μαθητές και καθηγητές, καθώς η προετοιμασία πάνω σε θέματα τυποποιημένα και κλισεδιάρικα πήγαινε περίπατο.... Κι εκεί ξεχώρισαν αυτοί που είχαν πραγματικά αναπτύξει στην προετοιμασία τους την ικανότητα για κριτική και για μια δημιουργική γραφή. Ακόμη ευχαριστώ τα μέλη της τότε επιτροπής που έβαλε αυτό το θέμα (μάλλον ήταν οι εξαιρέσεις του συστήματος...)

Megawatt λες κάτι που δε με βρίσκει καθόλου σύμφωνο:
Quote from: Megawatt on January 16, 2006, 19:55:10 pm
Α, εδώ είσαι Αλιάκμωνα και σέψαχνα γνωστέ άγνωστε πράκτορα της ΣΙΑ!!

Πολύ καλά τα λες, αλλά αυτό
Quote
αλλα για μενα δεν νοειται μηχανικος που δεν γνωριζει λογοτεχνια και ιστορια, ή φιλολογος που δεν γνωριζει φυσικη και βιολογια.
δεν το καταλαβαίνω.
Τί να την  κάνεις την ιστορία και την φιλολογία? Ο εργοδότης σου γιαυτό θα σε πληρώνει? Εγώ δεν ξέρω ούτε ιστορία, ούτε φιλολογία και στην έκφραση δεν είμαι και τόσο καλός-άσε που κάνω και κάποια ορθογραφικά λάθη!-άλλα δεν νομίζω πως πρέπει να αγχώνομαι...
Παράλληλα,  πάνε μια βόλτα μέχρι την φιλοσοφική και θα δείς ότι οι μισές και παραπάνω δεσποινίδες  εκεί μέσα έχουν ξεχάσει την διαίρεση!! Δεν νομίζω να τις απασχολεί αυτό....

Πάντα μιλάμε για τις γνώσεις που θα σου χρειαστούν αύριο μεθαύριο για την παραγωγή έργου στην δουλεία σου..Γενικά πιστεύω ότι η γνώση είναι δύναμη

Όμως ακόμα κια να δεν έχεις γνώσεις, στην σημερινή εποχή είναι πολύ εύκολο με το ίντερνετ να έχεις γρήγορα τις πληροφορίες που χρειάζεσαι, όταν τις χρειάζεσαι...


Θα φέρω χοντρό παράδειγμα... Αν δεν ξέρεις ιστορία, πως θα είσαι σε θέση να κρίνεις τις καταστροφικές συνέπειες που είχε μια εφεύρεση π.χ. της ατομικής βόμβας, για τον κόσμο; Ποιές θα είναι οι αντιστάσεις σου ώστε να μην κάνεις κάτι παρόμοιο; Πολύ περισσότερο όταν ο εργοδότης σου θα σε πληρώνει για να το αναπτύξεις;
Οπωσδήποτε η γνώση είναι δύναμη. Παράλληλλα, μας καθιστά ικανούς να θέσουμε μόνοι μας τα κριτήρια για τη χρήση αυτής της δύναμης.
Όσο για τις φιλολόγους που ξέχασαν τη διαίρεση, συμφωνώ ότι συμβαίνει και ότι είναι τραγικό (ομολογώ ότι κι εγώ δεν ξέρω κατά πόσο είμαι σε θέση να την κάνω... να κάτι που θα ξαναδοκιμάσω...), αλλά τουλάχιστον έχουν τα κινητά, που τος επιτρέπουν πολύ γρήγορα και σωστά να διαιρέσουν οποιουσδήποτε αριθμούς (χωρίς καν να μπουν στο ίντερνετ...)

Η κύρια ένστασή μου όμως στα λεγόμενά σου είναι ότι θεωρείς τις σπουδές άρρηκτα συνδεδεμένες με την εργασία, πράγμα που κρατά αυτό το φαύλο κύκλο της προβληματικής παιδείας σε διαρκή κίνηση. Άσε που δεν ανταποκρίνεται πλήρως στην πραγματικότητα...


  "...ήταν μια ψυχοφθόρα διαδικασία, αλλά με πολύ και μεθοδικό διάβασμα, με καλή προετοιμασία στο φροντιστήριο, και τη στήριξη της οικογένειας, πιστεύω ότι θα πετύχω στις εξετάσεις....... τα θέματα ήταν βατά..."        Puke Puke Puke
Logged
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6379


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: Ολική επαναφορά των δεσμών!!
« Reply #44 on: January 19, 2006, 23:21:34 pm »

Egw pisteyw pws to torino systhma me ta exi mathimata einai to kalytero.
kalo tha htan na yparxei syntelesths sthn ekthesi wste na mhn metraei polu
kai epeishs na feroun pisw tis exetaseis oi monoi pou xarhkane apo ayto einai oi kakistoi mathites
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Pages: 1 2 [3] 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...