• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 11:41:03 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 11:41:03 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by sg31a
[Today at 11:35:11]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 10:45:49]

Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by ChrisKaloy-Kakou
[Today at 00:51:50]

Συμβάσεις και εταιρείες
by Nikos_313
[September 16, 2025, 23:02:05 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[September 16, 2025, 22:54:08 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[September 16, 2025, 19:37:40 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Mr Watson
[September 16, 2025, 10:31:04 am]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[September 16, 2025, 02:46:49 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[September 16, 2025, 01:08:33 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[September 13, 2025, 17:33:17 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[September 13, 2025, 17:25:47 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[September 13, 2025, 10:53:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10012
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428129
Total Topics: 31766
Online Today: 424
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 40
Guests: 168
Total: 208
chris_p30
dimitire
Billyskotsikas
sigklitiki
aris123321
Tasos Bot
sg31a
Elliot Alderson
RivenT
Natk
gpap
AcDimitri
rafa98p
themis01
Ilias007
Thanasiscon1
aggelosiliadis
christina02
panapasc05
filkilkis
TahmKench
jimalexoud
movstitch
Kouges
kesha
Bel
varvoutis
Roidos
plapas
apob
gpapailio
Gray139
superstake
le papillon
LelisNiko
dimitris585
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Σύλλογος φοιτητών (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 15 16 [17] Go Down Print
Author Topic: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3  (Read 29234 times)
Andreas_T
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 595


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #240 on: March 16, 2009, 18:23:45 pm »

========Διδακτική

Οτι στο παιδαγωγικό ασχολούνται με διδακτική συστηματικά
δεν σημαινει οτι η διδακτική έχει να κάνει μονο με παιδαγωγική...
(η διδακτική παλαιότερα ήταν μονο κλαδος παιδαγωγικής....αλλά όχι πλεον)

Διδακτική επιμόρφωση μελών ΔΕΠ δεν σημαινει να μαθουν παιδοψυχολογία ή να πανε για πτυχιο στο παιδαγωγικό...ελεος!!!


Η διδακτική έχει να κάνει με την ικανοτητα μετάδοσης γνώσεων
με οποιοδήποτε αντιστοιχο μεσο (όπως παραδοση μαθηματος, συγγραφη/επιλογή συγγραμματος, εξεταση)

Σημερα τα μέλη ΔΕΠ, αναλογα με υπευθυνότητα που αναλαμβανουν για το διδακτικο τους εργο, μαθαίνουν διδακτική είτε δια της μίμησης είτε δια προσωπικής τους μελέτης μια κ καλη στην πραξη..(δοκιμαζοντας κ βλεποντας)

Αν απορριψουμε διδακτική επιμορφωση μελών ΔΕΠ κ δεν δωθεί περισσότερο βάρος στο διδακτικό τους εργο/ευθύνες δεν θα ειχε μεγαλη διαφορα αν αύριο αφου επιλεξουμε προγραμμα σπουδών/συγγραμματα+γραψουμε video παραδοσεων να γίνουν τα ΔΕΠ->ΕΠ(απλα ερευνητικό προσωπικό) και να χρησιμοποιοήσουμε προσομοιώσεις με τεχνητη νοημοσυνη (προγραμματα) να μας βγαζουν random θεματα εργασιών/εξετασεων, μεχρι να κανουμε τις "σπουδές" να μοιαζουν με browser game ...Ενώ αντιθέτως αν θέλουμε να δουμε το αντικείμενο της διδακτικής σοβαρά θα καταλάβουμε ότι δεν προσομοιώνεται ενας καθηγητης Πανεπιστημιου όσο έυκολα όσο π.χ. απλά ο  ηχος ή η εικόνα

========Δομημενο Προγραμμα Σπουδών

Επειδη καποια απο τα αιτήματα συλλόγου που είπα πριν ήταν κ οχι στα προαπαιτουμενα κλπ...
δεν σημαινει οτι υποστηρίζω "ελευθερο"(χυμα) προγραμμα σπουδών

Αντιθέτως κ γω (κ ΠΚΣ χρονια τωρα) ειμαστε υπέρ του δομημένου προγραμματος σπουδών

Δεν είχαμε ποτε αιτημα π.χ.
Δηλώσεις για όλους οποιουδήποτε μαθηματος ανεξαρτητα αν εχεις απαιτούμενες γνωσεις να το διδαχθεις (=επομενων ετων)
Αλλά εχουμε π.χ.:
Οχι το ν+3 (=να μπορείς να δώσεις οποιοδηποτε μαθημα προηγούμενου ετους που πιθανο ξαναεδωσες/διδαχθηκες)

Μετα για τα προαπαιτούμενα θεωρούμε οτι λειτουργούν κ σαν φραγμός υπο τις σημερινές συνθηκες εκπτώσεων/εκποιησης στην "δημοσια δωρεαν" εκπαιδευση....
(σε μια άλλη κοινωνία όπου θα κατοχυρώνονταν η δημοσια & δωρεαν εκπαιδευση στην πραξη για ολους
συμφωνω να υπάρχουν)

Συμπέρασματικα:
Θέλει προσοχή "κανονες" που μπαινουν σε δομημένο προγραμμο σπουδών στο σημερα
μη λειτουργήσουν σαν φραγμοι (ταξικοι)
« Last Edit: March 16, 2009, 18:41:51 pm by RFA » Logged
Niels
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2358


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #241 on: July 04, 2009, 01:51:31 am »

Quote from: margaris on March 16, 2009, 02:09:24 am
Το δικό μου «15» στο απολυτήριο Λυκείου προφανώς θα φαντάζει σ’ εσάς αστείο.

Μπααα, και το δικό μου 15,4 είχε.
Logged
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #242 on: July 04, 2009, 09:48:40 am »

τι ξεθαβεις ρε?? Grin
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Niels
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2358


View Profile
Re: Συνελευση Συλλογου Ηλ/Μηχ Πεμπτη 12/3
« Reply #243 on: July 04, 2009, 11:05:40 am »

Είχε δώσει ένα link ο αλιάκμων, που έβγαζε εδώ. Μετά είδα από πότε ήταν το τόπικ Grin
Logged
Pages: 1 ... 15 16 [17] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...