• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 12:31:48 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 12:31:48 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426709
Total Topics: 31711
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 56
Guests: 87
Total: 143
Manos_5
palladas
ntelakis
maranageo
anastas1a
prizas
elizabeth
sterxz
akontel
Fenia04
kstavroulis
AristeidisM
Χρήστος Κίτσος
Mr White
Chrisvb17
ggalamat
rafa98p
Nikikouss
sofaki
gdiakonikolhs
kostaspap
Roidos
tzortzis
florianm
athena_apo
s4327063
nikosmonov
antontsiorvas
dimitire
grepanis
Tolizz
giannisd
romanos
Captain
Manifold
kakousios
witchingHour
nikoskaza
mhtsakos02
Angelos Asim
ThanosTheTT
kapas
nikd
vajulin
Potest
Isidora
thanosk
Rizotto
chriskazakos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > "Ενα πρωινο..."06/03/2009
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Go Down Print
Author Topic: "Ενα πρωινο..."06/03/2009  (Read 24003 times)
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #90 on: March 07, 2009, 22:55:25 pm »

Ορίστε ολόκληρο το mail:



Στο παρακάτω μήνυμα γίνεται αναφορά σε άτομα που δεν παρακολουθούν τη λίστα, γι' αυτό και τους κοινοποιώ το παρόν mail, ενημερώνοντάς τους πως πιθανές απαντήσεις από μέλη της λίστας μπορεί και να μη φτάσουν ποτέ στα mailboxes τους.
 
 
Στις εξετάσεις των Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων 3 παρατηρείται το φαινόμενο να μπαίνουν θέματα που έχουν ξαναμπεί και για τα οποία υπάρχουν δημοσιευμένες λύσεις, ή ασκήσεις που υπάρχουν λυμένες στο βιβλίο ασκήσεων του κ. Μάργαρη.
Και φέτος δεν ήταν διαφορετική η κατάσταση, αφού και τα 4 θέματα ήταν από παρόμοια έως εντελώς ίδια με ασκήσεις που υπήρχαν λυμένες και μπορούσαν να βρουν οι φοιτητές. Μάλιστα έχω την αίσθηση ότι η εξέταση ήταν επανάληψη του Ιουνίου 2002, με 4 ίδια θέματα μέχρι και ίδια νούμερα, αλλά δεν είμαι σίγουρος αφού δε θυμάμαι ακριβώς όλα τα θέματα. Οι φοιτητές, γνωρίζοντας ότι αυτό συμβαίνει κάθε χρόνο, προετοιμάζονται μαθαίνοντας απλά τις απαντήσεις σε ορισμένες ασκήσεις, πολλές φορές χωρίς να έχουν κατανοήσει βασικές έννοιες του μαθήματος, όπως θα φανεί παρακάτω.
Αυτό θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι ένας συμβιβασμός από τη μεριά των καθηγητών με την υπάρχουσα κατάσταση, όπου οι περισσότεροι φοιτητές ξέρουν καλά να «παπαγαλίζουν» και καθόλου καλά να «μαθαίνουν». Γι' αυτό και ενώ δε συμφωνώ με αυτή τη λύση, δεν έχω κατηγορήσει κάποιον καθηγητή για αυτή την επιλογή.
Όμως, τα πράγματα ξεφεύγουν όταν ο τρόπος εξέτασης και βαθμολόγησης όχι μόνο επιτρέπει τέτοια αντιμετώπιση από την πλευρά των φοιτητών, αλλά και την ευνοεί, μην αφήνοντας άλλη επιλογή στους φοιτητές. Όταν δηλαδή το να παπαγαλίσουμε είναι μονόδρομος αν θέλουμε να γράψουμε καλά.
Και δυστυχώς υπάρχει εύκολος τρόπος να γίνει αυτό. Με μια άσκηση που είναι αντικειμενικά πολύ απαιτητική (από αυτές που θα έβαζε ένας παροιμιακός καθηγητή που θέλει να κοπούν όσο το δυνατόν περισσότερο φοιτητές), αλλά τυχαίνει να υπάρχει λυμένη από το διδάσκοντα προσβάσιμη από το διαδίκτυο. Έτσι, φοιτητές που έχουν απλώς μάθει απ' έξω τη λύση της θα έχουν μια εύκολη εξέταση, ενώ φοιτητές που επιλέγουν άλλο τρόπο διαβάσματος, αυτόν της πλήρους κατανόησης του μαθήματος, και λύνουν τις ασκήσεις με συνδυασμό θεωρητικών γνώσεων και σκέψης (τίποτα παραπάνω από το αυτονόητο), θα έχουν πρόβλημα.
Αναφέρομαι στην άσκηση με τους τελεστικούς ενισχυτές εν σειρά, το δεύτερο (αν θυμάμαι καλά) θέμα στις φετινές εξετάσεις στα Κυκλώματα 3. Το θέμα είναι πανομοιότυπο με το 3ο θέμα του Ιουνίου 2002. Το θέμα του Ιουνίου 2002 υπήρχε λυμένο και ελεύθερο στο thmmy.gr. Παρόμοιο θέμα μάλιστα υπάρχει λυμένο και στο βιβλίο ασκήσεων του μαθήματος. Δεν μπόρεσα να λύσω το θέμα, παρ' ότι πολύ καλά διαβασμένος, παρά μόνο μέχρι ένα σημείο, γι' αυτό και το θεώρησα δύσκολο, όπως και το θεωρούν όλοι. Μετά την εξέταση, συζητώντας με συμφοιτητές, διαπίστωσα ότι πολύ σημαντικός αριθμός φοιτητών το είχαν λύσει με έναν από τους δύο τρόπους: Είχαν διαβάσει τη λύση του θέματος και τη θυμόντουσαν ή είχαν μαζί τους τις λύσεις των παλιών θεμάτων και απλά το αντέγραψαν. Στους τελευταίους συμπεριλαμβάνονται και αυτοί που δεν είχαν τις λύσεις μαζί τους, αλλά τις «δανείστηκαν» από κάποιον που τις είχε, όταν αντιλήφθηκαν ότι είναι ολόιδιο θέμα.
Δεν άκουσα κάποιον που έλυσε την άσκηση χωρίς να την έχει ξαναδεί.
 
Βγήκαν τα αποτελέσματα και την ημέρα που ορίστηκε για να δούμε τα γραπτά μας πήγα για να συζητήσω καταρχήν για το γραπτό μου και δεύτερον για το παραπάνω θέμα.
Καταρχήν στο συγκεκριμένο θέμα που μετρούσε 3 μονάδες, πήρα μόνο 0,5, αφού όπως είπε ο κύριος Δάιος, που βαθμολογούσε το θέμα, αυτό που έκανα ήταν εύκολο σε σχέση με αυτό που δεν έκανα και συμφωνώ μαζί του. Στη συνέχεια του ανέφερα το παράπονό μου για τη φιλοσοφία των θεμάτων. Και η απάντηση ήταν ότι θεωρεί καλό το να μπαίνουν ασκήσεις που υπάρχουν λυμένες, γιατί έτσι περνάν περισσότεροι φοιτητές. Σύμφωνα με αυτόν, αυτός είναι ο λόγος που στα Κυκλώματα 3 υπάρχει μεγαλύτερη επιτυχία στις εξετάσεις, συγκριτικά με Κυκλώματα 1 και 2. Όταν του ανέφερα το πρόβλημα που δημιουργείται σε εμάς που δεν επιλέγουμε να αποστηθίζουμε τις λυμένες ασκήσεις μου είπε ότι θα πρέπει να συμβιβαστούμε, επειδή είμαστε λίγοι! Ρωτώντας τον γεμάτος απορία για το αν προωθούν τέτοια αντιμετώπιση και τέτοιο τρόπο διαβάσματος, η απάντηση που πήρα ήταν «τουλάχιστον έτσι περνάει όποιος έχει διαβάσει»! Τέτοιες φράσεις δεν είχα ακούσει ούτε στο γυμνάσιο που ήταν το άκρον άωτον της ανούσιας αποστήθισης.
Μετά από λίγη ώρα (και όσο εγώ κοιτούσα τα λάθη μου), πάνω σε μια συζήτηση επανέφερε το θέμα και γέλασε με το γεγονός ότι πολλοί φοιτητές είχαν το ίδιο αστείο λάθος, ένας λάθος τυπογραφικό!! Ήξερε ότι οφειλόταν στο ότι αυτό το τυπογραφικό λάθος είχαν και οι λύσεις που υπήρχαν στο thmmy.gr. Το λάθος αυτό είναι στον τύπο (12) στις λύσεις του thmmy.gr όπου ο εκθέτης του s είναι 3, ενώ το σωστό είναι 2. Η επίλυση συνεχίζεται σαν να μην έγινε το λάθος, δηλαδή σαν να είναι 2. Γι' αυτό το λάθος είναι απλά τυπογραφικό και όχι αριθμητικό.
Το να γράφεις μια λύση που θυμάσαι απ' έξω, κάνοντας το ίδιο τυπογραφικό λάθος σημαίνει ότι δεν κατανοείς τον τρόπο επίλυσης, αλλά απλώς γράφεις μηχανικά. Ακόμα περισσότερο, όταν το λάθος είναι σε μια μαθηματική εξίσωση, άρα ο καθένας θα μπορούσε να αντιληφθεί ότι κάτι δεν πάει καλά. Το ότι δεν το διορθώνεις σημαίνει ότι και να προσπαθήσεις, πάλι δεν καταλαβαίνεις τι έχεις γράψει.
Επιπλέον, δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να μάθεις μιάμιση σελίδα λύση απ' έξω κατά γράμμα και μάλιστα χωρίς να ξέρεις ότι θα πέσει η άσκηση αυτή, άρα μάλλον το έχεις κάνει για περισσότερες ασκήσεις. Υπάρχουν άραγε άτομα που μπορούν να το κάνουν αυτό; Αν όχι, τότε μάλλον δε θυμόντουσαν απ' έξω, αλλά απλά αντέγραφαν τη λύση που είχαν μαζί τους.
Ο κ. Δάιος λοιπόν, γνώριζε ότι οι φοιτητές που είχαν «διαβάσει» και έγραψαν το θέμα, δεν καταλάβαιναν τι έγραφαν. Άρα δε μιλάμε για περιπτώσεις που έχουν κατανοήσει το μάθημα και διάβασαν λυμένες ασκήσεις. Μιλάμε για τις περιπτώσεις που δεν έχουν κατανοήσει καθόλου το μάθημα, ή τουλάχιστον το κομμάτι του μαθήματος που πραγματευόταν το θέμα.
Και ενώ περίμενα να ακούσω ότι στους συγκεκριμένους φοιτητές έκοβε όλο το θέμα, προς έκπληξή μου είπε ότι το βαθμολογούσε με 2,7 μονάδες!! (στην πραγματικότητα είπε 2,7 στα 3,33, αλλά το θέμα έπιανε 3 μονάδες). Αν αυτό δεν είναι πριμοδότηση στην τυφλή αποστήθιση, τότε τι είναι; Φαίνεται έχει γίνει αυτοσκοπός το να μπορούν οι φοιτητές να λύσουν 5 ασκήσεις, με οποιονδήποτε τρόπο, έστω και με τυφλή αποστήθιση. Κάποιος που γνωρίζει καλά, αλλά όχι τόσο ώστε να λύσει το θέμα δεν παίρνει σχεδόν τίποτα και κάποιος που κατά τεκμήριο δεν ξέρει τίποτα παίρνει 2,7 μονάδες.
 
Να σημειωθεί ότι ορισμένα γραπτά μηδενίστηκαν λόγω αντιγραφής, αλλά δεν ήταν λόγω αυτής της άσκησης. Μάλιστα, επειδή και οι άλλες ασκήσεις υπήρχαν λυμένες στο βιβλίο ή στο διαδίκτυο, κάποιοι φοιτητές ισχυρίστηκαν ότι είχαν μάθει απ' έξω τις λύσεις γι' αυτό και τις είχαν ολόιδιες με άλλους. Έτσι, κάποια από τα γραπτά που αρχικά μηδενίστηκαν, αργότερα βαθμολογήθηκαν κανονικά και πέρασαν, αφού δεν μπορούσε να αποδειχθεί η αντιγραφή. Ο κ. Μάργαρης συζητώντας με ένα φοιτητή που διαμαρτυρήθηκε για το μηδενισμό και ενώ ήμουν μπροστά, παραδέχτηκε το λάθος του (που τον μηδένισε) και είπε ότι δεν μπορούσε να φανταστεί ότι θα αποστήθιζε κανείς λυμένες ασκήσεις και να τις γράψει κατά γράμμα. Και ο ίδιος γελούσε με αυτήν την κατάσταση, αλλά από τη συζήτηση φάνηκε ότι αντίθετα από τον κ. Δάιο το θεωρούσε εντελώς λάθος από μεριάς φοιτητών να γίνεται αυτό. Από μεριάς φοιτητών μόνο, γιατί δεν παραδέχτηκε ότι ο λόγος που γίνεται αυτό είναι οι ασκήσεις που μπαίνουν ίδιες.
Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί κάτι ακόμα πιο τραγικό: τα θέματα για όσους εξετάζονται στο δεύτερο γκρουπ (στις 12:00) είναι ίδια (με άλλη σειρά) με τα θέματα του πρώτου γκρουπ (8:30) και αυτό συμβαίνει γενικά στις τελευταίες εξετάσεις κυκλωμάτων. Και πάλι δεν μπορώ να πω αν είναι πανομοιότυπα θέματα ή αν αλλάζουν κάποια νούμερα, αλλά δε νομίζω ότι έχει νόημα. Η ουσία είναι ότι αυτοί που εξετάζονται στο δεύτερο γκρουπ γνωρίζουν από πριν τα θέματα.
 
Φυσικά κανείς δεν έχει αντιδράσει, κανείς δεν παραπονιέται, αφού μας βολεύουν τέτοιες καταστάσεις. Όταν γίνεται κάτι στραβό (και όχι αναγκαστικά στραβό) από πλευράς καθηγητών που δε μας συμφέρει αρχίζουμε να φωνάζουμε, ενώ σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καθόλου καλά αλλά μας βολεύει καθόμαστε και δε λέμε τίποτα. Μάλιστα, όταν έλεγα την ιστορία για τα κυκλώματα 3 σε συμφοιτητές, πολλές φορές η απάντηση που πήρα ήταν «μην τους λες τέτοια και αλλάξουν τακτική και δε βάζουν ίδια θέματα να περνάμε». Φυσικά οι φοιτητές θέλουν την ευκολία τους. Αλλά είναι πολύ χειρότερο να το εκμεταλλεύεται κάποιος για να κάνει τη δουλειά του ευκολότερη. Και το λέω αυτό, γιατί ο μόνος λόγος που βρίσκω στο να μπαίνουν ίδια θέματα από κάποιον που «δεν μπορεί να διανοηθεί» ότι θα τα μάθαινε κανείς απ' έξω, είναι το να μη θέλει να βγάλει καινούρια θέματα. Είναι επιλογή του κ. Μάργαρη να είναι ταυτόχρονα πρόεδρος τμήματος και καθηγητής σε 3 (ή περισσότερα) μαθήματα, άρα πρέπει να ανταποκρίνεται τουλάχιστον στις βασικές υποχρεώσεις, που περιλαμβάνουν το να βγάζει θέματα για τις εξετάσεις. Δεν μπορεί να περιορίζει τη δουλειά του επειδή απλά ο τρόπος που το κάνει αρέσει στους φοιτητές.
 
Ο λόγος που γράφω όλα αυτά δεν είναι ότι με νοιάζει τόσο πολύ ο βαθμός που πήρα και πολύ λιγότερο με νοιάζει ο βαθμός που πήραν οι συμφοιτητές μου. Άλλωστε δεν πιστεύω ότι η γνώση που αποκομίζουμε μετριέται με βαθμούς. Είναι όμως από άδικο έως και βλακώδες να διατηρούμε ένα μηχανισμό που ευνοεί τη λάθος προσέγγιση (αποστήθιση ή αντιγραφή) και ΑΔΙΚΕΙ όσους θέλουν να διαβάσουν σωστά.
 
Γελαστόπουλος Αλέξανδρος, 3-ετής φοιτητής
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #91 on: March 07, 2009, 22:56:04 pm »

Η απάντηση του Μάργαρη

> Αγαπητέ Αλέξανδρε,
>
> σ' ευχαριστώ θερμά για την παρέμβασή σου,
> που θα αποτελέσει και την αφορμή για την
> οριστική διόρθωση αυτής της απαράδεκτης
> κατάστασης.
>
> Προσωπικά μου ήταν αδύνατο να φανταστώ
> ότι θα μπορούσε κάποιος φοιτητής να
> αποστηθίσει και να γράψει κατά γράμμα
> μια άσκηση που έτυχε να διαβάσει!
> Δυστυχώς, αυτό συμβαίνει και μάλιστα
> αποτελεί τον κανόνα. Όπως διαπίστωσα, όχι
> μόνο από τα δικά μου μαθήματα, η
> παπαγαλία και η αντιγραφή, πέφτει πλέον
> σύννεφο. Μέχρι και πλαστοπροσωπίες
> εντοπίσαμε φέτος στις εξετάσεις.
>
> Η επανάληψη θεμάτων εκ μέρους μου είχε
> κάποτε ως σκοπό στην εστίαση της μελέτης
> των φοιτητών σε ορισμένα βασικά θέματα
> και τη διευκόλυνσή τους στις εξετάσεις. Η
> διευκόλυνση των φοιτητών στις εξετάσεις
> κατέστη αναγκαία μετά την κατακόρυφη
> πτώση του επιπέδου τους, που έγινε σε
> εμάς αισθητή από το έτος 2000. Σε άλλες
> περιπτώσεις υπήρχε σε προηγούμενη
> εξέταση μεγάλη αποτυχία, οπότε η
> επανάληψη του θέματος θεράπευε κάποιες
> αδυναμίες. Δυστυχώς, τα πράγματα
> εξελίχθηκαν τελείως διαφορετικά.
>
> Τα θέματα των δύο τμημάτων δεν είναι ποτέ
> απολύτως ίδια. Πάντοτε υπάρχουν
> διαφορές, αλλά, επειδή οι φοιτητές τα
> βλέπουν επιφανειακά, νομίζουν ότι είναι
> όμοια. Τρανό παράδειγμα ήταν η άσκηση στα
> τριφασικά στις πρόσφατες εξετάσεις των
> Κυκλωμάτων ΙΙ, που χλευάστηκε. Όμως, στη
> μια περίπτωση το σύστημα ήταν τριών και
> στην άλλη τεσσάρων αγωγών. Έτσι, ενώ οι
> εκφωνήσεις έμοιαζαν μεταξύ τους, η
> λειτουργία των δύο κυκλωμάτων και τα
> αποτελέσματα ήταν τελείως διαφορετικά!
>
> Πάντως, μετά την τροπή που πήραν τα
> πράγματα αποκλείεται στο εξής η
> επανάληψη θεμάτων εκ μέρους μου. Βέβαια,
> αυτό σημαίνει ότι το ποσοστό επιτυχίας
> των φοιτητών θα είναι πλέον μονοψήφιος
> αριθμός. Καλύτερα έτσι, παρά να
> καλλιεργούμε φυτά.
>
> Νίκος Ι. Μάργαρης
>
> Υ.Γ. Παρακαλώ να κοινοποιηθεί στη λίστα
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #92 on: March 07, 2009, 22:56:37 pm »

Και η απάντηση του Δάιου

Σε απάντηση σχετικού e-mail του φοιτητή κ. Γελαστόπουλου, έχω να παρατηρήσω τα εξής :
Πάντοτε στη αίθουσα όπως γνωρίζουν όλοι οι φοιτητές και μόνο ο κ. Γελαστόπουλος αγνοεί, συμβούλευα τους φοιτητές να προσπαθούν να λύσουν μόνοι τους στις ασκήσεις που υπάρχουν στα βιβλία των Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων, με βάση τη σχετική μεθοδολογία που αναπτύσσεται στο μάθημα και επικουρικά μόνο να χρησιμοποιούν τις λύσεις των ασκήσεων που υπάρχουν στα ανωτέρω βιβλία, ή που έχω λύσει στην αίθουσα, όταν και όπου δυσκολεύονται να προχωρήσουν.
Αν αυτό το είδος διαβάσματος των συμφοιτητών του, βαπτίζεται από τον κ. Γελαστόπουλο ως αποστήθιση την οποία εγώ δήθεν επιβραβεύω, αυτό αποτελεί δική του αυθαίρετη ερμηνεία, που δεν έχει καμμία σχέση με τον τρόπο μελέτης που προτείνω στους φοιτητές μας.
Είμαι σίγουρος ότι εάν ο κ Γελαστόπουλος είχε λύσει μόνος στο σπίτι του τις ασκήσεις των Ηλεκτρικών Κύκλωμάτων που είχαν λυθεί στην αίθουσα ή περιέχονται στο βιβλίο των ασκήσεων, τότε και το περιεχόμενο του μαθήματος θα είχε πλήρως κατανοήσει και τα αντίστοιχα θέματα των εξετάσεων θα είχε αντιμετωπίσει με επιτυχία.
 
Απόστολος Δάϊος

Logged
λήθη
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1935



View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #93 on: March 07, 2009, 22:57:04 pm »

aka junior


let the riots commence
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #94 on: March 07, 2009, 22:58:15 pm »

Τέλος, πρέπει να πω ότι εγώ είμαι ο Γελαστόπουλος
Logged
sΚονταριτσα
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3652



View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #95 on: March 07, 2009, 23:11:00 pm »

Quote from: Junior on March 07, 2009, 22:58:15 pm
Τέλος, πρέπει να πω ότι εγώ είμαι ο Γελαστόπουλος

Αν εισαι εσυ πραγματικα ο Γελαστοπουλος,εχεις απο μενα ενα τεραστιο ΜΠΡΑΒΟ!!!...και ας μας "χαντακωσες" ολους τους μικροτερους φοιτητες απο σενα...
πραγματικα συγχαρητηρια για την κινηση σου να στειλεις το mail... Wink
Logged

sprich mir nicht wenn du nicths wichtiges zu sagen hast.
thanasiskehagias
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 293

Matlab Rules!!!


View Profile WWW
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #96 on: March 07, 2009, 23:12:42 pm »

Quote from: Junior on March 07, 2009, 22:55:25 pm
Ορίστε ολόκληρο το mail:
....

Στις εξετάσεις των Ηλεκτρικών Κυκλωμάτων 3 παρατηρείται το φαινόμενο να μπαίνουν θέματα που έχουν ξαναμπεί ...

Φυσικά κανείς δεν έχει αντιδράσει, κανείς δεν παραπονιέται, αφού μας βολεύουν τέτοιες καταστάσεις. Όταν γίνεται κάτι στραβό (και όχι αναγκαστικά στραβό) από πλευράς καθηγητών που δε μας συμφέρει αρχίζουμε να φωνάζουμε, ενώ σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καθόλου καλά αλλά μας βολεύει καθόμαστε και δε λέμε τίποτα.

 
Ο λόγος που γράφω όλα αυτά δεν είναι ότι με νοιάζει τόσο πολύ ο βαθμός που πήρα και πολύ λιγότερο με νοιάζει ο βαθμός που πήραν οι συμφοιτητές μου. Άλλωστε δεν πιστεύω ότι η γνώση που αποκομίζουμε μετριέται με βαθμούς. Είναι όμως από άδικο έως και βλακώδες να διατηρούμε ένα μηχανισμό που ευνοεί τη λάθος προσέγγιση (αποστήθιση ή αντιγραφή) και ΑΔΙΚΕΙ όσους θέλουν να διαβάσουν σωστά.
 
Γελαστόπουλος Αλέξανδρος, 3-ετής φοιτητής

Αλέξη, διάβαζα, διάβαζα και έλεγα "καλά τα λέει το παληκάρι" αλλά δεν είχα καταλάβει ότι ήσουν εσύ μέχρι που έφτασα στο τέλος. Μπράβο ρε και μην μασάς τίποτα. Χαίρομαι που έχουμε (ακόμα?) φοιτητές σαν εσένα.

Θ
Logged

v for v
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 24


View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #97 on: March 07, 2009, 23:14:45 pm »

JUNIOR αυτο ηταν πολυ εντιμο απο μερους σου...
Αλλα θελω να κανω μια ερωτηση η οποια αποτελει ερωτημα και για πολλους 3ετεις συμφοιτητες σου με τους οποιους εχω μιλησει....
Αφου γνωριζες πληρως την κατασταση για ολα τα κυκλωματα 1 2 3 (ας μην κρυβομαστε) γιατι δεν διαμαρτυρηθηκες στην αρχη και το εκανες στο χρονικο σημειο που το εκανες??? Αφου οπως λες σε πειραζε η λαθος νοοτροπια....

Καποιοι συναδελφοι σου μαλλον λιγο κακεντρεχεις ειπαν οτι πειραχτηκες πολυ ασχημα με εναν κακο βαθμο και ηταν η αφορμη για να κανεις οτι εκανες...
Logged
v for v
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 24


View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #98 on: March 07, 2009, 23:15:42 pm »

μπραβο και ξανα μπραβο!!
Logged
v for v
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 24


View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #99 on: March 07, 2009, 23:16:36 pm »

μ'αρεσε πραγματικα που δεν κρυβεσαι...
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #100 on: March 07, 2009, 23:19:28 pm »

Quote from: aliakmwn on January 27, 2008, 15:21:10 pm
Quote from: tati on January 27, 2008, 14:00:37 pm
Εστω λοιπόν οτι ο συμφοιτητης μας εχει δίκιο.
Γιατι αποφάσισε να το διεκδικήσει αφου περασε και τα 3 κυκλώματα??? Roll Eyes

Γιατι οταν εδωσε Κυκλωματα ΙΙΙ ηταν η πρωτη φορα που ειδε με τα ματια του και ακουσε με τα αφτια του τον Δαιο να του λεει οτι αυτος που ελυσε ενα κομματι της ασκησης απο μονος του, πηρε κατι ψυχουλα, ενω αυτοι που αντεγραψαν (μεχρι και τα.. τυπογραφικα λαθη!!!) πηραν σχεδον ολες τις μοναδες της ασκησης.

Οταν εχεις γαμηθει να διαβαζεις ενα ολοκληρο εξαμηνο για να καταλαβεις τι παιζει, και επι δυομιση ωρες μεσα στην αιθουσα εχεις γαμησει την ψυχη σου προκειμενου να λυσεις ενα θεμα, να το τραβηξεις οσο παει και μεχρι εκει που μπορεις, και βλεπεις μετα τον αλλον να σου λεει "λυπαμαι φιλε, αλλα αυτα που εκανες δεν πιανουν τιποτα", και μαλιστα ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ, ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΣΑΙ, αλλα μετα τον βλεπεις να χαζογελαει με αυτους που δεν μπορεσαν ουτε το τυπογραφικο λαθος να εντοπισουν, και τους περναει ετσι στο χαλαρο, τρελαινεσαι.

Τοοοοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβεις? Το γραφει ξεκαθαρα στο mail...

Ξαναλεω πως ηθικος αυτουργος στη διαμαρτυρια με το συγκεκριμενο τροπο ειμαι εγω. Εαν μαλιστα ημουν εγω στη θεση του, το mail θα ειχε εντελως διαφορετικο υφος, πολυ πιο σκληροπυρηνικο.

Επισης, να δηλωσω οτι εχω κανει αρκετα λαθη γενικα σε πολλα πραγματα, αλλα αν υπαρχει 1 που να εχω μετανοιωσει, ειναι οταν αντεγραψα σε μαθημα που δεν του αξιζε.

Αν καποιος παντως θελησει να εντοπισει το προβλημα καπου, πιστευω οτι το γενικο τμημα εχει αλλη μια θλιβερη πρωτια. Η κατασταση στα μαθηματα του γενικου τμηματος ειναι αφορητη. Τα μαθηματα, οπως οι Διαφορικες ή τα Εφαρμοσμενα και ο τροπος εξετασης τους ειναι καταστροφικος και γελοιος. Και απλα επιτεινει το ηδη κακιστο επιπεδο των νεοεισαχθεντων.
« Last Edit: March 07, 2009, 23:25:47 pm by Aurelius » Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #101 on: March 07, 2009, 23:24:36 pm »

Quote from: ster.. on March 06, 2009, 23:49:07 pm
i proti malakia egine me ton malaka pou esteile to e-mail sto margari afou perase ola ta kiklomata me ton eukolo tropo!!!

Quote from: v for v on March 07, 2009, 23:14:45 pm
JUNIOR αυτο ηταν πολυ εντιμο απο μερους σου...
Αλλα θελω να κανω μια ερωτηση η οποια αποτελει ερωτημα και για πολλους 3ετεις συμφοιτητες σου με τους οποιους εχω μιλησει....
Αφου γνωριζες πληρως την κατασταση για ολα τα κυκλωματα 1 2 3 (ας μην κρυβομαστε) γιατι δεν διαμαρτυρηθηκες στην αρχη και το εκανες στο χρονικο σημειο που το εκανες??? Αφου οπως λες σε πειραζε η λαθος νοοτροπια....

Καποιοι συναδελφοι σου μαλλον λιγο κακεντρεχεις ειπαν οτι πειραχτηκες πολυ ασχημα με εναν κακο βαθμο και ηταν η αφορμη για να κανεις οτι εκανες...

Quote from: v for v on March 07, 2009, 23:15:42 pm
μπραβο και ξανα μπραβο!!

μικρες και ασημαντες αλλαγες στο υφος.
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #102 on: March 07, 2009, 23:26:07 pm »

πιστεύω τα μπράβο απευθύνονται στο θάρρος που είχε να πει ότι αυτός έστειλε το mail
Logged
Salvation
Guest
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #103 on: March 07, 2009, 23:26:24 pm »

Συγχαρητήρια και από εμένα Junior για το γράμμα σου...

 NotWorthy NotWorthy NotWorthy NotWorthy NotWorthy NotWorthy
Logged
sΚονταριτσα
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3652



View Profile
Re: "Ενα πρωινο..."06/03/2009
« Reply #104 on: March 07, 2009, 23:30:14 pm »

Quote from: Social_waste on March 07, 2009, 23:24:36 pm

μικρες και ασημαντες αλλαγες στο υφος.

οταν τογραψε ο συναδελφος v for v  δεν ηξερε τι ελεγε το mail..οποτε ειναι διακιολογημενη η απαντηση του αυτη....εσυ ποτε σου δεν ειπες τον Γελαστοπουλο μαλακα?..εγω παντως τον ειπα,αλλα τα συγχαρητηρια μου τα αξιζει..γιατι εκανε κατι αληθινο που το στηριξε και εχει το θαρρος τωρα να ο παραδεχτει..


emfa...+1000
Logged

sprich mir nicht wenn du nicths wichtiges zu sagen hast.
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 14 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...