• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 12:33:52 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 12:33:52 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431500
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 57
Guests: 1124
Total: 1181
nikd
makato
fopapadopoulos
kurt
ThanosKoutsoump
dleivadi
fkaravi
Xxanth
teles
Nikostrim
Niki kiose
PrepeiNaDiavasw
Saint_GR
mkostomanolaki
papaane
Konlefk
AristeidisM
mdimitrig
Nekt
stavr0s16
vpoug
sinakos
faalexandr
Anatolim
Manifold
LelisNiko
georgino
De
Antonis(123)
kostisgialamas
John K
Psycher
m.renia
leolam
Nikos_313
simosilias
Panos_s
asteristzv
Zach
Roidos
Gaspard
jimalexoud
The Web
kakousios
aachmet
mike1996
mmikelo
micelethe
Anastasiam
ioannisfa
akoil
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Games > PC Games (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Urban Terror
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Go Down Print
Author Topic: Urban Terror  (Read 32339 times)
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Urban Terror
« Reply #30 on: October 26, 2008, 15:08:57 pm »

Kenny συγνώμη για το σημερινό αλλά θα πρέπει να το συνηθίσετε Sad

καημένη μαιμού...
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Urban Terror
« Reply #31 on: October 26, 2008, 15:30:07 pm »

Το έχω κατεβάσει...  Αλλά όταν πάω να το εγκαταστήσω σε Βίστα (Tongue) δε βγάζει τίποτα για λίγη ώρα, και μετά από λίγο βγάζει ένα σφάλμα που λέει κάτι για 16μπιτες εραρμογές, και ότι πρέπει να αυξηθεί ένα FILES στο config.sys Tongue  Μήπως ξέρει κανείς τι είναι;
Logged

SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Urban Terror
« Reply #32 on: October 26, 2008, 15:31:56 pm »

Δεν δοκιμάζεις το .zip αρχείο καλύτερα?
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Urban Terror
« Reply #33 on: October 26, 2008, 16:06:31 pm »

Αυτό δεν είναι μόνο για Linux και Mac;
Logged

Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Urban Terror
« Reply #34 on: October 26, 2008, 16:13:26 pm »

Όχι είναι για όλα. Έχει μέσα executables για windows και unix... Wink
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Urban Terror
« Reply #35 on: October 26, 2008, 16:19:32 pm »

OK ευχαριστώ, θα το δοκιμάσω Smiley
Logged

SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Urban Terror
« Reply #36 on: October 26, 2008, 17:08:26 pm »

Μπείτε πουθενά ρε. Αν είναι διαλέξτε έναν low ping άδειο να παίξουμε μεταξύ μας FFA!

ο καλύτερος είναι ο
[fUN]-Gamers FFA- UrT io 4.1  πάντως...
« Last Edit: October 26, 2008, 17:12:47 pm by SolidSNK » Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Kargas
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5053


ʕ • •ʔ


View Profile WWW
Re: Urban Terror
« Reply #37 on: October 26, 2008, 22:18:44 pm »

ρε παιδιά με το μπαρδον κιόλας αλλα τι μουφα ποu ειναι το game!! το cs ειναι 100 φορες καλύτερο!
Logged


"since you make it in thmmy, you can make it anywhere"
                                                                  Kargas feat Jay-Z
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Urban Terror
« Reply #38 on: October 26, 2008, 22:19:40 pm »

Quote from: Kargas on October 26, 2008, 22:18:44 pm
ρε παιδιά με το μπαρδον κιόλας αλλα τι μουφα ποu ειναι το game!! το cs ειναι 100 φορες καλύτερο!
για πες μου το γιατί παρακαλώ

(δες μία τα features του παιχνιδιού κιόλας...)
« Last Edit: October 26, 2008, 22:23:58 pm by SolidSNK » Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Kargas
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5053


ʕ • •ʔ


View Profile WWW
Re: Urban Terror
« Reply #39 on: October 26, 2008, 22:34:15 pm »

Quote from: SolidSNK on October 26, 2008, 22:19:40 pm
Quote from: Kargas on October 26, 2008, 22:18:44 pm
ρε παιδιά με το μπαρδον κιόλας αλλα τι μουφα ποu ειναι το game!! το cs ειναι 100 φορες καλύτερο!
για πες μου το γιατί παρακαλώ

(δες μία τα features του παιχνιδιού κιόλας...)

gia na sas paw kontra Tongue

koita egw to mono pou koitw einai to poso alh8ofanes einai, pragma pou usterei kata polu pisteuw. (paizei bebaia na einai kai pio palio, ok den 3erw Tongue )

to epaiza kamia writsa den to eliwsa to game, kai apla den mou afise kalh entipwsh!

 gia pes esu giati einai kalhtero???
Logged


"since you make it in thmmy, you can make it anywhere"
                                                                  Kargas feat Jay-Z
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Urban Terror
« Reply #40 on: October 26, 2008, 22:41:01 pm »

Χεχ ψάχνουμε διαφορετικά πράγματα. Το Urban Terror είναι πιο γρήγορο και (κατ εμέ) διασκεδαστικό. Από τα εμφανή που διαθέτει είναι το power-slide (πολύ χολιγουντιανό) , μπορείς να ανεβαίνεις σε υψώματα , ενώ υπάρχουν και διάφορα στοιχεία που προσθέτουν τακτική στο παιχνίδι (αντοχή - αιμοραγία). Τα items είναι επίσης περισσότερα σε σχέση με το CS. Κάτι που οι πιο πολλοί δεν ξέρουν είναι πωςψ υπάρχει και strafe jump, μια τεχνική για να αυξήσεις την ταχύτητα σου κατακόρυφα με άλματα. Δες μία το tutorial video να καταλάβεις...

Γενικά το CS είναι μερικές ταχύτητες πιο αργό. Άσε που δεν είναι τσάμπα.

Υπάρχουν και άλλα αλλά βαριέμαι τώρα Tongue
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Kargas
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5053


ʕ • •ʔ


View Profile WWW
Re: Urban Terror
« Reply #41 on: October 26, 2008, 22:44:23 pm »

Quote from: SolidSNK on October 26, 2008, 22:41:01 pm
Χεχ ψάχνουμε διαφορετικά πράγματα. Το Urban Terror είναι πιο γρήγορο και (κατ εμέ) διασκεδαστικό. Από τα εμφανή που διαθέτει είναι το power-slide (πολύ χολιγουντιανό) , μπορείς να ανεβαίνεις σε υψώματα , ενώ υπάρχουν και διάφορα στοιχεία που προσθέτουν τακτική στο παιχνίδι (αντοχή - αιμοραγία). Τα items είναι επίσης περισσότερα σε σχέση με το CS. Κάτι που οι πιο πολλοί δεν ξέρουν είναι πωςψ υπάρχει και strafe jump, μια τεχνική για να αυξήσεις την ταχύτητα σου κατακόρυφα με άλματα. Δες μία το tutorial video να καταλάβεις...

Γενικά το CS είναι μερικές ταχύτητες πιο αργό. Άσε που δεν είναι τσάμπα.

Υπάρχουν και άλλα αλλά βαριέμαι τώρα Tongue

ναι εχεις δίκιο, σε ολα αυτα ειναι καλύτερο, ειδικα στην αιμοραγια, ο μλκσ εψαχνα να δω ποιος με βαραει Cheesy

παντος μια αλλη καλη λυση σε αυτα που λες ειναι το unreal tournamet, που νομιζω μου το ειχες προτείνει κιολας
Logged


"since you make it in thmmy, you can make it anywhere"
                                                                  Kargas feat Jay-Z
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Urban Terror
« Reply #42 on: October 26, 2008, 22:51:16 pm »

Quote from: Kargas on October 26, 2008, 22:44:23 pm
Quote from: SolidSNK on October 26, 2008, 22:41:01 pm
Χεχ ψάχνουμε διαφορετικά πράγματα. Το Urban Terror είναι πιο γρήγορο και (κατ εμέ) διασκεδαστικό. Από τα εμφανή που διαθέτει είναι το power-slide (πολύ χολιγουντιανό) , μπορείς να ανεβαίνεις σε υψώματα , ενώ υπάρχουν και διάφορα στοιχεία που προσθέτουν τακτική στο παιχνίδι (αντοχή - αιμοραγία). Τα items είναι επίσης περισσότερα σε σχέση με το CS. Κάτι που οι πιο πολλοί δεν ξέρουν είναι πωςψ υπάρχει και strafe jump, μια τεχνική για να αυξήσεις την ταχύτητα σου κατακόρυφα με άλματα. Δες μία το tutorial video να καταλάβεις...

Γενικά το CS είναι μερικές ταχύτητες πιο αργό. Άσε που δεν είναι τσάμπα.

Υπάρχουν και άλλα αλλά βαριέμαι τώρα Tongue

ναι εχεις δίκιο, σε ολα αυτα ειναι καλύτερο, ειδικα στην αιμοραγια, ο μλκσ εψαχνα να δω ποιος με βαραει Cheesy

παντος μια αλλη καλη λυση σε αυτα που λες ειναι το unreal tournamet, που νομιζω μου το ειχες προτείνει κιολας
Μετά πηγαίνουμε σε εντελώς άλλη φάση. Παιχνίδια όπως τα (καινούρια) Unrear Tournament έχουν φρενήρεις ρυθμούς. Το Urban Terror είναι πολύ πιο αργό. Δε νομίζω πως κάνουν για casual play...

Γι αυτό νομίζω πως έχω βρει μια χρυσή τομή με αυτό το game Tongue
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Wanderer
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5230


Othoum Endron Saous


View Profile
Re: Urban Terror
« Reply #43 on: October 27, 2008, 00:26:46 am »

Το Unreal Tournament κανένα δεν το φτάνει (το πρώτο, που παίζεται άνετα online χωρίς κολλήματα)

Το Urban Terror το δοκίμασα λίγο, μου φαίνεται πολύ καλύτερο από το counterstrike. Το μόνο εκνευριστικό είναι που με σκοτώνονυ γρήγορα! (ε δεν είμαι και κανένας βετεράνος των fps Tongue)

Τί είναι το capture and hold?
Logged

Preserve and keep us safe this night     *and our innocence made fun of justice*

Once we dreamt of everything
united by our love
There's a place for everyone
so we scream "Liberta"
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Urban Terror
« Reply #44 on: October 27, 2008, 00:32:59 am »

Quote from: Wanderer on October 27, 2008, 00:26:46 am
Το Unreal Tournament κανένα δεν το φτάνει (το πρώτο, που παίζεται άνετα online χωρίς κολλήματα)

Το Urban Terror το δοκίμασα λίγο, μου φαίνεται πολύ καλύτερο από το counterstrike. Το μόνο εκνευριστικό είναι που με σκοτώνονυ γρήγορα! (ε δεν είμαι και κανένας βετεράνος των fps Tongue)

Τί είναι το capture and hold?
δεν ξέρω τι είναι , αλλά από το όνομα λογικά υπάρχει ένα αντικείμενο που μια ομάδα πρέπει να το πάρει στην κατοχή της και να παίρνει πόντους όσο το κρατά! Δεν το παίζουν πολλοί ούτως ή άλλως...
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...