• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:21:02 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 02:21:02 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[June 16, 2025, 23:46:31 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426678
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 27
Guests: 117
Total: 144
PANKRAV
Katarameno
Amalia
anna.ts
tsakalokagkouras
anon
ArchieHadCells
Nianaro
kpapama
mayia psarikoglou
Giorgos2222
Theosarm
kkuro123
Saint_GR
Xlapatsas
Orgianelis
tinidou
mavropan
Anastasiam
george14
ismini.h
vastridam
akoil
zoi
Master oogway
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού > Quiz (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26 Go Down Print
Author Topic: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...  (Read 39434 times)
ZiuQ
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 389

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #165 on: September 16, 2006, 04:43:37 am »

Αχ ρε Μέγκαβατ τι φωτιές ανάβεις!
Βασικά βρήκα και άλλη λύση την οποία όμως δεν έχω γενικεύσει και δεν ξέρω αν είναι καλύτερη γενικά.
Ειδικά πάντως, για λίγα καλώδια, σε κάποιες περιπτώσεις πλεονεκτεί αν και είναι πολύ μπέρδεμα.Έχει και μια πινελιά από την αρχική αρχική λύση του Junior.

Όσο για τα έτη Junior νομίζω μόνο ένα μας χωρίζει.
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #166 on: September 16, 2006, 04:45:27 am »

Εγώ έχω την πιο απλή.
Φωνάζει άλλο ένα άτομο με γουόκι τόκι και καθάρισαν.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #167 on: September 16, 2006, 11:58:39 am »

Megawatt όντως ανάβεις φωτιές. Μέχρι όμως να φτάσουμε στην τελική λύση εγώ βρήκα μια άλλη λύση αρκετά βελτιωμένη. Πχ με 2 ανεβοκατεβάσματα θα είμαστε σε θέση να ξεχωρίσουμε μέχρι 231 καλώδια, σε αντίθεση με τα 8 της λύσης που συζητούσαμε.

Καταρχήν, αν είμαστε επάνω και έχουμε ομάδες με μέχρι 3 καλώδια και τουλάχιστον μια ομάδα με 2 το πολύ καλώδια και έχουμε μαζί μας την μπαταρία, τότε κατεβαίνοντας κάτω θα έχουμε ξεχωρίσει όλα τα καλώδια.

Τώρα, το σκεπτικό της λύσης μου βασίζεται στο να κάνουμε ομάδες των 1,2,3,... καλωδίων και να έχουμε μαζί μας την μπαταρία και τη λάμπα καθώς ανεβοκατεβαίνουμε. Έστω λοιπόν ότι έχουμε 231 καλώδια (και παρόμοια γίνεται με οποιονδήποτε αριθμό καλωδίων). Όσο είμαστε κάτω ενώνουμε τις άκρες των καλωδίων σε ομάδες των 1,2,3,...,21 καλώδια. Είναι 1+2+3+...+21 = 21*22/2 = 231 καλώδια. Πηγαίνουμε επάνω με την μπαταρία και τη λάμπα. Τον ένα πόλο της μπαταρίας το συνδέουμε κατευθείαν στη λάμπα και τον άλλο πόλο με ένα τυχαίο καλώδιο. Τώρα, από τα υπόλοιπα 230 καλώδια δοκιμάζουμε πόσα ανάβουν τη λάμπα όταν τα συνδέσουμε στο ελεύθεο σημείο. Αν πχ την ανάβουν τα 5 τότε έχουμε την ομάδα με τα 6 καλώδια (ένα είναι συνδεδεμένο στην μπαταρία και κλείνουν κύκλωμα μέσω της σύνδεσης στο ισόγειο). Αν δεν ανάβει με κανένα καλώδιο τότε έχουμε συνδέσει στην μπαταρία το καλώδιο που στο ισόγειο δεν είναι συνδεδεμένο με κανένα άλλο. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να αναγνωρίσουμε και τις 21 ομάδες. Πριν κατέβουμε κάτω φροντίζουμε για όλες τις ομάδες να κάνουμε το ίδιο πράγμα, δηλαδή να ενώσουμε τα καλώδιά τους σε ομάδες των 1,2,.. καλωδίων. Επειδή η μεγαλύτερη ομάδα έχει 21 καλώδια θα κάνουμε μόνο ομάδες μέχρι 6 καλώδια (1+2+...+6 = 21). Παίρνουμε την μπαταρία και τη λάμπα, κατεβαίνουμε κάτω και επαναλαμβάνουμε. Έτσι μετά το πρώτο ανεβοκατέβασμα έχουμε ομάδες με μέχρι 6 καλώδια. Κάνουμε το ίδιο και ανεβαίνοντας πάνω έχουμε ομάδες με μέχρι 3 καλώδια και όχι όλες με 3. Άρα κατεβαίνοντας κάτω θα έχουμε βρει όλα τα καλώδια! Δηλαδή για 231 καλώδια χρειαστήκαμε μόνο δυο ανεβοκατεβάσματα.
Σε περίπτωση που είχαμε λιγότερα καλώδια, πχ 220 θα κάναμε ξανά τις ομάδες που είπα αλλά θα παραλείπαμε την ομάδα των 11 καλωδίων. Έτσι και πάλι θα μπορούσαμε να έχουμε ομάδες με διαφορετικό αριθμό καλωδίων.
Αυτός ο τρόπος είναι εξαιρετικά αποδοτικός για μεγάλο αριθμό καλωδίων. Πχ με μόνο τρία ανεβοκατεβάσματα θα μπορούσαμε να ξεχωρίσουμε μέχρι 359026206 καλώδια!!
[Αυτό γιατί πηγαίνοντας επάνω θα είχαμε ομάδες των 1,2,...,26796 καλωδίων (26796*26797/2 = 359026206) και κατεβαίνοντας θα είχαμε ομάδες των 1,2,...,231 καλωδίων (231*232/2 = 26796).]

Edit: Βρήκα ότι για την ακολουθία του μέγιστου αριθμού καλωδίων για ν ανεβοκατεβάσματα είναι ν]^3 + 3*ν+1]=
« Last Edit: September 16, 2006, 12:22:22 pm by Junior » Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #168 on: September 16, 2006, 13:56:21 pm »

Xαρά στο κουράγιο σας να γράφετε κατεβατά τίγκα στην πιθανότητα!!!
Εμένα με έπιασε πονοκέφαλος και μόνο που τα είδα... φτάνει πια!! Βαρέθηκα, φεύγω! Tongue
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #169 on: September 16, 2006, 14:15:24 pm »

Βρε δεν πας σε κανα Βελιγράδι καλύτερα;

Και δεν είναι πιθανότητες Tongue
Logged
ZiuQ
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 389

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #170 on: September 16, 2006, 14:54:19 pm »

Προσεχώς (σε λιγάκι) η λύση με τα δύο ανεβοκατεβάσματα για άπειρα καλώδια....
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #171 on: September 16, 2006, 15:10:40 pm »

 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
ZiuQ
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 389

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #172 on: September 16, 2006, 15:11:17 pm »

Βαφτίζω τις άκρες των καλωδίων στι ισόγειο(1,2,3,4,...) και τις άκρες στην ταράτσα(α,β,γ,...).
Θα δώσω ένα παράδειγμα για λίγα καλώδια το οποίο όμως γενικεύεται. Η μπαταρία και η λάμπα ανεβοκατεβαίνουν μαζί μου.

Στο ισόγειο:
Αν τα καλώδια είναι 2ν+1 απλώς αφήνω ένα ασύνδετο και έτσι έχω 2ν.
Ενώνω όλα τα καλώδια με αυτό που έχω ονομάσει διαδοχικό του. Π.χ έχω τις ομάδες 1-2 , 3-4 ,κοκ.

Στην ταράτσα:
Βρίσκω το ουδέτερο αν υπάρχει(για 2ν+1 καλώδια) και στη συνέχεια βρίσκω ποιες είναι οι ομάδες ακροδεκτών στην ταράτσα. Δηλαδή θα ξέρω ότι α-β , γ-δ κοκ αποτελούν ομάδα αλλά δε θα ξέρω ποια είναι αν δηλαδή η 1-2 αντιστοιχείται στην α-β.Τώρα συνδέω τους ακροδέκτες στην ταράτσα σε ομάδες.
Φυσικά δε θα συνδέσω α-β αλλά α-γ για παράδειγμα. Πρέπει να προσέξω να μη δημιουργηθούν ίδιες ομάδες!

Στο ισόγειο:
Αποσυνδέω τα καλώδια(τα είχα συνδεδεμένα πριν ανέβω στην ταράτσα) και βρίσκω τις νέες ομάδες.Π.χ 1-5 , 2-4 κοκ. οι οποίες αντιστοιχίζονται η κάθε μία σε κάποια από αυτές που δημιούργησα στην ταράτσα(α-γ, β-ε...).Βέβαια πάλι δεν ξέρω ποια ομάδα είναι ποια. Συνδέω τα μισά καλώδια στο θετικό πόλο τα άλλα μισά περίπου στον αρνητικό και φροντίζω να αφήσω ένα ουδέτερο. Αυτή τη φορά η μπαταρία μένει κάτω.

Στην ταράτσα:
Βρίσκω ποιο είναι το ουδέτερο. Π.χ α=6. Με αυτή τη γνώση βρίσκω όλα τα καλώδια.

EDIT_1:Ο τρόπος με τον οποίο ορίζω τις ομάδες θέλει λίγο επεξήγηση.Σε λίγο...
EDIT_2:Για να καθορίζονται οι ομάδες πιο ξεκάθαρα και αλγοριθμικά τους ακροδέκτες στην ταράτσα τους βαφτίζω με τον εξής τρόπο: Τα πρώτα δύο καλώδια που βρίσκω ότι αποτελούν ομάδα τα ονομάζω α-β.Τα δεύτερα γ-δ κτλ. Έτσι έχω μια αντιστοιχία

1-2                α-β
3-4       ->      γ-δ
  5-6...             ε-ζ...
Αυτό δε σημαίνει ότι η ομάδα 1-2 είναι η α-β!!! Απλώς οι ομάδες στα αριστερά με κάποιο τρόπο αντιστοιχίζονται στις ομάδες στα δεξιά.Δηλαδή μπορεί να είναι 3=α και 4=β.

Στη συνέχεια οι ομάδες που κάνω είναι:

α-β                                    α-δ
γ-δ                                    γ-ζ
ε-ζ                                     ε-θ
  .                             ->         .   
.                                         .
.                                         .
ΑΕΡΦ - ΑΕΡΧ                 ΑΕΡΦ-β 
« Last Edit: September 16, 2006, 15:29:05 pm by ZiuQ » Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #173 on: September 16, 2006, 15:50:06 pm »

Μάλλον το ίδιο είναι και αυτό
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
ZiuQ
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 389

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #174 on: September 16, 2006, 16:20:54 pm »

Πού τα βρήκες αυτά;;;  Shocked
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #175 on: September 16, 2006, 16:47:12 pm »

? Εγώ τα έκανα; Έκανα μαλακία;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
ZiuQ
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 389

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #176 on: September 16, 2006, 16:50:24 pm »

Δεν ξέρω. Είχαν μουτζούρες και δεν τα κοίταξα...  Cheesy  Grin
Θα τα δω τώρα!
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #177 on: September 16, 2006, 16:54:58 pm »

Βαριέμαι... να γράφω!  Smiley
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
ZiuQ
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 389

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #178 on: September 16, 2006, 17:04:07 pm »

Ωραίο φαίνεται από μαθηματικής πλευράς!!! Βαριέμαι να το ψάξω ή να το ελέγξω. Ας το κάνει κάποιος με πιο πολλή όρεξη!

Quote from: Larry_Flint on September 16, 2006, 16:54:58 pm
Βαριέμαι... να γράφω!  Smiley
Tongue
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Απ: Αίνιγμα έξυπνο αλλά όχι άλυτο...
« Reply #179 on: September 16, 2006, 18:28:36 pm »

Ziuq είσαι ιδιοφυΐα!
Με νίκησες κατά κράτος. Αν ήταν πάνω από 231 καλώδια εγώ θα ανάγκαζα τον παππούλη να ανέβει και τρίτη φορά.

Όμως δεν πρόσεξες ότι η δουλειά μπορεί να γίνει ακόμα πιο γρήγορα. Μπορείς στην ταράτσα αφού βρεις τις ομάδες 1-2, 3-4 κλπ να συνδέσεις μεταξύ τους τα 2-3, 4-5, 6-7 αφήνοντας μόνο του το 1. Όταν πας κάτω βρίσκεις το 1, πχ το λ. Ξέρεις ότι το μ είναι το 2. Βρίσκεις με ποιο είναι συνδεδεμένο το μ, πχ το δ, άρα το δ είναι το 3 κοκ! Έτσι χρειάζεται να πας και να έρθεις μόνο μια φορά

Larry αυτό που έκανες καλό, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα. Όταν θα ανέβεις πρώτη φορά, θα έχεις βρει ποια καλώδια αποτελούν μεταξύ τους ομάδα, αλλά δε θα ξέρεις ποια ομάδα πάνω είναι ποια ομάδα κάτω. Τη δεύτερη φορά επίσης, δε θα ξέρεις ποιο νέο ματσάκι καλωδίων κάτω αντιστοιχεί σε ποιο ματσάκι πάνω. Θα γινόταν αν χρησιμοποιούσες και αυτό που έκανα εγώ, δηλαδή να κάνεις ομάδες με διαφορετικό αριθμό καλωδίων.
Άρα ο πίνακας θα είχε στοιχεία α11, α21, α22, α31, α32, α33, α41 κλπ. Έτσι θα έβρισκες τη γραμμή και την επόμενη φορά τη στήλη. Μάλιστα νομίζω μπορείς να δουλέψεις και πάνω και κάτω όπως περιέγραψα στη λύση του Ziuq και να τελειώσεις κι εσύ με ένα ανεβοκατέβασμα.

Νομίζω ότι έληξε το θέμα. Δεν υπάρχει περίπτωση να τα βρει με 0 ανεβοκατεβάσματα. Βρήκαμε ότι μπορεί με 1. ΤΕΛΟΣ!

Megawatt ελπίζω να σε έκαναν περήφανο οι συμφοιτητές σου!
Logged
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 26 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...