• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 14:22:23 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 14:22:23 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 61
Guests: 1511
Total: 1572
azelfos
Naks404
Randomuser762
Kokoko
CodeBro
maik
Zoe06
cremidhs
m.renia
femanak
mike1996
LelisNiko
estoimea
Vaskas
filon05
apob
PurpleWitch
giorgosss03
Etsakan
gkouskou
grepanis
stefanoskal
leolam
EliasLykas
The Web
Master oogway
athinakal
ichariti
Milky
evtrents
ThanosKoutsoump
Elbowshot
YetAnotherECEStudent
anouba
high_pres
chris123
Thalasotsanta
mimaki
eliannaantonarou
panapasc05
pang
Ulmo
Giorgos2222
Giorgosap
panagiotisv
Dimos Bachlas
gkaramp
Antonis(123)
arkou
johnliko333388
Roidos
plapas
dtzogan
Nikos_313
stathis_zch
gorg
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Games > PC Games (Moderators: chatzikys, PolarBear) > πειτε κανα game για pc 5ετιας...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 Go Down Print
Author Topic: πειτε κανα game για pc 5ετιας...  (Read 8317 times)
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #15 on: October 23, 2008, 22:58:32 pm »

Καλα, μονος οποιος εχει παιξει το Pirates μπορει να καταλαβει τι σημαινει καψιμο.

Ειναι το παιχνιδι, ή μαλλον απο τα παιχνιδια που λες. Αντε ενα ακομα γυρο, αντε να κανω και αυτο, αντε πριν σηκωθω να ολοκληρωσω κι αυτο. Βεβαια, μεχρι τελικα να σηκωθεις, εχουν περασει 2-3 ωρες. Και σηκωνεσαι, μονο και μονο επειδη εχουν περασει 2-3 ωρες απο τοτε που ειπες οτι επρεπε να σηκωθεις.

Αυτο, αντε και το Championship Manager...
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
CounterSpell
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 256


UU


View Profile
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #16 on: October 24, 2008, 00:21:44 am »

Quote from: Kargas on October 23, 2008, 22:41:05 pm
btw mias kai to efere h koubenta exei kanenas kamia karta grafikwn gia poulima? xaxaxaxa

tpt G-force 5 kai anw... Tongue

Αν σε ενδιαφέρει όντως, έχω μία ΑΤΙ Χ700.
Logged

"I’d be happy to stop contradicting you, just as soon as you start being right."
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #17 on: October 24, 2008, 00:28:35 am »

Quote from: SolidSNK on October 23, 2008, 22:20:42 pm
Urban Terror που είναι free κ standalone
Ναι ναι! Μπες στο κλάμπ, κι εγώ με AMD 3200, RAM 1 GB, και geForce 4 128MB το παίζω (γραφικά στο χαμηλότερο however αλλά δε χαλάει το παιχνίδι!)
Logged

alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #18 on: October 24, 2008, 00:31:27 am »

Quote from: Rattlehead on October 24, 2008, 00:28:35 am
Quote from: SolidSNK on October 23, 2008, 22:20:42 pm
Urban Terror που είναι free κ standalone
Ναι ναι! Μπες στο κλάμπ, κι εγώ με AMD 3200, RAM 1 GB, και geForce 4 128MB το παίζω (γραφικά στο χαμηλότερο however αλλά δε χαλάει το παιχνίδι!)
Σε ποιον server το καιγόσαστε, συνήθως παίζω με τους Τουρκους και ρίχνω τρελό γέλιο με τα ονόματα τους.   
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
pmousoul
Guest
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #19 on: October 24, 2008, 00:34:26 am »


http://www.idsoftware.com/games/wolfenstein/rtcw/

Wink
Logged
bakeneko
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 7702


?


View Profile WWW
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #20 on: October 24, 2008, 00:34:56 am »

Quote from: alekos on October 24, 2008, 00:31:27 am
Quote from: Rattlehead on October 24, 2008, 00:28:35 am
Quote from: SolidSNK on October 23, 2008, 22:20:42 pm
Urban Terror που είναι free κ standalone
Ναι ναι! Μπες στο κλάμπ, κι εγώ με AMD 3200, RAM 1 GB, και geForce 4 128MB το παίζω (γραφικά στο χαμηλότερο however αλλά δε χαλάει το παιχνίδι!)
Σε ποιον server το καιγόσαστε, συνήθως παίζω με τους Τουρκους και ρίχνω τρελό γέλιο με τα ονόματα τους.  
Έλα ρε, κι εγώ μπαίνω σε έναν τούρκικο server από Ο ξεκινάει αλλά δε θυμάμαι το υπόλοιπο (έχει και ένα z κάπου στη μέση Tongue ) Γενικά μπαίνω σε Capture the Flag αλλά στήνουμε και κανα Free For All μερικοί συνάδελφοι Tongue, Panos μπαίνω συνήθως, αν κάνεις "Find a Friend" φαντάζομαι θα με βρεις Tongue
Logged

zos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 96



View Profile
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #21 on: October 24, 2008, 00:35:09 am »

Καργα αγορι μου το μεγιστο παιχνιδι για να λιωσεις(shoot them up-action) ειναι το max payne που ειναι και επικαιρο λογω ταινιας βεβαια δεν παιρνω ορκο πως θα το σηκωνει αλλα στο συνιστω ανεπιφυλακτα... θα χορτασεις πιστολιδι... Cheesy
Logged

Ban Kai, Senbonzakura Kageyoshi
Meloukos
Θαμώνας
****
Posts: 472


View Profile
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #22 on: October 24, 2008, 00:38:02 am »

Quote from: zos on October 24, 2008, 00:35:09 am
Καργα αγορι μου το μεγιστο παιχνιδι για να λιωσεις(shoot them up-action) ειναι το max payne που ειναι και επικαιρο λογω ταινιας βεβαια δεν παιρνω ορκο πως θα το σηκωνει αλλα στο συνιστω ανεπιφυλακτα... θα χορτασεις πιστολιδι... Cheesy
Μπα....Καλο ειναι αλλα βγαινει σε ενα απογευμα,δε θα το ευχαριστηθεις
Logged

If you live each day as if it was your last, someday you'll most certainly be right
alekos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1300


είδος προς εξαφάνιση...


View Profile
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #23 on: October 24, 2008, 00:38:10 am »

Quote from: Rattlehead on October 24, 2008, 00:34:56 am
Quote from: alekos on October 24, 2008, 00:31:27 am
Quote from: Rattlehead on October 24, 2008, 00:28:35 am
Quote from: SolidSNK on October 23, 2008, 22:20:42 pm
Urban Terror που είναι free κ standalone
Ναι ναι! Μπες στο κλάμπ, κι εγώ με AMD 3200, RAM 1 GB, και geForce 4 128MB το παίζω (γραφικά στο χαμηλότερο however αλλά δε χαλάει το παιχνίδι!)
Σε ποιον server το καιγόσαστε, συνήθως παίζω με τους Τουρκους και ρίχνω τρελό γέλιο με τα ονόματα τους.  
Έλα ρε, κι εγώ μπαίνω σε έναν τούρκικο server από Ο ξεκινάει αλλά δε θυμάμαι το υπόλοιπο (έχει και ένα z κάπου στη μέση Tongue ) Γενικά μπαίνω σε Capture the Flag αλλά στήνουμε και κανα Free For All μερικοί συνάδελφοι Tongue, Panos μπαίνω συνήθως, αν κάνεις "Find a Friend" φαντάζομαι θα με βρεις Tongue
lol και εγώ στον ίδιο παίζω συνήθως ως κλασσικός alekos
Πρέπει να στήσουμε κάνα ματς ηλεκτρονικοί κατά τηλεπ ή ενεργειακούς
Logged

    shumacher=showmacher      
   Τώρα που πλάκωσαν οι μπάτσοι του inet ορίστε η λύση https://xerobank.com/ και http://www.torproject.org/
Kargas
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5053


ʕ • •ʔ


View Profile WWW
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #24 on: October 24, 2008, 00:44:23 am »

Quote from: Rattlehead on October 24, 2008, 00:28:35 am
Quote from: SolidSNK on October 23, 2008, 22:20:42 pm
Urban Terror που είναι free κ standalone
Ναι ναι! Μπες στο κλάμπ, κι εγώ με AMD 3200, RAM 1 GB, και geForce 4 128MB το παίζω (γραφικά στο χαμηλότερο however αλλά δε χαλάει το παιχνίδι!)

auto einai mono online den exei senario?
Quote from: CounterSpell on October 24, 2008, 00:21:44 am
Quote from: Kargas on October 23, 2008, 22:41:05 pm
btw mias kai to efere h koubenta exei kanenas kamia karta grafikwn gia poulima? xaxaxaxa

tpt G-force 5 kai anw... Tongue

Αν σε ενδιαφέρει όντως, έχω μία ΑΤΙ Χ700.
auth poia einai antistixia me NVIDIA?
poso thn dineis?
Logged


"since you make it in thmmy, you can make it anywhere"
                                                                  Kargas feat Jay-Z
b@ki
Guest
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #25 on: October 24, 2008, 00:51:16 am »

Worms Armageddon δεν υπάρχει χειρότερο κάψιμο.. 8)
Logged
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #26 on: October 24, 2008, 00:53:20 am »

Quote from: Kargas on October 24, 2008, 00:44:23 am
Quote from: Rattlehead on October 24, 2008, 00:28:35 am
Quote from: SolidSNK on October 23, 2008, 22:20:42 pm
Urban Terror που είναι free κ standalone
Ναι ναι! Μπες στο κλάμπ, κι εγώ με AMD 3200, RAM 1 GB, και geForce 4 128MB το παίζω (γραφικά στο χαμηλότερο however αλλά δε χαλάει το παιχνίδι!)

auto einai mono online den exei senario?
online!
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
mysterious
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 391



View Profile WWW
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #27 on: October 24, 2008, 00:53:56 am »

Quote from: b@ki on October 24, 2008, 00:51:16 am
Worms Armageddon δεν υπάρχει χειρότερο κάψιμο.. 8)

+1000
Πω ρε τι με θυμισες..
Logged

"When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job knelt down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?" and the thundering voice of God answered, "There's just something about you that pisses me off."
ectoras
Guest
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #28 on: October 24, 2008, 00:55:29 am »

ultima και σε κανα χρόνο world of warcraft

neverwinter nights
Logged
Kargas
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5053


ʕ • •ʔ


View Profile WWW
Re: πειτε κανα game για pc 5ετιας...
« Reply #29 on: October 24, 2008, 01:01:34 am »

Quote from: zos on October 24, 2008, 00:35:09 am
Καργα αγορι μου το μεγιστο παιχνιδι για να λιωσεις(shoot them up-action) ειναι το max payne που ειναι και επικαιρο λογω ταινιας βεβαια δεν παιρνω ορκο πως θα το σηκωνει αλλα στο συνιστω ανεπιφυλακτα... θα χορτασεις πιστολιδι... Cheesy

done that, kai to 1 kai to 2 ta spane! alla den einai akribos shoot m up! exei kai mistirio mesa kai grifous! kati san ta resident evil!
« Last Edit: October 24, 2008, 01:05:42 am by Kargas » Logged


"since you make it in thmmy, you can make it anywhere"
                                                                  Kargas feat Jay-Z
Pages: 1 [2] 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...