• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 14:21:21 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 14:21:21 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 59
Guests: 1478
Total: 1537
cremidhs
m.renia
Zoe06
femanak
azelfos
mike1996
LelisNiko
estoimea
Vaskas
filon05
Randomuser762
apob
PurpleWitch
giorgosss03
Etsakan
gkouskou
grepanis
stefanoskal
leolam
EliasLykas
The Web
Master oogway
athinakal
ichariti
Milky
evtrents
ThanosKoutsoump
Elbowshot
YetAnotherECEStudent
anouba
high_pres
chris123
Thalasotsanta
mimaki
eliannaantonarou
panapasc05
pang
Ulmo
Giorgos2222
Giorgosap
panagiotisv
Dimos Bachlas
gkaramp
Antonis(123)
arkou
johnliko333388
Roidos
plapas
dtzogan
Nikos_313
stathis_zch
gorg
ALeXLe
mdimitrig
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Games > PC Games (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 4 Go Down Print
Author Topic: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!  (Read 8261 times)
Inquirer
Guest
Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« on: June 24, 2008, 13:45:05 pm »

Σε αυτό το τόπικ κανονίζουμε παιχνίδια Lan μεταξύ των μελών του τημμυ για τη σειρα παιχνιδιών Battlefield.
Μιάς και ξεκινάω πρώτος το τόπικ προτείνω τα εξής:
α.εδω να κανονίζουμε σημεία συνάντησης,ημερομηνίες,ώρες  και τις ομάδες και να δηλώνουμε συμμετοχές
β.οι πίστες που θα παίζουμε να είναι κλειδωμένες με κωδικό τημμυ ώστε να συμμετέχουν μόνο άτομα που έχουν σχέση με το τημμυ
γ.μετά απο κάθε λάν να αναγράφουμε τις επιδόσεις του καθένα και σχόλια για το παιχνίδι.
δ.στα λαν να έχουμε τα ίδια ψευδώνυμα με αυτά που έχουμε στο τημμυ

Προτείνω το πρώτο λαν game στις 3 Ιουλίου στο ίντερσποτ  (ιντερνετ καφέ.Γιά ώρα προτείνετε.Απλώς μετα τις 12 έχει πολύ φθηνή χρέωση.Αφού δηλωθούν συμμετοχές κάποιος (μάλλον εγώ) θα αναλάβει να κλείσει θέσεις εκ των προτέρων σε περίπτωση που δεν βρούμε όλοι.

το ε-μαιλ μου είναι jageder@hotmail.com
« Last Edit: June 24, 2008, 13:49:25 pm by Inquirer » Logged
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #1 on: June 24, 2008, 14:15:43 pm »

Ποιο battlefield ρε παιδιά............

όντας παλιός quaker, το μοναδικό που υπάρχει περίπτωση να παίξω είναι το UT.


edit: είδες ex?  Tongue
« Last Edit: June 24, 2008, 14:26:39 pm by SolidSNK » Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #2 on: June 24, 2008, 14:17:45 pm »

Quote from: SolidSNK on June 24, 2008, 14:15:43 pm
...όντας παλιός quaker, το μοναδικό που υπάρχει περίπτωση να παίξω είναι το UT...

Έλιωσα  Grin

Μέχρι και οι quakάδες το παραδέχονται το παιχνίδι  Wink



λαιμαι
« Last Edit: June 24, 2008, 14:24:32 pm by Ex_Mechanus » Logged

pay close attention
Inquirer
Guest
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #3 on: June 24, 2008, 14:28:55 pm »

ut?battlefield εννοούμε όλες τις συνέχειες (βιετνάμ,secret weapons,the road to rome,...κλπ)
Logged
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #4 on: June 24, 2008, 14:34:32 pm »

Έλα πήγαινε για κανά καφέ πρωινιάτικα και άσε τα fps για κάποιον που έχει παίξει πάνω άπο 2.

Οι συνέχειες δεν μετράνε  Grin
Logged

pay close attention
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #5 on: June 24, 2008, 14:37:41 pm »

muahauhauahuahauhauha  Grin  Grin  Grin  Grin

εδώ βασιλεύουν οι geeks inquirier δεν ανεχόμαστε ημιτασιόν!
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Inquirer
Guest
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #6 on: June 24, 2008, 14:42:21 pm »

geeks?αμα δεν σας ενδιαφέρει μη σπαμάρετε!1 Angry Angry Angry Angry
Logged
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #7 on: June 24, 2008, 14:47:03 pm »

Quote from: Inquirer on June 24, 2008, 14:42:21 pm
geeks?αμα δεν σας ενδιαφέρει μη σπαμάρετε!1 Angry Angry Angry Angry

Σε χαλνάει ε?

Welcome to our shoes.

(και σε παρακαλώ, εμείς έχουμε στυλ)
Logged

pay close attention
Inquirer
Guest
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #8 on: June 25, 2008, 01:08:25 am »

λοιπόν όποιος ενδιαφέρεται δηλώνει συμμετοχή απλά ποστάρωντας εδώ.
Logged
Papatanasis
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1479



View Profile
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #9 on: June 25, 2008, 22:25:49 pm »

Παμε για κανα cs και αφηστε τα bf! 8) 8)
Logged
Meloukos
Θαμώνας
****
Posts: 472


View Profile
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #10 on: June 25, 2008, 22:33:33 pm »

εγω ψηνομαι για οτι fps θελετε,βεβαια εγω παιζω πλεον μονο halo3 σε xbox live,εχω παρατησει ολα τα αλλα,δεν υπαρχει συγκριση με κανενα αλλο απλα Tongue
Logged

If you live each day as if it was your last, someday you'll most certainly be right
Papatanasis
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1479



View Profile
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #11 on: June 25, 2008, 22:38:33 pm »

Quote from: Meloukos on June 25, 2008, 22:33:33 pm
εγω ψηνομαι για οτι fps θελετε,βεβαια εγω παιζω πλεον μονο halo3 σε xbox live,εχω παρατησει ολα τα αλλα,δεν υπαρχει συγκριση με κανενα αλλο απλα Tongue
Bioshock και τα μυαλα μας πονανε!!!
Κριμα που εχω λαπτοπ!!
Logged
Meloukos
Θαμώνας
****
Posts: 472


View Profile
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #12 on: June 25, 2008, 22:48:47 pm »

A και για να μην ανοιγω αλλο τοπικ,υπαρχει κανεις αλλος που να παιζει xbox360 live?Αν ναι πειτε τα gamertag να σας κανω add παλιονουμπια Tongue
Logged

If you live each day as if it was your last, someday you'll most certainly be right
Inquirer
Guest
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #13 on: August 31, 2008, 13:25:48 pm »

λοιπόν μετά την εξεταστική λέμε για κάνα λάν στο battlefield 1942.έχω συννενοηθεί με κανα 2 άλλουςμάλλον κατα τις 10 οκτωβρίου?
Logged
Inquirer
Guest
Re: Κανονίζουμε για LAN GAME!!!-Battlefield 1942 και συνέχειες!
« Reply #14 on: September 02, 2008, 23:57:15 pm »

λοιπόν συννενοήθηκα με τον κομνηνό να κανονίσουμε για λάν αυτό το σαββατοκύριακο.όποιος ενδιαφέρεται ας ποστάρει εδώ το όνομα του για να ξέρουμε πόσα άτομα θα μαστε.μετά θα κανονίσουμε ώρα και που.
Logged
Pages: [1] 2 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...