• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 12:37:25 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 12:37:25 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426686
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 59
Guests: 103
Total: 162
chaniotism
dkoukn
victoria
iJasonOP
JTS
DimKaratzas
Xris
George_RT
ZontanosThrylos
Angelos Asim
superkolios
chrichan
tzortzis
vas22
Fotis Roukoutakis
Joannapet
george14
jimalexoud
Summand
makato
menelaras
ppoug
glavdakis
eplysia
Agnotobouri
kakousios
thomassamaras
Yamal
Filpan10
acolak
kap
programmer2004
agapi
TheBadSalesman
Emilios
Vassoula
Solon
mpaltzak
Nikos_313
idchatzi
pliroforikarios
athena_apo
stavros0201
kostas1507
Isidora
witchingHour
hevidis3524
Ioannis Apostolikas
mrotskos
nataliakara
_iliaskaz_
hacky
dimitire
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 Go Down Print
Author Topic: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο  (Read 32321 times)
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #210 on: May 31, 2008, 17:55:56 pm »

Quote from: electroSOK on May 31, 2008, 17:13:14 pm
[...]Πώς θέλεις να επικρατήσει μια πρόταση όταν δεν γίνεται από τους φορείς αυτής της πρότασης καμία οργανωμένη και μαζική παρέμβαση εκεί όπου λαμβάνονταν οι αποφάσεις (γενικές συνελεύσεις και συντονιστικά)?

Ποιος σου είπε ότι βγάζω την ουρά μου απέξω? Tongue Πιο πάνω ουσιαστικά περιέγραψες τη θεωρία μου...που είναι και δικιά σου! άλλωστε δεν περίμενα να διαφωνούμε σε αυτό, όπως προείπα το έχουμε χιλιοσυζητήσει...

Quote from: electroSOK on May 31, 2008, 17:13:14 pm
Έχω κατά νου και συγκεκριμένες δράσεις αλλά και συγκεκριμένα μέλη ΔΕΠ. Και έχει ήδη γίνει μια χαλαρή συζήτηση με αυτά τα μέλη ΔΕΠ πάνω στο θέμα αυτό. Αυτά όμως από κοντά, μην ακουστούν από τώρα τα ονόματα.  Cheesy


Οκ, και τώρα που απάντησα στις προβοκατόρικες ερωτήσεις σου  Cheesy νομίζω είναι πλέον η σειρά σου να απαντήσεις στην ερώτηση που σου κανα στο προηγούμενο μήνυμα και δεν ελήφθη κάποια απάντησις: Κορίνα, ποιά είναι η δικιά σου πρόταση για την τακτική που πρέπει να ακολουθήσουμε? Εσύ Πανδώρα? Ή το κρατάς για τη συνάντηση?  8)

Χμ...νομίζω σου απάντησα: είναι βέβαια ημιτελής απάντηση, γιατί δυστυχώς δε δίνει λύση. Είμαι - και ήμουν - υπέρ του να έρθουμε σε συνεννόηση με καθηγητές...και δε φαντάζεσαι πόσες συζητήσεις έχω κάνει και πόσες μπορούν να γίνουν ακόμη.  Εκεί που κολλάω είναι στα πρακτικά του θέματος, πώς μπορεί να γίνει αυτή η προσέγγιση...Να σου εξηγήσω με ένα παράδειγμα:

Από τότε που άρχισα να συμμετέχω στα κοινά - με όποιον τρόπο μπορούσα - είχα στο βάθος του μυαλού μου το εξής: Έχουμε ένα προσχέδιο νόμου, σωστά? (τότε, τώρα έχουμε έναν νόμο). Δε μας αρέσει. Ωραία...ποια σημεία του δε μας αρέσουν? 1, 2, 3,....

το "1,2,3" είχαμε επιχειρήσει να το κάνουμε σε εκείνες τις συνελεύσεις που εγώ, εσύ και η στέλα είχαμε παρουσιάσει το νόμο σημείο προς σημείο. και νομίζω ότι ήταν από τις αξιολογότερες ομιλίες που έχουν ακουστεί σε γσ. (παρόλο που με λύπησε το γεγονός ότι δεν υπήρξαν ερωτήσεις και συζήτηση μετά από αυτές). αυτά τα σημεία έγιναν και ραδιοφωνική εκπομπή από τον 1431, από μένα και τη στέλα. οκ μέχρι εδώ, αυτά πώς μεταφράζονται?
-->εντοπίζεις το πρόβλημα, συγκεκριμένα, και δείχνεις τους κινδύνους που εγκυμονεί.
-->το κάνεις γνωστό στον κόσμο. Εξηγείς τη θέση σου. (αν μπορούσα θα πήγαινα και στη ΝΕΤ δηλαδή και στο MEGA αν θες (!) να κάνω εκπομπή, εσείς αλλωστε πήγατε ΕΤ3 Tongue)

Συνεχίζω. Φτάνει αυτό? όχι. Πρέπει να φτιάξεις αντιπρόταση. Πώς μπορείς να το κάνεις αυτό? Απαντώ: έχεις τα σημεία, το "1,2,3...". Τα πιάνεις ένα ένα και λες. Εγώ αυτό θα ήθελα να είναι έτσι. Είναι βιώσιμη η ιδέα σου? ποιος μπορεί να σου πει? Εδώ μπαίνουν οι καθηγητές. Κακά τα ψέματα, ξέρουν καλύτερα από μας (άντε, το κάνω συγκεκριμένο, από μένα) τα διοικητικά, τα οικονομικά, τα χωροταξικά θέματα του πανεπιστημίου. Μπορούν να συνεισφέρουν με την πείρα τους και να μας πουν τι μπορεί να γίνει και τι όχι, και αν δεν μπορεί να γίνει, πώς μπορεί να γίνει. Όμως, επειδή είσαι ισάξιος συνομιλητής και επειδή θέλεις να ακούς και την άποψη των άλλων, δεν πας απλώς να τους πεις "λύστε μου το πρόβλημα, με βάση την εμπειρία σας". Τους ρωτάς και αυτούς τι θέλουν να κάνουν. Ποια προβλήματα εντοπίζουν, ποιες λύσεις προτείνουν.

Σε αυτό το πρίσμα κινήθηκαν οι ομάδες εργασίας. Αυτό που κατάλαβα μέσα από το τρέξιμο για την ημερίδα ήταν το εξής: Ήμασταν για κάποια θέματα ανενημέρωτοι και έπρεπε επίσης να έχουμε συζητήσει πολύ περισσότερο με τους καθηγητές. Παρόλο που είχαμε τρέξει για την ημερίδα, είχα την αίσθηση ότι τρέχαμε για να γίνει η ημερίδα, και τελικά είχαμε απέναντί μας κάποιους καθηγητές που προσπαθούσαν να καταλάβουν τι τους λέμε. Γιατί έγινε αυτό? γιατί δεν τους είχαμε βάλει στο παιχνίδι νωρίτερα. τώρα θα μου πεις, ε, πως, δεν είχαν έρθει στις εκδηλώσεις? Ναι, είχαν έρθει, αλλά είχαν έρθει για να μας ακούσουν απλά και να τους ακούσουμε, όχι για να συζητήσουμε επί ίσοις όροις και να συνδιαμορφώσουμε προτάσεις...άρα:
-->Συνδιαμορφώνεις αντιπρόταση που να προέρχεται από την επιθυμία όσο το δυνατόν μεγαλύτερης μερίδας της ακαδημαϊκής κοινότητας. Όχι μόνο των φοιτητών, όχι μόνο των καθηγητών. Πρέπει όσο το δυνατόν να έχει τη μεγαλύτερη συναίνεση, ώστε να στέκεται στα πόδια της όταν δέχεται επίθεση και να έχει απαντήσεις σε δύσκολα ερωτήματα, π.χ. ερωτήματα δυνατότητας εφαρμογής της πρότασης

Συνέχεια λοιπόν...έκανα μία παύση μετά από αυτό. έστρεψα την προσοχή μου αλλού. Είπα να μάθω λιγάκι πρώτα, ώστε να μπορώ να προσεγγίσω τον μελλοντικό μου συνεργάτη και σύμμαχο καλύτερα. Πήγα σε κάθε συνέλευση τομέα και σε κάθε γσ τμήματος. άνοιξα τα αυτιά μου και άκουσα. και έμαθα πιστεύω...όχι έχοντας απλά στο μυαλό μου να μπορέσω να προσεγγίσω αυτούς τους ανθρώπους για να πετύχω τον στόχο μου. Μη με παρερμηνεύσετε...Για να καταλάβω ποια είναι τα δικά τους προβλήματα, και πως αυτά συνδέονται με τα δικά μας.
-->συμπέρασμα: όταν τους καταλάβεις, όταν κάνεις μία ανθρώπινη συζήτηση μαζί τους, αρχίζεις και βλέπεις πολλά περισσότερα κοινά από όσα νόμιζες ότι είχατε...

Όταν λέμε λοιπόν ότι σε συλλογικά προβλήματα δε χωρούν ατομικές λύσεις, γιατί σε αυτό το μότο αφήνουμε απέξω μία μερίδα της ακαδημαϊκής κοινότητας?

Πάμε για δεύτερο γύρο? Tongue
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #211 on: May 31, 2008, 18:15:37 pm »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 19:38:33 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #212 on: May 31, 2008, 18:42:37 pm »

Tasso Tasso  Cheesy

ο μόνος λόγος που δεν απάντησα νωρίτερα, κ που δεν μπορώ να εμπλακώ σε μεγάλη συζήτηση, είναι η φορτωμένη περίοδος που διανύουμε από διάβασμα κοκ.


Θα απαντήσω τελείως πρόχειρα κ αποσπασματικά, τα υπόλοιπα από κοντά.

Quote from: electroSOK on May 31, 2008, 15:44:14 pm

 Είναι η πρόταση για τη συγκρότηση μετώπου φοιτητών με καθηγητές ενάντια στο νόμο. Πρόκειται για ένα πείραμα που μπορούμε να το ξεκινήσουμε, και στην πράξη να δούμε πόσο ευρύ μπορεί να είναι αυτό το μέτωπο. Ένα τέτοιο μέτωπο θα μπορούσε να διασφαλίσει τη λήψη αποφάσεων ενάντια στο νόμο (όπως επίσης και άλλων αποφάσεων θετικών για τους φοιτητές που έχουν να κάνουν με την υλοποίηση προτάσεών τους για ζητήματα σχολής), χωρίς την ανάγκη επιστράτευσης της βίας. Πρόκειται για μια πρόταση που στον πυρήνα της έχει το όραμα πως φοιτητές και καθηγητές δεν πρέπει να είναι σε αντίπαλα στρατόπεδα, αλλά από κοινού να αποτελούν την ακαδημα'ι'κή κοινότητα που θα δρα σα γροθιά μέσα στην κοινωνία και θα τρίζει τα δόντια σε οποιονδήποτε υπουργό ή κυβέρνηση τολμήσει να θίξει το δημόσιο πανεπιστήμιο (επιπλέον σκεφτείτε ότι άλλη δύναμη και συνεπώς προοπτική έχει να του τρίζουν τα δόντια μόνο οι φοιτητές, άλλη δύναμη και συνεπώς προοπτική έχει να του τρίζει τα δόντια όλη η ακαδημα'ι'κή κοινότητα, και άλλη δύναμη και συνεπώς προοπτική έχει να του τρίζει τα δόντια το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λαού). Ήδη στο μυαλό μου έχω συγκεκριμένες δράσεις που μπορούν να συμβάλουν στη συγκρότηση αυτού του μετώπου και συγκεκριμένα μέλη ΔΕΠ που θα έβλεπαν θετικά τη συμμετοχή τους σε μια τέτοια προσπάθεια.  Θα ήθελα να συμμετάσχουν και άλλοι φοιτητές στο εγχείρημα με την κριτική τους, τις προτάσεις τους και τις ιδέες τους για να συνδιαμορφώσουμε αυτήν την πρόταση


Πάμε ως εδώ. Ξέρεις ότι εγώ, η Κορίνα και ο Juan ανήκαμε σε ένα σχήμα που ήταν παραδοσιακά υπέρ αυτής της τακτικής, όταν και εφόσον αυτό μπορεί να επιτευχθεί. Αντί για ξυλίκια και κλείσιμο πορτών, προσωπικά πάντα προτιμούσα να ακούσω όσα έχουν να πούν οι καθηγητές, ακόμη κ αν διαφωνώ. Στις τελευταίες ΓΣ Τμήματος, επί παραδείγματι, αρκετά από τα πράγματα που ειπώθηκαν από κάποιους καθηγητές ήταν πολύ χρήσιμα για να έχουμε μια γενική εικόνα του πώς το Πανεπιστήμιο αντιμετωπίζει την οργανωμένη αυτή επιθεση υποβάθμισης που δέχεται συστηματικά από την κυβέρνηση ΝΔ (προς το παρόν ).

Πολλές φορές βέβαια υπάρχει ασυννενοησία, καθώς και πολλές όψεις του ιδιου νομίσματος. Παρόλα αυτά είμαι ακόμη αισιόδοξη ότι θα μπορούσαμε να καταφέρουμε συννενόηση. Πχ θυμάσαι τη ΓΣ Τμήματος όπου συζητήθηκε το θέμα των συγγραμμάτων? Σε εκείνη τη ΓΣ ο Γιάννης (μηχ) είχε πεί κάποια πάρα πολύ σωστά πράγματα που θα μπορούσαν να βουλώσουν στόματα. Οπως πχ, το ότι δεν υπάρχει περίπτωση ο φοιτητής που θέλει να περάσει ένα δύσκολο μάθημα, να πάρει ένα άλλο βιβλίο εκτός από αυτό που έχει γράψει ο συγκεκριμένος καθηγητής. Είχε απόλυτο δίκαιο σε αυτό, καθώφς όλοι ξέρουμε οτι στο 90% των περιπτώσεων θεμάτων εξετάσεων, τα θέματα μπαίνουν σύμφωνα με τη λογική του εκάστοτε καθηγητή. Οπότε ο φοιτητής ακόμη κι αν θεωρεί ένα άλλο βιβλίο αξιολογότερο, τελικά θα επιλέξει να πάρει δωρεάν αυτό του καθηγητή. Πχ εμένα μπορεί να μου αρέσει ως βιβλίο η Ηλεκτρονική του Malvino, αλλά δεν θα πάω σε εξετάσεις χωρίς να έχω δεί τα θέματα που "παίζουν" στο βιβλίο του Κοντολέοντα.  Wink (φαντάζομαι ως εδώ καταλαβαίνεις τη λογική μου). Στα όσα πολύ σοβαρά είχε πεί ο Γιάννης τότε, η αποστομωτική απάντηση του κ. Μάργαρη ήταν "είστε κότες που δεν θα παίρνατε το άλλο βιβλίο". Χωρίς να εξετάσει το πώς και γιατί, και αν υπάρχει ευθύνη των καθηγητών για τον τρόπο διδασκαλίας/ εξέτασης. Σορυ αλλα η απάντηση μόνο ως μη σοβαρή μπορεί να ληφθεί υπ' όψιν από μένα. Το άλλο σημαντικό το οποίο είχε πεί ο Γιάννης, ήταν οτι σιγά μην κάτσει να γράψει ένας καθηγητής ένα βιβλίο δικό του, και μετά προτείνει κάποιο άλλο για τη λιστα συγγραμμάτων το οποίο θεωρεί καλύτερο. Σιγά δλδ, όπως είχε πεί και είχαν γελάσει μάλιστα και οι καθηγήτές, μην πεί "οκ το δικό μου βιβλίο είναι ψιλοπαπάρα, γι' αυτό πάρτε ένα άλλο"  Grin
Τελικά σε εκείνη τη ΓΣ δεν είχε ληφθεί νομίζω κάποια απόφαση, τουλάχιστον είχαν ακουστεί οι απόψεις μας. Το γιατι δεν είχε ληφθεί απόφαση θα πρέπει να αναρωτηθούμε εμείς. Αν θέλαμε να πιέσουμε για λύσεις που μας συμφέρουν, θα έπρεπε προφανώς να είμαστε περισσότεροι εκεί μέσα, και να μιλήσουμε ακόμη περισσότεροι. Το να τραμπουκίσουμε δεν αποτελεί λύση - για μένα πάντα, επειδή ρώτησες την προσωπική μου άποψη. Συμμετοχή δηλαδή, όσο γίνεται περισσότερη. Υπάρχει βέβαια και η λογική που πάνπολλες φορές έχει επικαλεστεί ο Πρόεδρος  : "εφαρμόζουμε τις διατάξεις του νόμου που μας συμφέρουν" ή και η λογική πχ του κ. Δημάκη για τον 4ετή προγραμματισμό, ότι γράφει κάτι το Τμήμα το οποιο ψιλοξεφτιλίζει την κατάσταση, κοινοποιεί και τις απόψεις της ακαδημαϊκής κοινότητας για τον 4ετή προγραμματισμό προς τα έξω, δλδ εφημερίδες κτλ. Κάποιοι καθηγητές είχαν προτεινει να προσπαθήσει το τμήμα να διατυπώσει έναν 4ετή προγραμματισμό. Από την άλλη, γιατί? Για κοροϊδεία? Γαι χρήματα που είναι σχεδόν προ-αποφασισμένο ότι δεν θα πάρουμε?
όπως βλέπεις, Τάσο, προτείνονται πολλές "στρατηγικές" αντιμετώπισης ενός θέματος από πολλούς. Το συγκεκριμένο σχέδιο για μένα προσαρμόζεται στα δεδομένα κατά περίπτωση της κάθε διάταξης του νόμου. Και πάλι η υλοποίηση του σχεδίου προϋποθέτει ευρεια συμμετοχή των φοιτητών, προυποθετει να εξανλούν τις δυνάμεις τους και στο λόγο, περα από την "χειρωνακτική" αντιμετώπιση του ζητήματος, και τέλος προϋποθέτει σύνθεση και - ίσως - συμβιβασμούς από τις διάφορες πλευρές. Κάτι που γινόταν κάποτε, στα κοινά πλαίσια των καταλήψεων, όταν μια παράταξη δεν αποφάσιζε να πάει μόνη της να σπάσει μια συγκλητο, αλλά νοιαζόταν αν εκφράζει τον κόσμο.  Wink


Quote from: electroSOK on May 31, 2008, 15:44:14 pm

Σε ό,τι αφορά το ποιός ευθύνεται για τα συμβάντα στην Σύγκλητο και τον τραυματισμό του Πρύτανη: Ευθύνη για μια δράση έχει αυτός που την κάνει. Άρα σαφώς έχουν ευθύνη όσοι ήταν στη Σύγκλητο την Τετάρτη και τη διέκοψαν. Και όσους έχω ακούσει (όχι τόσο μέσα στο φόρουμ, αλλά στη σχολή αυτές τις μέρες) οι περισσότεροι που ήταν στη Σύγκλητο την Τετάρτη και τη διέκοψαν ανέλαβαν την ευθύνη αυτών που έγιναν και δεν είχαν και κανένα πρόβλημα να το λένε ανοικτά ότι η πρακτική που εξακολουθούν να πιστεύουν ότι πρέπει να ακολουθήσει το φοιτητικό κίνημα είναι ακριβώς το σπάσιμο των Συγκλήτων και των συνελεύσεων τμημάτων για να μην εφαρμοστεί ο νόμος. Δεν είναι όμως και οι μοναδικοί που έχουν ευθύνη. Γιατί οι δράσεις αυτές δεν έγιναν στο όνομα της τρέλας ενός ατόμου ή από κινητοποίηση μιας παράταξης. Από τη στιγμή που έγιναν στο όνομα αποφάσεων που έχουν ληφθεί μέσα στις γενικές συνελεύσεις αρκετών συλλόγων (που μιλούσαν με σαφήνεια για σπάσιμο της Συγκλήτου, άρα δεν μιλάμε για παραχάραξη των αποφάσεων ή για καπέλωμα), ε, τότε ευθύνη έχουμε και όλοι εμείς για το τι αποφασίζεται στις συνελεύσεις των συλλόγων. Διαφορετικά, να τη διαλύσουμε την κοινότητά μας (σύλλογος φοιτητών) και να υιοθετήσουμε το θατσερικό ρητό "δεν υπάρχει κοινωνία, υπάρχουν μόνο άτομα και οι οικογένειές τους". Αυτά. Τόσο απλά. Και όχι τόσο για να είμαστε δήθεν ακριβοδίκαιοι και να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι αλλά για να αντιμετωπίσουμε το φαινόμενο στη ρίζα του. Αν αρκούμαστε σε ένα μόνο κατηγορώ μπορούμε να το κάνουμε και να το ξανακάνουμε και να το ξανακάνουμε κάθε φορά που θα συμβαίνουν αντίστοιχα περισταστικά βίας σε Συγκλήτους και συνελεύσεις τμημάτων και αυτά τα περιστατικά να συνεχίζουν να γίνονται. Αν όμως μας ενδιαφέρει πραγματικά να μην ξανασυμβούν τέτοια περιστατικά και να αλλάξει ο τρόπος παρέμβασης του φοιτητικού κινήματος σε Συγκλήτους και συνελεύσεις τμημάτων, τότε δεν αρκεί ένα απλό κατηγορώ, θα πρέπει να παρέμβει κόσμος με τις προτάσεις του εκεί όπου λαμβάνονται οι αποφάσεις, δηλαδή στις συνελεύσεις των συλλόγων. Τόσο απλό.


Δε διαφωνώ κάπου. Για μένα αν ψηφίζονται πράγματα σε ΓΣ, τότε η ευθύνη των συνεπειών είναι συλλογική. Και τότε προφανώς ότι κι αν συμβεί θα μπορούμε να λέμε "καλά να πάθουμε". Αν όμως ο καθένας δρά αποσπασματικά και κατά τη δική του βούληση, πράγμα τραγικό κατά την άποψή μου αν θέλουμε να έχουμε τη στοιχειώδη κοινή συνιστώσα όλοι οι φοιτητές που δε μας αρέσει ο νομος και που ενδιαφερόμαστε για τη δημόσια παιδεία, τουλάχιστον να γίνεται σαφές ότι εκφρ'αζει μόνο τον εαυτό του, ή την παράταξή του, και όχι το σύνολο.


Για δράσεις, όσο μπορεί και ό,τι μπορεί ο καθένας κάνει. Από μένα Τάσο ξέρεις ότι πάντα θα προσπαθώ να συμμετέχω, μέχρι να πάρω το πτυχίο. Στο βαθμο που μπορώ - γιατί βέβαια θέλω να πάρω και πτυχίο.

Ηλιάνα

εδιτ // συμφωνώ και με τις απαντήσεις Μπαμπη, Κορίνας
« Last Edit: June 01, 2008, 17:16:19 pm by pandora » Logged
pmousoul
Guest
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #213 on: May 31, 2008, 18:54:00 pm »


Βρε παιδιά... πριν ένα-δύο χρόνια ρωτούσα τους καθηγητές μας που είχαν κάποια επαφή μαζί μας γιατί δεν κάνουν τίποτα κι αυτοί για να στηρίξουν την δράση μας... και μου απαντούσαν ότι είμαστε μόνοι μας!

Γιατί?

Γιατί ο καθένας έχει και μία ξεχωριστή άποψη για το τι πρέπει να γίνει και αφού δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους... δεν πρόκειται να τα βρουν μαζί μας...

Πολλοί από αυτούς που συμφωνούν μαζί μας εκφράζονται μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα... και αυτό το θεωρούν αρκετό, εκτός εάν βγει κανείς και με διαψεύσει.
Roll Eyes

Και στο κάτω κάτω, ας υποθέσουμε ότι υπάρχει μια τέτοια μερίδα καθηγητών που θέλουν να συμπορευτούν με το φοιτητικό κίνημα... τόσο καιρό γιατί κρύβονταν... το 2006 που γινόταν χαμός πού ήταν... χρειαζόταν η πρόσκληση των φοιτητών?... Γιατί οι καθηγητές μας δεν γνωρίζουν τα προβλήματα του πανεπιστημίου(?), αφού βρίσκονται σ' αυτό περισσότερο χρόνο από κάθε αιώνιο φοιτητή!

Logged
pmousoul
Guest
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #214 on: May 31, 2008, 19:53:47 pm »


Φεβρουάριος 2007 :

"Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι καθηγητές παρόλο που βλέπουν προβλήματα στον χώρο τους δεν βγαίνουν τουλάχιστον να τα κοινοποιήσουν! Ο λόγος των καθηγητών έχει βάρος και απήχηση στην κοινωνία, ενώ ο λόγος των φοιτητών έχει απήχηση μόνο εφόσον είναι συμπαγής.

Η απογοήτευση που προανέφερα αφορά την δράση του συνόλου των καθηγητών όσον αφορά το μέλλον των πανεπιστημίων... Δεν γίνεται οι καθηγητές να μην έχουν προτάσεις και να περιμένουν το νόμο πλαίσιο του υπουργείου για να βγουν να μιλήσουν! Αυτό ακριβώς εννοώ όταν μιλάω για αδιαφορία. Γιατί τα προβλήματα δεν εμφανίζονται από την μια μέρα στην άλλη."

Πηγή (διαβάστε και την συνέχεια) : http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=12042.msg231820#msg231820
Logged
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #215 on: June 01, 2008, 17:23:14 pm »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 19:38:25 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #216 on: June 03, 2008, 03:10:57 am »

Αφήνοντας στην άκρη τις αστειότητες και τα ψεύδη που γράφτηκαν περί άγνοιας για την πρόταση του ΚΚΕ για το ΑΑΔΜ και τη διαστρέβλωση των όσων έγραψα για την ΠΚΣ (εκτός κι αν το να γράφεις "9 μήνες στη συνέλευση δεν ακούστηκε καμία πρόταση στρατηγικής για την παρεμπόδιση του νόμου χωρίς τη χρήση βίας" είναι το ίδιο με το να γράφεις "9 μήνες στη συνέλευση δεν ακούστηκε γενικώς καμία πρόταση στρατηγικής για την παρεμπόδιση του νόμου") πάμε στα πιο ουσιαστικά μιας και η συζήτηση προχώρησε ως ένα βαθμό κι αυτό είναι θετικό:


@ Corina, Pandora: Αν και το να διαμορφώσουμε πρόταση με βάσει τις διατάξεις του νόμου δεν αρκεί γιατί οι ανάγκες πολλών φοιτητών ξεπερνούν τα πλαίσια που όρισε ο νόμος...πλαίσιο και πιάνουν κι άλλα ζητήματα, εντούτοις δώσατε ένα σκιαγράφημα πρότασης, κυρίως η corina, το οποίο μπορεί να συντεθεί με την πρόταση περί συγκρότησης μετώπου. Πάμε παρακάτω τώρα: Δράσεις. Να δούμε στην πράξη μέχρι πού μπορεί να φτάσει αυτό το εγχείρημα. Γιατί λόγια πολλά ακούγονται, οι δράσεις λείπουν, οι δράσεις που θα βοηθήσουν και στην ωρίμανση της σκέψης μας. 

@ ngine: Παναγή και γω έτσι νόμιζα, αλλά τελικά είναι πιο πολύπλοκα τα πράγματα σε ό,τι αφορά τη στάση των καθηγητών. Και βλέποντας ήδη τη στάση κάποιων μελών ΔΕΠ στη συνέλευση τμήματος τον τελευταίο καιρό πιστεύω ότι μπορούμε σε συγκεκριμένες συνελεύσεις τμημάτων και σε συγκεκριμένα θέματα να συμμαχήσουμε με συγκεκριμένους καθηγητές μας. Γι'αυτό και εντέλει στην πράξη και μόνο αν το δοκιμάσουμε θα δούμε τι και πώς.
 
@ Bob: (παρεπιπτόντως πώς και έλειπες από την μπύρα την Πέμπτη?  Tongue )  Όταν αναφέρομαι σε οργανωμένη και μαζική παρέμβαση από τους φορείς της πρότασης στους χώρους λήψης των αποφάσεων (σήμερα οι γενικές συνελεύσεις, τότε οι γενικές συνελεύσεις και τα συντονιστικά) αυτό συμπεριλαμβάνει σαφώς και την προοπτική να ρθει η πρόταση και σε σύγκρουση με τις άλλες προτάσεις και εντέλει να καταφέρει να συντεθεί με "γειτονικές" προτάσεις και να επικρατήσει έναντι άλλων προτάσεων διαμετρικά αντίθετων πείθοντας περισσότερο κόσμο (το ποιές είναι οι "γειτονικές" προτάσεις και ποιές οι διαμετρικά αντίθετες προκύπτει από τη συζήτηση). Η πολιτική ήταν ανέκαθεν πεδίο πάλης ιδεών και είναι αυτονόητο ότι δεν μπορεί να υπάρξει πολιτική (άρα και συνδικαλιστική) δράση χωρίς σύγκρουση προτάσεων και απόψεων διαμετρικά αντίθετων.


Τέλος, να ξεκαθαρίσω λίγο γιατί στάθηκα στο θέμα της χρήσης ή μη χρήσης της βίας και ρωτούσα διαρκώς: Νομίζω, τουλάχιστον αυτή είναι η άποψή μου, ότι από τα πιο σημαντικά και σοβαρά προβλήματα που καλούμαστε πλέον να λύσουμε είναι η στρατηγική με την οποία θα προχωρήσουμε από δω και μπρος. Και αυτή τη στιγμή υπάρχει μια σύγχυση που δεν βοηθάει στην εξεύρεση λύσης: Άλλοι φοιτητές ενοχλούνται γενικώς από τη χρήση βίας ως μέσο παρεμπόδισης του νόμου (παράδειγμα αυτά που γράφει η pandora αλλά και λένε και άλλοι φοιτητές στους διαδρόμους στη σχολή) και άλλοι φοιτητές ενοχλούνται από το ότι τη βία την άσκησαν λίγοι (ενώ δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα αν η βία ασκούνταν μαζικά από πάρα πάρα πολλούς φοιτητές, όσους ήμασταν τον Μάη-Ιούνη). Πρέπει λοιπόν αυτό το θέμα να ξεκαθαριστεί για να προχωρήσουμε συνειδητά και σαφώς προσανατολισμένοι στις επόμενες δράσεις και κινήσεις μας και να μην έχουμε πάλι σοβαρές αντιρρήσεις, κατόπιν εορτής.

Βέβαια, για να ξεκαθαριστεί το θέμα απαιτούνται και κάθαρες κουβέντες από όλους. Δεν είναι δυνατόν από τη μια να λες ότι όσες δράσεις γίνονται (πχ. διακοπή Συγκλήτων & συνελεύσεων τμημάτων) πρέπει να γίνονται με όρους μαζικού κινήματος (και μάλιστα να ασκείς δριμύτατη κριτική σε όσους δεν λειτουργούν με τέτοιους όρους) και από την άλλη να πηγαίνεις με όχι παραπάνω από 20-30 φοιτητές και να διακόπτεις την παρουσίαση του Δοκουζγιάννη. Οι 20-30 φοιτητές είναι μαζικό κίνημα?

Ευτυχώς τουλάχιστον που υπάρχουν και σοβαρά παιδιά στην ΠΚΣ όπως και στις άλλες παρατάξεις και σχήματα και λένε τα πράγματα καθαρά, δίχως παγαποντιές.
« Last Edit: June 03, 2008, 17:09:36 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #217 on: June 03, 2008, 03:14:35 am »

Quote from: BOBoMASTORAS on June 01, 2008, 17:23:14 pm
Μάλιστα επειδή οι φοιτητές έχουν ουσιαστικά ένα χρόνο "υπαρξης" στο πανεπιστήμιο περίπου 6-7 χρονια και δράσεις 3 χρόνια το πολύ πρέπει να φροντίσουμε ότι εμπειρία υπάρχει να διατηρηθεί για τους επόμενους. Ώστε να μη χρειαστεί να ξεκινήσουν από μηδενική βάση και να ξανα-ανακαλύψουν το τροχό.

Παίρνοντας αφορμή από το παραπάνω πολύ εύστοχο σχόλιο παραθέτω το παρακάτω άρθρο που δημοσιεύτηκε στα ΝΕΑ του Σαββάτου:




ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΩΦΕΛΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ

Οι φοιτητές της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς έπεσαν στην παγίδα

Του ΗΛΙΑ ΝΙΚΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ


Η ένταση στα ΑΕΙ με αφορμή την εκλογή των νέων πρυτανικών αρχών ρίχνει νερό στον μύλο των σχεδιασμών της κυβέρνησης που προσπαθεί να παρακάμψει την αποτυχημένη αναθεώρηση του άρθρου 16



Μέχρι τις αρχές Μαΐου η φετινή ακαδημαϊκή χρονιά είχε κυλήσει με απρόσμενη ομαλότητα. Οι χαμένες διδακτικές ώρες και οι ματαιωμένες εξετάσεις της περσινής χρονιάς είχαν αναπληρωθεί και στα πανεπιστήμια επικρατούσε κλίμα ηρεμίας και ανασύνταξης. Και ξαφνικά, σε δύο εβδομάδες, μέσα από μια αλληλοτροφοδοτούμενη κλιμάκωση, φτάσαμε στα πρόσφατα θλιβερά επεισόδια.
Αν για να προσδιορίσει κανείς τον ένοχο, θέσει το εύλογο ερώτημα ποιος ωφελείται, η απάντηση είναι προφανής: οι κυβερνητικοί σχεδιασμοί και όσοι προωθούν τη διασταλτική ερμηνεία του Συντάγματος για να παρακάμψουν την αποτυχημένη αναθεώρηση του άρθρου 16. Και αν θέσει το επόμενο συναφές ερώτημα, ποιοι έπεσαν στην παγίδα των κυβερνητικών προκλήσεων και πάλι η απάντηση είναι προφανής: οι φοιτητικές παρατάξεις της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς, που δεν διαθέτουν την απαραίτητη πείρα ώστε να συνειδητοποιούν πως οι αγνότερες προθέσεις αποτελούν ορισμένες φορές τον συντομότερο δρόμο για την κόλαση.
Αλλά και ορισμένοι αιθεροβάμονες πανεπιστημιακοί που ζουν ακόμη με την επαναστατική μέθη του περσινού μαζικού πανεκπαιδευτικού κινήματος. Αγνοώντας και αυτοί, χωρίς να διαθέτουν το ελαφρυντικό της νιότης, πως όταν ένα πλειοψηφικό κίνημα συρρικνώνεται σε ακραία μειοψηφικό κινδυνεύει να εμπλακεί στη σπειροειδή της βίας, που το καθιστά ακόμη μειοψηφικότερο. Γιατί ένα μαζικό και μαχητικό κίνημα, όπως το περσινό, προκύπτει από τη δυναμική της κοινωνίας και αρθρώνεται γύρω από απτά και κρίσιμα διακυβεύματα. Δεν προκύπτει ούτε από προσχηματικές αφορμές ούτε από εγκεφαλικές επεξεργασίες, που παραβιάζουν ακόμη και τους στοιχειώδεις κανόνες της λογικής (όπως, π.χ. ο ισχυρισμός ότι η καθολική ψηφοφορία αποτελεί αυταρχική επιλογή). Και εδώ αρχίζει το θέατρο του παραλόγου. Η καθολική ψηφοφορία των φοιτητών για την ανάδειξη των διοικητικών οργάνων του πανεπιστημίου πλήττει κυρίως τις κατεστημένες και συχνά διαπλεκόμενες φοιτητικές παρατάξεις της ΔΑΠ και της ΠΑΣΠ. Οι αντιπρόσωποι των φοιτητικών παρατάξεων της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς μέχρι τώρα απείχαν συστηματικά από τις αντίστοιχες διαδικασίες, οι οποίες άλλωστε είχαν σε μεγάλο βαθμό απονομιμοποιηθεί στα μάτια των φοιτητών. Γιατί η φοιτητική συμμετοχή η οποία, όταν καθιερώθηκε το 1982, αποτέλεσε σημαντική δημοκρατική κατάκτηση, έχει σήμερα εκφυλιστεί σε πελατειακές συναλλαγές, ορατές ακόμη και στον τρόπο συγκρότησης αρκετών πρυτανικών συνδυασμών. Α ντί όμως οι φοιτητικές παρατάξεις της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς να συνεχίσουν την τακτική της αποχής, καθιστώντας ορατή τη φοιτητική αδιαφορία, επέλεξαν με το πρόσχημα της μη εφαρμογής του νόμου τον δρόμο της βίαιης παρεμπόδισης της ψηφοφορίας. Για τη διολίσθηση αυτή χρειάστηκε βέβαια και η παρέμβαση του υπουργού Παιδείας. Οι δηλώσεις του για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων ως αναγκαίο σοκ για τη δημόσια παιδεία μοιράστηκαν ως φέιγ-βολάν σε όλες τις φοιτητικές συνελεύσεις και αποτέλεσαν το κορυφαίο επιχείρημα που πυροδότησε την αναταραχή. Με το τραγελαφικό αποτέλεσμα, οι φοιτητικές παρατάξεις της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς να υιοθετήσουν πρακτικές που στο παρελθόν είχε εφαρμόσει η ΔΑΠ. Όπως π.χ., την κλοπή της κάλπης στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Αθηνών το 2002 από τον σημερινό πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ, ο οποίος δεν ήταν καν φοιτητής του τμήματος αλλά δυσφορούσε με την ανυπακοή ορισμένων μελών της οργάνωσής του. Στην πρακτική του αυτή άλλωστε απλώς είχε μιμηθεί τον βουλευτή της Ν.Δ. Ελευθέριο Καλογιάννη, ο οποίος μέσα στη Βουλή είχε κλέψει την κάλπη κατά την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας το 1985.
Θα μπορούσε κανείς να περιοριστεί στις προηγούμενες παρατηρήσεις, αν τα πράγματα δεν κινδύνευαν να πάρουν έναν εξαιρετικά ολισθηρό δρόμο, τραυματίζοντας σοβαρά το δημόσιο πανεπιστήμιο. Επιπλέον, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το τμήμα της φοιτητικής νεολαίας που ακολουθεί τις παρατάξεις της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς- και το οποίο σήμερα στοχοποιείται από τις δικές του βέβαια επιλογές- αποτελείται από ιδιαίτερα προικισμένους φοιτητές, των καλύτερων συγκριτικά σχολών (Πολυτεχνείο, Ιατρική κ.τ.λ.). Μόνο στις θεωρούμενες σχολές πρώτης επιλογής τα ΕΑΑΚ διαθέτουν αξιόλογη και δυναμική παρουσία (στους Μηχανικούς Ηλεκτρονικών Υπολογιστών συγκεντρώνουν την απόλυτη πλειοψηφία) ενώ είναι πρακτικά ανύπαρκτα στις υποβαθμισμένες σχολές. Τα παιδιά αυτά «που σήμερα τα λένε αλήτες» πέτυχαν στις πανελλήνιες εξετάσεις με 18 ή 19 και γι΄ αυτό βιώνουν με ακραίο (και δυστυχώς ορισμένες φορές βίαιο) τρόπο τη συνεχή απαξίωση του δημόσιου πανεπιστημίου. Αν αυτό δεν το αντιληφθούμε εγκαίρως, τότε γρήγορα θα διαπιστώσουμε πως και ο γιαλός είναι στραβός και στραβά αρμενίζουμε.

Ο Ηλίας Νικολακόπουλος είναι καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #218 on: June 03, 2008, 10:22:43 am »

Το άρθρο αυτό είχε ανέβει και στην electroaouth και είναι η αλήθεια ότι μου τράβηξε την προσοχή. Και πιστεύω ότι έχει μερικά πάρα πολύ καλά διατυπωμένα σημεία, που δείχνουν το πρόβλημα.

Όσον αφορά το παραπάνω ποστ σου Τάσο. Προφανώς και δε στέκεσαι μόνο στα σημεία του νόμου. Από εκεί παίρνεις την αφορμή και εντοπίζεις συνολικόλτερα προβλήματα. Το διευκρινίζω, γιατί δεν το έγραψα θεωρώντας το αυτονόητο. (Είδες τι παθαίνεις με το γραπτό λόγο...)

Παρακάτω. Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πού το πάς. Φαίνεται να συμφωνούμε σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό μέχρι τώρα, μη σου πω 100%, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ποιες είναι αυτές οι συγκεκριμένες συνελεύσεις, οι συγκεκριμένες δράσεις, οι συγκεκριμένοι καθηγητές. Γιατί μας κρύβεις τι έχεις στο μυαλό σου? Tongue Γιατί κι εσύ μιλάς αόριστα μέχρι τώρα...Είμαι σίγουρη ότι έχεις κάτι πιοκ συγκεκριμένο να μας πεις, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το λες!!!
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #219 on: June 03, 2008, 16:12:27 pm »

Quote from: corina on June 03, 2008, 10:22:43 am
Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω πού το πάς.

Διερευνώ διαθέσεις, διαθεσιμότητες και όρεξη για ανάληψη πρωτοβουλιών..

Quote from: corina on June 03, 2008, 10:22:43 am
Γιατί μας κρύβεις τι έχεις στο μυαλό σου? Tongue Γιατί κι εσύ μιλάς αόριστα μέχρι τώρα...Είμαι σίγουρη ότι έχεις κάτι πιο συγκεκριμένο να μας πεις, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το λες!!!
Για να μη χάσουμε και τους συγκεκριμένους αυτούς καθηγητές (που δεν θα τους άρεζε να μαθευτεί σε όλο το κόσμο ότι προθυμοποιούνται για μια συμμαχία μαζί μας προτού γίνουν σοβαρές συζητήσεις για το θέμα. Μέχρι στιγμής μόνο χαλαρές συζητήσεις έχουν γίνει).
« Last Edit: June 03, 2008, 17:09:03 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #220 on: June 03, 2008, 16:29:37 pm »

Δε ρωτάω ονόματα. Δράσεις ρωτάω. Τεσπα, τηρείς σιγή ιχθύος!  Tongue
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
aliakmwn
Guest
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #221 on: June 03, 2008, 16:37:52 pm »

Quote from: electroSOK on June 03, 2008, 16:12:27 pm
Για να μη χάσουμε και τους συγκεκριμένους αυτούς καθηγητές (που δεν θα τους άρεζε να μαθευτεί ότι προθυμοποιούνται για μια συμμαχία μαζί μας προτού γίνουν σοβαρές συζητήσεις για το θέμα. Μέχρι στιγμής μόνο χαλαρές συζητήσεις έχουν γίνει).

Προσεχε ομως, να μην "προσπαθησουν να σε καθοδηγησουν" παλι, οπως την αλλη φορα Grin
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #222 on: June 03, 2008, 17:22:47 pm »

Quote from: aliakmwn on June 03, 2008, 16:37:52 pm
Quote from: electroSOK on June 03, 2008, 16:12:27 pm
Για να μη χάσουμε και τους συγκεκριμένους αυτούς καθηγητές (που δεν θα τους άρεζε να μαθευτεί ότι προθυμοποιούνται για μια συμμαχία μαζί μας προτού γίνουν σοβαρές συζητήσεις για το θέμα. Μέχρι στιγμής μόνο χαλαρές συζητήσεις έχουν γίνει).

Προσεχε ομως, να μην "προσπαθησουν να σε καθοδηγησουν" παλι, οπως την αλλη φορα Grin

Αν δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τα σώβρακα από τις βρακοζώνες δε σου φταίει κανείς.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #223 on: June 03, 2008, 17:24:28 pm »

Quote from: corina on June 03, 2008, 16:29:37 pm
Δε ρωτάω ονόματα. Δράσεις ρωτάω. Τεσπα, τηρείς σιγή ιχθύος!  Tongue

Σου εξήγησα σήμερα. Τι με ρωτάς.
« Last Edit: June 03, 2008, 17:31:04 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
aliakmwn
Guest
Re: Ένταση κατα τη διάρκεια της συγκλήτου στο Αριστοτέλειο
« Reply #224 on: June 03, 2008, 18:51:50 pm »

Quote from: electroSOK on June 03, 2008, 17:22:47 pm
Quote from: aliakmwn on June 03, 2008, 16:37:52 pm
Quote from: electroSOK on June 03, 2008, 16:12:27 pm
Για να μη χάσουμε και τους συγκεκριμένους αυτούς καθηγητές (που δεν θα τους άρεζε να μαθευτεί ότι προθυμοποιούνται για μια συμμαχία μαζί μας προτού γίνουν σοβαρές συζητήσεις για το θέμα. Μέχρι στιγμής μόνο χαλαρές συζητήσεις έχουν γίνει).

Προσεχε ομως, να μην "προσπαθησουν να σε καθοδηγησουν" παλι, οπως την αλλη φορα Grin

Αν δεν μπορείς να ξεχωρίσεις τα σώβρακα από τις βρακοζώνες δε σου φταίει κανείς.

Αυτο ειναι δικο μου προβλημα και δεν σε αφορα. Σε ρωτησα 2 πραματα επι της ουσιας, και δεν εχεις απαντησει σε κανενα.
Σε ρωτησα συγκεκριμενα, τι ακριβως εννοεις οταν λες "μετωπο συμμαχιας" με αλλα μελη της πανεπιστημιακης κοινοτητας, τι θα κανει αυτο το μετωπο και με ποιον τροπο, και για ποιο λογο το ΑΑΔΜ που προτεινει το ΚΚΕ δεν σε καλυπτει. Επισης, σε ρωτησα εαν διαφωνεις με τη διακοπη της παρουσιασης του Δοκουζγιαννη.

edit: Για ριξε μια ματια και σ' αυτο: http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=24932.msg471966#msg471966
Logged
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...