• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 15:37:06 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 15:37:06 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426710
Total Topics: 31711
Online Today: 231
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 53
Guests: 117
Total: 170
taniakrg
maria.r
Nikos_313
Le ece
serafeim
akontel
dleivadi
soti
palladas
gk1234
pavlaras
adamchatz
Mr Watson
Denisivo
Anonikos
orestispail51
varvoutis
tmpadasn
AlexKyr
smoul
makis1941
anon
giannischliapas
VagT
1234
chrysaep
dkatsoul
Gray139
Mikekmp
Bit4Thought
tzesi
tasos gourd
nikolith
vagus
athena_apo
nikos_matall
tasos_ntv
fkacori
Mr Z
sntoulia
prizas
thaliatsk
antreassv
mzacharop
chris_p30
giatieimaiedw
et7gr
Saint_GR
JoHn!
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Σύλλογος φοιτητών (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Go Down Print
Author Topic: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.  (Read 17795 times)
digitally cursed
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 237


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #60 on: April 08, 2008, 00:01:22 am »

Quote from: nikolayev on April 07, 2008, 23:28:05 pm
Quote from: digitally cursed on April 07, 2008, 23:22:33 pm

@nikolayev
Μην ξεχασεις και τις αποφασεις του συλλογου για παρτυ... Για ολα φροντιζουν τα παιδια.

μπαρδόν?έγινε τέτοιο πράγμα και που? Cheesy

άμα είναι έτσι βρήκαμε τρόπο να έρχονται στα δσ Grin

Μαλλον απο δσ... Κατα καιρους (και κυριως παλιοτερα) θα δεις αφισες εξω απο το παμακ. Αφισα που υπογραφει ο συλλογος τους.
(Καλλιτεχνικη επιμελεια βεβαια η δαπαρα...)
Logged
SarumaN
Guest
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #61 on: April 08, 2008, 00:03:27 am »

Quote from: corina on April 07, 2008, 23:54:54 pm
Quote from: SarumaN on April 07, 2008, 23:53:41 pm

Αλλα εσυ περιμενεις ψηφους απο τον συγκεκριμενο χωρο για αυτο δεν κανεις τιποτα

 Huh
Καλά αυτό ήταν το ανέκδοτο της ημέρας!! Grin Grin
Να σαι καλα, γέλασα πάλι...

Υ.γ. σε ποιες εκλογές κατεβαίνω και δεν το ξέρω?!
Ακομα και ενα παιδι μπορει να καταλαβει οτι μιλουσα γενικα, αναφερομενος στον χωρο της αριστερας, και οχι σε σενα συγκεκριμενα

Απαντηση παντως δεν πηρα απο κανεναν. Καλως, αυτοι που μας παρακολουθουν μπορουν να βγαλουν τα συμπερασματα τους
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #62 on: April 08, 2008, 00:05:00 am »

Quote from: SarumaN on April 08, 2008, 00:03:27 am
Καλως, αυτοι που μας παρακολουθουν μπορουν να βγαλουν τα συμπερασματα τους

Αυτό ειναι το μόνο σίγουρο.
Logged

digitally cursed
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 237


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #63 on: April 08, 2008, 00:06:29 am »

Quote from: SarumaN on April 07, 2008, 23:53:41 pm
Quote
Α, και ξέρω πάρα πολλούς που έχουν φάει ξύλο και δεν έχουν πιάσει ποτέ στα χέρια τους μολότοφ
Να ζητησεις τοτε να βιντεοσκοπουνται οι πορειες για να βλεπουμε ολοι ποιοι ειναι οι κουκουλοφοροι και ποιοι οι διαδηλωτες
Και οταν οι κουκουλοφοροι κρυβονται μεσα στο ασυλο να ζητας αρση του ασυλου για να μπορει η αστυνομια να μπει μεσα και να τους συλλαβει
Αλλα εσυ περιμενεις ψηφους απο τον συγκεκριμενο χωρο για αυτο δεν κανεις τιποτα

Τωρα οι αναρχικοι εχουν το κομμα τους!    Grin  Tongue
Logged
smo
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1929


aoum


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #64 on: April 08, 2008, 00:08:12 am »

Quote from: SarumaN on April 07, 2008, 21:50:59 pm
Επίσης τους καλώ να θυμηθούνε ποιοι προκάλεσαν τις ζημιές εκατομμυρίων στο τρίγωνο

Quote from: SarumaN on April 07, 2008, 23:45:36 pm
Αοπλους φοιτητες που πετουσαν μολοτωφ και πετρες στους αστυνομικους που προκαλουσαν ζημιες δισεκατομμυριων τοσο στην κρατικη περιουσια οσο και στην ιδωτική

 Grin Grin Grin ειναι μαματο θελω να δω που θα φτασει πραγματικα πιστευω σε λιγο θα ξεπερασουμε το ΑΕΠ  Grin Grin Grin
χαχαχαχαχα
Για τους χαμηλους μισθους και συνταξεις φταινε οι πετρες Grin Grin

ΔΩΣΕ ΠΕΤΡΕΣ ΣΤΟ ΛΑΟ
Logged

oblivion
mechanical_wind
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 547



View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #65 on: April 08, 2008, 00:57:00 am »

Quote from: pandora on April 07, 2008, 23:32:19 pm

αφού έχει αποδειχτεί ότι η ΟΝΝΕΔ είχε στο παρελθόν στους κόλπους της δολοφόνους... τους δολοφόνους του Τεμπονέρα....

Έλα η καραμέλα... Λιώνει ή ακόμα? Θα χαλάσει η φρουτοσταγόνα...

Επί του θέματος κάτι? Θυμίζω, πριν 5 σελίδεςλέγαμε ότι:

Quote from: mechanical_wind on April 06, 2008, 16:58:26 pm
Η φετινή χρονιά αναµφίβολα χαρακτηρίστηκε από την επιστροφή της οµαλότητας στα ελληνικά πανεπιστήµια. Οι φοιτητές αποµόνωσαν τις λογικές του μηδενισµού και του λουκέτου και στήριξαν την αλλαγή στο πανεπιστήµιο. Χρόνια αιτήµατα, όπως το πολλαπλό σύγγραµµα και η αναδιαµόρφωση του θεσµικού πλαισίου για το άσυλο, έγιναν πλέον νόµοι του κράτους. Το ελληνικό πανεπιστήµιο τίθεται πια σε διαδικασία ελέγχου· τα 4ετή αναπτυξιακά προγράµµατα, αλλά και η εφαρµογή της αξιολόγησης, προωθούν την αξιοκρατία, τη διαφάνεια, την πρόοδο. Η καθηγητική αυθαιρεσία περιορίζεται, ενώ µπαίνει πια στην τελική ευθεία η Συνταγµατική αναθεώρηση για τη δυνατότητα ίδρυσης µη κρατικών πανεπιστηµίων. Το ελληνικό πανεπιστήµιο εξελίσσεται, προς όφελος όλων των φοιτητών… Χρέος µας είναι πια να στηρίξουµε την εξέλιξη!

Kάθε 4 χρόνια έχουµε µία επιπλέον ηµέρα. Ας την αφιερώσουµε λοιπόν στον απολογισµό της προηγούµενης τετραετίας και στον προγραµµατισµό της επόµενης

4ETH ANAΠΤΥΞΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Κάθε ίδρυµα είναι πλέον υποχρεωµένο να καταρτίζει και να δηµοσιοποιεί ένα πλάνο τετραετίας στο οποίο θα αναγράφονται οι στόχοι που θέτει προς υλοποίηση στο διάστηµα αυτό... Η “λάθος” διανοµή των πόρων, οι “αδυναµίες” των ιδρυµάτων να βελτιώσουν την υλικοτεχνική υποδοµή τους, θα πρέπει πλέον να αιτιολογούνται. Σε συνδυασµό µε την ύπαρξη του Γραµµατέα του ΑΕΙ, αλλά και την αρχή της αξιολόγησης, είναι ένα µέτρο προς την κατεύθυνση του πιο ολοκληρω-
µένου ελέγχου της λειτουργίας των ΑΕΙ. Κάθε φορολογούµενος πολίτης έχει δικαίωµα
να γνωρίζει τον τρόπο µε τον οποίο ένα ίδρυµα εκµεταλλεύεται τους πόρους του, αλλά και τις στοχεύσεις αυτού...

”Ηθελα να δουλέψω ως φύλακας πανεπιστηµιακού χώρου, αλλά δεν έγινα δεκτός, γιατί δεν είχα ειδικευτεί στην... πυρόσβεση και την... αντιµετώπιση µολότωφ”
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚO ΑΣΥΛO

Το πανεπιστηµιακό άσυλο, είναι µία θεµελιώδης έννοια, για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών στους πανεπιστηµιακούς χώρους η οποία όµως έχει εδώ και χρόνια χάσει τον αρχικό της προσανατολισµό.
Το πανεπιστηµιακό άσυλο έχει µετατραπεί από άσυλο ιδεών σε άσυλο ενεργειών. Πλήθος παράνοµων πράξεων λαµβάνουν καθηµερινά χώρα εντός των πανεπιστηµιακών χώρων, ενώ οι αρχές πλέον έχουν αποδειχθεί ανήµπορες να αντιδράσουν.
Πρόταση της ∆ΑΠ-Ν∆ΦΚ από την περασµένη δεκαετία, η οποία αποτέλεσε αυτούσια και κοµµάτι του νέου νόµου, ήταν η αναδιαµόρφωση του νοµικού πλαισίου για το πανεπιστηµιακό άσυλο: Η επιτροπή ασύλου η οποία έχει να συγκληθεί σε ΑΕΙ από το 1991, αντικαθίσταται από το πρυτανικό συµβούλιο το οποίο είναι 5µελές και δύναται να αποφασίζει µε απλή πλειοψηφία 3/5. Σε περίπτωση που το πρυτανικό συµβούλιο δεν µπορέσει να συγκληθεί και να λάβει απόφαση, τα µέλη του εκπίπτουν της ιδιότητάς τους. Ελπίζουµε ότι εικόνες σαν κι αυτές του παρελθόντος, όταν καιγόταν η παλιά πρυτανεία του ΕΜΠ και η πυροσβεστική δεν µπορούσε να εισέλθει γιατί... δεν είχε άδεια, θα αποτελέσουν γρήγορα µία απλή ανάµνηση...

Καθηγητές και εκδοτικοί οίκοι έχουν κέρδος για κάθε ανατύπωση των συγγραµµάτων που εκδίδουν.
Πιστεύει κάποιος ακόµα πως δεν υπάρχουν συµφέροντα πίσω από το καθεστός του ενός συγγράµµατος;
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ

Οι Έλληνες φοιτητές, µε βάση τον προηγούµενο νόµο-πλαίσιο 1268/82, δεν είχαν τη δυνατότητα να προµηθεύονται για κάθε µάθηµα το σύγγραµµα της αρεσκείας τους. Συγγράµµατα κακογραµµένα ή επιστηµονικά απαρχαιωµένα πολλές φορές, ήταν ο “εργαλείο” που τους παρείχε το πανεπιστήµιό τους προκειµένου να σπουδάσουν. Είναι προφανές πως η ύπαρξη του ενός συγγράµατος ανά µάθηµα, εξυπηρετούσε συγκεκριµένα συµφέροντα (καθηγητών, εκδοτικών οίκων, κτλ). Σε καµία περίπτωση όµως δεν εξυπηρετούσε τα συµφέροντα όλων των φοιτητών που πρακτικά θα έπρεπε να ανατρέξουν αλλού προκειµένου να µελετήσουν. Φυσικά, το ποια συµφέροντα εξυπηρετεί το καθεστός του ενός συγγράµµατος και ποια όχι δεν προκαλεί καµία έκπληξη. Αυτό που σίγουρα όµως προκαλεί έκπληξη είναι η στάση των “προοδευτικών”
δυνάµεων του φοιτητικού κινήµατος που τάσσονται κατά του πολλαπλού συγγράµµατος: αυτοί ποια συµφέροντα εξυπηρετούν άραγε???

“Η δωρεάν διανοµή πανεπιστηµιακών συγγραµµάτων γίνεται στο βάθος”

“Τα βοηθήµατα βρίσκονται στα υπόλοιπα ράφια και οι τιµές τους αναγράφονται στην πίσω σελίδα. Υπάρχει φυσικά και έκπτωση για τους φοιτητές”

ΠΟΛΛΑΠΛΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ


Με βάση το νέο νόµο - πλαίσιο 3549/07, κάθε Σχολή υποχρεούται να καταρτίσει λίστα παρεχόµενων συγγραµµάτων ανά µάθηµα, µεταξύ των οποίων κάθε φοιτητής θα µπορεί να προµηθεύται δωρεάν όποιο αυτός επιθυµεί και κρίνει ότι ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες του. Αυτό αποτελεί προφανώς και το σηµαντικότερο βήµα για την ενίσχυση του πραγµατικά δωρεάν χαρακτήρα των συγγραµµάτων µας. Οι περισσότεροι από εµάς έχουµε αρκετές φορές επισκεφτεί το βιβλιοπωλείο προκειµένου να προµηθευτού'B5ε επιπλέον βοηθητικά βιβλία για τα µαθήµατά µας, καθότι το σύγγραµµα που µας παρείχε η Σχολή είτε ήταν κακογραµµένο, είτε δεν κάλυπτε τις ανάγκες µας. Το έξοδο αυτό αναµένεται πλέν να περιοριστεί δραστικά, καθότι όλοι µας θα έχουµε πλέον τη δυνατότητα να επιλέξουµε το πιο ολοκληρωµένο σύγγραµµα καθιστώντας έτσι περιττή τη χρήση οποιουδήποτε βοηθήµατος. Παράλληλα, ο ανταγωνισµός θα πιέσει επιτέλους και τους συγγραφείς των υπάρχοντων συγγραµµάτων να τα βελτιώσουν και να τα εκσυγχρονίσουν...

Πιστεύει κάποιος ότι είναι πολύ µικρός για να κρίνει αυτά που κρίνουν το δικό του µέλλον;;; Οι φοιτητές έχουµε λόγο!
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Η εσωτερική αξιολόγηση είναι η διαδικασία κατά την οποία οι ίδιοι οι φοιτητές καλούµαστε -µέσω ερωτηµατολογίων- να κρίνουµε τους καθηγητές µας ως προς το διδακτικό και ερευνητικό τους έργο, αλλά και το ίδρυµά µας ως προς τις υλικοτεχνικές υποδοµές και το πρόγραµµα σπουδών που παρέχει. Τα αποτελέσµατα των ερωτηµατολογίων δηµοσιοποιούνται, ώστε τόσο οι διδάσκοντες, όσο και οι διδασκόµενοι να έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν τη συνολική άποψη των φοιτητών για ζητήµατα που τους απασχολούν. Η εφαρµογή της εσωτερικής αξιολόγησης εδώ και πολλά χρόνια στις χώρες του εξωτερικού έχει δείξει ότι είναι το σηµαντικότερο κριτή- ριο για την κρίση των διδασκόντων από το ίδρυµά τους και παράλληλα το σηµαντικότερο µέσο πίεσης που διαθέτουν οι φοιτητές ώστε να µπορεί η φωνή τους να ακούγεται. Με βάση το νόµο που έχει ψηφιστεί για την αξιολόγηση, η εσωτερική αξιολόγηση συντονίζεται σε κάθε ίδρυµα από την ΜΟνάδα ∆Ιασφάλισης Ποιότητας, ενώ ανά τµήµα από τις ΟΜάδες Εσωτερικής Αξιολόγησης. Οι ΟΜΕΑ, φροντίζουν ώστε τα ερωτηµατολόγια να συµπληρωθούν από όσο το δυνατόν περισσότερους φοιτητές, ώστε το δείγµα να είναι αντικειµενικότερο. Η ΜΟ∆ΙΠ, συλλέγει τα ερωτηµατολόγια και σε ετήσια βάση συντάσσει έκθεση πεπραγµένων. Τα πορίσµατα της έκθεσης παίρνει µετά η Επιτροπή Εξωτερικής Αξιολόγησης...

Υπάρχουν καθηγητές που δουλεύουν και καθηγητές που... µας δουλεύουν. Είναι δυνατόν η πολιτεία να τους αντιµετωπίζει το ίδιο;;;
ΕξΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Η Εξωτερική Αξιολόγηση είναι µία διαδικασία που πραγµατοποιείται ανά τετραετία και έχει ως στόχο την καταγραφή των αναγκών και των ελλείψεων κάθε ιδρύµατος αλλά παράλληλα και τον έλεγχο πιθανής κακοδιαχείρισης των διατειθέµενων πόρων. Η Εξωτερική Αξιολόγηση, επιτελείται -µε βάσητο νόµοαπό την Επιτροπή Εξωτερικής Αξιολόγησης. Αυτή, παίρνει τα πορίσµατα της έκθεσης που συντάσσεται από τη ΜΟ∆ΙΠ (Εσωτερική Αξιολόγηση) και µε βάση αυτά, αλλά και άλλα ακαδηµαϊκά κριτήρια, καταγράφει τις ανάγκες και τις ελλείψεις και θέτει τους στόχους που πρέπει να έχει πραγµατοποιήσει το πανεπιστήµιο µέχρι τον επόµενο έλεγχο, σε τέσσερα χρόνια.
Η διαδικασία αυτή, πραγµατοποιείται αποκλειστικά για τη βελτίωση του πανεπιστηµίου και των υποδοµών του, αλλά και για τον έλεγχο των καθηγητών και της διαχείρισης των χρηµάτων σε κάθε ίδρυµα. Είναι σαφές πως αν κάποιος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από την αξιολόγηση των πανεπιστηµίων, αυτός σίγουρα είναι ο απλός φοιτητής. Είναι µία διαδικασία που σε καµία περίπτωση δεν έχει ως στόχο την κατάταξη ων ιδρυµάτων. Η αξιολόγηση δεν είναι απαραίτητη για να δούµε ποιο ίδρυµα είναι καλύτερο, είναι απαραίτητη όµως για να γίνει το κάθε ίδρυµα καλύτερο...

Ο ανταγωνισµός στις περισσότερες χώρες θεωρείται πηγή βελτίωσης και ανάπτυξης... Στην Ελλάδα βέβαια οι “προοδευτικές” δυνάµεις θεωρούν ότι κάτι τέτοιο µπορεί να βλάψει όσους... κάθονται

ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

Η ύπαρξη µη κρατικών πανεπιστηµίων θεωρείται αυτονόητη έννοια στον υπόλοιπο προηγµένο κόσµο. Όπως και σε όλους τους τοµείς, έτσι και στην παιδεία είναι ο ανταγωνισµός η κινητήριος δύναµη για τη διαρκή βελτίωση των κρατικών και µη υπηρεσιών.
Στην περίοδο που διανύουµε, το δηµόσιο πανεπιστήµιο προσπαθεί πλέον να µπει σε τροχιά απαλλαγής από τις πληγές του παρελθόντος. Η παράλληλη λειτουργία των µη κρατικών πανεπιστηµίων, µέσα σε ένα αυστηρό νοµικό πλαίσιο συνεχούς αξιολόγησης θα µπορέσει ασφαλώς να αποτελέσει ένα σηµαντικό µοχλό πίεσης για τη συνεχή αναβάθµιση και του δηµοσίου πανεπιστηµίου. Επιπλέον, θα πρέπει να καταρριφθεί ένας µύθος, ότι η ύπαρξη µη κρατικών πανεπιστηµίων βοηθά τους εύπορους Έλληνες. Είναι προφανές ότι αν κάποιος µπορεί να ευνοηθεί, αυτοί είναι οι φτωχότεροι πολίτες, καθότι οι εύποροι διατηρούσαν πάντα τη δυνατότητα να σπουδάσουν στο εξωτερικό, αν δεν κατάφερναν να εισαχθούν στη σχολή της προτίµησής τους. Θεωρούµε πως έχει φτάσει η ώρα οι πολιτικές δυνάµεις να αναλάβουν τις ευθύνες τους: η αναθεώρηση του άρθρου 16 του Συντάγµατος είναι πια επιτακτική ανάγκη. Η στρατηγική για την παιδεία είναι ζήτηµα εθνικό, στο οποίο δε χωρούν µικροκοµµατικές σκοπιµότητες...
Είµαστε η τρίτη χώρα στον κόσµο στην εκροή φοιτητών στο εξωτερικό σε απόλυτα νούµερα και φυσικά πρώτοι σε αναλογία µε τον πληθυσµό µας... Μήπως θα πρέπει να αναζητήσουµε επιτέλους τα αίτια στο ίδιο το εκπαιδευτικό µας σύστηµα;;;
ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Η ζήτηση στην Ελλάδα για µεταλυκειακή εκπαίδευση υπερβαίνει κατά πολυ τις διαθέσιµες θέσεις στα δηµόσια πανεπιστήµια, τη στιγµή που αυτά ήδη δέχονται περίπου διπλάσιο αριθµό φοιτητών από όσους δηλώνουν ότι µπορούν να εκπαιδεύσουν. Παράλληλα, αρκετοί απόφοιτοι λυκείου δεν καταφέρνουν να εισαχθούν στη σχολή της προτίµησης τους. Τα αποτελέσµατα είναι γνωστά: Ένας τεράστιος αριθµός νέων Ελλήνων επιλέγει κάθε χρόνο πανεπιστήµια του εξωτερικού, πολλές φορές αµφιβόλου ποιότητας, ενώ ταυτόχρονα η χώρα µας χάνει πολύ µεγάλη ποσότητα συναλλάγµατος. Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα στον κόσµο στην εκροή φοιτητών σε αναλογία µε τον πληθυσµό της, αλλά αυτό απ’ ότι φαίνεται διόλου προβληµατίζει τις “προοδευτικές” δυνάµεις στη χώρα µας, που προτιµούν είτε για µικροπολιτικούς λόγους, είτε εξαιτίας έµφυτου αρνητισµού, να διαιωνίζουν το µύθο της ιδιωτικοποίησης του δη-µοσίου πανεπιστηµίου. Προτείνουµε την αναθεώρηση του άρθρου 16 και την ίδρυση µη κρα- τικών πανεπιστηµίων, ώστε όλοι οι Έλληνες να µπορούν να σπουδάσουν σε Ελληνικά Πανεπιστήµια, ελεγχόµενα από το Εθνικό Σύστηµα Αξιολόγησης. Τα πανεπιστήµια αυτά, θα µπορέσουν να αποτελέσουν παράλ- ληλα πόλους σηµαντικής οικονοµικής και πολιτιστικής ανάπτυξης για την ελληνική περιφέρεια.

Πιστέψατε ποτέ ότι αδικηθήκατε στη βαθµολόγηση του γραπτού σας και δε βρίσκατε το δίκαιο σας; Πιστέψατε ποτέ ότι είναι άδικο, ανάλογα µε το όνοµά σας η βαθµολόγηση ή τα θέµατα να αλλάζουν άρδην;;;
ΤΡΙΜΕΛΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ

Η καθηγητική αυθαιρεσία είναι ένα φαινόµενο το οποίο –ελλείψει και της αξιολόγησης- δε σπανίζει στο ελληνικό πανεπιστήµιο. Πάρα πολλές οι περιπτώσεις φοιτητών που αδικήθηκαν, ή πίστεψαν ότι αδικούνται από τη διόρθωση του καθηγητή τους, αλλά ποτέ δε δικαιώ- θηκαν. Παράλληλα, πάρα πολλές είναι και οι περιπτώσεις όπου η βαθµολόγηση φοιτητών στο ίδιο µάθηµα διαφοροποιείται ραγδαία ανάλογα µε το τµήµα ή κλιµάκιο στο οποίο αυτοί ανήκουν και του καθη-
γητή που διδάσκει σε αυτό. Ο νέος νόµος-πλαίσιο 3549/07, δίνει τη δυνατότητα σε όποιο φοιτητή αποτύχει τρεις φορές στην εξέταση ενός µαθήµατος και πιστεύει ότι αδικείται από τον καθηγητή να εξεταστεί από τριµελή εξεταστική επιτροπή, στην οποία δε µετέχει ο συγκεκριµένος καθηγητής, ύστερα από γραπτό του αίτηµα στη γραµµατεία της σχολής. Ένα ακόµα εργαλείο είναι στη διάθεση των φοιτητών, αλλά και του πανεπιστηµίου ολόκληρου στην κατεύθυνση της πλήρους διαφάνειας στην εκπαιδευτική διαδικασία...

Οι προαιρετικές ενδιάµεσες εξετάσεις, οι απαλλακτικές εργασίες, η πρακτική άσκηση είναι έννοιες αυτονόητες σε όλες τις υπόλοιπες χώρες Στην Ελλάδα κάποιοι εξακολουθούν να τις αποκαλούν “εντατικοποίηση των σπουδών”

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
Είναι γνωστό σε όλους µας ότι οι εξετάσεις αποτελούν την περίοδο µεγαλύτερης πίεσης για τους περισσότερους φοιτητές. Παράλληλα όµως αποτελούν και ένα µέσο πιστοποίησης κάποιων απαραίτητων γνώσεων το οποίο πολλές φορές µπορεί να αποδειχθεί ανακριβές. Στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες δίνονται δυνατότητες σε κάθε φοιτητή να απαλλαγεί από την εξέταση κάποιων µαθηµάτων, εάν έχει καταβάλει έναν απαιτούµενο φόρτο εργασίας κατά τη διάρκεια του εξαµήνου, ο οποίος να πιστοποιεί τις γνώσεις του πάνω στο γνωστικό αντικείµενο του µαθήµατος. Οι φοιτητές δύνανται να ασχοληθούν µε την εκπόνηση απαλλακτικών εργασιών, την πρακτική άσκηση, ή και να συµµετάσχουν σε περισσότερες της µίας, προφορικές ή γραπτές ενδιάµεσες εξετάσεις. Οι διαδικασίες αυτές αποτελούν ασφαλέστερο κριτήριο απόκτησης πιο βαθιάς γνώσης για κάθε φοιτητή, ενώ παράλληλα δίνουν και ερέθισµα για την ανάπτυξη της δηµιουργικότητας και την εντονότερη ενασχόλησή του µε το µάθηµα. Προτείνουµε τη θεσµοθέτηση εναλλακτικών µορφών εξέτασης· οι Έλληνες φοιτητές θα πρέπει να πάψουν να χαρακτηρίζονται από το σκονάκι, την παπαγαλία και τη στιγµιαία, ξερή αποστήθιση θεωρητικών γνώσεων... Έχουµε -όχι άδικα- χαρακτηριστεί ως γενιά της µεταρρύθµισης. Και οπωσδήποτε οφείλουµε να είµαστε περήφανοι γι’ αυτό. Το πανεπιστήµιο αλλάζει και εγκαταλείπει σιγά σιγά τα βάρη του παρελθόντος... Το κατεστηµένο υποχωρεί έναντι στην ορµή των ανθρώπων που ζητούν ποιότητα, έλεγχο, διαφάνεια... Γνωρίσαµε ένα ελληνικό πανεπιστήµιο δέσµιο πολλών
προβληµάτων. Γι’ αυτό σίγουρα δεν είµαστε υπεύθυνοι... Η δίψα µας όµως για κάτι νέο, η θέληση και η επιµονή µας για κάτι καλύτερο, δικαιώθηκε: Το πρώτο βήµα, η αλλαγή στους νόµους ήρθε- µένει τώρα το επόµενο -και δυσκολότερο: η αλλαγή της νοοτροπίας όλων µας. Και αυτό θα πρέπει να θεωρηθεί ευθύνη µας. Έχουµε βαθιά συνείδηση του ρόλου µας: Αποτελούµε
αδιάσπαστο κοµµάτι µίας αλυσίδας φοιτητών µέσα στα χρόνια, που διεκδικούσαν και διεκδικούν το δικαίωµα για ένα καλύτερο ελληνικό πανεπιστήµιο. Οι προηγούµενες γενιές, επιτέλεσαν το ρόλο τους: έζησαν επίσης ένα πανεπιστήµιο µε προβλήµατα δεν είδαν καµία αλλαγή να πραγµατοποιείται, µας κληροδότησαν όµως µία πλούσια κληρονοµιά θέσεων και ιδεών. Είµαστε η γενιά που επιτέλους είδε, άκουσε, συµµετείχε και ώθησε στην αλλαγή. Αιτήµατα χρόνων, έφτασαν πλέον στην υλοποίηση. Ευθύνη µας είναι πλέον να ενηµερωθούµε και να ενηµερώσουµε, να αποκτήσουµε την παιδεία για να αφοµοιώσουµε την αλλαγή. Και αυτό θα είναι το κληροδότηµά µας στις γενιές που θα ‘ρθουν...

Γιατί µπορεί να µην είµαστε υπεύθυνοι για ό,τι παραλάβαµε, είµαστε όµως σίγουρα υπεύθυνοι για ό,τι αφήσουµε...
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #66 on: April 08, 2008, 01:03:29 am »

Η καραμέλα έχει πικρή γεύση για σάς έτσι? Πονάει?

Φαντάζομαι όχι περισσότερο από μια χαμένη ζωή....
αλά δεν σκοπεύω να επεκταθώ στο θέμα αυτό, γιατί είναι αρκετά ιερό για να συζητιέται στα πλαίσια κομματικού ξεκατινιάσματος.

Στα παρακάτω σου απάντησα προσωπικά με 3 εκτενέστατα πόστ (από κάτω από το 1ο σου πόστ) στα οποία πήρα ώς απάντηση σιγή ιχθύος  Lips Sealed
Logged
Johnny English
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 5981


i know nothing


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #67 on: April 08, 2008, 02:21:40 am »

Με κάνετε να ντρέπομαι που έκανα "κήρυγμα" στον nikolayev για εκείνο το ποστ στην 1η σελίδα.. Πραγματικά.. τώρα μοιάζει με επιστημονικό δοκίμιο μπροστά στις απαντήσεις που ακολούθησαν..

Sorry nikolayev..
Logged
digitally cursed
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 237


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #68 on: April 08, 2008, 09:20:43 am »

@mechanical_wind

Οταν σου μιλησα για τα διδακτρα ειπες να αφησουμε το "ενδοξο παμακ".
Τιτλος του τοπικ: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.

Ποια ειναι η θεση της ενδοξης δαπ πανω σε αυτο?
Logged
digitally cursed
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 237


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #69 on: April 08, 2008, 09:36:33 am »

@mechanical_wind

Quote
4ETH ANAΠΤΥΞΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Κάθε ίδρυµα είναι πλέον υποχρεωµένο να καταρτίζει και να δηµοσιοποιεί ένα πλάνο τετραετίας στο οποίο θα αναγράφονται οι στόχοι που θέτει προς υλοποίηση στο διάστηµα αυτό... Η “λάθος” διανοµή των πόρων, οι “αδυναµίες” των ιδρυµάτων να βελτιώσουν την υλικοτεχνική υποδοµή τους, θα πρέπει πλέον να αιτιολογούνται. Σε συνδυασµό µε την ύπαρξη του Γραµµατέα του ΑΕΙ, αλλά και την αρχή της αξιολόγησης, είναι ένα µέτρο προς την κατεύθυνση του πιο ολοκληρω-
µένου ελέγχου της λειτουργίας των ΑΕΙ. Κάθε φορολογούµενος πολίτης έχει δικαίωµα
να γνωρίζει τον τρόπο µε τον οποίο ένα ίδρυµα εκµεταλλεύεται τους πόρους του, αλλά και τις στοχεύσεις αυτού...

Ο φορολογουμενος θα πληρωνει... Ο Γραµµατέας του ΑΕΙ (manager) θα φροντιζει οι επιχειρησεις να εκμεταλλευονται τις ερευνες. Θα πληρωνουμε εμεις για προσωπικο και υποδομη και τιποτα δεν θα γυρναει σε μας, καθως δεν θα μπορουμε να δουμε καποια λεπτομερεια της ερευνας. Ισως μας αφησουν να βλεπουμε τον τιτλο...
Βεβαια αν δεν πουλησουμε ερευνα θα αξιολογηθουμε ασχημα... Το θελει κανεις αυτο?

Κοιτα να δεις και μια συμπτωση που βρηκα! Με το ασυλο διακινησης ιδεων δεν μπορει να γινει κατι τετοιο...
Logged
digitally cursed
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 237


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #70 on: April 08, 2008, 09:51:11 am »

@mechanical_wind

Quote
ΜΗ ΚΡΑΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Η ύπαρξη µη κρατικών πανεπιστηµίων θεωρείται αυτονόητη έννοια στον υπόλοιπο προηγµένο κόσµο. Όπως και σε όλους τους τοµείς, έτσι και στην παιδεία είναι ο ανταγωνισµός η κινητήριος δύναµη για τη διαρκή βελτίωση των κρατικών και µη υπηρεσιών.
Στην περίοδο που διανύουµε, το δηµόσιο πανεπιστήµιο προσπαθεί πλέον να µπει σε τροχιά απαλλαγής από τις πληγές του παρελθόντος. Η παράλληλη λειτουργία των µη κρατικών πανεπιστηµίων, µέσα σε ένα αυστηρό νοµικό πλαίσιο συνεχούς αξιολόγησης θα µπορέσει ασφαλώς να αποτελέσει ένα σηµαντικό µοχλό πίεσης για τη συνεχή αναβάθµιση και του δηµοσίου πανεπιστηµίου. [...]

DIPLOMA in ELECTRICAL/ELECTRONIC ENGINEERING απο το ελληνοβρετανικο εξ ολοκληρου στην Ελλαδα... http://193.92.78.126/bhc/di_engprg.htm

Μαντεψε ποσα χρονια ειναι... Λογω "ανταγωνισμου" ειναι 2 χρονια.
Και επειδη φανταζομαι οτι σε ενδιαφερει η καρεκλα και η υπογραφη μαλλον θα εχεις δυσκολο ανταγωνισμο...
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #71 on: April 08, 2008, 10:18:13 am »

Ετσι ετσι δαπιτες. Πειτε μας τα υπολοιπα πλεονεκτηματα των αποψεων σας. Πραγματικα οσο πιο πολυ μιλατε τοσο περισσοτερο εκτιθεστε. Παρτε παραδειγμα απο την προεδραρα σας και μην μιλατε καθολου.

Οσο για την ατακα: "αμφισβητεις τα link μου", ενταξει, ο ανθρωπος δινει ρεστα.

Να δωσω και εγω λινκ

http://www.pisteuoume_ston_ekswghino_theo.com για να αποδειξω οτι υπαρχουν εξωγηινοι.

Πραγματικα τραγικοι. Και τα ασυστολα ψεμματα ακομα πιο τραγικα.

Το ΠΑΜΑΚ ειναι απεξω κουκλα απο μεσα πανουκλα. Ειναι ενα παεπιστημιο το οποιο ανηκει στην κυριολεξια στην ΔΑΠ. Αυτοι αλωνιζουν, κανουν οτι θελουν, κανονιζουν μεταπτυχιακα και ιστοριες. Ειναι η σηψη προσωποποιημενη.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
digitally cursed
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 237


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #72 on: April 08, 2008, 10:49:21 am »

Quote from: Aurelius on April 08, 2008, 10:18:13 am
Ετσι ετσι δαπιτες. Πειτε μας τα υπολοιπα πλεονεκτηματα των αποψεων σας. Πραγματικα οσο πιο πολυ μιλατε τοσο περισσοτερο εκτιθεστε. Παρτε παραδειγμα απο την προεδραρα σας και μην μιλατε καθολου.

Τι μου θυμησες τωρα... Κανουμε την, μαλλον ρητορικη, ερωτηση στο υπευθυνο της δαπ σε μια συνελευση, "Ξες τι ειναι το ΑΕΠ ?" Βεβαια αυτο για να πουμε την δευτερη ερωτηση "Αφου περιλαμβανονται και οι ιδιωτικες δαπανες αν πληρωσουμε διδακτρα θα αυξηθουν οι δαπανες για την παιδεια ως ποσοστο του ΑΕΠ". Αυτο σε απαντηση στη θεση της δαπ να αυξηθει η χρηματοδοτηση στο x% του ΑΕΠ.

Και απανταει επι λέξη: "ΑΕΠ ειναι αυτο... που δινει το υπουργειο... για την παιδεια" .
Επομενη ερωτηση: "Μα καλα δεν ξες τι ειναι ΑΕΠ ?"
Απαντηση: "ΑΕΠ ειναι αυτο... [μεγαλη παυση] που δινει το κρατος για την παιδεια"

Καλυτερα να μασας παρα να μιλας...
« Last Edit: April 08, 2008, 10:51:54 am by digitally cursed » Logged
digitally cursed
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 237


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #73 on: April 08, 2008, 11:09:36 am »

@mechanical_wind

Αν δεν κανω λαθος εισαι μηχανολογος... Για να μην τρεχεις Αθηνα μπορεις να πετακτεις στην Καμαρα να αγορασεις ενα διετες πτυχιο. Οχι τπτ αλλο, απλα για να μην μπερδευεσαι αλλο με αυτο το "μπουρδελο".

http://www.medcollege.edu.gr/
Logged
Fenix
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 581


Α μπλου


View Profile
Re: Φοιτητικές Εκλογές 9/4/08 Θέσεις Δ.Α.Π. - Ν.Δ.Φ.Κ.
« Reply #74 on: April 08, 2008, 11:13:20 am »

Εγώ θυμάμαι το άλλο κορυφαίο με τα ΔΑΠιτάκια να ψηφίζουν εναλλακτικό πλαίσιο για να ανοίξει η σχολή. Βέβαια όταν μετά τους έλεγες απολιτίκ και καραγκιόζηδες σου λέγανε α μπλά, μπλού, μπλί  8) . Φοβερή παράταξη πραγματικά. Τα μέλη της πρέπει να είναι υπερήφανα.
Logged

TΕΜΠΕΛΑΡΙΑ-ΚΟΠΡΙΤΕΙΣΙΟΝ
Κατάληψη για πάντα!Κατάληψη στα πάνταGood evening London, i would introduse myself but truth to tell, i do not have a  name , you can call me "V". Since mankind's dawn, a handfull of opressors have accepted responsibility over our lives that we should have accepted for ourselves.By doing so they took our power, by doing nothing, we gave it away.We've seen where their way leads, through camps and wars, towards the slaughterhouse.In anarchy there is another way.With anarchy,from rubble comes new life, hope reinstated.They say anarchy's dead, but you see...reports of my death were...exaggerated.Tomorrow Downing Street will be destroyed, tonight you must choose what comes next,lives of our own, or return to chains, choose carefully, and so adieu.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...