• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 22:22:06 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 22:22:06 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 56
Guests: 619
Total: 675
Dimos Bachlas
StratosTzavlopoulos
Papakas
akoil
cchristodoulou
Δημήτρης Γκαγκανάκης
mprait
Chrisapostol
mgrivab
prodrom0s
Tsikalis
hacky
kyrlef
Jim4
kakousios
Papadopoulosthanos
vpoug
manos_diakakis
Axilleas_Nt
Psycher
kzmekos
thaliatsk
stavros0201
etsaroue
Μακαρονοτέρας
Getpwned
sassi
Vharitou
iliaskou
iliazark
elio
gkirgkirs
micelethe
georgeb
Giannis Masterio
chris123
fatseas
Σοφιστικέ Κοτόπουλο
jim1313
Mr Sax
maariaa_7
Asozou
asimomyti
vasilis saitis
kerfy
George_RT
epapatsa
tinidou
dimopana
Nekt
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Εκδηλώσεις - Ημερίδες > ΣΦΗΜΜΥ (Moderators: PolarBear, tzortzis) > 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!  (Read 6704 times)
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« on: February 14, 2008, 23:02:32 pm »

Λοιπόν, όπως πολλοί θα ξέρετε, φέτος θα ξαναγίνει το πανελλήνιο συνέδριο φοιτητών ΗΜΜΥ στην Αθήνα, Παρασκευή - Σάββατο 18-19/4...

Έλεγα να δούμε αν υπάρχει από τώρα κάποιο ενδιαφέρον, από κάποιους που θέλουν να κατέβουν σίγουρα, μήπως καταφέρουμε να οργανωθούμε λίγο για μαζική κάθοδο!

Εντελώς ανεπίσημα...

 Smiley
« Last Edit: February 14, 2008, 23:06:30 pm by corina » Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
akis
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 4005


View Profile
Απ: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #1 on: February 15, 2008, 01:47:30 am »

Δηλώνω το ενδιαφέρον μου
Logged
eddie
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 766


Αντρέα γύρνα πίσω!


View Profile WWW
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #2 on: February 15, 2008, 01:55:57 am »

Quote from: akis on February 15, 2008, 01:47:30 am
Δηλώνω το ενδιαφέρον μου
Logged

Nothing ever changes when we pray...


Baile Átha Cliath, beimid ar ais!!!
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #3 on: February 15, 2008, 02:01:14 am »

Quote from: akis on February 15, 2008, 01:47:30 am
Δηλώνω το ενδιαφέρον μου

ναι κ απο εμας  Smiley  (2-3 άτομα τουλάχιστον)
Logged
crystal
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2503



View Profile
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #4 on: February 15, 2008, 09:06:21 am »

Και μεεεεις! Hello αλλοι 5-6..
Logged
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #5 on: February 15, 2008, 11:19:34 am »

μέσα - αν και θεωρώ ότι θα οργανωθούμε καλύτερα μετά την επόμενη βδομάδα για ευνόητους λόγους.... Tongue
Logged
Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #6 on: February 15, 2008, 11:22:46 am »

Ενδιαφέρον ακούγεται... Smiley

Μήπως υπάρχει κανένα επίσημο site για το συνέδριο;
Logged

Αγόρι
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 504

βλὰξ ἄνθρωπος ἐπὶ παντὶ λόγῳ ἐπτοῆσθαι φιλεῖ


View Profile
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #7 on: February 15, 2008, 11:41:09 am »

για δες εδω http://sfhmmy.ntua.gr/ Smiley
Logged

Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #8 on: February 15, 2008, 13:44:21 pm »

Ευχαριστώ Smiley

Δηλώνω κι εγώ το ενδιαφέρον μου...
Logged

corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #9 on: February 15, 2008, 15:17:20 pm »

τσακ τσουκ 10 άτομα...αυτά είναι!! 8)
ΘΑ οργανωθούμε φέτος ιδιαιτέρως....

Να θυμίσω για όποιον ενδιαφέρεται (ιδιαίτερα φαντάζομαι κάποια παιδιά για τη διπλωματική τους ή για εργασίες) ότι υπάρχει και call for papers, δηλαδή αίτηση συμμετοχής στο συνέδριο όχι ως ακροατής, αλλά ως εισηγητής, για να παρουσιάσουν τις εργασίες τους!

Για περισσότερες πληροφορίες στο site που δόθηκε παραπάνω! Οι υπόλοιποι θα κατεβούμε ως ακροατές, αλλά πάλι καλό είναι να δηλώσουμε συμμετοχή, ώστε τα παιδιά κάτω στην Αθήνα να μπορούν να υπολογίσουν πάνω - κάτω τα άτομα που θα παρακολουθήσουν το συνέδριο και επίσης να έχουν αρκετά αντίγραφα από τα πρακτικά!
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
λήθη
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1935



View Profile
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #10 on: February 15, 2008, 16:05:12 pm »

count me in Smiley
Logged
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #11 on: February 15, 2008, 20:19:24 pm »

Δηλώνω κι εγώ το ενδιαφέρον μου! Ακούγεται καταπληκτικό...
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
ippocrates9
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 659


Make Love, Not War...


View Profile
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #12 on: February 15, 2008, 20:28:25 pm »

Δηλώνω κι εγώ ενδιαφέρον... Αν καταφέρω να τακτοποιήσω κάτι αθλητικές υποχρεώσεις, θα είμαι 100% σίγουρος!
« Last Edit: February 15, 2008, 20:54:02 pm by ippocrates9 » Logged
pierrekif
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1099



View Profile
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #13 on: February 15, 2008, 21:01:47 pm »

Πέρσυ κατεβήκαμε και ήταν μια πολύ καλή εμπειρία!! Smiley
Φέτος λοιπόν πάλι εκεί θα είμαστε..(ελπίζω να μην δουλεύω..  Tongue)
Logged

Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΣΦΗΜΜΥ - Εκδήλωση ενδιαφέροντος!
« Reply #14 on: February 15, 2008, 21:56:20 pm »

Quote from: pierrekif on February 15, 2008, 21:01:47 pm
Πέρσυ κατεβήκαμε και ήταν μια πολύ καλή εμπειρία!! Smiley
Φέτος λοιπόν πάλι εκεί θα είμαστε..(ελπίζω να μην δουλεύω..  Tongue)

Φέτος θα είναι καλύτερη η οργάνωση... Wink  Suspicious
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...