• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:36:16 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 23:36:16 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[Today at 22:46:54]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426677
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 57
Guests: 104
Total: 161
mayia psarikoglou
HlektrikhPatata
menelaras
dimitrisblioumis
Yamal
aachmet
mavropan
Elliot Alderson
valco08
estoimea
3rdDegreeBurn
iliaskou
theofr
natavhoo
mariaxalk
jojos
nikolakys
DemetriosL
Nekt
cealexop
ΦΙδανης Αριστοτελης
Arakapas
Pitkal
Ulmo
Saint_GR
valentini
LelisNiko
geo66
chriskazakos
itsikou
Nikos_313
efthmakr
pxanthob
balligeorgia
DimStyl
evgns
vpoug
thaliatsk
akoil
Zaxarenia
ELEF
Billyskotsikas
tasos gourd
themis01
angelomp
chaniotism
Gaspard
thpanousis
Δημητρης Αξιμιωτης
andreassifo
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Ιστορία (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 17 Go Down Print
Author Topic: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων  (Read 35104 times)
aliakmwn
Guest
Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« on: February 07, 2008, 17:36:59 pm »

Τροφη για προβληματισμο...........



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 
Μετά από την πρόσφατη απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κυρίας Μαριέττας Γιαννάκου εφεξής στο μάθημα της 3ης Λυκείου θα διδάσκεται η Ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού. Η απόφαση αυτή της κυρίας Υπουργού είναι σωστή, όπως κάθε λαός έτσι και ο Ποντιακός έχει το δικαίωμα συλλογικής μνήμης σε ότι αφορά την ιστορία του.
            Ο σκοπός του κυρίου Γεωργίου Παρχαρίδη, Προέδρου της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΠΟΕ), είναι βέβαια εντελώς διαφορετικός. Σκοπός του κυρίου Προέδρου δεν είναι να υπηρετήσει την συλλογική μνήμη του Ποντιακού Λαού, σκοπός του είναι το να προωθήσει με τον τρόπο αυτό την υπόθεση της λεγόμενης Γενοκτονίας των Ποντίων.
Για τον σκοπό αυτό ο κύριος Πρόεδρος αναφέρει συγκεκριμένα τα εξής: «Η άγνοια σκοτώνει», «Μια συγνώμη που ζητάμε από την Τουρκία». Εκείνο που δεν μας λέει ο κύριος Παρχαρίδης είναι το ποιος θα ζητήσει συγνώμη για τα εγκλήματα που διέπραξε η Μειονότητα των Ελλήνων Ποντίων (που συνολικά ανέρχονταν γύρω στο 25% του συνολικού πληθυσμού του Πόντου) ενάντια στους αμάχους Τούρκους Ποντίους και στον τουρκικό στρατό.
Ο κύριος Πρόεδρος εμφανίζει συμπτώματα σοβαρότατης ιστορικής αμνησίας, αυτό όμως δεν απαλλάσσει τους Πόντιους, και πιο συγκεκριμένα τους τουρκόφωνους Μπαφραλήδες, από τα φοβερά εγκλήματα που διέπραξαν ενάντια στον άμαχο τουρκικό πληθυσμό του Πόντου.
Κατά την διάρκεια του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου ορισμένοι Βλάχοι της Πίνδου και μερικοί σλαβόφωνοι Μακεδόνες της ανατολικής Μακεδονίας συνεργάστηκαν με τα ιταλικά και τα βουλγαρικά στρατεύματα κατοχής, παρά το ότι ήταν Έλληνες υπήκοοι.
Μετά τον πόλεμο οι άνθρωποι αυτοί δικάστηκαν και καταδικάστηκαν για εσχάτη προδοσία, κυρίως για τα εγκλήματα που διέπραξαν εναντίον αμάχων Ελλήνων.
Από τα στοιχεία της κατωτέρω επιστολής διαπιστώνεται ότι και οι Μπαφραλήδες Πόντιοι διέπραξαν τα ίδια ακριβώς εγκλήματα που διέπραξαν ορισμένοι Βλάχοι της Πίνδου και ορισμένοι σλαβόφωνες Μακεδόνες της Δράμας, δεν θα πρέπει λοιπόν να ζητήσουν  και αυτοί τουλάχιστον συγνώμη από τους Τούρκους, πράγμα που απαιτεί μόνο από τους Τούρκους ο κύριος Παρχαρίδης;
 

 
   Ο  ΘΟΡΥΒΟΣ  ΣΧΕΤΙΚΑ  ΜΕ  ΤΗΝ  ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ  ΤΩΝ  ΠΟΝΤΙΩΝ
                                 
                                   Δρ Γεώργιος  Νακρατζάς
                                      Ιατρός – Συγγραφέας
 
                                                 Ρότερνταμ Ολλανδίας 4 Ιουλίου 2004

 
Τα τελευταία χρόνια ακούγονται εκκωφαντικοί θόρυβοι αναφορικά με την υποτιθέμενη  Γενοκτονία που υπέστησαν το 1922 οι Έλληνες της Ιωνίας και του Πόντου  από τους Τούρκους.       
Σχετικά με την Γενοκτονία των Ελλήνων της Ιωνίας ευτύχημα αποτέλεσε το γεγονός ότι, έστω και την τελευταία στιγμή, ο Πρωθυπουργός της χώρας κύριος Σημίτης απέσυρε από το εθνικό τυπογραφείο το διάταγμα, που είχε ήδη υπογραφεί από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, σύμφωνα με το οποίο θα καθιερώνονταν μια συγκεκριμένη ημερομηνία ως επέτειος της λεγόμενης Γενοκτονίας.

            Όσον αφορά την Γενοκτονία των Ποντίων ο εκκωφαντικός αυτός θόρυβος εξακολουθεί να συνεχίζεται προερχόμενος από εκείνη την μερίδα των Ποντίων, οι οποίοι στην πλειοψηφία τους αποτελούνται από άκρως εθνικιστικά στοιχεία και οι οποίοι σε ένα σημαντικό ποσοστό είναι επαγγελματίες πατριώτες.
Δυστυχώς μέχρι σήμερα ουδείς ειδήμων ασχολήθηκε αντικειμενικά με την ιστορική ανάλυση της άλλης πλευράς της αλήθειας, στο θέμα του ελληνισμού του Πόντου. 
            Η επιχειρηματολογία των εθνικιστών Ποντίων, σε σχέση με αυτά που υπέφερε ο Ποντιακός λαός από το 1915 έως το 1924, αναφέρεται πράγματι σε πολλές αλήθειες, ταυτόχρονα όμως δεν διστάζει να χρησιμοποιεί μισές αλήθειες, να αποκρύπτει άλλες αλήθειες, και να διαδίδει πολλά ψεύδη.   
            Από κοινωνικής και πολιτικής σκοπιάς το πιο αναληθές κατασκεύασμα είναι η θεωρία του λεγόμενου επαναστατικού αγώνα προς απελευθέρωση του Πόντου από τον τουρκικό ζυγό και την εγκαθίδρυση μιας ελληνικής Ποντιακής Δημοκρατίας.
Θεωρητικά ο ορισμός απελευθέρωση έχει ρεαλιστικό περιεχόμενο μόνο όταν αφορά σε μια σχετικά μεγάλη εδαφική περιοχή όπου η φίλια εθνική ομάδα αποτελεί την πληθυσμιακή πλειοψηφία. Στην προκειμένη περίπτωση ο ελληνικός πληθυσμός των τριών νομών ή Βιλαετίων  του Πόντου αποτελούσε μια σημαντική, μια μικρή ή μια εντελώς ασήμαντη μειοψηφία.
Τα στατιστικά στοιχεία, που  αφορούν στο έτος 1912, προέρχονται από τον  καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών Σωτηριάδη. Τα στοιχεία αυτά υιοθέτησε και χρησιμοποίησε η κυβέρνηση του Ελευθερίου Βενιζέλου στις διάφορες διεθνείς συνδιασκέψεις, προς υποστήριξη των εθνικών επιδιώξεων, (5).   
Λεπτομερώς στο νομό, δηλαδή στο Βιλαέτι, της Τραπεζούντας οι Έλληνες ανέρχονταν στο 25.9% του συνολικού πληθυσμού, συγκεκριμένα οι Τούρκοι αριθμούσαν  957.866 άτομα ενώ οι Έλληνες ανέρχονταν μόνο σε 353.533.
Στον νομό ή Βιλαέτι της Κασταμονής ο ελληνικός πληθυσμός ανερχόμενος στο  2,5%  του πληθυσμού αποτελούσε στατιστικά μια αριθμητικά ασήμαντη εθνική ομάδα και τέλος στο νομό ή Βιλαέτι της Σεβάστειας (Σίβας) οι Έλληνες ανέρχονταν στο 8.9% του πληθυσμού.
Εάν ο αγώνας για την απελευθέρωση του Πόντου, όπως τον ονομάζουν οι εθνικιστές, είχε τυχόν επιτυχία αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνο με την στρατιωτική κυριαρχία της ελληνικής μειοψηφίας πάνω στην γιγαντιαία τουρκική πλειοψηφία, βέβαια η κυριαρχία αυτή αναγκαστικά θα συνοδεύονταν από την εγκαθίδρυση μιας στυγνής δικτατορίας, όπως την δοκιμάσαμε στην Ελλάδα, με τον καταδικασθέντα για εσχάτη προδοσία Παπαδόπουλο.
Η εθνικιστική αγωγή του ελληνικού πληθυσμού του Πόντου, η οποία τελικά απέβη και η αιτία της καταστροφής του, πραγματοποιήθηκε σταδιακά μέσω του  μειονοτικού ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος της Τραπεζούντας.
Η εθνικιστική λοιπόν αυτή προπαγάνδα άρχισε το 1870, με κλασσικό παράδειγμα την εργασία του Σ. Ιωαννίδη, δάσκαλου στο Φροντιστήριο της Τραπεζούντας, οπότε ο εν λόγω δάσκαλος δημοσίευσε το βιβλίο του με τον τίτλο «Ιστορία και Στατιστική της Τραπεζούντας και της Γύρω περιοχής».
Στο έργο αυτό αναφέρονται ιστορικά ψεύδη με κλασικό παράδειγμα το εξής κείμενο του : …. Κατά την εποχή του φιλέλληνα Μιθριδάτη ΣΤ! (63 π.Χ) εκατομμύρια κατοίκων της Ελλάδας πλημμύρισαν τη Μικρά Ασία, φέρνοντας την ελληνική φυλή στον Πόντο.
Σε άλλο σημείο ο ίδιος συγγραφέας αναφέρει.. Γιατί, ο Μιθριδάτης αυτός, που έγινε ο έκτος κατά σειρά βασιλιάς του Πόντου μετά τον πρώτο Μιθριδάτη, ο οποίος όμως ήταν μεν Πέρσης στην καταγωγή αλλά στρατηγός και φίλος του Μ.Αλεξάνδρου, (3, σελ 20).
Η μετανάστευση εκατομμυρίων Ελλήνων στον Πόντο το 63 π.χ είναι αποκύημα της φαντασίας του συγγραφέα, με σκοπό να παρουσιάσει την μη ελληνική ασιατική καταγωγή των Ποντίων ως αρχαιοελληνική, το δε γελοιωδέστερο είναι η αναφορά στον Μ.Αλέξανδρο ο οποίος είχε πεθάνει 50 χρόνια πριν από την ανακήρυξη του Μιθριδάτη Α! σαν βασιλιά του Πόντου.
Ακόμη και σήμερα οι Πόντιοι εθνικιστές παρουσιάζουν κατά έναν ανεπίτρεπτο τρόπο το έργο του Ιωαννίδη ως μια σοβαρή βιβλιογραφική πηγή, η οποία μεταλαμπαδεύεται  στα παιδιά, τα οποία βέβαια παιδιά δεν είναι σε θέση να ασκήσουν μια οποιαδήποτε  κριτική.     
            Όσον αφορά τις  πράξεις που αναφέρονται σε αυτήν την εργασία, σχετικά με το λεγόμενο Απελευθερωτικό Αντάρτικο του Πόντου, αυτές προέρχονται από 
συγγράμματα Ποντίων εθνικιστών και από δημοσιεύσεις της βιβλιοθήκης της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών Θεσσαλονίκης, μια Εταιρεία η οποία άνετα μπορεί να χαρακτηρισθεί ως το προπύργιο του ελληνικού εθνικισμού στην Βόρεια Ελλάδα.
Στρατιωτική δράση του ποντιακού αντάρτικου έλαβε χώρα σε δύο περιοχές του Πόντου και μάλιστα στη Μπάφρα της Σαμψούντας,  και στη Σάντα της ορεινής Τραπεζούντας.
Συγκεκριμένα στη Μπάφρα μετά το 1914, έτος έναρξης του πρώτου παγκοσμίου πολέμου, εμφανίστηκαν χριστιανοί λιποτάκτες του τουρκικού στρατού ή ανυπότακτοι, οι οποίοι επιβίωναν με ληστείες ζώων και τροφίμων, προσβάλλοντας κυρίως τουρκικά χωριά.
Στα εθνικιστικά βιβλία περιγράφεται απαγχονισμός ορθοδόξων λιποτακτών ως μια συστηματική προσπάθεια εξόντωσης του ελληνικού στοιχείου, γεγονός ψευδές.
Στο άκρως εθνικιστικό σύγγραμμα του Βαλαβάνη αναφέρεται επί λέξει το εξής κείμενο: Τούρκοι λιποτακτήσαντες τριακοντάκις απηγχονίζοντο ομού με Χριστιανούς αδήλωτους, (2 σελ 63).
Δηλαδή η τιμωρία για το παράπτωμα της λιποταξίας ή ανυποταξίας αφορούσε τόσο τους Τούρκους λιποτάκτες όσο και τους Έλληνες, σε περίοδο δε πολέμου εφαρμόζο- νταν σε όλα τα κράτη της Ευρώπης.
            Το πραγματικό αντάρτικο άρχισε μόλις το 1916, όταν οι Ρώσοι κατέλαβαν την πόλη της Τραπεζούντας μεταφέροντας το ρωσο-τουρκικό πολεμικό  μέτωπο στην περιοχή της Τραπεζούντας.
Οργανωτής του ελληνικού αντάρτικου ήταν ο «στρατηγός» Γερμανός Καραβαγγέλης ο οποίος ήρθε στην Σαμψούντα το 1908 ως μητροπολίτης.
Τα κατορθώματά του αυτά τα περιγράφει στα απομνημονεύματά του ο αιμοσταγής αυτός ιερωμένος με το εξής κείμενο : «Αυτές τις μικρές και άτακτες στην αρχή ομάδες άρχισα να οργανώνω σε τακτικά και αξιόμαχα ανταρτικά σώματα με την μακρά πείρα που είχα αποκτήσει απ΄τον αγώνα μας στην Μακεδονία. Τα σώματα αυτά πολλαπλα- σιάστηκαν. Κι αφού απέκτησαν άξιους κι εμπειροπόλεμους αρχηγούς που ο ίδιος τους έδινα το χρίσμα, εξελίχθηκαν σε πραγματικά στρατιωτικά σώματα που είχε το καθένα υπό την προστασία του και την απόλυτη δικαιοδοσία του, ένα τμήμα της επαρχίας», (1 σελ 227).
Μετά την δημιουργία των ανταρτικών σωμάτων με χρήματα και πολεμοφόδια που πήρε ο μητροπολίτης από τους Ρώσους, τα εξαπέλυσε να προσβάλουν  τον τουρκικό στρατό στα μετόπισθέν του, την στιγμή κατά την οποίαν οι Τούρκοι πολεμούσαν τον ρωσικό στρατό στο μέτωπο της Τραπεζούντας.
Οι ταλαίπωροι Μπαφραλήδες αντάρτες, το πλείστον τουρκόφωνοι και αναλφάβητοι, έπεσαν στην παγίδα του αιμοσταγούς αυτού παπά χωρίς να αναλογιστούν τις συνέπειες του λεγόμενου απελευθερωτικού αγώνα, δηλαδή δεν συνειδητοποίησαν καν το τι θα απογίνονταν αυτοί μετά το τέλος του πολέμου, όταν ο μεν παπάς θα εξαφανιζόταν για να σωθεί, όπως και έγινε , αυτοί όμως  θα παρέμεναν.
Το ότι δεν έμειναν στον Πόντο οι Μπαφραλήδες το χρωστούν στην κυβέρνηση του  Ελευθερίου Βενιζέλου η οποία τους ανάγκασε μαζί με τους άλλους πρόσφυγες να έρθουν στην Ελλάδα βάσει της συνθήκης της Λοζάννης, σύμφωνα με την οποία η ανταλλαγή των πληθυσμών ήταν υποχρεωτική, πράγμα το οποίο, σύμφωνα με την βιβλιογραφία, επεδίωκε ο Βενιζέλος από το 1915.
Ένα κάποιο ελαφρυντικό των Μπαφραλήδων ανταρτών για τις πράξεις τους ήταν ότι δεν είχαν επικοινωνία με τον έξω κόσμο, όντας έρμαιοι των πληροφοριών που τους έδινε ο αιμοσταγής μητροπολίτης. Οι αντάρτες, ή τουλάχιστον οι ηγέτες  των ανταρτών, δεν θα μπορούσαν καν να φαντασθούν ότι μετά  το πόλεμο θα πάθαιναν  αυτά που έπαθαν το 1945-46 στην Ελλάδα εκείνοι οι σλαβόφωνοι Μακεδόνες ή λατινόφωνοι Βλάχοι, οι οποίοι κατηγορήθηκαν από την ελληνική κυβέρνηση για εσχάτη προδοσία και εκτελέσθηκαν. Ο λόγος που το ελληνικό κράτος κατηγόρησε για εσχάτη προδοσία την προαναφερθείσα  μερίδα των υπηκόων του, δηλαδή τους σλαβόφωνες Μακεδόνες και Βλάχους, ήταν ο ίδιος λόγος για τον οποίον και η τουρκική κυβέρνηση κατηγόρησε για εσχάτη προδοσία τους χριστιανούς αντάρτες της Μπάφρας και της Σάντας, οι οποίοι ήταν τούρκοι υπήκοοι. Οι αντάρτες του Πόντου συντάχθηκαν  κατά την διάρκεια του πολέμου με τα εχθρικά κατοχικά στρατεύματα της Ρωσίας, καταπολέμησαν τον στρατό του κράτους του οποίου ήταν υπήκοοι, καταπιέζοντας και σκοτώνοντας αλλόθρησκους συμπολίτες τους.
            Σε αντίθεση με την εγκληματική δράση του Καραβαγγέλη οι Έλληνες της περιοχής της Τραπεζούντας δεν υπέφεραν σχεδόν τίποτε κατά την δύσκολη αυτή περίοδο. Το ότι στην Τραπεζούντα δεν μάτωσε ούτε μύτη την εποχή αυτή οφείλονταν σε δύο παράγοντες. Ο πρώτος παράγοντας ήταν ότι οι Τραπεζούντιοι είχαν την τύχη να έχουν ως ποιμενάρχη τον Χρύσανθο Φιλιππίδη, ένα ποιμενάρχη που ήταν λαμπρό παράδειγμα ανθρωπισμού, ο οποίος αργότερα έγινε Αρχιεπίσκοπος πάσης Ελλάδος. Ο δεύτερος και σπουδαιότερος παράγοντας ήταν ότι το πολιτιστικό επίπεδο των κατοίκων της Τραπεζούντας το οποίο ήταν υψηλό.
Ο άκρως εθνικιστής Βαλαβάνης περιγράφει στο σύγγραμμα του τους Τραπεζούντιους με το εξής κείμενο : Οι Έλληνες της Τραπεζούντας, άνθρωποι του εμπορίου και της επιστήμης, δεν έχουν τόσον ανεπτυγμένον το αίσθημα του ακράτου ενθουσιασμού, ο οποίος χαρακτηρίζει τους λοιπούς Έλληνες Ποντίους ….. Υπό την πίεσιν της αναμνήσεως τόσων φρικιαστικών γεγονότων των Αρμενίων και περισσότερον χαλιναγωγημένοι εις τας εθνικάς εκδηλώσεις, δέχονται τον Ελληνικόν Ερυθρόν Σταυρόν, χωρίς συγκλονιστικούς θορύβους, και προκαλούν με την τοιαύτην σώφρονα στάσιν των, την ευλαβή των Τούρκων προς την Ανατολήν πολιτείαν, ευθύς εξ αρχής., (2 σελ 76).
Ο μητροπολίτης Τραπεζούντας Χρύσανθος δεν μιμήθηκε τον Καραβαγγέλη ούτε δημιούργησε αντάρτικα σώματα στην περιοχή του, αντιθέτως το 1916, κατά την διάρκεια της ρωσικής κατοχής της Τραπεζούντας, προστάτεψε τους Τούρκους από την εκδικητική μανία των Αρμενίων και τις υπερβάσεις των Ελλήνων. Εκτός αυτού ο Χρύσανθος δημιούργησε συσσίτια για τους άπορους Τούρκους Πρόσφυγες και αργότερα όταν οι σουλτανικές αρχές  επέστρεψαν στην Τραπεζούντα αναγνώρισαν τις υπηρεσίες  του  και τον παρασημοφόρησαν.
Όσον αφορά τις αναμνήσεις των Τραπεζούντιων σχετικά με τα φρικιαστικά γεγονότα των Αρμενίων αυτές αναφέρονται στα τρομερά συμβάντα  του Βαν. Συγκεκριμένα κατά την διάρκεια του πρώτου παγκοσμίου πολέμου και διαρκούντων των μαχών ανάμεσα στο τουρκικό και στο ρωσικό στρατό στον Καύκασο, στην περιοχή της λίμνης του Βαν, που βρίσκονταν πίσω από τις γραμμές του τουρκικού στρατού, εξερράγη τον Φεβρουάριο του 1915 αρμενική επανάσταση.
Στις 17 Μαΐου 1915 οι Αρμένιοι επαναστάτες υποχρέωσαν την μικρή τουρκική φρουρά να εγκαταλείψει την πόλη, και αφού ανακήρυξαν την Αρμενική Δημοκρατία του Βαν,  έβαλαν φωτιά στον τουρκικό τομέα της πόλης φονεύοντας σε τρεις μέρες 30.000 αμάχους Τούρκους.  Στις 22 Ιουλίου 1915 ο τουρκικός στρατός ανακατέλαβε την πόλη φονεύοντας για εκδίκηση 20-25.000 Αρμενίους, (2, σελ 81).       
Παρόμοια εγκλήματα Γενοκτονίας που διέπραξαν οι Έλληνες αντάρτες στον Πόντο, αφορούσαν κυρίως στην Σάντα και στην Πάφρα.
Ο πληθυσμός των επτά χωριών της Σάντας αποτελούνταν από σκληροτρά- χηλους ορεσίβιους και ταυτόχρονα ιδιαίτερα φιλοπόλεμους χριστιανούς, οι οποίοι ήταν εγκαταστημένοι σε ένα οροπέδιο ύψους 2.500 μέτρων όντας ανέκαθεν οπλισμένοι. Όταν το 1916 η περιοχή της Σάντας περιήλθε προσωρινά στην κυριαρχία του ρωσικού στρατού οι Σανταίοι εκδηλώθηκαν με ενθουσιασμό υπέρ των κατοχικών ρωσικών στρατευμάτων, επιτιθέμενοι σε γειτονικά τουρκικά χωριά.
Το 1920 το τουρκικό κράτος προσέφερε αμνηστία στους Σανταίους, τους όρους της οποίας, όπως αναφέρεται, παραβίασαν οι ίδιοι οι Σανταίοι, αρνούμενοι κάθε συμβιβασμό (1,σελ 373).   
            Εκεί που χύθηκαν ποταμοί αίματος ήταν η περιοχή ης Μπάφρας και αυτό κάτω από την πατρική καθοδήγηση του Γερμανού Καραβαγγέλη, κύριο συντελεστή της εξαχρείωσης των ηθών του τοπικού πληθυσμού, τόσο ελληνικού όσο και του τουρκικού.
Χαρακτηριστικά θα αναφερθούν ορισμένα μόνο από τα επεισόδια, τα οποία χαρακτή- ριζαν την συμπεριφορά των χριστιανών Μπαφραλήδων απέναντι στους μουσουλμά- νους συντοπίτες τους, με τους οποίους ζούσαν για αιώνες ειρηνικά.
Κάτω από την εγκληματική καθοδήγηση του Καραβαγγέλη οι χριστιανοί άρχισαν να πυκνώνουν  τις τάξεις των ανταρτών χτυπώντας πισώπλατα τον τουρκικό στρατό και ληστεύοντας κυρίως τουρκικά χωριά, για να μπορέσουν να επιβιώσουν.
Λόγω των πράξεων αυτών ο τουρκικός στρατός άρχισε στην περιοχή της Μπάφρας το κυνήγι εναντίον των ανταρτών, οι οποίοι τον Απρίλιο του 1917, για να γλιτώσουν την καταδίωξη των Τούρκων, κατέφυγαν σε μια σπηλιά, γνωστή ως σπηλιά της Παναγίας, κοντά στο χωριό Οτ Καγιά το οποίο βρίσκονταν στους πρόποδες του βουνού Νεπιέν Νταγ.
Οι αντάρτες αριθμούσαν  80 άτομα και είχαν μαζί τους περίπου 700 γυναικόπαιδα, τα τουρκικά στρατεύματα κυρίεψαν τη σπηλιά, σκότωσαν τους τραυματισμένους αντάρτες και κακοποίησαν τους άμαχους.
Δύο χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα στις 15 Αυγούστου 1919  ανήμερα του πανηγυριού της Παναγίας του Οτ Καγιά 12.000 αντάρτες συνοδευόμενοι και αυτή την φορά από τα γυναικόπαιδα τους, για να παραπλανήσουν τους Τούρκους, επιτέθηκαν την νύχτα στην γειτονική τουρκική κωμόπολη Τσασούρ όπου διέπραξαν σοβαρές  εγκληματικές πράξεις με θύματα όχι μόνο ένοπλους Τούρκους αλλά και άοπλους συμπατριώτες τους. Συγκεκριμένα οι χριστιανοί σκότωσαν 1000 στρατιώτες, 400 γυναικόπαιδα και έκαψαν 400 σπίτια, εκτός αυτού τραυμάτισαν 800 στρατιώτες, χωροφύλακας και αμάχους, (1 σελ 410).
Επικεφαλής αυτού του εγκλήματος Γενοκτονίας εναντίον του τουρκικού πληθυσμού  ήταν ο Επίσκοπος Μπάφρας Ζήνωνας Αγριτέλης, δεξή χέρι του  Καραβαγγέλη. Λόγω της τρομερής καταστροφής η κωμόπολη έμεινε ακατοίκητη για πολλά χρόνια.
            Επειδή γίνεται συνεχής αναφορά στις πράξεις Γενοκτονίας που διέπραξαν οι Τούρκοι εναντίον των Ελλήνων στον Πόντο, παρασιωπώντας συστηματικά τις εγκληματικές πράξεις των Ελλήνων ανταρτών, θα αναφερθούμε μόνο σε ένα τμήμα αυτών των  εγκλημάτων, όπως τα παρουσιάζει στην εργασία του ο εθνικιστής Πόντιος συγγραφέας Ανθεμίδης.
Ο εν λόγω συγγραφέας στο κεφάλαιο του βιβλίου του με τον τίτλο Επαναστατική τρομοκρατία – Αντίποινα των Ελλήνων κατά του τουρκικού πληθυσμού αναφέρεται συν τοις άλλοις και στα εξής : Το Δεκέμβριο του 1922, οι Έλληνες αντάρτες επιτέθηκαν κατά των Τούρκων ατάκτων τσετέδων και πυρπόλησαν σε μια μόνο επιχείρηση οκτώ τουρκοχώρια ………….Στο πέρασμα λοιπόν των ελληνικών ανταρτικών συγκροτημάτων, ερημώνονταν στην κυριολεξία τα τουρκικά χωριά. Τα αντίποινα των ανταρτών εναντίον των αμάχων τουρκικών πληθυσμών, ήταν σύμφωνα με το δίκαιο του πολέμου και μάλιστα με το δίκαιο του ανταρτοπολέμου της εποχής εκείνης.
Σε άλλο σημείο ο ίδιος συγγραφέας αναφέρεται επίσης στα εξής :
… Οι κύριες πηγές για την επιμελητεία τους ήταν πλέον τα τουρκοχώρια……Το Σεπτέμβριο 200 περίπου αντάρτες κυρίεψαν το τουρκικό χωριό Σιβασλή, το οποίο είχε 150 οικογένειες και το έκαψαν ολοκληρωτικά, αφού πήραν 200 ζώα και τρόφιμα, μετά πέντε μέρες κυρίεψαν το χωριό Κουτετί με 70 οικογένειες , στη συνέχεια το χωριό Ταϊπλί με 50 οικογένειες και το χωριό Κάρογλαρ…………………………….
Μετά από ανάπαυλα είκοσι μερών 500 Έλληνες αντάρτες και 1000 άοπλοι κυρίεψαν το Σεχρί, που είχε 600 οικογένειες, πήραν όλα τα ζώα και τα τρόφιμα με την βοήθεια των αμάχων και έκαψαν το χωριό………………………….. Αστραπιαία μαθεύτηκε στα λιμέρια των βουνών του Πόντου ότι τραυματίστηκε ο καπετάνιος. Έτρεξαν όλοι μαζί κοντά του να τον περιποιηθούν. Στο χωριό Τσαμιλήκιοϊ, ύστερα από διαταγή του ίδιου του καπετάνιου, οι αντάρτες ως αντίποινα δεν άφησαν τίποτε όρθιο, (1, σελ 340).
Το παράξενο είναι ότι ακόμα και κατά την εποχή μας ορισμένοι Πόντιοι συγγραφείς περιγράφουν  με υπερηφάνεια τα εγκλήματα γενοκτονίας του διέπραξαν οι Πόντιοι αντάρτες. Ταυτόχρονα οι Πόντιοι εθνικιστές καταδικάζουν με θορυβώδη και ταυτόχρονα υστερικό τρόπο τα εγκλήματα  Γενοκτονίας που διέπραξε η τουρκική πλευρά  απαιτώντας διεθνή αναγνώριση Γενοκτονίας, χωρίς φυσικά να ζητούν συγνώμη από τους Τούρκους για παρόμοια εγκλήματα που έκανε η δική μας πλευρά.
            Όπως φαίνεται στους επαγγελματίες αυτούς πατριώτες ούτε στιγμή  δεν πέρασε από το μυαλό το να ζητήσουν και οι δύο πλευρές συγνώμη για το κακό που έκανε η μία στην άλλη, κοιτώντας πλέον όχι στο παρελθόν αλλά στο μέλλον.   
Οι πληροφορίες αυτές προσφέρονται κυρίως στην ελληνική νεολαία και ιδιαίτερα στην ελληνική νεολαία ποντιακής καταγωγής, ώστε ακούγοντας και μια άλλη άποψη να βγάλει τα δικά της συμπεράσματα.             
     
 
Βιβλιογραφία     
 
1)   Ανθεμίδης, Α,Σ., (1998): Τα Απελευθερωτικά Στρατεύματα του Ποντιακού
        Ελληνισμού (Ανταρτικά Σώματα στον Πόντο) 1912-1924,
        Εκδόσεις Ευσταθίου Γ. Γιαλτουρίδη, Κατερίνη.
2)  Βαλαβάνης, Γ,Κ., (1925): Σύγχρονος Γενική Ιστορία του Πόντου,
   Επανέκδοση 1995, Εκδόσεις Αφων Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη.       
3)  Ιωαννίδης, Σ., (1870): Ιστορία και Στατιστική της Τραπεζούντας και της Γύρω
             Περιοχής, Επανέκδοση 1988, Εκδόσεις Αφων Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη.   
4)  Νακρατζάς, Γ., (2001): Η ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ
             Η ιμπεριαλιστική ελληνική πολιτική του 1922 και η Μικρασιατική Καταστροφή
             Εκδόσεις Μπατάβια, Θεσσαλονίκη.
5)  Sotiriadis,  G., (1918): Am ethnological map illustrating Hellenism in the Balkan 
« Last Edit: February 07, 2008, 17:39:10 pm by aliakmwn » Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #1 on: February 07, 2008, 18:16:18 pm »

Χωρίς να το έχω διαβάσει, για τον κ. Δρ Γεώργιος  Νακρατζάς ακούγονται διάφορα.
Μια Google αναζήτηση θα σας πεισει. Αμφιλεγόμενο πρόσωπο.


Όσο για τις γενοκτονίες aliakmwm άσε να μας τα πουν αυτοί που τα έχουν ζήσει, και όχι ο κ. Νακρατζάς o οποίος και ζει εκτός Ελλάδας και μάλλον δεν έχει ιδέα περί ελληνικής πραγματικότητας. (ακόμα δεν ξέρουμε τι ρόλο βαράει)


Η άλλη σκοπιά: http://www.pontos.gr/default.asp?CatID=270&lang=gr



Κάτι τέτοια κείμενα εξοργίζουν τους μετριοπαθείς και τους μετατρέπουν σε "εθνικιστές" (sic).



Logged
aliakmwn
Guest
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #2 on: February 07, 2008, 18:55:26 pm »

Quote from: anonymous-root on February 07, 2008, 18:16:18 pm
Χωρίς να το έχω διαβάσει,

Η όποια αντιπαραθεση μαζι σου σταματαει εδω. Smiley
Αφου δεν το εχεις διαβασει, και δεν ξερεις τι λεει, δεν μπορεις να εχεις αποψη για το ιδιο το κειμενο.

Quote from: anonymous-root on February 07, 2008, 18:16:18 pm
για τον κ. Δρ Γεώργιος  Νακρατζάς ακούγονται διάφορα.
Μια Google αναζήτηση θα σας πεισει. Αμφιλεγόμενο πρόσωπο.

Το κειμενο δεν μιλαει για τον κυριο Δρ. Νακρατζας αλλα για ενα ιστορικο γεγονος με μεγαλη πολιτικη σημασια.
Ακομα και εμμισθος πρακτορας της τουρκικης (ή οποιας αλλης) αντικατασκοπειας να ηταν ο συγγραφεας, δεν φτανει αυτο για να καταδικασεις ενα κειμενο του.

Quote from: anonymous-root on February 07, 2008, 18:16:18 pm
Κάτι τέτοια κείμενα εξοργίζουν τους μετριοπαθείς και τους μετατρέπουν σε "εθνικιστές" (sic).

Αυτο σημαινει πως οι "μετριοπαθεις" δεν ειναι καθολου "μετριοπαθεις" αλλα υποκριτες του κερατα, φασισταραδες καμουφλαρισμενοι πισω απ' την "μετριοπαθεια" - αρα και πολυ πιο επικινδυνοι απ' τους δεδηλωμενους εθνικιστες.


Anyway, δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο ενα κειμενο.
Logged
alien
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 2



View Profile
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #3 on: February 07, 2008, 18:59:01 pm »

Ο θεός αν έκουεν τα σκυλία στούδα θα έβρεχεν
Logged
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #4 on: February 07, 2008, 18:59:45 pm »

Quote from: aliakmwn on February 07, 2008, 18:55:26 pm
Quote from: anonymous-root on February 07, 2008, 18:16:18 pm
Χωρίς να το έχω διαβάσει,

Η όποια αντιπαραθεση μαζι σου σταματαει εδω. Smiley
Αφου δεν το εχεις διαβασει, και δεν ξερεις τι λεει, δεν μπορεις να εχεις αποψη για το ιδιο το κειμενο.

Προφανώς, δεν έχω σκοπό να μπλέξω σε συζήτηση  Cheesy  Smiley



Quote from: aliakmwn on February 07, 2008, 18:55:26 pm

Quote from: anonymous-root on February 07, 2008, 18:16:18 pm
για τον κ. Δρ Γεώργιος  Νακρατζάς ακούγονται διάφορα.
Μια Google αναζήτηση θα σας πεισει. Αμφιλεγόμενο πρόσωπο.

Το κειμενο δεν μιλαει για τον κυριο Δρ. Νακρατζας αλλα για ενα ιστορικο γεγονος με μεγαλη πολιτικη σημασια.
Ακομα και εμμισθος πρακτορας της τουρκικης (ή οποιας αλλης) αντικατασκοπειας να ηταν ο συγγραφεας, δεν φτανει αυτο για να καταδικασεις ενα κειμενο του.



Δεν καταδικάζω άμεσα, είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός.

Quote from: aliakmwn on February 07, 2008, 18:55:26 pm
Quote from: anonymous-root on February 07, 2008, 18:16:18 pm
Κάτι τέτοια κείμενα εξοργίζουν τους μετριοπαθείς και τους μετατρέπουν σε "εθνικιστές" (sic).

Αυτο σημαινει πως οι "μετριοπαθεις" δεν ειναι καθολου "μετριοπαθεις" αλλα υποκριτες του κερατα, φασισταραδες καμουφλαρισμενοι πισω απ' την "μετριοπαθεια" - αρα και πολυ πιο επικινδυνοι απ' τους δεδηλωμενους εθνικιστες.

Νομίζω ότι υπερβάλλεις.

Quote from: aliakmwn on February 07, 2008, 18:55:26 pm

Anyway, δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο ενα κειμενο.


Τέλος πάντων.  Smiley




Logged
lynx
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 827


Freedom is the right of all sentient beings


View Profile
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #5 on: February 07, 2008, 20:24:13 pm »


Είναι πολύ δύσκολο να χάνεις ένα δικό σου άνθρωπο και για αυτό το λόγω η πλειονότητα
των ανθρώπων θέλουν να εκδικηθούν, "να πάρουν το αίμα τους πίσω"
Αργά ή γρήγορα όμως θα καταλάβουν ότι η βίά το μόνο που μπορεί να φέρει είναι βία...
και εκείνη τη στιγμή πρέπει να έχεις πολύ θάρρος και ασύγκριτη ψυχική δύναμη για να κάνεις πίσω και να σταματήσεις αυτό τον φαύλο κύκλο δολοφονιών...

Αφιερωμένο σε όλους αυτούς που τα κατάφεραν και ελπίζω να αυξηθούν με το χρόνο...
μέχρι να τα καταφέρουμε όλοι μας...


Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky
Imagine all the people
Living for today...


Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too
Imagine all the people
Living life in peace...

You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one


Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man
Imagine all the people
Sharing all the world...


You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will live as one

Logged

if there were in the world today any large number of people who desired their own happiness more than they desired the unhappiness of others, we could have paradise in a few years

70/70
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #6 on: February 07, 2008, 22:44:02 pm »

με υπερκάλυψε ο lynx  NotWorthy
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των πον`
« Reply #7 on: February 08, 2008, 02:40:02 am »

Αρκετά πληροφοριακό το κείμενο.
Είναι κάποια πράγματα που καταλαβαίνεις ότι έτσι έπρεπε να είναι, αλλά οι άλλοι δε σου λένε τίποτε γι'αυτά.

Δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά. Και πάντα στην δράση υπάρχει αντίδραση. Η ανάλυση της δράσης ή της αντίδρασης γίνεται από την αιτία. Η αξιολόγηση γίνεται από το αποτέλεσμα. Αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχουν περάσει τόσα χρόνια... Μπορεί να κρίνει κανείς μόνο βάσει συγκεκριμένης ιδεολογικής κατεύθυνσης. Βρίσκω σωστό να μην επηρεάζουν τη σημερινή πολιτική οι μοντέρνες θεάσεις του παρελθόντος εκείνου που έχει χάσει τους εν ζωή εκπροσώπους του.

Πρέπει να ξέρουμε το παρελθόν, τουλάχιστον ό τι διασώθηκε από αυτό, αλλά θέλει δυνατή κρίση και ανθρωπισμό για να γνωρίσουμε το μέλλον.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Megawatt
Guest
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των πον`
« Reply #8 on: February 08, 2008, 02:51:06 am »

O ανώνυμος τα πε καλά. Με κάλυψε.

Quote from: alien on February 07, 2008, 18:59:01 pm
Ο θεός αν έκουεν τα σκυλία στούδα θα έβρεχεν
Στούδα μαλλον ειναι τα κοκκαλα, ε?? Grin Grin Grin
Αν εννοεις "σκυλια" κάποιους σαν τον κ. Δρ Γεώργιος  Νακρατζά, τοτε ναι θα διαβάζαμε ότι ναναι
Να σε καλωσορισω εγω αφου δεν το κανουν οι μοντερατορες
Logged
gepeltek
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1564


Paris je t'aime...


View Profile
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #9 on: February 08, 2008, 03:08:18 am »

Για όσους ενδιαφέρονται να διαβάσουν και αλλα παρόμοια βιβλία του συγγραφέως παραθέτω το σχετικό site

http://www.sitemaker.gr/antiethnikistik/page_GREEK_4.htm

Προτείνω το "Η στενή φυλετική συγγένεια των σημερινών Ελλήνων, Βουλγάρων και Εθνικα Μακεδόνων".

Postbus 5159 3008 A.D ROTTERDAM Nederland, είναι η διεύθυνση του Δρ Νακρατζά για όποιον θέλει να επικοινωνήσει μαζί του.

Georgios Nakratzas
Postbus 5159
3008 AD Rotterdam
Nederland
E-meil : g.nakratzas@wxs.nl

Ακόμα και τα διάφορα Βουλγαρο-Σκοπιανο-Τουρκικο εθνικιστικά σαιτ που κυκλοφορούν στο νετ είναι αντιγραφή από τα βιβλία του.

Στην ιστοσελίδα http://www.pontos-genoktonia.gr μπορεί ωστόσο όποιος θέλει να ενημερωθεί για το θέμα.

Από εκέι και πέρα δεν πιστεύω ότι σήμερα, μετά από τόσα χρόνια υπάρχει χώρος για μίσος και εκδίκηση. Οι εγκληματίες έχουν πεθάνει προ πολλού. Η ιστορία όμως δεν ξαναγράφεται. Και οι άνθρωποι που έζησαν την φρίκη αξίζουν την μνήμη μας και τον σεβασμό μας. Το συγκεκριμένο κείμενο ξεπερνάει τα όρια της άθλιας τουρκικής προπαγάνδας και καταλήγει μια φτυσιά στο πρόσωπο του Ανθρώπινου Πόνου.
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #10 on: February 08, 2008, 03:21:12 am »

Quote from: gepeltek on February 08, 2008, 03:08:18 am
Για όσους ενδιαφέρονται να διαβάσουν και αλλα παρόμοια βιβλία του συγγραφέως παραθέτω το σχετικό site

http://www.sitemaker.gr/antiethnikistik/page_GREEK_4.htm

Προτείνω το "Η στενή φυλετική συγγένεια των σημερινών Ελλήνων, Βουλγάρων και Εθνικα Μακεδόνων".

Postbus 5159 3008 A.D ROTTERDAM Nederland, είναι η διεύθυνση του Δρ Νακρατζά για όποιον θέλει να επικοινωνήσει μαζί του.

Georgios Nakratzas
Postbus 5159
3008 AD Rotterdam
Nederland
E-meil : g.nakratzas@wxs.nl

Ακόμα και τα διάφορα Βουλγαρο-Σκοπιανο-Τουρκικο εθνικιστικά σαιτ που κυκλοφορούν στο νετ είναι αντιγραφή από τα βιβλία του.

Στην ιστοσελίδα http://www.pontos-genoktonia.gr μπορεί ωστόσο όποιος θέλει να ενημερωθεί για το θέμα.
Χαίρω πολύ... google is your friend...
Αλλά για ποιο λόγο παρέθεσες τα συγκεκριμένα αποτελέσματα;

Επίσης, μου προξένησε εντύπωση ο τρόπος που έγραψες το παρακάτω:
Quote from: gepeltek on February 08, 2008, 03:08:18 am
Από εκέι και πέρα δεν πιστεύω ότι σήμερα, μετά από τόσα χρόνια υπάρχει χώρος για μίσος και εκδίκηση. Οι εγκληματίες έχουν πεθάνει προ πολλού. Η ιστορία όμως δεν ξαναγράφεται. Και οι άνθρωποι που έζησαν την φρίκη αξίζουν την μνήμη μας και τον σεβασμό μας. Το συγκεκριμένο κείμενο ξεπερνάει τα όρια της άθλιας τουρκικής προπαγάνδας και καταλήγει μια φτυσιά στο πρόσωπο του Ανθρώπινου Πόνου.
Στην πρώτη πρόταση, έχεις βάλει την άρνηση στο πιστεύω, οπότε αναγνωρίζεις το δίκαιο ενός μίσους ή εκδίκησης. Επίσης αναφέρεις τον όρο "εγκληματίες", δηλαδή αποποίηση της πράξης, αναφορά της ιδιότητας μόνο. Τα υπόλοιπα είναι ωραία λογοτεχνικά Smiley
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
aliakmwn
Guest
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #11 on: February 08, 2008, 11:52:12 am »

Quote from: gepeltek on February 08, 2008, 03:08:18 am
Από εκέι και πέρα δεν πιστεύω ότι σήμερα, μετά από τόσα χρόνια υπάρχει χώρος για μίσος και εκδίκηση. Οι εγκληματίες έχουν πεθάνει προ πολλού. Η ιστορία όμως δεν ξαναγράφεται. Και οι άνθρωποι που έζησαν την φρίκη αξίζουν την μνήμη μας και τον σεβασμό μας. Το συγκεκριμένο κείμενο ξεπερνάει τα όρια της άθλιας τουρκικής προπαγάνδας και καταλήγει μια φτυσιά στο πρόσωπο του Ανθρώπινου Πόνου.

Συμφωνω απολυτα. Ουτε και τοτε υπηρχε ομως, απο καμια πλευρα.
Εκεινοι οι εγκληματιες ναι. Αλλα εγκληματιες υπηρχαν και θα υπαρχουν παντα, το θεμα ειναι να προλαβεις το εγκλημα. Και δυστυχως σημερα δεν κανουμε και πολλα προς αυτη την κατευθυνση.
Προφανως, ομως μπορει να αναθεωρηθει και να επανερμηνευθει με χιλιαδες τροπους.
Επισης συμφωνω απολυτα, αλλα διπλα στον ελληνικο ποντιακο λαο βαζω και τον τουρκικο λαο.
Αντιστοιχες φτυσιες για τον ανθρωπινο πονο των τουρκων ειναι και τα "δικα μας" κειμενα που παρουσιαζουν την αληθεια εντελως μονοπλευρα, λες και οι ελληνες ηταν παντα παναγιτσες, δεν εκαναν τιποτα παρα μονο υπεφεραν απο τους αλλους.
Logged
xristoforos_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3049


αλλάζοντας...


View Profile
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #12 on: February 08, 2008, 14:13:00 pm »

Quote
Βλέπεις , φανταστικε και γλυκίτατε αλιάκμωνα τί είδους κείμενα "παρουσιάζουν την αλήθεια εντελώς μονόπλευρα"? Roll Eyes

ma poios eipe oti kapoioi tourkoi kapoioi aggloi/galloi/portogalloi den einai monopleuroi?!

auto pou sou eipe o aliakmonas apla einai oti kai kapoioi ellines einai monopleuroi...
ego pisteuo oti mallon diafoneite se epipedo vathmou...para genikis antilipsis...den mporo na pistepso oti kapoios tharrei oti oi pontioi itan aggeloudia...an aksizan i an itan eksairetika varvaro auto pou tous sinevei...siziteiste to... (an exei noima)...

apo kei kai pera...

opoios pisteuei oti oi ellines, voulgaroi, kai "ethnika makedones" den siggeneuoun....(eidika oi ...pano ap t aulaki)...kalinixta Smiley

ixic_/sorry gia ta greeklish...linux
« Last Edit: February 08, 2008, 14:22:51 pm by xristoforos_ » Logged

βαθειά...
xristoforos_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3049


αλλάζοντας...


View Profile
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #13 on: February 08, 2008, 14:16:45 pm »

aaa...kai kati akoma...

klassikos tropos otan den exeis epixeirimata na aporipseis kapoion....kaneis "epithesi sto ithos tou antipalou"...

mouahahaha....glossa tritis likeiou rulez...

ego ...pou genika simmerizomai tis apopseis tou keimenou...mporo na tou vro polla trota simeia kai ipervoles...
eimai sigouros...oti osoi to ftinete katamoutra xoris na tou dosete eukairia...einai ektos apo to oti sas zorizei...oti apla den kserete ti na apantisete...den mporeite para na to apodexteite...ki autos sas ekneurizei....pragma to opoio fisika den mporeite na omologisete,,,(oute ston euato sas)...kai trexete na krifteite piso apo to tsouvaliasma kai xaraktirismous...

...eipe enas allos eidikos

ixic_
« Last Edit: February 08, 2008, 14:23:53 pm by xristoforos_ » Logged

βαθειά...
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Μια διαφορετικη αποψη για τη γενοκτονια των ποντιων
« Reply #14 on: February 08, 2008, 14:23:26 pm »

Quote from: xristoforos_ on February 08, 2008, 14:13:00 pm

opoios pisteuei oti oi ellines, voulgaroi, kai "ethnika makedones" den siggeneuoun....(eidika oi ...pano ap t aulaki)...kalinixta Smiley


Εννοείται πως έχουν συγγένεια. Αλλά μπορείς να μου ορίσεις τους "εθνικά Μακεδόνες"? Πάντα πίστευα ότι στον ευρύτερο χώρο που ονομάζεται εδώ και πολλούς αιώνες Μακεδονία ζούν πολλά έθνη....
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 17 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...