• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 20:03:50 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
September 17, 2025, 20:03:50 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by ilazarit
[Today at 19:59:41]

Ποιον πάροχο να επιλέξω?
by Katarameno
[Today at 19:16:50]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[Today at 17:16:08]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by chatzikys
[Today at 16:07:13]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by sg31a
[Today at 11:35:11]

Εργασία στην METLEN, Γνώμ...
by ChrisKaloy-Kakou
[Today at 00:51:50]

Συμβάσεις και εταιρείες
by Nikos_313
[September 16, 2025, 23:02:05 pm]

[Στοχαστικά Σήματα και Δι...
by Nikos_313
[September 16, 2025, 22:54:08 pm]

Μέλος του μήνα - Ιούλιος ...
by Katarameno
[September 16, 2025, 19:37:40 pm]

Ευρωμπάσκετ 2025
by Katarameno
[September 16, 2025, 02:46:49 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Katarameno
[September 16, 2025, 01:08:33 am]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[September 15, 2025, 22:10:40 pm]

Users <=22 OR >=222
by Mr Watson
[September 14, 2025, 19:36:18 pm]

[ΑΡΑΓΕ Attack] ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕ...
by Aris★
[September 14, 2025, 14:31:33 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[September 14, 2025, 13:29:36 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by chatzikys
[September 14, 2025, 13:20:18 pm]

Καλός βαθμός στην σχολή
by Σουλης
[September 14, 2025, 13:00:41 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by okan
[September 14, 2025, 03:20:17 am]

Αυνανισμος: Κινδυνοι, προ...
by Nikolaras
[September 13, 2025, 20:57:09 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by mdimitrig
[September 13, 2025, 17:25:47 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10012
Latest: MichelRiemann
Stats
Total Posts: 1428136
Total Topics: 31767
Online Today: 424
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 40
Guests: 195
Total: 235
Petross
Aria10
RogueSoftware
ilazarit
examino
GiorgosSarak
fischer03
filkilkis
manek
Μιχάλης Αβραμίδης
ppoug
koukouletsou
gksp
kouf
michales
stmanzaf
LelisNiko
bax
Kwst@ss_
stnanou
AcDimitri
vpoug
gramniko
akmilios
stefpapa21
Saint_GR
apob
Eirini25
EiriniGeo
lamprosv
Oracle
kriton
Vicky1213!
cealexop
Nikoletta
ggalamat
Apostolospap
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού > Παιχνίδια (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Ομοιοκαταληξίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 43 Go Down Print
Author Topic: Ομοιοκαταληξίες  (Read 67080 times)
DoomGuard
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 884



View Profile
Ομοιοκαταληξίες
« on: January 21, 2008, 20:49:58 pm »

Τα πράγματα είναι απλά ο καθένας μας πρέπει να γράψει μια λέξη
 που να κάνει ομοιοκαταληξία με την προηγούμενη........
Π.Χ   Τασούλα
        Σακούλα
        Καρεκλούλα Tongue
        κ.τ.λ





Όταν βλέπεται πως δεν μπορείτε να βρείτε κάτι κάντε καινούρια αρχή με εντελώς διαφορετική λέξη.......


Αρχίζω εγώ με κάτι εύκολο:             Πράγματα





Have fun.......
« Last Edit: January 21, 2008, 20:53:30 pm by doomguard88 » Logged

Code:
long long ago; /* In a galaxy far far away */

Juventina
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 2912


I' ll take that kiss now...


View Profile
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #1 on: January 21, 2008, 20:54:13 pm »

εμφράγματα....



(έτσι να δώσω μια ώθηση)
Logged

DoomGuard
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 884



View Profile
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #2 on: January 21, 2008, 20:54:54 pm »

Θαύματα






Thx
Logged

Code:
long long ago; /* In a galaxy far far away */

Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #3 on: January 21, 2008, 21:02:13 pm »

Παροράματα
Logged

Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #4 on: January 21, 2008, 21:03:34 pm »

καρφώματα
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Mikros_Nikolas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1088



View Profile
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #5 on: January 21, 2008, 21:04:42 pm »

Δεν μου φαίνεται για ομοιοκαταληξία το καρφώματα...λόγω τόνου!

Τέλος πάντων, διαγράμματα
Logged

Αν κάτι μπορεί να πάει στραβά, θα πάει.
DoomGuard
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 884



View Profile
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #6 on: January 21, 2008, 21:08:20 pm »

Προγράμματα




(θυμίζω πως όποιος θέλει ορίζει μια καινούρια αρχή)
Logged

Code:
long long ago; /* In a galaxy far far away */

Wade
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5795



View Profile WWW
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #7 on: January 21, 2008, 21:10:10 pm »

Πειράματα
Logged

DoomGuard
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 884



View Profile
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #8 on: January 21, 2008, 21:18:32 pm »




Φράγματα


Logged

Code:
long long ago; /* In a galaxy far far away */

meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #9 on: January 21, 2008, 21:26:30 pm »


συναλλάγματα

(λολ)

είτε  ανταλλάγματα
Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #10 on: January 21, 2008, 21:57:33 pm »

τάγματα
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #11 on: January 21, 2008, 22:07:38 pm »

αυτό όμως κρατά συνέχεια την ίδια κατάληξη... ματα

αρωματα
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #12 on: January 21, 2008, 22:20:05 pm »

πώματα
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #13 on: January 21, 2008, 22:21:07 pm »

μ****πανα  Grin
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Ομοιοκαταληξίες
« Reply #14 on: January 21, 2008, 22:23:08 pm »

Αλλαγή κατάληξης, ε;

ξεσκονόπανα
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Pages: [1] 2 3 ... 43 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...