• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:35:21 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:35:21 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 70
Guests: 104
Total: 174
stefpapa21
giannisd
jim_sklab
tasos gourd
thathas12
KZerenidis
mixkats
eleftheria
Roidos
cealexop
Notac
christinabisdeki
Spyros.kleanthous
superkolios
Nikos_313
grethem
bougatsa
xarisagraf
nmpampal
whatdoesthefoxsay
Fotis
BossiTsif
itsikou
qwertyuiop
mike1996
AA RE LEWN
mmikelo
DK06
christina02
thomassamaras
valco08
gpap
Deviate
vaggelis.ntokas
johnnypap
amprozos
manos_diakakis
georkala
BENEDICTVS
IBOURAS
krith
gorilaki
DimKaratzas
diamantis
Argiris
moutdimi
mrotskos
NickSpan
Retroman07
mimaki
sassi
xarabalios
aalmpanb
mdimitrig
tasakis
andreaspaper
airam
vagk
sigklitiki
skopsinos
ddantono
thenoface
dimchin
sterlouk
dimitrisblioumis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Hardware > CPU, RAM, Motherboards (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Οι RAM είναι του διαβόλου
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Οι RAM είναι του διαβόλου  (Read 4931 times)
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Οι RAM είναι του διαβόλου
« on: January 13, 2008, 18:31:08 pm »

Λοιπόν, έχω ένα πρόβλημα παρόμοιο με αυτό του Αλεχάντρο:
http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=21392.0

αλλά όχι ακριβώς ίδιο γι αυτό ανοίγω ξεχωριστό τόπικ.
Έχω την μητρική MSI Κ9Ν Neo με AMD επεξεργαστή. Μέχρι προχθές είχα 2χ512 ΜΒ RAM DDR2 ποια μάρκα δεν θυμάμαι και όλα δούλευαν καλά. Πήρα από έναν φίλο μου δύο ακόμα 512 Kingston, DDR2 επίσης.
Πριν βάλω τις καινούριες οι προηγούμενες δούλευαν Dual Channel, δηλαδή και οι δύο στα πράσινα slots τα οποία είναι εναλλάξ με τα πορτοκαλί. Δηλαδή slot1->πράσινο,slot2->πορτοκαλί,slot3->πράσινο,slot4->πορτοκαλί. Παρ'όλαυτα στο manual της κάρτας λέει ότι για να δουλέψει dual channel πρέπει να είναι στα slot1,slot2 χωρίς όμως να δείχνει χρώματα. Τεσπα ξεπερνάμε αυτό γιατί τα manual πολλές φορές γράφονται για πολλά μοντέλα άσχετα αν αυτά έχουν διαφορές.

Έβαλα τις καινούριες στα slot2, slot4 και ο υπολογιστής άνοιγε αλλά η οθόνη δεν είχε σήμα. Βγάζοντας την μία από το slot4 o υπολογιστής άνοιξε, διάβασε κανονικά 1,5 GB RAM, φτάνει στον bootloader αλλά και τα Windows και το Linux αρνούνται να ξεκινησουν, καθένα με τον τρόπο του.
Ακολούθησε μια κοπιαστική εναλλαγή καρτών με πάρα πολλούς συνδυασμούς, παλιών καινούριων, σε διάφορα slot με πιο συνηθισμένο αποτέλεσμα να μην ανοίγει η οθόνη.

Καμιά ιδέα? Ξέρετε αν με καμια ρύθμιση από το BIOS παίζει να γίνει τίποτα? ΤΙ ρύθμιση ακριβώς?
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #1 on: January 13, 2008, 18:48:22 pm »

Τι CPU έχεις;

η 4η θέση για μνήμη μέχρι και Athlon XP δεν υπάρχει ουσιαστικά. Λογικά τα ίδια και σε Α64.

Και σε P4 3 μνήμες 512+512+1024 δε δουλεψαν. γενικά πάνω απο 2 μνήμες κάτι παίζει!!!!

 Cheesy
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #2 on: January 13, 2008, 18:49:57 pm »

Δες μηπως κουνήθηκε καμια Κάρτα γραφικών, βγάλτην ξαναβάλτην.

Σε chipset Nvidia και ειδικά σε gigabyte μητρικές συμβαίνει συχνά.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #3 on: January 13, 2008, 18:55:12 pm »

AMD Athlon 64 3500+

H μητρική είναι MSI με NVIDIA chipset αλλά δεν νομίζω να φταίει αυτό. Κι εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου στην αρχή, δοκίμασα να την κουνήσω αλλά τίποτα. Μετά έβγαλα την μία RAM και άρχισε η ιστορία παραπάνω....

Αυτό που λες για τις 4 κάρτες που το βασίζεις?
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #4 on: January 13, 2008, 19:04:53 pm »

Το βασίζω στο ότι τουλ. για athlon XP που είχα, το τσίπσετ υποστήριζε μόνο 3 modules. Τώρα γιατί μερικοί κατασκευαστές μητρικών βάζανε και 4ο δεν ξέρω...

Σε μένα έβαζα 3 512 και έφτανα τα 1,5 γίγα. Όταν έβαζα και το 4ο είχα 1 γίγα.  Cheesy

Δεν είμαι σίγουρος για A64 αλλά πάλι νομίζω παίρνει μέχρι 3. Αλλά ψάξτο για σιγουριά.

Τώρα για την κάρτα γραφικών.. βγάλτην κιόλας ξαναβάλτην... ξαναβγάλτην... πολλές φορές, αν δεν το έχεις κάνει ήδη.

μόνο με τις παλιές μνήμες δοκίμασες;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #5 on: January 13, 2008, 19:10:25 pm »

Quote from: Larry_Flynt on January 13, 2008, 19:04:53 pm
Το βασίζω στο ότι τουλ. για athlon XP που είχα, το τσίπσετ υποστήριζε μόνο 3 modules. Τώρα γιατί μερικοί κατασκευαστές μητρικών βάζανε και 4ο δεν ξέρω...

Σε μένα έβαζα 3 512 και έφτανα τα 1,5 γίγα. Όταν έβαζα και το 4ο είχα 1 γίγα.  Cheesy

Δεν είμαι σίγουρος για A64 αλλά πάλι νομίζω παίρνει μέχρι 3. Αλλά ψάξτο για σιγουριά.

Τώρα για την κάρτα γραφικών.. βγάλτην κιόλας ξαναβάλτην... ξαναβγάλτην... πολλές φορές, αν δεν το έχεις κάνει ήδη.

μόνο με τις παλιές μνήμες δοκίμασες;

Ναι, τώρα με τις παλιές είμαι κανονικά! Το manual της μητρικής λέει ότι μπορείς να βάλεις μέχρι 4 και μέγιστο 4GB αλλά βέβαια στην πράξη αλλάζουν τα πράγματα! Με την κάρτα γραφικών δεν έπαιξα περισσότερο όταν διαπίστωσα ότι αφαιρώντας μία μνήμη από τις 4 αλλάζουν τα πράγματα. Ούτως ή άλλως θέμα μεταξύ τους επαφής ή εμποδίου δεν υπάρχει. Μνήμες και κάρτα γραφικών είναι σχετικά μακριά μεταξύ τους....
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #6 on: January 13, 2008, 19:13:44 pm »

Μισό... Άρα με τις παλιές παίζεις;

Αν με τις παλιές παίζεις, ίσως όταν βάζεις τις νέες να κολάει επειδή δεν έχουν τόσο καλά timings...

Πάνε στο Bios και χαλάρωσε τα timings και ξαναδοκίμασε. Αν δε δουλέψει απενεργοποίησε και το Dual Channel. Δεν κάνει τίποτα σε Athlon.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #7 on: January 13, 2008, 19:34:25 pm »

Όταν λες χαλάρωσε τα timings τι εννοείς? Πόσο?
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #8 on: January 13, 2008, 19:35:48 pm »

E, μεγάλωσε τις τιμές... τώρα πόσο δεν ξέρω...
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Dr. Gonzo
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 466


4:48 Psychosis


View Profile
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #9 on: January 13, 2008, 19:38:03 pm »

Δώσε λίγο περισσότερο ρεύμα στις μνήμες ίσως και στο chipset.
Athlon64 = Integrated Memory Controller και με 4 στικάκια τα βρίσκει ομολογουμένως λίγο σκούρα.

Οι μνήμες θα παίξουν dual channel θέλουν-δεν θέλουν.
Μια διευκρίνηση, επειδή δεν έχω καταλάβει, ΜΟΝΟ με τα 2 καινούρια dimms δοκίμασες να bootάρεις?
Μπαίνουν κανονικά?

Τα subtimings άφησέ τα προς το παρόν.
Οι μνήμες είναι ήδη χαλαρές λόγω του 200FSB αντί 266 που είναι rated κανονικά.
Βάλε τα κύρια 5-5-5-15 και όλα τα υπόλοιπα στο AUTO.
Logged

Earth. What a shithole.
lost control
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #10 on: January 13, 2008, 19:40:37 pm »

όχι δε μπαίνει.

σίγουρα σηκώνουν τη συχνότητα που έχεις;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Dr. Gonzo
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 466


4:48 Psychosis


View Profile
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #11 on: January 13, 2008, 19:46:51 pm »

Δεν μπαίνει με τις καινούριες μόνο?
Τότε κατέβασε για αρχή το Hiren's Boot CD 9.3 από εδώ ή εδώ

Θα δοκιμάσεις με ένα dimm από τις καινούριες ΜΟΝΟ του πάνω στο mobo, με όλα auto, ακόμη και το CAS, RAS-to-CAS κτλ και ρεύμα 1.9 ή 2.0v (για DDR2 μιλάμε πάντα, ε?)
Πες μας αν POSTάρει το pc και μπορείς να bootάρεις έστω το BootCD για να τρέξεις MemTest 1.70

Έχει πολύ βάλε βγάλε, αλλά υπομονή Smiley
Logged

Earth. What a shithole.
lost control
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #12 on: January 13, 2008, 20:04:55 pm »

Η αλήθεια είναι ότι μόνο με τις δύο καινούριες δεν δοκίμασα. Βασικά δεν κούνησα καν την μία παλιά κάρτα από το πρώτο slot!
Αυτή τη στιγμή είμαι με τις δύο παλιές κανονικά σε dual channel. Εννοείς να δοκιμάσω να ΠΡΟΣΘΕΣΩ έτσι όπως είναι μία από τις καινούριες μόνο βάζοντας λίγο παραπάνω τάση? Και μετά να δω αν φορτώνει λειτουργικό και αν όχι να τρέξω το boot cd?
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Dr. Gonzo
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 466


4:48 Psychosis


View Profile
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #13 on: January 13, 2008, 22:08:11 pm »

Εγώ υποψιάζομαι ασυμβατότητα mobo/ram. Το δεύτερο στη λίστα είναι κάποιο faulty dimm.
Οπότε λέω να βγάλεις τα 2 dimms που έχεις τώρα (τις δικές σου), και να δοκιμάσεις αν post-άρει καταρχήν το σύστημα με 1 dimm  από τις καινούριες.
Αν έχουμε επιτυχημένο POST, τότε τρέχεις το MemTest και μας λες τι βγάζει.
Ξυλώνεις το ένα dimmάκι και δοκιμάζεις τα ίδια πράγματα με το άλλο.

Αν και τα 2 τρέξουν καλά, τότε μπαίνεις BIOS, βάζεις όλα τα settings των μνημών στο AUTO,
δίνεις λίγο παραπάνω ρεύμα στις μνήμες (οι απλές DDR2 είναι γενικά rated στα 1.8v, οπότε δίνεις 1.9 ή 2.0 ανάλογα με το step που έχει).
Βάζεις και τα 4 dimms επάνω και βλέπουμε τι παίζει.

1) Πάρα πολλές Kingston είναι DOA (Dead-On-Arrival). Ακόμη και στις περιπτώσεις που παίζουν, θέλουν μέχρι και 2.0v για να παίξουν σωστά.
2) Αν  δουλέψουν τελικά, θα παίξουν Dual Channel, μην ανησυχείς.
3) Γιατί δεν πήρες TeamGroup 2x1GB στα 36e ρε!??!?!? Cheesy Tongue
4) Αμα δεν βαριέσαι βγάλε καμιά φώτο και τα 2 set από τις μνήμες για να δω μοντέλο και ic's να κοιτάξω μήπως παίζει και τπτ άλλο με τις συγκεκριμένες.
Logged

Earth. What a shithole.
lost control
marauber
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2353


Ι will forgive but I won't forget...


View Profile
Re: Οι RAM είναι του διαβόλου
« Reply #14 on: January 13, 2008, 22:08:53 pm »

Δεν έχει κανένα πρόβλημα ο Α64 με τα 4 DIMMS μνήμης. Απλά μερικές μνήμες ενώ έχουν συμβατότητα όταν χρησιμοποιούνται ζευγάρια, δεν έχουν συμβατότητα αν χρησιμοποιούνται και τα 4 DIMMS. Επίσης ο Α64 έχει πρόβλημα με το command rate στο 1Τ όταν χρησιμοποιούνται 4 DIMMS. Νομίζω ότι είναι 1 από τα 2. Δες στο site της MSI τη λίστα με τις συμβατές μνήμες.

Για αρχή πάντως επιβάλλεται να δοκιμάσεις τις δυο καινούργιες μόνες τους όπως είπε ο Dr.Gonzo.
Logged

It never rains but it pours
-------------------------------------------------------
The Spartans do not ask how many but where they are
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...