• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 19:41:50 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 19:41:50 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by asemas
[Today at 16:20:27]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426693
Total Topics: 31710
Online Today: 218
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 63
Guests: 161
Total: 224
statiris
gianst
fpapat
lapin
MarakiT
tasos potsakis
Ariadni
Χρήστος Κίτσος
user182
Sofiana
Athinaaz
telhs
anastas1a
evangeliaap
christina02
makis1941
dem05
tzortzis
GeorgeChri
artemissamaras_
spoun
Sanaia
gianniss
bsp
kokkinosgior
evitzv
ellimoschou
gstom
kstavroulis
AggelosZ
Papalamprous humor
Nicotre
Nikospneumatikos
natavhoo
jimalexoud
akpapako
Alex Kosmas
PAPARI69
soti
acolak
kpapama
airam
aachmet
JiMan5
xanthosp
akiousia
Thanasiscon1
pavlaras
Antreas17
ValKar
kchristoua
kkotsopo
VagT
kraxtopoulos
Νικη
PetrosCc
noimaginationforthis
Sotiris_atha
ggalamat
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Επιστήμες (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 Go Down Print
Author Topic: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου  (Read 7674 times)
dimvam
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 815



View Profile
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #15 on: December 28, 2007, 16:17:57 pm »

Quote from: alexiskes on December 28, 2007, 16:05:19 pm
Quote from: dimvam on December 28, 2007, 15:50:58 pm

Ναι όμως και η κουρτίνα που έπιλεξες αρχικά πάλι 50% πιθανότητες έχει.
Δηλαδή με την αλλαγή της κουρτίνας δεν κερδίζεις κάτι, η πιθανότητα είναι ίδια.

ναι τωρα καταλαβα τι εννοεις , στη δευτερη επιλογη ουσιαστικα αυτο που εχεις επιλεξει ηδη απο πριν εχει 50% αλλα σκεψου αυτο που ειπα πιο πριν ,οτι πρεπει να εισαι πολυ τυχερος για να το βρεις με την πρωτη ,παραλληλα σκεψου και το παραδειγμα με τις 10 κουρτινες το οποιο μπορεις να το προεκτεινεις στις 1000000 απο τις οποιες οι 999999 ειναι κατσικες και το αλλο ειναι το αυτοκινητο και ανοιγει αυτος τις 999998 , φανταζεσαι να ειναι σε αυτο που ειχες αρχικα διαλεξει και να μην ειναι στο αλλο που θα εχει μεινει μετα τα ανοιγματα ? λιγακι αδυνατο . οποτε αλλαζεις τη κουρτινα οπωσδηποτε

Και αυτό έχει λάθος λογική. Ξανασκέψου το! Το ότι άνοιξε τις 9999998 κουρτίνες και έμειναν μόνο 2 δε σημαίνει τίποτα. Οι δύο κουρτίνες πάλι την ίδια πιθανότητα έχουν. Αν το πας έτσι, η μία έχει 50%, η άλλη 0,001% τα υπόλοιπα που πήγανε;;;;
Logged

Στο μόνο μέρος που βρίσκεις ανθρώπους χωρίς προβλήματα είναι στο νεκροταφείο.
alexiskes
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 67



View Profile
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #16 on: December 28, 2007, 16:26:02 pm »

τελικα τωρα που το ξανασκεφτομαι, η πιθανοτητα να βρισκεται σε αυτο που εχουμε επιλεξει αρχικα δεν αλλαζει μετα το ανοιγμα της μιας κουρτινας, παραμενει 33%, απλως τωρα η αλλη κουρτινα που εχει μεινει αντι να εχει 33% αυξανεται σε 66%
και οποτε τελικα η δικια μας κουρτινα εχει 33% ενω η αλλη 66%
Logged

Μην ακολουθείς το μονοπάτι.
Πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου

η μονη λυση ειναι Συνελευση κλασσικα + (εφοσον εχει γινει συνελευση) e-ψηφοφοριες (με το κωδικο του πανεπιστημιου που επιβεβαιωνει αν καποιος ειναι φοιτητης του τμηματος κ οχι περαστικος...). ΤΕΛΟΣ
alexiskes
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 67



View Profile
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #17 on: December 28, 2007, 16:31:19 pm »

στο παραδειγμα με τις 1000000 κουρτινες η αρχικη επιλογη εχει πιθανοτητα 1/1000000% ενω αυτη που θα μεινει μετα τα ανοιγματα των 999998 εχει πιθανοτητα 1-1/1000000=99.9999..%
Logged

Μην ακολουθείς το μονοπάτι.
Πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου

η μονη λυση ειναι Συνελευση κλασσικα + (εφοσον εχει γινει συνελευση) e-ψηφοφοριες (με το κωδικο του πανεπιστημιου που επιβεβαιωνει αν καποιος ειναι φοιτητης του τμηματος κ οχι περαστικος...). ΤΕΛΟΣ
dimvam
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 815



View Profile
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #18 on: December 28, 2007, 16:35:10 pm »

Όποιος θέλει περισσότερες πληροφορίες ας επισκεφτεί το παρακάτω λινκ:

http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=15246&m=H08&aa=1
Logged

Στο μόνο μέρος που βρίσκεις ανθρώπους χωρίς προβλήματα είναι στο νεκροταφείο.
^^DaRk_HunTeR
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2149


0001 0010 0100 0010


View Profile
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #19 on: December 28, 2007, 16:38:18 pm »

ειναι που δεν θα καναμε σποιλ οχι τπτ αλλο Cheesy



Logged

Without order nothing can exist without chaos nothing can evolve

Timeo hominem unius libri
The minstrel
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #20 on: December 28, 2007, 16:40:37 pm »

Quote from: dimvam on December 28, 2007, 16:15:24 pm
Quote from: Nessa NetMonster on December 28, 2007, 16:03:41 pm
Quote from: Godhatesusall on December 28, 2007, 15:56:52 pm
Για το αν μας συμφέρει να αλλάξουμε,πιστεύω ότι δεν έχει νόημα να το κάνουμε,αφού όποια επιλογή και να κάνουμε πάλι 1/2 πιθανότητες έχουμε.

Εδώ κάνεις λάθος. Σε συμφέρει να αλλάξεις, αφού η πρώτη κουρτίνα έχει πιθανότητα 33% ενώ η δεύτερη 50%.

Εδώ κάνεις λάθος, γιατί με το που ανοίγει ο Μικρούτσικος την κουρτίνα με την κατσίκα, και η δικιά σου κουρτίνα που επέλεξες αρχικά αποκτά πιθανότητα 50% να έχει το αμάξι.

Βασικά το είπαμε και οι δύο λάθος. Η πρώτη κουρτίνα έχει 33% και η δεύτερη 66%.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Netgull
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1364


View Profile
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #21 on: December 28, 2007, 16:47:37 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on December 28, 2007, 16:40:37 pm
Βασικά το είπαμε και οι δύο λάθος. Η πρώτη κουρτίνα έχει 33% και η δεύτερη 66%.
+1

Μπορείτε να το δείτε και ότι ουσιαστικά με το να αλλάξεις κουρτίνα επιλέγεις στο αρχικό πείραμα τις άλλες 2, μόνο που η μία έχει ήδη φύγει από το παιχνίδι.
Logged


Μου λες να βάλω τη ζωή μου σε μια τάξη, μα ποιος στ' αλήθεια ορίζει την τροχιά του; Η αταξία είναι τ' ουρανού η τάξη, και γω ανασταίνομαι στο γύρο του θανάτου...

                        Μην αμφιβάλλεις
γι αυτόν
που σου λέει
πως φοβάται

               να φοβάσαι όμως
αυτόν
που σου λέει
πως δεν αμφιβάλλει.

Aime moi moins, mais aime moi longtemps
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #22 on: December 28, 2007, 17:34:07 pm »

Δηλαδή η κουρτίνα που διάλεξα έχει μείνει στο 33% ενώ η άλλη πάει στο 66% ?

Αν διάλεγα την άλλη αρχικά θα πήγαινα στο 66% ή μόνο αυτή που περισσεύει αποκτά το 66% ?
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
alexiskes
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 67



View Profile
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #23 on: December 28, 2007, 17:44:54 pm »

αυτη που περισσευει συγκεντρωνει τις πιθανοτητες ολων οσων ανοιχτηκαν
Logged

Μην ακολουθείς το μονοπάτι.
Πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου

η μονη λυση ειναι Συνελευση κλασσικα + (εφοσον εχει γινει συνελευση) e-ψηφοφοριες (με το κωδικο του πανεπιστημιου που επιβεβαιωνει αν καποιος ειναι φοιτητης του τμηματος κ οχι περαστικος...). ΤΕΛΟΣ
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #24 on: December 28, 2007, 17:52:37 pm »

Και γιατί να μη γίνεται με αυτήν που έχω επιλέξει;

Εσείς δηλαδή θα αλλάζατε κουρτίνα; Εμένα πάντως το ίδιο μου φαίνεται.

Δηλαδή αν κάνουμε ένα πείραμα με κουρτίνες, αφού έχει βγει ένα ζόγκ στις 100 αυτές περιπτώσεις το αμάξι θα είναι στην άλλη στις 66 και στη δική μου στις 33???

« Last Edit: December 28, 2007, 18:00:58 pm by Larry_Flynt » Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
alexiskes
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 67



View Profile
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #25 on: December 28, 2007, 17:59:25 pm »

αυτο γινεται μονο σε αυτο που δεν εχεις επιλεξει επειδη εξαρταται απο τον τροπο που ανοιγει ο παρουσιαστης τα δυο εναπομειναντα, δηλαδη γνωριζοντας ο παρουσιαστης πιο απο τα δυο που δεν εχεις επιλεξει εχει το κατσικι και ανοίγωντάς το, δινει ουσιαστικα στο αλλο ενα πριμ
Logged

Μην ακολουθείς το μονοπάτι.
Πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου

η μονη λυση ειναι Συνελευση κλασσικα + (εφοσον εχει γινει συνελευση) e-ψηφοφοριες (με το κωδικο του πανεπιστημιου που επιβεβαιωνει αν καποιος ειναι φοιτητης του τμηματος κ οχι περαστικος...). ΤΕΛΟΣ
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #26 on: December 28, 2007, 18:04:13 pm »

και αν έχω το αμάξι και τα άλλα 2 έχουν κατσίκια; σε ποιο δίνει πριμ;
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
alexiskes
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 67



View Profile
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #27 on: December 28, 2007, 18:08:45 pm »

το πριμ θα το παρει το κατσικι αλλα αυτο δεν σημαινει και κατι απαραιτητα
Logged

Μην ακολουθείς το μονοπάτι.
Πήγαινε εκεί που δεν υπάρχει μονοπάτι και άφησε τα ίχνη σου

η μονη λυση ειναι Συνελευση κλασσικα + (εφοσον εχει γινει συνελευση) e-ψηφοφοριες (με το κωδικο του πανεπιστημιου που επιβεβαιωνει αν καποιος ειναι φοιτητης του τμηματος κ οχι περαστικος...). ΤΕΛΟΣ
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #28 on: December 28, 2007, 18:15:26 pm »

Πως δε σημαίνει! Σημαίνει πως ενώ έχουμε δώσει στην άλλη κουρτίνα ποσοστό 66% να κερδίσουμε έχει μέσα το κατσίκι και χάνουμε 100%.

 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Εγώ λέω την τελική μου απάντηση που θα εφάρμοζα στην πράξη και αφήνω πιθανότητες και ιστορίες. Αφού είναι 3 κουρτίνες όλες έχουν 33%.

Διαλέγεις μία και μένεις εκεί και ας χτυπιέται ο Μικρούτσικος. Όπως και στο σούπερντιλ και σε όλα. Αλλάζουν βαλίτσες αλλάζουν ιστορίες πάντα τα ίδια και τα ίδια. Είναι το ίδιο είτε αλλάξεις 700 φορές είτε αλλάξεις καμία.

Επίσης αν υποθέσουμε πως ο μικρούτσικός θέλει να χάσουμε όταν έχω διαλέξει αρχικά το αμάξι πάντα θα άνοιξε το ζογκ ενώ αν είχα διαλέξει ζογκ θα άνοιγε τη δική μου και θα έχανα μονομιάς.

Όμως αυτό δε γίνεται να το κάνει για να έχει σασπένς και θεαματικότητα το παιχνίδι και να διαρκεί περισσότερο χρόνο. Άρα η πιθανότητα εξαρτάται απο το τι θα κατεβάσει το κεφάλι του μικρούτσικου καθε στιγμή.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Πρόβλημα πιθανοτήτων και.. Μικρούτσικου
« Reply #29 on: December 28, 2007, 18:22:19 pm »

Όχι, δεν κατάλαβες την εκφώνηση. Δεν επιτρέπεται να ανοίξει τη δική σου και να σε κάνει να χάσεις. Ανοίγει μία από τις άλλες δύο.

Άρα πρέπει να αλλάξεις επιλογή, γιατί σου δίνει μια πληροφορία για τις άλλες κουρτίνες.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Pages: 1 [2] 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...