• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 13:26:35 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 13:26:35 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431500
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 56
Guests: 1644
Total: 1700
mmikelo
Μακαρονοτέρας
Master oogway
mdimitrig
Spyros.kleanthous
dimitris585
meliii
Nikos_313
eliannaantonarou
chaniotism
mariia
dmadarak
The Web
Roidos
Lalson
dimitragelos
Randomuser762
mimaki
JoannaBile
Nekt
sinakos
yol06
Elbowshot
AggelosZ
Manifold
marinaanastasiou
kthanop
kakousios
mrPink
Geoth
Etsakan
Leonidas Kaitatzis
LelisNiko
Bobota
Ulmo
Jim4
lelenia
Saint_GR
DimokratisNt
Theo_24
Tug
dsaragiotis
Anatolim
dtsiamis
femanak
ThanosKoutsoump
siagas
apoliou
Nikossok118
parvanitid
nmpampal
kaskas12
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 7ο Εξάμηνο > Θεωρία Υπολογισμών και Αλγορίθμων (Moderators: geo66, Elliot Alderson, Prosontas, sassi, Tasos Bot) > [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 23 Go Down Print
Author Topic: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες  (Read 70860 times)
Ragnar
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 85



View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #30 on: February 01, 2015, 21:39:33 pm »

παιδιά τι παίζει με το θέμα 2 του 2/2013?  Cheesy
Logged
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #31 on: February 01, 2015, 21:51:36 pm »

Quote from: Ragnar on February 01, 2015, 21:39:33 pm
παιδιά τι παίζει με το θέμα 2 του 2/2013?  Cheesy

Ποια ακριβώς είναι η απορία σου;

Ειδικά τα (β) και (γ) έχουν εντελώς μεθοδευμένο τρόπο λύσης.
Logged

Ragnar
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 85



View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #32 on: February 01, 2015, 22:57:56 pm »

βασικα αφου στο αυτόματο που μας έδωσε δεν μπορούμε να επισκεφθούμε όλες τις καταστάσεις! αρα δεν ειναι αιτοκρατικό νμζ δλδ. πχ εκεί που λέει κανονική έκφραση ποία είναι? η  βααβ? τετοιο εννοεί? και επίσης στο τελευταίο για το αυτόματο δημιουργούμε δικία μας συμβολοσειρά? δεν ξέρω με έχει μπερδέψει λίγο αυτή .....
Logged
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #33 on: February 01, 2015, 23:04:31 pm »

Quote from: Ragnar on February 01, 2015, 21:39:33 pm
παιδιά τι παίζει με το θέμα 2 του 2/2013?  Cheesy
Το α) δεν είναι τόσο προφανές. Γενικά αν τυχαίνει κάποιου είδους άρνηση από το FSA, όπως εδώ που σου λέει: "μετά το ba δε θα δεχτώ αμέσως κι άλλο ba" τα πράγματα περιπλέκονται (π.χ. βιβλίο σελ. 82). Εμένα μου βγήκε κάτι σε a*(a*baa)*((ba)Ua*). Το 3ο θέμα είναι πιο ενδιαφέρον (άμα θες να κάνεις αυστηρά σωστές αποδείξεις).

Quote from: Ragnar on February 01, 2015, 22:57:56 pm
βασικα αφου στο αυτόματο που μας έδωσε δεν μπορούμε να επισκεφθούμε όλες τις καταστάσεις! αρα δεν ειναι αιτοκρατικό νμζ δλδ. πχ εκεί που λέει κανονική έκφραση ποία είναι? η  βααβ? τετοιο εννοεί? και επίσης στο τελευταίο για το αυτόματο δημιουργούμε δικία μας συμβολοσειρά? δεν ξέρω με έχει μπερδέψει λίγο αυτή .....
Ναι εννοείται οι 2 δεξιές απαλείφονται. Για το τελευταίο κάθε FSA μπορεί να αναπαρασταθεί με ένα εκφυλισμένο αυτόματο στοίβας... που δε χρησιμοποιεί τη στοίβα. Κάθε μηχανή στην ιεραρχία chomsky μπορεί να κάνει ό,τι κάνουν και οι κατώτερες της.
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
τσαι-borg
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1703


Central to nowhere.


View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #34 on: February 02, 2015, 00:42:11 am »

Quote from: SolidSNK on February 01, 2015, 23:04:31 pm
Quote from: Ragnar on February 01, 2015, 21:39:33 pm
παιδιά τι παίζει με το θέμα 2 του 2/2013?  Cheesy
Το α) δεν είναι τόσο προφανές. Γενικά αν τυχαίνει κάποιου είδους άρνηση από το FSA, όπως εδώ που σου λέει: "μετά το ba δε θα δεχτώ αμέσως κι άλλο ba" τα πράγματα περιπλέκονται (π.χ. βιβλίο σελ. 82). Εμένα μου βγήκε κάτι σε a*(a*baa)*((ba)Ua*). Το 3ο θέμα είναι πιο ενδιαφέρον (άμα θες να κάνεις αυστηρά σωστές αποδείξεις).


γιατί να μην είναι η (a*(baa*))* η κ.ε.?
Logged

Θα ήθελα να υπενθυμίσω στη Διεύθυνση ότι τα ποτά είναι μπόμπες,ότι η γκαρσόνα με το καπέλο έχει σύφιλη κι ότι η ορχήστρα αποτελείται από πρώην SS τέρατα.
Ωστόσο,επειδή είναι Παραμονή Πρωτοχρονιάς κι έχω καρκίνο στο χείλος θα βάλω το χάρτινο καπέλο μου πάνω στη διάσεισή μου και θα χορέψω.
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #35 on: February 02, 2015, 01:00:41 am »

Quote from: τσαι-borg on February 02, 2015, 00:42:11 am
Quote from: SolidSNK on February 01, 2015, 23:04:31 pm
Quote from: Ragnar on February 01, 2015, 21:39:33 pm
παιδιά τι παίζει με το θέμα 2 του 2/2013?  Cheesy
Το α) δεν είναι τόσο προφανές. Γενικά αν τυχαίνει κάποιου είδους άρνηση από το FSA, όπως εδώ που σου λέει: "μετά το ba δε θα δεχτώ αμέσως κι άλλο ba" τα πράγματα περιπλέκονται (π.χ. βιβλίο σελ. 82). Εμένα μου βγήκε κάτι σε a*(a*baa)*((ba)Ua*). Το 3ο θέμα είναι πιο ενδιαφέρον (άμα θες να κάνεις αυστηρά σωστές αποδείξεις).


γιατί να μην είναι η (a*(baa*))* η κ.ε.?
Πολύ κοντά, αλλά η δική σου γραμματική δέχεται τη baba, ενώ το αυτόματο όχι. Ακριβώς εκεί περιπλέκονται τα πράγματα.
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #36 on: February 02, 2015, 02:05:55 am »

Επίσης το a*(a*baa)*((ba)Ua*) δεν μπορεί να παράξει το baabaaaabaaaa πχ το οποίο κάνει δεκτό το αυτόματο. a*(a*baa)*(((baaa*)*)Ua*) μήπως?
Logged

pay close attention
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #37 on: February 02, 2015, 02:10:36 am »

Quote from: Ex_Mechanus on February 02, 2015, 02:05:55 am
Επίσης το a*(a*baa)*((ba)Ua*) δεν μπορεί να παράξει το baabaaaabaaaa πχ το οποίο κάνει δεκτό το αυτόματο. a*(a*baa)*(((baaa*)*)Ua*) μήπως?
Τι λες, μια χαρά μπορεί. Χαζέ.

Αι αι, δεν τη δέχεται ε....
« Last Edit: February 02, 2015, 02:13:08 am by SolidSNK » Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #38 on: February 02, 2015, 02:11:57 am »

1ον αυτό. Και 2ον εσύ δέχεσαι συμβολοσειρές που τελειώνουν σε ba (που θα έπρεπε)?
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #39 on: February 02, 2015, 02:16:34 am »

Μμμ νομίζω τώρα καλύτερα: a*(a*baaa*)*((ba)Ua*)

Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #40 on: February 02, 2015, 02:23:13 am »

Σωστός αυτό σκεφτόμουν, μαλακία έγραψα.
Logged

pay close attention
τσαι-borg
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1703


Central to nowhere.


View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #41 on: February 03, 2015, 00:20:39 am »

Εκτιμητέα οποιαδήποτε ιδέα για Φεβρουάριο 2014, θέμα 2, ερώτημα β.
Logged

Θα ήθελα να υπενθυμίσω στη Διεύθυνση ότι τα ποτά είναι μπόμπες,ότι η γκαρσόνα με το καπέλο έχει σύφιλη κι ότι η ορχήστρα αποτελείται από πρώην SS τέρατα.
Ωστόσο,επειδή είναι Παραμονή Πρωτοχρονιάς κι έχω καρκίνο στο χείλος θα βάλω το χάρτινο καπέλο μου πάνω στη διάσεισή μου και θα χορέψω.
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #42 on: February 03, 2015, 01:26:09 am »

Το γενικό πρόβλημα της ασάφειας μιας γραμματικής είναι άλυτο, αλλά στην περίπτωση μας ο Ντελό μπορεί να καλύπτεται από το παρακάτω.

Για να είναι μια γραμματική ασαφής, σημαίνει ότι μπορούν ανόμοιες αριστερότερες παραγωγές να καταλήξουν στην ίδια γραμματοσειρά. Το θέμα είναι πως στην περίπτωση μας, κάθε παραγωγή εισάγει και διαφορετικό τερματικό σε κάποιο σημείο στα αριστερά της παραγώμενης γραμματοσειράς: '+', '-', 'α', 'β' αντίστοιχα. Έτσι για κάθε αριστερή παραγωγή, η αρχή της συμβολοσειράς αποτελείται από διαφορετική "υποσυμβολοσειρά", αποκλείοντας μια πιθανή ασάφεια. Σαφής.
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Lord
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 281



View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #43 on: February 03, 2015, 05:33:22 am »

Quote from: SolidSNK on February 01, 2015, 23:04:31 pm
Εμένα μου βγήκε κάτι σε a*(a*baa)*((ba)Ua*). Το 3ο θέμα είναι πιο ενδιαφέρον (άμα θες να κάνεις αυστηρά σωστές αποδείξεις).


Για το 1ο και το 2ο ερώτημα αρκεί να φτιάξουμε μηχανές Turing που να αποφασίζουν αυτές τις γλώσσες;
Το 3ο δεν είναι τετριμμένο με βάση τα δεδομένα που μας δίνει;  Tongue
Logged
SolidSNK
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 4617


free()'d and attuned


View Profile
Re: [Θ.Υ.Α] Παλιά θέματα - Σχολιασμός και απορίες
« Reply #44 on: February 03, 2015, 06:24:14 am »

Quote from: Lord on February 03, 2015, 05:33:22 am
Quote from: SolidSNK on February 01, 2015, 23:04:31 pm
Εμένα μου βγήκε κάτι σε a*(a*baa)*((ba)Ua*). Το 3ο θέμα είναι πιο ενδιαφέρον (άμα θες να κάνεις αυστηρά σωστές αποδείξεις).


Για το 1ο και το 2ο ερώτημα αρκεί να φτιάξουμε μηχανές Turing που να αποφασίζουν αυτές τις γλώσσες;
Το 3ο δεν είναι τετριμμένο με βάση τα δεδομένα που μας δίνει;  Tongue
Ναι το α και το β δεν είναι τπτ.. Ουσιαστικά στο γ αναφέρομουν. Η πρόταση είναι προφανής, αλλά η αυστηρή, σωστά διατυπωμένη απόδειξη χρησιμοποιώντας μόνο αυτά σου δίνει ήταν κατ' εμέ πιο ενδιαφέρουσα από τα υπόλοιπα: https://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=61695.msg1070684#msg1070684
Logged

"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things, Revan, and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 23 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...