• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:28:06 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 17:28:06 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 16:30:35]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426674
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 65
Guests: 105
Total: 170
aggp
hacky
Mr Watson
gkaramp
matrozos
Dimos Bachlas
kapoutsi
stavros0201
Aris★
shamaelas
Marihouan820
themisb
akiousia
meni
3rdDegreeBurn
ArsenD
Petross
jimalexoud
sofaki
xristodoulou
George_RT
sterlouk
almpandr
egiannoula
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
papaloui
jim_sklab
Smaragda
nmpampal
eleftheria
mmikelo
Nikoletta
fkagk
Petran25
nikitask
Kv
lina_zs
Nicotre
Nikos.Ts
VengeX
mrodi
Panagismark
Angelos Asim
tasos_ntv
DJ Stefzia
Mr Z
gp6
chriskazakos
petikas
stloukas
npalami
Evripidis
Ponan
moutdimi
dimitrisblioumis
Chrisvb17
gcheristanidhs
Ast
Belafonte
Chaidec
manos_diakakis
daphnenik
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 7ο Εξάμηνο > Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ (πρώην Ηλεκτρικές Μηχανές B') (Moderators: Mr Watson, Nikos_313) > [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις  (Read 10680 times)
Megawatt
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3695


...upgrading...


View Profile
Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
« Reply #30 on: September 16, 2009, 01:07:13 am »

gillan, σε αυτο που ρωτας εχω να πω το εξης:

Ο κινητηρας αποκτα την ταχυτητα συγχρονισμού οταν δεν αποδίδει ισχύ στον άξονα του. Πρακτικά, μπορούμε να θεωρήσουμε οτι οι στροφές του κινητήρα εν κενώ, ειναι οι στροφές συγχρονισμού, επειδή η αποδιδόμενη ισχύς καλύπτει μόνο τις απώλειες εν κενώ. Οι απώλειες αυτες ειναι οι απώλειες σιδήρου + οι μηχανικές απώλειες, δηλαδή οι σταθερες απώλειες.
Η ολίσθηση εξαρτάται από το φορτίο. Στην εν κενω λειτουργια ειναι παρα πολύ μικρή και αυξάνεται με το φορτιο.
Επίσης η ολίσθηση δεν ειναι ιδια σε ολους τους κινητηρες. Σε κινητητρες μεγαλης ιπποδύναμης ειναι μικρή, ενω σε κινητηρες μικρης ιπποδυναμης ειναι μεγαλη.Σε πλήρες φορτιο , η ολισθηση κυμαινεται απο 0.3% εως10%.

Quote from: gepeltek on September 04, 2007, 15:40:39 pm
Εξίσου ενδιαφέρουσα (και επίσης συχνή ερώτηση) είναι και  η σύγκριση του cosφ ενός 3φασικού κινητηρα όταν αυτός λειτουργεί με χαμηλό φορτίο (πχ 10% του ονομαστικού) και με μεγάλο φορτίο (πχ 80% του ονομαστικού).
Την απάντηση στο ερωτημα που θετεις την βρισκεις με την δοκιμή εν κενώ.

Το εν κενώ ρεύμα (Ιο ) (σε κινητηρες με 2 πολους)
ειναι περιπου το 75% του ονομαστικου για κινητηρες εως 1KW,
ειναι περιπου το 50% του ονομαστικου για κινητηρες εως 10KW,
ειναι περιπου το 25% του ονομαστικου για κινητηρες εως 100KW,

Το συνφ ειναι πολύ χαμηλό κατα την εν κενώ λειτουργία. Αυτο εξηγειται απο το ότι οι δυο συνιστώσες του ρευματος Ιor (άεργος συνιστώσα για την μαγνήτιση) και Ιoα (ενεργός συνιστώσα για τις απώλειες) διαφέρουν σημαντικά σε εύρος. Συνήθως το  Ιor ειναι 5-10 φορές μεγαλύτερο απο το Ιoα, αφού το τελευταιο καλύπτει μονο τις απώλειες σιδήρου και τις μηχανικές απώλειες.

Στο σχήμα, το Ιn ειναι το ονομαστικο ρευμα του κινητηρα(για ονομαστικο φορτιο), που αναλυεται σε Ina  και σε Ιnr. Το φn ειναι η ονομαστικη γωνια. (ή καλύτερα η γωνια του ονομαστικου συνφ)



Quote from: gepeltek on September 04, 2007, 15:40:39 pm
Σε μία από τις σημαντικότερες ερωτήσεις (πέφτει και στις εξετάσεις αρκετά συχνά) σχετικά με τους επαγωγικούς κινητήρες μας ζητείται να συγκρίνουμε το βαθμό απόδοσης όταν ο κινητήρας λειτουργεί στο κενό και στο πλήρες φορτίο και φυσικά να αιτιολογήσουμε τυχόν διαφορές..
Ο βαθμός απόδοσης ενος κινητηρα δινεται απο την σχεση: n=αποδιδομενη ισχυς στον αξονα του κινητηρα προς απορροφουμενη απο το δικτυο ηλεκτρικη ισχυς (ενεργος ισχυς).

Συμφωνα με ολα τα παραπανω, στην εν κενω λειτουργια η αποδιδόμενη ισχύς στον αξονα καλύπτει μόνο τις απώλειες εν κενώ. Τοτε ο κινητηρας αποκτα την ταχυτητα συγχρονισμού και  δεν αποδίδει ισχύ στον άξονα του. Ταυτοχρονα, συμφωνα και με το σχήμα, το ενεργο εν κενω ρευμα ειναι πολύ μικρό και αυτο. Εφοσον ο αριθμητης του κλασματος ειναι πρακτικα μηδεν και ο παρανομαστης ειναι πολυ μικρος, ο βαθμος αποδοσης ειναι πρακτικα μηδεν. Καθως αυξανεται το φορτιο, το ενεργο ρευμα Ia αυξανεται ταχυτερα από το ρευμα μαγνητισης Ιr ο βαθμός απόδοσης αυξανεται αυξανομενου του φορτιου και ο μεγιστος βαθμός απόδοσης απαντάται σε πλήρες φορτιο.

Logged


...........
sakaflias7
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3506


Μήπως κανένας καλός είμαι?


View Profile WWW
Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
« Reply #31 on: May 31, 2010, 18:39:31 pm »

φεβρουαριος 2006 ερωτηση 2 θεωριας:απωλειες σιδηρου μεγαλυτερες στο στατη η στο χαλκο και γιατι...
Logged
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Re: Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
« Reply #32 on: June 03, 2010, 23:14:40 pm »

Quote from: gillan on September 15, 2009, 17:05:33 pm
Quote from: mixailidis on September 04, 2007, 23:53:33 pm
σελ. 462 λεει οτι οση μεγαλυτερη ειναι η ολισθηση τοσο μικροτερο τμημα της ισχυος διακενου μετατρεπεται σε μηχανικη ισχυ αρα και τοσο μικροτερη αποδοση εχουμε.το ιδιο πανω κατω λεει και στο μεσο της σελ.484 οτι αν η ολισθηση παρει μεγαλυτερη τιμη πεφτει η αποδοση.ελπιζω αυτο να απανταει οσο αφορα την ερωτηση για χαμηλη και υψηλη φορτιση
 

Ναι αυτο το καταλαβαινω. Το θεμα ειναι οτι στο κενο (π.χ) η ολισθηση ειναι παρα πολυ μικρη. Δηλαδη στο κενο εχουμε την μεγαλυτερη αποδοση???? crazy

Τι σκατα απανταμε σε αυτην την ερωτηση ρε παιδια?

Κι εμένα με έχει μπερδέψει παααααάρα πολύ αυτή η ερώτηση.
Ρε παιδιά,υπάρχει κανείς που να μπορεί να δώσει μια σίγουρη απάντηση;
Σκέφτομαι το εξής:
Όταν έχουμε χαμηλό φορτίο,αυτό δε σημαίνει ότι έχουμε μεγάλη ταχύτητα περιστροφής του δρομέα nm;Επομένως το nm πλησιάζει το nσ και η ολίσθηση γίνεται πολύ μικρή.Σ'αυτήν την περίπτωση,αν το πάρουμε από τη σχέση της σελ 462,Pconv=(1-s)PAG,τότε βλέπουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος την ισχύος διακένου μετατρέπεται σε μηχανική μορφή.
Το αντίθετο συμβαίνει για μεγάλο φορτίο και άρα για μεγάλη ολίσθηση,δηλαδή εκεί έχω χαμηλό βαθμό απόδοσης (πράγμα που συμπίπτει με αυτό που λέει το βιβλίο...).

Δεν ξέρω,μήπως λέω χαζομάρες;Λογικά,έτσι δεν πάει το πράγμα;  Sad
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
« Reply #33 on: June 04, 2010, 00:24:56 am »

Και όλα αυτά με δεδομένο ότι οι απώλειες σιδήρου,τριβών και λοιπά είναι σταθερές καθώς δεν εξαρτώνται από τη φόρτιση.

Επιπλέον,κάτι που σκέφτηκα τώρα.Όταν η ολίσθηση είναι μικρή,η συνολική αντίσταση R2/s στο ισοδύναμο κύκλωμα είναι μεγαλύτερη,άρα το ρεύμα Ι2 στο δρομέα είναι μικρότερο,πράγμα που οδηγεί σε σαφώς μικρότερες ωμικές απώλειες,στο δρομέα,αλλά και στον στάτη,δεδομένου ότι το ρεύμα του στάτη είναι το άθροισμα των ρευμάτων δρομέα και εγκάρσιου κλάδου...Μπορεί οι 2 αιτιολογήσεις που προσπάθησα να δώσω,να είναι ισοδύναμες.
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
asxetos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 207


what the fuck r u looking at???


View Profile
Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
« Reply #34 on: June 07, 2010, 15:06:19 pm »

Quote from: chpapak on June 11, 2009, 13:34:23 pm
θεωρίες που έπεσαν παλαιότερα (όποιος-α γνωρίζει απαντήσεις μπορεί να τις μοιραστεί!):
1)   Αν σε ένα επαγωγικό κινητήρα ΒΚ ο οποίος τροφοδοτείται με σταθερή ονομαστική τάση αυξηθεί ο αριθμός των σπειρών των τυλιγμάτων του στάτη κατά 10%, εξηγείστε αν και κατά πόσο θα μεταβληθούν  η μαγνητική ροή, η αυτεπαγωγή μαγνήτισης και το ρεύμα μαγνήτισης του κινητήρα.
2)   Αν σε ένα 3φ επαγωγικό κινητήρα ΒΚ που φορτίζεται με σταθερή ροπή φορτίου μειωθεί η τάση τροφοδοσίας ενώ η συχνότητα τροφοδοσίας είναι σταθερή, να εξηγήστε αν και πώς θα μεταβληθούν: α) η ταχύτητα περιστροφής, β) οι ωμικές απώλειες, γ) οι απώλειες πυρήνα, δ) το ρεύμα μαγνήτισης και ε) η ισχύς φόρτισης.
3)   Σε επαγωγικό κινητήρα ο οποίος τροφοδοτείται από αντιστροφέα ισχύος, να εξηγήσετε πώς μεταβάλλονται η ολίσθηση, η ολίσθηση ανατροπής, το ρεύμα του στάτη και το ρεύμα μαγνήτισης για σταθερή ροπή φορτίου όταν μεταβάλλεται η συχνότητα στη περιοχή σταθερής ροπής (για ταχύτητες μικρότερες της ονομαστικής σύγχρονης ταχύτητας).
4)   Συκγρίνετε το βαθμό απόδοσης 3φ επαγωγικού κινητήρα όταν λειτουργεί με φορτίο 10% του ονομαστικού και 80% του ονομαστικού. Δικαιολογήστε την τυχόν διαφορά.


καμια απαντηση για τις παραπανω ερωτησεις υπαρχει??
Logged

"το ψέμα είναι ό,τι πιο διασκεδαστικό κάνει μια γυναίκα χωρίς να γδυθεί
αλλά είναι καλύτερο άμα γδύνεται..."                                                                                                                                                                                                                                                                            
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
« Reply #35 on: June 07, 2010, 17:19:16 pm »

2)Η ταχύτητα περιστροφής θα πέσει,βλεπε φετινη σειρα ασκησεων 5,ασκηση 2(απο το Α4 ειναι η 6.2).Για εξηγηση δωσε το σχήμα 7-43 σελ.536 ή δες τη λύση της άσκησης(αν και απλα μπορεις να πεις T αναλογη του τετραγωνου της τασης,η ροπη πεφτει,το φορτιο επιβραδυνει τη μηχανη).Απο κει και περα με την προσεγγιση οτι αντισταση στατη ειναι αμελητεα μπορεις να βγαλεις απο το λογω των ρευματων οτι η ο λογος των ρευματων ειναι αναλογος της ριζας του αντιστροφου λογου των ολισθησεων με αποτελεσμα να αυξανεται το ρευμα και οι απωλειες χαλκου.Οι απωλειες πυρηνα ειναι αναλογες του τετραγωνου της τασης οποτε πεφτουν.Το ρευμα μαγνητισης ομοιως ειναι αναλογο της τασης αρα πεφτει.Η ισχυς φορτισης ειναι το γινομενο ροπης φορτιου επι ταχυτητα.Σταθερη ροπη και ταχυτητα που πεφτει =>ισχυς πεφτει.

4)Οι απωλειες σιδηρου και τριβων ειναι προσεγγιστικα σταθερες και στις δυο περιπτωσεις.Συγκεκριμενα,με την προσεγγιση του chapman οι απωλειες τριβων ειναι αναλογες του τετραγωνου της ταχυτητας και στο κενο (ή περιπου κενο,δλδ 10%) ειναι μεγαλυτερες αν και γενικα η διαφορα ειναι αμελητεα.Μπροστα στη μεγαλη ισχυ εξοδου που θα χουμε σε μεγαλη φορτιση,αυτες οι απωλειες γινονται σημαντικες στη μικρη ισχυ 10% του ονομαστικου.Μιας και εξακολουθουμε να ειμαστε κατω του ονομαστικου φορτιου,στο 80% του φορτιου οι απωλειες χαλκου θα ειναι ανεβασμενες σε σχεση με το 10% του φορτιου αλλα παλι σχετικα θα πιανουν το ιδιο ποσοστο της ισχυος εξοδου.Οι απωλειες σιδηρου και τριβων ομως,που ειναι σταθερες,ειναι σημαντικοτερες στην περιπτωση μικρης ισχυος εξοδου αρα θα χουμε και χειροτερη αποδοση.Αυτη ειναι η δικια μου ερμηνεια.Μην παιρνεις και ορκο.Παντως οτι η αποδοση ειναι μεγαλυτερη στα φορτια κοντα στο ονομαστικο ισχυει σιγουρα

Ευελπιστω να επιστρεψω με απαντησεις και για τις αλλες,προς το παρον δεν ειμαι σιγουρος και δε θελω να πω μαλακιες.


EDIT:επειδη ετσι πως τα χα γραψει αφηνει περιθωρια παρεξηγησεων,η αποδοση ειναι σιγουρα μεγαλυτερη σε μεγαλυτερα φορτια(στο ονομαστικο πρεπει να ειναι βελτιστη).Για την εξηγηση ειναι που δε κοβω το κεφαλι μου.
« Last Edit: June 07, 2010, 17:40:59 pm by Anyparktos » Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
« Reply #36 on: June 07, 2010, 19:06:40 pm »

Απάντηση στην 1)
Οι σπειρες αυξάνονται 10%,άρα Φ=ΝI/Rm ομοίως αυξάνεται 10%.Στη σελίδα 470 φαίνεται η καμπύλη μαγνήτισης του επαγωγικού κινητήρα.Δουλεύουν παντα κοντα στον κορεσμο,αλλα οχι μεσα σ αυτόν!Μια 10% αύξηση της ροης οδηγει τον κινητήρα σε κορεσμό με αποτέλεσμα το ρεύμα μαγνήτισης να αυξηθεί δυσανάλογα ως προς τη ροη.Για δεδομένη ταση,αύξηση ενός ρεύματος σημαινει μειωση της αντιστασης,εν προκειμένω της αντίδρασης μαγνήτισης,άρα η αυτεπαγωγή μαγνήτισης μειώνεται κατα το ίδιο δυσανάλογο ποσοστό που αυξήθηκε το ρεύμα μαγνήτισης.

Για την 3)
σελ.531-535 και 537-545
Απ'ότι βλέπω το πιο πολύ ζουμί είναι στις 531-535.
EDIT2:Στις σημειώσεις του Μαδεμλή(pdf του ethmmy),μάθημα 8,τελευταίες σελίδες λέει τους τύπους.Λεει το ρεύμα στάτη και δρομέα είναι πρακτικά ανάλογα του λόγου U/ωe(Η ροπη στους τυπους φαίνεται να είναι ανάλογη του τετραγώνουν αυτού του λόγου).Στην περιοχή σταθερής ροπής,δλδ στις συχνότητες χαμηλότερες της ονομαστικής αυτά μένουν σταθερά.Το ρεύμα μαγνήτισης επίσης είναι πρακτικά σταθερό αφού και η ροή μένει σταθερη.

ΕDIT:Για την 1) ηταν ακυρα αυτα που γραψα τελικα.

Οι σπειρες αυξάνονται 10% και απο νομο faraday εχω v(t)=-Ndφ/dt επιλύνοντας ως προς Φ προκύπτει οτι είναι ανάλογη της τάσης,αντιστρόφως ανάλογη της συχνότητας και του αριθμού των σπειρών.Οπότε η Φ μειώνεται 10%.Στη σελίδα 470 φαίνεται η καμπύλη μαγνήτισης του επαγωγικού κινητήρα.Ειμαστε στην περιοχη εκτός κορεσμού αλλά αρκετά κοντά σ'αυτόν άρα η ΜΕΔ μειώνεται αναλογικά με τη Φ και άρα μειώνεται και το ρεύμα μαγνήτισης 10%.Για συγκεκριμένη τάση έχουμε 10% μείωση του ρεύματος οπότε η αντίστοιχη αντίδραση Χm (μαγνήτισης) αυξάνεται κατα 1/0,9=1,11 δλδ 11,11% αύξηση.

Σορρυ για το λάθος.
« Last Edit: June 07, 2010, 19:47:50 pm by Anyparktos » Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
the graduate
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 53


View Profile
Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
« Reply #37 on: June 14, 2011, 21:29:00 pm »

Ξερει καποιος απαντησεις στις παρακατω ερωτησεις (θα βοηθησει πολυ)
λοιπον
πως η αυτεπαγωγη σκεδασεως του δρομεα επηρεαζει το ρευμα και τη ροπη εκκινησης και πως μπορουμε να την μεταβαλλουμε με κατασκευαστικους τροπους.
και η αλλη ερωτηση
αν ενας επαγωγικος κινητηρας μπορει να λειτουργησει με μηδενικη αντισταση δρομεα
Logged
tolis_1
Θαμώνας
****
Posts: 484



View Profile
Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
« Reply #38 on: May 26, 2012, 20:12:24 pm »

ΜΑΖΕΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΟΣΤ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Logged
Messie
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 67


Expect the unordinary


View Profile
Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
« Reply #39 on: June 03, 2012, 19:38:59 pm »

οι 1 και 6 είναι λάθος
Logged
Fosa
Θαμώνας
****
Posts: 476



View Profile
Re: [Ηλεκτρικές Μηχανές B'] Σημαντικές θεωρητικές ερωτήσεις
« Reply #40 on: June 10, 2012, 17:25:41 pm »

Quote from: Messie on June 03, 2012, 19:38:59 pm
οι 1 και 6 είναι λάθος
και η σωστή απάντηση ποια είναι?
Logged
Pages: 1 2 [3] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...