• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 14:51:24 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 14:51:24 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by nmpampal
[Today at 00:16:23]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9959
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426669
Total Topics: 31711
Online Today: 201
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 68
Guests: 116
Total: 184
mkoutsouk
elischat
thegreekbaron
Thanoskask
mprova
kutsukellis
jimalexoud
georgepana9
Maximos7
VeGGoS
Dimosthenis
Antreas17
atheofil
Bigie_Cheese
JiMan5
dimitris_diotis
kimxnas
Panagismark
Michalis Tsialis
kmargaritis
filon05
dim13
Toaoutplasedakitoubiseswa
alex_g
eirinistyl
Antonis Mak
Chris515
geo66
Petran25
ioannisdamantis
Pepe The Frog
vasilis saitis
KOSTASITSKOS
Ros
sassi
dorapangeiou
eleftheria
DLHERRO
billaraspap7
DespoinaKarategou
iliaskou
dimitriskon
petralexiou
maestros
maria.r
immo
bit11
dsaragiotis
ggalamat
gianst
gmpatsol
tasakis
rafa98p
gogolhs
itsikou
Mari0s
dnikoa
Leou
esroussou
akonstb
koutsoure
Yamal
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος  (Read 4139 times)
lars
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 419



View Profile
Απ: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #15 on: June 20, 2005, 05:32:17 am »

Δε ξέρω από πού να αρχίσω με τόσα που διάβασα!
Καταρχάς,για να μη ξεχνιόμαστε, μέσα για το κρασάκι! Smiley
 Τώρα όσον αφορά αυτά περί χωρισμού του τμήματος σε δύο ή τρία,μάλλον απίθανο το βλέπω,γιατί από αυτά που οι ίδιοι καθηγητές λένε,οι φοιτητές ούτε καν ο τομέας δε θέλουν να φαίνεται στο πτυχίο πόσο μάλλον να χάσουν και κάποια επαγγελματικά δικαιώματα που η διάσπαση θα φέρει.
 Προσωπικά,αν και ηλεκτρονικός,νομίζω ότι οι περισσότερο αδικημένοι με την προσθήκη του τίτλου του μηχανικού Η/Υ είναι οι ενεργειακοί.Κάποιος που έχει αποφασίσει ότι θέλει να ασχοληθεί μόνο με ηλ.ενέργεια και όλα τα συναφή και  δεν τον ενδιαφέρουν καθόλου οι υπολογιστές παρά μόνο τα προγράμματα που έτσι κι αλλιώς του είναι απαραίτητα για τη δουλειά του, είναι υποχρεωμένος και δομές δεδομένων και Αρχιτεκτονικές Η/Υ και άλλα σχετικά μαθήματα να κάνει και πρέπει δλδ να τα κάνει,γιατί δεν είναι ΗΜ αλλά ΗΜΜΥ πλέον.
Έτσι κι αλλιώς όμως,τώρα ο τίτλος μπήκε και δε βγαίνει με τπτ,οπότε τι να συζητάμε.
 Οι τηλεπικοινωνίες νομίζω ότι ανέκαθεν ανήκαν στο αντικείμενο του ηλεκτρολόγου μηχανικού και τώρα τελευταία άρχισαν να δημιουργούνται ανεξάρτητα τμήματα μηχανικών τηλεπικοινωνιών,οπότε γι'αυτό και δεν προστέθηκε ο τίτλος..μάλλον.

Για το θέμα συμμετοχής καθηγητών στο forum,τι να πω,τα είπε ήδη ο κ.gpap :
Quote
Μόνο ρε παιδιά, μόνος μου που να τα βγάλω πέρα με όλους εσάς!

 Grin

Και όντως φορτώνουμε εμείς με ερωτήσεις,Κυριακάτικα κιόλας,που να πρωτοαπαντήσετε κι εσείς.. Smiley
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #16 on: June 20, 2005, 12:08:11 pm »

Καλημέρα και καλή εβδομάδα,

Για το συνάδελφο Aurelius.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Το να διαβάζεις (μόνο) πολύ δε περισσότερο να γράφεις σε λίστες φόρα κλπ θέλει χρόνο, πολύ χρόνο, πάρα πολύ χρόνο. Αν λοιπόν στο καθημερικνό μας πρόγραμμα βάλεις και τα ...συμπαραμαρτούμενα, σπίτια οικογένειες κλπ, άντε και κανένα βραδάκι έξω να μη ξεχνιόμαστε, άντε και λίγο ύπνο μιας και έχουμε και ...κάποια ηλικία έ οι 24 ώρες δε φτάνουν...για λίστες και τα συναφή. Από κει και πέρα είναι θέμα ιεράρχισης του καθένα πως θα ξοδέψει το χρόνο του.
Τις δικές μου απόψεις για τη συμμετοχή μου στην ηλεκτρονική επικοινωνία τις έχω ξαναγράψει σε αυτό το forum όταν συζητιόταν ο μετασχηματισμός του. Με δυο λέξεις πιστεύω ότι από τη (διακριτική) συμμετοχή του ο δάσκαλος κερδίζει αφού αφουγκράζεται τον τρόπο που σκέφτονται οι φοιτητές του πάνω σε μια σειρά από θέματα. Πρόσεξε το διακριτική. Ο ρόλος μας πιστεύω δεν είναι ούτε να πιαστούμε σε καυγά, ούτε να βάλουμε θέματα για συζήτηση (φτάνουν τα δικά σας). Είναι η ανάδραση που παίρνουμε από το φοιτητικό χώρο, μια ανάδραση διαφορετική από εκείνη που δεχόμαστε στην αίθουσα διδασκαλίας, στις εξετάσεις και στην καθημερινή ζωντανή επαφή. Από την άλλη μπορούμε να παρέμβουμε όταν σε κάποιο θέμα χρειάζεται μια πιο τεκμηριωμένη άποψη, ή μια καταγραφή των επίσημων ή και ανεπίσημων θέσεων του τμήματος.

Για το θέματης επικοινωνίας με τους καθηγητές φίλε Aurelius θα διαφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Ξεκινώντας από την προσωπική μου εμπειρία αλλά και από την εμπειρία του παιδιού μου, δυσκολεύομαι να βρω παραπάνω από 3-4 καθηγητές του Γυμνασίου ή του Λυκείου που να αξίζουν κάτι παραπάνω από μα καλημέρα, τι να μιλάμε τώρα και για καφέ!!! Αν εσένα σου έτυχαν περισσότεροι ίσως είσαι απλά ..τυχερός. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εμείς είμαστε πιο ...επικοινωνιακοί σκέψου μόνο και αξιολόγησε τις δυνατότητες που έχεις να 'ερθεις σε επαφή με κάποιον διδάσκοντα στο τμήμα μας σε σχέση με άλλα πανεπιστημιακά τμήματα. Θα πάθεις κυριολεκτικά πλάκα. Στη Νομική δεν τολμούν να περάσους έξω από το γραφείο των καθηγητών. Να δούμε γραπτά, να σχολιάσουμε βαθμούς τι είναι αυτά! Οι βαθμοί μαθαίνονται 2-3 μήνες αφού πάνε στη Γραμματεία και περαστούν στο computer.Ρήτρες! δεν είμαστε καλά. Εκεί κόβουν γιατί τα έγραψες μεν όλα αλλά το ..ύφος σου, ο γραφικός χαρακτήρας, το ήθος σου δεν ήταν είναι ..επιστημονικό.

Οταν πρωτομπήκα σε αυτό το τμήμα, κάναμε μάθημα στα βασικά (Λογισμοί, Φυσικές κλπ) συνδιδασκαλία όλοι πλην Αρχιτεκτόνων. Από τις πρώτες μέρες η προσφώνηση 'συνάδελφοι' που χρησιμοποιούσαν όσοι παντελώς άγνωστοι ανεβοκατέβαιναν στην έδρα του αμφιθεάτρου ήταν μια έκπληξη καθώς ήταν σαφώς διαφορετική από την συνηθισμένη προσφώνηση της εποχής από καθηγητές προς φοιτητές που ήταν 'κύριοι'.
Χρειάστηκε να τελειώσω και να δουλέψω για να καταλάβω ότι η προσφώνηση 'συνάδελφοι' στο χώρο των Μηχανικών δεν είναι λεκτικό σχήμα αλλά σχέση ουσίας που έχει κατακτηθεί με τα χρόνια. Απόλαυσε λοιπόν αύτό το πλεονέκτημα και είμαι βέβαιος ότι και εσύ θα διαπιστώσεις σύντομα ότι δεν είναι απλό σχήμα λόγου.

Και για να γυρίσω στο original topic που κουβεντιάζουμε. Η άποψή μου είναι ότι στην Ελλάδα η υπερβολικη ειδίκευση είναι επαγγελματικά ανθυγιεινή. Οι απαιτήσεις εργασίας δεν είναι τέτοιες που να τεκμηριώνουν την ανάγκη παραγωγής εξειδικευμένων επιστημόνων που να μπορούν να δουλέψουν μόνο σε μια πολύ στενή και εντοπισμένη περιοχή της επιστήμης τους. Από την άλλη μεριά όμως δε μπορούμε να συνεχίσουμε να βγάζουμε Μηχ/γους Ηλ/γους Μηχανικούς τον 21 αιώνα, όταν η τεχνολογία ιδιαίτερα στον κλάδο μας τρέχει με την ταχύτητα του φωτός. Τι πρέπει λοιπόν να κάνουμε? Μα αυτό που επιλέξαμε στο Πρόγραμμα Σπουδών. Εναν κορμό με αντιπροσωπευτικές βασικές και γενικές γνώσεις που θα επιτρέπουν στον απόφοιτο να μην αισθάνεται ..UFO σε πολλές επιστημονικές περιοχές του κλάδου του και θα του δίνουν τη δυνατότητα να εξειδικεύει τις γνώσεις του αναλογα με τις εκάστοτε επαγγελματικές απαιτήσεις. Και καπάκι μια ειδίκευση σε κάποιο αντικείμενο (και θα συμφωνήσω με το Γιώργο, πραγματικά η κατεύθυνση ηλεκτρονικής είναι 3 τουλάχιστον διακριτά αντικείμενα) έτσι ώστε να έχει και τη βαθύτερη γενική γνώση σε κάποια επιμέρους περιοχή. Πρόσέξτε τον τονισμό του γενική διότι είναι κάτι πολύ σημαντικό. Το Πολυτεχνείο δεν είναι σχολή μαθητείας. Αρα δεν προορίζεται να δώσει την αυστηρά εξειδικευμένη γνώση πάνω σε ένα στενό πολύ στενό αντικείμενο. Αυτό είναι το αντικείμενο σπουδών του ειδικευμένου χρήστη ή χειριστή, του εργοδηγού, του τεχνολόγου Μηχανικού με αυτή τη σειρά της ιεράρχησης. Οσο ανεβαίνουμε προς τα πάνω η γνώση γενικεύεται ώστε ο φορέας της να μπορεί να ασκεί διοίκηση (τεχνική, οργανωτική, οικονομική). Προφανώς ο Μηχανικός, όντας στην κορυφή της τεχνικής πυραμίδας πρέπει να είναι σε θέση να εξειδικεύει από μόνος του τη γνώση του στις ειδικές απαιτήσεις του χώρου του. Δηλαδή να διαβάσει, να ρωτήσει να μάθει και μετά να διδάξει τους υπόλοιπους. Αυτό το σχήμα πάμε να υπηρετήσουμε με τη συγκεκριμένη διάρθρωση του Προγράμματος σπουδών. Φυσικά ένα πρόγραμμα σπουδών δεν φτιάχνεται μόνο με στρατηγικούς στόχους και προοπτικές. Πρέπει να βάλεις κάτω τους διδάσκοντες να δεις πόσοι σου λείπουν και πόσοι σου περισσεύουν και να κάνεις τις αναπόφευκτες συμβιβαστικές κινήσεις. Ετσι φτιάχτηκε το νέο Πρόγραμμα, το οποίο να τονίσω δεν είναι ούτε θέσφατο ούτε ταμπού. Ενα πρόγραμμα πρέπει να είναι δυναμικό, να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του τμήματος και της αγοράς. Να αξιολογείται μέσα από την εφαρμογή του καθημερινά και να αλλάζει βελτιούμενο. Γιαυτό υπάρχει μόνιμη επιτροπή προγράμματος σπουδών στο τμήμα για να κάνει αυτή τη δουλειά.

Ο νέος Πρόεδρος σε μια σύντομη τοποθέτησή του έθεσε ένα θέμα κατάργησης των κατευθύνσεων. Θα διαφωνήσω. Πιστεύω ότι θα πρέπει να διατηρηθούν οι κατευθύνσεις αν και θα έβλεπα με συμπάθεια την κατάργηση κάποιων μαθημάτων κορμού και την αντικατάστασή των από άλλα ακόμη και μέσα στις κατευθύνσεις (δηλαδή όπως τα ΣΑΕ να είναι υποχρεωτικά για όλες τις κατευθύνσεις). Αυτά όμως τα έχουμε κουβεντιάσει άπειρες φορές τα τελευταία 3 χρόνια. Όμως το νέο πρόγραμμα ακόμη δεν άρχισε να εφαρμόζεται στο σύνολό του. Ας το αφήσουμε να τρέξει λίγο και ας δούμε τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματά του και ..εδώ είμαστε για να το βελτιώσουμε.

Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #17 on: June 20, 2005, 12:40:17 pm »

Προς κ Παπαγιαννη,

οταν λεω επικοινωνια φοιτητων με καθηγητες δεν εννοω μονο την διαδικτυακη επικοινωνια. Και σιγουρα οι καθηγητες εχουν προσωπικη ζωη και προφανως δεν θα ειχα την απαιτηση ολη την ωρα να ασχολουνται με εμας. Αλλα αυτοι δεν ασχολουνται καθολου. Το γεγονος οτι στο τμημα υπαρχουν ορισμενες φωτεινες εξαιρεσεις δεν αλλαζει την κατασταση για το συνολο των καθηγητων.
Και βεβαια σε αλλα τμηματα ισχυουν αυτα που ειπατε, αλλα εγω δεν ειμαι μελος αυτων των τμηματων. Δεν μενδιαφεριε ουσιαστικα. Με ενδιαφερει ως φοιτητης, αλλα οχι ως φοιτητης ηλεκτρολογος. Πρωτα θα κοιταξω να φτιαξω το σπιτι μου και υστερα των αλλων. Το οτι εγω καθησα και τα ειπα με αυτο το υφος ειχε 2 σκοπους:
1)Μπας και καταφερω και καναν αλλο καθηγητη να γραψει εστω και για να με βρισει(dimakis tricks)
2)Για να περιγραψω την κατασταση που επικρατει λιγο πολυ στο τμημα.
Πολυ πιθανο αν ημουν σε αλλη σχολη, αυτη η επικοινωνια που ηδη εχουμε να μου φαινοταν πρωτογνωρη, αλλα εσεις μας εχετε κακομαθει. Αν εσεις(και οι υπολοιποι καθηγητες στην λιστα) δεν γραφατε, δεν θα ειχα και την απαιτηση απο αλλους καθηγητες να γραφουν. Αλλα εσεις ανεβασατε τον πηχη.  Το οτι σε αλλα τμηματα η κατασταση ειναι τραγικη, δεν σημαινει οτι εμεις πρεπει να χαιρομαστε που σε μας ειναι καλυτερη, απο την στιγμη που μπορει να γινει ακομα καλυτερη.
Οσον αφορα τους καθηγητες του σχολειου, εννοω καποιους καθηγητες που εκανα φροντιστηρια, οχι τους καθηγητες του σχολειου. Ισως να ειναι αυτο, ισως οτι η πολη μας ειναι σαφως πιο μικρη και γνωριζομαστε πιο καλα, ισως ειανι η τυχη και οι καταλληλοι ανθρωποι, αλλα το γεγονος ειναι οτι εχω καλες σχεσεις μαζι τους. Ισως αλλου να ειναι τελειως διαφορετικα και αυτα που εγραψα να ηταν απλα η εξαιρεση στον κανονα.
Οσον αφορα τους τομεις και εγω πιστευω οτι δεν πρεπει να καταργηθουν, γιατι πρεπει να υπαρχει και μια εξειδικευση σε αυτο που μας αρεσει πιο πολυ. Ενταξει, να εχουμε γενικες γνωσεις, αλλα καποιες πιο ειδικες που για ατομα αλλων τομεων ειναι βαρετες, τις θελουμε.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #18 on: June 20, 2005, 12:46:54 pm »

Πω πω ρε Aurelius στην πρίζα είσαι! Που να σε προλάβει κανείς!!! Grin Grin Grin Wink

Λοιπόν ο Δημάκης (σσσσ μυστικό) έφυγε τριήμερο εκτός και δεν είναι ....δικτυωμένος. Αποτοξίνωση κανονική. Γυρνάει την Τρίτη ανανεωμένος, ξεκούραστος και ...με στερητικά σύνδρομα. Ετοιμαστείτε λοιπόν.

Γρηγόρης Παπαγιάννης

ΒΤW Ο Δημάκης δεν διαβάζει το ΤΗΜΜΥ. Ετσι το show θα γίνει στη λίστα!
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #19 on: June 20, 2005, 16:37:51 pm »

Quote from: gpap on June 20, 2005, 12:46:54 pm
Πω πω ρε Aurelius στην πρίζα είσαι! Που να σε προλάβει κανείς!!! Grin Grin Grin Wink

Λοιπόν ο Δημάκης (σσσσ μυστικό) έφυγε τριήμερο εκτός και δεν είναι ....δικτυωμένος. Αποτοξίνωση κανονική. Γυρνάει την Τρίτη ανανεωμένος, ξεκούραστος και ...με στερητικά σύνδρομα. Ετοιμαστείτε λοιπόν.

Γρηγόρης Παπαγιάννης

ΒΤW Ο Δημάκης δεν διαβάζει το ΤΗΜΜΥ. Ετσι το show θα γίνει στη λίστα!
Κανονικα στην πριζα... Cheesy Cheesy Cheesy Οταν πηζει το κεφαλι μου με ολα αυτα τα φασματα που κανουμε τηλεπ, ε καθομαστε και λιγο ιντερνετ, οπως τωρα...
Μακαρι να γινοταν οτι δημοσιευουμε εδω να μπορει να πηγαινει στη λιστα να μην το γραφουμε 2 φορες.....
Ετοιμαζομαι, παω να φαω την μερεντα μου Grin Grin Grin Grin, να δυναμωσω και να μπορεσω να ανταπεξελθω. Βζιουυυυυυυυνννννννννννννννννν.......!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...