• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 13:17:02 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 02, 2025, 13:17:02 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by nmpampal
[Today at 12:25:45]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[Today at 09:51:26]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by Nikos_313
[Today at 01:40:22]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[Today at 01:30:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:04:15]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[Today at 00:59:05]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Giopan
[July 30, 2025, 17:07:32 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Mr Watson
[July 30, 2025, 14:19:11 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]

Ρώτα κάτι τον επόμενο
by Giopan
[July 29, 2025, 16:04:23 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[July 29, 2025, 13:52:51 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Διάλεξις
[July 29, 2025, 01:00:00 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427639
Total Topics: 31739
Online Today: 129
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 22
Guests: 82
Total: 104
mitsos753905
georgepana9
maroudis
George_RT
bit11
fafafa
iliaskou
athena_apo
nmpampal
ioannisfa
Geoth
Emilios
aris123321
Smaragda
Kwtininatheod
trelogauros7
thathas12
antontsiorvas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος  (Read 4225 times)
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« on: June 19, 2005, 10:24:56 am »

Σημειωση απο moderator:
Το θεμα ξεκινησε απο συζητηση για το μαθημα του Σχεδιου εδω: http://www.thmmy.gr/index.php?option=com_smf&Itemid=41&?topic=1599.0 αλλα εξελιχθηκε σε γενικοτερη κουβεντα πανω στο αντικειμενο σπουδων του τμηματος, οποτε μεταφερω τα τελευταια μηνυματα σε καινουργιο topic καθως το θεμα ειναι πολυ ενδιαφερον...

Ζητω συγγνωμη για την παρεμβαση, στοχο εχει απλως τη μεγαλυτερη συνοχη...

------------------------------------------------------------------------------------

Καλημέρα στην παρέα.

Πραγματικά το μάθημα Ειδικά Κεφάλαια ΣΗΕ δεν προσφέρεται σαν μάθημα επιλογής στους αλλου τομείς γιατί ενώ πιο παλιά υπήρχε οι υπεύθυνοι των τομέων για το πρόγραμμα σπουδών το ...έβγαλαν. Φυσικά ο λόγος ήταν ότι δεν το έπαιρνε κανένας σαν επιλογή. Γιατί είναι δύσκολο μάθημα, θέλει να ξέρεις 5-10 πράγματα από ΣΗΕ και Μηχανές και το κυριώτερο, έχει θέμα (και εργαστήριο). Αρα πολύ ζόρι για μάθημα επιλογής και στο 9ο εξάμηνο. Συνεπώς...κόψιμο μην πιάνει και χώρο στο πρόγραμμα.
Με το νέο Πρόγραμμα σπουδών αυτό διορθώνεται καθώς όλα τα μαθήματα των άλλων τομέων προσφέρονται ως επιλογές στους φοιτητές κάποιας κατεύθυνσης. Παρόλα αυτά πάλι κανένας δεν θα το πάρει για τους ίδιους λόγους.

Κακά τα ψέμματα, παρακολουθώντας ένα Τμήμα που στο εξωτερικό (ή ακόμη και στην Ελλάδα) έχει ως αντικείμενο σπουδών το περιεχόμενο τριών τουλάχιστον τμημάτων πανεπιστημίου, είναι φυσικό ότι κάποιος πρέπει να διαλέξει. Τι θα κρατήσει και τι θα αφήσει. Δεν γίνεται αλλοιώς εκτός κι αν σας κρατήσουμε καμμιά δεκαετία και πάλι χλωμό το βλέπω αν θα καταφέρουμε να καλύψουμε όλο το φάσμα του πιθανού τεχνικού αντικειμένου ενός Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών. Γιαυτό λοιπόν σας βάζουμε να διαλέξετε μια κατεύθυνση, όπου υποτίθεται ότι βρίσκετε περισσότερο ενδιαφέρον και με τις γενικές γνώσεις που προσπαθούμε να χωρέσουμε στον κορμό αισιοδοξούμε ότι θα τα βγάλετε πέρα, όπως έγινε με χιλιάδες άλλους συναδέλφους σας που τέλειωσαν πριν από εσάς και με πολύ χειρότερες συνθήκες σπουδών.

Λαμπρό παράδειγμα ο γράφων, που τέλειωσε το ίδιο ένδοξο τμήμα προ αμνημονεύτων ετών, ως Μηχανολόγος και Ηλεκτρολόγος (πλην όμως όχι υπολογιστών γιαυτό και η χαρακτηριστική τεχνοφοβία μου σε οτιδήποτε σχετίζεται με ...πληροφορική). Εχοντας δε επιλέξει έγκαιρα τη λαμπρή κατεύθυνση του Ηλεκτρολόγου, είχε την τιμή να διδαχθεί το αντικέιμενο της επιστήμης του από 2 (ναι δύο ολογράφως) καθηγητές μόνο και κανά 2 ιπτάμενους ειδικούς επιστήμονες. Παρόλα αυτά ειλικρινά δεν ενοιωσα ούτε μια στιγμή ότι υπήρχε πιθανότητα να μην τα βγάλω πέρα και (μεταξύ μας) δεν έκλαψα και πολύ που δεν έκανα και μια σειρά από αντικείμενα τα οποία σας ταλαιπωρούν τώρα!!

Για τα υπόλοιπα τεχνικά θέματα για σεμινάρια κλπ δεν έχω να πω κάτι μιας είμαι τελείως έξω από αυτές τις διαδικασίες. Είναι όμως απλά θέματα που μπορούν πανεύκολα να ρυθμιστούν αν μαζευτούν 10-15 άτομα και μιλήσουν με τον Πρόεδρο (τον παλιό ή και το νέο) και ζητήσουν να μπουν κάποια αντικείμενα σεμιναρίων. Και φυσικά όπως είπα το μάθημα του σχεδίου περνά μια μεταβατική φάση από όπου σίγουρα θα βγεί πολύ πιο βελτιωμένο.Και νομίζω ότι από τα μαθήματα του κορμού το σχέδιο είναι το λιγώτερο προβληματικό μάθημα. Τι να πούμε για τα άλλα του Γενικού τμήματος που θυμίζουν καψώνι νεοσύλλεκτου ΗΜΜΥ (παντα έτσι ήταν αν αυτό σας παρηγορεί!!).

Γρηγόρης Παπαγιάννης

ΥΓ1 @lars ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι το υστερόγραφο ήταν ...περιττό!  Wink

ΥΓ2 Πού είναι ο aliakmwn? Τον βάλαμε σε πρόγραμμα απεξάρτησης από τους υπολογιστές?
« Last Edit: June 19, 2005, 21:38:08 pm by aliakmwn » Logged
Starr
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 247



View Profile
Re: Απ: Μαθημα σχεδιου Α' εξαμηνου: Αντικειμενο, διδασκαλια, οργανωση...
« Reply #1 on: June 19, 2005, 12:42:19 pm »

Quote from: gpap on June 19, 2005, 10:24:56 am
Πραγματικά το μάθημα Ειδικά Κεφάλαια ΣΗΕ δεν προσφέρεται σαν μάθημα επιλογής στους αλλου τομείς γιατί ενώ πιο παλιά υπήρχε οι υπεύθυνοι των τομέων για το πρόγραμμα σπουδών το ...έβγαλαν. Φυσικά ο λόγος ήταν ότι δεν το έπαιρνε κανένας σαν επιλογή. Γιατί είναι δύσκολο μάθημα, θέλει να ξέρεις 5-10 πράγματα από ΣΗΕ και Μηχανές και το κυριώτερο, έχει θέμα (και εργαστήριο). Αρα πολύ ζόρι για μάθημα επιλογής και στο 9ο εξάμηνο. Συνεπώς...κόψιμο μην πιάνει και χώρο στο πρόγραμμα.
Με το νέο Πρόγραμμα σπουδών αυτό διορθώνεται καθώς όλα τα μαθήματα των άλλων τομέων προσφέρονται ως επιλογές στους φοιτητές κάποιας κατεύθυνσης. Παρόλα αυτά πάλι κανένας δεν θα το πάρει για τους ίδιους λόγους.

Και μιας και κόψανε τα Ειδικά Κεφάλαια ΣΗΕ που θέλει να ξέρεις 5-10 πράγματα από Μηχανές είπαν να κόψουν και τις Μηχανές, μη πιάνουν και χώρο στο νέο Πρόγραμμα σπουδών. Ο λόγος φυσικά για μας τους Τηλεπικοινώνιακους (καλά ένα σφάλμα κάναμε πρέπει να μας το χτυπάτε έτσι;) που οι μηχανές δεν αποτελούν πλέον μάθημα επιλογής. Μήπως τα μαθήματα των Μηχανών δεν είναι τελικά και τόσο σημαντικά για έναν Ηλεκτρολόγο Μηχανικό? Ή μήπως το πτυχίο μας δεν είναι και τόσο ενιαίο; Μήπως από αυτή τη σχολή βγαίνουν «Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί» και «Μηχανικοί Υπολογιστών»? Κατά πόσο δηλ. με τα μαθήματα του κορμού είναι σε θέση ένας τηλεπικοινωνιακός να δουλέψει σαν ενεργειακός ή ένας ενεργειακός σαν μηχανικός υπολογιστών. Φυσικά θα μου πείτε ότι εξαρτάται από το άτομο, από τα μαθήματα που έχει επιλέξει, από πόσο έχει ασχολήθει μόνος του. Αλλά τι γίνεται όταν δεν μπορεί επίσημα να επιλέξει? Μήπως αυτό με τα μαθήματα επιλογής έχει κάποιο υπονοούμενο που πρέπει να 'πιάσω'? Κι αν είναι έτσι γιατί να μην επιλέγουμε τομέα από το 1ο ή το 2ο έτος? Γιατί να διδασκόμαστε μαθήματα «άλλων» τομέων? Και τα ερωτήματα συνεχώς αυξάνονται… Huh

ΥΓ: Εμάς τους τηλεπικοινωνιακούς γιατί δε μας αναφέρουν στο όνομα της Σχολής?
« Last Edit: June 19, 2005, 16:50:59 pm by Starr » Logged

Αν δεν στηρίζεις το ένα σου πόδι έξω απ' τη Γη, ποτέ σου δεν θα μπορέσεις να σταθείς απάνω της.
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Μαθημα σχεδιου Α' εξαμηνου: Αντικειμενο, διδασκαλια, οργανωση...
« Reply #2 on: June 19, 2005, 14:50:46 pm »

Η συζήτηση έχει πάρει μια πολύ ενδιαφέρουσα τροπή.
Quote from: gpap on June 19, 2005, 10:24:56 am
Κακά τα ψέμματα, παρακολουθώντας ένα Τμήμα που στο εξωτερικό (ή ακόμη και στην Ελλάδα) έχει ως αντικείμενο σπουδών το περιεχόμενο τριών τουλάχιστον τμημάτων πανεπιστημίου, είναι φυσικό ότι κάποιος πρέπει να διαλέξει. Τι θα κρατήσει και τι θα αφήσει. Δεν γίνεται αλλοιώς εκτός κι αν σας κρατήσουμε καμμιά δεκαετία και πάλι χλωμό το βλέπω αν θα καταφέρουμε να καλύψουμε όλο το φάσμα του πιθανού τεχνικού αντικειμένου ενός Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών. Γιαυτό λοιπόν σας βάζουμε να διαλέξετε μια κατεύθυνση, όπου υποτίθεται ότι βρίσκετε περισσότερο ενδιαφέρον και με τις γενικές γνώσεις που προσπαθούμε να χωρέσουμε στον κορμό αισιοδοξούμε ότι θα τα βγάλετε πέρα, όπως έγινε με χιλιάδες άλλους συναδέλφους σας που τέλειωσαν πριν από εσάς και με πολύ χειρότερες συνθήκες σπουδών.
Αυτό το έχω πει επανηλειμένα. Μέγα λάθος το ότι γίναμε και Υπολογιστών. Και εξηγούμαι: έπρεπε να γίνει (το '93 ή 94, δε θυμάμαι ακριβώς) νέο τμήμα, απόφοιτοι του οποίου να είναι καθαρά Μηχανικοί Υπολογιστών. Προφανώς αυτό δε συνέφερε πολλούς και διάφορους, δεν υπήρχε υποδομή, καθηγητές και πολλά άλλα. Εμείς, αντί αυτού θέλουμε να είμαστε και Ηλεκτρολόγοι, και Τηλεπικοινωνιακοί, και Υπολογιστών και Μηχανολόγοι σε 5 χρόνια!! Υπέρμηχανικοί δηλαδή! Κάπου έχουμε υπερτιμήσει τις δυνατότητες μας νομίζω. Και κάτι που έχω διαπιστώσει από όσους κάνουν μηχανογραφικά τα 3 τελευταία χρόνια: το 50% (για να μην πω 65-70%) δηλώνει ΗΜΜΥ γιατί "τους ενδιαφέρει η πληροφορική!!". Έλεος δηλαδή! Αν σε ενδιαφέρει η Πληροφορική υπάρχουν τόσο τα ΑΕΙ, όσο και τα ΤΕΙ, καθώς και η Εφαρμοσμένη Πληροφορική με σύνδεση με τα οικονομικά ας πούμε. Δεν μπορείς να έρχεσαι στο Πολυτεχνείο και να θες να γίνεις Προγραμματιστής. Άλλο το Μηχανικός Υπολογιστών, το οποίο όπως σωστά ειπώθηκε στο εξωτερικό είναι χωριστό τμήμα (όπως και πολλά άλλα).
Στο σχεδιο τώρα (τα προηγούμενα -άσχετα με το θέμα posts- πρέπει να μεταφερθούν κάπου αλλού):
Πιστεύω ότι...  μέχρι το πέρας της μεταβατικής περιόδου ΠΡΕΠΕΙ να γίνουν σεμινάρια AutoCAD (νομίζω γίνονται σε άλλα τμήματα της Πολυτεχνικής), όπως έγιναν πχ. τα σεμινάρια JAVA/C++. Να απευθύνονται σε όλους αλλά κυρίως σε όσους δεν είχαν επαδή με το AutoCAD, όπως ειπώθηκε αυτοί του 4ου έτους αν θυμάμαι καλά.
Επισης μια εισαγωγή στο Ηλεκτρολογικό σχέδιο πρέπει να γίνεται στο 1ο εξάμηνο (όχι όπως έκανε ο Παπαμητούκας "πάρτε αυτό και ζωγραφίστε το" και μετά να σου λέει "πού την έβαλες την πρίζα!; Mα όχι εκεί θα μπεί το κρεβάτι!" και άλλα τέτοια ευτράπελα!). Αφού τα ειδικά κεφάλαια ΣΗΕ θεωρούνται δύσκολα ως επιλογής πρέπει να εισαχθεί κάτι αντίστοιχο ίσως με λιγότερες απαιτήσεις που να είναι προστιτό σε όλους τους τομείς. Αυτά για αρχή και... βλέπουμε.
« Last Edit: June 19, 2005, 18:16:02 pm by Alexkasgr » Logged
lars
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 419



View Profile
Απ: Μαθημα σχεδιου Α' εξαμηνου: Αντικειμενο, διδασκαλια, οργανωση...
« Reply #3 on: June 19, 2005, 16:40:17 pm »

Εγώ δε ξέρω πώς και κάτω από ποιες συνθήκες αναγνωρίστηκε ο δέυτερος σημερινός τίτλος του τμήματος (πάλι ας μας διαφωτίσει ο κ. gpap) αλλά από τη στιγμή που αποφασίστηκε να προστεθεί,έπρεπε από την αρχή να υποστηριχθεί ισότιμα με τον αρχικό.
Αν και χρειάστηκε μια δεκαετία,τώρα με το νέο Π.Σ. και κάποιες άλλες  προσπάθειες που γίνονται μάλλον έχει αρχίσει να βρίσκει σιγά σιγά το δρόμο του.

Quote from: Alexkasgr on June 19, 2005, 14:50:46 pm
Εμείς, αντί αυτού θέλουμε να είμαστε και Ηλεκτρολόγοι, και Τηλεπικοινωνιακόι, και Υπολογιστών και Μηχανολόγοι σε 5 χρόνια!! Υπέρμηχανικοί δηλαδή! Κάπου έχουμε υπερτιμήσει τις δυνατότητες μας νομίζω. Και κάτι που έχω διαπιστώσει από όσους κάνουν μηχανογραφικά τα 3 τελευταία χρόνια: το 50% (για να μην πω 65-70%) δηλώνει ΗΜΜΥ γιατί "τους ενδιαφέρει η πληροφορική!!". Έλεος δηλαδή! Αν σε ενδιαφέρει η Πληροφορική υπάρχουν τόσο τα ΑΕΙ, όσο και τα ΤΕΙ, καθώς και η Εφαρμοσμένη Πληροφορική με σύνδεση με τα οικονομικά ας πούμε. Δεν μπορείς να έρχεσαι στο Πολυτεχνείο και να θες να γίνεις Προγραμματιστής. Άλλο το Μηχανικός Υπολογιστών, το οποίο όπως σωστά ειπώθηκε στο εξωτερικό είναι χωριστό τμήμα (όπως και πολλά άλλα).


Προγραμματιστής μπορεί κάποιος να γίνει και μόνος του αλλά στο αντικείμενο του μηχανικού Η/Υ συμπεριλαμβάνεται και αυτός. Μηχανικός Η/Υ δε σημαίνει να ξέρεις μόνο το hardware αλλά και το software.
Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα σύγκρισης επιπέδου ΤΗΜΜΥ και Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Από την άλλη πλευρά υπάρχουν 4 και σύντομα και 5ο τμήμα μηχανικών Η/Υ σχεδόν ως αποκλειστικό αντικείμενο όπου μπορεί κάποιος να πάει.

 Αλλά ας μην κατηγορούμε και τα παιδιά που χωρίς κανένα σχολικό προσανατολισμό (τουλάχιστον στο σχολείο μου δεν κάναμε τπτ στο μάθημα) και βασιζόμενοι μόνο στο όνομα επιλέγουν το τμήμα.Μερικές φορές φταίμε κι εμείς οι ίδιοι οι φοιτητές του τμήματος που όταν μας ρωτάνε,λέει ο καθένας ό,τι να'ναι.Ο τηλεπικοινωνιακός θα πει ότι στη σχολή κάνουμε βασικά κεραίες και δίκτυα και 3G,ο ενεργειακός  μηχανές και ΣΗΕ και υψηλες τάσεις και ο ηλεκτρονικός ότι κάνουμε JAVA,,C++,μικροεπεξεργαστές,,ρομποτικές και δε συμμαζεύεται και ενώ στην ουσία ούτε κι εμείς δεν ξέρουμε τι θα κάνουμε μετά.Ε,τέτοια άκουγα κι εγώ και έλεγα "πωπω και γ@μ@ τις σχολές" αλλά να'μαστε στο forum για το σχέδιο..
 Εξάλλου και έξω ακόμα κανένας δε ξέρει τι ακριβώς κάνουμε.Εδώ καθηγητές που είχα λέγανε ότι εκεί μαθαίνεις να συναρμολογείς Η/Υ και κάτι τέτοια κουφά και αν δεν έχεις και κάποιο γνωστό ΗΜΜΥ να σου πει πέντε πράγματα,πώς να βγάλεις συμπεράσματα?
Τεσπα,ξεφύγαμε εντελώς από τη συζήτηση για το σχέδιο.
Logged
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Μαθημα σχεδιου Α' εξαμηνου: Αντικειμενο, διδασκαλια, οργανωση...
« Reply #4 on: June 19, 2005, 19:20:38 pm »

Quote
Εγώ δε ξέρω πώς και κάτω από ποιες συνθήκες αναγνωρίστηκε ο δέυτερος σημερινός τίτλος του τμήματος (πάλι ας μας διαφωτίσει ο κ. gpap) αλλά από τη στιγμή που αποφασίστηκε να προστεθεί,έπρεπε από την αρχή να υποστηριχθεί ισότιμα με τον αρχικό.

Πραγματικά ξεφύγαμε! Παρόλα αυτά νομίζω ότι αυτό είναι το χαρακτηριστικό κάθε 'ζωντανής' κουβέντας έστω και αν αυτή γίνεται virtual! Μόνο ρε παιδιά, μόνος μου που να τα βγάλω πέρα με όλους εσάς! Να προτείνω να καθιερώσουμε τίποτε τακτικοέκτακτες συναντήσεις από Σεπτέμβρη, να βρισκόμαστε κανένα βραδάκι να τα λέμε χαλαρά και live και μετά ότι ήθελε προκύψει (μπύρες, τσίπουρα και ότι άλλο!).

Στο θέμα τώρα. Όταν αποφασίστηκε το 93 η μετονομασία του Τμήματος ο λόγος ήταν καθαρά η υποστήριξη των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Την εποχή εκείνη με την ίδρυση των τμημάτων πληροφορικής στις ΦΜΣ και τα μαθηματικά τμήματα, με την κοινωνία της πληροφορίας και τα κονδύλιά της επι θύραις, με τους επικείμενους διορισμούς καθηγητών πληροφορικής στη δευτεροβάθμια, το τμήμα ακολούθησε την...πεπατημένη όπως και το ΕΜΠ (που πρώτο έκανε τη σχετική κίνηση, για να προστατεύσει τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων του. Και καλά έκανε διότι δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι αν μέναμε εμείς απέξω έστω και με 3-4 μαθήματα πληροφορικής λιγότερα στο πρόγραμμα, ο δικός μας απόφοιτος θα υστερούσε σε προσόντα από εκείνον του τμήματος πληροφορικής του ΑΠΘ ή του ΠΜΑΚ. Μη λέμε τώρα ότι θέλουμε!

Από την άλλη βέβαια, όποιο να είναι το όνομα και ο προσανατολισμός του κάθε τμήματος,καθένα από αυτά έχει το δικό του στίγμα και προσωπικότητα. Άλλο είναι καλύτερο στο α΄αντικείμενο, άλλο στο β΄κλπ. Το δικό μας είναι αυτό που ξέρετε (ή μαθαίνετε σιγά σιγά). Με αρκετά πλάτύ περιεχόμενο σπουδών σε σχέση με πιο ειδικά (κάτι που δεν μοιάζει καθόλου μα καθόλου κακό όταν ψάχνετε για δουλειά, πιστέψτε με) με πολύ θεωρητικό υπόβαθρο, ιδιάιτερα στις τηλεπικοινωνίες. Εξάλλου οι καθηγητές ενός τμήματος του προσδίδουν την ταυτότητά του (αυτό το διαπιστώνεται και από την προσψπική σας εμπειρία με το Γενικό ή ανάμεσα στους τομείς). Συνεπώς αυτό είναι το τμήμα και έτσι πάνω κάτω θα εξελίσσεται. Με τη μορφή αυτή είναι αδύνατη η υπερβολική ενίσχυση σε επίπεδο υποχρεωτικών μαθημάτων οποιασδήποτε κατεύθυνσης σε βάρος των άλλων. Ηδη με το νέο πρόγραμμα εξαντλήσαμε τα (δικά σας) όρια αντοχών σε μαθήματα βασικού κύκλου και γεμίσαμε επιλογές από τις οποίες όμως πάλι κάποιες λίγες θα πάρετε αφήνοντας απέξω πολλά και ενδιαφέροντα. Τι να γίνει, δεν γίνεται αλλοιώς. Και σε άλλο πιο ειδικό τμήμα να είσασταν, απλά θα αγνοούσατε την ύπαρξη αυτών των μαθημάτων. Άρα ...χαλαρά και όλα θα πάνε καλά.

Η άλλη λύση της επιλογής κατεύθυνσης από το 1ο ή 2ο εξάμηνο, στην ουσία σημαίνει χωρισμό του τμήματος σε 2 ή 3 τμήματα. Αυτό μπορεί να γίνει κάποτε, θα δούμε. Σήμερα η πολιτική είναι το τμήμα να αναπτύσσεται σύμμετρα και ως προς τις 3 κατευθύνσεις του που ισομοιράζονται πόρους, χώρους και προσωπικό. Αν πάλι στο ενιαίο τμήμα αν κάποιος είναι τόσο ώριμος ώστε 6 ή 12 μήνες μετά την εισαγωγή του να ξέρει τι να επιλέξει σαν κατεύθυνση, θεωρώ ότι εξίσου ώριμα θα αποφάσιζε ότι αυτή η σχολή δεν του κάνει και θα πήγαινε αλλού από εισαγωγή. τους βαθμούς τους έχει έτσι κι αλλιώς. Αρα τι συζητάμε!


Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
Starr
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 247



View Profile
Re: Απ: Μαθημα σχεδιου Α' εξαμηνου: Αντικειμενο, διδασκαλια, οργανωση...
« Reply #5 on: June 19, 2005, 21:12:03 pm »

Quote from: gpap on June 19, 2005, 19:20:38 pm
Να προτείνω να καθιερώσουμε τίποτε τακτικοέκτακτες συναντήσεις από Σεπτέμβρη, να βρισκόμαστε κανένα βραδάκι να τα λέμε χαλαρά και live και μετά ότι ήθελε προκύψει (μπύρες, τσίπουρα και ότι άλλο!).
Πολύ καλή ιδέα Grin!

Quote from: gpap on June 19, 2005, 19:20:38 pm
Ηδη με το νέο πρόγραμμα εξαντλήσαμε τα (δικά σας) όρια αντοχών σε μαθήματα βασικού κύκλου και γεμίσαμε επιλογές από τις οποίες όμως πάλι κάποιες λίγες θα πάρετε αφήνοντας απέξω πολλά και ενδιαφέροντα.
Και σε άλλο πιο ειδικό τμήμα να είσασταν, απλά θα αγνοούσατε την ύπαρξη αυτών των μαθημάτων. Άρα ...χαλαρά και όλα θα πάνε καλά.
Θα μου επιτρέψετε να επιμείνω λίγο. Το νέο πρόγραμμα σπουδών ως προς τα ενεργειάκα μαθήματα τουλάχιστον έχει παραμείνει ίδιο (και διορθώστε με αν κάνω λάθος). Είναι σε θέση ένας τηλεπικοινωνιακός ή ηλεκτρονικός να δουλέψει σαν ενεργειακός; Είναι δηλαδή αποτελεσματική αυτή η σύμμετρη ανάπτυξη του τμήματος; Και αν όχι γιατί την κρατάμε; Επίσης θα επαναληφθώ αλλά "επανάληψη μήτηρ πάσης...παθήσεως". Οι μηχανές γιατί δεν είναι μάθημα επιλογής για τους νέους τηλέπ.; Εγώ δηλαδή πως πρέπει να νιώσω/τι πρέπει να κάνω (που το έχω επιλέξει) όταν σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών θεωρείται άχρηστο (για έναν τηλεπ.); Και τι υπονοούν οι συντάκτες του νέου προγράμματος όταν το διαγράφουν από επιλογής;

Quote from: gpap on June 19, 2005, 19:20:38 pm
Αν πάλι στο ενιαίο τμήμα αν κάποιος είναι τόσο ώριμος ώστε 6 ή 12 μήνες μετά την εισαγωγή του να ξέρει τι να επιλέξει σαν κατεύθυνση, θεωρώ ότι εξίσου ώριμα θα αποφάσιζε ότι αυτή η σχολή δεν του κάνει και θα πήγαινε αλλού από εισαγωγή. τους βαθμούς τους έχει έτσι κι αλλιώς. Αρα τι συζητάμε!
Δηλαδή όσοι μπαίνουμε δεν είμαστε αρκετά ώριμοι για να παρατήσουμε τη σχολή ή χρειαζόμαστε 3 χρόνια για να ωριμάσουμε ή μένουμε στη σχολή από...συνήθεια? Να παρεξηγηθώ ::)Μπα...Μάλλον παραφράζω τα λόγια σας, γιατί δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε. Δηλαδή στα 2,5 χρόνια καταλαβαίνουμε από τα μαθήματα ποιόν τομέα να επιλέξουμε. Εμείς οι τηλεπ. από ποιο μάθημα καταβαίνουμε. Απ'το πεδίο;(Έκφράζω το παράπονο :'( για την πρώην έλλειψη προτομεϊκών τηλεπ. μαθημάτων)

ΥΓ1: Επειδή το θέμα έχει ξεφύγει αν θέλει κάποιος mod. ας το μεταφέρει
ΥΓ2: Sorry αν γίνομαι κουραστικός.
Logged

Αν δεν στηρίζεις το ένα σου πόδι έξω απ' τη Γη, ποτέ σου δεν θα μπορέσεις να σταθείς απάνω της.
gpap
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1693



View Profile
Απ: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #6 on: June 19, 2005, 22:51:36 pm »

Quote
Είναι σε θέση ένας τηλεπικοινωνιακός ή ηλεκτρονικός να δουλέψει σαν ενεργειακός;


Φυσικά και πάρα πολλοί το κάνουν ήδη. Στην επόμενη συνάντηση για επιλογή κατεύθυνσης θα σας φέρω έναν από αυτούς που δουλεύει στη SIEMENS στο τμήμα ΗΜ εγκαταστάσεων. Αν και τηλέπ, τον προσέλαβαν δοκιμαστικά και τα πήγε μια χαρά (όχι βέβαια χωρίς διάβασμα, αλλά θαρρείς πως άμα βρεις δουλειά στην SIEMENS Tήλε θα τα βγάλεις πέρα με όσα έμαθες στο Τμήμα Wink Grin). Συνεπώς αυτό που λέμε ότι παίρνετε εφόδια κλπ κλπ αποδεικνύεται και στην πράξη.

Quote
Είναι δηλαδή αποτελεσματική αυτή η σύμμετρη ανάπτυξη του τμήματος;


Αποτελεσματική ή όχι είναι η μόνη δυνατή. Αν ανατραπεί πάμε για ..διαζύγιο (ότι και αν αυτό σημαίνει για τους πάντες).

Quote
Οι μηχανές γιατί δεν είναι μάθημα επιλογής για τους νέους τηλέπ.;


Δεν καταλαβαίνω αν μιλάς για το νέο ή το παλιό ΠΠΣ. Στο παλιό οι μηχανές φύγαν γιατί στη θέση τους μπήκαν οι ΕΕΤ που καλύπτουν αυτόνομα ένα κομμάτι των μηχανών που χρειάζεται σε πρώτη ζήτηση περισσότερο (τους επαγωγικούς κινητήρες). Στο νέο ΠΠΣ είπαμε, όλα τα μαθήματα κάποιου τομέα είναι επιλογής για τους υπόλοιπους, αλλά κάποιος μπορεί να παίρνει μόνο 1 το εξάμηνο. Αρα παίρνει κάποιος Μηχανές Α-Γ. Αλλά γιάτί τέτοιο κόλλημα με μηχανές? Τις θεωρείς σημαντικότερες από τα ΣΗΕ, τα ηλεκτρονικά ισχύος, τις εγκαταστάσεις την οικονομία? Αν ναι ..θα διαφωνήσω.

Quote
Εγώ δηλαδή πως πρέπει να νιώσω/τι πρέπει να κάνω (που το έχω επιλέξει) όταν σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα σπουδών θεωρείται άχρηστο (για έναν τηλεπ.); Και τι υπονοούν οι συντάκτες του νέου προγράμματος όταν το διαγράφουν από επιλογής;

Τώρα αν περιμένεις από εμένα να σε ...λυπηθώ που διάλεξες τηλέπ ...έπεσες στο λάθος άνθρωπο!! Grin Grin Αρα ..πρέπει να νοιώσεις άσχημα...θανάσιμα άσχημα ..τι να σου πώ...χάλια μαύρα!!! Tongue

Σοβαρά τώρα, αφού έκανες την επιλογή τι κολλάς με τις μηχανές ή οτιδήποτε άλλο ενεργειακό. Είπαμε δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα σε 5 χρόνια. Πάει τελείωσε. Ούτε μπορεί κανείς να παίρνει τα δύσκολα και βασικά κάθε κατεύθυνσης για δήθεν εγκύκλια μόρφωση γιατί πρώτον θα πεθάνει στη δουλειά και δεύτερον θα κάνει ..μια τρύπα στο νερό. Γιατί εξειδίκευση δεν είναι μόνο τα βασικά της κατεύθυνσης, είναι κύρια οι επιλογές της. Αμα τις χάσει τότε στην ουσία δεν κάνει τίποτε, χωρίς παράλληλα να παίρνει και πολλά πράγματα από μια επιλεκτική παρακολούθηση μαθημάτων άλλων τομέων.

Quote
Μπα...Μάλλον παραφράζω τα λόγια σας, γιατί δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε.


Σίγουρα δεν το κατάλαβες. Λέω ότι μόλις μπαίνετε δεν μπορείτε να διαλέξετε κατεύθυνση. Αν κάποιος είναι τόσο αποφασισμένος για κάποια κατεύθυνση και βλέποντας το πρόγραμμα του ΤΗΜΜΥ ότι δεν τον καλύπτει θα μπορούσε να δήλωνε άλλη σχολή από την εισαγωγή. Αυτό εννοούσα. Οτι δεν αλλάζει τίποτε σε ένα εξαμηνο. Τώρα θα μου πεις μήπως ξέρουμε τι γίνεται στο τέλος του 5ου? Ε κάτι παραπάνω θα ξέρετε. Πάντως στο νέο ΠΠΣ φροντίσαμε να υπάρχουν τουλάχιστον 2 τομεακά μαθήματα στον κορμό. Ετσι κατέβηκαν και μαθήματα υπολογιστών (η Αρχιτεκτονική και οι δομές νομίζω) και μαθήματα τηλέπ (Τηλεπ Ι και θεωρία πληροφοριών νομίζω? και 2 σήματα). Αρα λίγο καλύτερα.
Ο ενεργειακός έχει αλλαγές στην κατεύθυνση. Εκει μπαίνουν νέα μαθήματα κυρίως επιλογές. Στον κορμό εμείς είχαμε έτσι κι αλλιώς τις ενεργειακές.

Γρηγόρης Παπαγιάννης
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #7 on: June 19, 2005, 23:02:53 pm »

Σαν ηλεκτρονικος να πω δυο πραγματακια. Το μηχανικος υπολογιστων ειναι απλα ενα ονομα το οποιο ισως να ειναι και τελειως παραπλανητικο, οπως και το οτι η φιλοσοφικη δεν βγαζει φιλοσοφους και το τμημα πολιτικων επιστημων δεν βγαζει πολιτικους.. Δεν εχει και τοσο να κανει με υπολογιστες. Με ηλεκτρονικα και αλλες διαταξεις απο τις οποιες εκτος των αλλων φτιαχνονται και υπολογιστες ναι, αλλα αυτο καθεαυτο υπολογιστες οχι. Και δεν νομιζω το να ειμαστε τρια χωριστα τμηματα ειναι η λυση. Παλιοτερα μου φαινεται πρεπει να ισχυε ενα συστημα οπως στην Αμερικη, δηλαδη ολα τα τμηματα π.χ. των φυσικων επιστημων ειχαν κοινα μαθηματα και επομενως μπορουν να παρουν 2 πτυχια χωρις να χρειαζεται να ξανακανουν τετραετια. Γιατι εμεις ντε και καλα να σπασουμε το πτυχιο σε 3 και να το υποβαθμισουμε. Το πολυτεχνειο και γενικοτερα το πανεπιστημιο ειναι ο χωρος που θα σου δωσει καποια γνωση, αλλα κυριως το ερεθισμα για να ψαξεις λιγο παραπανω πανω σε αυτο που θα επρεπε αφου μπηκες στην σχολη να σε ενδιαφερει. Το να βγαλουμε οι ηλεκτρονικοι τα πεδια και τις ενεργειακες για να βαλουμε κατι πιο εξειδικευμενο στην ηλεκτρονικη, απλα θα μας κανει αν συζηταμε για τα αλλα μαθηματα που θα ηταν ωραιο να εχουμε αλλα δεν χωρανε επειδη πρεπει να υπαρχει και καποιο οριο στα μαθηματα. Εγω το βλεπω ετσι, αν γουσταρεις κατι θα το διαβασεις. Δεν ειμα τηλεπ, αλλα γουσταρω να διαβασω το τουβλο των 900 σελιδω που αντιστοιχουν στα τρια τηλεπ, οπως και γουσταρω(αν και δεν ξερω αν θα προλαβω) να ανοιγα και λιγο το βιβλιο των μηχανων.
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #8 on: June 19, 2005, 23:07:15 pm »

Σαν ηλεκτρονικος να πω δυο πραγματακια. Το μηχανικος υπολογιστων ειναι απλα ενα ονομα το οποιο ισως να ειναι και τελειως παραπλανητικο, οπως και το οτι η φιλοσοφικη δεν βγαζει φιλοσοφους και το τμημα πολιτικων επιστημων δεν βγαζει πολιτικους.. Δεν εχει και τοσο να κανει με υπολογιστες. Με ηλεκτρονικα και αλλες διαταξεις απο τις οποιες εκτος των αλλων φτιαχνονται και υπολογιστες ναι, αλλα αυτο καθεαυτο υπολογιστες οχι. Και δεν νομιζω το να ειμαστε τρια χωριστα τμηματα ειναι η λυση. Παλιοτερα μου φαινεται πρεπει να ισχυε ενα συστημα οπως στην Αμερικη, δηλαδη ολα τα τμηματα π.χ. των φυσικων επιστημων ειχαν κοινα μαθηματα και επομενως μπορουν να παρουν 2 πτυχια χωρις να χρειαζεται να ξανακανουν τετραετια. Γιατι εμεις ντε και καλα να σπασουμε το πτυχιο σε 3 και να το υποβαθμισουμε. Το πολυτεχνειο και γενικοτερα το πανεπιστημιο ειναι ο χωρος που θα σου δωσει καποια γνωση, αλλα κυριως το ερεθισμα για να ψαξεις λιγο παραπανω πανω σε αυτο που θα επρεπε αφου μπηκες στην σχολη να σε ενδιαφερει. Το να βγαλουμε οι ηλεκτρονικοι τα πεδια και τις ενεργειακες για να βαλουμε κατι πιο εξειδικευμενο στην ηλεκτρονικη, απλα θα μας κανει αν συζηταμε για τα αλλα μαθηματα που θα ηταν ωραιο να εχουμε αλλα δεν χωρανε επειδη πρεπει να υπαρχει και καποιο οριο στα μαθηματα. Εγω το βλεπω ετσι, αν γουσταρεις κατι θα το διαβασεις. Δεν ειμα τηλεπ, αλλα γουσταρω να διαβασω το τουβλο των 900 σελιδω που αντιστοιχουν στα τρια τηλεπ, οπως και γουσταρω(αν και δεν ξερω αν θα προλαβω) να ανοιγα και λιγο το βιβλιο των μηχανων.

Quote from: gpap on June 19, 2005, 19:20:38 pm
Quote
Εγώ δε ξέρω πώς και κάτω από ποιες συνθήκες αναγνωρίστηκε ο δέυτερος σημερινός τίτλος του τμήματος (πάλι ας μας διαφωτίσει ο κ. gpap) αλλά από τη στιγμή που αποφασίστηκε να προστεθεί,έπρεπε από την αρχή να υποστηριχθεί ισότιμα με τον αρχικό.

Πραγματικά ξεφύγαμε! Παρόλα αυτά νομίζω ότι αυτό είναι το χαρακτηριστικό κάθε 'ζωντανής' κουβέντας έστω και αν αυτή γίνεται virtual! Μόνο ρε παιδιά, μόνος μου που να τα βγάλω πέρα με όλους εσάς! Να προτείνω να καθιερώσουμε τίποτε τακτικοέκτακτες συναντήσεις από Σεπτέμβρη, να βρισκόμαστε κανένα βραδάκι να τα λέμε χαλαρά και live και μετά ότι ήθελε προκύψει (μπύρες, τσίπουρα και ότι άλλο!).



ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ, ΜΕΣΑ. Αν θελετε και πριν φυγουμε για καλοκαιρι, αν και ο χρονος νομιζω περιορισμενος Αναρωτιεμαι πως θα σας φωναζαμε;; Με το επιθετο ετσι και βγαιναμε για τσιπουρακι....η κρασακι...η .........
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Starr
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 247



View Profile
Re: Απ: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #9 on: June 19, 2005, 23:29:24 pm »

Quote from: gpap on June 19, 2005, 22:51:36 pm
Φυσικά και πάρα πολλοί το κάνουν ήδη.
Εγώ καλύφθηκα.

Quote from: gpap on June 19, 2005, 22:51:36 pm
Στο νέο ΠΠΣ είπαμε, όλα τα μαθήματα κάποιου τομέα είναι επιλογής για τους υπόλοιπους, αλλά κάποιος μπορεί να παίρνει μόνο 1 το εξάμηνο. Αρα παίρνει κάποιος Μηχανές Α-Γ. Αλλά γιάτί τέτοιο κόλλημα με μηχανές? Τις θεωρείς σημαντικότερες από τα ΣΗΕ, τα ηλεκτρονικά ισχύος, τις εγκαταστάσεις την οικονομία? Αν ναι ..θα διαφωνήσω.
Δεν τις θεωρώ πιο σημαντικές από τα άλλα, όμως στο genesis.ee.auth.gr στο νέο ΠΠΣ δεν το έχει σαν επιλογής για τους τηλεπ. και ως άμεσα ενδιαφερόμενος...
Quote from: gpap on June 19, 2005, 22:51:36 pm
Τώρα αν περιμένεις από εμένα να σε ...λυπηθώ που διάλεξες τηλέπ ...έπεσες στο λάθος άνθρωπο!! Grin Grin Αρα ..πρέπει να νοιώσεις άσχημα...θανάσιμα άσχημα ..τι να σου πώ...χάλια μαύρα!!! Tongue

  Πολύ καλό! ^superlol^ ^superlol^ ^superlol^ ^superlol^ ^superlol^ ^superlol^
Logged

Αν δεν στηρίζεις το ένα σου πόδι έξω απ' τη Γη, ποτέ σου δεν θα μπορέσεις να σταθείς απάνω της.
Netgull
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1364


View Profile
Απ: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #10 on: June 19, 2005, 23:31:06 pm »

Quote
Σαν ηλεκτρονικος να πω δυο πραγματακια. Το μηχανικος υπολογιστων ειναι απλα ενα ονομα το οποιο ισως να ειναι και τελειως παραπλανητικο, οπως και το οτι η φιλοσοφικη δεν βγαζει φιλοσοφους και το τμημα πολιτικων επιστημων δεν βγαζει πολιτικους.. Δεν εχει και τοσο να κανει με υπολογιστες. Με ηλεκτρονικα και αλλες διαταξεις απο τις οποιες εκτος των αλλων φτιαχνονται και υπολογιστες ναι, αλλα αυτο καθεαυτο υπολογιστες οχι.
Λάθος φίλε μου, λάθος. Δηλαδή ποια είναι η σχολή που ασχολείται καθεαυτό με υπολογιστές; Και τι θα πει καθεαυτό υπολογιστές; Στο τμήμα μας έχουμε μαθήματα για το κατώτερο επίπεδο (βλέπε ηλεκτρονικά, ολοκληρωμένα), το ενδιάμεσο (βλέπε μικροεπεξεργαστές, λειτουργικά συστήματα) μέχρι το ανώτερο (βλέπε βάσεις δεδομένων, προγραμματισμοί κλπ). Δηλαδή τι θα έπρεπε να κάνουμε για να μπορούμε να φέρουμε τον τίτλο του Μηχανικού Υπολογιστών; Σε δικαιολογώ μόνο γιατί είσαι 6ο εξάμηνο ακόμα και δεν πρόλαβες να τα δεις όλα αυτά και από κοντά.
Το "πρόβλημα" ειδικά του τομέα Ηλεκτρονικής είναι ότι χοντρικά συμπεριλαμβάνει από μόνος του 3 αντικείμενα : Ηλεκτρονική, Λογισμικό και Αυτόματο Έλεγχο. Μην ακούς όμως που γκρινιάζουμε πότε πότε, κατά βάθος τη βρίσκουμε να ασχολούμαστε με πολλά Wink Ε και αν δεν μάθουμε και κάτι τέλεια δεν χάλασε και ο κόσμος!

Quote
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ, ΜΕΣΑ. Αν θελετε και πριν φυγουμε για καλοκαιρι, αν και ο χρονος νομιζω περιορισμενος Αναρωτιεμαι πως θα σας φωναζαμε;; Με το επιθετο ετσι και βγαιναμε για τσιπουρακι....η κρασακι...η .........
Που ήσασταν ρε παιδιά πριν ένα μήνα στη συνάντηση electroauth και ee_NRG; (Διονύση εκείνο το βίντεο τι έγινε;) Τώρα κομματάκι δύσκολο. Αν υπάρχει διάθεση παρ όλα αυτά... Όσο για το πως θα αποκαλείς τον gpap μην ανησυχείς! Με λίγο τσιπουράκι μπορεί να τον φωνάζεις και...Γρηγόρη  Tongue Άσε που άμα αρχίσει να μιλάει...μπορεί και να μη χρειαστεί να τον προσφωνήσεις και καθόλου  Grin
Logged


Μου λες να βάλω τη ζωή μου σε μια τάξη, μα ποιος στ' αλήθεια ορίζει την τροχιά του; Η αταξία είναι τ' ουρανού η τάξη, και γω ανασταίνομαι στο γύρο του θανάτου...

                        Μην αμφιβάλλεις
γι αυτόν
που σου λέει
πως φοβάται

               να φοβάσαι όμως
αυτόν
που σου λέει
πως δεν αμφιβάλλει.

Aime moi moins, mais aime moi longtemps
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #11 on: June 19, 2005, 23:51:57 pm »

Δεν καταλαβες τι εννοω. Αυτα που μαθαινουμε χρησιμοποιυνται στην κατασκευη υπολογιστων. Αλλα οχι μονο εκει. Μικροεπεξεργαστες και μικροελεγκτες δεν εχουν μονο οι υπολογιστες. Επισης προγραμματισμο, assembly δεν εχουν μονο οι υπολογιστες. Και ρομποτικες δεν νομιζω να εχουν να κανουν με υπολογιστες. Ενταξει και οι ανεμιστηρες με κινητηρες δουλευουν, τι θα μας πουν και μηχανικους ανεμιστηρων;;; Grin Grin Grin


Οσον αφορα την συναντηση ειχα πει στη λιστα πως:
επειδη ο κ Ντοκοπουλος πως νομιζε οτι αυτο γινοταν για τους ενεργειακους και επειδη ναι μεν ο κ Δημακης ελεγε οτι η συναντηση ειναι για ολους, αλλα δεν ειπε στον κ Ντοκοπουλο οχι κανεις λαθος δεν ειναι για ολους τους ενεργειακους, αλλα για  οσους θελουν, κολωσα μην ημουνα και ξεκαρφωτος. Ε ενταξει τα λαθη πληρωνονται. Αλλη φορα.

ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ Κ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΔΩ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΠΡΩΗΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΣΙ ΝΥΝ ΜΑΣΤΙΓΙΟΦΟΡΩΝ Grin Grin Grin Tongue Tongue Tongue. ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ) ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ ΟΥΤΕ POST.
« Last Edit: June 20, 2005, 01:17:49 am by Aurelius » Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
Απ: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #12 on: June 20, 2005, 00:59:05 am »

Quote from: lars on June 19, 2005, 16:40:17 pm
Εγώ δε ξέρω πώς και κάτω από ποιες συνθήκες αναγνωρίστηκε ο δέυτερος σημερινός τίτλος του τμήματος (πάλι ας μας διαφωτίσει ο κ. gpap) αλλά από τη στιγμή που αποφασίστηκε να προστεθεί,έπρεπε από την αρχή να υποστηριχθεί ισότιμα με τον αρχικό.
Αν και χρειάστηκε μια δεκαετία,τώρα με το νέο Π.Σ. και κάποιες άλλες  προσπάθειες που γίνονται μάλλον έχει αρχίσει να βρίσκει σιγά σιγά το δρόμο του.

Συμφωνώ εμείς τη σχολή τη δηλώσαμε βλέποντας και αυτό το τίτλο. Οπότε πρέπει να υποστηριχθεί, αλλιώς ήταν παραπλανητικός. Δε θεωρώ ότι η προσάρτηση του τίτλου του μηχανικού υπολογιστών ήταν λάθος και αυτό γιατί οι υπολογιστές δεν αποτελούνται από software μόνο αλλά και hardware. Δε μπορώ να δω πχ πως θα μπορέσει να αναλυθεί το κομμάτι του hardware se βάθος χωρίς τη γνώση κυκλωμάτων, οπότε και μαθηματικών. Έτσι απαιτούνται γνώσεις από όλα (σχεδόν) τα μαθήματα πριν το τομέα. Δε βλέπω το λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να είχαμε 2 τμήματα στο πολυτεχνείο με το μισό κύκλο σπουδών κοινό. Επίσης δε πιστεύω ότι σε εκπαιδευτικό επίπεδο θα έπρεπε να έχουμε τόσο αυστηρούς διαχωρισμούς και να εξειδικευτούμε τόσο. Και από τη πλευρά της εργασίας να το δούμε όπως πάνε τα πράματα όσο περισσότερες ευκαιρίες έχουμε τόσο καλύτερα.

Να πω και γω σαν ηλεκτρονικός ότι το να μπορούμε να δηλώσουμε μαθήματα άλλων τομέων έινια πολύ θετικό. Υπάρχουν πολλά μαθήματα που είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα. πχ εγώ έχω διαβάσει σχεδόν όλο το βιβλίο του κ Ντοκόπουλου απλά και μόνο γιατί είχε ένα πρακτικό προσανατολισμό και μιλούσε για θέματα ηλεκτρολογίας τα οποία απλά τα έβλεπα δίπλα μου. (Για να μην μπερδευτούμε το βιβλίο αυτό το παίρνουμε όλοι οι φοιτητές του τμήματος σαν ηλεκτρολόγοι και καλά κάνουμε)

Quote
Πραγματικά ξεφύγαμε! Παρόλα αυτά νομίζω ότι αυτό είναι το χαρακτηριστικό κάθε 'ζωντανής' κουβέντας έστω και αν αυτή γίνεται virtual! Μόνο ρε παιδιά, μόνος μου που να τα βγάλω πέρα με όλους εσάς! Να προτείνω να καθιερώσουμε τίποτε τακτικοέκτακτες συναντήσεις από Σεπτέμβρη, να βρισκόμαστε κανένα βραδάκι να τα λέμε χαλαρά και live και μετά ότι ήθελε προκύψει (μπύρες, τσίπουρα και ότι άλλο!).

Νααααααιιιιιιιιιιιι 


Υ.Γ. κάτι ερωτηματολόγια που μας μοιράζεται στις ενεργειακές κ. gpap τι γίνονται? που χρησιμοποιούνται? μπορούν να βρεθούν στο internet???
« Last Edit: June 20, 2005, 01:24:42 am by fugitive » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Απ: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #13 on: June 20, 2005, 01:08:01 am »

Quote from: Aurelius on June 19, 2005, 23:51:57 pm

ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ Κ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΔΩ. .....
.....
 ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ. ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΗΛΕΚΤΟΝΙΚΗΣ(ΠΟΥ ΕΙΑΝΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ) ΟΥΤΕ ΦΩΝΗ ΟΥΤΕ ΑΚΡΟΑΣΗ ΟΥΤΕ POST.


Λίστα και φόρουμ είναι πλέον λίγο πολύ γνωστά στην πλειοψηφία των καθηγητών.
Τώρα το γιατί τελικά καταλήγουμε οι συμμετέχοντες να είναι ο εξής ένας (και άλλοιι 3 στη λίστα),
βάλε το μυαλό σου να δουλέψει και θα βρεις την απάντηση. Μηχανικός είσαι!

tip: Η επίλυση του πρόβληματος διευκολύνεται αν στα δεδομένα χρησιμοποιήσεις την συνάντηση της electroauth.
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Αντικειμενο σπουδων του τμηματος
« Reply #14 on: June 20, 2005, 01:25:52 am »

Φυσικα και μπορω να καταλαβω. Βασικα βαριουνται. Βασικα αυτοι ειναι ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ. Βασικα εμεις ειμαστε χαμω και δεν πρεπει να μας μιλανε. Βασικα δεν πρεπει να λεν και πολυ την γνωμη τους, γιατι θα τους φαμε. Βασικα γιατι μας εχουν ...... Και πιο πολυ βασικα, γατι ειναι βολεμενοι, και δεν γουσταρουν να ξεβολευτουν για χατηρι κανενος. Και μετα γκρινιαζουμε για τα σχολεια και για την παιδεια. Τουλαχιστον απο τα σχολεια εχω πολυ καλους φιλους καθηγητες, που αμα λαχει θα βγω και για να καφε. Στο πανεπιστημιο αμα δω καθηγητη στο δρομο θα φοβηθω να του πω γεια σας.
Η ολη κατασταση μου θυμιζει Αγγλια, ψιλομυτες και ετσι. Το ωραιο ειναι οτι μας αποκαλουν και συναδελφους=συν+αδελφους....
« Last Edit: June 20, 2005, 09:27:11 am by Aurelius » Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...