• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 18:06:15 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 18:06:15 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by asemas
[Today at 16:20:27]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426690
Total Topics: 31710
Online Today: 218
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 81
Guests: 109
Total: 190
σπυρτσιωμ
summersunshine
Tasaras
glavdakis
Cersei Tsoulannister
qwertyuiop
genethalsss74
alex_g
tols1
Bigie_Cheese
Billyskotsikas
dkoukn
redwolf
palladas
Nikos_313
LelisNiko
vasilikitsatsi
A-TheITGuy
bougatsa
Smaragda
kstavroulis
George_RT
Vassoula
vasilis saitis
dmadarak
Athinaaz
IoannisMich
abiki
gianst
BossiTsif
asimomyti
victoria
odysseaskar
harischris
meliou
mprova
anastasis34
athena_apo
mayia psarikoglou
EvP
folas
cealexop
θσερναμε
Vangelan
george14
Don
stergios03
Andreas K
Nicotre
nikos123321
theofr
Belafonte
trelogauros7
Psychoktonos_
Carot1456
Kenedy
mailon
stelinas
chondrosp
papakyrn
Christop
dkatsoul
victoria ginikopoulou
spyros36
Δημητρης Αξιμιωτης
elenak
jimalexoud
hraklis2002
giorgosss03
drimagm
nikpamp
Pakapis5
tmpadasn
papatmaria
dkoui
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Επικοινωνία με τον Kοσμήτορα!! (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο  (Read 6628 times)
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« on: June 13, 2005, 22:24:09 pm »

Σε αυτό το topic μπορούμε να σχολιάζουμε όσα από αυτά που λέει ο κ. Μάργαρης στη λίστα μας μεταφέρουν ο aliakmwn κα. Πιστεύω ότι είναι το θέμα των ημερών και δυστυχώς εν μέσω εξεταστικής και μειωμένης κίνησης στο forum ίσως μερικά πολύ σημαντικά θέματα περάσουν στο "ντούκου".
Όπως καταλαβαίνετε ο κ. Μάργαρης παρακολουθεί πιο φανατικά από όλους μας το forum, ξέρει πρόσωπα και καταστάσεις και απάντησε με τον τρόπο του σε κάποια σχόλια. Κατόπιν τούτου και για να μην ταλαιπωρείται και ο καημένος ο aliakmwn να μεταφέρει τα μην. της λίστας, καλώ τον κ. Μάργαρη να γραφτεί ΤΩΡΑ στο forum για να λέει τη γνώμη του άμεσα. Να κάνει login με το όνομα President ή κάτι τέτοιο!!  Grin Grin
Από όσα διάβασα, ήδη έχουν τεθεί αρκετά βασικά θέματα. Ένα (τα laptop) ήδη σχολιάζονται σε άλλο topic. Ένα άλλο που σημείωσα είναι η αγνοημένη έκθεση της επιτροπής για τη διερεύνηση των προβλημάτων του τμήματος του 1/2003 η οποία μάλλον αγνοήθηκε στα βασικά της σημεία. Μάλιστα ένα σημαντικό ζήτημα είναι η διεύρυνση των εξεταστικών περιόδων σε βάρος των εξαμήνων, οι μεγάλες απαιτήσεις σε επιτηρητές και η αύξηση του αριθμού των μαθημάτων στα εξάμηνα (ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω ότι στο 2ο εξάμηνο αντί για Φυσική ΙΙ φέτος έχουν Διαφορικές-φρίκη!). Αντί να εισαχθεί κανένα εισαγωγικό μάθημα να καλύπτει τα κενά μας από το Λύκειο κατεβαίνουν και άλλα μαθήματα στα χαμηλά εξάμηνα!
Τα περί χρηστής οικονομικής διαχείρισης και ελέγχου των χρημάτων που παίρνει το τμήμα μας τα είχαμε ακούσει και σε μια συνέλευση (φοιτητών) του τμήματος. Καιρός να αρχίσει κάποιος έλεγχος...
Μου άρεσε πολύ η συλλογιστική για τη δωρεάν εκπαίδευση. Για να είναι δωρεάν πρέπει να είναι και υψηλού επιπέδου. Όλοι επιθυμούμε το υψηλό επίπεδο που συνεπάγεται και ένα πιο "δυνατό" πτυχίο για μας. Αυτό φυσικά προϋποθέτει να συνεισφέρουμε όλοι για να ανέβει το επίπεδο. Δεν είναι εύκολο. Εδώ όμως είναι και η αντίφαση που βρήκα στα λεγόμενα του κ. Μάργαρη. Γιατί η αύξηση της βάσης εισαγωγής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα από 6,5 σε 7 είναι ένδειξη έλλειψης σθένους και όχι προσπάθεια ανύψωσης της ποιοτικής στάθμης αυτών;; Επίσης στο ίδιο έγγραφο γιατί αγνοείται η σημαντικότητα της δημοσίευσης ενός άρθρου σε έγκριτο επιστημονικό περιοδικό ως προϋπόθεση για την απόκτηση του διδακτορικού διπλώματος; Μήπως αυτά τα 2 ήταν και λίγο λαϊκίστικα ενόψει και των εκλογών, αφού ακούγονται ωραία για τους φοιτητές αλλά ίσως σε βαθύτερη ανάλυση δεν είναι;
Αυτά μπόρεσα να σκεφτώ ως τώρα. Περισσότερα σχόλια άλλη μέρα!
Υ.Γ: Αν δεν το καταλάβατε όσοι διαβάσατε αυτό που μετέφερε ο gfloros από τη λίστα, ο προηγούμενος Πρόεδρος που δημιούργησε θέμα με τα "κοψίματα" του Μάργαρη (αληθεύει ότι είχαν περάσει 7/300?) ήταν ο ... κ. Τσιμπούκης!! Λέτε τώρα να ανταποδώσει ο κ. Μάργαρης αν γίνει σφαγή (πχ αύριο) στο Πεδίο;;  Grin Grin   
Α, σκεφτείτε επίσης ποιος ανέφερε και το τελευταίο στο οποίο δεν είχε την ετοιμότητα να απαντήσει ο κ. Μάργαρης, δεν είναι δύσκολο...  Wink Wink
« Last Edit: June 14, 2005, 22:20:48 pm by Alexkasgr » Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Σχόλια για τις θέσεις του νέου Προέδρου
« Reply #1 on: June 14, 2005, 15:25:39 pm »

Κανένας άλλος δεν έχει να σχολιάσει κάτι για τις θέσεις του νέου Προέδρου;; Ξεσκίστηκε να στέλνει μην. ο άνθρωπος, ούτε να τα διαβάσετε μπήκατε στον κόπο;;
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Σχόλια για τις θέσεις του νέου Προέδρου
« Reply #2 on: June 14, 2005, 21:52:54 pm »

Δεν ειναι ετσι. Πιστευω οτι ο Μαργαρης θα παει το τμημα ψηλα. Και να σου πω και κατι. Δεν με νοιαζει αν θα καταφερει π.χ. να περασει την προταση για τους φορητους, εμενα μου αρκει το οτι θα προσπαθησει. Και εχω να προτεινω κατι. Στο μηνυμα του ειπε οτι μπορουμε να κριτικαρουμε να κανουμε προτασεις κτλ κτλ...
Λεω εδω να κανουμε ενα ξεχωριστο τμημα στο site οπου θα μπορουμε να κανου,ε προτασεις, απο μικρες και ευκολα υλοποιησιμες εως και μεγαλες. Μετα μπορουμε να τους τις στελνουμε περιοδικα με περιοδο Τ με email. Ετσι πιστευω οτι θα μπορεσουμε να βελτιωσουμε την σχολη μας, ακομη και με μικροπραγματα....
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Σχόλια για τις θέσεις του νέου Προέδρου
« Reply #3 on: June 14, 2005, 22:36:40 pm »

Quote from: Aurelius on June 14, 2005, 21:52:54 pm
Λεω εδω να κανουμε ενα ξεχωριστο τμημα στο site οπου θα μπορουμε να κανου,ε προτασεις, απο μικρες και ευκολα υλοποιησιμες εως και μεγαλες. Μετα μπορουμε να τους τις στελνουμε περιοδικα με περιοδο Τ με email. Ετσι πιστευω οτι θα μπορεσουμε να βελτιωσουμε την σχολη μας, ακομη και με μικροπραγματα....
Μάλλον δεν κατάλαβες ότι για αυτόν ακριβώς το λόγο άνοιξα αυτό το topic! Δε χρειάζεται να στέλνουμε email, τα διαβάζει αυτοπροσώπως. Εγώ απλά σχολίασα μερικά πράγματα από όσα διάβασα στα μην. του στη λίστα. Μάλιστα ήδη σήμερα απάντησε σε αυτά που είπα χθες. Υπάρχουν πολλά που θα ήθελα να θίξω αλλά αφενός περιμένω να πει και κανένας άλλος καμια γνώμη και αφετέρου να περάσει λίγο ο φόρτος της εξεταστικής.
Logged
aliakmwn
Guest
...Ο λόγος στον Αλιάκμονα
« Reply #4 on: June 14, 2005, 22:53:18 pm »

Quote
Θα υλοποιηθεί τελικά η πρόταση για τους φορητούς;

Δύο πνευματικά μου παιδιά από το Μπέρκλευ και το ΕΤΗ της Ζυρίχης, που παρακολουθούν τη λίστα, με πληροφόρησαν ότι αυτό γίνεται στα πανεπιστήμιά τους.

Μάλιστα ο παλαιός μου φοιτητής, που σήμερα εργάζεται στο ΕΤΗ της Ζυρίχης (το πανεπιστήμιο που σπούδασε ο Einstein), αυτός, Καλλισθένη, που έκανε εκείνο το φοβερό διδακτορικό στη βιομηχανία, με πληροφορεί τα εξής:

Το πανεπιστήμιο καλεί τις εταιρίες  να του στείλουν δείγματα από τους υπολογιστές τους. Μόλις έρθουν τα δείγματα, βάζει κάποιους, καλή ώρα σαν κι εσάς, και τους αξιολογούν. Τελικά, επιλέγουν τρεις υπολογιστές με βάση την αξιολόγηση (τιμή/δυνατότητες) και τους προτείνoυν στους φοιτητές. Η έκπτωση που παρέχουν οι εταιρίες γιʼ αυτούς τους υπολογιστές ανέρχεται στο 50%.  Οι φοιτητές απευθύνονται κατευθείαν στις εταιρίες και καταβάλουν το κόστος εξ ιδίων.

Συνεπώς το πρώτο σκέλος του οράματος είναι υλοποιήσιμο. Όμως, θα υλοποιηθεί; Σας περιέγραψα ήδη τον τρόπο με τον οποίο με καθάρισαν το 2000 και τον τρόπο με τον οποίο κατέστρεψαν τη δουλειά που έκανα στην πρακτική άσκηση. Και έχει δίκαιο ο Χριστόφορος να αμφιβάλλει. Μόνο να μη γρουσουζεύει.

Υπάρχει μεγάλος κίνδυνος το όραμα να μην υλοποιηθεί. Από που προέρχεται αυτός ο κίνδυνος;

Η απάντηση βρίσκεται στα κριτήρια (sic) με βάση τα οποία ψήφισε στις πρόσφατες εκλογές, για την ανάδειξη του προέδρου του Τμήματος, η παράταξη του Αλιάκμονα !!!

Αν ο Αλιάκμων περιγράψει με ειλικρίνεια τα διαμειφθέντα, θα προκύψει αυτομάτως και η απάντηση στο ερώτημα. Αν δεν έχει αντιληφθεί τίποτε, ας ερευνήσει.

Ο λόγος στον Αλιάκμονα.

Νίκος Ι. Μάργαρης     





Ο λογος στον Αλιακμονα λοιπον, και μαλιστα κατοπιν επιθυμιας των υψηλων κλιμακιων της εξουσιας... Grin

Τοσο στην electroauth οσο κι εδω, φροντιζω παντα να ξεκαθαρισω οτι μιλαω τελειως αποστασιοποιημενος απο τον κομματικο μου ρολο... Εναν κομματικο ρολο ο οποιος, εδω και αρκετο καιρο, και ειδικα μετα την εκπτωση και των τελευταιων μου αξιων, διατηρειται ενεργος για τρεις  λογους: Ο πρωτος ειναι η αρρωστημενη εμμονη μου να συμμετεχω παντου, να προσφερω βοηθεια οπου και με οποιον τροπο μπορω, και να θελω να γνωριζω τα παντα. Ο δευτερος εχει να κανει με την αποψη μου για τον κοσμο της πολιτικης, και ειδικα το χωρο της αριστερας, κομματι της οποιας υποτιθεται πως ειναι και η προσκειμενη στο τιμημενο παραταξη... (Το τονισμενο «υποτιθεται» μαζι με τα αποσιωπητικα αποτελει απο μονο του μια τεραστια πολιτικη συζητηση, εξʼ αρχης καταδικασμενη να οδηγηθει σε αδιεξοδο... Την αφηνω να αιωρειται ως απολυτα προσωπικη θεση, και χωρις καμια αποπειρα να την υποστηριξω...) Και ο τριτος ειναι μια μεγαλη συλλογη ατακτων και ασχετων συνθηκων που, αναλογα με το βαρος της η καθεμια, παιζουν καποιο ρολο στην αποφαση μου...

Μετα απο τον μικρο αυτο προλογο, ο οποιος δεν θα ηθελα να εκληφθει ως απολογια, αλλα ως ενα κομματι της (συνεχως αναθεωρουμενης) πολιτικης μου κοσμοθεωριας καθως και ως ειλικρινες δειγμα διαθεσεων, δεν θελω αλλα δεν εχω και την αδεια να μεταφερω στο κοινο τις εσωκομματικες συζητησεις και τις όποιες αλληλεξυπηρετησεις προσυμφωνηθηκαν. Δεν μπορω φυσικα να αρνηθω την υπαρξη παρασκηνιου, αλλα δεν με ενδιαφερει να το γνωριζω, δεν με αντιπροσωπευει, γιατι εχω μαθει να δουλευω ανοιχτα κι ας εκτιθεμαι συνεχως... Απο την πλευρα των συμφοιτητων μου, οποιος ενδιαφερεται να μαθει, μπορει να ψαξει. Για μενα η αυθαιρεσια των παραταξεων ειναι αποτελεσμα της αδιαφοριας των φοιτητων... Οχι μονο αρνουμαι, αλλα δεν μπορω κιολας να σηκωσω στις... ατροφικες πλατες μου το βαρος μιας ολοκληρης καταντιας της λειτουργιας του συνδικαλισμου. Εγω απλα πραττω κατα συνειδηση και δεχομενος τις συνεπειες των επιλογων μου (αλλωστε εχουμε ξαναπει οτι ο κοσμος μας ειναι δυστυχως αιτιοκρατουμενος, και μαλιστα η σχεση αιτιας-αποτελεσματος μεταφραζεται τελειως θεοκρατικα σε «αμαρτημα-τιμωρια») Απο ʽκει κι επειτα μυαλο (υποτιθεται πως) εχουμε ολοι μας, και μερικα πραγματα ειναι ηλιου φαεινοτερα. Qui habet aures audienti, audiat! ***

Η σταση μου προ των εκλογων ειναι γνωστη και, το κατα δυναμιν, αιτιολογημενη. Μεταφερθηκε (δυστυχως χωρις αποτελεσμα) και στα κομματικα οργανα, σε μεγαλο βαθμο με εριστικη διαθεση, και ειχε να αντιμετωπισει οχι μονο τη μικροκομματικη νεοραγιαδικη νοοτροπια των «δικων μας παιδιων» (ή καλυτερα των «λιγοτερο αντι-δικων μας») αλλα και μια σειρα απο αναρθρες κραυγες: Michell-οειδη «επιχειρηματα» περι κοψιματων, Καλλισθενειους αφορισμους περι ειδικοτητων, και ολα αυτα εν μεσω αμφισβητησεων και φοβων για την (μυστηριωδη) επιθυμητη μελλοντικη «συνεργασια». Γνωριζετε πολυ καλυτερα απο μενα πώς εδρασε ο συντηρητικος  μηχανισμος, ημουν παρων στην εκλογικη διαδικασια, δεν ηταν μονο η προβοκατορικη ερωτηση περι συμμετοχης των φοιτητων (και εδω ισως θα ηταν χρησιμη η ερωτηση «Των φοιτητων ή των παραταξεων?») αλλα και διαφορες αλλες προπαγανδιστικες αναφορες και παρεμβασεις - διακοπες, που παρα τις μεμονωμενες αντιδρασεις συναδελφων σας, οχι μονο ακουσθηκαν αλλα δημιουργησαν και αισθηση. Δεν χρειαζεται να εχει μελετησει κανεις Goebels για να καταλαβει (αν και... το κατεχουμε κι αυτο Wink )... Ευτυχως ομως το αποτελεσμα ηταν το επιθυμητο, τουλαχιστον για μενα!

Ομολογω οτι, δυστυχως, με τα παραπανω δεν σας καλυπτω και δεν απαντω σε αυτο που ρωτησατε.Οντως, δεν απαντω. Αλλα η απαντηση δεν ειναι προσωπικη μου υποθεση. Η απαντηση βρισκεται κρυμμενη πισω απο τις ενεργειες που θα επρεπε να κανουν ολοι εκεινοι που αποτελουν το φοιτητικο κινημα αλλα το εχουν εγκαταλειψει. Οσο για την παραταξη, δεν μου εχει δοθει η αδεια να την εκπροσωπησω, αλλα ουτε και επιθυμω να το κανω. Μου αρκει να λεω την αποψη μου και να (προσπαθω να) την μεταφερω εκει που πρεπει.

Ως κομματικο στελεχος το μονο που μπορω να πω ειναι πως μπορω και θα ηθελα να γινω διαυλος επικοινωνιας μεταξυ υμων και της παραταξης, εφʼ οσον και οι δυο πλευρες το επιθυμουν. Δεν εκρυψα ποτε οτι η αντιληψη που εχετε για το Πανεπιστημιο, οι προτεραιοτητες σας και η δυναμικη που αναπτυξατε απο τις πρωτες μερες με βρισκουν απολυτα συμφωνο, και πιστευω οτι μπορω να βοηθησω. Καλως ή κακως οι παραταξεις και τα μελη τους ειναι οι διαχειριστες της φοιτητικης δυναμης, και ο λογος τους οχι μονο μετραει αλλα ειναι κι απαραιτητος...
Το αλλο κομματι της πολιτικα σχιζοφρενους μου προσωπικοτητας θα εκλιπαρησει για αλλη μια φορα το φοιτητικο κοινο να επαναδραστηριοποιηθει, απαιτωντας απο τους εκπροσωπους του να λογοδοτουν για καθε τους επιλογη. Καλα τα e-mail στις λιστες, τα μηνυματα και τα σχολια στα fora, αλλα δεν αρκουν.

Το «συστημα» εχει πολυ γερα θεμελια για να μπορεσει να χτυπηθει ατομικα... Αλλωστε τι νοημα θα ειχε? Το ζητημα δεν ειναι να αλλαξει το συστημα αλλα οι συνειδησεις, εκει παιζεται το μεγαλο παιχνιδι.





*** Ας ειναι καλα ο Asterix, μαθαμε και κανενα λατινικο...



edit: Ορισμενες φρασεις χρωματιστηκαν, προς αποφυγη παρεξηγησεων...
« Last Edit: June 18, 2006, 12:49:00 pm by aliakmwn » Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Σχόλια για τις θέσεις του νέου Προέδρου
« Reply #5 on: June 14, 2005, 22:54:07 pm »

Συχαρητηρια στο νεο προεδρο μας!

Διαβασα ολες τις θεσεις κ ειλικρινα ειμαι πολυ χαρουμενος που υπαρχει μια επικοινωνια αυτο τον καιρο ...
κατι το οποιο ευελπιστω να συνεχιστει!

Τα λεγομενα του κ.Μαργαρη ειναι εξαιρετικα ενδιαφεροντα και με βρισκουν συμφωνο.
Απο που να αρχισω...
απ το θεμα με τα λαπτοπ?? απο το θεμα της εργαστηριακης υποδομης ??
απ το περιεχομενο σπουδων?? απ την αξιολογηση?

Δεν θα κατσω να σχολιασω ολα αυτα στα οποια συμφωνω μιας και εχουν σχολιαστει και εχω καλυφθει απο τους προλαλησαντες. (στη λιστα)


Θελω ομως να σταθω σε κατι το οποιο διαβαζοντας το λιγο .... μου "ξινησε" !


Ομοιογένεια του συνόλου των φοιτητών
Εκτός από το μεγάλο πλήθος, το σύνολο των φοιτητών δεν είναι ομοιογενές ως προς το επίπεδο εκπαίδευσής του. Οι φοιτητές προέρχονται από διάφορα εκπαιδευτικά συστήματα (παλαιό και νέο) ή από διάφορες εκπαιδευτικές κατευθύνσεις του ιδίου εκπαιδευτικού συστήματος (θετική ή τεχνολογική κατεύθυνση). Ακόμη, παρουσιάζουν βαθμολογικές αποκλίσεις (όσοι προέρχονται από μεταγραφή).



Εδω θελω λιγο να πω κατι μιας και ειμαι ενα απο τα παιδια των μετεγγραφων.

Εχουμε ενα εκπαιδευτικο συστημα το οποιο οι περισσοτεροι απο μας κατακρινουμε για την ποιοτητα του καθως και για την κακη "αξιολογηση" που αυτο κανει στους μαθητες.
Και φτανουμε στο σημειο να σχολιαζουμε την βαθμολογικη αποκλιση που εχει ενας φοιτητης που περασε στην Ξανθη με καποιον της Θεσσαλονικης???
Συγχωρεστε με κυριε Μαργαρη αλλα εδω - εν αντιθεσει με τις υπολοιπες θεσεις σας - δεν θα συμφωνησω!

Ο βαθμος των πανελληνιων δεν θα πρεπει να ειναι "ταμπελα"...
Μην ξεχναμε το μερακι και την ορεξη που μπορει να εχει ενας φοιτητης για το τμημα και συγκρινουμε μονο αριθμους...
Τα περισσοτερα παιδια των μετεγγραφων ερχονται εδω (στη Θεσσαλονικη) για χ,ψ λογους...
οικογενιακους, οικονομικους, κοινωνικους...
Πρεπει να στερησουμε αυτο το δικαιωμα επειδη γραψανε δυο νουμερο λαθος ενα καυτο πρωινο του Ιουνη??

και μιας και τεθηκε θεμα βαθμολογικης αποκλισης και προφανως επιπεδου φοιτητη εδω θελω να προσθεσω οτι εγω προσωπικα μπηκα απο τους τελευταιους στην Ξανθη (να μην σας πω οτι κοντεψα να διαμορφωσω την βαση Tongue Tongue ) και ομως ειχα πληρη συνειδηση του τι θελω να κανω και τι θα αντιμετωπισω ...
η τουλαχιστον οσα μπορουσα να ξερω... και πανω απο ολα ειχα μερακι γιαυτο που πηγαινα να κανω... και οχι μονο εγω αλλα και αρκετοι αλλοι...
(και πηγα και τεχνολογικη γιατι τους γιατρους δεν τους γουσταρω καθολου Grin )
Μεχρι τωρα λοιπον δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα με την φοιτηση μου στο τμημα λογω του χαμηλοτερου αν θελετε επιπεδου μου απο τους συμφοιτητες μου!


Θελω να καταληξω στο οτι δεν πρεπει να κοιταμε τοσο αυτο τον βαθμο αλλα την ουσια και το μερακι του φοιτητη...
κατα ποσο αυτο το αντικειμενο του ταιριαζει και κατα ποσο θα του ταιριαξει!
Με αυτα τα κριτηρια θα πρεπει να επιλεγονται οι φοιτητες για το τμημα... (πως θα γινει αυτο τωρα θα μου πειτε?)
Φυσικα και το επιπεδο και το μορφωτικο υποβαθρο του καθενος δεν παραμεριζεται και μετραει κατα ενα μεγαλο ποσοστο... σιγουρα βρισκομαστε σε νεα δυσκολο τμημα.
Αλλα ας μην στεκομαστε σε βαθμολογικες αποκλισεις !!

PS: Ως πρωτο μετρο προτεινω την προσβαση στο τμημα μονο απο τεχνολογικη κατευθυνση! Wink

PS2: Συγχαρητηρια για την προσπαθεια που κανετε, για την επικοινωνια που μας επιτρεπετε να εχουμε,  για την δυναμικη και γεματη ορεξη "εισοδο" που κανετε.
(εχω περασει κυκλωματα.... μην πει κανας μ@λ@κας οτι ειναι γλυψιμο !! Grin Grin Tongue Tongue ....
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
Cyberkat
Guest
Απ: Σχόλια για τις θέσεις του νέου Προέδρου
« Reply #6 on: June 15, 2005, 01:25:22 am »

Επιτέλους Αλιάκμων είμαστε 500-1000 άτομα στην σχολή! Είμαστε ακριβώς τόσοι όσοι χρειάζονται για να εκδημοκρατιστούν λίγο οι διαδικασίες, για να παίρνονται αποφάσεις από την βάση με την ψήφο του φοιτητή. Δεν μπορώ να αντιληφθώ πως γίνεται να αρνείστε τα κομματικά μέλη το δικαίωμα σε εμάς να ψηφίζουμε τον πρόεδρο τόσο ελαφρά τη καρδία ώστε δεν συζητάτε καν το ζήτημα. Δεν χρειαζόμαστε κανέναν δίαυλο επικοινωνίας με τις καταραμένες παρατάξεις. Χρειαζόμαστε κάποιον τρόπο να σταματήσει η γραφειοκρατία των παρατάξεων και να αρχίσουμε σαν σύλλογος να παίρνουμε αποφάσεις για την ακαδημαική μας ζωή. Δεν έχω πρόβλημα με την ανάγκη κάποιων να ανήκουν σε παρατάξεις, δεν έχω πρόβλημα καν με την ύπαρξη των παρατάξεων όσο αυτές δεν δρουν επεκτείνοντας το κομματικό παιχνίδι στο Πανεπιστήμιο. Δεν είναι απαραίτητος ο λόγος των παρατάξεων, είναι απαραίτητος ο λόγος των φοιτητών! Αυτή τη στιγμή οι παρατάξεις δεν εκφράζουν τους φοιτητές. Και αυτό μπορεί να είναι ανεκτό όταν γίνεται από την κυβέρνηση μιας γελοίας χώρας όπως η Ελλάδα ακριβώς γιατί είναι τεράστια η αναλογία πολίτη/βουλευτή αλλά δεν θα μας πείσετε κιόλας να θεωρήσουμε αυτονόητη την εφαρμογή του φασιστικού αυτού συστήματος στο πανεπιστήμιο. Το να δέχεσαι ότι υπάρχει παρασκήνιο, το οποίο γνωρίζεις αλλά προσπερνάς, το οποίο αρνείσαι να αποκαλύψεις στους φοιτητές μετά από προτροπή του προέδρου και να θέλεις να αποτελέσεις δίαυλο επικοινωνίας, αυτό είναι λαικισμός και προσβολή της νοημοσύνης μας. Επιτέλους δεν έχετε πια και λαική εντολή! Σας ψηφίζουν 450 άτομα εκ των οποίων τα 300 είναι δικά σας. Όχι γιατί οι υπόλοιποι αδιαφορούν, αλλά γιατί σας σιχαίνονται επειδή ποτέ δεν κάνετε τίποτε και σε κάθε κρίσιμη απόφαση υπονομεύετε το συμφέρον τον φοιτητών. Φτάνει πια η κοροιδία με τους "εκλεγμένους αντιπροσώπους". Οι παρατάξεις δεν χρειάζεται να διαβρωθούν σιγά-σιγά έτσι ώστε σε 100 χρόνια το ποσοστό του κρετίνου-κομματόσκυλου να μειωθεί. Πρέπει απλώς να εκλείψουν, την στιγμή που συντηρούνται παρασιτώντας στο πανεπιστήμιο.
Αυτά τα λέω ως "εκλεγμένος αντιπρόσωπος" μιας σιωπηλής πλειοψηφίας που η μόνη σχέση που θέλει να έχει με τις παρατάξεις είναι αυτή του κάτω μέρους της σόλας όταν πατάει τις αφίσες σας.
Σκόπευα να το καταθέσω σαν πρόταση αργότερα στην λίστα προς τον πρόεδρο του τμήματος, αλλά θα το κάνω τώρα εν βρασμώ ψυχής. Ας βρεθεί ένας τρόπος να φτιάξουμε τον δικό μας σύλλογο Ηλεκτρολόγων Μηχανικών με νέο καταστατικό, νέες διαδικασίες με πιο άμεση φοιτητική συμμετοχή και λιγότερη αντιπροσώπευση. Ας μας υποδειχθεί έστω ο τρόπος και θα βρεθούν άτομα να το κυνηγήσουν. Δεν ξέρω αν παρακολουθεί το forum o Πρόεδρος αλλά σε κάθε περίπτωση συγχαρητήρια και από εμένα για την εκλογή και τις πρωτοβουλίες. Ελπίζω κάτι να αλλάξει.
Logged
Netgull
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1364


View Profile
Απ: Σχόλια για τις θέσεις του νέου Προέδρου
« Reply #7 on: June 15, 2005, 01:59:25 am »

Ακόμα ένα συγχαρητήρια από μένα στον κ. Μάργαρη και καλό κουράγιο. Είναι ο πρώτος που εκμεταλλεύεται έμμεσα θεσμικά την τεράστια δυναμική που προσφέρει το διαδίκτυο (με τις υποδομές του φόρουμ και τις λίστας) για μια πιο ενεργό συμμετοχή του κάθε φοιτητή στην ίδια τη διοίκηση του τμήματος και αυτό είναι ένα τεράστιο βήμα. Πρέπει να το αγκαλιάσουμε και να το εκμεταλλευτούμε με κάθε τρόπο.
Όσον αφορά στους βαθμούς των εξετάσεων και εισαγωγής στα μεταπτυχιακά προγράμματα, η άποψη του κ. Μάργαρη είναι λογικότατη. Υψηλός βαθμός δεν σημαίνει κατ ανάγκη καλύτερο επίπεδο. Το ερώτημα είναι όμως: Είμαστε μόνοι σε αυτό τον κόσμο; Δεν ανήκουμε σε μία εκπαιδευτική και κοινωνική πραγματικότητα; Ο ίδιος ο κ. Μάργαρης είπε ότι ένας να υπάρχει που να χαλάει τη...σούπα, χαλάει ολόκληρη. Όταν υπάρχουν έστω και κάποιοι καθηγητές σε κάποια πανεπιστήμια που βαθμολογούν χαλαρότερα, μοιραία αυτό δεν είναι άδικο απέναντι σε αυτούς που βαθμολογούνται αυστηρότερα; (να σας θυμίσω και το παλιό θεματάκι περί επαναληπτικής εξεταστικής;) Το ερώτημα είναι τι κάνουμε; Ακολουθούμε το ρεύμα ή μένουμε κλεισμένοι στο καβούκι μας «διαφυλάττωντας το υψηλό επίπεδο της εκπαίδευσης»; Και πόσο εφικτό είναι αυτό σε ένα σύστημα που είναι δυναμικό; Η απάντηση δεν μπορεί να είναι απόλυτη και συνολική. Άποψή μου είναι ότι σε αυτό το θέμα πρέπει να είμαστε λίγο χαλαροί και εμείς (και ναι ο βαθμός εισαγωγής στο μεταπτυχιακό μπορεί να είναι και 6). Ο βαθμός είναι σίγουρα ένα κίνητρο για την βελτίωση του επιπέδου σπουδών αλλά δεν είναι το μόνο. Ας φροντίσουμε λοιπόν να δημιουργούμε τέτοιες συνθήκες που να δίνουν κίνητρα στους άλλους να μάθουν, ας έχουμε ένα πραγματικά καλό επίπεδο μαθημάτων ας κοιτάξουμε την ουσία και ας είμαστε χαλαροί με τους βαθμούς για να μην αδικηθούμε έναντι άλλων. (Θέλετε να το δούμε και πιο φευγάτα; Μέχρι που θα πάει; Κάποια στιγμή και το 10 θα χάσει την αξία του και ίσως τότε θεσπιστούν από την αρχή άλλα κριτήρια αξιολόγησης). Μια άλλη προσέγγιση θα μπορούσε να είναι η σχετική βαθμολόγηση. Τα θέματα να είναι υψηλών απαιτήσεων και ο βαθμός να μην είναι απόλυτος αλλά σχετικός με το πόσο καλά ανταποκρίθηκε ο φοιτητής σε σχέση με τους υπόλοιπους. Έτσι και η πρόκληση για βελτίωση παραμένει και οι καλοί δεν αδικούνται έναντι άλλων καλών. Και επειδή θα παρεξηγηθώ δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση γελοιότητες του τύπου «διαμαρτυρία για τα μαζικά κοψίματα». Απλά λέω ότι δεν μπορούμε και να μένουμε εκτός πραγματικότητας, όσο κακή κι αν είναι αυτή.

Στο θέμα των φορητών υπολογιστών νομίζω έχουν μιλήσει ήδη τα πραγματικά δεδομένα για το πόσο πραγματοποιήσιμο είναι το όραμα ή όχι. Εάν μπορέσουμε να σκεφτούμε συλλογικά(!) και να μην προβάλλει ο καθένας τυχόν παράλογες προσωπικές του απαιτήσεις, τουλάχιστον το πρώτο στάδιο που έθεσε ο κ. Μάργαρης είναι υλοποιήσιμο και μάλιστα άμεσα. Η όλη διαδικασία θα είναι βέβαια και ένα τεστ ικανότητας προς τους φοιτητές: Θέλουμε πραγματικά και μπορούμε να σκεφτούμε συλλογικά; Και κατ επέκταση μπορούμε να οργανωθούμε έτσι ώστε να προκύψει μια ενιαία αντιπροσωπευτική (κατ ανάγκη) και ανεξάρτητη φωνή προς τα έξω;

Ο κ. Μάργαρης από την πρώτη μέρα της προεδρίας του ήρθε σε ρήξη με αρκετούς άλλους καθηγητές στρεφόμενος αποκλειστικά όπως λέει ο ίδιος στους φοιτητές του. Πιστεύω και ελπίζω ότι αυτή η στάση δεν είναι αποτέλεσμα προσωπικής εμπάθειας αλλά λογικής κρίσης και θέλησης για διαφάνεια και ότι θα υπάρξει η ωριμότητα που θα μπορέσει να προωθήσει μια κατάσταση συνεργασίας και ισορροπίας. Εγώ αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι ότι η θεσμική εκπροσώπηση των φοιτητών δεν είναι τόσο μεγάλη έτσι ώστε να μπορούν να προωθήσουν μόνοι τους αποφάσεις. Και αυτή η εκπροσώπηση παρουσιάζει και όλα τα γνωστά προβλήματα της κομματικοποίησης. Τονίζω ακόμα μία φορά λοιπόν ότι ανοίγεται μια μοναδική ευκαιρία και επιβάλλεται να αναλάβει ο καθένας τις προσωπικές του ευθύνες. Θεσμικά και εξωθεσμικά. Τα χουμε ξαναπεί. Το πανεπιστήμιο είναι οι φοιτητές του. Καιρός να το κάνουμε και πράξη!
Logged


Μου λες να βάλω τη ζωή μου σε μια τάξη, μα ποιος στ' αλήθεια ορίζει την τροχιά του; Η αταξία είναι τ' ουρανού η τάξη, και γω ανασταίνομαι στο γύρο του θανάτου...

                        Μην αμφιβάλλεις
γι αυτόν
που σου λέει
πως φοβάται

               να φοβάσαι όμως
αυτόν
που σου λέει
πως δεν αμφιβάλλει.

Aime moi moins, mais aime moi longtemps
aliakmwn
Guest
Απ: Σχόλια για τις θέσεις του νέου Προέδρου
« Reply #8 on: June 15, 2005, 04:05:38 am »

Quote from: Cyberkat on June 15, 2005, 01:25:22 am
Επιτέλους Αλιάκμων .............

Τρεις μονο λεξεις απο το κειμενο σου φιλη Κατερινα αρκουν. Καπου προς το τελος εκεινο το "εν βρασμω ψυχης" τα λεει ολα... Αν και δεν ειμαι εγω ο αρμοδιος να σε "συμβουλεψω" να μην απαντας εν βρασμω ψυχης, αποτελεσμα του βρασμου σου ειναι να εισαι αδικη...
Απευθυνεσαι σε μενα γραφοντας πραγματα που (1) συμφωνω σε τεραστιο βαθμο μαζι τους, (2) δεν εχουν σχεση με μενα και (3) δεν μας λες και εναν τροπο αντιμετωπισης!!! Ισως να με κολακευει το οτι δαπανας τον πολυτιμο χρονο σου για να μου απαντησεις οποτε γραφω κατι, αλλα τουλαχιστον σε παρακαλω φροντισε να εισαι λιγοτερο προκατειλημμενη (συγγνωμη για το χαρακτηρισμο αλλα δεν μπορω να το ερμηνευσω διαφορετικα...) Εισαι ενας απο τους ανθρωπους που καταλαβαινουν πολυ περισσοτερα απ' το μεσο ορο, αλλα καποιες στιγμες απορω... Δεν εχω σκοπο να γραψω παλι μυθιστορημα, εχω ηδη αρχισει να κουραζομαι:

Quote
Επιτέλους Αλιάκμων είμαστε 500-1000 άτομα στην σχολή! Είμαστε ακριβώς τόσοι όσοι χρειάζονται για να εκδημοκρατιστούν λίγο οι διαδικασίες, για να παίρνονται αποφάσεις από την βάση με την ψήφο του φοιτητή.

Οι 2000 (νομιζω) φοιτητες που ειναι ενεργοι στη σχολη αδιαφορουν για το τι συμβαινει. Γι' αυτο οι παραταξεις κανουν ο,τι θελουν. Αν ενδιαφερονταν, ειτε θα τις ηλεγχαν ειτε θα τις διελυαν.
Εσυ τι κανεις για να τις ελεγξεις?

Quote
Δεν μπορώ να αντιληφθώ πως γίνεται να αρνείστε τα κομματικά μέλη το δικαίωμα σε εμάς να ψηφίζουμε τον πρόεδρο τόσο ελαφρά τη καρδία ώστε δεν συζητάτε καν το ζήτημα.

1) Στη δικη μου παραταξη κανεις δεν εθιξε τετοιο ζητημα, κανενας απολυτως δεν ηρθε να ζητησει λογο ή εστω και να ρωτησει, ψηφοφορος ή μη.
Την αποψη αυτη την ειχες ξαναδιατυπωσει στη λιστα, τη μετεφερα ως ενα απλο mail... Αλλα ενα mail εκφραζει μιαν αποψη ενος ανθρωπου, και στη δικη σου περιπτωση, γνωστου για το ριζοσπαστισμο του Wink

2) Ξανατονιζοντας οτι μιλαω για τον εαυτο μου και οχι στο ονομα καποιου ή καποιων, αμφιβαλλω αν οι φοιτητες ειναι σε θεση να κανουν αυτο που υποστηριζεις. Οποτε θελεις μπορουμε να βρεθουμε κατ' ιδιαν και να σου μεταφερω επακριβως ολες τις συζητησεις που εχω κανει αυτην την περιοδο. Πιστεψε με, δεν διαφερουν και πολυ μεταξυ τους. Ειναι πολυ συγκεκριμενα αυτα που ελεγε ο καθενας, με γαρνιτουρα απο προσωπικες του εμπειριες του τυπου "Σιγα μην κανουμε προεδρο το Μαργαρη ρε, εγραψα 4 και δεν μου το 'κανε 5 για να περασω!" Ή αν θελεις ψαξε στο παρον forum, σε μηνυματα που αναρτηθηκαν πριν απο μια βδομαδα και κατι...

Quote
Δεν χρειαζόμαστε κανέναν δίαυλο επικοινωνίας με τις καταραμένες παρατάξεις.

Ξεκινησες απευθυνομενη σε μενα, αρα το παιρνω προσωπικα και απαντω:

1) Μιλησα πολυ συγκεκριμενα για διαυλο επικοινωνιας μεταξυ του προεδρου και της παραταξης στην οποια ειμαι μελος. Μια επικοινωνια που τοσο απο το μηνυμα του κ. Μαργαρη, οσο και απο αλλες συζητησεις που εχω υπ' οψιν μου, φανηκε πως ξεκιναει με επιφυλαξεις εκατερωθεν.

2) Οι παραταξεις υπαρχουν. Δεδομενο.
Οι παραταξεις εχουν εξουσια. Δεδομενο.
Οι παραταξεις παιρνουν αποφασεις στο ονομα σου, μου, ολων. Δεδομενο.
Οι παραταξεις διαχειριζονται τη δυναμη του φοιτητικου κινηματος. Δεδομενο.
Οι παραταξεις δρουν αυθαιρετα και μικροκομματικα. Δεδομενο.
Σου αρεσουν τα παραπανω? Οχι? Ουτε εμενα! Προτεινεις ενα νεο Συλλογο, ενδυναμωση των συνελευσεων ετων, και αλλες τετοιες κινησεις για να σπασει η παντοκρατορια τους? ΣΥΜΦΩΝΩ! Και αν ξεκινησει θα το στηριξω. Αλλα η κατασταση ειναι οπως ειναι. Ας μη μιλαμε σαν ΣΕΚιτες, που ακομα και την ωρα που κοιμουνται ονειρευονται επαναστασεις!!! Και για να μιλησουμε και λιγο πιο αμεσα (και ας ακουστουν οσα σχολια θελουν, λιγο με νοιαζει) σε μια παραταξη μεσα, ημουν ο μονος που υποστηριζε εναν απο τους δυο, εναντια σε 30 ατομα που ειτε για τους λογους τους, ειτε χωρις κανενα λογο, στηριζαν τον δευτερο. Αν ειχα αλλους 10 να λενε το ιδιο, οι διαφορετικοι συσχετισμοι θα εφερναν και διαφορετικο αποτελεσμα. (Βλ. παραταξη της οποιας οι ψηφοι μοιραστηκαν ισοποσα)

Quote
Χρειαζόμαστε κάποιον τρόπο να σταματήσει η γραφειοκρατία των παρατάξεων και να αρχίσουμε σαν σύλλογος να παίρνουμε αποφάσεις για την ακαδημαική μας ζωή. Δεν έχω πρόβλημα με την ανάγκη κάποιων να ανήκουν σε παρατάξεις, δεν έχω πρόβλημα καν με την ύπαρξη των παρατάξεων όσο αυτές δεν δρουν επεκτείνοντας το κομματικό παιχνίδι στο Πανεπιστήμιο. Δεν είναι απαραίτητος ο λόγος των παρατάξεων, είναι απαραίτητος ο λόγος των φοιτητών! Αυτή τη στιγμή οι παρατάξεις δεν εκφράζουν τους φοιτητές. Και αυτό μπορεί να είναι ανεκτό όταν γίνεται από την κυβέρνηση
μιας γελοίας χώρας όπως η Ελλάδα ακριβώς γιατί είναι τεράστια η αναλογία πολίτη/βουλευτή αλλά δεν θα μας πείσετε κιόλας να θεωρήσουμε αυτονόητη την εφαρμογή του φασιστικού αυτού συστήματος στο πανεπιστήμιο.

Δεν εχω να προσθεσω κατι, τα ειπες καλυτερα απο μενα.
Τι προτεινεις?

Quote
Το να δέχεσαι ότι υπάρχει παρασκήνιο, το οποίο γνωρίζεις αλλά προσπερνάς, το οποίο αρνείσαι να αποκαλύψεις στους φοιτητές μετά από προτροπή του προέδρου και να θέλεις να αποτελέσεις δίαυλο επικοινωνίας, αυτό είναι λαικισμός και προσβολή της νοημοσύνης μας. Επιτέλους δεν έχετε πια και λαική εντολή!

Νομιζω οτι ημουν ξεκαθαρος... Αν δεν καταλαβες, ξαναδιαβασε το. Αν διαφωνεις, εχεις καθε δικαιωμα. Εγω επιμενω πως το προβλημα δεν ειναι δικο μου και δεν προκειται να παρω υπο την ευθυνη μου καμια απολυτως επιλογη, κανενα συστημα, καμια εξελιξη. Ακομα και ευθυνοφοβια αν το ονομασεις, λιγο με απασχολει. Οποιος ενδιαφερεται, ας μπει στο παιχνιδι να μαθει. Δεν δεχομαι να γινομαι εγω ο κακος, να μαλωνω συνεχεια με ολους και να το παιζω Τριανταφυλλοπουλος για να παρακολουθουν αμετοχα οι βαριεστημενοι το show απο τις οθονες τους εν ειδει Big Brother
("Για να δουμε, με ποιον μαλωσε αποψε ο Αλιακμονας? Ποιος του την ειπε? Τι θα μας αποκαλυψει παλι? Τι απο τις ουτοπιστικες του μ@λακιες θα μας αραδιασει?" Σε λιγο θα αρχισουμε να στελνουμε και SMS σε 4ψηφιο! Τουλαχιστον θα παρω κανενα ευρω στο τελος?). Η δικη μου εναντιωση φτανει μεχρι εδω. Πιο περα δεν εχει. Το αν υπαρχουν παρασκηνια ή οχι δεν θα το συζητησω. Δεν παιρνω μερος στο παιχνιδι και δεν με απασχολουν. Και αποκαλεσε με οπως θελεις, λαϊκιστη, προσβλητικο ή και οτιδηποτε αλλο. Αυτο που θελω θα το πω, ειτε αρεσει ειτε οχι. Η δικη μου θεση πηγαζει απο τις ιδεες μου. Οσο καποιοι εχουν το δικαιωμα να δημιουργουν τα παρασκηνια, να τα συντηρουν και να βολευονται, αλλο τοσο εχω κι εγω το δικαιωμα να τα παραβλεπω. Γιατι δεν με αγγιζουν. Μονο που το δικο τους δικαιωμα τους το χαρισατε, ενω το δικο μου ακομα παλευω να το κερδισω. Το δικο μου μυαλο σκεφτεται τελειως διαφορετικα (τον χαρακτηρισμο τον αφηνω στο κοινο που με τοσο ενδιαφερον παρακολουθει το ξεκατινιασμα). Εχεις καθε δικαιωμα να μην το αντιλαμβανεσαι, αλλα δεν σου επιτρεπω να με αμφισβητεις.

Ξανα και ξανα και ξανα και ξανα: Αν σας ενοχλουν τα παρασκηνια, καντε κατι. Εμενα δεν με αγγιζουν, δεν με απασχολουν και δε φερω την ευθυνη για κανενα απο αυτα. Δεν μπορω και δε γουσταρω να κανω κατι μονος μου.
Ο Μαργαρης βγηκε απο την πρωτη μερα και μιλησε ανοιχτα, πανω απο μηχανισμους και μυστηριες συμμαχιες. Οσοι το θεωρουν λαϊκιστικο, ειναι δικο τους το προβλημα. Εγω δεν το βλεπω ετσι και οσο περναει απο το χερι μου θα τον βοηθησω. Ειτε ως αλιακμονας σκετος, ειτε ως (πρωην!) μελος της ΔΑΠ, ειτε ως ενας απλος ανωνυμος και αγνωστος μεταξυ αγνωστων φοιτητης.


Το κατα ποσον η ειλικρινεια θα βαφτιστει λαϊκισμος δεν ειναι κατι που με απασχολει αμεσα. (Και στις κολλες των εξετασεων γραφω το κατα κοσμον ονομα μου και οχι το χειμαρρωδε
ς ψευδωνυμο...)



Κι επειτα, δεν καταλαβα, μετα απο τη φραση <<...παρασκήνιο (...) το οποίο αρνείσαι να αποκαλύψεις στους φοιτητές μετά από προτροπή του προέδρου...>> μου μιλας εμενα για λαϊκισμο? Μιλαμε σοβαρα τωρα?  Angry

Προειδοποιηση προς το σεβαστο κοινο: Απο 'δω και κατω, τα υπολοιπα λογια δεν ειναι συναισθηματικα φορτισμενα, μπορειτε να αλλαξετε καναλι. Σας ευχαριστουμε που και σημερα επιλεξατε εμας για τη διασκεδαση σας!

Quote
Σας ψηφίζουν 450 άτομα εκ των οποίων τα 300 είναι δικά σας. Όχι γιατί οι υπόλοιποι αδιαφορούν, αλλά γιατί σας σιχαίνονται επειδή ποτέ δεν κάνετε τίποτε και σε κάθε κρίσιμη απόφαση υπονομεύετε το συμφέρον τον φοιτητών.

Φανταζομαι πως μιλας γενικα για ολα τα κομματα και οχι μονο για το δικο μου...
Ναι εχεις δικιο.
Συμφωνω απολυτα.
Τα βλεπω κι απο μεσα.
Εσυ τι κανεις γι' αυτο?

Quote
Φτάνει πια η κοροιδία με τους "εκλεγμένους αντιπροσώπους". Οι παρατάξεις δεν χρειάζεται να διαβρωθούν σιγά-σιγά έτσι ώστε σε 100 χρόνια το ποσοστό του κρετίνου-κομματόσκυλου να μειωθεί. Πρέπει απλώς να εκλείψουν, την στιγμή που συντηρούνται παρασιτώντας στο πανεπιστήμιο.

Συμφωνω κι εγω μ' αυτο.
Αν προκυψει θεμα διαλυσης του Συλλογου ή/και επανασυστασης του θα το υποστηριξω.
Εσυ τι κανεις γι' αυτο?

Quote
Αυτά τα λέω ως "εκλεγμένος αντιπρόσωπος" μιας σιωπηλής πλειοψηφίας που η μόνη σχέση που θέλει να έχει με τις παρατάξεις είναι αυτή του κάτω μέρους της σόλας όταν πατάει τις αφίσες σας.

Στην ιδια παραταξη ανηκω κι εγω. Αντε, ισως οχι τοσο υπερβολικα μια και μερικες αφισες ειναι πολυ συμπαθητικες, αλλα γενικα ειμαι μαζι σου.
Τι θα κανουμε γι' αυτο?

Quote
Ας βρεθεί ένας τρόπος να φτιάξουμε τον δικό μας σύλλογο Ηλεκτρολόγων Μηχανικών με νέο καταστατικό, νέες διαδικασίες με πιο άμεση φοιτητική συμμετοχή και λιγότερη αντιπροσώπευση.

Γιατι νομιζεις πως διαφωνω?


TO BE CONTINUED........................................


edit: Χρωματιστηκαν ορισμενες φρασεις, προς αποφυγη παρεξηγησεων.
« Last Edit: June 18, 2006, 12:53:34 pm by aliakmwn » Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Σχόλια για τις θέσεις του νέου Προέδρου
« Reply #9 on: June 15, 2005, 04:06:36 am »

Β' ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ:
  (Τι θα γινει ρε παιδια με αυτο το οριο χαρακτηρων στα μηνυματα??? Επιτελους! Βλεπετε πως απευθυνεται μονο σε μενα, και μαλιστα το ξεπερναω συνεχεια!!! Δεν σας ενοχλει κι εσας να βλεπετε μηνυματα σπασμενα στα δυο? ΕΛΕΟΣ!!!)

Quote
Σκόπευα να το καταθέσω σαν πρόταση αργότερα στην λίστα προς τον πρόεδρο του τμήματος, αλλά θα το κάνω τώρα εν βρασμώ ψυχής.

Σου το ειπα και στην αρχη: Το μονο που κραταω απο το μηνυμα σου ειναι το "εν βρασμω ψυχης". Βρασμος για τον οποιο δεν μπορω να βρω αιτια, αλλα παραταυτα κατανοω. Με παρομοια θερμοκρασια ηταν και η δικη μου απαντηση. Αν θελεις το ξανασυζηταμε οταν θα πεσει λιγο η θερμοκρασια, ισως και απο κοντα. Οχι επειδη θα πουμε διαφορετικα, αλλα επειδη πιστευω πως υπο την επιρροια επηρεια (thanx για τη διορθωση kparask Wink - ηταν και 4 το πρωι)  συναισθηματων δεν καταληγουμε καπου...

Αυτα απο μενα, καληνυχτα, και συγγνωμη αν σε καποιο σημειο υπηρξα προσβλητικος ή υπερ του δεοντος επιθετικος, δεν ηταν στις αμεσες προθεσεις μου...
« Last Edit: June 15, 2005, 12:19:47 pm by aliakmwn » Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #10 on: June 17, 2005, 20:00:32 pm »

Καταρχήν να πω ότι για το θέμα μεταπτυχιακών-διδακτορικού μπορούμε να ξεκινήσουμε μια πολύ μεγάλη κουβέντα και αν δεν απατώμαι υπάρχουν και κάτι… αραχνιασμένοι πίνακες του forum που φέρουν τους αντίστοιχους τίτλους.
Από τα όσα ανέφερε στις εκλογές ο κ. Μάργαρης για αυτά είχα ρωτήσει 2 συγκεκριμένα πράγματα:
1)Γιατί η άνοδος του βαθμού εισαγωγής στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών από 6.5           σε 7 να θεωρείται δείγμα έλλειψης σθένους και όχι προσπάθεια ανύψωσης του επιπέδου αυτών.
2)Γιατί η δημοσίευση άρθρων σε έγκριτα ξένα περιοδικά να μην θεωρείται προϋπόθεση για          την απονομή του διδακτορικού διπλώματος.
       
        Δεν τα έθεσα υπό μορφή αμφισβήτησης καθώς σίγουρα έχω λιγότερη γνώση των πραγμάτων από τον Πρόεδρο, αλλά σαν απορίες που μου δημιουργήθηκαν και σαν «αντιφάσεις» με την προάσπιση του υψηλού επιπέδου που επικαλέστηκε. Οι απαντήσεις που πήρα, ιδίως στο 2ο ήταν ικανοποιητικές το λιγότερο.
        Μου ζητήθηκε ωστόσο να απαντήσω και αυτό θα κάνω, η γνώμη όλων έχει σημασία. Χαίρομαι που ο δίαυλος επικοινωνίας στον οποίο αναφέρθηκα από τις πρώτες μέρες τις εκλογής του κ. Μάργαρη άνοιξε τόσο γρήγορα…
       Στο 1ο θέμα τώρα. Στο πρόγραμμα σπουδών με το οποίο έχουμε εισαχθεί το 85% (πιστεύω) όσων είμαστε τώρα στη σχολή περιλαμβάνει 58 υποχρεωτικά μαθήματα (59 στον Ενεργειακό μόνο) και διπλωματική που μετράει για 8 μαθήματα, βαθμολογείται δηλαδή με άριστα το 80. Ωστόσο είναι γνωστό και το είπε και ο Πρόεδρος ότι όλες οι Διπλωματικές βαθμολογούνται με 10 (80 δηλ.) ή στην χειρότερη με 9 (72) από ότι ξέρω για να μην υπάρχει αδικία σε σχέση με τους καθηγητές που οι φοιτητές επιλέγουν να κάνουν τη διπλωματικη. Βαθμός πτυχίου 6,5 τι σημαίνει αγαπητοι συνάδελφοί; Σημαίνει 6 μ.ο. μαθημάτων και 10 διπλωματική (υπολογίστε τον σταθμικό μέσο αν αμφιβάλλετε). Βαθμός πτυχίου 6 σημαίνει κατά την ταπεινή μου γνώμη ότι ο εν λόγω φοιτητής προσπαθεί απλά να τελειώσει τη σχολή και να πάρει το πτυχίο για να βγει στην αγορά εργασίας, πράγμα καθ’ όλα θεμιτό και σεβαστό. Αν κάποιος διαφωνεί ας το πει. Και ρωτώ: για κάποιον με βαθμό ας πούμε 7,5 δεν είναι άδικος ο παραπάνω κόπος που κατέβαλε σε σχέση με τον προηγούμενο συνάδελφο του αν και οι 2 μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακό; Λογικά ναι. Άρα, γιατί κάποιος να καταβάλει κόπο να είναι καλύτερος, αφού ξέρει ότι με ένα 6άκι μπορεί να είναι οκ και για μεταπτυχιακό ακόμα. Αυτό δε ρίχνει το επίπεδο των σπουδών, τουλάχιστον ως προς τον τρόπο αντιμετώπισης τους; Αν όχι, τότε ποιος ο λόγος να υπάρχει έστω και χαμηλή βάση εισαγωγής; Aς καταργηθεί τελείως. Πάλι όμως δε θα ισχύσει ένα ανεπίσημο βαθμολογικό κτιτήριο σε σχέση με την επιλογή των φοιτητών στα μεταπτυχιακά; Άρα δεν υπάρχει και μεγάλη διαφορά. Το θέμα είναι ότι οι κανόνες σε αυτό το παιχνίδι πρέπει να είναι γνωστοί από την αρχή. Δηλαδή ακόμα και 7,5 να ήταν το όριο, κάποιος εφόσον ήθελε οπωσδήποτε να κάνει ένα μεταπτυχιακό θα έπρεπε να καταβάλει από την αρχή των σπουδών του ανάλογη προσπάθεια. Δε βλέπω γιατί η αύξηση του βαθμού εισαγωγής θα αυξήσει άμεσα τη χαλαρότητα της βαθμολόγησης, απλά θα σημαίνει λιγότεροι που έχουν τη δυνατότητα για μεταπτυχιακό, πιο δύσκολος στόχος. Και μόνο βάζοντας δύσκολους στόχους και κυνηγώντας τους πιστεύω γινόμαστε καλύτεροι.
Ίσως να είναι επιφανειακή η να δηλώνει άγνοια κάποιων παραγόντων η γνώμη μου αλλά είμαι ανοιχτός σε ενστάσεις και άλλες γνώμες για να γίνει διάλογος όπως είπε και ο Πρόεδρος.
Για το 2ο θέμα του διδακτορικού, ομολογώ άγνοια του παρασκηνίου στην επιλογή των άρθρων, του στυλ «είναι στη μόδα» κτλ. Δε θα έπρεπε να είναι έτσι στα σοβαρά περιοδικά. Φυσικά εφόσον είναι έτσι, η κρίση τους είναι υποκειμενική και χρονοβόρα για κάποιον που θέλει το διδακτορικό του γρήγορα. Μήπως όμως εν τέλει δεν είναι υποκειμενική και η κρίση ενός κατά την απονομή του διδακτορικού του διπλώματος; 
Εφόσον υπάρξει συνέχεια στο θέμα μπορεί να σκεφτώ και κάτι καλύτερο… Τώρα πρέπει να διαβάσω Κυκλώματα ΙΙΙ (ελπίζω κάτι να κάνει και για μας ο Πρόεδρος!  Grin)
Ήμουν αρκετά μακροσκελής αλλά τον χειμαρώδη Αλιάκμωνα δεν τον φτάνω να πάρει...
« Last Edit: June 17, 2005, 20:02:28 pm by Alexkasgr » Logged
Wiwol
Guest
Απ: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #11 on: June 17, 2005, 21:28:33 pm »

Ωραια ολα τα παραπανω αλλα εχω μια παρατηρηση.

  Αν ειναι ο εχων 7.5 να ευνοειτε στα μεταπτιχιακα απο τον εχω 6 (συμφωνω) τοτε να απαγορευτει και η ρητρα στα γραπτα (παλια ιστορια) ή εστω να λαμβανεταιι υποψην ο χρονος φοιτησης του φοιτητη.(αλλο να το βγαλεις σε 5. αλλο σε 5,5 και αλλο σε ..... 10 με 9 μ.ο)

 αλλιως αδικουνται αυτοι που απλα δεν μπορουν να ειναι....αιωνιοι φοιτητες ή μονο φοιτητες. (πολλα παιδια δουλευουν για να ανταπεξελθουν)

  Ειναι πολλοι παραμετροι.....και απο οποια μερια κοιταξεις το θεμα αναλογη θεση θα παρεις.

Εγω ειμαι υπερ της αποψης να λαμβανονται υποψην εργασιες του φοιτητη και οχι τοσο ο βαθμος. Οι 3 κατηγοριες αρκουν (καλως, λειαν καλως, αριστα) Ενα ατομο που κανει εργασιες...ασχολειτε, ενδιαφερεται.

Φυσικα οι συστατικες επιστολες ειναι το ποιο σημαντικο.

Απο την αλλη αλλιως αξιολογεις ενα φοιτητη βαση του βαθμου, αλλιως βαση μιας συστατικης.  Huh
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #12 on: June 17, 2005, 22:30:12 pm »

Ασχετα με αυτα που γραψατε εγω θελω να επισημανω καποια πραγματα.
Ο βαθμος δεν δειχνει την αξια σου. Αλλα ουτε και το αντιθετο. Ειναι απλα ενα κριτηριο, το πλησιεστερο για μια πιο ευκολη κυριως αξιολογηση και συγκριση των φοιτητων. Αν καποιος εχει χαμηλο βαθμο σιγουρα μπορει να μην εχει γνωσεις, αλλα δεν σημαινει οτι απαραιτηατ θα ισχυει αυτο.
Υστερα δεν καταλαβαινω, απο την στιγμη που η γνωση φιλοσοφικα θα πρεπε να θεωρειται δωρεαν αγαθο, γιατι πρεπει να βαζουμε περιορισμους. Ρε παιδι μου θα σου φαει την θεση ο αλλος;; Η νομιζεις οτι θα πεσει η ποιοτητα των σπουδων πεφτει, επειδη εχουμε το 6.5;;; Δηλαδη την ποιοτητα των σπουδων την καθοριζει τι βαθμο θα βγαλεις εσυ η τι καθηγητες εχουμε, τι εργαστηρια εχουμε, ...; Εγω μπορω να σου πω οτι πρεπει να φτυσεις αιμα για να τα πας . Και οπως ειπε ο κ Δημακης αν σκοπο σου ειναι μονο και μονο να βγαλεις βαθμο, αλλαξε τμημα. και αντε και σου λεω το κανεις και 7 και 7.5 και 8. Τι θα γινει;;; Απλα θα μπαινουν λιγοτεροι. Εχει καποιο κερδος αυτο για το τμημα;;; Αν ειανι να βαζουμε και εξετασεις που μονο οι Αινσταιν θα τις περνανε, να τελειωνουν μονο 10 ατομα τη σχολη να φευγουν οι αλλοι και θα γινουμε πιο καλοι και απο ΜΙΤ...
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Re: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #13 on: June 17, 2005, 23:17:53 pm »

Wiwol ουσιώδης η παρατήρησή σου για το χρόνο φοίτησης. Αν είναι να το δούμε συγκριτικά το θέμα (και έτσι το έθεσα) πρέπει να μπουν κριτήρια για τη δίκαιη σύγκριση. Υπάρχουν πολλές παράμετροι.
Aurelius συμφωνώ ότι ο βαθμός δε λέει τίποτα αλλά ελλείψει άλλων κριτηρίων πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος σύγκρισης της (σχετικής έστω) αξίας και ικανότητας του καθενός. Τα εργαστήρια και εν μέρει και οι καθηγητές σαφώς και επηρεάζουν το επίπεδο των σπουδών μας. Αλλιώς είναι να διδάσκουν αδιάφοροι ή μη-κατέχοντες το αντικείμενο καθηγητές και αλλιώς top δάσκαλοι και επιστήμονες που παράλληλα ενδιαφέρονται για τον κάθε φοιτητή. Ο ρόλος των εργαστηρίων είναι αυτονόητος. Απλά δε θέλω να θεωρείται δεδομένο ότι κάποιος μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό. Όπως κάποια στιγμή δε θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι όποιος μπαίνει στη σχολή την τελειώνει κιόλας. Αυτό δε ρίχνει το επίπεδο των σπουδών πχ; Αν ξέραμε ότι πρέπει να τελειώσουμε τη σχολή πχ το πολύ σε 7 χρόνια το μέσο επίπεδο δε θα ήταν σαφώς καλύτερο λόγω του κινδύνου που θα εγκυμονούσε σε περίπτωση που δεν πρασπαθούσε κάποιος; Και κατ' επέκταση σε μια κοινωνία είναι αδύνατο να σπουδάζει το 100% του πληθυσμού, αυτό δεν  το καταλαβαίνει κανένας στην Ελλάδα; Για αυτό ανοίγουν τμήματα-φαντάσματα σε επαρχιακές πόλεις.
Αλλά επειδή πάω να ξεφύγω, η θέση μου είναι ότι τίποτα δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο. Οι κανόνες είναι εξαρχής γνωστοί. Αν θέλει κάποιος μπαίνει στο παιχνίδι, αλλιώς όχι. Δεν μπορείς να πεις ότι δε δίνεις τη δυνατότητα στους φοιτητές να κάνουν μεταπτυχιακό αν βάλεις πιο υψηλό βαθμό εισαγωγής, απλά θα πρέπει να δουλέψουν πιο πολύ. Γιατί δε θέλει κανένας μας να κουραστεί σε αυτή τη χώρα; Είπα, πρέπει να μπαίνουν υψηλοί στόχοι.
Σε όλα αυτά σωστή ένσταση είναι αυτό περί ρητρών.
Logged
JAs0n-X
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2861


Rhodes [Sattelite image]


View Profile
Απ: Ερωτήσεις και σχόλια προς τον πρόεδρο
« Reply #14 on: June 18, 2005, 00:37:31 am »

Quote
Παρακαλώ, λοιπόν, Ιάσονα, να προτρέπετε τους φίλους σας, που αντιμετωπίζουν προβλήματα με τις σπουδές τους, να προσεγγίζουν την επιτροπή συμβούλων. Να τους φέρνετε ακόμη και δια της βίας. Είναι και αυτό ένα είδος υπέρβασης.

Δυστυχώς, από του χρόνου δεν θα μπορώ να μετέχω πλήρως στις εργασίες της επιτροπής συμβούλων και θα πρέπει να αντικατασταθώ. Σας παρακαλώ, λοιπόν, θερμά, να μου υποδείξετε ποιον κρίνετε καλύτερο για αντικαταστάτη μου. Βέβαια ουδέποτε θα εγκαταλείψω την επιτροπή συμβούλων τελείως, επειδή πιστεύω ότι παίζει πολύ σπουδαίο ρόλο.


Νίκος Ι. Μάργαρης

1)Απο την τριβη που εχω με μερικους καθηγητες μεσω λιστων, φορουμς κλπ δεν βλεπω πιο καταλληλους απο τους Δημακη, Παπαγιαννη.
Δεν ξερω βεβαια κατα ποσο ο κ.Δημακης περα απο τα διαδικτυακα του και τοσα αλλα καθηκοντα μπορει να φορτωθει αλλο ενα!
Παντως πιστευω ολοι οι φοιτητες γνωριζουμε οτι οι συγκεκριμενοι καθηγητες εχουν πολυ ενδιαφεροντες αποψεις, εμπειρια στο τμημα, και απο την τριβη που εχουμε πολλοι φοιτητες μαζι τους ειναι πιο προσιτοι!

2)Στο θεμα του βαθμου τωρα που συζητατε εδω. Εγω προσωπικα ειμαι αντιθετος σε καθε οριο και καθε βαθμο. Οταν η αξιολογηση του φοιτητη θα εχει φτασει σε ενα τετοιο επιπεδο ωστε να ανταποκρινεται ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στις γνωσεις του φοιτητη (ας αφησουμε την ικανοτητα του για ερευνα, για αποτελεσμα!! για πραξη! απ εξω ) τοτε το ξανασυζηταω.
Οταν ο τελικος βαθμος θα βγαινει βασει των ετων που εκανε ο φοιτητης, των προσπαθειων του να περασει ενα μαθημα, των εργασιων του, της ολης του ενασχολησης με το αντικειμενο, τοτε ΙΣΩΣ πρεπει να μπουν ορια. Βεβαια κατι τετοιο οπως καταλαβαινεται ειναι πολυ δυσκολο.

Κατι ισως πιο θετικο που θα μπορουσε να γινει ειναι η συμμετοχη σε ενα μεταπτυχιακο βασει δοκιμης του φοιτητη. Δηλαδη ενας καθηγητης να "δοκιμαζει" τον φοιτητη που θελει να αναλαβει κατι τετοιο. Μεσα απο την επαφη, τη συζητηση και τη συνεργασια φοιτητη-καθηγητη πιστευω οτι ενας οποιοσδηποτε καθηγητης ειναι ικανος να καταλαβει τι γνωσεις εχει ο φοιτητης, τι ορεξη και τι ικανοτητες... τι ψαρια πιανει τελος παντων!

Ειμαι τοσο αντιθετος στους βαθμους γιατι πιστευω οτι ο βαθμος εχει χασει τοσο πολυ την αξια του που εγω θα του εβαζα 3 ! Grin
Το μονο που δημιουργει πλεον ειναι ενα ειδος ανταγωνισμου... και κοιτωντας το ολο θεμα μονο ανταγωνιστικα κατανταμε να χανουμε την ουσια!

πειτε μου τωρα πως θα αντιμετωπιζατε ενα μαθημα, ενα αντικειμενο κατι αν δεν το βλεπατε(με) βαθμοθηρικα αλλα ουσιαστικα... Αν ξερατε οτι για να κανω κατι παραπανω πχ σ αυτο το αντικειμενο πρεπει να το κατεχω πραγματικα! Οτι αυριο μεθαυριο θα κριθω απο συναδελφους, ανωτερους, καθηγητες οχι με βαση του τι βαθμο εχω σ αυτο το αντικειμενο επιστημης αλλα στο τι αποτελεσματα μπορω να εχω και τι θα καταφερω εντριφωντας σ αυτο!!
Logged

J=X
--------------------------------------------
Ο Χριστος πεθανε
Ο Μαρξ πεθανε...
και εγω τελευταια δεν αισθανομαι καλα !
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...